Nézzétek, én nem az ellen pattogok itt, hogy építeni kelljen a szövetségi bónuszért/epikus kincsért. Hanem azért, hogy miért akarjátok szinthez kötni. Ha az előző hozzászólásaimban kifejtetteket figyelembe veszitek, és azok ellenére szintlimithez akarjátok kötni a tárgyakat és bónuszokat, akkor azt kell feltételeznem, szimplán a rosszindulat vezérel benneteket.
Az építkezést támogatom, abszolút jogos. A szintlimitet ellenzem, mert indokolatlan.
Hozzászólások - Ywgarrd
Dátum: 2009.12.16. 11:33:23
Dátum: 2009.12.16. 11:28:09
Na ide egy jó nagy marhaságot írtam, simán félreolvastam aminek kapcsán az előző hsz-emre a korrekciómat írtam. Elnézést kérek érte.
Dátum: 2009.12.16. 11:16:57
Ez nem teljesen így van. Az epikust hentelő tag számára is megvan ennek a maga előnye. Ehhez pedig nem feltétlen kell ismerős, bár az abszolút igaz, hogy megkönnyíti a dolgot az érvelésnél. Egészen egyszerűen kölcsönösen megéri a dolog.
Nálatok a diplomata hány karaktert keres meg hasonló ajánlattal? Nálunk Ösvényjáró igen aktív és eredményes is. De azt halkan jegyzem meg, hogy a megkeresettek jó része nem az ismeretségi körből kerül ki. Biztos vagyok benne, hogy minden szövetség találhat magának epikölő karaktert, ha igazán szeretné, és tesz is érte. Az egésznek az alapja, hogy mindenki jól járjon. Ha pedig ismerős érkezik (mint esetünkben), az a hab a tortán.
Nálatok a diplomata hány karaktert keres meg hasonló ajánlattal? Nálunk Ösvényjáró igen aktív és eredményes is. De azt halkan jegyzem meg, hogy a megkeresettek jó része nem az ismeretségi körből kerül ki. Biztos vagyok benne, hogy minden szövetség találhat magának epikölő karaktert, ha igazán szeretné, és tesz is érte. Az egésznek az alapja, hogy mindenki jól járjon. Ha pedig ismerős érkezik (mint esetünkben), az a hab a tortán.
Dátum: 2009.12.16. 11:06:07
Morti, talán ott számított a szövetségi bónusz, amikor még jelentősen kevesebb LE-diffel is portyáztam -50/60 %-kal. Viszont ez a hatás megszűnik kb. 100-150K LE-diffnél.
Ismét hangsúlyozom, hogy kelljen építeni a szövetségi bónuszért, ezzel nem a jó játékosokat szívatod meg, hanem pont a gyengébbeket, akik véletlenül sem tudnak ezzel a módszerrel érvényesülni.
Ha ennyire nem hiszel nekem, akkor kijelentem, nekem tökmindegy mi lesz. De sok olyan érv hangzik itt el, amit nem kellene belemagyarázni a szövetségi épületekbe és az epikus tárgyak témakörébe, vagy legalábbis rávilágítani a többi oldalára is. Én ezért tépem itt a számat.
Ismét hangsúlyozom, hogy kelljen építeni a szövetségi bónuszért, ezzel nem a jó játékosokat szívatod meg, hanem pont a gyengébbeket, akik véletlenül sem tudnak ezzel a módszerrel érvényesülni.
Ha ennyire nem hiszel nekem, akkor kijelentem, nekem tökmindegy mi lesz. De sok olyan érv hangzik itt el, amit nem kellene belemagyarázni a szövetségi épületekbe és az epikus tárgyak témakörébe, vagy legalábbis rávilágítani a többi oldalára is. Én ezért tépem itt a számat.
Dátum: 2009.12.16. 11:00:10
Támogatom ezeket az ötletet is. De ha a célotok az, hogy a pókoknak ne legyen magas szintű tárgya - mert úgy látom, hogy az elsődleges cél valójában ez, amiért konkrétan nem mondják ki egyesek (itt nem rád gondolok) - ezt a hatást nem érné el. Ellenben jó pár topszövetséget komolyan megszívatna a gyorsított regenerálódás.
