Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2009.07.29. 11:02:58
A térkapus topicba be tudnád vágni az egész tárgy leírását?

Szint név esetleg link a képhez stb...
Dátum: 2009.07.29. 10:36:51
epikus kristály
Típus: fókuszkristály
Behelyezhető: gyűrű, nyaklánc
Szint: 40
3% bónusz sebzés epikus szörnyek ellen
Eladási ár: 600 Lélekenergia, 0 Őskő

Mindjárt csinálok Wikin valami helyet nekik
Dátum: 2009.07.29. 10:18:33
Mindeképen kell egy jelző a tárgyaknak, hoyg lélekkufárnál neadj isten el ne adjak egy valós epic ekszert, mert ugyan úgy hívják... Nem elég a duplikáció az adatbázisban

Mondjuk "Talált" Epikus tárgy?

Jah A fókuszokkal meg várjuk ki, hogy mit csinálnak, mielőtt véleményt mondunk róluk
Dátum: 2009.07.29. 09:58:14
47. szintű vagyok, ezért csak most tünt fel...

De írtam egy javaslatot, hátha...
-Vagy kellene 40+-ra új térkapus relikvia...
-Vagy 45. szinttől lehessen kiütni szint-20 as epikus tárgyakat. Term ezek csak "duplikatumok" leprogramozásuk egy sima copy-paste az adatbázisban, hogy új kulcsuk legyen, mely alapján az aukciós ház nem 10 hanem csak 1 dukátot adna értük, hogy ne borítsa meg az aukciót...

40+ szinten úgy is higul majd az ékszerek esésének az esélye, mert jönnek a fókuszok, ha e mellé meg 45+ szintre bejönnek a -20 szintes epikus tárgyak is, akkor igazán nem lesz sűrű a dolog.

Sok legyet ütne az ötlet egyszerre!
-lenne végre valami változatossága térkapuban
-Hozzáférhetőek lennének a kis létszámu, de magas szintű tagokkal rendelkező szövik tagjainak az epikus tárgyak (igaz vagy 30 szint csúszással!)
-A nagy létszámú, epikusokat daráló szövik "nem preferált" tagjai is hozzájuthatnának epikus hatású tárgyakhoz...
-A szinthuszárok is kapnának valamit, míg a PóK/VF taktikások nem vesztenek semmit (Én ezt tartom fejlesztésnek, nem a nerfet...)
Dátum: 2009.07.29. 09:26:15
Meg lehet tudni, miért van vége a térkapus térgyaknak 30. szint környékén?
Akik nem epikusoznak, azoknak kb 45-50. szinttől vége az ékszer készletnek?
Dátum: 2009.07.29. 08:58:09
Mort, az sg-s megjegyzést visszavontam, ebben a megvilágításban tényleg van benne valami.

Petur, sajnálom, hogy te is kiszálltál a buliból,. Démonherceg, Maci is így tett v3-on Egyesek maradnak még építeni, segíteni a régi társakat, de már rég nem a játékért, hanem a társaságért... Mint a kiöregedett TF-esek TF találkozón

Az viszont érdekes, hogy amíg csak pók taktika létezett, addig elkönyvelték az emberek, hogy van 5-10 állat aki ilyen. Amint a VF-el ezen taktika több ember számára elérhető lett, hirtelen felnyíltak a szemhéjak?
Sikeresen elérte a rendszer, hogy az alapvetően szint alapján differenciált dolgok a játékban elvesztették lényegi részüket Gondolok itt a bajnokira, lefelé ütés büntetésére, védelem itala, segítő kéz stb... A VF játék üzemeltetői szempontból (kevesebb programozás, olcsóbb játék a belassított szintlépéssel) tökéletes húzás volt, de a játék jövőbeni menetét tekintve egy öngyilkosság De ezt már valamelyik topicban kibeleztük...

A szinthuszárok helyzete pont ugyan az mint OV-n.
Van pár ember, aki fanatikusan tolja, akkor se dobja be a törölközőt, ha minden statját lefelezik.. Ez egy élen haladó kemény mag ugye.
Van a masszívabb létszámot képviselő "üldöző" boly ugye.
Van a később indult részleg, akik mindenféla masszív tápot megkapnak a nagy szövikból, valamint a kifinomult taktikák miatt komoly előnyben vannak.
Természetesen van még a futottak még kategória, és a játékot abbahagyó, valamint hobbi szinten belépegető karakterek.

