A következő küldetéssel kapcsolatban lenne kérdésem:
Építsd be az utolsó téglát két alkalommal egy szövetségi épületbe, ami nem a hatalom tornya vagy más, rombolható épület!
Azt tudom, hogy a hatalom tornyán kívül "rombolható épület" a gyakorlótér és a védőfal. Azt szeretném tudni, hogy van-e még ezeken kívül valami, ami a küldetés szempontjából nem számít?
Hozzászólások - Lavender
Dátum: 2012.03.21. 19:58:34
Dátum: 2012.03.21. 08:58:37
hümm olyasmiről azért nem számolnék be ebben a fórumban, főleg nem ebben a topicban de ezek szerint esetleg neked volt valami izgalmas élményed tegnapról mára
Dátum: 2012.03.21. 08:36:39
én is repetáztam tegnapról mára vagy mostanában nagyon nincs mákom, vagy úgy látszik, kő nélkül egyáltalán a nyerési esélyek is csökkentve lettek, ami valahol reális, csak nem túl vidám.
Dátum: 2012.03.20. 17:45:25
.
Dátum: 2012.03.20. 16:27:48
nekem ma összejött a két pörgetés, mert nem lépegettem sehová. de nem zavart sok vizet, 2xfekete. c'est la vie.
Dátum: 2012.03.20. 16:19:51
OK. Az "anno" nekem "Regisztrált: 2011.07.06.", ez volt az első, v5-ös karim indulása, a második, amit valahogy szeptember-október környékén indíthattam, kb 3-4 hónapig élt, de mivel úgy tűnt, nem tudok egyszerre kétfelé fejlesztgetni, és V1-et behozni nekem is lehetetlennek tűnt, nem volt elég erőm és energiám, hogy tűzön át és vízen át ott is boldoguljak, ezért feladtam.
Nyilván nem sokat javult azóta a helyzet, mert a V5 is csak még jobban beerősödött, mégiscsak eltelt még egy év, de a Beho mégsem indíthat évente új világokat az egyenlő esélyek nevében, arra ott a v4 valamilyen szinten. Ami a lehetőségeket illeti, szerintem v5-ön egész jó karit sikerült összehozni, és sokat köszönhetek a fórumnak, és szövetségi társaimnak. Már nem emlékszem, ki írta a való életes hasonlatot, de teljesen egyetértek vele, hiába minden leírt okosítás, az boldogul, aki jó helyen van, jó csapatban, akit folyamatosan támogatnak a többiek. Ez egyszerre csapatjáték is, ami tovább emeli az értékét, amiért még inkább tetszik.
Szóval az indulásom annyira azért nem volt régen sőt én egészen úgy jöttem ide játszani, hogy ez volt az első és azóta is az egyetlen netes játék, amivel játszom. Azért alapból az sem egyszerű. Szubjektív, igen. Sajnos nem tudok konkrét fejlesztési javaslatokkal előállni, mert nincs összehasonlítási alapom, nem játszottam még mással (elég valószínű, hogy már nem is nagyon fogok), szóval a piacot nem ismerem, és személy szerint engem nem is érdekel. Nem vagyok programozó sem, csupán egy játékos, aki időnként a gép előtt csücsül, kipróbálta a játékot és kellemeset csalódott (bár azóta függővé lett, ez egyéni hiba). Csak ahhoz tudok hozzászólni, hogy mi az, amit jónak vagy épp mi az, amit rossznak gondolok, és el tudom mondani a véleményemet arról, amit tapasztalok. Minden tiszteletem tehát azoknak, akik egyébként is sokkal jobban átlátják a miérteket, tisztában vagyok vele, hogy még mindig van mit tanulnom, a játékról, már a szintemből is adódik, így aztán egyértelmű, hogy az én véleményem messze nem olyan fajsúlyos, mint a régebben regisztráltaké.
