Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Morzkod

Dátum: 2011.10.04. 11:07:14
Hordhato targyak nem visznek max fole. Csak relikviak es medalok.
Dátum: 2011.10.04. 06:44:40
Idézet: Argint Stork - 2011.10.04. 05:18:44
Sziasztok!

Mire való a térkapu stimulátor, mert a leírásban nem egészen világos számomra. Köszönöm!


Kapsz 24 terkapu pontot.
Dátum: 2011.10.04. 06:44:26
Idézet: Birka - 2011.10.03. 22:42:16
Van meg egy tényező. A szinttáv módosítja az elnyelést. Aréna csaták során durván kijött, hogy már 5 szintről támadó ellenfél ellen is drasztikusan csökken a blökik adta elnyelés...


Csak a kulonbseg abszolut erteke szamit?
Dátum: 2011.10.04. 06:40:54
Ha nem igy lenne, akkor lehetne kuldiszorfolni. En mondjuk 6 szintet lepek amig a szovim megold egy sort, tehat 3 szintre atugrom mashova.
Pont jol van ez igy, a szovivaltas normalis (nem exploitos, atugrom epiket utni, kuldizni, kvaterkazni) jatekmenet eseten a karakter eleteben 1-2-szer fordul elo. Aki meg exploitol, az ne panaszkodjon.
Dátum: 2011.10.03. 10:17:27
Idézet: SuperEgo23 - 2011.10.01. 10:46:10
Lehet, de azért a kihívásos küldi irreális a kalandoshoz képest.


Kalandot amugy is mindenki kap / csinal. Kihivast sokan nem tolnak, es PP pazarlasnak erzik.
Dátum: 2011.10.03. 10:16:17
Idézet: SuperEgo23 - 2011.10.01. 08:59:50
A kalandos még 100. szintű tagokkal sem kutya füle.. Jó pár napja gyűrik a fiúk lányok nálunk.


De vajon miert?
13-at tartalekolsz, asszem 20 kell fejenkent. Tehat 7-et kell talalni. Es max 8% talalati eselyed lehet, tehat uszkve 100 PP-t vagy CSP-t kell elloni. Ez talan nem tart hetekig.
Dátum: 2011.09.30. 12:27:55
NAGGGYON helyes.
Dátum: 2011.09.29. 13:57:20
Idézet: Jeriko - 2011.09.27. 12:49:37
És nincs kizárva, hogy az üzemeltetése is (aksicsere).


Mondjuk efelol vannak sejtesienk a Prius ota.
Dátum: 2011.09.29. 13:55:28
Idézet: Maci - 2011.09.29. 07:52:00
Na ok, hogy nojenek bele a szintjukbe cras, de ha nem tudnak meg kalandot csinalni, akkor azt a kuldit valoban nem fogjak tudni megcsinalni.


Szerintem az a termeszetes, hogy az alacsony szintu tagok terheit reszben a magasabb szintuek viseljek.
Dátum: 2011.09.26. 13:26:08
Idézet: Miklós - 2011.09.26. 11:58:52
Talán jó lenne, ha itt nem feltétlenül ugyanazok nyernének, mint a normál bajnokin


Szamomra furcsa az a koncepcio, ami harci ero mereserol szol, es nem a legerosebbek nyernek.
Nyilvan picit mas taktika kell, kisebb szerepet kap a megbizhatosag, nagyobbat a sebzes. 50% esellyel sebezni 100-at pl. jobb, mint 80% esellyel 60-at.
Ugyanakkor annyira nem lesz nagy a kulobseg, hogy ne alakuljon ki legalabb 75% atfedes a normal bajnokihoz kepest. En mindeneppen raknek bele egy eros hendikep rendszert.
Gyozelmenkent -5% a maxEP-bol a csatak elejen pl. Valamilyen formaban elevuloen.
Dátum: 2011.09.26. 13:21:37
Idézet: Shutruk Nahhunte - 2011.09.25. 10:30:59
A megoldást én a hidrogénüzemű járművekben látom, de ez a technológia még gyerekcipőben jár sajnos.


Mercinek van nemreg bemutatott allitolag mukodo cellas koncepcioautoja. A cellas autok teren is folyik mar egy ideje a kutatas, csak a tobbseg atnyergelt az aksis autokra. Az most a trendi.
Dátum: 2011.09.26. 13:19:47
Idézet: Shutruk Nahhunte - 2011.09.25. 10:30:59
De vajon tényleg szükséged van-e egy beépített benzinkúttal rendelkező városi terepjáróra?