A játékvezetés szemszögéből nézve a dolgokat:
-Minek programozzak az élhuszároknak, ha minimális létszámú emberről van szó? (Sőt még jó is, ha hosszú távon törölnek az unalomtól, mert a galádok szingulárist mernek használni, és így gyorsabban kellene programozni nekik...)
-Az üldöző boly adja a bevétel nagyját, az ő igényeik kielégítése elsődleges.
-Az új üstökösök így is úgy is később indultak, bőven van még alattuk játéktér, sok foglalkozást nem igényelnek.
-A futottak még kategóriából adódó pénzbevétel arányaiban jelentéktelen, így ők a free playerek...

-Erre tipikus példa V3, ahol egy kész KH kódot nem lehet beizzítani?
-Jó példa erre a folyamatosan hiányzó legenda bejegyzések V1-en (csak 2 embert érint, kit érdekel?)
-További jó példa a fertőzés jutalma, amíg kevés embert érint, addig ők tesztelnek, MAAAJD ha a boly beéri őket, akkor... (Max addíg tesztelik?)
-Csak a V1 élbolynak NINCS célja, lóg a levegőben, de a sírás/programozási kapacitás/bevétel nincs arányban ahhoz, hogy megérje foglakozni velük?

Buktatók:
-Az éljátékosok mutatják az utat, ha azt látják az emberek, hogy törölnek, az igencsak beindítja "negatív" visszacsatolást alacsonyabb szinteken is...
-Ha nincs cél, akkor csak számok növekedését nézegetik az emberek a katrakterlapokon, pénzbeli ráfordítás, és idő árán... Ennyi erővel nézhetik a jobbalsó sarokban az órát is, és abban még a random se szivatja őket
-Ha ugyan ezt lezajlott már TF és OV-n, akkor miért nem lehet tanulni belőle?

Véleményem szerint hiányzik jelenleg:
-Egy távlati cél, melynek minden szinten komoly hatásai vannak.
-Az élmezőnynek PvE lehetőség, vagy olyan versengési megoldás, melyhez nem feltétlenül tömeg kell!
-A VF és Pók taktika miatt olyan PvP lehetőségek, melyek karakter erősség, és nem szint alapján zajlanak.
-A szövetségeknek csapatösszetartó eventek. Itt fontos lenne, hogy ne csak 20+ létszámú szövik vehessenek benne részt! Éppen ezért veszti el ezen szerepét az epikus is hosszú távon!

Eh, asszem inkább abbahagyom most...
Dátum: 2009.07.28. 15:43:18
Ha valaki azonos szinten, vagy felfelé üt, CSAK akkor kap medált, azaz a pókok irtóznak tőle, a VF-es karakterek meg a lassításuk ellen eveznek ha medálra hajtanak. Pont az ellentétes hatást fejteném ki vel, mint amire te gondolsz, de ehhez minimális IQ kéne...
Akik kiesnek belőle az a masszív élmezőny, mert ők csak lefelé üthetnek, de szerintem ez belefér...
Dátum: 2009.07.28. 15:31:43
Másik topicban alkottam, dé nagyon megtetszett magamnak az ötlet, érdekelne, hoyg a közösségnek mennyire tetszik a megfelelő topicban

Fair-play érdemérem vagy mi...

-Egy új érem (végzet medál mellé a karlapon), mely megjelenik/nő a mennyisége, amennyiben azonos szinten, vagy felfelé portyázol sikeresen.
-Ha olyan csatában kap érmet valaki, ahol az ellenfelének van érme,akkor 1 érmet átad a vesztes fél is elismerése jeléül
-Amennyiben valakinek van érme, és lefelé üt, úgy minden vesztett csatával csökken az érmei száma...
-Term. aki 2 bajnoki közt (azaz egy hónapon belül) a legtöbb medált szerezte az kaphat egy bajnoki medált kategóriánként!
Mindne bajnoki lefutattása alkalmával nullázódna a számuk, és lkezdődne a köv hónapi gyűjtögetés esetleg valamelyik listába a statisztikákban lehetne nyini erre is egy szűrés, és egy apszolót legtöbbet szerző díjjat is kiosztani
Dátum: 2009.07.28. 15:23:05
Sziasztok, nem kevés munkával. és adat gyűjtéssel megszületett...

Az eddigi verzió:

http://vegzetur.wdfiles.com/local--files/teszt/thxtobiri_old.xls

"Kockáknak" való new verzió:

http://vegzetur.wdfiles.com/local--files/teszt/thxtobiri.xls

Megjegyzéseket üziben, vagy itt!
Dátum: 2009.07.27. 20:19:59
Volt 12 óra kiesés. Az epikusok, és hatalom tornya kérdéstben meg úgy gondolom, hogy hatalom tornyánál sem ugrott a számláló, azaz nem kapták meg az 1 nap miatti 5k büntit az építésre. Aki meg nem bírja ki, hogy 24 órán át ne vadásszon, az így járt.
Az epikus meg éjféltől nem ment, azaz a regenje miatt nem hiszem hogy elmaradt valahol halál. lehet hoyg a 2 naponta epikust ölö szövik versenyében 12 óra csúszást okozott, de ez nem egy egy napos játék, bőven benen van ennyi csúszás máskor is a szervezésben.

