Dátum: 2017.06.21. 19:11:09
Idézet: Spellatrix - 2017.06.21. 16:45:15 Már egyre jobban várom, de még is, hogy kell ezt elképzelni? Van egy alap epikus, újra oszthatjuk a tulajdonság pontjait és adhatunk neki fegyvert és varázslatot? 1 vs 1-ben lehet harcolni ellene vagy kikerül a világban és mindenki ütheti? Mennyibe kerül létrehozni? Mit nyer vele akiét nem tudják lenyomni és mit nyer aki letudja verni?
Igen, valahogy igy, nem varázslatot és fegyvert adsz neki, hanem a saját statjaidból indulsz ki és arra konfigurálhatsz rá. Bárki támadhatja. Nincs külön jutalom azért, ha a tiédet nem tudják lenyomni
Dátum: 2017.06.21. 16:32:46
Világösszevonás: ezt annak idején implementáltuk, az angol és orosz világokon meg is valósult. Az nem gond, hogy több világon van karaktered, ugyanúgy megmaradnak, tudnak létezni egymás mellett, csak nincs lehetőség egymás közti interakcióra, tehát nem portyázhatnak, kihivásozhatnak egymásra, és nem lehetnek azonos szövetségben.
Offsboy: őszintén szólva, a játék legerősebb karaktereinek (és ide tartozol te is) nem lesz igazán nagy kihivás a szörnykreálás legyőzés szintjén, a többieknek viszont igen, lesznek nehezen legyőzhető ellenfelek (amiket pl. te hozol létre). De épp ez a lényege is, aki a játék igazi mesterévé vált, az már nem elsősorban résztvevőként, hanem Teremtőként tud hozzájárulni. Istent játszhatsz, ahol megteremtheted a játék leghatalmasabb szörnyeit, amit a kis karakterek mega-epikusként tisztelve próbálnak valahogy legyőzni. Szerintem ebben is van fun, én pl. annak idején nagyon élveztem AD&D kalandokat mesélni. És igen, simán el tudom képzelni, hogy az emberek a fórumon arról beszélnek, hogy "én lenyomtam Offsboy szörnyét" "Hogy a fenébe csináltad? én meg se tudtam sebezni..." stb. Az ősi aranypénzes példa persze költői túlzás
A játékba az elmúlt 9 évben bekerült 99 fejlesztésből kb. ez volt az az 1, ahol a jutalmat nem tudtad rögtön hasznosítani.
Dátum: 2017.06.20. 16:24:26
A kérdés igazándiból az volt, hogy szeretnétek-e valami új fejlesztést, vagy csak a régi dolgokat toldozgassuk
ha igen, akkor két variáció van:
PVP (játékos-játékos elleni) és PVE (játékos-NPCk elleni) esemény.
Itt egyértelműen az utóbbi kapott több szavazatot. És ha már gépi ellenfeleket kell csépelni, akkor miért ne legyen valami olyasmi, amit a játékosok konfigurálhatnak, így merült fel a szörnykreálás. Maga az esemény a csatós arénához kb. annyiban hasonlítana, mint a tubus fogkrém a jóbaráthoz (ha átmegy rajta az úthenger, mindkettőnek kijön a bele
) Hogy mi benne a "sluszpoén", nyilván az, hogy különböző kihívásokra kell a karakteredet konfigurálnod, hogy le tudd győzni őket.
Dátum: 2017.06.19. 14:59:09
Ezért is írtam oda zárójelben, hogy ez szerintem sem jó ötlet így, érvelni persze lehet.
Dátum: 2017.06.19. 12:12:28
Köszönöm mindenkinek, aki eljött a találkozóra! Ahhoz képest, hogy milyen sok játékosunk van, sajnálom, hogy az élő talira ilyen kevesen jöttek el, pedig tényleg rengeteg nyeremény volt, az aukción némelyik tétel kiugróan olcsón ment, és ha én játékos lennék, számomra nagyon fontos lenne, hogy egy élő beszélgetés során tudom befolyásolni a játék jövőjét. Az alábbiakban írtam egy összefoglalót az elhangzottakról.