Ahogy én látom, valahol azt kellene megoldani, hogy ne legyen akkora kommunikációs és egyéb szakadék az újoncok és az öreg rókák között. Ha könnyebb lenne szövetséget találni, abba belépni, mert nekem V1-en ez volt a legnagyobb kihívás. Ahhoz, hogy valaki igazán jó karit fejlesszen, szükség van arra, hogy beléphessen egy szövetségbe, hogy megtalálja az igazit, ahol hely is van, élet is van, és belátható időn belül be tudja érni őket. Valahogy ezt kellene támogatni vagy megkönnyíteni valahogy. Kicsit átláthatatlan, hogy melyik szövetség él, melyik nem. Melyik éppen a szárnyait bontogató, alapköveit lerakó szövetségből lesz valami, melyik volt már akkor félbehagyva. Ha a megkezdett, de abbamaradt karakterek között nem is lehet rendet rakni, valahol az efféle szövetségeket lehetne szűrni, vagy jelölni valahogy. Hogy az igazán kezdők, akik nagy naivan nekilátnak az egyébként sok sok kudarccal járó feladathoz, hogy egy (jól) működő szövetséget találjanak maguknak, ne adják fel emiatt a játékot. Az én V1-es törlésemben kicsit ez a probléma is közrejátszott. Hiába mindenféle program vagy leírás, az igazán értékes és élményt adó játék szerintem alapvetően a csapattársaktól is függ, akik nem árt, ha nem kezdők, csak hát hatalmas "lemaradással" egy már jól felépített, jól működő szövetségbe belépni, mint tudjuk, fizikai képtelenség...
Nyilván nem sokat javult azóta a helyzet, mert a V5 is csak még jobban beerősödött, mégiscsak eltelt még egy év, de a Beho mégsem indíthat évente új világokat az egyenlő esélyek nevében, arra ott a v4 valamilyen szinten. Ami a lehetőségeket illeti, szerintem v5-ön egész jó karit sikerült összehozni, és sokat köszönhetek a fórumnak, és szövetségi társaimnak. Már nem emlékszem, ki írta a való életes hasonlatot, de teljesen egyetértek vele, hiába minden leírt okosítás, az boldogul, aki jó helyen van, jó csapatban, akit folyamatosan támogatnak a többiek. Ez egyszerre csapatjáték is, ami tovább emeli az értékét, amiért még inkább tetszik.
Szóval az indulásom annyira azért nem volt régen sőt én egészen úgy jöttem ide játszani, hogy ez volt az első és azóta is az egyetlen netes játék, amivel játszom. Azért alapból az sem egyszerű. Szubjektív, igen. Sajnos nem tudok konkrét fejlesztési javaslatokkal előállni, mert nincs összehasonlítási alapom, nem játszottam még mással (elég valószínű, hogy már nem is nagyon fogok), szóval a piacot nem ismerem, és személy szerint engem nem is érdekel. Nem vagyok programozó sem, csupán egy játékos, aki időnként a gép előtt csücsül, kipróbálta a játékot és kellemeset csalódott (bár azóta függővé lett, ez egyéni hiba). Csak ahhoz tudok hozzászólni, hogy mi az, amit jónak vagy épp mi az, amit rossznak gondolok, és el tudom mondani a véleményemet arról, amit tapasztalok. Minden tiszteletem tehát azoknak, akik egyébként is sokkal jobban átlátják a miérteket, tisztában vagyok vele, hogy még mindig van mit tanulnom, a játékról, már a szintemből is adódik, így aztán egyértelmű, hogy az én véleményem messze nem olyan fajsúlyos, mint a régebben regisztráltaké.
