A szövetségi bajnokinál nem az jelenti az erőset, vagy gyengét, hogy a többi játékoshoz képest mekkorák a tulajdonságaid, hogy őket mennyire vered el. A tulajdonságok számértéke határozza meg, hogy mennyire szívsz. 30 pp mellett minél nagyobb az erőd és a taumaturgiád, annál nagyobbakat sebez vissza a klónod hozzád képest. Magasabb a szintje, magasabb erőbónuszt kap az ütéseire, nagyobb a támadása, a magasabb szintje miatt, könnyebben eltalál, és erősebb varázslatai vannak, tehát a taumaturgiát is jobban hasznosítja.
Éppen ezért nincs értelme a karakterfejlesztésnek, mert ha én +1 erővel kapok +40 sebzést közelharcban, azzal a klónom +45 sebzést fog kapni. Ugyan ez érvényes a varázslatelnyelésre is és a taumaturgiára is. Minél magasabb szintű vagyok és minél magasabbak a tulajdonságaim, annál nagyobb lesz a különbség köztem és a klónom között, és nem az én javamra... A karakterfejlesztésnek ebben a formában pedig nem sok értelme van...
Ami pedig a 15 vs 30 pp beállítást illeti, anno a 15 pp azért került bevezetésre, hogy a gyenge karakterek is tudjanak portyázni, lefelé ütve, cserébe viszont kevesebb pp-t kapnak. Mára sajnos Miklós teljesen máshogy értelmezi az egészet, és úgy gondolja, hogy a 30pp beállítás táp, és szivatni kell azokat, akik felfelé támadnak.
Hozzászólások - Ariel
Dátum: 2014.10.29. 22:47:43
Dátum: 2014.10.29. 21:35:53
A szövetségi bajnoki klónjaira sehogy. Bármit fejlesztesz, ami nem egészség, csak téged szivat, vagy semmi hatása nincs.
Dátum: 2014.10.28. 23:23:14
Vegyünk két karaktert, az egyik komolyan foglalkozik a csatlósokkal és gyorsan fejleszti őket, a másik csak szöszmötöl velük és a megszerezhető TÖ bónusz felét szerzi csak meg, mire a gyors karakter mindent kimaxol. Ha 30 megszerezhető csatlós van a 10-hez képest, az háromszoros TÖ bónusz különbséget jelent a két karakter között és háromszor annyi időt a felzárkózásban.
Dátum: 2014.10.28. 22:34:01
Idézet: Shutruk Nahhunte - 2014.10.28. 22:00:52
Ja, hogy egyszerre akarsz mindent. Rohanni a szintekkel, pörgetni a küldiket is, de úgy, hogy még a szövetségi bajnoki LE-je sem elég?
Van, hogy az ember választás elé kerül. Vagy lassítasz a szintlépésekkel és akkor lesz elég célpontod, tudsz majd küldizni, vagy rohansz a szintekkel, szenvedsz a célponthiány miatt, vagy ütöd a szövetségi bajnoki ellenfeleket kevesebb LE-ért. Itt az ideje, hogy eldöntsd, mit akarsz, mert minden egyszerre nem megy, és sosem ment.
top 15 ben az elmúlt héten 5 szintet léptem, lassítással. Kellő cuccal szaladsz tovább. (Szingu, alapos tanulás felejt, és had szóljon.)
Ja, hogy egyszerre akarsz mindent. Rohanni a szintekkel, pörgetni a küldiket is, de úgy, hogy még a szövetségi bajnoki LE-je sem elég?
Van, hogy az ember választás elé kerül. Vagy lassítasz a szintlépésekkel és akkor lesz elég célpontod, tudsz majd küldizni, vagy rohansz a szintekkel, szenvedsz a célponthiány miatt, vagy ütöd a szövetségi bajnoki ellenfeleket kevesebb LE-ért. Itt az ideje, hogy eldöntsd, mit akarsz, mert minden egyszerre nem megy, és sosem ment.
Dátum: 2014.10.27. 22:44:25
Idézet: NEMESIS 13 - 2014.10.27. 22:17:14
Ha majd ténylegesen ki is számolod, akkor nem fogsz nyeríteni.
Magas szinten a +25 erő és taumaturgia 2k sebzés körüli pluszt ad. A +25 egészség kb. ennek a dupláját adja ÉP-ben, tehát a második portya után már bukta van, és több sebzést kap be a játékos, mint amennyi ÉP-t hoz a csatlós.
Portyában nem ritka, hogy 150k körül sebzek, amit ha a klónom visz be ellenem, akkor a harmadik csatában elájulok. Ahhoz, hogy 3 ilyen csatát túléljek a 2 helyett, 2050-es egészség kellene, ha pedig 5 csatát akarnék túlélni, ahhoz 3400-as egészség kellene!!!
