Még egy megjegyzés. A kincspont rendszer a kincsek előrehaladtával teljesen értelmét veszti, teljesen mindegy, hogy milyen rendszerről is legyen szó. Egy idő után a kincsekben már minimális a változatosság az előző táblákhoz képest. Az újabb verzió ad némi plusz tulajdonságot, 1-2 kritikus ütést, idomítást, és ezzel vége is. Messze nincs olyan tolongás a kincsekért, mint pl egy rubin triászért. Nem tudom elképzelni, hogy 150-es kincsek fölött bárhol konfliktusok, viták alakulnának ki a kincsek felosztásában.
A használatban levő epikus kincseim jelentős része 1,5-2 éves, de pl. lélekszíváshoz olyan tárgyat használok, ami 21 kincstáblával korábban került hozzám.
Idén 3 tárgyat vettem ki a kamrából, összességében olyan áron, amit pár hét alatt egy új tag is összeszedhet.
Ha az epikus kincsek nem mutatnak hosszú távon olyan erősödést, ami miatt problémás lehet a torz kincspontrendszer, akkor fölösleges új rendszert bevezetni, mert hosszútávon fölöslegessé válik.
Hozzászólások - Ariel
Dátum: 2013.07.23. 22:32:14
Dátum: 2013.07.23. 21:37:19
Idézet: Kocos - 2013.07.23. 20:35:29
Azért akkor meggondolandó, ha annyian fogják használni, mint a chat-et...
Azt kevesse tartom valoszinunek, hogy lesz olyan aki most hasznalja, es a valtozas utan mar nem szeretne. Ha viszont ilyen nincs, akkor nincs akadalya a bevezetesnek.
Azért akkor meggondolandó, ha annyian fogják használni, mint a chat-et...
Dátum: 2013.07.23. 21:31:38
Idézet: Kocos - 2013.07.23. 20:35:29
Objektív pontrendszert a játékvezetéstől fölösleges várni, mert nem tudnak olyat készíteni a játékosok nélkül. A játékosokat meg lehet kérdezni egy össznépi szavazáson, ahol rangsorolhatják a küldetéseket, ami alapján felállhat egy súlyozás a kincspontokra nézve. De ez még mindig nagyon messze van attól, hogy működjön is a rendszer. Ha szövetségen belül a tagok készítenének rangsorolást, megint bőven lennének olyan szövetségek, ahol a két rangsor teljesen elütne egymástól. Így aztán általánosan jó szabályrendszer nem tud készülni, a szövetségek azon töredéke fogja használni, akik a régit nem használták, és az új rendszer jobb, mint amit most használnak.
Valamiért az az érzésem, hogy ezt a kincspontosdit igazából az aktivitás és a küldikben való részvétel mérésére akarjátok használni elsősorban, és nem a kincsek szétosztására...
Egyreszt a javaslatban (tudtommal, hiszen en mar korabban megismertem azt) azert nincs benne konkret kincspont javaslat, hogy a jatekvezetes izlese szerint lohesse be a pontokat. Nyilvan barki javasolna ilyet, az a sajat szovetsegehez alkalmazkodna, tehat csak a jatekvezetesre lehet szamitani, hogy viszonylag objektiv pontrendszert allit fel.
Objektív pontrendszert a játékvezetéstől fölösleges várni, mert nem tudnak olyat készíteni a játékosok nélkül. A játékosokat meg lehet kérdezni egy össznépi szavazáson, ahol rangsorolhatják a küldetéseket, ami alapján felállhat egy súlyozás a kincspontokra nézve. De ez még mindig nagyon messze van attól, hogy működjön is a rendszer. Ha szövetségen belül a tagok készítenének rangsorolást, megint bőven lennének olyan szövetségek, ahol a két rangsor teljesen elütne egymástól. Így aztán általánosan jó szabályrendszer nem tud készülni, a szövetségek azon töredéke fogja használni, akik a régit nem használták, és az új rendszer jobb, mint amit most használnak.
Valamiért az az érzésem, hogy ezt a kincspontosdit igazából az aktivitás és a küldikben való részvétel mérésére akarjátok használni elsősorban, és nem a kincsek szétosztására...