Ha közben befejeződött volna aukció, na az igencsak gáz lett volna...

(Közben amúgy szintet létek a blökijeim, szóval a morál problémát már áthidaltam!)
Dátum: 2009.07.27. 20:00:23
Köszönjük!

Amúgy ssh vagy távelérés és reboot nem mukszik? Pingre nagyon jól reagált a vas...

D4vid, neked meg a szar se elég büdös! Nemhogy örülnétek neki, hogy nem volt ma egész napos leállás, valamint adatbázis sérülés miatt roli szombat esti állapotra...
Dátum: 2009.07.27. 10:49:05
Winnie szolgáltató hibából lét költsek a blökikre?

Ez olyan mintha az Apeh elszámolna valamit, és levonna egy összeget a bankszámládról, majd közölnék veled, hogy jajmár mi bajod, 1-2 napot melóztál érte, mért zavar?
Dátum: 2009.07.27. 10:44:03
Hab a tortán, hogy pont ma nincs bizser a röfiben náluk

Erre most esett szét az egész...
Elképzelni nem tudom hogy fogok kimászni a morál gödörből
Dátum: 2009.07.27. 10:17:51
Persze nem lehet minden tökéletes

Világ3-om indulás után 5 perccel eldobta az adatbázist, és azóta se jó, a többi bezzeg megy

A kinzókamra más világokon se működött nektek?
Dátum: 2009.07.27. 10:06:41
Ilyen leállásokra lehet jól jönne, ha lenne valakinek egy direkt mobil száma, és nem kéne végigcsörögni a fél világot mire egy mobilos embert el tudok érni

Köszi a resit, összejátszottak a körülmények

Viszont a blökik moráljával így kőkemény gáz van megint
Dátum: 2009.07.26. 10:07:23
Hát annak a játéknak a rendszere ugye teljesen más, napi 15-20 óra kockulás ,mint egy mmorpg-ben megszokott
Alapvetően rnd volt, hogy kinek dobta ki egy mob valamelyik fegyvert, és ha a térkképen volt a piszkavas, akkor nagy piros marker jelölte, hogy hol van az illető. Kvázi event kezdődött azért, hoyg elkapják, mert aki a birtokában volt egy ilyen fegyvernek, annak a klánja nagyon könnyen tudott raidelni (epikusozni). Minden PK (megnyert pvp a fegyverrel) növelte a fegyver statjjait, és a vámpirizáció mértékét amit a fegyver adott, viszont csökkentette az időt, ameddig a karakternél maradt a fegyver. Ezt a csökkentett időt minden újabb PK reszeteli, azaz egy idő után csak non-stop gyilkolászással lehet bentartani egy felhúzott fegyvert a játékban Ebbe beleszámított az online és offline idő is! De mivel rnd dobta be bármilyen lény a térképen, ezért amint elvette volt mondjuk 1 milliomod% esély rá, hogy mob újból bedobja...

Végzetúron term be kell tenni, hogy amikor nálad van a cuccos nem mehetsz katakombába
Dátum: 2009.07.26. 09:56:55
Del
Dátum: 2009.07.26. 00:33:43
KÁOSZ ISTENI MEDÁLJA

Az ötlet nem mai csirke... Utoljára Lineage2-ben találkoztam vele, és Akemanach es Zariche néven futott a 2 önálló entitással bíró kard, melyek ugyan ezt a szerepet töltik be Aden világában.

Pár dolgot mindenképpen érdemes tanulni belőle:
Irdatlan pvp előnyt ad megszerzésekkor, de csak akkor, ha harcolnak vele. Ezen előnye fokozatosan nő minden megnyer PvP-vel, de az elvesztés esélye is. Azaz hosszú távon egyszerűen nem lehet megtartani, mert elveszi a rendszer..

