A térkapus topicba be tudnád vágni az egész tárgy leírását?
Szint név esetleg link a képhez stb...
Hozzászólások - Birka
Dátum: 2009.07.29. 11:02:58
Dátum: 2009.07.29. 10:36:51
epikus kristály
Típus: fókuszkristály
Behelyezhető: gyűrű, nyaklánc
Szint: 40
3% bónusz sebzés epikus szörnyek ellen
Eladási ár: 600 Lélekenergia, 0 Őskő
Mindjárt csinálok Wikin valami helyet nekik
Típus: fókuszkristály
Behelyezhető: gyűrű, nyaklánc
Szint: 40
3% bónusz sebzés epikus szörnyek ellen
Eladási ár: 600 Lélekenergia, 0 Őskő
Mindjárt csinálok Wikin valami helyet nekik
Dátum: 2009.07.29. 10:18:33
Mindeképen kell egy jelző a tárgyaknak, hoyg lélekkufárnál neadj isten el ne adjak egy valós epic ekszert, mert ugyan úgy hívják... Nem elég a duplikáció az adatbázisban
Mondjuk "Talált" Epikus tárgy?
Jah A fókuszokkal meg várjuk ki, hogy mit csinálnak, mielőtt véleményt mondunk róluk
Mondjuk "Talált" Epikus tárgy?
Jah A fókuszokkal meg várjuk ki, hogy mit csinálnak, mielőtt véleményt mondunk róluk
Dátum: 2009.07.29. 09:58:14
47. szintű vagyok, ezért csak most tünt fel...
De írtam egy javaslatot, hátha...
-Vagy kellene 40+-ra új térkapus relikvia...
-Vagy 45. szinttől lehessen kiütni szint-20 as epikus tárgyakat. Term ezek csak "duplikatumok" leprogramozásuk egy sima copy-paste az adatbázisban, hogy új kulcsuk legyen, mely alapján az aukciós ház nem 10 hanem csak 1 dukátot adna értük, hogy ne borítsa meg az aukciót...
40+ szinten úgy is higul majd az ékszerek esésének az esélye, mert jönnek a fókuszok, ha e mellé meg 45+ szintre bejönnek a -20 szintes epikus tárgyak is, akkor igazán nem lesz sűrű a dolog.
Sok legyet ütne az ötlet egyszerre!
-lenne végre valami változatossága térkapuban
-Hozzáférhetőek lennének a kis létszámu, de magas szintű tagokkal rendelkező szövik tagjainak az epikus tárgyak (igaz vagy 30 szint csúszással!)
-A nagy létszámú, epikusokat daráló szövik "nem preferált" tagjai is hozzájuthatnának epikus hatású tárgyakhoz...
-A szinthuszárok is kapnának valamit, míg a PóK/VF taktikások nem vesztenek semmit (Én ezt tartom fejlesztésnek, nem a nerfet...)
De írtam egy javaslatot, hátha...
-Vagy kellene 40+-ra új térkapus relikvia...
-Vagy 45. szinttől lehessen kiütni szint-20 as epikus tárgyakat. Term ezek csak "duplikatumok" leprogramozásuk egy sima copy-paste az adatbázisban, hogy új kulcsuk legyen, mely alapján az aukciós ház nem 10 hanem csak 1 dukátot adna értük, hogy ne borítsa meg az aukciót...
40+ szinten úgy is higul majd az ékszerek esésének az esélye, mert jönnek a fókuszok, ha e mellé meg 45+ szintre bejönnek a -20 szintes epikus tárgyak is, akkor igazán nem lesz sűrű a dolog.
Sok legyet ütne az ötlet egyszerre!
-lenne végre valami változatossága térkapuban
-Hozzáférhetőek lennének a kis létszámu, de magas szintű tagokkal rendelkező szövik tagjainak az epikus tárgyak (igaz vagy 30 szint csúszással!)
-A nagy létszámú, epikusokat daráló szövik "nem preferált" tagjai is hozzájuthatnának epikus hatású tárgyakhoz...
-A szinthuszárok is kapnának valamit, míg a PóK/VF taktikások nem vesztenek semmit (Én ezt tartom fejlesztésnek, nem a nerfet...)
