Cave, hátha kapnak valami bónuszt a Gyémántok, aminek hatására nem lesz kihalt társadalom belőlük...
Lehet, hogy a smaragdosok mana regenje, meg +25% sebzése smafu. Lehet, csak én vagyok ennyire béna, de nem találom az ellenszerét Légyszi segíts, mit csináljak, ha 20-30 iq előny kevés, naivan azt hittem ezzel lehetne védekezni ellenük... Még bizakodom benne hogy az akadémiás új szakikban lesz "földelés" és "varázspáncél" is melyek % elnyelést adnak majd a megfelelő varázslat/közelharci sebzés ellen...
Hozzászólások - Birka
Dátum: 2009.05.05. 19:35:13
Dátum: 2009.05.05. 19:25:05
Ilyen alapon akkor az illu is problémás 1-2 tag zárolása miatt, esetleg a Mohir is? Hagyjuk már ezt a kisgyerekes mutogatást, 1-2 tag tette nem az egész szövetség, végzetúrban nincs kollektív büntetés!
A Miklóssal lezajlott levelezés 2-önk magánügye!
Maradjunk annyiban, hogy ez a 3 tag angolosan ki lett pakolva és azon irányítók, akik vitték őket sosem múltiztak. Fontios még, hogy nem automatikus zárolás történt.
A feloldásuktól eltekintettünk, engedvén a játékvezetés kérésének, hogy csökkenjen a miattuk jelentkező sírás...
Jelenleg csak eredetileg a tulajdonosa által indított karakterek vannak a szövetségben, és mint az összes eddig volt tagunk egyéni ember, akik több világban is játszanak!
Remélem most már mindenki leszáll a témáról.
Az, hogy valakit behívsz játszani, ezzel növelve a játékos társadalmat, esetlegesen skype hangulat alapján kedvet kapatva a játékhoz más világokon elindulva játszik, "kvázi" marketinget csinálsz, nálad multizás, csalás stb... Szóval ezzel inkább te számolj el magaddal, én kb 10 játékost szereztem így a végzetúr társadalmának, de szerinted ez etikátlan, hát akkor legyen az!
Jah és KoD ügyben mindig kérdezz meg engem mielőtt valami pletyinek, híresztelésnek stb bedőlnél!
A Miklóssal lezajlott levelezés 2-önk magánügye!
Maradjunk annyiban, hogy ez a 3 tag angolosan ki lett pakolva és azon irányítók, akik vitték őket sosem múltiztak. Fontios még, hogy nem automatikus zárolás történt.
A feloldásuktól eltekintettünk, engedvén a játékvezetés kérésének, hogy csökkenjen a miattuk jelentkező sírás...
Jelenleg csak eredetileg a tulajdonosa által indított karakterek vannak a szövetségben, és mint az összes eddig volt tagunk egyéni ember, akik több világban is játszanak!
Remélem most már mindenki leszáll a témáról.
Az, hogy valakit behívsz játszani, ezzel növelve a játékos társadalmat, esetlegesen skype hangulat alapján kedvet kapatva a játékhoz más világokon elindulva játszik, "kvázi" marketinget csinálsz, nálad multizás, csalás stb... Szóval ezzel inkább te számolj el magaddal, én kb 10 játékost szereztem így a végzetúr társadalmának, de szerinted ez etikátlan, hát akkor legyen az!
Jah és KoD ügyben mindig kérdezz meg engem mielőtt valami pletyinek, híresztelésnek stb bedőlnél!
Dátum: 2009.05.05. 19:10:10
Inkább elmondom a bánatom, hátha történik valami, semmint csendben töröljek. A gyémánt bónusz mellet zafírosként kardoskodok, a smaragd bónusz meg egyszerűen unfairnek tűnik csatában a többiekkel szemben, különösen, hogy midnen féle védekezért próbáltam már ellene, de így esélytelen
Dátum: 2009.05.05. 18:59:29
Mi az, hogy ilyen módszerrel?
