Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - LanMaffia

Dátum: 2017.02.07. 08:46:58
Idézet: Miklós - 2017.02.05. 17:31:01
Idézet: LanMaffia - 2017.02.03. 22:18:14
Én az ideiglenes hatású épület koncepciójában gondolkoztam:
Bekerül 5 fajta építhető épület, de a Háború és Béke csarnokához hasonlóan csak az egyiket lehet építeni. Mindegyik ideiglenes hatású, pl. hétfőn délben az SZB kör végével rombolódik.

Ez nagyon jó ötlet, már meg is vettem A részletek, amit ki kell találni:
- A bónuszok tényleg egyformák legyenek (mert különben mindenki csak egyet fog építeni)
- Mi az építési költség. Ahogy Ariel erre helyesen rámutatott, ami a magas szintű karaktereknek néhány vadászatnyi LE, a kicsiknek nagyon sok. A csp-t viszont az általam leirt dolgok miatt felejtsük el.


Köszönöm szépen

A bónuszok balanszolásán gondolkozni fogok.

Én kb. 5 - 10 millió LÉ-re gondoltam. 40-es építés mellett bazigyorsan beépíthető. Magas szinten pedig gyakorlatilag mindegy. Olyanban gondolkoztam, hogy ha hétfőn 12-kor rombolódik az épület, akkor gyorsan vissza lehessen húzni. Szombattól pedig már lehet szavazni előre is, hogy mi legyen a következő heti bónusz

Idézet: Miklós - 2017.02.05. 17:31:01
Van-e esetleg több szintje ezeknek, vagy csak egy? Egyáltalán akarjuk-e, hogy aki még a többi épülettel sehogy se áll, az építse / megérje neki építeni ezeket?


Én Alkimista laborhoz kötném az építési feltételt. Alatta nagyon sok lehetősége van egy kezdő szövetségnek építkezni. Utána pedig majd eldöntik saját maguk, hogy mit szeretnének jobban.
Több szintesre gondoltam olyan módon, hogy a lehetséges 5 különböző bónuszból 1-et lehet felépíteni 5 - 10 millió LÉért, és lehet még egyet ennek a 10-szereséért fele bónuszért.

Idézet: Miklós - 2017.02.05. 17:31:01
Ha a fő épületek mellett is tudja ezeket húzni egy közepes/kis szövetség, akkor egy nagy szövetség építési kapacitásának csak töredékét fogják használni, és megmaradt az eredeti probléma. Megoldás lehet az összes fenti dilemmára, hogy az építési költség ugyan marad LE (hogy a szerencsét lehessen fejleszteni) de függ az aktív karakterek számától, és szintjétől. Ezt elvben lehetne exploitálni kilépkedésekkel, de egy egyhetes temporális épületnél ezt hosszú távon nem éri meg csinálni a szerencsevesztés miatt.


Úgy gondolom, hogy aki szerencsét szeretne fejleszteni az bármikor megteheti ezt a Tudás fájával. Úgy tudom, hogy nem csak nálunk, hanem másoknál is ez a bevett út. Tehát a szerencsenövelés igény ezen épületnél úgy gondolom nem játszik.

Idézet: Miklós - 2017.02.05. 17:31:01
- A manakonstrukciót a jelenlegi formájában nem lehet jól kibalanszolni, az egyetlen dolog, amit megendethetünk, hogy az épületnek mindenképp az 1%-kát épiti, függetlenül a karakter szintjétől / max vpjétől.


Azt hiszem igazad van, viszont így akkor maradnék a 2. épület építési lehetősége 10-szeres árnál fele bónuszért. A manakonstrukció újbóli hasznos bevetésén pedig még gondolkozni fogok
Dátum: 2017.02.07. 08:33:15
Nekem a következő ötleteim lennének relikviakuponokkal kapcsolatban:

Egyszer vásárolható nagyobb relikviák

20 - Állatelfogás esetén is esik szürke mytokronit (ugyanolyan eséllyel, mint vadászatkor)
20 - Térkapuban is esik szürke mytokronit (ugyanolyan eséllyel, mint vadászatkor)
50 - Megnöveli a mytoszerzés szakértelem max szintjét 1000-re
120 - bármilyen AH-s vagy élő aukciós tételt megvehetsz
30 - Ha sikerül minden LÉ-t kiszívnod a térkapus szörnyből kapsz egy nagyobb mytokronit csomagot.
50 - A kárhozat vermének max. szintje megnő 1-el.

