Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2015.12.09. 15:51:49
A karácsonyi mini-eseménysorozat holnap indul! Rakok ki róla hírt is.
Dátum: 2015.12.07. 16:05:55
Shadowrun: amíg nem volt szubplazmás támadás, addig nézték tehetetlenül.

A szubplazma kikapcsolásnak pont az a lényege, ha úgy gondolod, hogy téged ne támadanak szubplazmával, akkor nem korrekt azt mondani, hogy te viszont hadd támadhass - pont ezért semmisülnek meg. De megteheted, hogy sárga mytókat csinálsz az összes szubplazmából, utána tiltod le, akkor nem buksz semmit. De szerintem is, az embernél lévő szubplazmák, a lehetőség, hogy ÉN IS támadhatok mást vele háborúban, hasznosabb, mint a LE amit a kútból néha elveszítünk.

FaustOne: a lehetőségek, amiket írtál, most is megvannak, akiket farmolnak, el lehet küldeni a katakombába, és ahogy írtam is neked, emlékeim szerint a szubplazmával csak 50%+ fölött lehet támadni, még mindig könnyebb úgy navigálni, mint régen, amikor 15% alatt kellett állandóan bújkálni, hogy ne tudjanak megütni. Amit írtam egyébként, 1 pók üti a kicsiket, egy kiemelt példa volt, ennek természetesen számtalan, enyhébb verziója van, pl. mindkét szöviben 5 tag van, az egyik szövi 5 tagja könnyen szétveri a másik szövi 4 tagját, és az ötödik, aki mindnyájukat meg tudná verni, nem tud segíteni, mert pont 2-vel szinttáv fölött van, stb.
Dátum: 2015.12.06. 15:30:12
A szövetségi háborúkról, annak idején megállapodtunk benne, hogy a rendszer nem az igazi, és valami mással kéne felváltani. Ez el is készült, ez lett a szövetségi bajnokság. De a régi rendszer is bent maradt végül, a ti kérésetekre. Ezeknek a régi szövetségi háborúknak nincs igazán tétje: a lélekkútból vesztesz valamennyi LE-t, ami rövid idő alatt visszatöltődik, maximum a vereség felett érzett frusztráció marad. De erre is van megoldás, a béke csarnoka, amellett igen ritkán fog tudni ugyanaz a szövetség megtámadni.

A szubplazmás támadhatóság nagyon egyszerű okból van a játékban. Enélkül, egy egyszermélyes pók szövetség hadat üzenhetne egy nagy szövinek, végigütögethetné a 3 kis karit, míg a többiek fentről tehetetlenül néznék az egészet.

Ha a fentiek ellenére valakit zavar, hogy időnként elfenekelik szubplazmával, és emiatt havi 1-2 alkalommal lecsökkent valamicskét a kútjuk, nos, még erre a problémára is van megoldás! A prémium tagság, ha prémium tag vagy, letilthatod a szubplazmás támadást. Van, aki erre azt mondja, jaj, én nem akarok pénzt költeni a játékra. A prémium tagság heti szinten 6 őskő, kb. 40 Forint De tegyük fel, hogy heti szinten nincs 40 Ft-od játékra, el tudom képzelni, hogy még ilyen is van. Szerencsére, az ilyen játékosok kedvéért bekerült a játékba több ingyenes őskő szerzési lehetőség, amiből fedezhezik a prémium tagságot.

Ezt csak azért írtam le, mert egy szövetség tagjai elkezdtek bombázni felháborodott levelekkel, hogy milyen dolog, hogy szubplazmával lehet háborúzni, de ezek szerint egyikük sem zongorázta végig fejben a fenti lehetőségeket, nekik szerettem volna segíteni.
Bajnoki medál: természetesen, az is megoldható, hogy más tárgy legyen. De ne felejtsétek el, hogy akkor nem fog belőle malnusz sem járni. Tehát ha valaki örök másodikként gyűjt össze egy rakás medált, az nem kap mínuszt belőle a tulajdonságaira. Persze, ez lehet, hogy csak elméleti probléma, és nincsenek örök másodikok? De ezt át kell gondolni.

Ha az egész bajnoki rendszert most csinálnám, akkor egy kategóriában csak 1 medál járna. Hiába nyernél újra meg újra, nem kapnál újat.
A VU találkozón elhangzottak alapján itt egy összefoglaló azokról a dolgokról, amelyeket megvalósíthatónak tartunk, és igyekszünk is megvalósítani az elkövetkezendő hónapokban. Néhány kisebb dolog már decemberben be fog kerülni.

