Hozzászólások - Birka
Dátum: 2009.08.03. 18:49:05
Én nyugodt vagyok, Sy Web az AH tárgyával fix befutó
Dátum: 2009.08.03. 18:25:37
Azért ne varjuk mar el, hogy egy ~1 éve indult szerveren tömegével jelenjenek meg értékes, új játékosok, akiknek semmilyen kihívás, és esély nincs beérni a régieket...
Asszem Guild-warsban lehetett followereket venni anno
Persze a legelején lehetett volna gondolkozni trükkökön, amivel a nagyobb létszámú szövik kaptak volna némi féket. Pl ahány tagu a szövi annyi 5-al drágább az építés (jobban kopnak az épületek, jobban akadályozza egymást a sok munkás stb...)
Ha tetszik, ha nem a kezdeti lelkesedés megtört, és a régi játékosok megtartásában van a nagy jövő, és nem az újak toborzásában...
Asszem Guild-warsban lehetett followereket venni anno
Persze a legelején lehetett volna gondolkozni trükkökön, amivel a nagyobb létszámú szövik kaptak volna némi féket. Pl ahány tagu a szövi annyi 5-al drágább az építés (jobban kopnak az épületek, jobban akadályozza egymást a sok munkás stb...)
Ha tetszik, ha nem a kezdeti lelkesedés megtört, és a régi játékosok megtartásában van a nagy jövő, és nem az újak toborzásában...
Dátum: 2009.08.03. 17:52:28
Gramagan csontpálcája +22
Zu'lit varázsgömbje +15
Hegyi opál +3
Földanya páncélja +12
Summa 52
Zu'lit varázsgömbje +15
Hegyi opál +3
Földanya páncélja +12
Summa 52
Dátum: 2009.08.03. 15:57:15
Újabb csemege érkezik
Külön köszönet a KOD-osok áldozatos munkájáért, mely során egész nap gömböztek
A mintavétel alapja: Top25 szintben + Top25 tulösszeg lista tagjai!
Elért legnagyobb alap tulajdonságok:
Erő: 120
Támadás: 164
Védekezés: 162
Egészség: 100
IQ: 182
Mágia: 110
Taumaturgia: 162
Szerencse: 126
Elért legnagyobb tulajdonságok (bónusszal, itt torzul az öltözködés miatt néhol ugye, így tájékoztató adatok csak!):
Erő: 134
Támadás: 250 (Benne van a karakter szintje is!)
Védekezés: 250
Egészség: 106
IQ: 245
Mágia: 137
Taumaturgia: 202
Szerencse: 126
Legnagyobb tulajdonság bónuszok tárgyakból:
Erő: 26
Támadás: 94 (Benne van a karakter szintje is!)
Védekezés: 109
Egészség: 27
IQ: 63
Mágia: 52
Taumaturgia: 47
Külön köszönet a KOD-osok áldozatos munkájáért, mely során egész nap gömböztek
A mintavétel alapja: Top25 szintben + Top25 tulösszeg lista tagjai!
Elért legnagyobb alap tulajdonságok:
Erő: 120
Támadás: 164
Védekezés: 162
Egészség: 100
IQ: 182
Mágia: 110
Taumaturgia: 162
Szerencse: 126
Elért legnagyobb tulajdonságok (bónusszal, itt torzul az öltözködés miatt néhol ugye, így tájékoztató adatok csak!):
Erő: 134
Támadás: 250 (Benne van a karakter szintje is!)
Védekezés: 250
Egészség: 106
IQ: 245
Mágia: 137
Taumaturgia: 202
Szerencse: 126
Legnagyobb tulajdonság bónuszok tárgyakból:
Erő: 26
Támadás: 94 (Benne van a karakter szintje is!)
Védekezés: 109
Egészség: 27
IQ: 63
Mágia: 52
Taumaturgia: 47
Dátum: 2009.08.03. 15:25:50
Ha valaki úgy érzi, hogy elcseszte, akkor miért nem indít egy új karit egy letesztelt világon? (V3 ilyen pl..)
Rengeteg anomália, utólagos módosítások miatt bebetonozódott előny stb rontja a levegőt a teszt szervereken.
Itt ki lehet ugrani egy neked nem tetsző környezetből, és újrakezdheted, éppen azért, mert ez egy JÁTÉK. A való életben max a Dunának mehetsz, és bízhatsz a reinkarnációban...
Igen is aki jobb taktikával játszik, több időt tölt a gép előtt, az jobb lesz. Inkább olyan fejlesztések kellenek, amik az ő figyelmüket elterelik olyna irányba, hogy ne rontsák mások játékélményét.