Többször vásárolható kisebb relikviák (a relikvia naponta egyszer vásárolható, és el kell használni, mint a memóriaszelencét)

2 - Azonnal új entitást hívhatsz ki
2 - újra megveheted az aktuális napi ajánlatot (kivéve akciók esetén)
2 - újra megkapod a napi belépési bónuszt
2 - megveheted az előző napi ajánlatot

Többször fejleszthető relikviák, bronztól unobtániumig

0,1%-al növeli az arany univerzum ládika találási esélyét szintenként

mytokronit konverter minden mytokronitra érvényes lesz és a 4:1 arányt csökkenti 0,2-vel szintenként.
Tehát: 3,8:1 - 3,6:1 - 3,4:1 - 3,2:1 - 3:1 - 2,8:1 - 2,6:1

a kheszon törmelék - arany lélekfókusz átváltási aránya szintenként 50-el csökken
Tehát: 950, 900, 850, 800, 750, 700, 750

megnöveli a csatlós bónuszokat szerezhető max. szintjét 10-el
Tehát ha az én szintem 250, a csatlósom max. 500. szintig kaphat bónuszt. Ezt viszi fel minden szint 10-el.

epikus kaland találási esély megnő 0,5%-al

győztes csaták után 5% eséllyel kapsz egy véletlen mytokronitot. (mytokronit csomagot)

ha szereztél egy esszenciát sajtoláskor, akkor szintenként 5% eséllyel kapsz még egy ugyanolyat.

---------------
Hirtelen ezek jutottak eszembe. Ezzel szerintem igen nagy részét le lehet fedni a játéknak és a sok vásárolható és fejleszthető tétel extramagas szinten is ad lehetőségeket. Vannak nagyon értékesek, vannak kevésbé, van amiért sokat kell gyűjtögetni, van amihez számolgatni kell, hogy megéri-e, van ami csak x. szint felett éri meg, stb.

Ez a pakk szerintem 1,5 -2 évig lazán kitart.
Dátum: 2017.02.05. 09:28:27
Közben más:
Barna mytokronit: Meghatározza, mennyivel növelheted a csatlósod harci tulajdonságait 20 fölé (ha már van csatlós arénátok)

Akárhogy olvasom, ez így ebben a formában ezt jelenti:
1 - 1-el növelhetem 20 fölé, tehát max. 21 lehet
10 - 10-el növelhetem 20 fölé, tehát max. 30 lehet
50 - 50-el növelhetem 20 fölé, tehát max. 70 lehet

De ez nem így van ugye, mert a gyakorlatban azt jelenti, hogy ennyi lehet a csatlós egy-egy tulajdonsága max.

Vélemény?
Dátum: 2017.02.05. 09:24:49
Van itt erre egy teljesen jó írás: http://vegzetur.wikidot.com/myto

Zabálásra is találni fogsz infót, ha jobb felül rákeresel.
Dátum: 2017.02.05. 09:23:59
Közben lefekvés előtt én is erre jutottam, és most duplán nem vagyok boldog, hogy megerősítettetek
Dátum: 2017.02.04. 23:46:26
Értem. Én is hasonlóra jutottam, de nem tudtam levezetni, hogy hogyan lehetséges a 0 találat, ha mindenképpen 100% feletti esélyem van találni. De most sem igazán tudom...

szakértelem: 50,6%
tudásgyűjtő: 75%
veremfétis: 25%
AF: 50%

összesen: 200,6%.