Ahogy én látom, valahol azt kellene megoldani, hogy ne legyen akkora kommunikációs és egyéb szakadék az újoncok és az öreg rókák között. Ha könnyebb lenne szövetséget találni, abba belépni, mert nekem V1-en ez volt a legnagyobb kihívás. Ahhoz, hogy valaki igazán jó karit fejlesszen, szükség van arra, hogy beléphessen egy szövetségbe, hogy megtalálja az igazit, ahol hely is van, élet is van, és belátható időn belül be tudja érni őket. Valahogy ezt kellene támogatni vagy megkönnyíteni valahogy. Kicsit átláthatatlan, hogy melyik szövetség él, melyik nem. Melyik éppen a szárnyait bontogató, alapköveit lerakó szövetségből lesz valami, melyik volt már akkor félbehagyva. Ha a megkezdett, de abbamaradt karakterek között nem is lehet rendet rakni, valahol az efféle szövetségeket lehetne szűrni, vagy jelölni valahogy. Hogy az igazán kezdők, akik nagy naivan nekilátnak az egyébként sok sok kudarccal járó feladathoz, hogy egy (jól) működő szövetséget találjanak maguknak, ne adják fel emiatt a játékot. Az én V1-es törlésemben kicsit ez a probléma is közrejátszott. Hiába mindenféle program vagy leírás, az igazán értékes és élményt adó játék szerintem alapvetően a csapattársaktól is függ, akik nem árt, ha nem kezdők, csak hát hatalmas "lemaradással" egy már jól felépített, jól működő szövetségbe belépni, mint tudjuk, fizikai képtelenség...
Dátum: 2012.03.20. 11:38:09
Anno tényleg nem volt könnyű elindulni. Később regeltem V1-re is, de aztán ott feladtam, és nem azért, mert nem tudtam, hogy kell játszani.
A mentor progi okos dolog lehet, de túl szájbarágós, "taktika-elmagyarázogatós" külön leírást nem szorgalmazom, mindenki a saját bőrén tanuljon. Jobb lett volna, ha időben tudom... ezzel én is találkoztam, de azért jártam a fórumra, hogy kérdezzek és olvassak, ismerjem meg a játékot. Persze ha ezt leírásból is láthatnám, nyilván gyorsabb lenne, de nem látnék bele más dolgokba is, amikre itt a fórumon, mintegy bónusz-ismeretterjesztésként igen előnyösen lehetőség adódik.
A játék kezdetét valahol igenis egyszerre könnyíti és nehezíti, hogy olyan sok "megkezdett és félbehagyott, próba karakter" van, amiket már senki nem fog törölni. Ezek között igenis el lehet lavírozgatni feltűnésmentesen, próbálkozni, megerősödni egyénileg akár portyák nélkül is, ugyanakkor meg lehet húzódni a cápák elől is, ha épp nem valami feltűnő nevet választ, vagy épp jellegzetes karit épít valaki. Ami igazán nehéz alacsony szinten, az egy életképes szövetségbe való belépés, amire ugyan nagy szükség lenne, csakhogy valljuk be őszintén, hogy szövibe alacsony szinten egyszerűen nem éri meg bekerülni, kivéve ha már ezeréves cápa vagy, és előzőleg mákod volt valahogy a bekerüléssel, mert életben maradt és meg is erősödött a szövetséged, vagy ha van egy már meglévő társaságod, akikkel tudtok együtt egy újabb, elég nagy eséllyel előbb-utóbb elfogyó szövit megkezdeni.
Alacsony szintű pókok pedig tényleg vannak, őket nem árt hamar megismerni, és tőlük óvakodni, netán erre felhívni a figyelmet. Azt úgyis meg kell tanulnia mindenkinek, hogy elég, hogy egyszer sokat vigyenek tőle, és utána jó ideig nem lesz megállás. A LÉ-re már alacsony szinten is vigyázni kell, és nem tanácsos 2-3 óránál tovább magára hagyni, vadász-üzemmódban felejteni a karit, különösen, ha üthető.
Ha valaki eljut önerejéből 15-20. szint környékére, akkor nagyobb esélye van már szövibe is belépni, de akkor jön a következő dráma, hogy az életképes szövik mára már akkora lélekkúttal bírnak, hogy egy ekkora karit még nagy eséllyel a saját érdekében visszadobnak.