Bármilyen legális erőforrás erőforrás, ilyen alapon a portyázást nevezzük ki illegálisnak, vagy a vadászatot, mert milyen illegális dolog már az hogy valaki SPM-et húz 22 szinten át, és utána mint üstökös benyom mindenkit?
Az én szememben pont azok jellemtelenek, akik nem gondolkoznak, csak csalást ordibálva pocskondiáznak! (Hallanád az egyéni entitással rendelkező, építés elkötelezett tagokat, hogy felháborodnak azon ahogy lerabszolgázod őket.)
Az akadémia meg szép lassan épül, nem rohanunk sehova. Amúgy talán az egyetlen banda vagyunk, akik nem indítottak háborúkat eddig, jelezvén, hogy tiszteltük a V3 békés világ voltát...
Bármilyen legális erőforrás erőforrás, ilyen alapon a portyázást nevezzük ki illegálisnak, vagy a vadászatot, mert milyen illegális dolog már az hogy valaki SPM-et húz 22 szinten át, és utána mint üstökös benyom mindenkit?
Az én szememben pont azok jellemtelenek, akik nem gondolkoznak, csak csalást ordibálva pocskondiáznak! (Hallanád az egyéni entitással rendelkező, építés elkötelezett tagokat, hogy felháborodnak azon ahogy lerabszolgázod őket.)
Az akadémia meg szép lassan épül, nem rohanunk sehova. Amúgy talán az egyetlen banda vagyunk, akik nem indítottak háborúkat eddig, jelezvén, hogy tiszteltük a V3 békés világ voltát...
Dátum: 2009.05.05. 18:29:50
Hagyjuk ezt az építő rabszolgás szöveget. Bárki megkérheti valamelyik haverját, hogy ugyan már építsél légyszíves, ha már nem indítottál karaktert V3-on...
És ez kismiska ahhoz képest, hogy V1/V2-őn a játékot abbahagyó, mindent elfelejtő karakterek miket bírnak építeni!
És az igazi népvándorlás, és extrém építések csak most kezdődnek, hogy az akadémiák elkezdtek épülni. Nézd meg, Dorina mit tolt most be egy nap alatt, vagy előtte Malacka. Az igazi optimalizerek kihúzták a szakikat, és most kezdenek el élni csak. Mit ér 200k építés 20 szinten át, ha most egy belépő tag csuklóból épít 140k-t ha akadémia turista???
A smaragd gyűlöletét meg hagyjuk, nekik csak zafír gyűlöletet érdemes fejleszteni... Totál kiegyenlíti egymást a 2 dolog!
És ez kismiska ahhoz képest, hogy V1/V2-őn a játékot abbahagyó, mindent elfelejtő karakterek miket bírnak építeni!
És az igazi népvándorlás, és extrém építések csak most kezdődnek, hogy az akadémiák elkezdtek épülni. Nézd meg, Dorina mit tolt most be egy nap alatt, vagy előtte Malacka. Az igazi optimalizerek kihúzták a szakikat, és most kezdenek el élni csak. Mit ér 200k építés 20 szinten át, ha most egy belépő tag csuklóból épít 140k-t ha akadémia turista???
A smaragd gyűlöletét meg hagyjuk, nekik csak zafír gyűlöletet érdemes fejleszteni... Totál kiegyenlíti egymást a 2 dolog!
Dátum: 2009.05.05. 18:01:34
Azért, mert itt nincsenek lérabszolgák, kreatív affinitás buggerek.
Továbbá, mert ösztönözve van a pozitív csata arányosok ütése, így a korrekt pvp!
Nem kell hogy Lé-t nyerj pvp során, elég a tp, amivel a vadászott lé nő...
Továbbá itt nincsenek, és sose lesznek Nephillák akiket sose bombázol ki, mert ennyire "szerencsések" voltak...
Szoval V3-on pillanatnyi előnyök vannak csak, amiket mindig egy másik taktika ledolgoz, és nincs bebetonozott top1!
Továbbá, mert ösztönözve van a pozitív csata arányosok ütése, így a korrekt pvp!
Nem kell hogy Lé-t nyerj pvp során, elég a tp, amivel a vadászott lé nő...