Dátum: 2013.07.23. 19:35:19
Nem akarok nagyon negatív lenni, de szerintem a kincspontok elosztásának javítása halott ügy. Ahány szövetség, annyi módon adna kincspontot az egyes küldikért. Van, ahol a kihívás teljesítése olyan mint a foghúzás, van ahol pár óra alatt kész van vele az egész szövi. Az építésért járó kincspont szintén megkérdőjelezhető. Aki több LE-t tud építeni a szintje miatt, az több kincspontot kap, és a küldiben is jobban ki tudja venni a részét. Nem tudsz olyan súlyozást kitalálni, ami minden szövetségben igazságos lenne. Ráadásul nullázni kellene az eddigi kincspontokat is, hogy bármi értelme legyen az új verziónak.
Amit el tudok képzelni, a küldetésenkénti százalékos kiértékelés minden karakter mellett, ami mutatja, hogy hány százalékban vette ki a részét a karakter az adott küldiből. Hogy az adott szövetség akar-e kezdeni vele valamit, az már a szövi dolga. De ez a szövetségen belüli versengéshez pont elég.
Amit el tudok képzelni, a küldetésenkénti százalékos kiértékelés minden karakter mellett, ami mutatja, hogy hány százalékban vette ki a részét a karakter az adott küldiből. Hogy az adott szövetség akar-e kezdeni vele valamit, az már a szövi dolga. De ez a szövetségen belüli versengéshez pont elég.
Dátum: 2013.07.22. 19:01:36
Csak nehogy megint az legyen, hogy csalunk...
Dátum: 2013.07.22. 17:23:55
Az normális, hogy a szubplazmával akkor is lehet lefelé támadni, ha a pp beállításom szerint csak felfelé tudnék?
Dátum: 2013.07.18. 21:14:08
Idézet: Kocos - 2013.07.18. 21:02:21
Pedig nincsenek fehér foltok, elhiheted
Idézet: Ariel - 2013.07.18. 20:33:53
No Ariel orommel latom, hogy taktikaban meg neked is vannak feher foltok. Pedig altalaban toled szoktam lopni.
Idézet: Kvnoemi - 2013.07.18. 18:57:19
Gyanítom, hogy bőven lesz kivétel. A szövetségi küldetések jutalma a vicc kategóriához közelít, karakterfejlesztést szöviküldihez igazítani max. annak érdemes, akinek vagy annyira erős karaktere van, hogy megteheti, vagy annak, akin már semmi sem segít.
Amelyik szövi azért nem fejleszt szerencsét, mert attól nő a kút, és attól nehezebb lesz a szöviküldi, az nem biztos, hogy jó úton jár...
Ami szerinted panaszkodás, az innen nézve egy megállapítás volt, miszerint a nagy szövik nem valószínű, hogy küldetésen kívül pusztán passzióból Tudás fáját fognak növesztgetni. (Kivétel természetesen Offsboyék, de mint tudjuk kivételek mindig vannak. )
Gyanítom, hogy bőven lesz kivétel. A szövetségi küldetések jutalma a vicc kategóriához közelít, karakterfejlesztést szöviküldihez igazítani max. annak érdemes, akinek vagy annyira erős karaktere van, hogy megteheti, vagy annak, akin már semmi sem segít.
Amelyik szövi azért nem fejleszt szerencsét, mert attól nő a kút, és attól nehezebb lesz a szöviküldi, az nem biztos, hogy jó úton jár...
No Ariel orommel latom, hogy taktikaban meg neked is vannak feher foltok. Pedig altalaban toled szoktam lopni.
Pedig nincsenek fehér foltok, elhiheted
Dátum: 2013.07.18. 20:33:53
Idézet: Kvnoemi - 2013.07.18. 18:57:19
Gyanítom, hogy bőven lesz kivétel. A szövetségi küldetések jutalma a vicc kategóriához közelít, karakterfejlesztést szöviküldihez igazítani max. annak érdemes, akinek vagy annyira erős karaktere van, hogy megteheti, vagy annak, akin már semmi sem segít.
Amelyik szövi azért nem fejleszt szerencsét, mert attól nő a kút, és attól nehezebb lesz a szöviküldi, az nem biztos, hogy jó úton jár...
Ami szerinted panaszkodás, az innen nézve egy megállapítás volt, miszerint a nagy szövik nem valószínű, hogy küldetésen kívül pusztán passzióból Tudás fáját fognak növesztgetni. (Kivétel természetesen Offsboyék, de mint tudjuk kivételek mindig vannak. )
Gyanítom, hogy bőven lesz kivétel. A szövetségi küldetések jutalma a vicc kategóriához közelít, karakterfejlesztést szöviküldihez igazítani max. annak érdemes, akinek vagy annyira erős karaktere van, hogy megteheti, vagy annak, akin már semmi sem segít.