Végzetúr várható fejlesztések

Unobtánium bónuszok megnövelése. Új bónuszok:
alku lánca: +80; rablás agyar: +16; hatalom kürt: +8; fejlődés öve: 6%; tudás tőre: 8%; szerencsetalizmán: 16%; bölcsesség pajzsa: 18%; tulajdonságpálca: 6%. csatlósfókusz: +16; mytokronit: +75%.

Gyógyitaloknál egy „Többet használok” gomb, ami addig issza a kijelölt gyógyitalt, amíg ÉP-m 80% fölé nem nő.

Bajnoki viadal:
A 2. helyezett 4, a 3. helyezett 3, a 4. 2, az 5-6. 1 bajnoki szilánkot kap. 10 bajnoki szilánk beváltható 1 bajnoki medálra.

lady Alvariel:
Az eredményeket osztjuk az inspirációs szorzóval. (kivéve: legnagyobb zsákmányolt LE növekedés)

Új VIP fukciók:
- Csatlósoknál 1 kattintással 1 mytokronit képesség több ponttal is növelhető. (az AF pontoknál is megszokott felfelé nyíllal).
- Szerencsekerék nem pörög, rögtön megjelenik a jutalom.

Állatok oldal reform a következők alapján:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,930.20#hsz38

Szövetségi küldetések:
résztvevők statisztikáinak kijelzése
magasabb szintűek több AF pontot kapjanak (+esetleg egyéb jutalom, pl. dukát, mytokronit)

Toplista: új fül, csatlósok száma, legmagasabb csatlós szint, csatlós szintösszeg, bajnoki medál, megölt entitás

Kémkedés adjon infót a csatlósokról is (Kémgömb újabb szintje kell hozzá).

AF képesség: a robbanás védekezéskor is működik

szövi bajnokságnál rögtön ugorjon a csata végére a kiírás

Specializáció bónusz 80%-kos maximumának elérése után is nőjön tovább a bónusz egy darabig, csak nagyon lassan.

Későbbi fejlesztések: csatlósoknak lehetnek saját tulajdonságai (max. szint barna mytokronit szinttől függ) -> csatlós bajnokság, csatlós portya

Tárgy kraftolás (200. szinttől). Saját, egyedi tárgyak létrehozása.

új gradulátum, új fejlesztésekhez (pl .tárgy kraftolás, csatlós tulajdonságok), alternatív felhasználás megaesszenciáknak, VAGY új megaesszencia szintek, teljesen új képességekkel.

Jegyzettömb
Dátum: 2015.12.03. 18:29:16
Abban egyeztünk meg, ha a karácsonyi mini-eseménysorozat még karácsonykor is tartana, vagy legalábbis kb akkor végződne, tehát a jövő héten fogjuk indítani (cirka szerdán).
Dátum: 2015.11.30. 18:48:35
És ki döntene a bónuszról? A karakterek átadogatnák az ősi aranypénz egyvalakinek, aki betolná, és kiválasztaná a bónuszt, jól értem?
Dátum: 2015.11.30. 17:42:01
2 gyorsjavítás a találkozó után:
- a szkarabeusz hatást generáló pajzsok hibásak voltak, ezeknek valójában kritikus ütést kellett adniuk, ezt korrigáltuk.
- a pechtaszító nemcsak a szerzett, hanem az eladott tárgy (epikus kincsesláda) pechpont értékét is módosítja, viszont itt az eladásnál ha van pechtaszítód, nem a csökkentett 200-as, hanem a teljes, 224 pechpontos értéket csökkentjük a pechtaszító bónuszával.
Dátum: 2015.11.30. 15:27:27
Köszönöm az ötleteket, látom, lesz ebből valami jó dolog!

Ami ötletet rögtön itt az elején elvethetünk, az a tetszőleges fétisre vagy őskőre váltás.

Azzal is egyetértek, hogy semmi értelme, ha gyakori, másképp beszerezhető holmikra (pl. relikviakupon) lehet váltani.

Syabo buzoktániumos ötlete tetszik, az átváltásokon kéne csiszolni talán, mert így a barna mytokronit túl könnyen megszerezhető

Az, hogy bizonyos aukciós tárgyakat meg lehessen szerezni, jó ötlet, de semmiképpen se mindet, csak néhány kiválaszottat esetleg.