Továbbá itt nincsenek, és sose lesznek Nephillák akiket sose bombázol ki, mert ennyire "szerencsések" voltak...
Szoval V3-on pillanatnyi előnyök vannak csak, amiket mindig egy másik taktika ledolgoz, és nincs bebetonozott top1!
Dátum: 2009.05.05. 17:52:40
Akkro vonjam le a következtetést, hogy V3-om 3 hordás (-25% játékélmény?) világ alapból. (Értelmetlen gyémánt bónusz!)
Valamint aki játszani szeretne, és nem csak homokzsákot, az vagy smaragd vagy zafír hordába migráljon magas szinten, mert ők adnak harci tápot csak?
Igazi ballance
Valamint aki játszani szeretne, és nem csak homokzsákot, az vagy smaragd vagy zafír hordába migráljon magas szinten, mert ők adnak harci tápot csak?
Igazi ballance
Dátum: 2009.05.05. 17:48:27
Dátum: 2009.05.05. 17:47:55
Dátum: 2009.05.05. 17:41:39
De ha V1 és V2-ön is így van, akkor mért nem csináltak vele már valamit?
Öröm nézni, hogy a varázslás bónusz ilyen jól működik (+25%), de e mellé brutálisnak tűnik az, hogy folyamatosan betalálnak...
Öröm nézni, hogy a varázslás bónusz ilyen jól működik (+25%), de e mellé brutálisnak tűnik az, hogy folyamatosan betalálnak...
Javaslatok -> Aukció
Dátum: 2009.05.05. 17:37:09
Dátum: 2009.05.05. 14:52:41
Nem tudom mit csinál a Smaragd bónusz V3-on, de kezd aggasztani, hogy 20-30 iq előnyt folyamatosan átlőnek.
Míg a gyémánt bónusz használhatatlan.
A zafír bónusz Hagyján lenne, ha nem lenne a 2/3 célpont zafír...
A rubin bónusz meg nem annyira szembetűnő, hogy kiakadjon tőle az ember.
Viszont a smaragd odajön, hiába a 20-30 iq előny, lazán átlő, és 220-ról indított csatával közel lehetetlen lépést tartani...
Ez az élmezőny, el bírom képzelni alacsonyabb szinteken mit bírnak tarolni, egyszerűen nem lehet védekezni ellene
Míg sebzés ellen a magas védelem, elnyelés, állatka stb véd, addig a smaragd 25% bónusz ellen szart se ér az elnyelés, és iq-ból se lehet kivédeni, mert hiába növeli az ember az iq-t akkora bónuszuk van rá valahogy, hogy nem lehet vele lépést tartani
Érdekes módon V1 és V2-ön nem találkoztam ezzel a jelenséggel, de itt a 80+15-os iq-t ug ylövi át az 56+12-es smaragd, hogy öröm nézni, és ezt előadja 4-ből 4 csatában! Tudom, random, meg peches vagyok, de már 2 hete folyamatosan minden smaragd ellen???
Míg a gyémánt bónusz használhatatlan.
A zafír bónusz Hagyján lenne, ha nem lenne a 2/3 célpont zafír...
A rubin bónusz meg nem annyira szembetűnő, hogy kiakadjon tőle az ember.
Viszont a smaragd odajön, hiába a 20-30 iq előny, lazán átlő, és 220-ról indított csatával közel lehetetlen lépést tartani...
Ez az élmezőny, el bírom képzelni alacsonyabb szinteken mit bírnak tarolni, egyszerűen nem lehet védekezni ellene
Míg sebzés ellen a magas védelem, elnyelés, állatka stb véd, addig a smaragd 25% bónusz ellen szart se ér az elnyelés, és iq-ból se lehet kivédeni, mert hiába növeli az ember az iq-t akkora bónuszuk van rá valahogy, hogy nem lehet vele lépést tartani
Érdekes módon V1 és V2-ön nem találkoztam ezzel a jelenséggel, de itt a 80+15-os iq-t ug ylövi át az 56+12-es smaragd, hogy öröm nézni, és ezt előadja 4-ből 4 csatában! Tudom, random, meg peches vagyok, de már 2 hete folyamatosan minden smaragd ellen???