Nagyon elkanyarodtam. A lényeg, hogy ha valaki igazán jó karit akar, és igazán bele akar látni a játékba, akkor igenis szánjon rá időt, tanulja. Próbálkozzon, és viselje el, ha néha balul sülnek el a dolgok. Ha pedig időben észleli, hogy valami nagyon félrefejlesztett, viszont a játék megtetszett neki, akkor semeddig se tart, hogy indítson egy új karit, amivel a saját hibáin okulva jobban boldogulhat másodjára.
Ami igazán tetszik ebben a játékban, az a nem kevés összefüggés, szövevényes részlet és bonyolultság, amiket igenis muszáj átlátni, és amikhez igenis idő kell. Ez nem egy egyszerű gombnyomogatós történet, amire könnyen rá lehet unni. A túl gyors fejlődés a tanulságok beépítéséből vonna el, ha a mentorprogi nem térne rá minden valóban lényeges pontra, ezért nagyon drukkolok a Beho-nak, hogy sikerrel járjon, és egy igazán jó kiképző-induló programot sikerüljön összehoznia.
Az első szintes kalandok nem tetszenek, de csak mert én is sokat vártam rájuk, így nem lenne fair, ha a "kicsik" az én szintemre érve büszkélkedhessenek a kényelmesen összeszedett légyémántokkal, és megvehessék az összes légyémántos reliket (bocsi a nyafogásért). Egyszerűen másfajta kalandokat kellene nekik kitalálni, és kevesebb gyémánttal jutalmazni, de mindenek előtt a meglévő relikeket ár/szint arányát nem kellene bántani. Eleve annyi, és annyiféle szakértelmeik sincsenek, mint a jelenlegi kaland-határ felett, így én nem venném egy kalap alá az alacsonyabb szintűek kalandjait, és magától értetődően a jutalmazásaikat sem, csak mert "unatkoznak". Na jó, abbahagyom az agyalást, ez csak az én véleményem, ha kell, vegyétek, ha nem, nem. Bárhogy is lesz, ehhez is sok sikert!
A mentor progi okos dolog lehet, de túl szájbarágós, "taktika-elmagyarázogatós" külön leírást nem szorgalmazom, mindenki a saját bőrén tanuljon. Jobb lett volna, ha időben tudom... ezzel én is találkoztam, de azért jártam a fórumra, hogy kérdezzek és olvassak, ismerjem meg a játékot. Persze ha ezt leírásból is láthatnám, nyilván gyorsabb lenne, de nem látnék bele más dolgokba is, amikre itt a fórumon, mintegy bónusz-ismeretterjesztésként igen előnyösen lehetőség adódik.
A játék kezdetét valahol igenis egyszerre könnyíti és nehezíti, hogy olyan sok "megkezdett és félbehagyott, próba karakter" van, amiket már senki nem fog törölni. Ezek között igenis el lehet lavírozgatni feltűnésmentesen, próbálkozni, megerősödni egyénileg akár portyák nélkül is, ugyanakkor meg lehet húzódni a cápák elől is, ha épp nem valami feltűnő nevet választ, vagy épp jellegzetes karit épít valaki. Ami igazán nehéz alacsony szinten, az egy életképes szövetségbe való belépés, amire ugyan nagy szükség lenne, csakhogy valljuk be őszintén, hogy szövibe alacsony szinten egyszerűen nem éri meg bekerülni, kivéve ha már ezeréves cápa vagy, és előzőleg mákod volt valahogy a bekerüléssel, mert életben maradt és meg is erősödött a szövetséged, vagy ha van egy már meglévő társaságod, akikkel tudtok együtt egy újabb, elég nagy eséllyel előbb-utóbb elfogyó szövit megkezdeni.
