Dátum: 2011.02.14. 07:32:00
Idézet: Craslorg - 2011.02.13. 22:16:51 Sajna igaz, senki se foglalkozik vele, mert nem éri meg.
Vannak akik még foglalkoznak vele, annak dacára hogy bőven veszteséges... (pl: mi is)
De azt vesszük észre hogy 70%-ban inkább magunknak okozunk kellemetlenséget...
Dátum: 2011.02.13. 20:08:53
A háború rendszer már-már elavultnak mondható... sem a stázisbuborék, sem a játék jelenlegi rendszere (jobb ha minél több vereséged van???) nem kedvez neki...
Nyűg lett egy olyan része a játéknak, ami nagy aktivitást és játékélményt jelenthetne... Ezt nem hagyhatja figyelmen kívül a Beholder sem...
Dátum: 2011.02.13. 15:58:39
pár észrevétel:
- Portya alacsony szinten:
1-10 szint között a random nagyon erős...
Tegnap volt egy olyan ellenfelem aki ellen először:
A csatában összesen 76 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.
Másodjára:
A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál. Szerintem ez már kicsit nagy különbség azonos feltételek között...
- Portyázás általában:
Sokan úgy vélik a portya halott fejlődési út... Bármely világot nézve ez igaz is és nem is...
Függ a prémium játékosok számától (mivel kevesebb LE-t veszítenek jobban tartanak maguknál) a karakter környezetében...
Azt kellene elérni már végre valahára hogy a játékosok (nem csak a prémiumosok!) ne féljenek attól hogy lerabolják őket! Azaz ha csatát is vesztenek ne lehessen sok LE-t rabolni tőlük, viszont a győztes kapja meg a jutalmát.. (valahogy úgy mint a prémium tagságnál)
-Háború:
Totális katasztrófa...
1-2 játékos részt vesz a többi meg a katakombában várja a végét...
és persze ha nyernek jön a "felvágás" ...
Ha a katakomba nem használható? Ott a ki-be lépkedés a szövetségbe.. (és ne jöjjön senki azzal hogy ez nem járható út, mostanában mindig ezt csinálják ellenünk, lesz@rják azt a pár szerencsét...)
Ideje lenne már egy értelmes háborús rendszert kidolgozni, mert a játék egyik legjobb eleme hever jelenleg a béka segge alatt...
Dátum: 2011.02.12. 23:20:19
azért az se lenne szerencsés
Nagy balhé lenne belőle ha utólag hoznának be jutalmakat... (Hiszen ha előre kiírják lehet az aktivitás is másabb lett volna)
Dátum: 2011.02.12. 22:19:00
A V3-on mi is szervezkedünk, de szerintem várunk még vele egy kis időt Miklós hozzászólása miatt...
Azért az durva hogy nehezebb leütni egy 25-ös Xenót, mint egy 135-öst...
Dátum: 2011.02.11. 12:30:31
38-as tanulás kell hozzá, ahhoz pedig 4-es akadémia...
kieg.: http://vegzetur.wikidot.com/szakertelmek
itt elolvashatsz mindent
Dátum: 2011.02.11. 12:12:31
hordázás
Dátum: 2011.02.10. 10:58:26
bunkó
nézzenek oda bemásolt engem is
bunkó
Ma, 09:35 Wart Leonard A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 323 lélekenergiát.
Nekem csak ennyit ír ki
Dátum: 2011.02.10. 10:51:14
0-val való osztás értelmetlen
Komolyra fordítva a szót... Amit írtál az hogy lehet? Nekem még sosem volt ilyen...
(de azért az enyém se rossz nem?
)
Amúgy azért másoltam be ide a rablást, hogy kicsit odabökjek azoknak akik itt hangoztatták hogy halott a portya V3-on
Dátum: 2011.02.09. 20:59:13
Le/Tp arány?
A csatában összesen 7421 sebzést okoztál, és 4099 sebzést kaptál.
Te nyerted a csatát, jutalmad 1272 (+1359 lélekszívás) lélekenergia és 1 TP!
elfelejtettem eladni a preventorixpikuszom
Dátum: 2011.02.09. 20:44:11
már V3-on is
Dátum: 2011.02.08. 13:33:55
kicsit szerencséd volt, de kb ott van az arány...
Dátum: 2011.02.08. 09:07:02
kiküldtem a szövetségben is, hátha jön még pár jelölés
Dátum: 2011.02.07. 10:42:34
akkor hogy lehet az hogy 75-ös tanulás próba van egy kalandban?