Dátum: 2009.05.05. 11:58:26
4 hozzászólásból 3 off, azért ez kemény indulás
Ha a vadászati időt csökkented, akkor meg a portyázó karik kezdenek el sírni, hogy ezzel is beszűkítetted a portyát...
Egy olyan lehetőség szerintem se ártana, hogy ha beklikkeled, akkor a vadászatnak azonnal vége szakad amint maximális számú lényt fogsz be. Nem kellene folyamatosan figyelnem vadászatok közben, óriási előny lenne játékidő szempontból!
De szerintem ezt hagyjuk meg másik topicokba, és itt magáról az EXT-ről kis eszmecserét....
Ha a vadászati időt csökkented, akkor meg a portyázó karik kezdenek el sírni, hogy ezzel is beszűkítetted a portyát...
Egy olyan lehetőség szerintem se ártana, hogy ha beklikkeled, akkor a vadászatnak azonnal vége szakad amint maximális számú lényt fogsz be. Nem kellene folyamatosan figyelnem vadászatok közben, óriási előny lenne játékidő szempontból!
De szerintem ezt hagyjuk meg másik topicokba, és itt magáról az EXT-ről kis eszmecserét....
Dátum: 2009.05.05. 11:43:01
Szisztok,
Öreg TF esek (Túlélők Földje) sejtik már a topic címéből is, hogy ez mit takar magában, de egy kis magyarázatot és pro-kontra érveket is sorolnék:
EXT = EXTra forduló, értsd felzárkóztató erőforrás.
MINDENKI kap a lehetőségből, de a játékban való indulás, és az aktuális szint függvényében egy kis extra erőforrásra. A frissebb indulók több erőforrást „hívhatnak” le ezzel.
Technikai megvalósítás valahogy így lenne elképzelhető:
Az Egyéb menüpontban lenne egy újabb lehetőség, ami EXT néven futna. Mondjuk minden szintlépéssel aktiválható lenne (Az idő alapú megoldás nem lenne korrekt!), ezzel lehívva a neki járó felzárkóztatásra szánt csp mennyiséget.
Mit nyernénk ezzel? (Azaz a rendszer előnyei.)
-Esélyt arra, hogy az új játékosok látnának esélyt a felzárkozásra.
-A jelenlegi mezőny tömörödne. (Nőne a potenciális pp célpontok száma.)
-Gyorsabban átugorhatóak szintek, ezzel kihagyhatóak ősköves tárgyak, ezzel szint arányosan csökken a játék ára.
-Szintlépés után könnyebben lehetne harcolni a fertőzéssel, valamint a tárgycserére is könnyebben gyűjtögethetnének a játékosok.
Nézzük a hátrányokat:
-Akik versenynek tartják a játékot, valszeg rossz néven vennék hogy egyes játékosok több bónuszt kapnak.
-Az átlag usernek a napi 40 CSP elköltése sem egyszerű…
-Gyorsul a játék, azaz annak aki minden ősköves cuccot megvesz egységnyi idő alatt nő a játék ára.
-A friss szintlépők még inkább potenciális áldozatok lesznek.
A kapott csp-re rengeteg elképzelést lehet alkotni, Miklós meg úgy is csinál egy extrém sokadik megoldást
Köszi, hogy elolvastad, és szavaztál!
Öreg TF esek (Túlélők Földje) sejtik már a topic címéből is, hogy ez mit takar magában, de egy kis magyarázatot és pro-kontra érveket is sorolnék:
EXT = EXTra forduló, értsd felzárkóztató erőforrás.
MINDENKI kap a lehetőségből, de a játékban való indulás, és az aktuális szint függvényében egy kis extra erőforrásra. A frissebb indulók több erőforrást „hívhatnak” le ezzel.
Technikai megvalósítás valahogy így lenne elképzelhető:
Az Egyéb menüpontban lenne egy újabb lehetőség, ami EXT néven futna. Mondjuk minden szintlépéssel aktiválható lenne (Az idő alapú megoldás nem lenne korrekt!), ezzel lehívva a neki járó felzárkóztatásra szánt csp mennyiséget.