Amelyik szövi azért nem fejleszt szerencsét, mert attól nő a kút, és attól nehezebb lesz a szöviküldi, az nem biztos, hogy jó úton jár...
Dátum: 2013.07.18. 20:23:50
Idézet: Offsboy - 2013.07.18. 15:20:06
Nem tudom elképzelni, hogy ez az állapot végleges lenne. Miklós ennyire amatőr tervezési hibát nem követhet el, hiszen az egész fejlesztés célja az volt, hogy hosszútávra megoldódjon az építés, aminek része a lélekkútból történő építés is. Sokkal inkább arról lehet szó, hogy nem akarta, hogy amíg szabin van, szétcsússzon az egész fejlesztés, visszafordíthatatlan módon.
de így hogy a fát nem lehet kútból építeni, így átcsapott tiszta szívásba a dolog, mert a nagy kút innentől csak nyűg.
Nem tudom elképzelni, hogy ez az állapot végleges lenne. Miklós ennyire amatőr tervezési hibát nem követhet el, hiszen az egész fejlesztés célja az volt, hogy hosszútávra megoldódjon az építés, aminek része a lélekkútból történő építés is. Sokkal inkább arról lehet szó, hogy nem akarta, hogy amíg szabin van, szétcsússzon az egész fejlesztés, visszafordíthatatlan módon.
Dátum: 2013.07.17. 22:36:49
Uborkaszezon van, na! Pedig lenne itt még pár téma, amit érdemes lenne elővenni
A teljesség igénye nélkül:
- szüntessük meg a visszafogott fejlődést
- kristály hordát mindenkinek
- további nerfet az epikus kincsekre
- tárgycsere karakterek között
- láthatatlan portyázás
- könnyítsünk az ismételhető küldiken
- háború reform
A teljesség igénye nélkül:
- szüntessük meg a visszafogott fejlődést
- kristály hordát mindenkinek
- további nerfet az epikus kincsekre
- tárgycsere karakterek között
- láthatatlan portyázás
- könnyítsünk az ismételhető küldiken
- háború reform
Dátum: 2013.07.16. 20:16:24
Idézet: Baraty - 2013.07.16. 10:20:24
Tudomásom szerint ez a fejlesztés az építési problémák kiküszöbölésére készült. Ha a kútban levő LE-t továbbra sem lehet elkölteni, akkor az önszopatáson kívül mégis milyen felhasználhatóságot terveztek a nagy kúttal rendelkező szövik számára?
Ez a fejlesztés így 1 pontos...
A kútból építést kivettük, csak le-ből és manakonstrukcióval lehet tölteni a tudás fájába jelenleg.
Tudomásom szerint ez a fejlesztés az építési problémák kiküszöbölésére készült. Ha a kútban levő LE-t továbbra sem lehet elkölteni, akkor az önszopatáson kívül mégis milyen felhasználhatóságot terveztek a nagy kúttal rendelkező szövik számára?
Ez a fejlesztés így 1 pontos...
Dátum: 2013.07.08. 07:54:15
Marhaság! Én meg az eleje óta játszom, és a kalandok gyakorisága attól függ igazából, hogy mit mutat a barométer. Ha eső lesz, akkor tuti, hogy alig jön kaland, és azok is mind LE-t kérnek. Mostanában azt is észrevettem, hogy az esélyt az is befolyásolja, hogy van-e rajtam zokni, de még pár vadászatot le kell nyomnom hozzá, hogy biztos legyen.
Dátum: 2013.07.05. 16:58:40
Idézet: Miklós - 2013.07.05. 11:29:54
Ez biztos jól működik sokaknál, de nálam sajna nem. 2-3 órába nagyon nehezen fér be 15-20 ismételhető küldi, vadászat, idomítás. Pihenés is csak max. 10-20 percre.
Ha le lehet majd tornázni fél percre a vadászatot, az tényleg segíthet, de azért azt sem egyszerű összehozni. De lenne még pár dolog, ami javíthatna a helyzeten.
1.Rövidülhetne az idomítás ideje. Amikor az utolsó adag LE-t is elköltöm rá, akkor rögtön beidomuljon az állat, és ne kelljen várni. Így akinek akkora az idomítása, hogy egyből beidomíthatja az állatot, annak ne kelljen várni.
2.Készülhetne egy relikvia, AF képesség, vagy bármi, ami tovább gyorsítja az Ép regenerációt vadászat közben. Akár olyan tempóra is, mintha be lenne kapcsolva a pihenés. Persze tudom, az egészség növelése is segít, de az kevés.
