Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Tiha

Dátum: 2011.05.15. 13:30:45
Drága barátom, szerintem a 80-as vastag bőr sem alacsony (mint ahogy azt írtam is 2vel feljebb), de ha 80-assal ennyit sebződök, akkor 200-assal is bőven fogok kapni, tehát értelme nem sok van.
De köszi a tippet, nagyon hálás vagyok a segítségért.

Na igen, amit meg Pici ír, nem vagyok meggyőződve róla, hogy az acsarkodás ellen véd-e a vastag bőr? Ha igen, akkor sem számottevő a védelem...

javaslom legyen egy állatszaki, ami kioltja az acsarkodást. Ugyanúgy működik, mint az acsarkodás, csak annyit tud, hogy annyival kevesebb lesz az ellenfél acsarkodása, mint amennyi az én "acsarkodáskivédő" szakim.
Persze ezzel még mindig hátrányban vagyok, nem árt, ha a szaki ettől függetlenül ad valami kis pluszt is, mondjuk gyógyítás hatékonyságot, sebzésfelfogást, ilyesmit.
Dátum: 2011.05.15. 12:43:57
Hoppsz, kicsit visszanéztem a csatáimat, ilyet is találtam:

Állatsebződés: 4336


(ez játékos, nem epikus, vagy entitás, és ő támadott!)
Dátum: 2011.05.15. 12:41:19
Az acsarkodás, és másodlagos szakik TÁMADÁSRA való használata HOL tartozik a "nem másokkal akarok kicseszni" kategóriába? Mert pont abba tartoznak.

A relikvia meg kártyakódért kapható, és CSAK akkor felez, ha engem támadnak, vagyis a felháborodásod igencsak jogtalan, ha te nem akarsz ezzel másnak ártani.

Azért ha félóránként beversz az állataimba 3000+ -et az merőben GECI dolog szerintem!


Ha én megyek rád félóránként, és versz rá az állataimra ennyit, meg sem szólalok, ezzel véded magad, hogy ne szivassalak folyamatosan.
Dátum: 2011.05.15. 12:37:10
egyetlen egy csata alatt egyetlen játékostól 3774 -et sebződtek az állataim! Szerinted ez normális? (80-as vastag bőrrel) E mellett van 2 halálkristályos is, aki üthet, de erről még nem is beszéltem.
Reggel 6 portyát indítottam, kizárólag eventes KH-s célpontokra, ott összesen 3606-ot sebződtek az állataim. Mellé kaptam azt a kis kedvességet, amit fent írtam.

Szóval ez szerintem nem arról szól, hogy sírok, csak nem értem, hogy a játékvezetés, és játék felépítés szempontjából ez miért jó?
Dátum: 2011.05.15. 11:15:32
Köszi, eddig még senki nem próbálta nálunk a felcsert, így nem sok kedvem volt AF-et dobálni bele, de ha másnak működik, akkor ez már jó jel. Féltem, hogy egy újabb félmegoldás, ami ráadásul igen drága.
Dátum: 2011.05.15. 09:18:52
Sűrgősen el kellene gondolkodni az állatsebződéseken, mert itt egyre durvább a helyzet!

Kezd kicsit kiborító lenni, hogy tegnap egész napi vadászat alatt gyógyítottam az állatokat (értsd: FOLYAMATOSAN), mivel nem lehet rabolni, nem verettem le magam, így tudtak támadni engem. Ennek az volt az eredménye, hogy 75%-nál nem sikerült jobban felgyógyítani az állataimat, pedig alapból 100-as a sebgyógyításom! Este (éjjel) olyan 90% -os állapotban voltak. Reggelre lementek 50%-ra, majd indítottam 6 portyát, közben beütött egy állat (max acsarkodással), és a hetedik portyámra azt vettem észre, hogy MINDEN állatom döglött!

Nehogymár arról szóljon ez a játék, hogy állandóan gyógyítanom kell az állatokat, és folyamatosan itt ülnöm?
(az meg nem megoldás, hogy mindig kiveszem az állatokat, hiszen védekezve ha nyerek, kaphatok LÉ-t, illetve megintcsak mi lenne a játékból?: jéé, ennél nincs állat, nincs a gép előtt, akkor leverhetem, vihetem a kínzókamrába. Végeztem, elteszem az állatokat, majd a másik játékos ver agyon, és visz el. És aztán megint én, stb)
Dátum: 2011.05.14. 10:45:35
Én nem tudom miből van LÉ-je az ilyen karakternek, azt látom, hogy a küldetések nem annyira pörögnek nála, de mivel csak 1 tul, és 1 szakira költ, valószinűleg a kevesebb bevételből is kijön. És bizony lassan egy éve haladunk egymás mellett, szóval azt se mondhatom, hogy újkeletű a dolog, és majd idővel legyengül...

