Dátum: 2010.06.14. 12:21:08
Idézet: Prisma - 2010.06.14. 12:12:03 Az volt vicc, hogy mindenfajta erőfeszítés nélkül korlátlanul lehetett kárt okozni erősebb karaktereknek.
Ha már játék a szavakkal:
Te szóról szóra ugyanezt csináltad a gyengébb karakterrel. Ugyanúgy egy PP-jébe meg némi ÉP-jébe fájt. Azzal, hogy leraboltad, őt gyengítetted, Te erősödtél.
Namármostan, említve volt több soron, hogy tanuljon meg alkalmazkodni a játékhoz. Megtette. Pont. Azzal, hogy ő tömött, legalább Téged "gyengített" (hudenagyon), ergo a karaktered relatív erejét ugyanúgy rombolta, mint Te az övét.
A csecsebecsétek miatt ezt többé nem teheti meg, Téged továbbra sem korlátoz semmi.
*: Továbbra sem állok semelyik oldalon, csak szeretném, ha nem hajlanánk el ordenáré szubjektivitásba.
Dátum: 2010.06.14. 11:26:12
Csak tudnám, hogy miért kell mindezt V4-re is implementálni.
A jó öreg sportos példával élve ez olyan, mintha most a VB-n bevezetnék félúton, hogy bármelyik nevezett csapattagot le lehet cserélni egy be nem nevezettre.
(Vagy hasonló aprócska módosítás.)
Tessenek már végre megtanulni, hogy kiírt verseny szabályait a legeslegvégső esetben kell csak módosítani!
Most ellenben az égvilágon semmi szükség nem volt rá.
Dátum: 2010.06.14. 11:03:32
Idézet: Craslorg - 2010.06.14. 10:44:52 Mert a pók sem pókként kezdett el játszani a játék legelején, hanem már ismerte a játékot, tapasztalatokat szerzett (vagy mások mesélték neki, hogy így érdemes), és így kezdett el játszani a kezdetek után jócskán hónapokkal. [...]
Jön egy fiatal játékos, akinek - természetesen - gőze nincs a játékról. Hiába olvas el a játék oldalán mindent ez azért - valljuk be - kevés. Főleg gyerekek, vagy fiatalok.
Ők szépen vadásznak, próbálják költögetni, majd jön egy pók SOKKAL több tapasztalattal és rommá rabolja őket.
A vita külső szemlélőjeként csak egy dologra hívnám fel a figyelmeteket:
Az alanyokat egyértelműen ilyen eseteknek veszitek.
Hülyeség.
Ha nem is rengeteg, de kellő számú ellenpéldát ismerek, jómagamat is beleértve. Tapasztalat nulla, fogalom a játékról vagy egyáltalán hasonszőrű netes játékokról nulla, külső segítség - nulla.
Tájékozódni kell, és az ember legfeljebb pár szint küszködés és ilyen-olyan (javítható!) karakterfejlesztési hiba után beletanul.
Konkrétan *jelenleg is* V5-ön három ilyen karakterről tudok, akik miatt megy a rinya, biztos csalnak, etc., és közben V4-es levelezésekből megtudtam, hogy totál kezdők.
Azt viszont elismerem, hogy reprezentatíve nagyon kevéske az ilyen játékos, és így nehezen észrevehető a jelenlétük.
*
Dátum: 2010.06.12. 17:31:44
Anglia - USA 2-2
Algéria - Szlovénia 0-0
Szerbia - Ghána 2-1
Németország - Ausztrália 1-1
Hollandia - Dánia 3-2
Japán - Kamerun 0-4
Olaszország - Paraguay 0-0
Új-Zéland - Szlovákia 0-2
Elefántcsontpart - Portugália 2-2
Brazília - Észak-Korea 3-0
Honduras - Chile 0-3
Spanyolország - Svájc 3-1
Dátum: 2010.06.08. 18:32:00
Ha bennmaradnak a tápok, akkor ugyanaz várható, mint epikus kincseknél.
Egy ideig tűrte, tűrte a nép - nem volt ez akkor sem olyan rövid folyamat azért -, aztán kitört az orkán, hogy nem lesz ez így jó, tulfejlesztő gyűrűt(/minden mást) mindenkinek!
Most is ugyanez lesz, eleinte csak az AL-t optimalizátorozzák le még jobban - amennyiben ez egyáltalán lehetséges -, aztán majd x hónap múlva, amikor már xy szövetségnek is szemmel látható előnye lesz belőle, akkor majd egyre többen fognak itt is entitásért kiáltani...
(És egyre több játékost bódítana meg az optimalizálás leírhatatlanul bonyolult illata/szaga... Mer'hogy effektíve "ha nem csinálod, lehúzhatod magad a slozin" dolog lesz ilyen formában ez is.)
*: És egyre kevesebbet alszunk.
Dátum: 2010.06.08. 17:50:50
Az vajon bug, hogy a rezisztencia nem hat visszacsatolás ellen avagy szándékos?
Ilyen varis entit verek most:
molekulapusztítás
Szint: 113
Sebzés: 292-376
Lélekszívás: 20%
Visszacsatolás: 10%
VP költség: 340
...és egy az egyben ütöm magamba a 10%-ot, 7% rezisztenciával...