Ebből hogy lesz 3 és 0? Pontos képlet?
Dátum: 2017.02.04. 20:23:28
Azt tudja valaki, hogy mi a képlete a szürke mytokronit esésének vadászat során? Most már van szürke unobtánium kincsgyűjtő meg a fétis is elég magas szinten áll, így most vagy 3 vagy 0 mytokronit esik. A 0 nem annyira jó.
Dátum: 2017.02.04. 18:12:01
De remélem, hogy ez utóbbival sikerült kiegészítenem magam annyira, hogy ne legyen bántó Az ugyanis nem volt célom.
Dátum: 2017.02.04. 13:25:34
Én nem zárnék ki senkit. De arra céloztam, hogy ha tudjuk, hogy véges a feldolgozási kapacitás (pl.: Miklós napi 0,5 órát ér rá), akkor ne olyan problémákkal és javaslatokkal terheljük, amikre egy másik játékos vagy a wiki is választ adhat. Sokan dobálgatnak be ötletetek komolyabb megfontolás nélkül, bele sem gondolva, hogy milyen exploitokot okozhat, a játékostársadalom mely részét érintené érzékenyen, stb. Egyáltalán nem zárom ki azt, hogy bárkitől jöhet világmegváltó ötlet, sőt mindenkit csak biztatni tudok az ötletelésre. Eddig is számos alkalommal jöttek kisebb-nagyobb jó ötletek mindenfelől. A tapasztalt játékosok alatt olyanokat értek, akik jóval nagyon valószínűséggel adnak olyan javaslatot, ami átgondoltabb.

Azt viszont nagyon sajnálom, hogy a hozzászólásomból mindössze ez maradt meg.
Dátum: 2017.02.04. 08:00:00
Én azért még egy kicsit téged és Arielt is türelemre kérnélek. Miklósnak vannak erős válaszai, de ezek szerintem élőben sokkal enyhébben csapódnának le, ha lenne azonnali megbeszélési lehetőség. Pl. fent a manakonstrukció esetében élőben azonnal mondtam volna, hogy ezt hagyjuk is, annyira nem gáz, így 3 bekezdésnyi elmélkedésre nem is lett volna szükség. Azt hiszem nem is igazán kell meggyőzni a változások szükségességéről, csak az ideális formát kell megtalálni. Lehet, hogy túlságosan aggódik egyes kiskapuk miatt, de akkor ezeket be kell zárni és kész.

Volt egy észrevételed arról, hogy mennyire zavart amikor találkozón mindenféle lényegtelen témáról ment mélyértekezés. Én is pontosan így érzek. A játék alapelemeit, játékmódját megérteni, megismerni és használni időbe kerül. A kritikus részek és problémák megismerése és időbe kerül. Durván hangzik, de ilyen formában nem is igazán hagynám mindenkinek hogy ötletekkel meg javaslatokkal bombázzák a JV-t. Tökéletesen lényegtelen olyan dolgokról beszélgetni, hogy kevés a kristálypont (fejlődj!) meg hogy támadnak (védekezz!) meg hogy valaki más erősebb és legyen még-még-még plusz TÖ szerzési lehetőség. Az a más se hülye, az is ugyanúgy nyomni fogja. Na mindegy. Én létrehoznék egy platformot, ahol x darab tapasztalt, a játékot kifejezetten ismerő játékos közösen dolgozna ötleteken vagy finomítaná a JV ötletét. És itt szigorúan játékost és nem karakter szintet mondtam. Az idő is kevés meg az erőforrás is.

A csatlós arénával kapcsolatban azt hiszem "sáros" vagyok én is. Miklósék gondolkoztak, hogy kivegyék-e a bejövő csatákat, én azt mondtam, hogy szerintem célszerűbb, mert valószínű csökkenti az elégedetlenkedést. Ezt még mindig így gondolom, de úgy is tudok játszani, ha látom a listát.

És hogy rögtön mutassam is, hogy én hogy próbálnék reagálni a relikviakuponos problémára:
Jöjjön egy ötlet, ami a relikviakuponok folyamatos felhasználási lehetőségét testesíti meg. Legyen valami, ami relikviakuponba kerül, érdemes lesz 1-2 év múlva is költeni rá. Az ötletet leírjuk, megbeszéljük, megvédjük és lehet áprilisban már ki is jön. Ha addig nem terheljülkle Baratyot egy csomó gonddal