A vetélkedőről, ezúttal valami újat szerettem volna kipróbálni, de elismerem, kissé nehézkes volt. A kvíznél túl gyakran volt, hogy mindketten jót vagy rosszat válaszoltak. Jobb lett volna olyan feladat, ahol mindig van egyértelmű nyertes. Az sem volt nyerő, hogy 10-15 embert kellett menedzselni, erre ki kell találnunk valamit, ha hasonló versenyt szeretnénk. Legjobb lenne az egészet digitalizálni (kivetitőn a térkép és az állás) úgy, hogy a feladatok élő jellege megmarad. De ezen van még fél évem gondolkodni
Akkor lássuk a megbeszélés összefolgalóját. ha valamit kifelejtettem, jelezzétek!
300-as szint.
További részletek ld:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,981.0
Szörnykreálás
A szörnykreálás egy meghatározott szint után érhető el a játékosoknak (valahol 70-100 között).
A szörnykreálás interfésze hasonlatos a legendás tárgy kreáláshoz: választhatsz a szörnynek nevet, képet. Lesznek alap statjai, amelyeket a te karakteredtől örököl, és ezután állíthatsz be neki további statisztikákat buffok formájában. Pl. +50% életpont, +30% kábítás stb. Az alacsonyabb szintű karakterek több buffot adhatnak, a magasabb szintűek kevesebbet.
A szörnyet, ha kész vagy, elmentheted, és ettől kezdve bármely játékos tudja támadni. A szabályok a következők:
1.) egy játékos egy nap megadott számú „kreatúra pontot” regenerál (ld. térkapu pont), amit arra használhat, hogy támadást ad le mások szörnyére (1-10 / nap).
2.) ha a szörnyet nem sikerült leölni, a csatát 1 kreatúra pontért folytathatod (mint epikus / entitás).
3.) lehet segítséget kérni a csatához egy másik játékostól, ill. lehet buffot vásárolni, ami csak a szörnycsatára érvényes.
4.) ha legyőzöl egy szörnyet, jutalmat kapsz, és nyilván tartjuk, hány és mely szörnyeket győzted le.
5.) bizonyos számú szörny legyőzése után új szörnyet kreálhatsz a másik mellé.
6.) ha egy szörnyet legyőz valaki, akkor azt egy darabig nem tudja más támadni.
Tárgyak és tárgyfunkciók:
kalandkódex (felhasználásakor kapsz 1 kalandot)
diránium erszény
unobtánium fókusz váltása relikviakuponra
relikvia, amivel több őskövet lehet a KH-tól lopni
elavult tali aukciós tárgyak berakása éles aukcióra
zafír csatlóskő berakása aukcióra
V5/V6-ra kisebb inspirátor boltba
Gradulátum cserélési lehetőség másikra
Szövetség:
Fókuszátor több szintje építhető legyen lélekkút töltésből egyszerre
Jutalom, ha valaki a lélekenergia tárolót építi
V5/V6-on az építési átlagba ne számítson az építési energia és manakonstrukció (legalábbis a jövőbeli építéseknél)
Szövetségi bajnokságban korlát a napi győztes csatákra (ez elvileg az inspiráció miatt merült fel, de nem biztos, hogy jó ötlet, hiszen akkor aki nem tudott 1-2 napig csatázni nehezebben hozhatja be a lemaradást!!)
Küldetések:
Kiégett ősköves küldetésnél a célszámot 6-ra csökkenteni
új küldetés: teljesíts 6 mini-event feladatot!
Főoldalra kijelezni az aktuális küldetést
Egyéb javaslatok:
Ha valakinek 12 kvízmedálja van, kapjon egyéb jutalmat.
Kiírni csatlós lapra a kincstalálás és myto robbanás értéket
A szörnytalizmán az állatok oldalról is használható legyen (akár mennyiségi paraméterrel)
szerencsekerék: lehessen beállítani egy gyűlölt ritkát, amit nem forgat.
Manaitalból lehessen a gyógyitalhoz hasonlóan egyszerre többet használni.