Dátum: 2009.07.29. 09:26:15
Meg lehet tudni, miért van vége a térkapus térgyaknak 30. szint környékén?
Akik nem epikusoznak, azoknak kb 45-50. szinttől vége az ékszer készletnek?
Akik nem epikusoznak, azoknak kb 45-50. szinttől vége az ékszer készletnek?
Dátum: 2009.07.29. 08:58:09
Mort, az sg-s megjegyzést visszavontam, ebben a megvilágításban tényleg van benne valami.
Petur, sajnálom, hogy te is kiszálltál a buliból,. Démonherceg, Maci is így tett v3-on Egyesek maradnak még építeni, segíteni a régi társakat, de már rég nem a játékért, hanem a társaságért... Mint a kiöregedett TF-esek TF találkozón
Az viszont érdekes, hogy amíg csak pók taktika létezett, addig elkönyvelték az emberek, hogy van 5-10 állat aki ilyen. Amint a VF-el ezen taktika több ember számára elérhető lett, hirtelen felnyíltak a szemhéjak?
Sikeresen elérte a rendszer, hogy az alapvetően szint alapján differenciált dolgok a játékban elvesztették lényegi részüket Gondolok itt a bajnokira, lefelé ütés büntetésére, védelem itala, segítő kéz stb... A VF játék üzemeltetői szempontból (kevesebb programozás, olcsóbb játék a belassított szintlépéssel) tökéletes húzás volt, de a játék jövőbeni menetét tekintve egy öngyilkosság De ezt már valamelyik topicban kibeleztük...
A szinthuszárok helyzete pont ugyan az mint OV-n.
Van pár ember, aki fanatikusan tolja, akkor se dobja be a törölközőt, ha minden statját lefelezik.. Ez egy élen haladó kemény mag ugye.
Van a masszívabb létszámot képviselő "üldöző" boly ugye.
Van a később indult részleg, akik mindenféla masszív tápot megkapnak a nagy szövikból, valamint a kifinomult taktikák miatt komoly előnyben vannak.
Természetesen van még a futottak még kategória, és a játékot abbahagyó, valamint hobbi szinten belépegető karakterek.
A játékvezetés szemszögéből nézve a dolgokat:
-Minek programozzak az élhuszároknak, ha minimális létszámú emberről van szó? (Sőt még jó is, ha hosszú távon törölnek az unalomtól, mert a galádok szingulárist mernek használni, és így gyorsabban kellene programozni nekik...)
-Az üldöző boly adja a bevétel nagyját, az ő igényeik kielégítése elsődleges.
-Az új üstökösök így is úgy is később indultak, bőven van még alattuk játéktér, sok foglalkozást nem igényelnek.
-A futottak még kategóriából adódó pénzbevétel arányaiban jelentéktelen, így ők a free playerek...
-Erre tipikus példa V3, ahol egy kész KH kódot nem lehet beizzítani?
-Jó példa erre a folyamatosan hiányzó legenda bejegyzések V1-en (csak 2 embert érint, kit érdekel?)
-További jó példa a fertőzés jutalma, amíg kevés embert érint, addig ők tesztelnek, MAAAJD ha a boly beéri őket, akkor... (Max addíg tesztelik?)
-Csak a V1 élbolynak NINCS célja, lóg a levegőben, de a sírás/programozási kapacitás/bevétel nincs arányban ahhoz, hogy megérje foglakozni velük?
Buktatók:
-Az éljátékosok mutatják az utat, ha azt látják az emberek, hogy törölnek, az igencsak beindítja "negatív" visszacsatolást alacsonyabb szinteken is...
-Ha nincs cél, akkor csak számok növekedését nézegetik az emberek a katrakterlapokon, pénzbeli ráfordítás, és idő árán... Ennyi erővel nézhetik a jobbalsó sarokban az órát is, és abban még a random se szivatja őket
-Ha ugyan ezt lezajlott már TF és OV-n, akkor miért nem lehet tanulni belőle?
Véleményem szerint hiányzik jelenleg:
-Egy távlati cél, melynek minden szinten komoly hatásai vannak.
-Az élmezőnynek PvE lehetőség, vagy olyan versengési megoldás, melyhez nem feltétlenül tömeg kell!
-A VF és Pók taktika miatt olyan PvP lehetőségek, melyek karakter erősség, és nem szint alapján zajlanak.