És türelem. Ne azt mondjuk, hogy ezt már elmondtuk. Mondjuk azt, hogy ezt már elmondtuk és másoljuk is be hogy mit mondtunk. Jelenleg úgy gondolom, hogy ez a módszer rövid és hosszú távon is eredményesebb lesz. Aztán majd meglátjuk
Dátum: 2017.02.04. 07:39:48
A kisebb szövetségeknek jelenleg is számtalan lehetőségük van az építésre. Ezzel csak kapnak egy újat, ami ráadásul jobb alternatíva is, mint az eddigiek, a felzárkózást is könnyíti. De bevallom őszintén, amikor új ötleteken gondolkozok nem az 5 milliós lélekkúttal bíró szövetségeket nézegetem. Ott nincs semmi gond. Nagyobb gond van ott, ahol már 2-3 éve Háború csarnokát kell rombolni és építeni a BU utolsó téglához, mert nincs más
Dátum: 2017.02.03. 22:18:14
Úgy gondolom, hogy most felesleges ragadtál le a manakonstrukció problémájánál, ez egyáltalán nem irtókomoly tényező. A gondolatmenet a következő volt:
1. szedjük össze, hogy milyen alap aspektusai tűntek el a játéknak
2. pl. az építés
3. megoldási javaslat történt

Ez csak egy session és van több. De én azt mondom, hogy ha elkezdtünk egy témát, akkor azt vigyük végig. Ez esetben odaállok Ariel mellé, és bizony beszélgessünk arról, hogy a szövetségi építés most nem jó. A Tudás fájával szépet lőttetek, de pár szövetség már igen magas szinten jár, a többi építhető épület pedig jelentéktelen. Kb. 3 éve ez az állapot. Időről időre bekerül egy-egy új funkcióval kapcsolatban egy épület, de az 0 perc alatt kész, így olyanra van szükség, mint a Tudás fája, ami örökké tart.

Én az ideiglenes hatású épület koncepciójában gondolkoztam:
Bekerül 5 fajta építhető épület, de a Háború és Béke csarnokához hasonlóan csak az egyiket lehet építeni. Mindegyik ideiglenes hatású, pl. hétfőn délben az SZB kör végével rombolódik.
"A épület": +10% küldetésekre
"B épület": +20% AF pont
"C épület": +50% esély esszencia szerzésre
"D épület": +10 valóságformázás
"E épület": +10% vadászat LÉ-re

A bónuszokat természetesen olyan szintre húzzuk, hogy kb. egálban legyenek, de meg is érje építeni (a fenti lehet túlzás). Az épület nem lenne túl drága, de így minden szövetségnek minden héten megéri építeni, lehetőleg minél hamarabb. Egy pár fős szövetségnek már megérné építeni, illetve mindig jó kis szövetségi egyeztetést igényel hogy ezen a héten mit tápolódjunk együtt.

Emellett lenne egy másik épület, ami szintén rombolódik, 10-szer annyiba kerül, mint az előző, azt tudja, hogy az előző 5 féle épületből nem 1, hanem 2 építhető, de csak manakonstrukcióból építhető és az épület fele akkora bónuszt ad.

Tádám. Manakonstrukciónak újra van értelme.
2 darab folyamatosan minden héten megújuló épület.
Kis szövetségek sem látják kárát.
Szövetségen belüli taktikázási lehetőség.

Nekem ilyen ötletem lenne az "építés" topicra. De még van ilyen topic vagy 6, szóval ez önmagában nem old meg minden problémát, nem is így terveztem, de megfelelő mértékben jó ahhoz, hogy lehessen beszélgetni egy következő topicról.
Dátum: 2017.02.03. 20:57:28
Maximálisan támogatom az újításra és fejlesztésre való törekvést, szóval csak így tovább. De ez szerintem jó út. Bonyolult, nagyon sokáig tart leprogramozni, sok a kiskapu, kevés embert érintene és szerintem azoknak sem tetszene. Nekem pl. nem igazán. De folytasd mindenképpen, lehet hogy az ötlet egy kisebb részével telibe trafálsz
Dátum: 2017.02.03. 15:32:02
Hát nem mondom, hogy szar munkahely, de megértem az álláspontjukat. Ha hozzám jönnek új ötlettel, nekem se dolgom kijavítani a hibáit, csak rámutatni a hibáira. Ha az ötletgazda képes ezeket megoldani, akkor az teljesen szuper. Ennek normál körülmények között egy élvezetes, konstruktív beszélgetés a csatornája itt is. De van hogy nem. Pl akkor nem, ha 20 ötlet esik be egy nap, akkor nincs energiám mindegyiket elemezni, a hibáira rámutatni, ajánlást adni, stb. Ha az ötletgazda jónak tartja az ötletét, akkor védje meg, gyúrjon még rajta, erősítse.

