Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 1234567
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
kedvelt tagADZSI76Férfi
Végzetúr mester
764 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
21. hozzászólás - 2013.06.24. 21:55:50 (Válasz Ariel #20 hozzászólására.)
Te nem érted... Eddig is lehetett LE-t veszíteni az igaz, de az be van szabályozva. Szoktam portyázni, TOP 10-ben vagyok rabolt LE-ben, ne akarj megtanítani... De itt ezt ök is tudják, valaki azt szeretné hogy még többet lehessen bukni a korlátokra való tekintet nélkül.
Vissza akarják kapni azt, amit Miklósék megvontak a portyanerfekkel... Én örülnék neki!
Így ha néha Maci fennakadna rajtam nem csak 50K-t hozna a konyhára 4TP-ért, hanem 200K-t is vagy többet... Hiszen milliókkal szaladgálunk.
Nem csak úgy a hasukra csapva vetették fel az ötletet.
Nem hiszem el hogy nem vágod... Szerintem nem olyan nehéz felfogni mit szeretnének ezzel.
A hozzászólást ADZSI76 módosította 2013.06.24. 22:03:00-kor
Pontszám: 5.55
kedvencKvnoemiNő
Végzetúr mester
844 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
22. hozzászólás - 2013.06.24. 22:08:14
Légyszi magyarázzátok el nekem, miért van rá szükség, hogy magasabb szintű karaktert támadva veszítsünk LE-t? Nem igazán használom a szubplazmát, felfelé meg egyáltalán nem, mert jelenleg úgy tudom VF mellett ha nyerek csak TP-t kapok, ha veszítek semmit. És még kamrázni sem lehet. A változással a nyert csata 0 LE/ sok TP maradna, ellenben vesztes csatánál buknék egy raklap LE-t? Mert ha így van csak akkor tartom jogosnak, ha nyertes csata esetén járna is a megfelelő mennyiségű LE, vagy ez a bukta csak EH esetén élne.

Valójában saját szempontomból nem nagyon hat meg a dolog, mert nekem nincs rá szükségem szerencsére, de kíváncsi vagyok miért van erre szükség és miért ilyen egyoldalúan?
V6 - Ludmilla, Árral Szemben
Pontszám: 7.10
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
23. hozzászólás - 2013.06.24. 22:22:50 (Válasz ADZSI76 #21 hozzászólására.)
Idézet: ADZSI76 - 2013.06.24. 21:55:50
Te nem érted... Eddig is lehetett LE-t veszíteni az igaz, de az be van szabályozva.

Nem, nem lehetett eddig LE-t bukni. Ugyanis ahová ez a változás kerülne, ott már akkora a szintkülönbség, hogy nincs LE vesztés.

Egy egyszerű példa. A 200-as karakternél van 20 millió LE, őt megtámadja egy 180-as karakter 5 millió LE-vel. Ha a 180-as nyer, akkor rabol 5 milliót, de ha veszít, akkor a 200-as karakter minimum EH LE-t kap csak. Ennek egyenes következménye, hogy a 180-as nyugodtan ütheti a 200-as karit, 0 kockázattal.

Valószínűleg azért nem érted, hogy miről beszélek, mert nem találkoztál még a jelenséggel...
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.59
fórumozóRodriguez
Végzetúr mester
673 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
24. hozzászólás - 2013.06.25. 10:20:55 (Válasz ADZSI76 #21 hozzászólására.)
Idézet: ADZSI76 - 2013.06.24. 21:55:50
Te nem érted... Eddig is lehetett LE-t veszíteni az igaz, de az be van szabályozva. Szoktam portyázni, TOP 10-ben vagyok rabolt LE-ben, ne akarj megtanítani...


Azért a top10ert is "vastagon" megküzdöttèl
Pontszám: 8.18
kedvencFecsu123Férfi
Végzetúr mester
430 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
25. hozzászólás - 2013.06.25. 19:58:16
Sziasztok.