Mit nyernénk ezzel? (Azaz a rendszer előnyei.)
-Esélyt arra, hogy az új játékosok látnának esélyt a felzárkozásra.
-A jelenlegi mezőny tömörödne. (Nőne a potenciális pp célpontok száma.)
-Gyorsabban átugorhatóak szintek, ezzel kihagyhatóak ősköves tárgyak, ezzel szint arányosan csökken a játék ára.
-Szintlépés után könnyebben lehetne harcolni a fertőzéssel, valamint a tárgycserére is könnyebben gyűjtögethetnének a játékosok.
Nézzük a hátrányokat:
-Akik versenynek tartják a játékot, valszeg rossz néven vennék hogy egyes játékosok több bónuszt kapnak.
-Az átlag usernek a napi 40 CSP elköltése sem egyszerű…
-Gyorsul a játék, azaz annak aki minden ősköves cuccot megvesz egységnyi idő alatt nő a játék ára.
-A friss szintlépők még inkább potenciális áldozatok lesznek.
A kapott csp-re rengeteg elképzelést lehet alkotni, Miklós meg úgy is csinál egy extrém sokadik megoldást
Köszi, hogy elolvastad, és szavaztál!
Dátum: 2009.05.04. 15:54:35
Izgalmas lesz gyűjteni bármilyen tárgy árára... Legaranyosabb a légy x lé-n, amikor bejössz a küldetések menüpontba küldetések megoldása lesz
Tipikusan az a világ, ahol nem lehet előre tervezni, és a kocka hiénák pillanatok alatt a csúcson lesznek
Egy ilyen szabály mellé kötelező egy ütésből szerezhető lékorlát (Ha nem is annyira drasztikus mint V3-on, bár az is meglepően szép rabló listát eredményez mint látjuk.
Valamint a Zafír gyógyulós bónusz is elveszti értelmét. Szólok havernak, hogy eltettem a blökit, ájulás határon vagyok, üssön meg, mert mennék portyázni, és nincs hp, ő maxba nyom egy ütésből, és mehet a dara megint
De a háborúk még jobbak, ha egy erős szövi elkezd ütni egy gyenge tagot, akkor amíg nem bukik 5 csatát 3 órán belül, zúzható...
Már csak a korlátlan pp beállítás kell egy igazi Káosz szerverképhez innen
Tipikusan az a világ, ahol nem lehet előre tervezni, és a kocka hiénák pillanatok alatt a csúcson lesznek
Egy ilyen szabály mellé kötelező egy ütésből szerezhető lékorlát (Ha nem is annyira drasztikus mint V3-on, bár az is meglepően szép rabló listát eredményez mint látjuk.
Valamint a Zafír gyógyulós bónusz is elveszti értelmét. Szólok havernak, hogy eltettem a blökit, ájulás határon vagyok, üssön meg, mert mennék portyázni, és nincs hp, ő maxba nyom egy ütésből, és mehet a dara megint
De a háborúk még jobbak, ha egy erős szövi elkezd ütni egy gyenge tagot, akkor amíg nem bukik 5 csatát 3 órán belül, zúzható...
Már csak a korlátlan pp beállítás kell egy igazi Káosz szerverképhez innen
Javaslatok -> Aukció
Dátum: 2009.05.02. 22:11:47
A nyerteseket nem írtam ki, kellett volna?
Dátum: 2009.05.02. 21:21:50
Na ebben nagyon nem értünk egyet
Ha nem a portya lenne a lényeg, akkor mire gyúrnál egy ennyire random játékban?
Amikor 20+-10% esély mindig marad a varázslásra, és az ütésre is??? Amikor egy szál buzogányos karakterek el tudják kenni a full prémiumos állatokat, ha bemákolnak...
A V3 csak annyiban másabb mint a többi szerver, hogy itt bármilyen baki van, nem veszted el az összes lé-t ami nálad volt, míg v1-en jön egy pók maxolt kivégzéssel, és 100% lét rabol...