Alacsony szintű pókok pedig tényleg vannak, őket nem árt hamar megismerni, és tőlük óvakodni, netán erre felhívni a figyelmet. Azt úgyis meg kell tanulnia mindenkinek, hogy elég, hogy egyszer sokat vigyenek tőle, és utána jó ideig nem lesz megállás. A LÉ-re már alacsony szinten is vigyázni kell, és nem tanácsos 2-3 óránál tovább magára hagyni, vadász-üzemmódban felejteni a karit, különösen, ha üthető.
Ha valaki eljut önerejéből 15-20. szint környékére, akkor nagyobb esélye van már szövibe is belépni, de akkor jön a következő dráma, hogy az életképes szövik mára már akkora lélekkúttal bírnak, hogy egy ekkora karit még nagy eséllyel a saját érdekében visszadobnak.
Nagyon elkanyarodtam. A lényeg, hogy ha valaki igazán jó karit akar, és igazán bele akar látni a játékba, akkor igenis szánjon rá időt, tanulja. Próbálkozzon, és viselje el, ha néha balul sülnek el a dolgok. Ha pedig időben észleli, hogy valami nagyon félrefejlesztett, viszont a játék megtetszett neki, akkor semeddig se tart, hogy indítson egy új karit, amivel a saját hibáin okulva jobban boldogulhat másodjára.
Ami igazán tetszik ebben a játékban, az a nem kevés összefüggés, szövevényes részlet és bonyolultság, amiket igenis muszáj átlátni, és amikhez igenis idő kell. Ez nem egy egyszerű gombnyomogatós történet, amire könnyen rá lehet unni. A túl gyors fejlődés a tanulságok beépítéséből vonna el, ha a mentorprogi nem térne rá minden valóban lényeges pontra, ezért nagyon drukkolok a Beho-nak, hogy sikerrel járjon, és egy igazán jó kiképző-induló programot sikerüljön összehoznia.
Az első szintes kalandok nem tetszenek, de csak mert én is sokat vártam rájuk, így nem lenne fair, ha a "kicsik" az én szintemre érve büszkélkedhessenek a kényelmesen összeszedett légyémántokkal, és megvehessék az összes légyémántos reliket (bocsi a nyafogásért). Egyszerűen másfajta kalandokat kellene nekik kitalálni, és kevesebb gyémánttal jutalmazni, de mindenek előtt a meglévő relikeket ár/szint arányát nem kellene bántani. Eleve annyi, és annyiféle szakértelmeik sincsenek, mint a jelenlegi kaland-határ felett, így én nem venném egy kalap alá az alacsonyabb szintűek kalandjait, és magától értetődően a jutalmazásaikat sem, csak mert "unatkoznak". Na jó, abbahagyom az agyalást, ez csak az én véleményem, ha kell, vegyétek, ha nem, nem. Bárhogy is lesz, ehhez is sok sikert!
Dátum: 2012.03.19. 15:24:58
Az egyik 19, a másik egy híján ... ! Mennyi?
19
télapó
21
20*
télapó? no comment.
ezt a kérdést is jelezték korábban, de még mindig bent van. vagy javítsátok ki, vagy töröljétek. ez így értelmetlen.
Hol él természetes körülmények között koala?
Ausztrália
Ausztria
Japán
Kína
Ausztráliában, Ausztriában, Japánban, Kínában... vagy "Melyik az az ország, ahol a koalák természetes körülmények között élnek?"
19
télapó
21
20*
télapó? no comment.
ezt a kérdést is jelezték korábban, de még mindig bent van. vagy javítsátok ki, vagy töröljétek. ez így értelmetlen.
Hol él természetes körülmények között koala?
Ausztrália
Ausztria
Japán
Kína
Ausztráliában, Ausztriában, Japánban, Kínában... vagy "Melyik az az ország, ahol a koalák természetes körülmények között élnek?"
Dátum: 2012.03.19. 13:46:48
Hol van a vasúttörténeti emlékpark Magyarországon?