-A szövetségeknek csapatösszetartó eventek. Itt fontos lenne, hogy ne csak 20+ létszámú szövik vehessenek benne részt! Éppen ezért veszti el ezen szerepét az epikus is hosszú távon!
Eh, asszem inkább abbahagyom most...
Petur, sajnálom, hogy te is kiszálltál a buliból,. Démonherceg, Maci is így tett v3-on Egyesek maradnak még építeni, segíteni a régi társakat, de már rég nem a játékért, hanem a társaságért... Mint a kiöregedett TF-esek TF találkozón
Az viszont érdekes, hogy amíg csak pók taktika létezett, addig elkönyvelték az emberek, hogy van 5-10 állat aki ilyen. Amint a VF-el ezen taktika több ember számára elérhető lett, hirtelen felnyíltak a szemhéjak?
Sikeresen elérte a rendszer, hogy az alapvetően szint alapján differenciált dolgok a játékban elvesztették lényegi részüket Gondolok itt a bajnokira, lefelé ütés büntetésére, védelem itala, segítő kéz stb... A VF játék üzemeltetői szempontból (kevesebb programozás, olcsóbb játék a belassított szintlépéssel) tökéletes húzás volt, de a játék jövőbeni menetét tekintve egy öngyilkosság De ezt már valamelyik topicban kibeleztük...
A szinthuszárok helyzete pont ugyan az mint OV-n.
Van pár ember, aki fanatikusan tolja, akkor se dobja be a törölközőt, ha minden statját lefelezik.. Ez egy élen haladó kemény mag ugye.
Van a masszívabb létszámot képviselő "üldöző" boly ugye.
Van a később indult részleg, akik mindenféla masszív tápot megkapnak a nagy szövikból, valamint a kifinomult taktikák miatt komoly előnyben vannak.
Természetesen van még a futottak még kategória, és a játékot abbahagyó, valamint hobbi szinten belépegető karakterek.
A játékvezetés szemszögéből nézve a dolgokat:
-Minek programozzak az élhuszároknak, ha minimális létszámú emberről van szó? (Sőt még jó is, ha hosszú távon törölnek az unalomtól, mert a galádok szingulárist mernek használni, és így gyorsabban kellene programozni nekik...)
-Az üldöző boly adja a bevétel nagyját, az ő igényeik kielégítése elsődleges.
-Az új üstökösök így is úgy is később indultak, bőven van még alattuk játéktér, sok foglalkozást nem igényelnek.
-A futottak még kategóriából adódó pénzbevétel arányaiban jelentéktelen, így ők a free playerek...
-Erre tipikus példa V3, ahol egy kész KH kódot nem lehet beizzítani?
-Jó példa erre a folyamatosan hiányzó legenda bejegyzések V1-en (csak 2 embert érint, kit érdekel?)
-További jó példa a fertőzés jutalma, amíg kevés embert érint, addig ők tesztelnek, MAAAJD ha a boly beéri őket, akkor... (Max addíg tesztelik?)
-Csak a V1 élbolynak NINCS célja, lóg a levegőben, de a sírás/programozási kapacitás/bevétel nincs arányban ahhoz, hogy megérje foglakozni velük?
Buktatók:
-Az éljátékosok mutatják az utat, ha azt látják az emberek, hogy törölnek, az igencsak beindítja "negatív" visszacsatolást alacsonyabb szinteken is...
-Ha nincs cél, akkor csak számok növekedését nézegetik az emberek a katrakterlapokon, pénzbeli ráfordítás, és idő árán... Ennyi erővel nézhetik a jobbalsó sarokban az órát is, és abban még a random se szivatja őket
-Ha ugyan ezt lezajlott már TF és OV-n, akkor miért nem lehet tanulni belőle?
Véleményem szerint hiányzik jelenleg:
-Egy távlati cél, melynek minden szinten komoly hatásai vannak.
-Az élmezőnynek PvE lehetőség, vagy olyan versengési megoldás, melyhez nem feltétlenül tömeg kell!
-A VF és Pók taktika miatt olyan PvP lehetőségek, melyek karakter erősség, és nem szint alapján zajlanak.