Valamint itt nincs lé rabszolga, és nincs folyamatosan mákos karakter. term a hiéna taktika működik, de jelentősen gyengébb mint a többi világon...
Ha nem a portya lenne a lényeg, akkor mire gyúrnál egy ennyire random játékban?
Amikor 20+-10% esély mindig marad a varázslásra, és az ütésre is??? Amikor egy szál buzogányos karakterek el tudják kenni a full prémiumos állatokat, ha bemákolnak...
A V3 csak annyiban másabb mint a többi szerver, hogy itt bármilyen baki van, nem veszted el az összes lé-t ami nálad volt, míg v1-en jön egy pók maxolt kivégzéssel, és 100% lét rabol...
Valamint itt nincs lé rabszolga, és nincs folyamatosan mákos karakter. term a hiéna taktika működik, de jelentősen gyengébb mint a többi világon...
Dátum: 2009.05.02. 21:12:34
"Már jó ideje tervezünk egy olyan változást, hogy akinek a szerzett LE-je nagyon nagy mínuszban van, attól kevesebb lélekenergiát lehessen rabolni. Az érv ez ellen az volt, hogy a gyenge játékot ne jutalmazzuk. Itt azonban nem is erről van szó elsősorban: sok esetben a nagy LE mínuszos karakterek valakinek a "rabszolgái". Persze ezeket folyamatosan figyeljük és ha szükséges, zároljuk, de mindenképp kellett egy megoldás erre a játék szintjén is. A változás most bekerült, ezzel remélhetőleg sikerül visszaszorítani az ilyen jellegű visszaéléseket."
Vajon lédifet néz, vagy a minusz lét a karinál?
Vajon lédifet néz, vagy a minusz lét a karinál?
Dátum: 2009.05.02. 20:49:37
Sajnos csak azok vannak benne ebben a listában akik folyamatosan tagjai voltak a top100 rabló listának ebben az időszakban. Én csak őket tartom számon magamnál visszamenőleg.
Mint megtudtam a karakter neved, sajnos most sem vagy még benne a top100 rablóban, így nem vagy benen a szórásban amikro mintát veszek...
Mint megtudtam a karakter neved, sajnos most sem vagy még benne a top100 rablóban, így nem vagy benen a szórásban amikro mintát veszek...
Dátum: 2009.05.02. 19:51:52
Nagyon sokan nem találjátok a V3 szabályait összefoglalva!
http://vegzetur.wikidot.com/vilag3
-----------------------------------------------
Se a javaslatok, se a hibajelentések közé nem igazán illik néha, amiről ott szoktunk beszélgetni...
Kis topic indító statisztika-val kezdenék
Május 1-én a top100 rabló statja kielemezve az előző 1 hónapban nyújtott teljesítménye alapján: (nem tudom miért nincs ilyen alapból a játékban amúgy...) Csak azok vannak benne akik Folyamatosan tagjai voltak a listának!