Azon pedig, hogy a csatlós több sebzést ad, mint ÉP-t nyerítve felnevettem.
Ha majd ténylegesen ki is számolod, akkor nem fogsz nyeríteni.
Magas szinten a +25 erő és taumaturgia 2k sebzés körüli pluszt ad. A +25 egészség kb. ennek a dupláját adja ÉP-ben, tehát a második portya után már bukta van, és több sebzést kap be a játékos, mint amennyi ÉP-t hoz a csatlós.
Portyában nem ritka, hogy 150k körül sebzek, amit ha a klónom visz be ellenem, akkor a harmadik csatában elájulok. Ahhoz, hogy 3 ilyen csatát túléljek a 2 helyett, 2050-es egészség kellene, ha pedig 5 csatát akarnék túlélni, ahhoz 3400-as egészség kellene!!!
Dátum: 2014.10.25. 15:53:16
A 200 feletti varázslatok sebzése teljesen el volt szállva. Amikor a játékba kerültek, akkor az elsődleges szempont az volt, hogy az epikusokat kellőképp erősítsék ezek a varázslatok.
Akit érdekel, utána tud számolni a wikin szereplő infók alapján, hogy mennyi plusz sebzést jelent +1 erő és +1 taumaturgia, és látni fogja, miért kellett gyengíteni a varázslatokat 200-ik szint felett.
Akit érdekel, utána tud számolni a wikin szereplő infók alapján, hogy mennyi plusz sebzést jelent +1 erő és +1 taumaturgia, és látni fogja, miért kellett gyengíteni a varázslatokat 200-ik szint felett.
Dátum: 2014.10.23. 14:42:52
A bajnoki fétishez szerintem még nem lehetett összeszedni a 300 tókent.
Dátum: 2014.10.23. 13:35:47
4 csatlósom 250-es, és az ötödik is el fogja érni még idén a 250-et. Ha komolyan foglalkoznék a csatlósokkal, akkor sokkal előrébb tartanék. Csatlósnak való állatot vinnék minden kaland csatába, minden SZB csatába, és párhuzamosan legalább kettőt fejlesztenék, nem csak egyet. A templomkristályokat csatlós kristályra váltanám és a nagy állatokból is csatlósokat csinálhattam volna. Megszerezhettem volna az eddigi 7 fétist és minden csatlósommal simán meglenne a 250-es szint.
Dátum: 2014.10.23. 11:52:39
Lassan itt a nyolcadik fétis, amivel már +1400 TÖ-nél tartunk kevesebb, mint egy év alatt. Pár éve még az volt vitatéma, hogy a nagymesteri építészet milyen nagy előnyöket ad mert ad +15 védelmet és támadást. A nekrofun fókusz pedig csak +15 IQ-t ad, hogy ne legyenek nagy különbségek. Mára ott tartunk, hogy a fétisekkel egy év alatt ennek a százszorosa elérhető...
Dátum: 2014.10.22. 21:58:20
A baj a sok fétissel az, hogy sokkal gyorsabban megszüli azokat a különbségeket, amik egyébként normál karakterfejlesztésnél kialakulnak.
Ha valaki ráfeküdt a fétisekre, akkor összeszedte mindet, és a 250-es szintet is elérhette a csatlósaival. Ez 1000TÖ, míg a nagy átlag jó, ha ennek a harmadát összeszedte.
Ha valaki ráfeküdt a fétisekre, akkor összeszedte mindet, és a 250-es szintet is elérhette a csatlósaival. Ez 1000TÖ, míg a nagy átlag jó, ha ennek a harmadát összeszedte.
Dátum: 2014.10.21. 22:35:23
Idézet: Birka - 2014.10.21. 19:08:16
Az eddigi összes fétis ilyen elenyésző tápot adott...
Lehet "passzív" képességet is adni a fétisnek, azaz olyan "elenyésző" tápot, amit a nem aktív csatlós is megad.
Az eddigi összes fétis ilyen elenyésző tápot adott...
Dátum: 2014.10.20. 14:11:30
A gyógyital ivó tool sem az igazi, mióta tonnaszám kell inni az italokat. Elég bosszantóvá tud válni a dolog, ha minden harmadik csata után meg kell inni 8-10 italt, és minden ital után még nyugtázni kell azt is, hogy mennyit gyógyul a karakter.