Pont amiatt támogatom, hogy megnehezítené a kincsszerzést, de nem ellehetetlenítené.
Pont amiatt támogatom, hogy megnehezítené a kincsszerzést, de nem ellehetetlenítené.
Dátum: 2009.12.16. 10:54:51
Morti, én nem viccből írom. Konkrét példákkal tudom alátámasztani az állításom, miszerint nem kell szövetségi bónusz ahhoz, hogy a kimenő portyák 99 %-át megnyerje valaki alacsony szinten. Konkrétan: Hype, Amelti, Szinuhe, dkgerrorar, Zöld Szója Logan, Hype, hiéna, stb...
Tévedsz abban, hogy az épületbónuszok ellen tiltakozok, engem annyiban érintene, hogy a napi 15-20 portyámat nem két körben tudnám le. De ez sem biztos, hogy így lenne. Mint írtam, támogatom, hogy építeni is kelljen a bónuszokért. Nekem a megközelítésetek módjával van bajom, mert abban bizony nagyon mellélőttetek.
Ha nem akarok nekem LE-t nem kellene költenem az építésre, mert megoldanám manakonstrukcióból.
A kivégzésem a szövetségi bónuszok nélkül sem lenne kevesebb, azzal pedig jelenleg már max ÉP-ről megnyerem a csatáimat a célpontjaim 90 %-a ellen.
Engem nem igazán érintene a változás, nem erre akartam kilyukadni.
Tévedsz abban, hogy az épületbónuszok ellen tiltakozok, engem annyiban érintene, hogy a napi 15-20 portyámat nem két körben tudnám le. De ez sem biztos, hogy így lenne. Mint írtam, támogatom, hogy építeni is kelljen a bónuszokért. Nekem a megközelítésetek módjával van bajom, mert abban bizony nagyon mellélőttetek.
Ha nem akarok nekem LE-t nem kellene költenem az építésre, mert megoldanám manakonstrukcióból.
A kivégzésem a szövetségi bónuszok nélkül sem lenne kevesebb, azzal pedig jelenleg már max ÉP-ről megnyerem a csatáimat a célpontjaim 90 %-a ellen.
Engem nem igazán érintene a változás, nem erre akartam kilyukadni.
Dátum: 2009.12.16. 09:30:31
A szövetségi bónusz számít alacsony szinten, de a rablásokkal alig-alig van összefüggésben. Akár hiszitek, akár nem annyi szerepe van, hogy nagyobb mínusszal is lehet nyerni a csatát. Konkrét bizonyítékokat tudok ennek alátámasztására felhozni a szövetségi társaim közül. Ha ezt lekorlátozod nem a szintjükön erőseket szívatod meg vele, hanem megnöveled a játékra fordítandó időt ennek a rétegnek a számára.
Halkan jegyzem meg azt is, hogy vannak abszolút kezdők is az ilyen szövetségekben. Bevesszük az ígéretes és értelmes jelentkezőket is, ha megfelel az elvárásoknak. De ugye most nem azt akarod mondani, hogy Ti beveszitek "jécci vejetek be XD" jelentkezési szövegű karaktereket? AKi értelmesen, érdeklődő módon jelentkezik, azt felvesszük.
Ami a lemorzsolódást illeti, érdekes lenne összevetni, hányan hagyják abba a játékot odafent az újonnan bevezetett "fantasztikus" reformok kapcsán (ami tényleg érinti a játék jövőjét és a készítők pénztárcáját), és kezdik esetleg emiatt újra, illetve hányan hagyják abba a mi alacsony szintű ténykedésünk miatt a játékot. De azt a kérdést is tegyük fel, hogy hányan nem hagyják abba a hozzám hasonló karakterek miatt a játékot, akik veszik a fáradtságot és írnak egy levelet, amiben megkérdezik, "hogyan csináltad?", "hogyan védekezzek a lehúzások ellen?", "tudnál pár tippet adni?" Figyelem ezeknek a karaktereknek a fejlődését folyamatosan. vannak egy páran... Te, Ti hány ilyen játékost tudtok felhozni példának, aki a segítségetek hatására folytatja/kezdi el a játékot, nem pedig abbahagyja?