Ariel ötlete nagyon kreatív, de így első körben elég sok probléma van vele.
1.) ez egy ritka tárgy, szerintem sokan nem örülnének, ha olyasmire lenne jó, ami nem nekik adna tápot, hanem az egész világnak. Ha csinálok valamit, aminek az eredményeképp a világomon mindenki megkapja ugyanazt a tápot, akkor azzal semmiféle versenyelőnyre nem tettem szert, minek csináljam meg?
2.) Ha egy táp az egész világra vonatkozik, attól kezdve már nem a játékosok, hanem a világok versengenek egymással. A V1-en jelentősen több aktív játékos van, mint a többin, tehát ott sokkal gyakrabban lennének ilyen buffok, a végén mindenki átköltözne a V1-re.
3.) Ez a mindenkire vonatkozik elég tág fogalom, indít valaki egy 1. szintű karaktert, pár hétig nem játszik vele és aztán arra lép be, hogy van egy rakás megaesszenciája meg mytokronitja?

Szóval ezeket a problémákat kell megoldani. Ha csak egy szövetségre vonatkozna, és ot is csak a teljes jogú, aktív tagokra, az megoldaná az 1. és 3. problémákat, de a 2. megmaradna, csak a szövetségek közti kontexusban.
Dátum: 2015.11.27. 16:37:16
Azért ez a kraftolás téma 200. szint környékén lenne aktuális, nem pedig egy újonnan induló karakternél. Aki ott tart, annak már pont uncsik a meglévő dolgok, jól jön egy kis újdonság.
Dátum: 2015.11.27. 12:53:03
A képletek - és minden egyéb - pontosítva lesz természetesen, itt a fórumon átbeszéljük majd, hogyan nézzen ki a rendszer. Én úgy gondoltam, hogy a craftolásnak lesz egy külön aloldala, ahol eldöntheted, milyen tulajdonságokat raksz a tárgyra. Szinttől függően kapnál pontokat, ezeket oszthatnád szét, minél magasabb tulajdonságot gyártasz, annál többe kerül exponenciálisan. Tehát itt azért lenne döntéshelyzet. A növelésnek ezenkívül lenne még egy költsége, valamilyen alapanyagok, amelyek beszerzése a tulajdonságtól függ.
Dátum: 2015.11.27. 08:42:38
Ezzel tisztában vagyok én is, épp ezért már régóta gondolkodom rajta, hogy a tárgyak készítését a ti kezetekbe kellene adni. Magyarul, lenne egy alaptárgy, páncél, sisak stb. és az, hogy milyen statokat adjon, ti döntenétek el. A tárgyat a varázstárgy kovácsolás menüpontban lehetne legyártani, a max. adható statok a te szintedtől függnének. A craftoláshoz szükséges komponensek beszerzése a tárgy típusától függne, pl. a gyűrűk nyakláncok komponensét az epikusok dobnák, a sisakot sisakszilánkért lehetne venni, bizonyos tárgyakét a csatlós arénában lehetne megszerezni stb. Elkerülendő, hogy mindenki csak IQ tárgyat csináljon, egy stat költsége exponenciálisan nőne, tehát egy tárgynak vagy +10-et adsz mindenből, vagy +20 IQ-t.
Dátum: 2015.11.26. 22:20:00
Azt nem mondtam, hogy kő nélkül top játékos lehetsz, ha így lenne, nem lenne értelme a játéknak. Csak azt, hogy más játékokkal ellentétben, nem az őskő határozza meg dominánsan ki a legerősebb, az optimalizálás itt többet számít.

Most azt mondtam, hogy bemaxoltuk a megaesszenciát - tehát csak egy véges ideig kell ezt csinálni; +könnyebb lesz a megaesszenciák beszerzése - ez a kettő remélem pont azt éri el, amit szeretnétek, hogy csökken ennek az aspektusnak a költsége.