Dátum: 2014.10.19. 19:16:31
Idézet: Maci - 2014.10.19. 17:56:55
Amikor az ÜSZ-en rákérdeztem, hogy mi van azzal a javaslatommal, hogy egyszerre több gyógyitalt lehessen meginni, ahogy mindenféle egyéb italból is, azt a választ kaptam, hogy ez nem egy fontos fejlesztés, nem is biztos, hogy valaha meg fog valósulni. Pedig itt még nem is arról lett volna szó, hogy erősebbek legyenek az italok, csak arról, hogy ne kelljen 3 csatánként 10 gyógyitalt egyesével meginni...
de azzal kellett volna kezdeni hogy a gyógyitalok hatásfokát növeljék.
Amikor az ÜSZ-en rákérdeztem, hogy mi van azzal a javaslatommal, hogy egyszerre több gyógyitalt lehessen meginni, ahogy mindenféle egyéb italból is, azt a választ kaptam, hogy ez nem egy fontos fejlesztés, nem is biztos, hogy valaha meg fog valósulni. Pedig itt még nem is arról lett volna szó, hogy erősebbek legyenek az italok, csak arról, hogy ne kelljen 3 csatánként 10 gyógyitalt egyesével meginni...
Dátum: 2014.10.19. 10:52:42
Helyette olyan szakit kapsz, amiért fix költség mellett mindenki gyengébb lesz. Inkább költök végtelen mennyiségű LE-t, hogy ne gyengüljek, mint hogy kis pista elköltsön valami bagatell mennyiséget, amivel engem gyengít.
Dátum: 2014.10.18. 20:16:47
Idézet: Offsboy - 2014.10.18. 09:30:28
Kíváncsi vagyok, ebben az évben mennyi LE-t költöttél szakikra, és mennyit tulajdonságokra. Gyanítom, hogy nem a "LE temető szakik" viszik el a bevételt...
Bár a magam részéről nem rajongok egy újabb LE temető szakiért.
Kíváncsi vagyok, ebben az évben mennyi LE-t költöttél szakikra, és mennyit tulajdonságokra. Gyanítom, hogy nem a "LE temető szakik" viszik el a bevételt...
Dátum: 2014.10.17. 21:55:12
Idézet: Miklós - 2014.10.16. 15:52:49
Ezzel a szakival az a bajom, hogy mindössze annyit csinál, hogy a találati esélyt a fix 90%-ról 70%-ra csökkenti, és az embernek nincs hatása a saját állatainak találati esélyére. Simán meg lehetne csinálni ezt a szakit is úgy, mint a kritikus ütést és kritikus varit. Legalább lenne még egy szakértelem, amit hosszú távon is lenne értelme fejleszteni.
A játékban pont azok a hibák kezdenek jelentkezni, amiknek egy végtelen fejlődési pályát ígérő játékban nem szabadna megtörténjenek: nincs mit fejleszteni. Bármelyik tulajdonságot is fejlesztem, a klónom megkapja, ami jobb esetben annyit tesz, hogy nem romlik az esélyem ellene, rosszabb esetben a klón magasabb szintje miatt még szivatom is magam, ha fejlesztek. És ezen az új szakértelmek sem segítenek.
1.) fenevad reflex.
Ezzel a szakival az a bajom, hogy mindössze annyit csinál, hogy a találati esélyt a fix 90%-ról 70%-ra csökkenti, és az embernek nincs hatása a saját állatainak találati esélyére. Simán meg lehetne csinálni ezt a szakit is úgy, mint a kritikus ütést és kritikus varit. Legalább lenne még egy szakértelem, amit hosszú távon is lenne értelme fejleszteni.
A játékban pont azok a hibák kezdenek jelentkezni, amiknek egy végtelen fejlődési pályát ígérő játékban nem szabadna megtörténjenek: nincs mit fejleszteni. Bármelyik tulajdonságot is fejlesztem, a klónom megkapja, ami jobb esetben annyit tesz, hogy nem romlik az esélyem ellene, rosszabb esetben a klón magasabb szintje miatt még szivatom is magam, ha fejlesztek. És ezen az új szakértelmek sem segítenek.
Dátum: 2014.09.19. 20:26:06
Idézet: Zoole - 2014.09.19. 13:56:29
Fejlődési út számtalan van, de olyan, ami járható is közülük, elég kevés. Olyan, ami hosszú távon is működik, még kevesebb.
Az hosszútávon például nem lehet opció, hogy nem foglalkozol a csatlósokkal. Már egy év alatt több mint +700 TÖ-t lehetett vele összeszedni, ami csak még tovább fog nőni.
Az IQ-t és a támadást is badarság az egekbe húzni, pont annyit kell tolni rajta, hogy maximális eséllyel találd el az ellenfeleidet.
A magas kivégzés mint alternatíva is csak addig kifizetődő, amíg vannak olyan ellenfelek, akik nem figyelnek rá. De ezeket az ellenfeleket egyébként is le lehet győzni. Egyébként pedig nem sok haszna van. Sem epikusnál, sem eventeknél, de még a bajnokira is többet ér ha egészséget fejleszt az ember, mint kivégzést. Lehet a kivégzéssel próbálkozni, de hosszú távon jó eséllyel zsákutca.
