A tárgyak adta elnyelés annyi, amennyinek írja, azt nem szorozza semmi.
Az állatok elnyelése egy picitt el lett kalibrálva a kezdetekkor, éppen ezért van az, hogy épeszű optimalizer sose cseréli le őket, hanem kiképzéssel és csonterősítéssel tuningolja ahogy csak tudja.
Erre a játékvezetés is rájött idővel és megjelent a járvány mint AF képesség, mely rendesen "helyreteszi" a drasztikus lépett szinttel rendelkező állatok elnyelését.
Hozzászólások - Birka
Dátum: 2013.07.25. 14:16:35
Dátum: 2013.07.24. 18:21:17
Mivel nem kevés infó keringett már a levegőben össze vissza, így "lektoráltattam" a kint lévő adatokat. A mostani változat elvileg megfelel a programkódban lekódolt tényleges működésnek... (Bevallom az infók közt van olyan melyről fogalmam se volt nekem sem, pedig figyelemmel követtem a topikot.)
Dátum: 2013.07.24. 14:59:59
Az üsz szerint növeli, így beleírom a wikibe is!
Oka, hogy minden karakter által bevitt építés épülettípustól függetlenül növeli a szövi építési átlagot, ha valahol nem növelné az bug, és javítandó...
Ez a végleges tudás fája doksi akkor?
Oka, hogy minden karakter által bevitt építés épülettípustól függetlenül növeli a szövi építési átlagot, ha valahol nem növelné az bug, és javítandó...
Ez a végleges tudás fája doksi akkor?
Dátum: 2013.07.24. 14:07:36
Összeszedtem minden infót a tudás fája projectről.
Remélem így már mindenkinek tisztán érthető lesz, hogy mit és hogy csinál a fa!
Remélem így már mindenkinek tisztán érthető lesz, hogy mit és hogy csinál a fa!
Dátum: 2013.07.23. 21:20:13
Szemelyes tapasztalatom az, hogy szemelyes megbeszeles szornyen igazsagtalan. Meg akkor is, ha mindenki a leheto legkorrektebb, legkevesbe onzo modon all hozza. Egyszeruen az emberek eltero jellemebol fakadoan. Aki aktivan kommunikal, az tobb kincset fog kapni.
Bevallom én még nem voltam olyan szöviben, ahol a beépített kincspont rendszert használták volna. Viszont a despotikus XY elosztja, valamint a jó előre jelzi mindenki egy közös platformon, ha kér valamilyen kincset +1-2 kincstáblára és ddig hívunk vissza bizonyos szintű epiket, amíg mindent ki nem dob mindenkinek meglepően jól működött. Persze vannak "csapatok", ahol "csapatjátékosok" játszanak, és csak a legmagasabb szintűek számítanak (ugye nekik van a legtöbb pontjuk/építésük/epik ütésük stbstbstb...) és vannak azok a csapatok ahol ÉSSZEL lehet elosztani a kincset
Dátum: 2013.07.17. 07:24:44
A kínzókamra és az ajánlás adta lé maximalizálva van a karakter egyéb forrásból szerzett lé bevételének bizonyos %-ban. Azaz csak ajánlásból/kinzóból nem jön a LÉ...
Dátum: 2013.07.12. 12:12:20
http://vegzetur.wikidot.com/tulajdonsagok
Szerencse
A nyolcadik tulajdonság a szerencse, melyet a karakter csak akkor kap meg, ha első szövetségében részt vesz a lélekkút felépítésében vagy feltölti a lélekkutat a szükséges mennyiséggel.
A szerencse fejlesztése eltér a többi tulajdonságétól, ugyanis építkeznünk kell hozzá. Ezt megtehetjük részletekben is, ha a szükséges lélekenergiát elköltöttük építésre, a szerencse szintje eggyel nő.
A szerencse eggyel való növelése x szintről (x+21)2−100 lélekenergiát vesz igénybe. Azaz ugyanannyit, mint egy hússzal magasabb alaptulajdonságé.
