Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - McMad

Dátum: 2011.06.29. 06:58:54
:-D Miért használnék "egyelőt"?
Egyelőre nincs szükségem, mert semmit nem akarok "egyelni"...
Egyébként igazad van a helyesírási szabályokat illetően.
Ami biztos és topic on: HA pici lesz 2 kufár között a különbség a váltási lehetőség lezárulása után, akko' igenigen képbe kerű'het / érdekesé vá'hat az utolsó napi aktívkodási lehetőségek közti különbség az egyes kufárok helyezési sorren'gyének tekintettyében. ;-)
Kieg.: EZ egy tipikus "öngól" esélyes észrevétel a kufármeccs végeredményét tekintve. :-P
Dátum: 2011.06.28. 13:23:28
Anno írtam valami olyat, hogy akár a nyereményfokozatomat is kockára tenném, ha izgalmas, változatos lenne a versengés...
Azt kell, hogy mondjam EZ IZGALMAS. Egyenlőre kiszámíthatatlan is.
Habár 2.-tól 4.-ig mindenhol megfordult többször is a kufárom, azért a tökutolsó helynek én sem örülnék.
Feszülten várom a váltáslehetőség utolsó pillanatát, mert ott még érdemben változtathatok a helyzetemen.
Félek, hogy "vakrepülés" lesz, mert val'szeg egyszerre sokan dobbantanak majd... :-P
Dátum: 2011.06.23. 17:50:27
Szééépen alakul a Kufárcsata által már megismert "nyomás a nyerteshez" kép V3-on.
Azonban a vezető kufárhölgy pozíciója érdekes módon nem látszik inogni...
Pedig a 2 utolsótól mennek csak át.
A 2.-3.-4. hely sorsa érdekes lesz...
...ha marad olyan, aki sok térképpel akar ugrálni a végén.
Dátum: 2011.06.20. 18:17:25
A régi rendszer sokak szemében halott.
Ha meg is lesz tartva, mint alternatíva, akkor is ráfér némi módosítás.
Az új rendszer már MOST biztatóbb játékhangulatilag.
Interakció? Egy ilyen játékban? Ahol teljesen "szétszórt" általában az aktivitás?
Nem erőlködnék érte... CSAK jelszó megadogatáshoz vezethet (megencsak). :S
Dátum: 2011.06.20. 15:48:27
És Cras "szanitéc" ötlete?
A segítő Sebgyógyítás szakija kvázi körönkénti Regenerációs vagy 1 meccs utáni Sebkötöző rutin erősítő funkcióval is "üzemelhetne"...
Dátum: 2011.06.20. 14:46:46
Már ötleteltek ebben a témában is.
Időben annyiban független, hogy a kihívási idő alatt (per pillanat ez 2 napra van ötletelve) bármikor nevezhetsz katonának, vagy segítőnek.
Jelen vázlatok szerint SEMMIT nem jelent, ha ezután nem vagy jelen akár 1 hétig.
Ha többfordulós lenne a Háború (3 menetes ötlet), akkor már érdekes lehet a menetek közötti időlehetőség, öltözési lehetőség, katona/segítő funkció váltás egyéneknél. A taktikai időkorlát azér' szükségeltetik, hogy ne tartson hetekig a szitu.
Dátum: 2011.06.20. 13:58:46
"Esetleg2: a jutalom csak a támadónak jár, a megtámadotté csak a dicsőség győzelemnél ("tömés" elkerülése)."

Értem én. Node akkómeg az "erejét" veszíti el a háború. Komolytalanná válhat a védekező fél részéről. "Minek erőlködjem - holnap úgyis jönnek háborúsfarmonyi megen". Grrr...
Ha nem nyerhet a dicsőségen kívül a sikerért a kihívott semmit, akkor legalább VESZÍTSEN valamit a kihívó, hogy VALAMIÉRT érdemes legyen pl. V3-on felmenni engedni a háborús Gy/V-t. Habár én sííímán eltörölném ezt a V3-as Háborús Gy/V szitut, ha frappánsan megoldott a háborús rendszer, azaz játékkedv növelő hatású akár vereség esetén is. Mán csak azér' is, mert kezd kikristályosodni egy olyan ötlethalmaz, ami azoknak is meghozhatja a kedvét az ilyesmihez, akik messze kiirtanák inkább a VÚ-ból per pillanat a háborút. ;-)
Dátum: 2011.06.20. 13:00:47
Nokéremalássan...
