Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - LanMaffia

Dátum: 2017.02.03. 22:18:14
Úgy gondolom, hogy most felesleges ragadtál le a manakonstrukció problémájánál, ez egyáltalán nem irtókomoly tényező. A gondolatmenet a következő volt:
1. szedjük össze, hogy milyen alap aspektusai tűntek el a játéknak
2. pl. az építés
3. megoldási javaslat történt

Ez csak egy session és van több. De én azt mondom, hogy ha elkezdtünk egy témát, akkor azt vigyük végig. Ez esetben odaállok Ariel mellé, és bizony beszélgessünk arról, hogy a szövetségi építés most nem jó. A Tudás fájával szépet lőttetek, de pár szövetség már igen magas szinten jár, a többi építhető épület pedig jelentéktelen. Kb. 3 éve ez az állapot. Időről időre bekerül egy-egy új funkcióval kapcsolatban egy épület, de az 0 perc alatt kész, így olyanra van szükség, mint a Tudás fája, ami örökké tart.

Én az ideiglenes hatású épület koncepciójában gondolkoztam:
Bekerül 5 fajta építhető épület, de a Háború és Béke csarnokához hasonlóan csak az egyiket lehet építeni. Mindegyik ideiglenes hatású, pl. hétfőn délben az SZB kör végével rombolódik.
"A épület": +10% küldetésekre
"B épület": +20% AF pont
"C épület": +50% esély esszencia szerzésre
"D épület": +10 valóságformázás
"E épület": +10% vadászat LÉ-re

A bónuszokat természetesen olyan szintre húzzuk, hogy kb. egálban legyenek, de meg is érje építeni (a fenti lehet túlzás). Az épület nem lenne túl drága, de így minden szövetségnek minden héten megéri építeni, lehetőleg minél hamarabb. Egy pár fős szövetségnek már megérné építeni, illetve mindig jó kis szövetségi egyeztetést igényel hogy ezen a héten mit tápolódjunk együtt.

Emellett lenne egy másik épület, ami szintén rombolódik, 10-szer annyiba kerül, mint az előző, azt tudja, hogy az előző 5 féle épületből nem 1, hanem 2 építhető, de csak manakonstrukcióból építhető és az épület fele akkora bónuszt ad.

Tádám. Manakonstrukciónak újra van értelme.
2 darab folyamatosan minden héten megújuló épület.
Kis szövetségek sem látják kárát.
Szövetségen belüli taktikázási lehetőség.

Nekem ilyen ötletem lenne az "építés" topicra. De még van ilyen topic vagy 6, szóval ez önmagában nem old meg minden problémát, nem is így terveztem, de megfelelő mértékben jó ahhoz, hogy lehessen beszélgetni egy következő topicról.
Dátum: 2017.02.03. 20:57:28
Maximálisan támogatom az újításra és fejlesztésre való törekvést, szóval csak így tovább. De ez szerintem jó út. Bonyolult, nagyon sokáig tart leprogramozni, sok a kiskapu, kevés embert érintene és szerintem azoknak sem tetszene. Nekem pl. nem igazán. De folytasd mindenképpen, lehet hogy az ötlet egy kisebb részével telibe trafálsz
Dátum: 2017.02.03. 15:32:02
Hát nem mondom, hogy szar munkahely, de megértem az álláspontjukat. Ha hozzám jönnek új ötlettel, nekem se dolgom kijavítani a hibáit, csak rámutatni a hibáira. Ha az ötletgazda képes ezeket megoldani, akkor az teljesen szuper. Ennek normál körülmények között egy élvezetes, konstruktív beszélgetés a csatornája itt is. De van hogy nem. Pl akkor nem, ha 20 ötlet esik be egy nap, akkor nincs energiám mindegyiket elemezni, a hibáira rámutatni, ajánlást adni, stb. Ha az ötletgazda jónak tartja az ötletét, akkor védje meg, gyúrjon még rajta, erősítse.

Azt simán megértem, ha neked úgy jött le ez most Miklóstól, hogy teljesen elutasító. Neked sokkal nagyobb a múltbeli tapasztalatod, mint nekem, lehet a régebbi elutasítások is közrejátszanak. Én most itt egy párbeszédet látok. Miklós feldobott pár szerinte kritikus tényezőt. Ha te ezeket csuklóból le tudod kezelni, az nagyon király. Akkor elég csak annyi, hogy így és így lehet megoldani, pont. Van-e esetleg még további probléma, vagy már lehet is kódolni?