"A szerencséd fejlesztése X%-al hatékonyabb" tárgyak a fejlesztésre költött LÉ-t szorozzák, és nem a következő szerencse szinthez szükséges lémennyiséget csökkentik!
A nyolcadik tulajdonság a szerencse, melyet a karakter csak akkor kap meg, ha első szövetségében részt vesz a lélekkút felépítésében vagy feltölti a lélekkutat a szükséges mennyiséggel.
A szerencse fejlesztése eltér a többi tulajdonságétól, ugyanis építkeznünk kell hozzá. Ezt megtehetjük részletekben is, ha a szükséges lélekenergiát elköltöttük építésre, a szerencse szintje eggyel nő.
A szerencse eggyel való növelése x szintről (x+21)2−100 lélekenergiát vesz igénybe. Azaz ugyanannyit, mint egy hússzal magasabb alaptulajdonságé.
"A szerencséd fejlesztése X%-al hatékonyabb" tárgyak a fejlesztésre költött LÉ-t szorozzák, és nem a következő szerencse szinthez szükséges lémennyiséget csökkentik!
Dátum: 2013.07.06. 08:02:49
Ez csak megfelelő projekció szakértelem kérdése bármelyik világon. Igaz, hogy senki nem szeret rá költeni, de mint a találkozón is láttuk nem eretnek dolog egy 500-as szakit kihúzni, amibe bőven belefér 50 vadászat...
Dátum: 2013.07.04. 21:01:45
Azt kell mondjam, hogy "elcsépelt" dolgokat ne tegyünk be, ha már új fejlesztés, akkor vigyünk be színt a játékba, azaz olyan helyeken lehessen vele valamit szerezni, ami máshogy nem elérhető, de nem ad extra tápot.
Mikre gondolok itt?
Relikviaforgács beváltható lenne:
+1 max kronokompenzáció szakértelemre (? db)
+5 max kontiniumszűkítés szakértelemre (? db)
+5 max kereskedelem szakértelemre (? db)
+5 max intelligens kedvenc szakértelemre (? db)
+10 max sebkötözés AF képességre (? db)
+1 max Gyors gyógyítás AF képességre (? db)
+1% küldetés LÉ bónusz Fókuszra (? db)
+1 kryxónium fókusz (20 db) - relikvia upgradehez
+1 végzetmedál (20 db)
+1 bronz végzetmedál (40 db + 10 végzetmedál): csökkenti a vadászat lehetséges minimális idejét 10 másodperccel, +10 építés szakértelem
Mikre gondolok itt?
Relikviaforgács beváltható lenne:
+1 max kronokompenzáció szakértelemre (? db)
+5 max kontiniumszűkítés szakértelemre (? db)
+5 max kereskedelem szakértelemre (? db)
+5 max intelligens kedvenc szakértelemre (? db)
+10 max sebkötözés AF képességre (? db)
+1 max Gyors gyógyítás AF képességre (? db)
+1% küldetés LÉ bónusz Fókuszra (? db)
+1 kryxónium fókusz (20 db) - relikvia upgradehez
+1 végzetmedál (20 db)
+1 bronz végzetmedál (40 db + 10 végzetmedál): csökkenti a vadászat lehetséges minimális idejét 10 másodperccel, +10 építés szakértelem
Dátum: 2013.06.25. 23:59:51
Ebben Kócosnak adnék igazat.
A mit fejlesszek ténylegesen egy olyan kérdés, melyet nem a mentor rendszerben kellene megvitatni.
Amúgy a mi, hogyan működik is egy meredek kéréskör....
Feltesznek a kérdést: Hogy működik a harc, mikor leszek sikeres PvP-ben?
A harc menetét minden mentor hasonlóan mondaná el. Itt keményen megoszlanának a vélemények az IQ súlyáról, és a védelem hasznosságáról valszeg, de alapjaiban a működési mechanizmust mindenki el tudná magyarázni. A kérdés második felére ha valaki többet mond a "Ha nyersz a portyákban."-nál, akkor sajnos már elveszett a mentor rendszer.