Sajna nem egyszerűen elhatározás és kitartás kérdése, hogy a kiválasztott taktikával nyerő legyek. Kiszámolható, hogy mennyi LE-t kell költenem +1 sebzéshez, ha erőt vagy taumaturgiát növelek, a támadás, IQ és szerencse figyelembe vételével.
Annak, hogy nem bukik ki élesen a legjobb taktika, a magyarázata az, hogy hatalmas különbségek vannak a megszerzett LE mennyiségében, és egy kevésbé optimális karakterépítés is lehet hatékony, egyszerűen azért, mert több LE-t szerzett a karakter. Így fordulhat elő, hogy az is összehozhat sikeres karaktert, akinek fogalma sincs a harc szabályairól.
Pedig van többféle fejlődési út, méghozzá nem is kevés.
Fejlődési út számtalan van, de olyan, ami járható is közülük, elég kevés. Olyan, ami hosszú távon is működik, még kevesebb.
Az hosszútávon például nem lehet opció, hogy nem foglalkozol a csatlósokkal. Már egy év alatt több mint +700 TÖ-t lehetett vele összeszedni, ami csak még tovább fog nőni.
Az IQ-t és a támadást is badarság az egekbe húzni, pont annyit kell tolni rajta, hogy maximális eséllyel találd el az ellenfeleidet.
A magas kivégzés mint alternatíva is csak addig kifizetődő, amíg vannak olyan ellenfelek, akik nem figyelnek rá. De ezeket az ellenfeleket egyébként is le lehet győzni. Egyébként pedig nem sok haszna van. Sem epikusnál, sem eventeknél, de még a bajnokira is többet ér ha egészséget fejleszt az ember, mint kivégzést. Lehet a kivégzéssel próbálkozni, de hosszú távon jó eséllyel zsákutca.
Sajna nem egyszerűen elhatározás és kitartás kérdése, hogy a kiválasztott taktikával nyerő legyek. Kiszámolható, hogy mennyi LE-t kell költenem +1 sebzéshez, ha erőt vagy taumaturgiát növelek, a támadás, IQ és szerencse figyelembe vételével.
Annak, hogy nem bukik ki élesen a legjobb taktika, a magyarázata az, hogy hatalmas különbségek vannak a megszerzett LE mennyiségében, és egy kevésbé optimális karakterépítés is lehet hatékony, egyszerűen azért, mert több LE-t szerzett a karakter. Így fordulhat elő, hogy az is összehozhat sikeres karaktert, akinek fogalma sincs a harc szabályairól.
Dátum: 2014.09.18. 20:22:07
A baj szerintem most sem azzal van, hogy kevés dolgot lehet csinálni a játékban, mert elég bő a választék, inkább azzal, hogy a végeredmény, maga a karakter minimálisan fog különbözni a többitől. Mindegy, hogy őskő lopással szerzed a LE-t, kritikus ütéssel, vagy kábitós küldivel, ha a végén mindössze 2 szakértelem közül választhatsz, amire költeni tudod.
Most már bőven van mit tenni a játékban, jó lenne, ha a megszerzett LE-t és AFP-t is legalább ennyi dologra el lehetne költeni.
Most már bőven van mit tenni a játékban, jó lenne, ha a megszerzett LE-t és AFP-t is legalább ennyi dologra el lehetne költeni.
Dátum: 2014.09.18. 20:02:49
Én ennél kicsit pesszimistább vagyok. Nem ez lenne a játékban az első lehetőség, hogy megjelenjen a változatosság a karakter fejlesztésben. Van egy halom fejleszthető szakértelem, de hosszútávon csak 2-3 olyan van, ami komolyabb fejlesztést igényel. Elkészült az AF képességek rendszere, ami tökéletes lehetne, ha folyamatosan olyan képesség kínálat lenne, hogy a játékos választás elé kerüljön, és ne tudjon mindent maxolni. Ezzel szemben a helyzet sajnos az, hogy az AFP gyűlik, de nincs képesség, amire érdemes lenne költeni.
Rövid távon az új fejlesztések mindig hoznak különbségeket a karakterek között, de hosszú távon minden a közös mederbe folyik vissza, nincs meg az állandó választási lehetőség.
Rövid távon az új fejlesztések mindig hoznak különbségeket a karakterek között, de hosszú távon minden a közös mederbe folyik vissza, nincs meg az állandó választási lehetőség.
Dátum: 2014.09.17. 20:03:58
A szövetségi bajnoki csaták is portyának számítanak majd? Illetve lehet majd kiégett őskövet lopni ezen csaták alatt is?