Hazaér valaki, elinditja a vadászatot, közben megvacsorázik, lezuhanyozik, és a vadászat már le is ment, lehet tolni a többit
Ez biztos jól működik sokaknál, de nálam sajna nem. 2-3 órába nagyon nehezen fér be 15-20 ismételhető küldi, vadászat, idomítás. Pihenés is csak max. 10-20 percre.
Ha le lehet majd tornázni fél percre a vadászatot, az tényleg segíthet, de azért azt sem egyszerű összehozni. De lenne még pár dolog, ami javíthatna a helyzeten.
1.Rövidülhetne az idomítás ideje. Amikor az utolsó adag LE-t is elköltöm rá, akkor rögtön beidomuljon az állat, és ne kelljen várni. Így akinek akkora az idomítása, hogy egyből beidomíthatja az állatot, annak ne kelljen várni.
2.Készülhetne egy relikvia, AF képesség, vagy bármi, ami tovább gyorsítja az Ép regenerációt vadászat közben. Akár olyan tempóra is, mintha be lenne kapcsolva a pihenés. Persze tudom, az egészség növelése is segít, de az kevés.
Dátum: 2013.07.04. 20:36:15
Idézet: Miklós - 2013.07.04. 12:53:59
Ennek a hasznosságát nem látom, a térkapuból szerezhető fókuszkristályok között már van +10% szerencse fejlesztést adó is, miért cserélné le bárki is? Vagy a +1% halmozható?
+1% szerencse fejlesztés fókuszkristály (50 db) csak nyakláncba rakható
Ennek a hasznosságát nem látom, a térkapuból szerezhető fókuszkristályok között már van +10% szerencse fejlesztést adó is, miért cserélné le bárki is? Vagy a +1% halmozható?
Dátum: 2013.07.04. 20:17:39
Idézet: Miklós - 2013.07.04. 12:53:59
Miklós, a vadászat akkor valóban nem problémás, ha van elég időd. Egyre több minden kerül a játékba, és egyik lehetőség sem 0 ideig tart. Ha 2-3 óra alatt mindennel végezni akarok, azaz lenyomni 40 portyát, csinálni a végzet templomát, eventeket nyomni, vadászni stb, arra már nem elég ennyi idő. Már több mint egy éve nem foglalkozom a manakonstrukcióval, mert egyszerűen nincs időm kivárni, mire visszakapom a manát. Ezen a manaitalok sem segítenek...
A vadászzsákmánynak egy borzalmas nagy hátránya van, hogy akkor is 10 őskő, ha nem fut le az 50 vadászat. Ha lenne olyan verziója, aminek a költsége rugalmas lenne, és igazodna a valóban lenyomott vadászatok számához, akkor biztos, hogy gyakran használnám.
Én ezt nem érzem annyira kritikusnak, a vadászatot elinditom, amikor tudom, hogy egy darabig nem leszek gép előtt, ha meg muszáj, ott van már a vadászzsákmány.
Miklós, a vadászat akkor valóban nem problémás, ha van elég időd. Egyre több minden kerül a játékba, és egyik lehetőség sem 0 ideig tart. Ha 2-3 óra alatt mindennel végezni akarok, azaz lenyomni 40 portyát, csinálni a végzet templomát, eventeket nyomni, vadászni stb, arra már nem elég ennyi idő. Már több mint egy éve nem foglalkozom a manakonstrukcióval, mert egyszerűen nincs időm kivárni, mire visszakapom a manát. Ezen a manaitalok sem segítenek...
A vadászzsákmánynak egy borzalmas nagy hátránya van, hogy akkor is 10 őskő, ha nem fut le az 50 vadászat. Ha lenne olyan verziója, aminek a költsége rugalmas lenne, és igazodna a valóban lenyomott vadászatok számához, akkor biztos, hogy gyakran használnám.
Dátum: 2013.07.03. 20:06:36
Idézet: Quellon - 2013.07.03. 19:55:01
Ha ezt a gondolatmenetet kellene követni, akkor építkezni és konstruálni sem lehetne vadászat közben. Ahogy a katakombából semmit sem lehetne csinálni, max. kijönni onnan. Felejtős lenne a dukátért dolgozás az aukciós házban, építkezés, vásárlás a lélekkufártól, stb. Szóval gyenge érv amit mondasz.
TKP, epik, enti, ezek szöviépülethez kötöttek, tehát csak a szövetségben, "otthon, hazaérve" tudjuk használni őket. Ezeket vadászat közben, amikor szövetséged erődjén kívül jársz a vadonban nem lehet, de a portya, kaland, event az szerintem is összeegyeztethető.