-A szövetségeknek csapatösszetartó eventek. Itt fontos lenne, hogy ne csak 20+ létszámú szövik vehessenek benne részt! Éppen ezért veszti el ezen szerepét az epikus is hosszú távon!
Eh, asszem inkább abbahagyom most...
Dátum: 2009.07.28. 15:43:18
Ha valaki azonos szinten, vagy felfelé üt, CSAK akkor kap medált, azaz a pókok irtóznak tőle, a VF-es karakterek meg a lassításuk ellen eveznek ha medálra hajtanak. Pont az ellentétes hatást fejteném ki vel, mint amire te gondolsz, de ehhez minimális IQ kéne...
Akik kiesnek belőle az a masszív élmezőny, mert ők csak lefelé üthetnek, de szerintem ez belefér...
Akik kiesnek belőle az a masszív élmezőny, mert ők csak lefelé üthetnek, de szerintem ez belefér...
Dátum: 2009.07.28. 15:31:43
Másik topicban alkottam, dé nagyon megtetszett magamnak az ötlet, érdekelne, hoyg a közösségnek mennyire tetszik a megfelelő topicban
Fair-play érdemérem vagy mi...
-Egy új érem (végzet medál mellé a karlapon), mely megjelenik/nő a mennyisége, amennyiben azonos szinten, vagy felfelé portyázol sikeresen.
-Ha olyan csatában kap érmet valaki, ahol az ellenfelének van érme,akkor 1 érmet átad a vesztes fél is elismerése jeléül
-Amennyiben valakinek van érme, és lefelé üt, úgy minden vesztett csatával csökken az érmei száma...
-Term. aki 2 bajnoki közt (azaz egy hónapon belül) a legtöbb medált szerezte az kaphat egy bajnoki medált kategóriánként!
Mindne bajnoki lefutattása alkalmával nullázódna a számuk, és lkezdődne a köv hónapi gyűjtögetés esetleg valamelyik listába a statisztikákban lehetne nyini erre is egy szűrés, és egy apszolót legtöbbet szerző díjjat is kiosztani
Fair-play érdemérem vagy mi...
-Egy új érem (végzet medál mellé a karlapon), mely megjelenik/nő a mennyisége, amennyiben azonos szinten, vagy felfelé portyázol sikeresen.
-Ha olyan csatában kap érmet valaki, ahol az ellenfelének van érme,akkor 1 érmet átad a vesztes fél is elismerése jeléül
-Amennyiben valakinek van érme, és lefelé üt, úgy minden vesztett csatával csökken az érmei száma...
-Term. aki 2 bajnoki közt (azaz egy hónapon belül) a legtöbb medált szerezte az kaphat egy bajnoki medált kategóriánként!
Mindne bajnoki lefutattása alkalmával nullázódna a számuk, és lkezdődne a köv hónapi gyűjtögetés esetleg valamelyik listába a statisztikákban lehetne nyini erre is egy szűrés, és egy apszolót legtöbbet szerző díjjat is kiosztani
Dátum: 2009.07.28. 15:23:05
Sziasztok, nem kevés munkával. és adat gyűjtéssel megszületett...
Az eddigi verzió:
http://vegzetur.wdfiles.com/local--files/teszt/thxtobiri_old.xls
"Kockáknak" való new verzió:
http://vegzetur.wdfiles.com/local--files/teszt/thxtobiri.xls
Megjegyzéseket üziben, vagy itt!
Az eddigi verzió:
http://vegzetur.wdfiles.com/local--files/teszt/thxtobiri_old.xls
"Kockáknak" való new verzió:
http://vegzetur.wdfiles.com/local--files/teszt/thxtobiri.xls
Megjegyzéseket üziben, vagy itt!
Dátum: 2009.07.27. 20:19:59
Volt 12 óra kiesés. Az epikusok, és hatalom tornya kérdéstben meg úgy gondolom, hogy hatalom tornyánál sem ugrott a számláló, azaz nem kapták meg az 1 nap miatti 5k büntit az építésre. Aki meg nem bírja ki, hogy 24 órán át ne vadásszon, az így járt.
Az epikus meg éjféltől nem ment, azaz a regenje miatt nem hiszem hogy elmaradt valahol halál. lehet hoyg a 2 naponta epikust ölö szövik versenyében 12 óra csúszást okozott, de ez nem egy egy napos játék, bőven benen van ennyi csúszás máskor is a szervezésben.