Kárhozat medál: minden 10 db eggyel növelje a szintek számát a kárhozat vermében, egészen +5-ig.
Csatlóscsata oldalon legyen részletesebb szűrési lehetőség.
Dátum: 2017.06.16. 17:41:16
Idézet: Xinx - 2017.06.16. 14:20:32 Enyhén diszkriminálónak érzem, hogy csak a V1 játékosok licitálhatnak az alábbiakra:
Nincs ebben semmi diszkriminácó, egyszerűen csak sokkal több játékos van a V1-en, úgy fair, hogy nekik több tárgyat osszunk szét.
Egyébként pont, ahogy írtad, nincs több száz VUs a talin, ennek az egyetlen pozitívuma, hogy szinte mindenki tud vinni valamit az aukcióról, ráadásul az online árnál jóval olcsóbban.
A Lángról: azért költöztünk, mert épp felújítják. Viszont nem ígérem, hogy amikor kész, visszaköltözünk oda: a Lángot még a TF csúcspontján találtuk, egyszerűen csak ott fért el 1000 ember. A mostani találkozókon 250-300 ember van, ahhoz egyszerűen nem kell ilyen nagy hely.
Dátum: 2017.06.16. 14:03:38
Idézet: Offsboy - 2017.06.14. 20:02:02 Ez az ősi aranypénz kommunikáció szerintem elcsúszott valahol.
Nem csúszott el semmi, a tervezés része volt, hogy megnézzük az adatbázisból, kinél mennyi van - én az "mindenkinél halomban áll" előzetes kijelentést csak azért tettem, mert már nagyon régóta kapom az üzeneteket, hogy "itt vannak az ősi aranypénzeim és még mindig nem tudok velük mit kezdeni." Viszont a találkozóra való készülődés rengeteg munkával is járt, ezért csúszott a reakcióm.
A lényeg, hogy közben kiderült, valóban nincs annyi ősi aranypénz a karaktereknél, amennyit gondoltunk. Az, hogy ősőkért is lehet venni ősi aranypénzt, csakis egy végső biztonsági megoldás akart lenni, nem pedig az elsődleges forrás az ősi aranypénzekre, szeretnénk, hogy a szükséges mennyiséget másképp is be tudd szerezni. Épp ezért megnöveltük az ősi aranypénz esélyét az univerzum ládikóból, ezért lesz jutalomként a befizetési akció mellé, és a következő minieseményben is váltható lesz (sajnos a Felszínünnep hamarosan véget ér, oda már nem biztos, hogy korrekt lett volna így utólag beszúrni). Amit még el tudok képzelni, hogy berakjuk pl. szerencsekerékbe is, de ezzel kapcsolatban várom a jóváhagyásotokat.
Idézet: Bíborhold - 2017.06.15. 09:39:48 A Találkozón kérdezzétek már meg a játékvezetést, hogy egy havidíjas szerver várható valamikor. Plusz egy kérdés még a V6-s karakterek vándorlása átgondolt volt -e, vagy csak engedjünk egy két követelésnek?
Erről beszélhetünk a találkozón, ki lehet próbálni, hogy csinálunk egy új, havidíjas világot, ahol minden hónapban fix díj van, amiért fix őskövet kapsz - de csak akkor, ha erre számottevő igény van. Azt ne felejtsétek el, a játékosok jelentős része free játékos, az hogy rögtön a játék kezdetekor fizetned kell, nincs lehetőséged akár hónapokig játszani, kipróbálni, erős elrettentő erővel bírhat, és azt eredményezheti, hogy induláskor nem lesz elég játékos.
A V6 karaktervándorlásról, valaki kérte, beraktuk. Nem tudom, mi gond lehet ezzel, a többi világról is lehet a régebbi világokra szabadon vándorolni.
Idézet: Shadowrun1990 - 2017.06.15. 10:23:01 Esetleg valaki javasolhatná az asztrális kincsből eső kheszon törmelékek külön kezelését, tehát csak ráadásként essen. Jelen formában az a helyzet, hogy nagyon magas számban csak kheszon esik, a mennyiség, amit így kapunk édes kevés, nem elég semmire, viszont a többi hasznosabb dolog szerzési esélyét jelentősen lecsökkenti(asztrális kő, barna mytokronit, asztrális csepp, asztrálszilánk).