Bocsánat, de nem sok köze van az utánpótláshoz és a lemorzsolódáshoz amit írtál, abban a formában. Magas szintű tárgyak és épületbónuszok nélkül is - elnézést a kifejezésért - hülyére vámolom a célpontjaimat. Lehet védekezni ellenünk, bárki utánunk csinálhatja/csatlakozhat egy ilyen szövetséghez, akár kezdő akár nem - nem ezen múlik. A környezetemhez képest már abból fakadóan óriási előnyre teszek szert, hogy csak portyából élek.
De ha már ennyire mindent meg akarunk változtatni, akkor kezdjünk valamit a kizárólag ártó szándékkal történő TP-töméssel is, mert az ellen tényleg nem lehet védekezni, és nem hiszem, hogy a portyapontok célja az, hogy valakiknek a levesébe beleköpjenek olyan módon, hogy abból neki semmilyen előnye nem származik.
AZ egyedüli előnye a magas szintű épületeknek igazán a bajnoki viadalon van alacsony szinten, illetve a játékra fordítandó időre van hatással. Itt jegyzem meg, hogy fél éve jelezem, hogy az épületek ne számítsanak a viadalon... Ennek ellenére egyetértek, hogy legyen építéshez kötve az épületek által nyújtott bónusz.
Az epikus tárgyakról: ha azt akarod elérni, hogy egy 2-3naponta 5 percre belépő játékosnak ugyanakkora esélye legyen, akkor jó irányból közelíted meg a kérdést. AZ fel sem merül bennetek, hogy esetleg felkelti az érdeklődését az alacsonyabb szintűeknek, hogy valakin jó tárgyakat lát. Pedig higgyétek el, hogy inkább olyan hatást ér el, hogy felkelti az érdeklődését (bemásolhatok sok-sok pm-et), és megpróbál ő is szerezni magának. ÉS ha kitartó, ügyes, érdeklődő, akkor fog is, hiába kezdő. Itt jegyzem meg halkan, hogy ez mindenki számára (nekünk is) legalább fél évbe kerül. Nem mindennek a szint az alapja, hanem az irl eltelt idő...
Halkan jegyzem meg azt is, hogy vannak abszolút kezdők is az ilyen szövetségekben. Bevesszük az ígéretes és értelmes jelentkezőket is, ha megfelel az elvárásoknak. De ugye most nem azt akarod mondani, hogy Ti beveszitek "jécci vejetek be XD" jelentkezési szövegű karaktereket? AKi értelmesen, érdeklődő módon jelentkezik, azt felvesszük.
Ami a lemorzsolódást illeti, érdekes lenne összevetni, hányan hagyják abba a játékot odafent az újonnan bevezetett "fantasztikus" reformok kapcsán (ami tényleg érinti a játék jövőjét és a készítők pénztárcáját), és kezdik esetleg emiatt újra, illetve hányan hagyják abba a mi alacsony szintű ténykedésünk miatt a játékot. De azt a kérdést is tegyük fel, hogy hányan nem hagyják abba a hozzám hasonló karakterek miatt a játékot, akik veszik a fáradtságot és írnak egy levelet, amiben megkérdezik, "hogyan csináltad?", "hogyan védekezzek a lehúzások ellen?", "tudnál pár tippet adni?" Figyelem ezeknek a karaktereknek a fejlődését folyamatosan. vannak egy páran... Te, Ti hány ilyen játékost tudtok felhozni példának, aki a segítségetek hatására folytatja/kezdi el a játékot, nem pedig abbahagyja?
Bocsánat, de nem sok köze van az utánpótláshoz és a lemorzsolódáshoz amit írtál, abban a formában. Magas szintű tárgyak és épületbónuszok nélkül is - elnézést a kifejezésért - hülyére vámolom a célpontjaimat. Lehet védekezni ellenünk, bárki utánunk csinálhatja/csatlakozhat egy ilyen szövetséghez, akár kezdő akár nem - nem ezen múlik. A környezetemhez képest már abból fakadóan óriási előnyre teszek szert, hogy csak portyából élek.