Félre ne érts, nem állok itt a játékvezetés oldalára egy-egy ügyben. Én a játék oldalára igyekszem állni. Ha Miklós 10 ötletre mondja, hogy hülyeség, akkor írok neki és megkérem, hogy legyen belátóbb egy kicsit. Aztán vagy az lesz, vagy nem. Ha azt látom, hogy a játékosok hullámokban szórjak a panaszokat megoldási javaslat nélkül, akkor pedig ide írok, és megkérdem őket, hogy javaslatot is írjanak ha tudnak, mert így nehéz.

Szerintem az utóbbi pár napban már nagyon sokat léptünk előre, és már csak pár lépés kell, hogy sokkal jobb állapotban legyünk. Mindenkit kitartásra buzdítok
Dátum: 2017.02.03. 12:16:56
Csak azt tudom erre mondani, mint amit a hozzászólásod előtt válaszoltam
Dátum: 2017.02.03. 12:07:30
Igaz amit mondasz, de az elv ugyanaz. Jelen pillanatban lehetőségem van arra, hogy jobban élvezzek valamit. Mint ahogy a munkában is, itt is mondhatják, hogy nem, vagy hogy dolgozzál még rajta. És mint ahogy a munkában is, bármikor dönthetek úgy, hogy átmegyek másik munkahelyre - vagy játszom inkább más játékkal.

Jelen pillanatban a fejlesztési javaslatok küldési és az új lehetőségek kidolgozása nem munka, hanem a hobbi és a játék szerves része. Odaengedtek a tervezőasztalhoz.
Dátum: 2017.02.03. 11:37:23
Nálam munkahelyen ha a terveimet megmutatom valakinek kapásból azzal kezdi, hogy miért nem fog működni. Ekkor nekem tételesen minden fenntartást meg kell cáfolni, vagy alternatívát kell rá adnom. Ergo fel kell készülnöm arra, hogy az ötletemet milyen kiskapuk segítségével lehet kijátszani, hogy a döntéshozó előtt bizonyíthassam hogy ez jó ötlet.

Szóval én ezen a részen én Miklós aggályait elfogadhatónak érzem, de valahogy így tudom el elképezni:
Játékos: ez az ötlet, ezért meg ezért lesz jó
Miklós: nem fog működni, ezért meg ezért
Játékos: de fog, mert ez nem probléma, a másikat meg így védem ki, a harmadikat meg kódból tiltjuk
Miklós: de még mindig ott van, hogy ez meg az
Játékos: igaz, de akkor meg még ezt beletesszük, a másik kicsi problémát meg lenyeljük
Miklós: oké, ez így már sokkal kerekebb.

Ezután még jön, hogy mennyi idő lekódolni, meg hogy mindenkinek jó lesz.

Szóval azt akarom mondani, hogy a párbeszéd jó úton halad (szerintem), de ennek szerves része az, hogy mindkét fél nem egyszer fogja azt mondani a másiknak, hogy nem jó, amit mond. Úgy gondolom, hogy ez nem a tételes elutasítás része, hanem az együttműködési hajlandóság része.
Dátum: 2017.02.03. 10:45:50
Igen, akkor amikor belenézel. Gondolom ezért is világít szintlépéskor. Úgy gondolom sokkal-sokkal egyszerűbb volt így lekódolni és csak minimális gondot jelent egy kattintás. Remélem azért nem okozott túl nagy fennakadást neked sem (alacsony szinten lehet problémásabb, ott nincs mindig elég idő (TP) újracsinálni mindent)
Dátum: 2017.02.03. 00:06:40
És próbálta már valaki? Nekem még mindig csak 4 állatot enged vinni.
Dátum: 2017.02.02. 18:49:28
És smaragdszelence esik?
Dátum: 2017.02.01. 11:34:53
Most szidom magam, hogy elköltöttem tavaly és 1-ről indulok Bár lehet hogy akkor valami okosságot vettem és nagyon kellett.