Anno Petúr hozta fel először, hogy a játék jövője nem a jelenlegi PvP rendszer toldozgatásában-foldozgatásában van, hanem a PvE irány kiteljesedésében. Kócos is ezt emlegette valamelyik nap, megnézzük hány kari törlés után látják be Miklósék is
Rengeteg anomália, utólagos módosítások miatt bebetonozódott előny stb rontja a levegőt a teszt szervereken.
Itt ki lehet ugrani egy neked nem tetsző környezetből, és újrakezdheted, éppen azért, mert ez egy JÁTÉK. A való életben max a Dunának mehetsz, és bízhatsz a reinkarnációban...
Igen is aki jobb taktikával játszik, több időt tölt a gép előtt, az jobb lesz. Inkább olyan fejlesztések kellenek, amik az ő figyelmüket elterelik olyna irányba, hogy ne rontsák mások játékélményét.
Anno Petúr hozta fel először, hogy a játék jövője nem a jelenlegi PvP rendszer toldozgatásában-foldozgatásában van, hanem a PvE irány kiteljesedésében. Kócos is ezt emlegette valamelyik nap, megnézzük hány kari törlés után látják be Miklósék is
Dátum: 2009.08.03. 08:34:20
Egyáltalán nem "születtek" gyengébb karakterek. Csak mivel V3-on nincs könnyű, extrém kiugrási lehetőség, így sokkal inkább egybe van a mezőny. Míg v1 vagy v2-ön össze lehet hozni 10k lédifes karaktert első szinten, vagy 10. szintre egy 1 milliós lédifet, addig V3-on ez képtelenség.
Vannak visszamaradott, nem vadászó karakterek itt is, előnyük jelentős, de nem az esélytelen kategóriába sodorják a csatát. nekem is hiába van ekkora lédifem, ugyan úgy elkalapálnak, mint bárki mást
Szép volt látni tegnap ezt a szériát:
Törlés Ma, 01:17 - Wart A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 46 lélekenergiát. Csata leírása
Törlés Tegnap, 21:56 Wart - A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 20 lélekenergiát. Csata leírása
Törlés Tegnap, 21:22 - Wart A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 161 lélekenergiát. Csata leírása
Törlés Tegnap, 20:32 - Wart A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 172 lélekenergiát. Csata leírása
1 ütéssel visszahoztam a lét amit elvittek...
Vannak visszamaradott, nem vadászó karakterek itt is, előnyük jelentős, de nem az esélytelen kategóriába sodorják a csatát. nekem is hiába van ekkora lédifem, ugyan úgy elkalapálnak, mint bárki mást
Szép volt látni tegnap ezt a szériát:
Törlés Ma, 01:17 - Wart A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 46 lélekenergiát. Csata leírása
Törlés Tegnap, 21:56 Wart - A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 20 lélekenergiát. Csata leírása
Törlés Tegnap, 21:22 - Wart A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 161 lélekenergiát. Csata leírása
Törlés Tegnap, 20:32 - Wart A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 172 lélekenergiát. Csata leírása
1 ütéssel visszahoztam a lét amit elvittek...
Dátum: 2009.08.02. 20:30:00
Melyik oszág csapata lett a 2008-as EB-n ezüstérmes?
Portugália
Hollandia
Németország
Spanyolország
Milyen sportágban? Törlendő értelmetlen kérdésfeltétel miatt!
Portugália
Hollandia
Németország
Spanyolország
Milyen sportágban? Törlendő értelmetlen kérdésfeltétel miatt!
Dátum: 2009.08.02. 19:53:46
Megvan az első szerver, ahol az élmezőny szerzi a lét?
Dátum: 2009.08.02. 17:06:21
Mivel egy prémes embertől a nála levő le 15%-át lehet elütni normál esetben, és erre jön a 133% bónusz, így egy "zsíros" 5k ütésnél elég 15k lében táboroznia, és akár 200 két veszthet ha nyerek, viszont 1500-at ha ő nyer ugye.
A v3 rendszerének köszönhető, hogy 7 csatánként elég egyszer nyernie ahhoz, hogy ne legyen veszteséges összességében... Ezek után ki nem adja meg magának az esélyt egy rnd támogatta 1500-as nyereség nyerésre? 1:7-hez van rá, az aránya ugye, de minimum 1500 lének kell hozzá lenni nála.
1500 táborozó léből egy vesztett csatában maximum 1,5%-ot (gyémánt bónusszal ~2%) veszthet (Mostmár, ezért lobbiztam a kratív javítása mellett!). Azaz 1500 lé esetén akár kőkemény 20 lé...