Gondolj bele milyen demoralizáló, amikor belépsz egy játékba és azzal kezdi egy tapasztalt "mentor", hogy ha portya karaktert akarsz, akkor felejtsd el a vadászat menüpontot, a feladatok menüpontot, valamint ha event jön akkor nehogy ész nélkül vegyél részt benne, mert az csak gyengíti a karaktered és természetesen FIZESS BE őskövet MOST...
A mit fejlesszek ténylegesen egy olyan kérdés, melyet nem a mentor rendszerben kellene megvitatni.
Amúgy a mi, hogyan működik is egy meredek kéréskör....
Feltesznek a kérdést: Hogy működik a harc, mikor leszek sikeres PvP-ben?
A harc menetét minden mentor hasonlóan mondaná el. Itt keményen megoszlanának a vélemények az IQ súlyáról, és a védelem hasznosságáról valszeg, de alapjaiban a működési mechanizmust mindenki el tudná magyarázni. A kérdés második felére ha valaki többet mond a "Ha nyersz a portyákban."-nál, akkor sajnos már elveszett a mentor rendszer.
Gondolj bele milyen demoralizáló, amikor belépsz egy játékba és azzal kezdi egy tapasztalt "mentor", hogy ha portya karaktert akarsz, akkor felejtsd el a vadászat menüpontot, a feladatok menüpontot, valamint ha event jön akkor nehogy ész nélkül vegyél részt benne, mert az csak gyengíti a karaktered és természetesen FIZESS BE őskövet MOST...
Dátum: 2013.06.25. 20:32:44
Tipikusan jó példa, amikor az egyik mentor egy szinthuszár (PL te ) vagy mondjuk egy TP optimalizer (Mondjuk én ), vagy egy PÓK (Inkább nem mondok példát ).
Namost 3 kiemelt mentorunk 3 különböző módon válaszolja meg a mit fejlesszek kérdést...
Namost 3 kiemelt mentorunk 3 különböző módon válaszolja meg a mit fejlesszek kérdést...
Dátum: 2013.06.25. 20:29:39
Több embertől hallom, hogy sokkal többet ad, mint amennyire számítottak volna. Azaz "érzésre" jól sikerült a képesség
Dátum: 2013.06.25. 20:15:42
Na ez biztos nem jó, mivel 200-tól adja a mágia az elnyelést, valamint 2 szintje van a szakértelemnek
Dátum: 2013.06.22. 21:51:10
Igen, az energiamesterbe beleszámít minden felszerelés ami +lé-t ad portyában, így az ultra is...
Dátum: 2013.06.22. 21:20:52
Az EH minimumra is hat, csak V3-on mindenkinél van lé. így nem veszitek észre
Dátum: 2013.06.22. 20:51:53
Kincseskamra módszeréhez hasonlóan nem lesz visszaváltható az ultraimplant. Bocsika, gyorsabban gondolkoztam, mint írtam
Post javítva!
Post javítva!
Dátum: 2013.06.22. 18:54:09
Sziasztok, jöjjön a szokásos összefoglaló azoknak, akik nem lehettek jelen a fórumon:
Szokásos kezdésként meghallgathattuk, mik valósultak meg a hajrában, és hogy mik vannak még a listán.
(Építhető "Fa"; Evolúció; Varázslói mágia; háború reform stb...)
Amik ÚJ extraként említhetők, és eszembe jutnak (Mert nem jegyzeteltem...):
-Külföldi szervereken összevonás várható, amely tapasztalatai alapján adaptálható a módszer magyar szerverekre is később. Majd az összevonás következtében esetlegesen egy V6 indulhat. Itt volt némi hangzavar, és a fórum végeztével úgy nézett ki, hogy csak azonos rendszerű világokat lehetne összevonni. (Azaz V1+V2 esetlegesen.)