Ha közben befejeződött volna aukció, na az igencsak gáz lett volna...
(Közben amúgy szintet létek a blökijeim, szóval a morál problémát már áthidaltam!)
Az epikus meg éjféltől nem ment, azaz a regenje miatt nem hiszem hogy elmaradt valahol halál. lehet hoyg a 2 naponta epikust ölö szövik versenyében 12 óra csúszást okozott, de ez nem egy egy napos játék, bőven benen van ennyi csúszás máskor is a szervezésben.
Ha közben befejeződött volna aukció, na az igencsak gáz lett volna...
(Közben amúgy szintet létek a blökijeim, szóval a morál problémát már áthidaltam!)
Dátum: 2009.07.27. 20:00:23
Köszönjük!
Amúgy ssh vagy távelérés és reboot nem mukszik? Pingre nagyon jól reagált a vas...
D4vid, neked meg a szar se elég büdös! Nemhogy örülnétek neki, hogy nem volt ma egész napos leállás, valamint adatbázis sérülés miatt roli szombat esti állapotra...
Amúgy ssh vagy távelérés és reboot nem mukszik? Pingre nagyon jól reagált a vas...
D4vid, neked meg a szar se elég büdös! Nemhogy örülnétek neki, hogy nem volt ma egész napos leállás, valamint adatbázis sérülés miatt roli szombat esti állapotra...
Dátum: 2009.07.27. 10:49:05
Winnie szolgáltató hibából lét költsek a blökikre?
Ez olyan mintha az Apeh elszámolna valamit, és levonna egy összeget a bankszámládról, majd közölnék veled, hogy jajmár mi bajod, 1-2 napot melóztál érte, mért zavar?
Ez olyan mintha az Apeh elszámolna valamit, és levonna egy összeget a bankszámládról, majd közölnék veled, hogy jajmár mi bajod, 1-2 napot melóztál érte, mért zavar?
Dátum: 2009.07.27. 10:44:03
Hab a tortán, hogy pont ma nincs bizser a röfiben náluk
Erre most esett szét az egész...
Elképzelni nem tudom hogy fogok kimászni a morál gödörből
Erre most esett szét az egész...
Elképzelni nem tudom hogy fogok kimászni a morál gödörből
Dátum: 2009.07.27. 10:17:51
Persze nem lehet minden tökéletes
Világ3-om indulás után 5 perccel eldobta az adatbázist, és azóta se jó, a többi bezzeg megy
A kinzókamra más világokon se működött nektek?
Világ3-om indulás után 5 perccel eldobta az adatbázist, és azóta se jó, a többi bezzeg megy
A kinzókamra más világokon se működött nektek?
Dátum: 2009.07.27. 10:06:41
Ilyen leállásokra lehet jól jönne, ha lenne valakinek egy direkt mobil száma, és nem kéne végigcsörögni a fél világot mire egy mobilos embert el tudok érni
Köszi a resit, összejátszottak a körülmények
Viszont a blökik moráljával így kőkemény gáz van megint
Köszi a resit, összejátszottak a körülmények
Viszont a blökik moráljával így kőkemény gáz van megint
Dátum: 2009.07.26. 10:07:23
Hát annak a játéknak a rendszere ugye teljesen más, napi 15-20 óra kockulás ,mint egy mmorpg-ben megszokott
Alapvetően rnd volt, hogy kinek dobta ki egy mob valamelyik fegyvert, és ha a térkképen volt a piszkavas, akkor nagy piros marker jelölte, hogy hol van az illető. Kvázi event kezdődött azért, hoyg elkapják, mert aki a birtokában volt egy ilyen fegyvernek, annak a klánja nagyon könnyen tudott raidelni (epikusozni). Minden PK (megnyert pvp a fegyverrel) növelte a fegyver statjjait, és a vámpirizáció mértékét amit a fegyver adott, viszont csökkentette az időt, ameddig a karakternél maradt a fegyver. Ezt a csökkentett időt minden újabb PK reszeteli, azaz egy idő után csak non-stop gyilkolászással lehet bentartani egy felhúzott fegyvert a játékban Ebbe beleszámított az online és offline idő is! De mivel rnd dobta be bármilyen lény a térképen, ezért amint elvette volt mondjuk 1 milliomod% esély rá, hogy mob újból bedobja...