Topista első 20, Lé dif emelkedés alapján (Ezer lé):
1. Fulgur 157,5
2. Büyük 103,7
3. Sy Web 94,2
4. Billy Pilgrim 87,8
5. Wart 87,0
6. Revan 85,5
7. Yasmina 83,5
8. McPaul 81,9
9. MaciWorks 74,4
10. Démonherceg 64,3
11. GAbre 63,6
12. Hammerfall 61,4
13. Wonder 60,7
14. Christina 60,5
15. Rain 59,1
16. MatykoIV 57,5
17. Sátánfajzat 55,8
18. Motyogó 55,5
19. Jézus 53,8
20. Kicsit Mogorva 51,6
Topista első 20, tulajdonság összeg emelkedés alapján (db):
1. Fulgur 134
2. Rene 121
3. Démonherceg 120
4. VámPíroska 118
5. Midgard 117
6. Sissy71 117
7. McPaul 116
8. Revan 112
9. Georgee 111
10. Kicsit Mogorva 111
11. Wrzbaah 110
12. MaciWorks 109
13. Gwill 109
14. Silver Esnaider 109
15. Heparni 109
16. Valdimir 108
17. Hammerfall 108
18. Christina 107
19. Wonder 106
20. MatykoIV 106
Topista első 20, szakértelem összeg emelkedés alapján (db):
1. Wart 147
2. Szolisorcájú Szatírember 147
3. Fulgur 135
4. MaciWorks 135
5. Vitathatatlan 133
6. Eroot ibn Shienkai 132
7. Gwill 129
8. Pumur2 126
9. Wood 125
10. Rain 121
11. Althar 120
12. GAbre 118
13. Büyük 115
14. Revan 115
15. Enkala 111
16. Vanek úr 110
17. Tkuzma 107
18. The Undertaker 100
19. Dzskar El Khebir 99
20. Yasmina 98
Topista első 10, lépett szintek alapján alapján (db):
1. Fulgur 10
2. MaciWorks 9
3. Démonherceg 8
4. McPaul 8
5. Georgee 8
6. Sy Web 8
7. Vitathatatlan 8
8. Vanek úr 8
9. Rain 8
10. Szolisorcájú Szatírember 8
11. helyezet 7 szintes, és a 48. helyezett is 7 szintes (mondhatni ez volt az üldöző boly )
http://vegzetur.wikidot.com/vilag3
-----------------------------------------------
Se a javaslatok, se a hibajelentések közé nem igazán illik néha, amiről ott szoktunk beszélgetni...
Kis topic indító statisztika-val kezdenék
Május 1-én a top100 rabló statja kielemezve az előző 1 hónapban nyújtott teljesítménye alapján: (nem tudom miért nincs ilyen alapból a játékban amúgy...) Csak azok vannak benne akik Folyamatosan tagjai voltak a listának!
Topista első 20, Lé dif emelkedés alapján (Ezer lé):
1. Fulgur 157,5
2. Büyük 103,7
3. Sy Web 94,2
4. Billy Pilgrim 87,8
5. Wart 87,0
6. Revan 85,5
7. Yasmina 83,5
8. McPaul 81,9
9. MaciWorks 74,4
10. Démonherceg 64,3
11. GAbre 63,6
12. Hammerfall 61,4
13. Wonder 60,7
14. Christina 60,5
15. Rain 59,1
16. MatykoIV 57,5
17. Sátánfajzat 55,8
18. Motyogó 55,5
19. Jézus 53,8
20. Kicsit Mogorva 51,6
Topista első 20, tulajdonság összeg emelkedés alapján (db):
1. Fulgur 134
2. Rene 121
3. Démonherceg 120
4. VámPíroska 118
5. Midgard 117
6. Sissy71 117
7. McPaul 116
8. Revan 112
9. Georgee 111
10. Kicsit Mogorva 111
11. Wrzbaah 110
12. MaciWorks 109
13. Gwill 109
14. Silver Esnaider 109
15. Heparni 109
16. Valdimir 108
17. Hammerfall 108
18. Christina 107
19. Wonder 106
20. MatykoIV 106
Topista első 20, szakértelem összeg emelkedés alapján (db):
1. Wart 147
2. Szolisorcájú Szatírember 147
3. Fulgur 135
4. MaciWorks 135
5. Vitathatatlan 133
6. Eroot ibn Shienkai 132
7. Gwill 129
8. Pumur2 126
9. Wood 125
10. Rain 121
11. Althar 120
12. GAbre 118
13. Büyük 115
14. Revan 115
15. Enkala 111
16. Vanek úr 110
17. Tkuzma 107
18. The Undertaker 100
19. Dzskar El Khebir 99
20. Yasmina 98
Topista első 10, lépett szintek alapján alapján (db):
1. Fulgur 10
2. MaciWorks 9
3. Démonherceg 8
4. McPaul 8
5. Georgee 8
6. Sy Web 8
7. Vitathatatlan 8
8. Vanek úr 8
9. Rain 8
10. Szolisorcájú Szatírember 8
11. helyezet 7 szintes, és a 48. helyezett is 7 szintes (mondhatni ez volt az üldöző boly )