-Értelmetlen őskő költéses küldetéseknek valami ősköves alternatíva, vagy ősköves csere. (Főleg a manaitalos VT és bűvös állateledeles BU küldi.)
-Láthatatlanságos VT küldi kap végre egy alternatívát, hogy ne csak "kikapcsolja" az embert 36 órára...
-A támadás itallal / örjöngés itallal végrehajtott támadások esetén nem érvényesül majd a segítő kéz.
-Az X ideje inaktív karakterek kikerülnek az aktív állományból (Elhagyja a szövit!), viszont ha belép az illető, akkor autómatikusan visszamásolódik a szerver aktív állományába. Természetesen amikor alkalomadtán lefut ez a "takarító" eljárás, egy szinten belül a 100 legaktívabb belépési dátumig történik csak meg ez a takarítás, hogy ne célpont csökkenés legyen a végeredmény, csak a szerver gyorsulás.
-A segítséget nyújtok bekapcsolási felülete lecsökken majd a segítő kéz ikonra. (Jelenleg állítólag túl nagy a terület...)
-Lesz "nyaralni mentem" gomb ezentúl (Valszeg automatikus katakombába kerülést is jelent!), amikor is a napi rutin bónusz számlálója nem nullázódik, amíg ennek hatása alatt vagy.
-Miklós nyitott egy korlátlanul PP-ért üthető NPC leprogramoztatására, de előtte tisztázzuk le/egyezzünk meg benne mit is szeretnénk. (Majd indítok rá topikot...)
Említésre méltó még:
-Az új szerver sokba került, de "gyors felmérés" alapján sajnos nem lett teljesen sikeres a sebesség növekedés.
-A "gyorsteszt" alapján 1 ember volt jelen (Lan) aki érdemben érintett a kivégzéses AF kapcsán, de ő - leszarom - megmozdulással illette a kérdést, így droppolva a "rinya".
-Az ultraimplant nem lesz visszaváltható mint az epikus kincsesláda, mivel mindig van valami ami 1-1 embernek nem tetszik, és nem lehet mindenki kérését kezelni a globálisabb kérdések leprogramozása kárára. Valahol meg kell húznia határt...
Ha kihagytam valamit szóljatok, és felbővítem a postot...
Szokásos kezdésként meghallgathattuk, mik valósultak meg a hajrában, és hogy mik vannak még a listán.
(Építhető "Fa"; Evolúció; Varázslói mágia; háború reform stb...)
Amik ÚJ extraként említhetők, és eszembe jutnak (Mert nem jegyzeteltem...):
-Külföldi szervereken összevonás várható, amely tapasztalatai alapján adaptálható a módszer magyar szerverekre is később. Majd az összevonás következtében esetlegesen egy V6 indulhat. Itt volt némi hangzavar, és a fórum végeztével úgy nézett ki, hogy csak azonos rendszerű világokat lehetne összevonni. (Azaz V1+V2 esetlegesen.)
-Értelmetlen őskő költéses küldetéseknek valami ősköves alternatíva, vagy ősköves csere. (Főleg a manaitalos VT és bűvös állateledeles BU küldi.)
-Láthatatlanságos VT küldi kap végre egy alternatívát, hogy ne csak "kikapcsolja" az embert 36 órára...
-A támadás itallal / örjöngés itallal végrehajtott támadások esetén nem érvényesül majd a segítő kéz.
-Az X ideje inaktív karakterek kikerülnek az aktív állományból (Elhagyja a szövit!), viszont ha belép az illető, akkor autómatikusan visszamásolódik a szerver aktív állományába. Természetesen amikor alkalomadtán lefut ez a "takarító" eljárás, egy szinten belül a 100 legaktívabb belépési dátumig történik csak meg ez a takarítás, hogy ne célpont csökkenés legyen a végeredmény, csak a szerver gyorsulás.
-A segítséget nyújtok bekapcsolási felülete lecsökken majd a segítő kéz ikonra. (Jelenleg állítólag túl nagy a terület...)