Fordítsuk ezt le Végzeturasra (mágus/harci szimbólumok):
-Ne adjon mágiát/egészséget.
-Ha harcolnak vele, csak akkor ad tápot. +tám és +iq szimbik lehetnek izgalmasak, melyek karakter szintnek megfelelő %-ban adják a bónuszt a karakternek ezekre a tulajdonságokra
-Ne galamb lövészet legyen a dolog: akkora regenerációt ad, ahányas a karakter szintje
-Minden egyes megnyert csata növeli a közösségnek hasznos statokat, és az elvesztés esélyét is: +2 építés szaki a karakternek (max felé is, mint a végzet medál) +kariszint sebzés az epikusba, +1% kútnyi lé a lélekkútba, viszont az elvesztés esélyét PVP csatánként növeli +5%-al

Birtoklás a következő módon történne:
Minden egyes csatában van 20% esélyed, hogy a csata kimenetétől függetlenül az ellenfélhez kerül, ezt ugye minden egyes sikeres portya +5%-al módosítja, de maximum 80%-ig. természetesen ha elvesztesz egy csatát, akkor automatikusan vándorol % függetlenül!

Azaz ha valaki ultra mákos, és "felhúzza" 80%-os elvesztési esélyig a cuccot, akkor van +24 építése, 12*kariszint sebzése az epikusba, és termelt 12% kutat a 12 sikeres portya alatt... (15-os katalizátorral napi 50% termelődik, még mielőtt valaki ezt táposnak ítélné meg!) De persze az is bőven benne van a pakliban, hogy már az első csata után megy tovább a tárgy a következő emberhez

Ugyan ez fun szinten:
-Egy új érem (végzet medál mellé a karlapon), mely megjelenik/nő a mennyisége, amennyiben azonos szinten, vagy felfelé portyázol sikeresen.
-Ha olyan csatában kap érmet valaki, ahol az ellenfelének van érme,akkor 1 érmet átad a vesztes fél is elismerése jeléül
-Amennyiben valakinek van érme, és lefelé üt, úgy minden vesztett csatával csökken az érmei száma...
-Term. aki 2 bajnoki közt (azaz egy hónapon belül) a legtöbb medált szerezte az kaphat egy bajnoki medált kategóriánként!
Izgalmasan hangzik egy új harci lehetőség, nevezzük buffnak

Tf mintájára ez lehetne a pszi szakértelem, amely a támadó varázslat fázis előtt zajlana le.

Az, hogy ez a szaki mit műveljen, és milyen statok legyenek, igencsak izgalmas kérdes megint

Lehetnek diszciplinák, melyek pszi szakértelem függően kinöveszthetőek, és mint a szakértelmek növelhetőek LÉ-ből, hatásuk, hogy növelik/csökkentik:
-Az elnyelést/varázslat elnyelést
-Az állatok sebzését
-Az ellenfél Iq-ját/támadását
-%-osan befolyásolják az elnyelés mértékét
stb...

Term a pszi megtanulásához lehet feltétel akadémia, diszciplinák megtanulásához lehet pszi szint+fizikai tulajdonság szint. Gondolok itt ilyenre:
-(mentális sokk) a diszciplina 10-es pszi szakértelemtől fejleszthető, amennyiben legalább 200-as alap támadása van a karakternek. A végzetúr rádöbbent, hogy a támadások rutinja megengedi számára, hogy mentálisan másra is öszpontosítson a csata hevében. Így amennyiben a csata során ezen diszciplinára öszpontosít a dizsciplina szintjének megfelelő mértékben megszakíthatja ellenfele támadó varázslatát. (Technikailag csökkenti a max bejöveteli esélyét a varázslatoknak iq-tól függetlenül.)

stbstbstb...
Ariel, amig a targyak jelentősen több védelmet adnak, mint támadást (többet m int a karakter szintje, amivel "korrigálva" van a dolog., addíg csak horror áron lehet közelharci karaktert készíteni.
Erre a kereskedelem ráadásul rátesz egy komoly lapáttal is...

A varázslást is megértem, mert 1 köröd van nyerni, éppen ezért a varázslkás erejének nerfelésével semmiképpen nem lenne szerencsés a jelenlegi helyzetet piszkálni.

Viszont be lehet tenni olyan varázslatokat, melyek hatása folyamatos egy csatában.
Pl.:
Varázsfegyverek, melyeket x manáért idézel meg, és azzal csatázol a csatában.
-Olyan varázslatok, melyek a blökiket buffolják közelharci körökre, cserébe moderált sebzést adva a varázslónak.
-Olyan varázslatok, melyek a varázslat sebzést fordítják vissza az ellenfélbe. Van visszacsatolás, akkor miért nincs magic mirror?
-Olyan blessek/perserkerek stb amik a harcosnak nagyobb találati esélyt adnak, de cserébe a mágikus ellenállásukat csökkentik.
-Magic venom pl. A bekapott varázslat sebzés 10%-át visszalöki harci körönként.
-Time step, amennyiben a támadó összes köre elfogyott, és nem belezte ki a varázslót kivégzéssel, úgy bekapja fixen a spellt...
stb...