Ezeket az ötleteket én javasoltam Miklósnak kicsit több mint fél éve.


Idézet: Miklós - 2013.06.24. 16:25:26
Végzetúr tervek 2013. június

Mentor rendszer. Minden új játékosnak lehet egy mentora a régi, tapasztalt játékosok közül. A mentor adhat segítséget szóban (üzenet, chat), és fizikailag is, adhat vmennyi LE-t, segíthet a lélekkút beépítésben és sok másban. Cserébe, ha a tanítvány fejlődik, abból a mentor is profitál.



Ez azt hiszem egyértelmű, a lényege, hogy azt a kevés friss regizőt ami van megtartsuk, megértessük vele a játék lényegét, amely az egyik legösszetettebb. Akik szeretik ezért szeretik, de egy friss belépőnek elég kusza lehet. Erre jó a mentor rendszer és cserébe nyer a mentor is.

Volt még pár ötletem ezeken túl is, amiből ezek kerültek listára.


Idézet: Miklós - 2013.06.24. 16:25:26
Végzetúr tervek 2013. június

További játékos ötletek: lehetne olyan ősköves funkció, ami nem termelne lét, de segítene egyes dolgokban és élményszámban menne, pl:

- 5 állat viselése egy napra egy hónapban egyszer ****
- 1,1-1,2* TP szerzés egy napra egy hónapban egyszer
- +1 kör entitás és epik ellen egy napra egy hónapban egyszer *
- dupla vastag bőr entitás és epikus ellen egy napra egy hónapban egyszer *
- 55-ös kronokompenzáció egy hónapban egyszer



Nos sokan ellenzik ezzel semmi gond nincs is. Az eredeti ötletem szerint ez csak fun kategória lett volna. Semmi pluszt nem adna lében. Az 5 állat a + egy kör, a dupla vastag bőr csakis kizárólag entitásra és epikusra lett volna kalibrálva. Nem térkapura, nem bajnokira és nem portyára vonatkozna. Az 55 krono pedig csak a kicsiknek lett volna érdekes. Ez csak fun ismétlem, hogy színesítse az epik harcot.

A plusz TP pedig a szinthuszároknak lett volna ötlet, de ez megint csak nem tetszett szóval nem is védem meg.

Csupán azért írtam ezt a HSZ-t, hogy legyen "arca" a játékos ötleteknek is és tudjátok kit kell szidni.

Szép estét.
A hozzászólást Fecsu123 módosította 2013.06.25. 20:01:47-kor
Pontszám: 9.35
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3353 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
26. hozzászólás - 2013.06.25. 20:07:04
én a mentor rendszert kiterjeszteném mindenkire. nagyon sok az olyan játékos pl, akiknek a bu sok feladata rejtély vagy megoldhatatlan, viszont kis segitséggel eredményesek lehetnek. lenne egy sárga felirat játékon belül, hogy elakadtál, kérdezz. aki meg válaszol kapna valami minimumot, pl egy platinát. gyorsabban lenne válasz sok esetben szerintem, mint üszröl. plusz akár este 10kor is lenne válasz. külsö forumot ne emlitsétek, a játékosok nagy része nem is tudja hogy létezik.
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.39
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
27. hozzászólás - 2013.06.25. 20:29:45 (Válasz LanMaffia #26 hozzászólására.)
Idézet: LanMaffia - 2013.06.25. 20:07:04
én a mentor rendszert kiterjeszteném mindenkire. nagyon sok az olyan játékos pl, akiknek a bu sok feladata rejtély vagy megoldhatatlan, viszont kis segitséggel eredményesek lehetnek. lenne egy sárga felirat játékon belül, hogy elakadtál, kérdezz. aki meg válaszol kapna valami minimumot, pl egy platinát. gyorsabban lenne válasz sok esetben szerintem, mint üszröl. plusz akár este 10kor is lenne válasz. külsö forumot ne emlitsétek, a játékosok nagy része nem is tudja hogy létezik.