Azt simán megértem, ha neked úgy jött le ez most Miklóstól, hogy teljesen elutasító. Neked sokkal nagyobb a múltbeli tapasztalatod, mint nekem, lehet a régebbi elutasítások is közrejátszanak. Én most itt egy párbeszédet látok. Miklós feldobott pár szerinte kritikus tényezőt. Ha te ezeket csuklóból le tudod kezelni, az nagyon király. Akkor elég csak annyi, hogy így és így lehet megoldani, pont. Van-e esetleg még további probléma, vagy már lehet is kódolni?

Félre ne érts, nem állok itt a játékvezetés oldalára egy-egy ügyben. Én a játék oldalára igyekszem állni. Ha Miklós 10 ötletre mondja, hogy hülyeség, akkor írok neki és megkérem, hogy legyen belátóbb egy kicsit. Aztán vagy az lesz, vagy nem. Ha azt látom, hogy a játékosok hullámokban szórjak a panaszokat megoldási javaslat nélkül, akkor pedig ide írok, és megkérdem őket, hogy javaslatot is írjanak ha tudnak, mert így nehéz.

Szerintem az utóbbi pár napban már nagyon sokat léptünk előre, és már csak pár lépés kell, hogy sokkal jobb állapotban legyünk. Mindenkit kitartásra buzdítok
Dátum: 2017.02.03. 12:16:56
Csak azt tudom erre mondani, mint amit a hozzászólásod előtt válaszoltam
Dátum: 2017.02.03. 12:07:30
Igaz amit mondasz, de az elv ugyanaz. Jelen pillanatban lehetőségem van arra, hogy jobban élvezzek valamit. Mint ahogy a munkában is, itt is mondhatják, hogy nem, vagy hogy dolgozzál még rajta. És mint ahogy a munkában is, bármikor dönthetek úgy, hogy átmegyek másik munkahelyre - vagy játszom inkább más játékkal.

Jelen pillanatban a fejlesztési javaslatok küldési és az új lehetőségek kidolgozása nem munka, hanem a hobbi és a játék szerves része. Odaengedtek a tervezőasztalhoz.
Dátum: 2017.02.03. 11:37:23
Nálam munkahelyen ha a terveimet megmutatom valakinek kapásból azzal kezdi, hogy miért nem fog működni. Ekkor nekem tételesen minden fenntartást meg kell cáfolni, vagy alternatívát kell rá adnom. Ergo fel kell készülnöm arra, hogy az ötletemet milyen kiskapuk segítségével lehet kijátszani, hogy a döntéshozó előtt bizonyíthassam hogy ez jó ötlet.

Szóval én ezen a részen én Miklós aggályait elfogadhatónak érzem, de valahogy így tudom el elképezni:
Játékos: ez az ötlet, ezért meg ezért lesz jó
Miklós: nem fog működni, ezért meg ezért
Játékos: de fog, mert ez nem probléma, a másikat meg így védem ki, a harmadikat meg kódból tiltjuk
Miklós: de még mindig ott van, hogy ez meg az
Játékos: igaz, de akkor meg még ezt beletesszük, a másik kicsi problémát meg lenyeljük
Miklós: oké, ez így már sokkal kerekebb.

Ezután még jön, hogy mennyi idő lekódolni, meg hogy mindenkinek jó lesz.

Szóval azt akarom mondani, hogy a párbeszéd jó úton halad (szerintem), de ennek szerves része az, hogy mindkét fél nem egyszer fogja azt mondani a másiknak, hogy nem jó, amit mond. Úgy gondolom, hogy ez nem a tételes elutasítás része, hanem az együttműködési hajlandóság része.
Dátum: 2017.02.03. 10:45:50
Igen, akkor amikor belenézel. Gondolom ezért is világít szintlépéskor. Úgy gondolom sokkal-sokkal egyszerűbb volt így lekódolni és csak minimális gondot jelent egy kattintás. Remélem azért nem okozott túl nagy fennakadást neked sem (alacsony szinten lehet problémásabb, ott nincs mindig elég idő (TP) újracsinálni mindent)
Dátum: 2017.02.03. 00:06:40
És próbálta már valaki? Nekem még mindig csak 4 állatot enged vinni.
Dátum: 2017.02.02. 18:49:28
És smaragdszelence esik?