De ha már ennyire mindent meg akarunk változtatni, akkor kezdjünk valamit a kizárólag ártó szándékkal történő TP-töméssel is, mert az ellen tényleg nem lehet védekezni, és nem hiszem, hogy a portyapontok célja az, hogy valakiknek a levesébe beleköpjenek olyan módon, hogy abból neki semmilyen előnye nem származik.
AZ egyedüli előnye a magas szintű épületeknek igazán a bajnoki viadalon van alacsony szinten, illetve a játékra fordítandó időre van hatással. Itt jegyzem meg, hogy fél éve jelezem, hogy az épületek ne számítsanak a viadalon... Ennek ellenére egyetértek, hogy legyen építéshez kötve az épületek által nyújtott bónusz.
Az epikus tárgyakról: ha azt akarod elérni, hogy egy 2-3naponta 5 percre belépő játékosnak ugyanakkora esélye legyen, akkor jó irányból közelíted meg a kérdést. AZ fel sem merül bennetek, hogy esetleg felkelti az érdeklődését az alacsonyabb szintűeknek, hogy valakin jó tárgyakat lát. Pedig higgyétek el, hogy inkább olyan hatást ér el, hogy felkelti az érdeklődését (bemásolhatok sok-sok pm-et), és megpróbál ő is szerezni magának. ÉS ha kitartó, ügyes, érdeklődő, akkor fog is, hiába kezdő. Itt jegyzem meg halkan, hogy ez mindenki számára (nekünk is) legalább fél évbe kerül. Nem mindennek a szint az alapja, hanem az irl eltelt idő...
Dátum: 2009.12.15. 21:21:18
Nem olvastam végig a rovatot. Megálltam ott, hogy Miklós azt írta, hogy soha nem tervezte, hogy a portyapont erőforrás legyen. Akkor mi értelme van a gyémánt hordának?
De ez nem feltétlen ide tartozik, inkább a javaslatom, amit már fél éve is javasoltam: Nem feltétlen LE-függőnek kellene lennie a rendszerbek, hanem az ŐV-hez hasonlóan harci erő függőnek. Azzal a kikötéssel, hogy csak akkor számítson a harci erő, ha a megtámadott ellenfélnél nincsen x LE (ami szintfüggő).
Olyanokkal ne fárasszuk egymást, hogy mi van ha levetkőzik, stb. Ezek részletkérdések, ráadásul könnyen kiküszöbölhetők, ne fussunk felesleges köröket.
De ez nem feltétlen ide tartozik, inkább a javaslatom, amit már fél éve is javasoltam: Nem feltétlen LE-függőnek kellene lennie a rendszerbek, hanem az ŐV-hez hasonlóan harci erő függőnek. Azzal a kikötéssel, hogy csak akkor számítson a harci erő, ha a megtámadott ellenfélnél nincsen x LE (ami szintfüggő).
Olyanokkal ne fárasszuk egymást, hogy mi van ha levetkőzik, stb. Ezek részletkérdések, ráadásul könnyen kiküszöbölhetők, ne fussunk felesleges köröket.
Dátum: 2009.12.15. 20:59:33
- Mondj egy egybetűs állatot!
- ???
- N (nö)
- Mit lehet készíteni egy férfi koponyából, és 5 női agyból?
- ???
- Csörgőt
Bocs lányok.
- ???
- N (nö)
- Mit lehet készíteni egy férfi koponyából, és 5 női agyból?
- ???
- Csörgőt
Bocs lányok.
Dátum: 2009.12.15. 16:30:21
Idézet: Faust0ne - 2009.12.15. 12:22:59
Vicces. Ezeknek az ötleteknek a javát én mondtam eddig is (van köztük amit más is hangoztatott, ez valóban így van), és most összefoglaltam, érveltem-ellenérveltem. Megjegyzem, hogy Miklós nem feltétlen olvas minden hsz-t...
AZ újdonságról Miklós kifejtette a véleményét, leírta mi, mikor és hogyan kivitelezhető. Szerintem a jelenlegi keretek között amit javasoltam, igenis izgalmasabbá tenné a versenyt.
Jól értelmezem, hogy azért pontoztad le a hsz-t, mert itt-ott elhangzott egy-egy része? Csak azért kérdezem, mert az alacsony pontszám általában azt jelenti, hogy hülyeség a tartalma a hsz-nek. Szerintem nem az, de ha így látod, akkor ne legyen semmi változás, maradjon minden a régiben.