Sajnos, a sárga myto által adott kincsek generálási képlete nem volt jó, ennek köszönhetően a tervezett mennyiség kb. ötszörösét lehetett szerezni. A kheszon törmelékek bevezetésekor ügyeltünk arra, hogy visszamenőlegesen ne érjen senkit semmiféle nerf, mindenki ki tudja szedni azt a mytokronit mennyiséget, és a mytokronitok mennyisége utána csökkenjen le fokozatosan a mostani arányra. Ha ezt a változást nem csináljuk meg, akkor most ugyanúgy panaszkodnál, csak arra, hogy már minden csatlósod képességét kimaxoltad, és nem tudsz mit kezdeni a mytokornitokkal. Ez sokkal rosszabb forgatókönyv, minthogy a meghatározott mennyiség legyűjtése után már más, hasonlóan hasznos kincset kapsz.
Dátum: 2017.06.16. 13:42:00
Rendben, berakjuk a barna mytokornitot! Rövidesen ott lesz a listában. Kheszon törmelék most volt, smaragd szelence majdnem mindig van, azokat most nem teszünk be.
Dátum: 2017.06.16. 13:35:36
Ird meg légyszi a supportra, mennyi LE-t kapsz akkor, ha manuálisan készíted be a küldtetés ruhát, mennyit kaptál, amikor automatikusan vetted át, és kiteszteljük.
Dátum: 2017.06.15. 14:50:38
Nagyon szívesen, igyekszünk
Dátum: 2017.06.15. 14:14:08
A hír kint van, csak először végig szoktunk mindent ellenőrizni, mielőtt kirakjuk.
Dátum: 2017.06.15. 14:13:07
A mai nappal a következő fejlesztések kerültek be a játékba:
- Legendás tárgyak
A legnagyobb hatalmú végzeturak saját varázstárgyat készíthetnek! Ehhez min. 150. szint szükséges. Lásd tárgyak, Legendás fül. További részleteket ott találsz, a Leírás pontban, ill a fórumon:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,973.0
- Kérésetek alapján, bővült a platina váltási lehetőség: az ősi templomi pálcát 20, az isteni dekrétumot 5 platinára lehet váltani. A sárga mytokronitért préselhető tárgyak listáját is bővítettük az asztrális kővel és őrjöngés italával.
- Bekerült a csatlóskufárhoz, hogy lehet egyszerre 10 db-ot is venni egy fókuszból, ha birtoklod a több tárgy vásárlása kényelmi funkciót.
- A max. lehetséges CSP-t megnöveltük az inspirációval a V5-ön és V6-on.
- A küldetés jutalom átvételekor, ha van küldetés öltözeted (a nevében szerepelnie kell * karakternek, pl. *küldetés), akkor a jutalom megkapása előtt azt automatikusan átveszed, majd utána visszaveszed.
- Elkészült 3 új, különleges familiáris, valamit egy a familiárisok maximális számát növelő relilkvia, az Aranytoll. Ezeket a szombattól, az aznap megjelelő Alanori Olimpia Hatalom Kártyái kiegészítőben található kódokért lehet váltani, ill. őskőért is meg lehet őket venni, a Relikviák oldalon. Az Alanori Olimpia HKK paklik már megrendelhetők a Relikviák menüpontban!