Miért drágulnak a tárgyak? Ez egyszerű, a szintlépés egyre lassul, tehát egyre ritkábban kell új tárgyakat venned. A szintlépés jóval nagyobb mértékben lassul, mint ahogy a tárgyak ára nő, ezért ez a költség pont hogy csökken az idő múlásával.
Dátum: 2015.11.26. 19:49:10
Sajnálom, hogy így érzel. Ha gondolod, írj a supportra, szívesen átnézem, mire költöttél őskövet, írd le, mi az, ami miatt drágult neked a játék, és mit tudnánk tenni azért a jövőben, hogy a helyzet javuljon.
Dátum: 2015.11.26. 19:00:54
Iceman, amióta a VU megy, jelennek meg ilyen posztok a fórumon, mint amit most írtál. Pontosan tudjátok, hogy tisztában vagyunk az árérzékenységetekkel, a csatlósoknál külön topik volt erről, nehogy ez az új feature is ilyen problémát szüljön. Pont a megaesszencia kombó volt az, ahol - annak ellenére, hogy a VU talin jelenlévő játékosok 90%-a feltette a kezét, hogy használja a kombót, azaz rendszeresen fizeti a 10 őskövet az állatfelszerelésért - lecsökkentettük 2 őskőre, azaz ötödére. Az, hogy Ariel mennyit költött, az ő magánügye, mint ahogy az is, ha megosztja ezt veletek. Azt azért senki se felejtse el, hogy ő a játékban a csúcsragadozó, a leghatalmasabb végzetúr. Az, hogy egy játékban mennyire vagy sikeres, a stratégiádnak, a játékkal töltött időnek, és a ráköltött pénznek a függvénye. A legtöbb hasonló játékban, amit ismerek, a pénznek van a legnagyobb súlya, büszkék vagyunk rá, hogy a VU-ban viszont a stratégia jóval nagyobb szerepet játszik.
Dátum: 2015.11.26. 18:39:25
Jah, én komolyan nerfelni akartam, de ezt már rég megtanultam, hogy nincs értelme a játékosok véleményével szembemenni, bevallom, nem számítottam rá, hogy ennyi ellenérzés lesz ezzel kapcsolatban.

Ariel téged viszont tényleg nem értelek, eddig nem ilyennek ismertelek meg. Először rettenetesen kiakadsz (annak ellenére, hogy leírtam, nyitott vagyok a párbeszédre), majd amikor visszakozok, akkor még mindig savanyú a szőlő. Szerintem ez a postod kicsit ilyen b*meg nyuszika a létrádat hozzászólás volt. Szó nem volt itt arról, hogy holnaptól a hűségbónuszban megaesszencia is lesz, vagy minden levadászott állatból esik ezentúl egy esszencia. Egyszerűen csak ezek a tárgyak (esszenciák) a jutalmak közt hanyagolva voltak, most majd bekerülnek az esemény és egyéb jutalmak közé. De ugyanúgy meg kell majd dolgozni értük. Amikor valaki 10 zöld esszenciát fog kérni a szőlőkért, de ugyanazért csatlóskristályt vagy más hasznos dolgot kérhetsz mert neked az esszenciára már nincs szükséged. Ha egy akció mellé egy marék energiahasznosítás esszencia jár, akkor te majd nem megaesszenciát faragsz belőle, hanem elhasználod... Egyébként az ÜSZen válaszoltam a leveledre, majd nézz rá.
Dátum: 2015.11.26. 15:35:00
Még egyszer átgondoltam ezt az egészet a reakcióitok alapján, és úgy döntöttem, hogy a nerfet (és a tápot is) töröljük. Az esszencia bónuszok maradnak, ahogy voltak, szintenként 5%-kot fognak adni továbbra is, szinttől függetlenül. A tulajdonságok és szakértelmek fejlesztésére kapott maximális kedvezmény is maradni fog 80%, efölé ez továbbra sem mehet semmilyen módon. Az alkímista megaesszenciák maximuma 235 lesz, ennél több nem lehet senkinek. Ezt a korlátot még nem érte el senki szerencsére.

A jövőbeli fejlesztéseknél ügyelni fogok arra, hogy lehessen esszenciákat szerezni nagyobb mennyiségben, akár rögtön zöld esszenciákat is, már a karácsonyi eseménysorozatra is tervezni fogok ilyet.

Remélem ez a megoldás már szimpatikus mindenkinek.
Dátum: 2015.11.26. 14:41:20
Ez nem így van, 20%-kal nagyobb TÖ-d és SZÖ-d van, mint a 2. legerősebb játékosnak, és ebben nyilvánvaló szerepe volt az alkímiának. Ráadásul a 80%-os cap túllépését - amit pont az esszenciáknak köszönhetsz - rajtad kívül kevesen tudják kihasználni. Az AF képesség, amivel pedig még több esszenciát lehet találni, pont a te kérésed alapján került be.