Végzetúron term be kell tenni, hogy amikor nálad van a cuccos nem mehetsz katakombába
Alapvetően rnd volt, hogy kinek dobta ki egy mob valamelyik fegyvert, és ha a térkképen volt a piszkavas, akkor nagy piros marker jelölte, hogy hol van az illető. Kvázi event kezdődött azért, hoyg elkapják, mert aki a birtokában volt egy ilyen fegyvernek, annak a klánja nagyon könnyen tudott raidelni (epikusozni). Minden PK (megnyert pvp a fegyverrel) növelte a fegyver statjjait, és a vámpirizáció mértékét amit a fegyver adott, viszont csökkentette az időt, ameddig a karakternél maradt a fegyver. Ezt a csökkentett időt minden újabb PK reszeteli, azaz egy idő után csak non-stop gyilkolászással lehet bentartani egy felhúzott fegyvert a játékban Ebbe beleszámított az online és offline idő is! De mivel rnd dobta be bármilyen lény a térképen, ezért amint elvette volt mondjuk 1 milliomod% esély rá, hogy mob újból bedobja...
Végzetúron term be kell tenni, hogy amikor nálad van a cuccos nem mehetsz katakombába
Dátum: 2009.07.26. 09:56:55
Del
Dátum: 2009.07.26. 00:33:43
KÁOSZ ISTENI MEDÁLJA
Az ötlet nem mai csirke... Utoljára Lineage2-ben találkoztam vele, és Akemanach es Zariche néven futott a 2 önálló entitással bíró kard, melyek ugyan ezt a szerepet töltik be Aden világában.
Pár dolgot mindenképpen érdemes tanulni belőle:
Irdatlan pvp előnyt ad megszerzésekkor, de csak akkor, ha harcolnak vele. Ezen előnye fokozatosan nő minden megnyer PvP-vel, de az elvesztés esélye is. Azaz hosszú távon egyszerűen nem lehet megtartani, mert elveszi a rendszer..
Fordítsuk ezt le Végzeturasra (mágus/harci szimbólumok):
-Ne adjon mágiát/egészséget.
-Ha harcolnak vele, csak akkor ad tápot. +tám és +iq szimbik lehetnek izgalmasak, melyek karakter szintnek megfelelő %-ban adják a bónuszt a karakternek ezekre a tulajdonságokra
-Ne galamb lövészet legyen a dolog: akkora regenerációt ad, ahányas a karakter szintje
-Minden egyes megnyert csata növeli a közösségnek hasznos statokat, és az elvesztés esélyét is: +2 építés szaki a karakternek (max felé is, mint a végzet medál) +kariszint sebzés az epikusba, +1% kútnyi lé a lélekkútba, viszont az elvesztés esélyét PVP csatánként növeli +5%-al
Birtoklás a következő módon történne:
Minden egyes csatában van 20% esélyed, hogy a csata kimenetétől függetlenül az ellenfélhez kerül, ezt ugye minden egyes sikeres portya +5%-al módosítja, de maximum 80%-ig. természetesen ha elvesztesz egy csatát, akkor automatikusan vándorol % függetlenül!
Azaz ha valaki ultra mákos, és "felhúzza" 80%-os elvesztési esélyig a cuccot, akkor van +24 építése, 12*kariszint sebzése az epikusba, és termelt 12% kutat a 12 sikeres portya alatt... (15-os katalizátorral napi 50% termelődik, még mielőtt valaki ezt táposnak ítélné meg!) De persze az is bőven benne van a pakliban, hogy már az első csata után megy tovább a tárgy a következő emberhez
Ugyan ez fun szinten:
-Egy új érem (végzet medál mellé a karlapon), mely megjelenik/nő a mennyisége, amennyiben azonos szinten, vagy felfelé portyázol sikeresen.
-Ha olyan csatában kap érmet valaki, ahol az ellenfelének van érme,akkor 1 érmet átad a vesztes fél is elismerése jeléül
-Amennyiben valakinek van érme, és lefelé üt, úgy minden vesztett csatával csökken az érmei száma...
-Term. aki 2 bajnoki közt (azaz egy hónapon belül) a legtöbb medált szerezte az kaphat egy bajnoki medált kategóriánként!