Dátum: 2017.06.14. 18:08:08
Ezt biztos nem, ez a fejlesztés a 260+ karaktereknek szól, a 150-259-esek csak megkapják előre, ajándékba, a limitet biztos, hogy semmilyen okból nem fogjuk ennél lejjebb vinni. Mindent a maga idejében, kellenek célok később is
Dátum: 2017.06.14. 16:33:20
Gondolkodtam ezen a V6 sorsjegy kontra ősi aranypénz dilemmán, és a következőre jutottam:
Az ősi aranypénz valóban nagyon ritka tárgy, tényleg érdemes már jó előre betárazni. Ráadásul, a régebbi világokon is már vagy egy évet vártak rá, hogy valamit tudjanak kezdeni vele. Úgyhogy én azt mondom, inkább kapjon valaki úgy ősi aranypénzt, hogy még sokáig nem tud kraftolni, minthogy egy ilyen lehetőségtől elessenek a játékosok. Tehát marad az eredeti felállás, a V6-on is ősi aranypénz lesz, max. berakjuk, hogy átváltható legyen platinára vagy valami másra (akár sorsjegyre) is - bár félek, hogy akkor lesz is, aki használja ezt, és utána meg a haját tépi, hogy nem kellett volna...
Dátum: 2017.06.14. 12:31:56
amit írsz teljesen jogos, de sajnos még nincs olyan, hogy konfigurálható csomag, nem tudunk világon belül választást lehetővé tenni. A 150. szint az abszolút alsó határ ennek a fejlesztésnek a kihasználására, jelenleg a legmagasabb szintű karakter 130. szintű, ezért adtam annak helyt, hogy a világ játékosai számára az ősi aranypénz egyelőre valóban haszontalan. Volt korábban is ötlet erre, hogy csináljunk olyan tárgyat, aminek a felhasználásakor lehet dönteni, hogy mi legyen belőle, és ilyet rakjunk a befizetési csomagba, egyre inkább érik, hogy ezt megcsináljuk, de azért ez annyira nem triviális, tehát a mostani akcióban sajnos ez már biztos nem lesz. De azért hiszek benne hogy mire ezt a fejlesztést használni akarják a V6-on, az ősi aranypénzzel nem lesz probléma ott sem.
Dátum: 2017.06.13. 16:54:24
A legendás tárgyak után szerintem már ez a következő nagyobb projekt.
Dátum: 2017.06.13. 16:53:44
Idézet: LanMaffia - 2017.06.12. 17:23:31 A világonként egy ember egy tételt vihet el szabály él még?
Igen.
Idézet: Bíborhold - 2017.06.13. 09:32:27 Miért van az, hogy egy szűkebb közönség előtt érhető egyes tárgyak?
Szerinted azon játékosok nem érdemlik meg a lehetőséget, akik nem tudnak elmenni a találkozókra?
Ezek a tételek minden találkozón elérhetőek, ha a mostanira nem tudsz eljönni, eljössz a következőre. És egyébként akik ott vannak, azok se kapják meg mind, csak egy közülük. Szóval igen, ezeknek a tárgyaknak ez a lényege, hogy exkluzívak, nem lesz mindenkinek belőle, csak annak, aki eljön a talira, ÉS a legjobb ajánlatot teszi. Idővel bekerülhetnek persze a játékba is, de ha más nem, időbeli előnye mindenképp lesz annak, aki eljön személyesen.
Dátum: 2017.06.12. 16:49:26
A dukátokat pénteken, 3 órakor mentjük le. az alapján zajlik a licit.
A medálgyűjtőt csak élő aukción lehet megszerezni, más módon egyelőre nem.
A következő, online befizetési akció várhatóan júliusban vagy augusztusban lesz, és rendben teszünk bele barna mytkokronitot is!
Dátum: 2017.06.12. 12:16:55
Ezért írtam, hogy most bajnoki tóken lesz, ahol te döntöd el, mire váltod, ill. barna myto és diránium, az meg csak hasznos
Dátum: 2017.06.12. 12:07:27
A mostani találkozón is lesz csapatverseny. Természetesen szokás szerint, most is lesz egy csavar: ezúttal a szövetségi háborúk hangulatát fogjuk visszahozni a vetélkedő során. Új díjak is lesznek, bajnoki tóken, barna mytokronit és diránium fog járni a résztvevőknek
Számos egyéb jutalmat lehet szerezni más eseményeken is, úgyhogy mindenkinek érdemes lesz eljönnie. És persze nem utolsósorban, az élő játékos találkozón együtt beszéljük át a következő fél év fejlesztéseit.