Nem baj, ha nagyon hiányozni fog pár darab, akkor beleölök egy rakás CSP-t, hátha esik ilyen ajándékdoboz.
Dátum: 2017.01.31. 22:59:32
Egyet tudok érteni Ariellel, a TÖ már a múltté. 1 éve is az volt. Minden ilyen jellegű fejlesztés csak további szakadékot és problémát szül. Aki mégis ebben gondolkozik, kérem hogy ne tegye. Jelenleg is számos TÖ fejlesztési lehetőség van a játékban, brutális bónuszokat lehet elérni, nem kell több. Van aki még az út elején van, van aki a közepén, nekik még vannak kihívások és új felfedezni valók, célok, de új módok már nem kellenek. Ennyi ami most van tökéletesen elég még jó sokáig. Keverjünk új színt
Dátum: 2017.01.31. 17:57:03
A BU-maraton óta ez a beszélgetés a legkirályabb dolog ami a játékban történt
Dátum: 2017.01.27. 19:00:41
Támogatom, újra lenne értelme a templomkristálynak Offsnak se kéne bohóckodni a 2000. szintű állattal
Dátum: 2017.01.27. 17:39:03
Az előfeltételes nekem is jobban tetszik.

Az AH általános tárgyupdate-re pedig a relikviakupon mellett használható lehetne az ősi aranypénz is. Még össze is csengene az AH-val
Dátum: 2017.01.25. 21:47:05
Ebben elég masszív mértékben van igazságtartalom
Dátum: 2017.01.25. 21:45:42
A TÖ bónuszos probléma jogos. Én akkor is csatlós csatáznék, ha 0 TÖ bónusz lenne
Dátum: 2017.01.25. 19:30:07
Jogos, de én törmelékért gondoltam
Dátum: 2017.01.25. 18:28:53
Szerintem lenne benne fantázia, mégpedig igen sok, csak fel kéne építeni. Kicsit gyorsabb iterációkkal, mint most és részletesebben felmérni az igényeket. Lásd erőforrások szerzésének problémája, toplista bővítés.
Dátum: 2017.01.25. 16:28:45
1. szuper!

2. ez is. Az új medálok mindig jók. De tuti kizúgok az elején amilyen szerencsém van

3. Szerintem 100 barna mytokronit, de főleg a 20 dinárium borzasztó kevés egy AH-s tételhez. Nagyon-nagyon kevés. Egy tízes szorzó lenne reális, hadd pörögjenek kifelé a dukátok, meg így fel-fel tudnának ugrani csatlós szintben a kisebb szintű játékosok is néha. Ha gondoljátok levezetem, hogy miért ilyen kevés.
Ide bekerülhetne egy "50.000 kheszon törmelék" tétel is. Lenne rá igény az tuti. 50-es csatlósszinten ennyiből éppen meg lehet venni egy-egy új felszerelést 3 csatlósnak, szóval kheszonból sosem elég.

4. a 10 kheszon törmelék nagyon kevés. Ugye ez most kvázi csak csatlóskufárnál elvásárolható tétel, így ezzel kéne kompatibilis szintre hozni.
A mytokronit csomagra is ráférne szerintem egy update, mivel elképesztő módon elszálltak a szintek már. Erre gondolok pl.: óriás mytokronit csomag: 20-50 mytokronit. A kicsik meg nem kellenek.
ultraritkára javaslat: templomi pálca, verempálca, óriás csomag dinárium / kheszon törmelék / barna mytokronit. Látom, hogy szeretnétek pörgetni a csatlósokat, akkor kússzon be mindenhova.

5. szuper. Nagyon szuper.

Extrák:
Fejlesztési javaslatok:

Lehessen egy kattintással több arany lélekfókuszt venni csatlóskufárnál. Most 30-50 kattintás.

Csatlóscsata oldalon legyen részletesebb szűrési lehetőség, ne csak -30% - 0% - 30%.

Csatlóscsata oldalon legyen egy fun-rekord oldal a következőkkel pl:
- sorozatban legtöbb győztes csata : XY
- legtöbb szerzett dinárium 1 nap alatt
- legnagyobb sebzés egy csatában

Lady Alvariel toplista frissítés 2 tétellel:
- legtöbb győztes csatlóscsata
- legtöbb szerzett dinárium

Relikviaötlet bronztól unobtániumig: csökkenti a kheszon törmelék - arany lélekfókusz átváltási arányát. Relikvia nélkül 1000 - 1, unobtánium relikvia szintnél mondjuk 700 - 1.
Dátum: 2017.01.23. 14:15:03
Tudod el szokták felejteni, hogy a top karakterek se úgy születtek hogy márpedig ők top karakterek, hanem ugyanúgy nulláról épültek fel, mint más. Ahhoz hogy valakinek top karaktere legyen az élet más dolgairól kell lemondania (sok idő és pénz). Nem feltétlenül bölcs döntés, de ez van