Az alapgondolatok és irányok szimpatikusak. Már így, ebben a formában is üdvözölném az új háborús rendszert. Persze ha van további színesítő ötlet, akkor HAJRÁ! ;-)
Feldobnék én is párat:
- Bajnoki mintájára legyen levezetve, megjelenítve minden csata a Háborús gomb alatt, ami lemegy a háború végéig. Ez érdekesebbé és követhetőbbé tenné a lebonyolódás folyamatát. Ráadásul az elemzéseket, a taktikai ötletelést is erősen elősegítené.
- ÉPÜLETREFORM:
No itt kissé elkanyarodom, de összefügg azért... A Pusztítás Citadellájának alkalmazása per pillanat kb. olyan, mint köpködni egymásra. Kissé bántó, de jobbára ártalmatlan. Ezt az építéshátráltató funkciót (nem olyan butaság azért) át lehetne "adni" az Átokpiramisnak ugyanazzal a működési elvvel, mint eddig. SOKKAL testhezállóbb szerepe lenne ott.
A Pusztítás Citadellája PUSZTÍTSON!
A BCs és a HCs rombolására kiválóan lehetne alkalmazni pl. a 2 napos hadüzeneti idő alatt mondjuk Szint/4 hatásfokkal. A BCs és a HCs leendő funkciója ugyebár még homályos, de én szubjektíve azt támogatnám, hogy Háborún kívül 0 szintű legyen - hadüzenet alatt építve / ellenfél épületét rombolva aktív "építőháború" folyna - Háború alatt befagyna és a "maradék" épületszintek jelentenének több/kevesebb módosítást a háború lefolyásában, esetleg a nyereség/veszteség mértékében. Háború után ismét nullázódna.
/Apró megjegyzés: A PC épületromboló alkalmazásának kibővítése a HT-re igencsak megborzolná a jelenlegi szakadékerősítő állapotokat. :-P /
Dátum: 2011.06.17. 15:11:14
Én már egy 3. helynek is örülnék. Azé' egy ezüstöcskének mán van valamennyi értelme, amit azé' a +1-el mán akkor el lehet csípnyi... :S
A 2. helyet csapatban egyenlőre még megtartom magamban szééép álomképként. ;-)
Dátum: 2011.06.17. 14:43:02
V3-on ELKÉPESZTŐEN izgalmas még mindig a verseny az... utolsó helyért.
Sajna érint a dolog... :S
Dátum: 2011.06.17. 13:53:13
Idézet: Agatity - 2011.06.17. 12:52:46
Láma kérdés, de már megint kismillió oldal lett az erről szóló topik, és időm nincs végigbogarászni.
Platina akkor lehet, ha (1) már van aranyam ÉS (2) a győztes csapatban vagyok, ugye?

Ha van aranyam, de a második helyezett csapatban vagyok, akkor nem lesz platinám. És nyilván ugyanígy, ha csak ezüstöm van, de a győztes csapatban vagyok, akkor sem, ugye?

Platina menetrend:
1. Legyen abban arany fokozatod, amiben...
2. újra eléred az aranyat.
Tehát 2. helyezett csapatban is meglehet a platina, ha megvan a +1-hez kellő térképdarab.
Kieg.: ÉN így értelmezem.
Dátum: 2011.06.17. 08:35:27
Hmm... V3-on 5-5 tag átállt Agnaeshtől és Mariettától Katherinhez.
Katherin vezet, míg az említett 2 Kufárhölgy kezd fix utolsó lenni.
Vajh frissül-e a csapatlétszám utáni "hendikep"?
Mert ha nem, akkor meg is van a nyertes, illetve a sorrend is fixálható (Állandósult nehézség esetén az fog nyerni, akinek több tagja van... Egyre több...)
Persze azok a bizonyos zárás előtti átállogatások még talán szorossá tehetik az eredményt, de ez erősen attól függ, hogy mekkora lesz a vándorlási kedv.
VIGYÁZAT! A különböző kufároknál különböző a +1 nyereményhez szükséges küszöbszám. Ez csak azért érdekes, mert korántsem biztos, hogy valakit érdekel a csapatgyőzelem és a csapatgyőztes által elérhető X fokozatú cucc.
Szubjektíve nem izgat a jelen állás szerinti Szakis Arany (ezüst van) annyira, mint pl. egy ezüst a VadászLE-sből, vagy a Kereskedelmesből.
Talán érdekes lesz a vége...