Dátum: 2011.02.04. 00:21:48
az alapötlet nagyon jó, csak a kivitelezés és a jutalmazás hibádzik egy kicsit
1. nem kellett volna behozni azt hogy akik kivégzik a Xenót azok üthessék a magasabbat.. helyette a szint intervallumban lévő játékosok alapján kellett volna ÉP-t kapniuk (és regenerációt is!!!) a szörnyeknek! (Ahol kevesebben vannak ott keveset, ahol többen vannak többet )
Illetve a szörnyek erősségét én a védelemre és nem a "kár okozására" lőttem volna be.. azaz a szint intervallumhoz számítva egy aránylag magas védekezés és IQ, mellé egy közepes támadás, elnyelések és kritikus szakik...
Ezzel azt lehetett volna elérni hogy sokkal kisebb sebzést kapunk, de kevesebbet is okozunk, tehát a "harci kedv" azért csak megmaradt volna...
pl: 5000 okozott és 1500 kapott helyett mondjuk 3000 okozott és 600 kapott sebzés értelmesebb lett volna szerintem...
2. Ismételhető küldetéseket lehessen rajtuk pörgetni (sok portyást is vonzott volna)
3. A taumaturgikus csapdát CSAK manából lehetne építeni (NEM MANAKONSTRUKCIÓ!) de nincs korlát...
4. Ahogy nő a taumaturgikus csapda a szörny regenerációs képessége úgy csökken
5. Aki kivégzi a Xenó királynőt, külön jutalom: Pl. fél évig +10 kivégzés
6. TOP 10 győztes harcban: 1%-kal kevesebb LE a tulajdonságot fejleszteni
7. TOP 10 építő: +5% Építés
Egyéb jutalmak:
Mivel mondhatni "epikus" csatákról van szó, nyugodtan elő lehetett volna szedni azt az epikus kincstáblát is díjnak...
Szerintem mindenki tudott volna válogatni belőle a teljesítményéhez mérten
Vagy esetleg egyedi epikus kincsek?
szerintem megoldható lett volna...
...stb
Dátum: 2011.02.02. 17:05:25
Írtad hogy alacsony szinten irreális a xenó- Javították is (nem tudom most mennyire jó neked, de láthatóan foglalkoztak vele)
Írták hogy sok sebzést kapnak az állatok- javították
írták hogy túl magas szintű felszereléseket használnak a Xenók- javították
írták hogy túl gyorsan csökken a xenók ÉP-je- javították a regenerációt
Szóval azért ebben egyetértünk, hogy foglalkoztak lehetőség szerint mindenki problémájával nemde?
Dátum: 2011.02.02. 16:57:30
Tudod én mit csináltam volna Biri? Amíg az event tart nem lehetett volna venni (és használni) gyógy és varázsitalt
Akkor nem is szálltak volna el ennyire az emberek
Dátum: 2011.02.02. 16:53:59
Jó hogy nem a JV a hibás ezért: (V3)
1 Fable 1231
2 Andika 1022
3 DarDevil11 802
4 Pzkinferó 758
5 Claire Bennet 748
6 Redboybeach 643
7 SzittyAndi 618
8 Nefilim 599
9 Hercegnő 597
10 Saxson 563
Reenah 563
Gokill 556
Írjatok nekik hogy miért verték le előletek a szörnyet... De azért gondolkozzunk már egy kicsit mielőtt itt ráhúzzuk a vizes lepedőt Miklósékra...
Szerepjátékot nézve:
Igen kedves Darah teljesen igazad van, döglünk a Xenóktól..
azért feküdt már meg 7, bő 2 nap alatt mert annyira erősek ugye?
Dátum: 2011.02.02. 16:43:18
Darah:
"Azt miért nem lehet megcsinálni, hogy mindenki ütlegeli tovább a saját szintjéhez kirendelt Xenyót, és a nagyobb élete fogy tőle, ami gondolom klasszisokkal több is?"
- Szerepjátékot tekintve óriási hiba lenne.. ütsz egy hullát és a mellette 100 km-re lévő sebződik?
ugyanmár
Barbey:
"V3 szerveren 45 szinttől kezdve kipusztultak a szörnyek, a legkisebb üthető 115 szintű. Ennek kiküszöbölésére van-e a játékvezetésnek valami megoldása? "
- Nem hiszem hogy kellene.. nem a játékvezetőség volt az aki 2 nap alatt levert 5 Xenó királynőt...
Én azt nem értem miért vannak olyanok akiknek már 1000-1200 nyert csatája van? Ha 20000-et csinálnak akkor is csak 1 jutalom jár nekik... (+1 építésből, na de ott is 10-15000?)
A játékvezetőség szerintem elég jól megtervezte ezt az eventet, (a kis hibájukat az alacsony szintű xenóknál már korrigálták) a résztvevők azok akik ilyen szépen elkúrták...
Ez van ezt kell szeretni
Dátum: 2011.02.02. 02:51:15
van a környékemen 2 karakter akitől 580-as LE/tp arányt tudok általában hozni...
Mondjuk ha csak őket támadnám szerintem fél év lenne egy szint
Te nyerted a csatát, jutalmad 2111 (+1955) lélekenergia és 7 TP!