Tehát ha van nálam 1500 lé akkor nyerhetek 1500-at, ha vesztek akár 20-at vesztek.
Nézzük ezt másik oldalról! 1500*0,15*2,33=524!!!
Azaz aki minimálisan gondolkozik, és maximális esélyt hagy magának az 1000-2000 lé közt táborozik le. ha az rnd besegít neki az első 2-3 csatában, és ez után vered be laza 2-3k lét lehet róla szakítani, ha a csata aránya megengedi
Ebből adódóan akiről alap esetben 200 lé alatt viszel, az sajnos önmaga ellensége!
A V3 NEM azért békés, mert NEM lehet lét rabolni, hanem azért, mert nyugodtan elmehetek szrni ha rajtam van, és nem kell cidriznem a budin, hogy közben kijöttem e 15% alól... (Max bukok 200 lét, miközben egy vadászat 600-3800 közt van! Hűűűha...)
Nari, te meg sos szedd le ezt az aláírást, kár lenne a fórum kizárásodért!
A v3 rendszerének köszönhető, hogy 7 csatánként elég egyszer nyernie ahhoz, hogy ne legyen veszteséges összességében... Ezek után ki nem adja meg magának az esélyt egy rnd támogatta 1500-as nyereség nyerésre? 1:7-hez van rá, az aránya ugye, de minimum 1500 lének kell hozzá lenni nála.
1500 táborozó léből egy vesztett csatában maximum 1,5%-ot (gyémánt bónusszal ~2%) veszthet (Mostmár, ezért lobbiztam a kratív javítása mellett!). Azaz 1500 lé esetén akár kőkemény 20 lé...
Tehát ha van nálam 1500 lé akkor nyerhetek 1500-at, ha vesztek akár 20-at vesztek.
Nézzük ezt másik oldalról! 1500*0,15*2,33=524!!!
Azaz aki minimálisan gondolkozik, és maximális esélyt hagy magának az 1000-2000 lé közt táborozik le. ha az rnd besegít neki az első 2-3 csatában, és ez után vered be laza 2-3k lét lehet róla szakítani, ha a csata aránya megengedi
Ebből adódóan akiről alap esetben 200 lé alatt viszel, az sajnos önmaga ellensége!
A V3 NEM azért békés, mert NEM lehet lét rabolni, hanem azért, mert nyugodtan elmehetek szrni ha rajtam van, és nem kell cidriznem a budin, hogy közben kijöttem e 15% alól... (Max bukok 200 lét, miközben egy vadászat 600-3800 közt van! Hűűűha...)
Nari, te meg sos szedd le ezt az aláírást, kár lenne a fórum kizárásodért!
Dátum: 2009.08.02. 14:49:22
Gyémánt horda + 50-es kreatív...
Továbbá az, hogy a "békés" világban maximalizálva van az elvesztett le. Ráadásnak a prémesek csak 10%-ot vesztenek. Így ha én kenődök adok 1600 lét, ha nyerek kapok 300-5000 lét egy csatában...
V1 V2 élmezőnyben sose lesz ilyen portyaLÉ dús a környezet, mert azok "harcos" teszt világok
Pl nézd meg a mai teljesítményt eddig (Kifejezetten szerencsés a mai nap, jó ha 80%-os nyerési arányom van általában...):
Törlés Ma, 14:38 Wart - Te nyerted a csatát.
A jutalmad 1263 lélekenergia és 11 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 14:37 Wart - Te nyerted a csatát.
A jutalmad 1200 lélekenergia és 25 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 14:37 Wart - Te nyerted a csatát.
A jutalmad 4928 lélekenergia és 24 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 10:15 Wart - Te nyerted a csatát.
A jutalmad 319 lélekenergia és 9 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 10:15 Wart - Te nyerted a csatát.
A jutalmad 3294 lélekenergia és 24 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 10:15 Wart - Te nyerted a csatát.
A jutalmad 446 lélekenergia és 24 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 08:53 - Wart A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 161 lélekenergiát. Csata leírása
Törlés Ma, 08:24 Wart - Te nyerted a csatát.
A jutalmad 4056 lélekenergia és 13 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 08:24 Wart - Te nyerted a csatát.
A jutalmad 3434 lélekenergia és 24 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 08:23 Wart - Te nyerted a csatát.
A jutalmad 1445 lélekenergia és 14 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 01:27 - Wart A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 25 lélekenergiát. Csata leírása
Továbbá az, hogy a "békés" világban maximalizálva van az elvesztett le. Ráadásnak a prémesek csak 10%-ot vesztenek. Így ha én kenődök adok 1600 lét, ha nyerek kapok 300-5000 lét egy csatában...