Esetleg ha nincs legalább 10% rezisztenciám, akkor úgy veszi, mintha nem is lenne, mert nem vesz le egy százalékot a 10% visszacsatiból?
*: Köszönöm a választ, ez úgy, ahogy van, elkerülte a figyelmem.
Dátum: 2010.06.08. 16:35:11
Timer timer hátán... hmm, ha jól láttam, nem csak nekem ugrott be első gondolatra, hogy jóféle géphez szögezős dolog ez is. Vagy darabszámhoz kellene kötni vagy akármi, de véletlenül sem
időhöz!
Az időfüggés ellen küzdünk napról-napra, erre bejön egy ilyen, hát, megmosolyogtam.
Leginkább miért nem lehet szimplán: következő esszencia felhasználása megszünteti az előző hatását?
*: Maga az épület zsír, színesít(het?) szépen, és a taktikai teret is jócskán bővíti, szóval az alap ötlethez gratulálni tudok csak.
Dátum: 2010.06.08. 15:58:26
Idézet: Izdubar - 2010.06.08. 13:24:53 [...]én így csinálom[...]
Ennyit arról, hogy biiiztos nem lesz belőle "csináld magadnak" akció.
Dátum: 2010.06.07. 13:52:08
Nagyon remélem, hogy a hollandok végre nem buknak ki iszonytató balszerencsével egy újabb komoly megmérettetésből...
Világbajnok: Hollandia
Gólkirály: David Villa
(Legalábbis messze őt látom a leggólerősebbnek.)
Meccsekre meg nem fogadok, talán majd egy-kettőre, mert sosem volt érzékem hozzá, túlságosan megérzés alapon csinálom.
Dátum: 2010.06.05. 17:31:19
Hétfőn írni Baratynak.
Dátum: 2010.06.03. 18:06:36
A E-mail cím nem felel meg a formai követelményeknek: Nem regisztrálhatsz a "****@gmail.com" mail címrol!.
Ugyanezt freemailessel sem engedi. Lehet már egyáltalán regisztrálni?
(Vagy csak én vagyok balf.)
Dátum: 2010.06.03. 15:51:56
Nézzétek, magával az alap feltevéssel semmi baj, sőt, pont, hogy valóban erre kellene törekedni, de nem értek Veletek egyet abban, hogy egyértelműen meghatározható egy-egy kategória értéke.
Ahogy nézegettem, a kaland top25-ök közül pl. elvétve találni igazán erős karaktereket, mert felteszem, inkább kristályitalokból élnek meg. A top sebzőknek amennyire öngyilkosság nekimenni, annyira nem jeleskednek általában más kategóriában. A küldetésekhez irdatlan nagy (időzítésbeli) szerencse és kooperációs készségek kellenek, egy top LE-diffest pedig sok mindenben nehéz befogni.
Kvíz kategóriára csak rá kell nézni, már most 1100 a differencia első és huszonötödik között, és csak egy-két példát említettem ezekkel, rengeteg a faktor!
Tehát komolyan kérdezem: hogy csinálnátok egy ilyen kavalkádból egységesnek becézhető rendszert?
___________________
Végigböngésztem a top25-öket; zárolt karakterek kivételével, győzelem/kihívás kihagyva, szint kategóriát sem néztem, mert csalóka képet mutat. (Kvíz is, de ott a nagy differenciák miatt valamivel okésabb, azt belevettem.)
Egy karakter van, aki LE-diff/TÖ/SZÖ/állat/sebzés/kaland/küldi/kvízből 6 kategóriában van jelen. (Még mindig top25-ről beszélünk.)
Szintén egy, aki 5-ben.
Egy, aki 4-ben.
15 olyan karakter van, aki 3-ban.
Kb. ugyanennyi, aki 2-ben (itt már könnyen lehettem pontatlan).
Ezek közül elég jó esélye van még szinte bárkinek, hogy vigyen egy top3-as helyet, ha odateszi magát.
Nem meglepő: több, mint a fele karakter a több kategóriások közül LE-diffben vagy TÖ-ben ott van.
Marha nagy az átfedés.
(Ezen a ponton jegyzem meg, amikor Miklós ugyanezzel jött, akkor lehurrogtuk szépen.)
*: A "marha nagy"-ot természetesen ne nagyságrendileg, hanem kategóriák között tessenek érteni.
Dátum: 2010.06.02. 21:41:54
De kalandozni pl. sokkalta nehezebb, mint mondjuk sebzésre vagy TÖ-re utazni...
Érted.
Dátum: 2010.06.02. 16:20:59
Nem igazán értem, hogy mire gondolsz.
Úgy érted, ha valaki ebben-abban előkelő helyen tanyázik a toplistán (mondjuk top25), de nincs meg neki a top3, akkor azt is jutalmazzák?
Mi alapján döntenéd el, melyik kategória mennyit ér...?
Amúgy meg ezzel az a legnagyobb gond, hogyha alaposan megnézed: aki egyvalamiben jó, az sokszor a többi kategóriákban is csinos helyeken pöffeszkedik.