Budapest*
Szolnok
Győri Rába Vagon és Gépgyárban, Győrött
Záhony
A "hol van" kérdésre nem elég egyszerű földrajzi névvel válaszolni, tessék hozzá toldalékot írni:
Budapesten, Szolnokon, Győrött, Záhonyban
és beugratásként nem túl izgi, ha csak az egyik város lehetséges "lelőhelyét" nevezzük meg, ha épp az lenne a válasz, akkor jelölt lenne a kérdés. így akkor már jobb, ha nem erőlködünk vele.
Budapest*
Szolnok
Győri Rába Vagon és Gépgyárban, Győrött
Záhony
A "hol van" kérdésre nem elég egyszerű földrajzi névvel válaszolni, tessék hozzá toldalékot írni:
Budapesten, Szolnokon, Győrött, Záhonyban
és beugratásként nem túl izgi, ha csak az egyik város lehetséges "lelőhelyét" nevezzük meg, ha épp az lenne a válasz, akkor jelölt lenne a kérdés. így akkor már jobb, ha nem erőlködünk vele.
Dátum: 2012.03.17. 09:46:59
tyű. csak megosztom veletek: kő nélkül pörgetek, és három napja zsinórban ez a harmadik szerencsepróbám így egymás után, hogy fekete semmit pörgettem. tudom, a random ereje.
Dátum: 2012.03.15. 14:11:32
A többi tárgyból nincs ez a probléma, mert a lélekkufárnál nem is tudod őket újra megvenni, ha már megvannak. Csak ékszerből lehet egyszerre több azonos, és italokból.
Dátum: 2012.03.15. 13:45:03
nem, ez szerintem nem hiba. szerintem ha van két ilyen tárgyad, és az egyik köves, akkor automatikusan mindig a köveset veszed fel. a másikat sajna nem is tudod használni. ha tutira az a tárgy kell kő nélkül, vedd ki belőle, és tedd bele a jobb követ. sajna a gyűrű vagy nyaklánc, ha kettő van belőle, csak az ah-ban hasznosul, kő nélkül. ennek előnye, ha véletlen nem is az lenne rajtad, amikor ilyen két tárgyad van, az aukciós ház is elsőként a kő nélkülit veszi meg. szerintem. ha nem így van, majd kijavítanak.
mód: viszont csak emiatt ne add el a tárgyat az ah-ban, elvileg lesz hamarosan landragór event, ahol lehet nyerni féléves bérletet, amire érdemes várni. a térkapus relikviák pedig elférnek addig szépen. a térkapus fókuszkristályokért sem nagy kár, ha úgy alakul, hogy közben szerzel jobbat, akkor dobd el a rosszabbat. ha pedig adott fókuszkristályok kellenek, akkor gyűjts össze újabb ékszert, és tedd bele abba, hogy semmi se vesszen kárba
mód: viszont csak emiatt ne add el a tárgyat az ah-ban, elvileg lesz hamarosan landragór event, ahol lehet nyerni féléves bérletet, amire érdemes várni. a térkapus relikviák pedig elférnek addig szépen. a térkapus fókuszkristályokért sem nagy kár, ha úgy alakul, hogy közben szerzel jobbat, akkor dobd el a rosszabbat. ha pedig adott fókuszkristályok kellenek, akkor gyűjts össze újabb ékszert, és tedd bele abba, hogy semmi se vesszen kárba
Dátum: 2012.03.15. 13:37:52
Az 1848/49-es szabadságharc és forradalom eseményei közül, melyik NEM 1948-ban történt?
Tavaszi hadjárat
Megalakul a Batthyány-kormány
V. Ferdinánd szentesíti az új törvényeket
Ferenc József trónra kerül
most besorolandó kérdések között. remélem mindenki örül a sok márc 15-i kérdésnek
Tavaszi hadjárat
Megalakul a Batthyány-kormány
V. Ferdinánd szentesíti az új törvényeket
Ferenc József trónra kerül
most besorolandó kérdések között. remélem mindenki örül a sok márc 15-i kérdésnek
Dátum: 2012.03.15. 11:50:02
Az alábbiak közül ki NEM (volt) német nemzetiségű?