Az ötlet nem mai csirke... Utoljára Lineage2-ben találkoztam vele, és Akemanach es Zariche néven futott a 2 önálló entitással bíró kard, melyek ugyan ezt a szerepet töltik be Aden világában.
Pár dolgot mindenképpen érdemes tanulni belőle:
Irdatlan pvp előnyt ad megszerzésekkor, de csak akkor, ha harcolnak vele. Ezen előnye fokozatosan nő minden megnyer PvP-vel, de az elvesztés esélye is. Azaz hosszú távon egyszerűen nem lehet megtartani, mert elveszi a rendszer..
Fordítsuk ezt le Végzeturasra (mágus/harci szimbólumok):
-Ne adjon mágiát/egészséget.
-Ha harcolnak vele, csak akkor ad tápot. +tám és +iq szimbik lehetnek izgalmasak, melyek karakter szintnek megfelelő %-ban adják a bónuszt a karakternek ezekre a tulajdonságokra
-Ne galamb lövészet legyen a dolog: akkora regenerációt ad, ahányas a karakter szintje
-Minden egyes megnyert csata növeli a közösségnek hasznos statokat, és az elvesztés esélyét is: +2 építés szaki a karakternek (max felé is, mint a végzet medál) +kariszint sebzés az epikusba, +1% kútnyi lé a lélekkútba, viszont az elvesztés esélyét PVP csatánként növeli +5%-al
Birtoklás a következő módon történne:
Minden egyes csatában van 20% esélyed, hogy a csata kimenetétől függetlenül az ellenfélhez kerül, ezt ugye minden egyes sikeres portya +5%-al módosítja, de maximum 80%-ig. természetesen ha elvesztesz egy csatát, akkor automatikusan vándorol % függetlenül!
Azaz ha valaki ultra mákos, és "felhúzza" 80%-os elvesztési esélyig a cuccot, akkor van +24 építése, 12*kariszint sebzése az epikusba, és termelt 12% kutat a 12 sikeres portya alatt... (15-os katalizátorral napi 50% termelődik, még mielőtt valaki ezt táposnak ítélné meg!) De persze az is bőven benne van a pakliban, hogy már az első csata után megy tovább a tárgy a következő emberhez
Ugyan ez fun szinten:
-Egy új érem (végzet medál mellé a karlapon), mely megjelenik/nő a mennyisége, amennyiben azonos szinten, vagy felfelé portyázol sikeresen.
-Ha olyan csatában kap érmet valaki, ahol az ellenfelének van érme,akkor 1 érmet átad a vesztes fél is elismerése jeléül
-Amennyiben valakinek van érme, és lefelé üt, úgy minden vesztett csatával csökken az érmei száma...
-Term. aki 2 bajnoki közt (azaz egy hónapon belül) a legtöbb medált szerezte az kaphat egy bajnoki medált kategóriánként!
Dátum: 2009.07.25. 09:09:17
Izgalmasan hangzik egy új harci lehetőség, nevezzük buffnak
Tf mintájára ez lehetne a pszi szakértelem, amely a támadó varázslat fázis előtt zajlana le.
Az, hogy ez a szaki mit műveljen, és milyen statok legyenek, igencsak izgalmas kérdes megint
Lehetnek diszciplinák, melyek pszi szakértelem függően kinöveszthetőek, és mint a szakértelmek növelhetőek LÉ-ből, hatásuk, hogy növelik/csökkentik:
-Az elnyelést/varázslat elnyelést
-Az állatok sebzését
-Az ellenfél Iq-ját/támadását
-%-osan befolyásolják az elnyelés mértékét
stb...
Term a pszi megtanulásához lehet feltétel akadémia, diszciplinák megtanulásához lehet pszi szint+fizikai tulajdonság szint. Gondolok itt ilyenre:
-(mentális sokk) a diszciplina 10-es pszi szakértelemtől fejleszthető, amennyiben legalább 200-as alap támadása van a karakternek. A végzetúr rádöbbent, hogy a támadások rutinja megengedi számára, hogy mentálisan másra is öszpontosítson a csata hevében. Így amennyiben a csata során ezen diszciplinára öszpontosít a dizsciplina szintjének megfelelő mértékben megszakíthatja ellenfele támadó varázslatát. (Technikailag csökkenti a max bejöveteli esélyét a varázslatoknak iq-tól függetlenül.)
stbstbstb...