Szó sincs arról, hogy itt bármi kukázva lenne. Egyszerűen csak azt szerentém, ha ez a szorzó nem szállna el a végtelenbe. Ha úgy érzitek, a jelenlegi korlátozás túl drasztikus, nyitott vagyok a javaslatokra, ahogy fent írtam.

Ez az egész egy tervezési hiba volt a részemről, hogy nem korlátoztuk eredetileg ezt a bónuszt, úgy, mint minden mást, és ezt nagyon sajnálom. De még mindig jobb lenne ezt utólag korrigálni, mint így hagyni, és várni, hogy pár játékos TÖ-je elszálljon a végtelenbe, és ők ezért unják be, más meg azért, mert soha a közelükbe se érhetnek.

Van egyébként még egy olyan elvi alternatíva is, hogy marad a régi rendszer, maximáljuk a kapott bónuszt 1000%-ban, így senki sincs nerfelve, viszont a játékban tömegével kezd potyogni az esszencia, hogy mindenkinek fél éven belül szintén lehessen egy 500-800%-kos bónusza. A VU tali kiváló lehetőség lesz, meg tudjuk beszélni, mi legyen. Én is azt szeretném, ha egy nektek tetsző verzió lenne a végleges.
Dátum: 2015.11.26. 13:45:57
Az átmentileg működő esszenciáknak tudomásom szerint semmi közük sincs a tulajdonságfejlesztésed költségéhez... az alkímista esszenciákból jövő specializáció bónusz pedig nem változott, sőt.
Dátum: 2015.11.26. 13:14:12
Ebben igazad van, hosszú ideig pendingelt egy olyan relikvia, hogy egyszerre 2 esszenciád lehessen aktív, de a végén ez tényleg nem került be (ezek szerint szerencsére). De az továbbra is fennáll, hogy a valóságformázásból szerzett extra PP-k és az EH-ból szerzett EH össze tud szorzódni, tehát a 6x LE továbbra is áll.

A 80%-kos specializáció cappel már régóta probléma van. Hogy emiatt nincs értelme az AF pontokat fejleszteni, tárgyaknak stb. nincs értelme. A korlátoknak nem vagyok híve, jobb szeretem, ha a magasabb szinten csökkenő bónuszt ad a képesség, de ugye itt mindenképp kellett valami korlát. A 80% 95%-ra való kitolását végül hosszas vívódás után vállaluk be. Azonban tudnotok kell, hogy ez megint drasztikus tulajdonságnövekedést eredményez a capot túllépő top játékosoknál: extrém esetben - ha eléred a 95%-kos korlátot - akár negyedére csökkenhet a tulajdonság fejlesztése (az eredeti ár 20%-a helyett csak 5%-kot fogsz fizetni). A tulajdonságok költségnövekedése persze ellensúlyozza ezt valamilyen mértékben. Úgy gondoltuk, hogy a tulajdonságfejlesztés negyedére csökkentése és a 6x LE már tényleg túlzás lenne.

Ill. a valóságformázással van még egy gond: több olyan eseményünk is van, ahol a toplisták alapja az elköltött PP. Jelen formában a világok top alkímistájának úgy mellesleg az esszenciák ezekben a kategóriákban is automatikus győzelmet jelentenek.

Tehát ahogy írtam, nyitott vagyok a javaslatokra.
Ami lehetséges:
1.) a bónusz csökkenést kevésbé drasztikussá tesszük, cserébe a specializáció bónuszt tesszük lassabban növekedővé. Jelenleg első 10 4%, második 10 3%, harmadik 10 2%, köv. 20 szint 1%, köv. 40 szint fél százalék, és utána negyed százalék. A mostani top bónusz (kb. 1000%) ezzel 150%-ra módosul. Hogy mi ésszerű, arra elfogulatlan javaslatot várok.
2.) Berakunk valamilyen egyéb, hasznos extrát az esszencia bónuszok közé, ami nem ad ilyen direkt módon ennyi lélekenergiát.

A valóságformázásos problémát pedig át kell gondolni, abban már megegyeztünk, hogy a jövőbeli PP/CSp alapú versenyeredményeknél az elköltött mennyiséget osztani fogjuk az inspirációval. Hasonlóképp, lehet, hogy az ilyen események alatt is a valóságformázás esszenciát tiltani kéne, vagy nem kapna bónuszt.