Friedrich Dürrenmatt drámaíró
Michael Schumacher autóversenyző
Angela Merkel kancellár
Max Planck fizikus
ezt is lehetne kicsit árnyaltabban: Az alábbi személyek közül...
és elméletileg elférne egy vessző a nevek és a foglalkozások közé.
Friedrich Dürrenmatt drámaíró
Michael Schumacher autóversenyző
Angela Merkel kancellár
Max Planck fizikus
ezt is lehetne kicsit árnyaltabban: Az alábbi személyek közül...
és elméletileg elférne egy vessző a nevek és a foglalkozások közé.
Dátum: 2012.03.15. 09:06:25
Mi az a "lopó"?
A hordóból a bort szívják ki ezzel.
Egy amerikai filmsorozat.
Autómárka.
A betörők használják az ablakok ill. ajtók felfeszítéséhez.
Egy eszköz, amivel a hordóból a bort kiszívják.
A hordóból a bort szívják ki ezzel.
Egy amerikai filmsorozat.
Autómárka.
A betörők használják az ablakok ill. ajtók felfeszítéséhez.
Egy eszköz, amivel a hordóból a bort kiszívják.
Dátum: 2012.03.14. 18:27:29
Átlagban Magyarországon egy normál doboz gyufában hány szál gyufa található?
42*
78
100
150
Anyám... átlagban... 42... ezt valaki tényleg számolgatja?
42*
78
100
150
Anyám... átlagban... 42... ezt valaki tényleg számolgatja?
Dátum: 2012.03.14. 08:04:25
érdekes, ha a napi első vadászat eredménye egy befogott állat, azt nem számolja be a kerék, csak a tényleges vadászat+tp számít, így mehettem +1x.
Dátum: 2012.03.13. 21:13:27
.
Dátum: 2012.03.13. 18:15:30
V5
Ahhoz, hogy eggyel jobb díjat kapjál (ha a csapatod nem a legerősebb díjat nyerte), még legalább 14 térképdarabot kell gyűjtened. A kettővel jobb jutalomhoz még 54, a hárommal jobbhoz pedig 94 darabot.
Innatlozad 225 követő
Eddig összesen 2869 térképdarabot találtatok.
Te eddig 26 térképdarabot találtál.
Tökéletesen "elégedett" vagyok a jelenlegi helyzettel, persze a gond csak az, hogy nincs rá garancia, hogy a sorrend így is marad, és hogy elég lenne az egyel nagyobb jutalom (és a+14 térképdarab). Nagyon érdekes lesz, hogy alakul a vége. Én már nem szívbajoskodom emiatt...
mód: és csak egyre többen leszünk, hát ez fantasztikus ...
Ahhoz, hogy eggyel jobb díjat kapjál (ha a csapatod nem a legerősebb díjat nyerte), még legalább 14 térképdarabot kell gyűjtened. A kettővel jobb jutalomhoz még 54, a hárommal jobbhoz pedig 94 darabot.
Innatlozad 225 követő
Eddig összesen 2869 térképdarabot találtatok.
Te eddig 26 térképdarabot találtál.
Tökéletesen "elégedett" vagyok a jelenlegi helyzettel, persze a gond csak az, hogy nincs rá garancia, hogy a sorrend így is marad, és hogy elég lenne az egyel nagyobb jutalom (és a+14 térképdarab). Nagyon érdekes lesz, hogy alakul a vége. Én már nem szívbajoskodom emiatt...
mód: és csak egyre többen leszünk, hát ez fantasztikus ...
Dátum: 2012.03.13. 17:01:58
sikerült, megvan az első familiárisom! köszönöm !