Ha ezt a gondolatmenetet kellene követni, akkor építkezni és konstruálni sem lehetne vadászat közben. Ahogy a katakombából semmit sem lehetne csinálni, max. kijönni onnan. Felejtős lenne a dukátért dolgozás az aukciós házban, építkezés, vásárlás a lélekkufártól, stb. Szóval gyenge érv amit mondasz.
Dátum: 2013.07.03. 19:43:59
Idézet: Miklós - 2013.07.03. 16:58:02
Amit én szeretnék, az szerepel az aláírásomban is, de kapva az alkalmon újból leírom.
A vadászat alatt lehessen portyázni, kalandokat megoldani, térkapuzni, eventezni, epikust, entitást ölni, stb.
Írjátok le, mit szeretnétek.
Amit én szeretnék, az szerepel az aláírásomban is, de kapva az alkalmon újból leírom.
A vadászat alatt lehessen portyázni, kalandokat megoldani, térkapuzni, eventezni, epikust, entitást ölni, stb.
Dátum: 2013.07.02. 17:36:42
Idézet: Miklós - 2013.07.02. 13:02:05
Ha ilyen lesz, akkor mindenképp készüljön hozzá hosszútávú koncepció. Hogy miért, arra jó példa a templomi medál. Ott a 20 fölötti medálokra nem volt semmi kidolgozva, ami oda vezetett, hogy végül nem is lehet 20 fölötti mennyiséget összeszedni, befulladt az egész. A másik példa a relikviakupon. Már év elején látszott, hogy nagyon durván nőni fog a kuponok száma, de a beválthatóság egyre szűkül. Még csak fél év telt el azóta, de már most azon gondolkozom, hogy talán jobb nem elhasználni a kuponokat, hanem kivárni, amíg bekerül valami új relikvia, mert amire most költeni lehet, az már nem hoz sokat a konyhára.
Tehát ha új bigyót lehet majd gyűjteni a táp reményében, akkor lehetőleg kerüljük el a fenti "baleseteket".
Arról lehet szó, hogy legyen valamiféle relikviaforgács is, és X darabból össze lehet rakni vmi zsirosabb cuccot.
Ha ilyen lesz, akkor mindenképp készüljön hozzá hosszútávú koncepció. Hogy miért, arra jó példa a templomi medál. Ott a 20 fölötti medálokra nem volt semmi kidolgozva, ami oda vezetett, hogy végül nem is lehet 20 fölötti mennyiséget összeszedni, befulladt az egész. A másik példa a relikviakupon. Már év elején látszott, hogy nagyon durván nőni fog a kuponok száma, de a beválthatóság egyre szűkül. Még csak fél év telt el azóta, de már most azon gondolkozom, hogy talán jobb nem elhasználni a kuponokat, hanem kivárni, amíg bekerül valami új relikvia, mert amire most költeni lehet, az már nem hoz sokat a konyhára.
Tehát ha új bigyót lehet majd gyűjteni a táp reményében, akkor lehetőleg kerüljük el a fenti "baleseteket".
Dátum: 2013.07.01. 18:43:57
Idézet: Miklós - 2013.07.01. 18:18:04
A jutalom kiosztásánál nem tartom szerencsésnek, hogy random. Van aki a lehetséges jutalmak közül csak 1-2 típust tud hasznosítani, és a szintlépés nem olyan gyakori esemény, mint a szerencsekerék. Elég bosszantóvá tud válni, ha már hónapok óta olyan jutalmat kapok, aminek nem veszem hasznát.
A jutalom a szintlépés ablakban és az eseményeknél is megjelenik. A kapott jutalmak száma: tudás fája szint * karakterszint / 300.
Itt nem csak a szintet kellene figyelembe venni, hanem azt is, hogy a top50 szintlépése lassítva van.A jutalom kiosztásánál nem tartom szerencsésnek, hogy random. Van aki a lehetséges jutalmak közül csak 1-2 típust tud hasznosítani, és a szintlépés nem olyan gyakori esemény, mint a szerencsekerék. Elég bosszantóvá tud válni, ha már hónapok óta olyan jutalmat kapok, aminek nem veszem hasznát.
Dátum: 2013.07.01. 18:16:27
Idővel megszokja az ember, hogy nincs már mit építeni, csak a piramist. Én már lassan két éve leszoktam a rendszeres manakonstrukcióról, és nincs hiányérzetem