Ui.: Nem szeretnék megállni 120-nál.
Dátum: 2010.05.31. 19:48:12
Az egyik ad-block szűrő dobta ki, hogy betörési kísérlet történt, majd pár percre rá ki is dobott, de megoldottam.
Dátum: 2010.05.31. 11:25:20
Egyelőre a kiírás szerinti sorrendben jönnek, plusz a minikavicsok kettesével, de ez lehet, hogy szét fog csúszni.
Amúgy meg csak úgy licitálgassatok táp tárgyakra, hogy engem az aukciós bérlet elnyerése után 5 perccel már megpróbáltak feltörni...
Dátum: 2010.05.29. 13:36:01
Ha szabad megjegyeznem, szerintem kivételesen semmilyen megértésre nem kell áhítozni, van egy olyan érzésem, hogy ennek inkább örülünk.
(Még egy bajnoki!
)
Dátum: 2010.05.26. 23:08:49
Én tudok mire alapozni, kiscsillagom, Veletek ellentétben. Mondhatjuk, hogy elvégeztem a házi feladatom.
Amennyire kívülállóként látom, ugyanezt csináljátok a Légióval is, de ami a nagyon szomorú, hogy annyit mondogattok egymásnak és magatoknak esti meséket, amíg már el is hiszitek, hogy úgy van.
Nyilván nem várod el (ugye?), hogy bárki elhiggye, ha már epikust ütni belép az ember, akkor nem nyúl ehhez-ahhoz is. (Avagy idézgethetek "mocskosabb" hsz-okat is, bár az igazi nem erről a szövifórumról lenne.) Kéretik figyelembe venni, hogy ezzel egyúttal kijelentettem azt is, hogy abból, amit én tapasztaltam és hallottam a játékban, egyértelműen következik, hogy az AL tagjai is odakapnak máshoz is, ha(!) már belépnek.
Fordítsuk meg a dolgot: ki nem...?
Sötétben tapógatóz(ta)tok mindig is, én nem mondom, hogy ez nem egyfajta szórakozás, morális fölény látszatát kelteni ebből viszont messze több, mint leányálom.
Dátum: 2010.05.26. 21:41:38
Hikari
Smaragd Horda
50. szint
Ápr. 1., 17:39:31
Nem adtam fel, küzdök, de ha megnyerik ezt, én nem kérek a VU-ból többet. Ez a 3. V4-em, nagyon jól tudom, hogy mennyire stresszes, főleg, ha valaki ennyit helyettesít, mint én. És pontosan ezért nem kérek a VU-ból. Csak a héten 3-szor keltem fel éjjel a szaros epikus miatt, vittem másik 4-5 embert. V1-en ez még elmegy, de itt nagyon gáz epikspeccel ennyi, ha meg még lötyire is vadászni kell...
[...]
Az egyik kedvenc hozzászólásom V4 végnapjaiból.
(Bocsi, nem hagyhattam ki! - Tudod, a tisztánlátás végett vagy hogy is szoktál fogalmazni.)
Szerintem magáért beszél.
Dátum: 2010.05.26. 15:17:50
Idézet: Miklós - 2010.05.26. 12:06:37 Erről a témáról máshol már írtam, egy játékban minél többet játszik valaki, annál inkább nő a "komfortigénye", annál nehezebb kielégíteni az igényeit és megfelelni neki. Persze mi minden tőlünk telhetőt megteszünk, de az, hogy unod az egyébként teljesen opcionális kvízt de ennek ellenére mégis csinálod, az nem a játék hibája, egyszerű genetikai okai vannak (és megérne egy külön topicot).
(Én meg ezért írtam, hogy nem szoktam tápokért meg kényelemért sírni, inkább afféle esztétikai dolgokért.)
Így is időigényes a játék, de megéri, mert jó, és ugyanott lennék, ha bármilyen másik stratégiai PC-játékkal tolnám.
Mondok egy példát: tudtommal senki nem szereti kifejezetten a kötelezően megnézendő videókat az ilyenekben, mert keveseket érdekel, akit meg (éppen) igen, az, ha valóban opcionális lenne, nem kattintaná el. Viszont ha opcionális a videó, akkor nem származik abból hátrányod, hogy nem nézted meg, mert attól még ugyanúgy tudatják Veled, mi a pályán a feladatod, és nem kapsz büntiből -10% erőforrás bevételt. Ha meg megnézted, hát annyival is gazdagabb le(he)ttél...
A kvízelést semmi szín alatt nem illetném tehát ezzel a szóval.
Egyébként meg azt gondolom, az, hogy az "opcionális" kvízt nem scripttel váltom ki, inkább becsülendő, mint ironizálandó, de hát na. (Ettől függetlenül nemhogy nem ítélem el azokat, akik így tesznek, hanem meg tudom érteni őket.)
Megjegyzés: a besorolás problémáját - meglepő módon - egy az egyben ignoráltad. Valóban kíváncsi lennék rá én is, szerinted ki az a mindenki, aki ilyen rendszert kért.
A témából itt kiszálltam, elmondtam, amit akartam, remélem, bírható kompromisszum születik.