Es hogy kontrollalod, hogy ne legyen hulyeseg amit a "mentor" valaszol? Sokszor az ember halal biztos egy dologban, aztan megsem ugy van. (No nem en, egy baratom.)
A masik amitol tartok, hogy egy ilyen rendszerben a kerdesek zome nem az lenne, hogy mi hogyan mukodik, hanem az, hogy mit erdemes fejleszteni, kritikus utest vagy varazslatot? Tamadast vagy erot?
Pontszám: 7.08
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
28. hozzászólás - 2013.06.25. 20:32:44 (Válasz Kocos #27 hozzászólására.)
Tipikusan jó példa, amikor az egyik mentor egy szinthuszár (PL te ) vagy mondjuk egy TP optimalizer (Mondjuk én ), vagy egy PÓK (Inkább nem mondok példát ).

Namost 3 kiemelt mentorunk 3 különböző módon válaszolja meg a mit fejlesszek kérdést...
Pontszám: 6.32
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
29. hozzászólás - 2013.06.25. 21:09:49
Koccal értek egyet.

Magas szintű karaktereket irányító, évek óta játszó játékosok alap dolgokkal nincsenek tisztában.
Egy részük ezt tudja magáról, a másik részük nem. Ez utóbbiak több kárt tudnak csinálni, mint hasznot szerintem. Egy rosszabb van a hülye és lusta embernél, a hülye és szorgalmas.
Pontszám: 8.81
népszerűLebufe001Férfi
Végzetúr mester
586 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
30. hozzászólás - 2013.06.25. 22:20:17
Szerintem ezt úgy lehetne megoldani, hogy a kérdés felkerülne a chatbe mondjuk, és ott indítana a egy témát. Aki jókat, hasznosakat válaszol az kap 1 pontot a kérdezőtől, esetleg a JV-től, de 1 kérdésre csak egyvalakinek lehetne pontot adni, és akinek mondjuk hó végén egy minimumon felüli pontja van az kapna valami arany/ezüst/bronz jutalmat (nem relikviát, hanem mondjuk templomkristályt, lélekgyémántot, kiégettet, platinát, ősdrágakövet, szubplazmát, kinek mi kell).
A pontadás arra lenne jó, hogy mindenki megpróbálna összetettebb, több karaktertípusra is érvényes választ adni, és amelyik a leghasznosabb válasz, a kérdező nyilvánvalóan azt pontozná.

Legyen egy maximum, mondjuk 20 válasz, aki ennél többet ad, az ne kaphasson pontot a válaszért, hogy másoknak is adhasson lehetőséget hogy jutalmat szerezzenek. (Persze az illető továbbra is válszolhat)

Még a visszaéléseket kéne valahogy elkerülni, hogy ne legyen az hogy valaki regel, kérdez, nagykari válaszol, megy a +1, aztán töröl a kicsivel.
Ki kell ezt még forralni.
V6 - Thilysius

Csatlakozz a Végzetúr Discord szerverhez: https://discord.gg/bpqYAUwGJ7
Pontszám: 6.63
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
31. hozzászólás - 2013.06.25. 23:30:54 (Válasz Birka #28 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2013.06.25. 20:32:44
Tipikusan jó példa, amikor az egyik mentor egy szinthuszár (PL te ) vagy mondjuk egy TP optimalizer (Mondjuk én ), vagy egy PÓK (Inkább nem mondok példát ).

Namost 3 kiemelt mentorunk 3 különböző módon válaszolja meg a mit fejlesszek kérdést...