Ráadásul hiába nyomatod a fix összeges beugrót, attól még marhaság marad, had költsön már mindenki annyit a játékra, amennyit akar, ne más döntse el, hogy többet/kevesebbet szánjon rá bárki is. De ettől eltekintve, semmilyen változást nem hozna a szerverben a javaslatod, ugyanolyan unalmas lenne. A prémiumtagság csp-bónuszát pedig kerek perec kijelentette Miklós, hogy nem fogja megváltoztatni, indokolt is. Ezek tükrében leírhatod 100* is ugyanazt, érvelhetsz 1000féleképp, akkor sem fog ez megváltozni.
ehh...szépen összefoglaltad...csak nem nagyon látom az újdonságot...ezeket már mind mondtuk/mondták...bár ha te magad mondod biztos jobban teccik a barikanak...olyan szép nyájas...
mod: én voltam a pontosztó elvtárs....remélem viszonzod ...
mod: én voltam a pontosztó elvtárs....remélem viszonzod ...
Vicces. Ezeknek az ötleteknek a javát én mondtam eddig is (van köztük amit más is hangoztatott, ez valóban így van), és most összefoglaltam, érveltem-ellenérveltem. Megjegyzem, hogy Miklós nem feltétlen olvas minden hsz-t...
AZ újdonságról Miklós kifejtette a véleményét, leírta mi, mikor és hogyan kivitelezhető. Szerintem a jelenlegi keretek között amit javasoltam, igenis izgalmasabbá tenné a versenyt.
Jól értelmezem, hogy azért pontoztad le a hsz-t, mert itt-ott elhangzott egy-egy része? Csak azért kérdezem, mert az alacsony pontszám általában azt jelenti, hogy hülyeség a tartalma a hsz-nek. Szerintem nem az, de ha így látod, akkor ne legyen semmi változás, maradjon minden a régiben.
Ráadásul hiába nyomatod a fix összeges beugrót, attól még marhaság marad, had költsön már mindenki annyit a játékra, amennyit akar, ne más döntse el, hogy többet/kevesebbet szánjon rá bárki is. De ettől eltekintve, semmilyen változást nem hozna a szerverben a javaslatod, ugyanolyan unalmas lenne. A prémiumtagság csp-bónuszát pedig kerek perec kijelentette Miklós, hogy nem fogja megváltoztatni, indokolt is. Ezek tükrében leírhatod 100* is ugyanazt, érvelhetsz 1000féleképp, akkor sem fog ez megváltozni.
Dátum: 2009.12.14. 10:44:18
Valami hasonlóra gondoltam, de konkrét számokról egyelőre nem láttam értelmét beszélni.
Dátum: 2009.12.14. 10:42:25
Nem, a vadászatért, ha ki van fejlesztve az erőltetett fejlődés szakértelem.
Dátum: 2009.12.14. 10:32:52
Az erőltetett fejlődéshez mit szólnátok, ami ésszerű keretek között növelné a vadászatért kapott TP-t, és a szerver top karakterszintjéhez lenne kötve a fejleszthetősége/hatása?
Dátum: 2009.12.14. 10:27:24
Gondolkoztam a pontrendszer egyszerűbb változatán, és nem tudom, hogyan lehetne úgy bevezetni, hogy izgalmas legyen, ugyanakkor a visszaélések lehetőségét teljesen kizárja, és programozni se kelljen hozzá.
Konkrétan a háborúkra gondolok, ami rengeteg kiskaput rejt magában, még ha kútmérethez van kötve a pontszerzés akkor is. Ugyanez igaz, ha a rabolt LE vagy a csaták száma lenne az alapja.
Ha az épületekért bármilyen szinten is pont járna, akkor ismét megjelennének az építőrabszolgák a szövetségekben, ha más nem sok kicsi sokra megy alapon, mert egy határ után már akkor is "megérné", ha csak mondjuk egy épület minden 10. szintje után járna pont.
Ha az epikusok legyőzéséért járna több pont, pl. 3*annyi, akkor egyértelműen csak ebbe az irányba tolódna el a szerver, ami előző V4-en sem tetszett a többségnek.