Félreértés ne essek, nekem nem a játékossal van bajom sőt, örülök, hogy ilyen jó karaktert csinált! Csak a játék adta lehetőségek/korlátok bosszantanak!
Dátum: 2011.05.13. 10:33:45
Hát szerintem is igencsak el van méretezva a varázslatok ereje a közelharchoz képest!
Több olyan ellenfelem van, aki CSAK IQ-ra gyúr minden más értéke a padlón van (najó taumaturgiája is van, de nem nagyobb az enyémnél), 30 csatából 29-szer megver, akármit is csinálok!
Hiába magasabb a támadásom a védekezésénél, hiába ütök kritikusat, hiába nagyok az állataim.
Egyszerűen nem lehet megfordítnai a csatát!
És az erőm most olyan 550 + 150 ha rendesen ráöltözök. (támadásom is hasonló)

És azért az nem fair, hogy meg lehet élni abból, hogy csak IQ-t tolok, meg krit varit.
Persze, csináljam én is ezt. No de akkor hol a taktikázás, hol a választás?
Ennyi erővel tamagocsizhatunk is, és mindenki csak IQ-t fejleszt és az nyer, akinek nagyobb.
Dátum: 2011.04.26. 23:38:48
Ezért jó, hogy nem vagyok optimalizátor

A CSP-t ígyis-úgyis elvadásztam volna tehát nem számít.
A PP-t ha tudom ellövöm amúgy is, de mostanában kevés a célpont, és többször lepattanok. Tehát most 99%-os hatékonysággal használom fel (+ itt még a rólam lepattanókért is jó LÉ-t kapok!) az összes PP-met, ráaadásul igen jó megtérüléssel.

Összességében. EGY SZAVAM SEM LEHET!
Dátum: 2011.04.26. 22:40:05
Én sem panaszkodhatok, 100 csatából 760.000 LÉ jött ma (és kb: 3600 TP, ami nekem normál portya esetén 15-17 portyából jön össze)

210.3 LE/TP Portya
7244 LE/csata
7625.2 LE/PP

(a küldetéseket be sem számoltam, de haladnak azok is)
Dátum: 2011.04.22. 00:19:04
Én nem a Lélekszívásra gondolok! Pont, hogy nem veszek fel kábítós tárgyat, sem más tárgyat, mert úgy kevesebb fix LÉ-t ad az EH. Azért fejlesztettem ki az AF-et, hogy több LÉ-t kapjak ezekkel a tárgyakkal, viszont így hátrányba is szorulok, mert nem tudok mást hordani (illetve akkor nem működiek ez az AF és kevesebb LÉ jön)

Ez nem panaszkodás, csak felvetettem ötletként, hisz így meg van kötve az EH-s keze, ha nem akar gyengébb bevételt.
Jó az is hozzátartozik, hogy nem prörgetem veszett módon a küldetéseket, szóval sosem számoltam mennyi portyából van meg a kábítás, vagy a kritikus.

Én úgy érzem az EH így van "ballanszolva", hogy az energiamester bele van számolva, de nem sok olyan tárgy van, ami ehhez adna is.
Ezért gondoltam egy ilyen fókuszkristályra.
Dátum: 2011.04.21. 09:07:30
Az EH-sok nevében:

Amióta van az Energiamester AF, azóta az EH-snak minden olyan nyaklánc és gyűrű viselése veszteséges portya esetén, ami nem adja a "+X% LE jár a győztes portya esetén".
Sajnos a legújabb kincstáblákat böngészve is sorra lefigymálom a fuxokat, mert így gyakorlatilag egyiket sem éri meg használni.

Lenne egy egyszerű megoldásom:
Nem kaphatunk egy új fókuszkristályt? tipusa: gyűrűbe/nyakláncba
ŐSKŐÉRT lehet venni.
És induljon +20% LÉ-ről az alacsonyabb szintű verziója, de legyen magasabb szintű, drágább, ami azért ad 30%-ot.
Ha táp lenne, ki lehetne kötni, hogy olyan cuccban nem érvényesül, ami alapban tartalmazza ezt a bónuszt. Azaz nem tudok összeszedni vele 65% LE-t a győztes portyára.

Ez nagyon elrugaszkodott TÁP kérés?