Nem azt irta szuksege van ra. Azt irta megvenne.
Dátum: 2011.09.26. 13:18:53
Idézet: Alendaar - 2011.09.25. 09:51:40
X5-ös BMW-t, még ha a szomszéd romának is az lenne.


En nem. Nekem 6-os kabrio kene.
Dátum: 2011.09.26. 13:16:01
Idézet: Gamer01 - 2011.09.26. 10:33:47
Az alapesély ugyanaz mint a térképdarabnál, nincs rá + módosító.


Forras?
Dátum: 2011.09.26. 10:30:00
Idézet: Craslorg - 2011.09.25. 20:36:22
A futam utáni +10 secnek nem sok értelme van a 15-20. helyen... Nyilván pontszerző helyek környékén lehet, de ott meg már ritka a körözés.


Az utolsó körben pontszerzők lekörözése történt.
A kis csapatoknak számít, hogy 12. vagy 16. lesz a versenyzőjük.
Dátum: 2011.09.26. 10:27:41
Az anomáliákról lehetne bővebbet tudni?
Pontosan milyen esetekben található? Vadászat? Portya? Vesztes portya? Kihívás? Vesztes kihívás?
Mennyi az alapesély, mitől függ az alapesély, mi ad rá plusz módosítót és mennyit?
Köszi előre is! (Tippelők kiméljenek.)
Dátum: 2011.09.25. 20:17:04
Idézet: Craslorg - 2011.09.25. 18:13:23
A normális persze az lenne, ha az SC alatt visszajönne az a szabály, hogy a lekörözötteket elengedik, sőt, nem is elengedés kellene, hanem az SC mögött be lehetne menni eléjük, így nem kell nekik sem egy plusz kört szórakozni sebességgel.


Felultetek a kommentatorok butasaganak. Nem ez nem lenne normalis.
Ugyanis az SC arrol szol, hogy aki hatranyban volt, az a hatranyat minimalisra csokkentheti. Tehat alapvetoen elonyhoz jut. Teljesen irrealis lenne a hatranyat tovabb csokkenteni egy ilyen szaballyal, hiszen mar igy is boven jol jar.

Azzal persze egyet kell ertenem, hogy a lekorozottek az elengedesnel elozekenyebbek kellene, hogy legyenek. Erre ra lehetne segiteni egy olyan szaballyal, hogy akit lekoroznek, azt 2 kanyarig utana nem elozheti olyan versenyzo, aki vele egy koron van. Igy az elengedes nem jelentene poziciokockazatot az lekorozott versenyzonek.
Cserebe kicsit vehetnek szigorubban a blue flag ignore buntiket. Mondjuk a verseny utan kielemeznek a versenyt es minden olyan amikor 2 kanyart tolt valaki egy elegedendo versenyzo elott, az +10 masodpec a futamidejehez.
Dátum: 2011.09.25. 20:05:01
Hat Massa a 10 korrel fiatalabb gumijaval es joval erosebb autojaval szenvedett, hogy megelozze a korulotte autozokat. Korideje rendere 2-5 masodperccel maradt el Alonsotol. Vagy nagyon erosen serult az autoja, vagy ismet bizonyitotta, hogy o mar kozepszintunek is csak nagy joindulattal nevezheto. Tajekoztatasul Alonso a verseny vegen 1:51-52 korul ment, Massa 1:58-2:00 korul.
Az idomeron is kapott egy laza masodpercet. Nem ketlem, hogy Alonso az egyik, ha nem a legjobb pilota jelenleg (Alonso, Hamilton, Vettel es talan Button jelenleg a 3-4 top pilota, a tobbiek vagy bizonyitottak, hogy nem eleg jok, vagy nem kaptak soha eleg meno autot, hogy bizonyithassak jok), de ez akkor is keves ahhoz, hogy akar kozepesen eros pilotanak tekintsem. Massa jo volt. Nagyon jo. A balesetet megelozo masfel evben. Verte Raikonnent, aki ugyan tulhype-olt pilota volt, de azert jo. Viszont azota nem hogy nem tul javulni, de inkabb romlik. Csodalkoznek, ha lenne meg egy eve a Ferrariban.
Dátum: 2011.09.24. 07:27:34
Idézet: Razz - 2011.09.23. 16:05:39
a magas TÖ miatt az átlagnál magasabb egészséggel is rendelkeznek


Kicsit elkeverted az ok-okozati iranyt.
Dátum: 2011.09.24. 07:26:16
Remek otlet.
Mondjuk nekem mindegy, en soha nem erem meg a csata veget igy sem .