-Lesz "nyaralni mentem" gomb ezentúl (Valszeg automatikus katakombába kerülést is jelent!), amikor is a napi rutin bónusz számlálója nem nullázódik, amíg ennek hatása alatt vagy.
-Miklós nyitott egy korlátlanul PP-ért üthető NPC leprogramoztatására, de előtte tisztázzuk le/egyezzünk meg benne mit is szeretnénk. (Majd indítok rá topikot...)
Említésre méltó még:
-Az új szerver sokba került, de "gyors felmérés" alapján sajnos nem lett teljesen sikeres a sebesség növekedés.
-A "gyorsteszt" alapján 1 ember volt jelen (Lan) aki érdemben érintett a kivégzéses AF kapcsán, de ő - leszarom - megmozdulással illette a kérdést, így droppolva a "rinya".
-Az ultraimplant nem lesz visszaváltható mint az epikus kincsesláda, mivel mindig van valami ami 1-1 embernek nem tetszik, és nem lehet mindenki kérését kezelni a globálisabb kérdések leprogramozása kárára. Valahol meg kell húznia határt...
Ha kihagytam valamit szóljatok, és felbővítem a postot...
Dátum: 2013.06.21. 17:27:12
A gond az a szemléletek közt, hogy a VF-et és az EH-t hasonlítgatjátok egymáshoz.
Ha a "tiszta" VF-et nézed, akkor annak a vadász lé/tp-je valahol 145 környékén van, ugyan ez EH-nál portyában 180-200 közt. Ilyen alapon vergődhet a VF-es, hogy neki miért nincs erősítve a vadászata, ha az EH-s portyája jobb...
És kéretik NEM elfelejteni, hogy sokkal kevesebb világ van ahol van VF, mint ahol eleve nincs is bevezetve ez a játéktervezési baki! Azon világokon egy térkapu lé/tp-t erősítő képességgel elérnétek egy VF2 összhatást, ami elég ha csak 4 vagy 5 szerver rendszerét keseríti meg...
Ha a "tiszta" VF-et nézed, akkor annak a vadász lé/tp-je valahol 145 környékén van, ugyan ez EH-nál portyában 180-200 közt. Ilyen alapon vergődhet a VF-es, hogy neki miért nincs erősítve a vadászata, ha az EH-s portyája jobb...
És kéretik NEM elfelejteni, hogy sokkal kevesebb világ van ahol van VF, mint ahol eleve nincs is bevezetve ez a játéktervezési baki! Azon világokon egy térkapu lé/tp-t erősítő képességgel elérnétek egy VF2 összhatást, ami elég ha csak 4 vagy 5 szerver rendszerét keseríti meg...
Dátum: 2013.06.21. 00:13:26
"be van ígérve" épület, mely nem konsolható/tölthető kútból, és csökkenti a kútregent
Dátum: 2013.06.21. 00:11:21
Viszok, azt ne mondd nekem, hogy te ezek után nekikezdesz kivégzést fejleszteni "védekezésképpen", mert el nem hiszem!
Valamint van egy AF képesség minek hatására szorzódik az 5 ép-s hatás, így lehet magas szinten (amire nincs jelenleg rálátásom) tényleg bosszantó amikor 60-70k ép-ről kivégzett valaki karakterfejlesztés/őskő költés nélkül, miközbe te vagy a topállat kari. Bocsi, de amennyiben én lennék az üzemeltető azonnal betettem volna egy "védekezést" én is, ha csak 1-2 pénzes "topmókus" jelzett volna ilyen problémát
Valamint van egy AF képesség minek hatására szorzódik az 5 ép-s hatás, így lehet magas szinten (amire nincs jelenleg rálátásom) tényleg bosszantó amikor 60-70k ép-ről kivégzett valaki karakterfejlesztés/őskő költés nélkül, miközbe te vagy a topállat kari. Bocsi, de amennyiben én lennék az üzemeltető azonnal betettem volna egy "védekezést" én is, ha csak 1-2 pénzes "topmókus" jelzett volna ilyen problémát