Latod ezt mar bebuktad. A mit fejlesszek kerdest nem szabad megvalaszolni. Csak a hogyan mukodiket.
Pontszám: 8.05
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3353 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
32. hozzászólás - 2013.06.25. 23:40:12 (Válasz Kocos #31 hozzászólására.)
Így van! Valami olyasmire gondoltam, hogy kezdésként fenn van mentorként Kóc, Birka és Cras, aztán meg folyamatosan olyan emberek, akik biztos nem élnek vissza a helyzettel (úgy gondolom hogy az eredeti mentor programnak is ez kell hogy legyen az alapfeltétele). Kérdezni persze bármit lehet, de csak a játékkal kapcsolatos kérdésekre kell válaszolni, mint hogy mi a memóriaszelence, hogy lehet katalizátor esszencia és a többi. Az elég játéktapasztalattal rendelkező emberek az olyan kérdéseket is tudják kezelni, mint hogy mit fejlesszek, kritikus ütés vagy támadás.
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.39
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
33. hozzászólás - 2013.06.25. 23:59:51 (Válasz LanMaffia #32 hozzászólására.)
Ebben Kócosnak adnék igazat.
A mit fejlesszek ténylegesen egy olyan kérdés, melyet nem a mentor rendszerben kellene megvitatni.

Amúgy a mi, hogyan működik is egy meredek kéréskör....

Feltesznek a kérdést: Hogy működik a harc, mikor leszek sikeres PvP-ben?

A harc menetét minden mentor hasonlóan mondaná el. Itt keményen megoszlanának a vélemények az IQ súlyáról, és a védelem hasznosságáról valszeg, de alapjaiban a működési mechanizmust mindenki el tudná magyarázni. A kérdés második felére ha valaki többet mond a "Ha nyersz a portyákban."-nál, akkor sajnos már elveszett a mentor rendszer.

Gondolj bele milyen demoralizáló, amikor belépsz egy játékba és azzal kezdi egy tapasztalt "mentor", hogy ha portya karaktert akarsz, akkor felejtsd el a vadászat menüpontot, a feladatok menüpontot, valamint ha event jön akkor nehogy ész nélkül vegyél részt benne, mert az csak gyengíti a karaktered és természetesen FIZESS BE őskövet MOST...
Pontszám: 6.32
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3353 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
34. hozzászólás - 2013.06.26. 00:09:04 (Válasz Birka #33 hozzászólására.)
Jó, de ez a mostani mentor tervnél is igaz. Tehát akkor ezek szerint dobjuk az egész mentor tervet, mert előfordulhatnak olyan kérdések, amivel az amatőr mentorok nem tudnak mit kezdeni?

Egyébiránt ezt is lehetne orvosolni. Lenne egy lista, ahol a feltett kérdések vannak, amit csak a mentorok látnak. Ezeket a kérdéseket le lehet "ikszelni", ami azt jelenti, hogy a mentor visszadobja a kérdést, mivel az nem "játékelméleti" kérdés, és mondjuk átirányít a külső fórumra. Átirányításra egyébként is szükség lehet, mivel lesz olyan, amit csak az ÜSZ tud megoldani.
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.39
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
35. hozzászólás - 2013.06.26. 00:33:01
HA sikerül életképes mentorrendszert kiépíteni, annak alapfeltétele kell, hogy legyen: semmi játékon belüli erőforrás/jutalom nem járhat érte. Különben kezdődik a kényszertápolás.
Nem egyszer kértem tanácsot másoktól vagy kérdeztem meg amit nem tudtam és még többször segítettem annak akinek tudtam és szívesen vette. De sosem fizettünk be egymásnak ezért őskövet se nem cserélt egymásközt LE gazdát. Szerintem nem is lenne szabad, semmi módon.
A segítségnek önkéntesnek kell lennie és nem haszonlesőnek.

Egyébként szerintem akit segítség nélkül nem fog meg a játék, azt a mentorok sem tudnák hosszú ideig itt tartani. Annak kéne sokkal hangsúlyosabbnak és szemmel láthatóbbnak lenni, hogy milyen baromi fontosak a szakértelmek az első perctől kezdve. Aki ezt nem tudja úgy elcsúszhat, hogy semmi mentor nem kaparja fel. És a kezdők honnan tudnák?