(igen, gondolom minden VF-es úgy véli az, de ezt a függetlenektől és a JV-től kérdezem)
Dátum: 2011.04.18. 12:26:52
nem azért, de az ilyen események nem délben szoktak indulni? Mert úgy látom nincs még ilyen opció. Mindegy, nem sietek, csak meg akartam nézni, mit írnak.
Dátum: 2011.04.18. 11:47:22
Bocsi 1 dolog még nem világos, bár nem is túrtam fel utána a fórumot, szóval, lehet, hogy le van tisztázva:

Ha van Esemény pontom, de csapatot váltok, akkor azokat megtartva viszem a másik csapatba, vagy ez nullázódik?
Dátum: 2011.04.10. 09:26:57
Hogy áll a programozás? Mikorra várható, hogy elindul az esemény??? Valami kis infómorzsát kapunk?
De ezt csak te, mint hús vér élőlény érzékeled így A karaktered szempontjából (igaz picit kevesebb, ha maxos is a kompenzáció) jön az AF, csak olyan kevés TP-t szerez a karakter, hogy hozzá az AF is kevésnek tűnik.
Az AF-el szerintem ebből a szempontból több gond is van:

1. Csak a VF-es taktikánál van valamicske hátránya, amúgy minden más esetben a leglassabb haladású taktikáknál is előbb utóbb megkapja a játékos. Tehát olyan nagyon nem vagyok motiválva, hogy tömjem magam TP-vel, mert fixen a TP mellé jár az AFP. Ha a gyorsabb szintlépés több AFP-t adna, akkor esetleg. (illetve ott az alapos tanulás, de az sem ad olyan sok pluszt)

2. Nincs olyan AF képesség, amit nem kaphat meg az aki totál lassan haladva lépi a szintet, de a gyorsabb szintlépőt alternatív TÁPPAL jutalmazná. Tehát az AF-el nem lehet kompenzálni a rosszabb LE/TP általi kissebb TUL és SZAKI összeget. Ha lennének tényleg tápos kompenzáló AF képességek, amiket csak feltétellel, vagy más kizárásával lehet felvenni, az adhatna egy újabb fejlődési utat.
A szintlépés akkor érne valamit, ha mondjuk tulajdonságpontokat, és szaki pontokat kapna a játékos, azaz a szintlépéssel is fejleszthetné a karakterét.
Viszont, ha fixen minden szintlépésért jár tulpont, meg szakipont, akkor megint csak nem lenne sietős a szintlépés, mert ígyis-úgyis megkapja mindenki.
Craslorg gondolatán továbbmenve meg kellene vizsgálni, hogy adott szintre mennyi az átlagos CSP és PP (azaz, ha mindet felhasználja a játékos -akár VF-es, akár EH-s -), akkor mennyit kell elköltenie, hogy szintet lépjen. Aki ettől eltér annak kevesebb jutalom jár, vagy nem is jár.
Azaz, ha VF-ezek, akkor 2x CSP és y PP elköltésével kellene szintet lépnem. Ehhez képest nekem 3x CSP és 1/6-od PP fogyott az adott szinten, vagyis leginkább a CSP-ből léptem, így kevesebb jutalmat kapok.

Itt a PP-nél kicsit kényesebb az egyensúly, de szerintem minden kiszámolható, kalkulálható.
Mert ott a PP 15/30 beállítás, és a valóságformázás szaki. (amit egy bizonyos szinttől alapnak kell venni, hogy maxos mindenkinek. Akinek nem, az nem használja az erőforrást, vagyis megintcsak kevesebb jutalom jár) És persze a szingu is sokat dob a dolgon, de az meg a jutalmat erősíti, ha valaki extra TP-vel megy. Kivéve, ha mekké nem használ CSP-t. (de olyan meg nincs aki szinguzik, de CSP-t nem használ)
Dátum: 2011.04.04. 18:06:41
Ez annyira új játékmenetet játékstílust, és feladatokat jelentene, hogy innentől gyakorlatilag új játékot kellene Miklóséknak kitalálniuk. És ahogy mostanában haladnak a fejlesztések, nem hiszem, hogy egy ilyen nagyszabású dolgon egyáltalán elgondolkodnának.

Amúgy már feljebb taglaltuk miért nem lehet megállítani így a játékot.
(1. vagy termelsz továbbra is LÉ-t, akkor annak táp aki előbb ideér, 2. ha nem kapsz tovább Lé-t, akkor meg annak a táp, aki minél később ér ide)
Ezt már egy ilyen régóta folyó játékban nem lehet bevezetni.


Amúgy a Miklós féle Hell level nem olyan nagy hülyeség.

Az igaz, hogy nem egymáshoz mérten kéne nézni a játékosokat, hanem saját magához viszonyítva. És így már egyből nincs egymásra mutogatás, csak tiszta taktikázás.
Azt kéne nézni, hogy az előző 10 szintet milyen gyorsan lépte. Ha gyors volt, kap egy ilyen hell levelt, és termel rajta kiemelkedő LE/TP-t. Így kompenzálódik valamelyest az előző 10 szinten rontott LE/TP arány.
Ha itt még valahogy extra AF-et is kaphatna, akkor már egész versenyképes lenne szerintem!
Dátum: 2011.04.04. 11:28:47
Tévedtem, mégsem lehet Miklós korábbi kijelentésére alapozni. Úgy látszik Birka itt a titkok tudója