Kieg.: Junior0. Van értelme. Minimum kellemes agytorna. Persze jó lenne, ha picit több értelme lenne...
Dátum: 2011.06.15. 13:44:11
42 Kihívásból semmi (Kaland sem). Pedig igensok EP-vel ugrottam ám neki.
Kb. 20 vadászatból semmi (na jóóó, 1 Kaland).
Pálcika van. Sebaj, messze még a vége... ;-)
V3-as alapadatok csak a statisztika kedvéért:
Marietta, az elbűvölő - 221 fő - csapaterősség: 384
Ericath, az elragadó - 125 fő - csapaterősség: 383
Agnaesh, a csábító - 201 fő - csapaterősség: 382
Katherin, a káprázatos - 246 fő - csapaterősség: 378
Dátum: 2011.06.14. 15:38:03
KIVÁLÓ. PP-ért lehet Kihívásozni. ;-)
Holnapra össze is jöhet szép mennyiségű Kristálypont. Átlag 2db/nyert kihívás.
Dátum: 2011.06.14. 15:28:06
Hmm... Nem jönnek össze a kalandok? Kihívásozz sokat (sok kristálypont bevétel + állatfejlesztés + 10 menet lenyomható 1 órán belül mínusz nélkül + vereség esetén is morálnövekedés az állaton és esetenként Támadás itala). Ha már jól betermeltél Kristályponttal, akkor állíts be 50-100 pontot a Kalandoknál a Kristálypont kiegészítésre. CSAK AKKOR VON LE, ha kellett kiegészíteni és akkor is CSAK ANNYIT, amennyi a kiegészítéshez kellett. A Csaták viszont más kérdés. Ahhoz kell némi TÖ erősödés. ;-)
Dátum: 2011.06.14. 12:55:08
Hmm-hmm.. Én másképp értelmeztem a kiírást...
Platinához kell, hogy legyen Arany cuccod és el kell érni az arany fokozatot újra. Tehát ha a csapat 2. lesz, akkor még ott a +1 küszöbszám elérése, mint megoldás, azaz (elméletileg) 1. és 2. helyezett Kufártól is ki lehet csikarni a Platinát. ;-)
Dátum: 2011.06.10. 15:42:52
Belenyugszom. Mindenesetre érdeklődve fogom figyelmi a csapatmozgásokat...
Talán izgalmasabb lesz így is mint a legutóbbi két Térképezés...
Egyébként döntöttem: Bedobom magam a közepébe és mégiscsak 1000-el fogom tolni a Térképgyűjtést. Illetve 99%-osan, mert a Szakira kivételesen nem fogok pakolni. A pálcát a csapateredmény kedvéért azé' bespájzolom.
No nem azér' fogok hiperaktívkodni me' bármi jelentős változást remélek tőle az Event alakulásában, hanem mert ismét "helyzetoptimalizálok".
Kellemes "időjárásra" számítok pár szinttel feljebb (túúúl sok körülöttem per pillanat a lassúzó Szuperoptimalizátor és a Bubihuszár), valamint a nyereményem és a csapateredmény megen nem rajtam fog múlni, oszt ez (engem legalábbis) egy egggéssszen hangyabokányi elégedettséggel fog eltölteni.
Dátum: 2011.06.10. 14:44:46
NEM a csapaton belüli +1 küszöbérték változására gondoltam, hanem a csapatok közötti küszöbszám különbségekre (ha lesznek), de sebaj, mert az, mint írtam is feljebb, kalkulálható/felderíthető. ;-)
Kieg.: Egyébként V3-on 9(!!!) pont a különbség csapaterősségben az 1. és a 4. között....
Hátebbű még "akármi' is lehet... ;-)
Dátum: 2011.06.10. 08:50:32
Landragór 1. körében volt rá esély, illetve akinek nem jött össze, az a maradék 2 körben is reménykedhetett még. ;-)
Dátum: 2011.06.10. 07:03:18
Merengtem ezen a "+1-es fokozathoz szükséges mennyiség" kérdésen...
VALÓSZÍNŰ, hogy mégiscsak egyöntetű lesz ez az érték. Igenééérdekes lenne a szitu, ha csapatváltásnál arra jönne rá valaki, hogy szüksége lenne még vagy 10-15 darabra mondjuk az esemény vége előtt 5-6 nappal, mert annál a csapatnál keményebbek a feltételek... :-P ;-)
Persze némi előtájékozódás kiküszöbölheti ezt a problémát is, ha mégsem lesz egyforma az az érték...