Ez egy elég összetett problémakör, csak pár kósza gondolatom írtam le, mára elég is.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.73
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
36. hozzászólás - 2013.06.26. 06:39:03 (Válasz LanMaffia #32 hozzászólására.)
Szerintem van aki nálam jobban képben van a játékkal, illetve inkább azt mondanám, hogy egyes elemeit nagyon jól ismerem, de más elemeit, amit soha vagy nagyon régen használtam messze nem ismerem annyira, mint aki benne van és jelenleg is napi szinten használja. Nincs olyan játékos, aki mindent tud, minden működési mechanizmussal tisztában van (már ami nyilvános belőle). Nekem pl gőzöm nincs, hogy kell jó VF-es vagy jó EH-s portyakarit fejleszteni. Próbálkoztam az utóbbival, még sikerek is értek néhány bajnoki erejéig, de egyszerűen ráuntam. Ezzel - tippre sokan vannak így, hogy az egyik feléhez értenek (kisebb részben azt hiszik, hogy értenek), de a másik részhez nem. Főleg, mert annyira szerteágazó a játék és annyi plusz relik, hatás, ellenhatás van már, hogy nem is lehet követni. Még Baratynak vagy Miklósnak is utána kell néznie, ha egy-egy régebbi képlettel merül fel gond az infók alapján.
Pontszám: 7.75
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
37. hozzászólás - 2013.06.26. 06:49:39 (Válasz Craslorg #36 hozzászólására.)
Miklósnak különösen...

Jó ez a mentorosdi, de akik igazán értenek hozzá, azoknak van a legkevesebb idejük a játékra, szerintem inkább azok válaszolnának, akiknek temérdek idejük van, de haszontalanak.

Maximum úgy tudnám elképzelni, hogy Miklósék indítanak 4-5 teszt karaktert (de ezt persze nem kötik az orrunkra) szépen felrakják bugyuta kérdéseiket, 2-3 hétig tesztelnék a jelenlegi mentorokat, és akiben nincs meg a szufla, az nem válaszolhat bizonyos, semmilyen kérdésre. Így ők is megtudnák van-e értelme ennek az egésznek.
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.52
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
38. hozzászólás - 2013.06.26. 07:43:04 (Válasz Viszok009 #37 hozzászólására.)
Kíváncsi vagyok, hányan tanácsolnák, hogy legyen a szerencséd háromszorosa a szintednek
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.97
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
39. hozzászólás - 2013.06.26. 09:29:32 (Válasz LanMaffia #32 hozzászólására.)
Idézet: LanMaffia - 2013.06.25. 23:40:12
Az elég játéktapasztalattal rendelkező emberek az olyan kérdéseket is tudják kezelni, mint hogy mit fejlesszek, kritikus ütés vagy támadás.


Tolem mar szamtalanszor kerdeztek ilyet. Meg soha nem mondtam azt, hogy A vagy B, mert nem ereznem korrektnek. Egyszeruen annyi parameter van ami ezt a dontest befolyasolja, kezdve a celoktol, a kornyezeten at egeszen a jatekos eletviteleig, hogy azt nem lehet mindet figyelembe venni. Ezt a jovoben sem vallalnam.
Ilyen kerdesekre en el szoktam mondani, hogy elso megkozelitesben milyen ervek szolnak az egyik illetve masik fejlesztesi irany mellett illetve ellene.
Pontszám: 7.08
kedvencSapphyreFérfi
Végzetúr
77 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések és ötletek 2013 júniusi taliról
40. hozzászólás - 2013.06.26. 10:24:15
Feltennék két kérdést.

1. Mentornál minek jutalomosztás? (aki segít tegye önzetlenül és kész)
2. A chat nem megfelelő fórum erre az egészre?

Szerintem nem ez a legfontosabb fejlesztés jelenleg. Bár biztos elmagyarázza valaki miért kell ez.
Pontszám: 9.21
Oldal: 1234567
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!