Szerintem a pontrendszert akkor volna igazán jó elővenni és bevezetni, ha tényleg izgalmasabbá tenné a versenyt, amit egy nagyon leegyszerűsített verzió nem tenne meg.
Viszont szerintem azzal sem lenne baj, ha csak a legyőzött epikus lények száma lenne a győzelem feltétele, de nem 30 vagy 50, hanem legalább 100, de inkább 120. A hosszabb szerveridőt is ki lehetne küszöbölni, erre majd később visszatérek, fontosabb, hogy szerintem ez miért lenne jó megoldás:
a játék egyértelműen magasabb szintig tartana. Hiába kezdi el valaki hamar ütni az epikus lényeket nagyüzemben, ha ez túl korán történik, akkor idővel bizony simán elakad, mert egyre jobban megnőnek a kapott sebzések, ami a gyógyitalokra költött LE-vel együtt idővel azt eredményezi, hogy idővel a karakter nem tud fejlődni, le kell állni vele. Ilyen veszély 50 epikusnál nem fenyegetett.
Ha magasabb szintig tart a játék, akkor az akadémia, a manakonstrukció, az epikus spec és az ultraspec taktikai lehetőséggé válik, ami új színt vihet a játékba. A HT-ról nem is beszélve, hiszen ha nem győzelmi feltétel, akkor az arra törők nem fogják és akarják mindenáron megszerezni.
De azt sem lehetne megjósolni idejekorán, hogy ki nyeri a szervert, hiába van akár 20-30 epikus előnye mindenkivel szemben a szerver derekán.
Illetve a magasabb szinten való játék kevesebbek számára ismert, és a későbbi epikusok is kevésbé feltérképezett terület.
A hosszabb szerveridőt többféleképpen lehetne kompenzálni, mint pl. a díjazás emelésével, vagy a 2. és 3. helyezettek bevonásával, de le is lehet rövidíteni: a játék nem első szintről indul, hanem 20-30-ról, és mindenki egy ugyanakkora fix LE-ből alkothatja meg a karakterét a játék kezdetekor azzal a kikötéssel, hogy egy szakértelme sem lehet magasabb egy előre meghatározott értéknél (40, 50?), és építésre nem költhet. Ehhez programozni kellene az biztos, de mivel nem értek hozzá, ezért nem tudom, ez mekkora munkát igényelne. Ez csak egy ötlet, a számok légből kapottak a karaktergenerálást illetően.
Győzelmi feltételek közé esetleg szövetségi összfertőzöttséget lehetne betenni, hogy egy bizonyos szám alatt kell lennie a szövetségi átlagnak, hogy legyen értelme küzdeni ellene.
*...apró korrekciók...
** megtaláltam a lepontozó egyént, kifigyeltem a megjelenése és a pontozott hozzászólások közötti összefüggést... Hozz létre még két accountot, az a sérelmeidre még inkább gyógyírt jelent majd. Szóval csak rajta, sok még ez az 5,62-es átlag a hozzászólásaimra, mehet az lentebb is. Egyébként: roflmao
*** úgy látszik ez ( ** ) mellé ment..
Konkrétan a háborúkra gondolok, ami rengeteg kiskaput rejt magában, még ha kútmérethez van kötve a pontszerzés akkor is. Ugyanez igaz, ha a rabolt LE vagy a csaták száma lenne az alapja.
Ha az épületekért bármilyen szinten is pont járna, akkor ismét megjelennének az építőrabszolgák a szövetségekben, ha más nem sok kicsi sokra megy alapon, mert egy határ után már akkor is "megérné", ha csak mondjuk egy épület minden 10. szintje után járna pont.
Ha az epikusok legyőzéséért járna több pont, pl. 3*annyi, akkor egyértelműen csak ebbe az irányba tolódna el a szerver, ami előző V4-en sem tetszett a többségnek.
Szerintem a pontrendszert akkor volna igazán jó elővenni és bevezetni, ha tényleg izgalmasabbá tenné a versenyt, amit egy nagyon leegyszerűsített verzió nem tenne meg.