Tf mintájára ez lehetne a pszi szakértelem, amely a támadó varázslat fázis előtt zajlana le.
Az, hogy ez a szaki mit műveljen, és milyen statok legyenek, igencsak izgalmas kérdes megint
Lehetnek diszciplinák, melyek pszi szakértelem függően kinöveszthetőek, és mint a szakértelmek növelhetőek LÉ-ből, hatásuk, hogy növelik/csökkentik:
-Az elnyelést/varázslat elnyelést
-Az állatok sebzését
-Az ellenfél Iq-ját/támadását
-%-osan befolyásolják az elnyelés mértékét
stb...
Term a pszi megtanulásához lehet feltétel akadémia, diszciplinák megtanulásához lehet pszi szint+fizikai tulajdonság szint. Gondolok itt ilyenre:
-(mentális sokk) a diszciplina 10-es pszi szakértelemtől fejleszthető, amennyiben legalább 200-as alap támadása van a karakternek. A végzetúr rádöbbent, hogy a támadások rutinja megengedi számára, hogy mentálisan másra is öszpontosítson a csata hevében. Így amennyiben a csata során ezen diszciplinára öszpontosít a dizsciplina szintjének megfelelő mértékben megszakíthatja ellenfele támadó varázslatát. (Technikailag csökkenti a max bejöveteli esélyét a varázslatoknak iq-tól függetlenül.)
stbstbstb...
Dátum: 2009.07.24. 15:32:08
Ariel, amig a targyak jelentősen több védelmet adnak, mint támadást (többet m int a karakter szintje, amivel "korrigálva" van a dolog., addíg csak horror áron lehet közelharci karaktert készíteni.
Erre a kereskedelem ráadásul rátesz egy komoly lapáttal is...
A varázslást is megértem, mert 1 köröd van nyerni, éppen ezért a varázslkás erejének nerfelésével semmiképpen nem lenne szerencsés a jelenlegi helyzetet piszkálni.
Viszont be lehet tenni olyan varázslatokat, melyek hatása folyamatos egy csatában.
Pl.:
Varázsfegyverek, melyeket x manáért idézel meg, és azzal csatázol a csatában.
-Olyan varázslatok, melyek a blökiket buffolják közelharci körökre, cserébe moderált sebzést adva a varázslónak.
-Olyan varázslatok, melyek a varázslat sebzést fordítják vissza az ellenfélbe. Van visszacsatolás, akkor miért nincs magic mirror?
-Olyan blessek/perserkerek stb amik a harcosnak nagyobb találati esélyt adnak, de cserébe a mágikus ellenállásukat csökkentik.
-Magic venom pl. A bekapott varázslat sebzés 10%-át visszalöki harci körönként.
-Time step, amennyiben a támadó összes köre elfogyott, és nem belezte ki a varázslót kivégzéssel, úgy bekapja fixen a spellt...
stb...
Erre a kereskedelem ráadásul rátesz egy komoly lapáttal is...
A varázslást is megértem, mert 1 köröd van nyerni, éppen ezért a varázslkás erejének nerfelésével semmiképpen nem lenne szerencsés a jelenlegi helyzetet piszkálni.
Viszont be lehet tenni olyan varázslatokat, melyek hatása folyamatos egy csatában.
Pl.:
Varázsfegyverek, melyeket x manáért idézel meg, és azzal csatázol a csatában.
-Olyan varázslatok, melyek a blökiket buffolják közelharci körökre, cserébe moderált sebzést adva a varázslónak.
-Olyan varázslatok, melyek a varázslat sebzést fordítják vissza az ellenfélbe. Van visszacsatolás, akkor miért nincs magic mirror?
-Olyan blessek/perserkerek stb amik a harcosnak nagyobb találati esélyt adnak, de cserébe a mágikus ellenállásukat csökkentik.
-Magic venom pl. A bekapott varázslat sebzés 10%-át visszalöki harci körönként.
-Time step, amennyiben a támadó összes köre elfogyott, és nem belezte ki a varázslót kivégzéssel, úgy bekapja fixen a spellt...
stb...