Viszont szerintem azzal sem lenne baj, ha csak a legyőzött epikus lények száma lenne a győzelem feltétele, de nem 30 vagy 50, hanem legalább 100, de inkább 120. A hosszabb szerveridőt is ki lehetne küszöbölni, erre majd később visszatérek, fontosabb, hogy szerintem ez miért lenne jó megoldás:
a játék egyértelműen magasabb szintig tartana. Hiába kezdi el valaki hamar ütni az epikus lényeket nagyüzemben, ha ez túl korán történik, akkor idővel bizony simán elakad, mert egyre jobban megnőnek a kapott sebzések, ami a gyógyitalokra költött LE-vel együtt idővel azt eredményezi, hogy idővel a karakter nem tud fejlődni, le kell állni vele. Ilyen veszély 50 epikusnál nem fenyegetett.
Ha magasabb szintig tart a játék, akkor az akadémia, a manakonstrukció, az epikus spec és az ultraspec taktikai lehetőséggé válik, ami új színt vihet a játékba. A HT-ról nem is beszélve, hiszen ha nem győzelmi feltétel, akkor az arra törők nem fogják és akarják mindenáron megszerezni.
De azt sem lehetne megjósolni idejekorán, hogy ki nyeri a szervert, hiába van akár 20-30 epikus előnye mindenkivel szemben a szerver derekán.
Illetve a magasabb szinten való játék kevesebbek számára ismert, és a későbbi epikusok is kevésbé feltérképezett terület.
A hosszabb szerveridőt többféleképpen lehetne kompenzálni, mint pl. a díjazás emelésével, vagy a 2. és 3. helyezettek bevonásával, de le is lehet rövidíteni: a játék nem első szintről indul, hanem 20-30-ról, és mindenki egy ugyanakkora fix LE-ből alkothatja meg a karakterét a játék kezdetekor azzal a kikötéssel, hogy egy szakértelme sem lehet magasabb egy előre meghatározott értéknél (40, 50?), és építésre nem költhet. Ehhez programozni kellene az biztos, de mivel nem értek hozzá, ezért nem tudom, ez mekkora munkát igényelne. Ez csak egy ötlet, a számok légből kapottak a karaktergenerálást illetően.
Győzelmi feltételek közé esetleg szövetségi összfertőzöttséget lehetne betenni, hogy egy bizonyos szám alatt kell lennie a szövetségi átlagnak, hogy legyen értelme küzdeni ellene.
*...apró korrekciók...
** megtaláltam a lepontozó egyént, kifigyeltem a megjelenése és a pontozott hozzászólások közötti összefüggést... Hozz létre még két accountot, az a sérelmeidre még inkább gyógyírt jelent majd. Szóval csak rajta, sok még ez az 5,62-es átlag a hozzászólásaimra, mehet az lentebb is. Egyébként: roflmao
*** úgy látszik ez ( ** ) mellé ment..
Dátum: 2009.12.12. 23:24:35
"Hatalmas Le diff alacsony szinten. Megkérem a szövetségi társamat csináljon egy karit akit üthetek. Vagy átmegyek a szomszédba. (javítási javaslat 2 hét után ne lehessen hozni LE tőle 3-4 hétig.)"
Mivel ebben éritve (megszólítva) érzem magam válaszolok:
Lehet van aki így csinálja, vagy csinálná.
Azonban nem olyan bonyolult kiválasztani az ellenfeleket alacsony szinten, akitől jó eséllyel sok LE-t lehet hozni, mint azt sokan képzelik. Bármikor állok egy teljes, részletes átvilágítás elé, hogy mikor, kitől, milyen gyakran, és mennyi LE-t hozok.
Mivel ebben éritve (megszólítva) érzem magam válaszolok:
Lehet van aki így csinálja, vagy csinálná.
Azonban nem olyan bonyolult kiválasztani az ellenfeleket alacsony szinten, akitől jó eséllyel sok LE-t lehet hozni, mint azt sokan képzelik. Bármikor állok egy teljes, részletes átvilágítás elé, hogy mikor, kitől, milyen gyakran, és mennyi LE-t hozok.
Dátum: 2009.12.12. 16:21:25
Ez számomra teljesen korrekt válasz, köszönöm szépen.
A HT helyett nem könnyű találni bármit is, hiszen az elég hangsúlyos volt az előző két szerveren is. Illetve kérdés, milyen jellegű cél legyen helyette: szövetségi, szövetségi építési vagy egyéb..
Számomra egy egyszerűbb, pontrendszeres megoldás volna a legszimpatikusabb, viszont a pontértékeket és pontot érő cselekedeteket nagyon körültekintően kell belőni.
A HT helyett nem könnyű találni bármit is, hiszen az elég hangsúlyos volt az előző két szerveren is. Illetve kérdés, milyen jellegű cél legyen helyette: szövetségi, szövetségi építési vagy egyéb..
Számomra egy egyszerűbb, pontrendszeres megoldás volna a legszimpatikusabb, viszont a pontértékeket és pontot érő cselekedeteket nagyon körültekintően kell belőni.
Dátum: 2009.12.12. 12:50:26
Köszönöm. Jó, hogy itt is tőled kaptam választ.
Dátum: 2009.12.12. 12:49:12
BÁrmilyen változtatás is születik, előtte azt figyelembe kell venni, hogy a medálok nem ugyanakkora borulást okoznak a különböző kategóriákban. A középsőkben azt eredményezné a nagyobb mértékű büntetés, hogy x medál után nem a legerősebb nyerné a kategóriát, hanem a 2. legerősebb, y medál után pedig a 3. legerősebb. Ezután/eközben pedig megérkezne a következő generáció, aki(k) kizárná(k) ugyanúgy a a kategória 99,99 %-át.
Ez a legalsó kategóriákra hatványozottan igaz.
Éppen ezek miatt, ha már annyi új fejlesztésnek mostanság, akkor ennek is legyen egy alsó szinthatára, ahonnan érvényes a módosítás, mert a legfelső harmadot leszámítva érdemi változást nem nagyon hozna. - Ha megvalósul...
Itt lent inkább azt lenne értelmes bevezetni, hogy egy karakter ne nyerhessen többször egy kategóriában. Mellesleg ennek szerintem már az eleje óta így kellene működnie.
Mielőtt bárki azzal vádolna, a magam érdekében szóltam, leszögezem, számomra teljesen mindegy mennyi mínuszt kapok a viadalon, a végeredményt nem befolyásolja semennyire.
Ez a legalsó kategóriákra hatványozottan igaz.
Éppen ezek miatt, ha már annyi új fejlesztésnek mostanság, akkor ennek is legyen egy alsó szinthatára, ahonnan érvényes a módosítás, mert a legfelső harmadot leszámítva érdemi változást nem nagyon hozna. - Ha megvalósul...
Itt lent inkább azt lenne értelmes bevezetni, hogy egy karakter ne nyerhessen többször egy kategóriában. Mellesleg ennek szerintem már az eleje óta így kellene működnie.
Mielőtt bárki azzal vádolna, a magam érdekében szóltam, leszögezem, számomra teljesen mindegy mennyi mínuszt kapok a viadalon, a végeredményt nem befolyásolja semennyire.
Dátum: 2009.12.12. 12:20:35
A kvízduplázós gyorsítás hogyan hat a kvízzel kapcsolatos küldetésekre. Például a "válaszolj helyesen 50 kvízkérdésre" küldetést hogyan befolyásolja? Változtat valamin egyáltalán. Konkrétan az érdekel, vajon a küldetés számlálója is duplán veszi a kvízt, vagy kétszer annyit kell vadászni a küldetés teljesítéséhez?
Dátum: 2009.12.12. 11:48:49
Razz, köszönöm.
Viszont megkérem azt az illetőt, aki benyomta az 1 pontot, hogy fejtse ki miért a legrosszabb (1 pontos értékelés) a javaslat amit tettem! Miért abszolút ostobaság minden amit írtam. A szervernek, nem számára mint egyénnek.
Kíváncsian várom, és köszönöm is.
Viszont megkérem azt az illetőt, aki benyomta az 1 pontot, hogy fejtse ki miért a legrosszabb (1 pontos értékelés) a javaslat amit tettem! Miért abszolút ostobaság minden amit írtam. A szervernek, nem számára mint egyénnek.
Kíváncsian várom, és köszönöm is.