V1 V2 élmezőnyben sose lesz ilyen portyaLÉ dús a környezet, mert azok "harcos" teszt világok
Pl nézd meg a mai teljesítményt eddig (Kifejezetten szerencsés a mai nap, jó ha 80%-os nyerési arányom van általában...):
Törlés Ma, 14:38 Wart - Te nyerted a csatát.
A jutalmad 1263 lélekenergia és 11 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 14:37 Wart - Te nyerted a csatát.
A jutalmad 1200 lélekenergia és 25 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 14:37 Wart - Te nyerted a csatát.
A jutalmad 4928 lélekenergia és 24 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 10:15 Wart - Te nyerted a csatát.
A jutalmad 319 lélekenergia és 9 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 10:15 Wart - Te nyerted a csatát.
A jutalmad 3294 lélekenergia és 24 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 10:15 Wart - Te nyerted a csatát.
A jutalmad 446 lélekenergia és 24 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 08:53 - Wart A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 161 lélekenergiát. Csata leírása
Törlés Ma, 08:24 Wart - Te nyerted a csatát.
A jutalmad 4056 lélekenergia és 13 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 08:24 Wart - Te nyerted a csatát.
A jutalmad 3434 lélekenergia és 24 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 08:23 Wart - Te nyerted a csatát.
A jutalmad 1445 lélekenergia és 14 TP. Csata leírása
Törlés Ma, 01:27 - Wart A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 25 lélekenergiát. Csata leírása
Dátum: 2009.08.01. 22:44:10
Ismét elseje van, nézzük a statisztikákat
90 versenyző mutatott stabil teljesítményt, azaz volt folyamatosan a top100 rabló listán adott időszakban
Topista első 20, Lé dif emelkedés alapján (Ezer lé):
1. Wart 582,3
2. Büyük 399,4
3. Szolisorcájú Szatírember 276,5
4. Yasmina 231,7
5. Heparni 190,5
6. Dorina Snowflake 174,3
7. Hercegnő 156,5
8. McPaul 151,7
9. Wonder 149,2
10. Sy Web 144,9
11. Wood 134,4
12. Sátánfajzat 124,5
13. Rain 124,4
14. Jézus 118,1
15. Dzskar El Khebir 111,9
16. Georgee 109,1
17. Lord Zero 105,9
18. Safira 94,0
19. Eroot ibn Shienkai 89,6
20. XARDAS THE MAGIER 78,2
Topista első 20, tulajdonság összeg emelkedés alapján (db):
1. Pumur2 336
2. Eroot ibn Shienkai 284
3. Valdimir 262
4. Sátánfajzat 261
5. Kicsit Mogorva 249
6. Safira 245
7. Wrzbaah 225
8. Wonder 224
9. Gorahud 224
10. Vanek úr 216
11. Lycosa 206
12. Wood 203
13. MaciWorks 198
14. Soulgramd 196
15. Billy Pilgrim 194
16. Szolisorcájú Szatírember 191
17. Mort 189
18. Deaxus 186
19. Sissy71 185
20. IV_Ulrich 184
Topista első 20, szakértelem összeg emelkedés alapján (db):
1. Rain 254
2. Impopo 241
3. Wart 240
4. Lady Hammerstrike 222
5. Heparni 221
6. Szolisorcájú Szatírember 216
7. Rolikam 202
8. Hollofivér 200
9. Rene 199
10. XARDAS THE MAGIER 198
11. Wrzbaah 190
12. Salven 189
13. Dorina Snowflake 184
14. Jayyz 182
15. Hagen 181
16. Scolopax 177
17. Woky 176
18. Lord Modin 174
19. Safira 172
20. Mészáros 172
Topista első 13, lépett szintek alapján alapján (db):
1. Eroot ibn Shienkai 8
2. Wart 7
3. Heparni 7
4. Szolisorcájú Szatírember 7
5. Dorina Snowflake 7
6. Safira 7
7. Vitathatatlan 7
8. Dzskar El Khebir 7
9. Wood 7
10. Deaxus 7
11. McPaul 7
12. Stewestrong 7
13. Wonder 7
90 versenyző mutatott stabil teljesítményt, azaz volt folyamatosan a top100 rabló listán adott időszakban
Topista első 20, Lé dif emelkedés alapján (Ezer lé):
1. Wart 582,3
2. Büyük 399,4
3. Szolisorcájú Szatírember 276,5
4. Yasmina 231,7
5. Heparni 190,5
6. Dorina Snowflake 174,3
7. Hercegnő 156,5
8. McPaul 151,7
9. Wonder 149,2
10. Sy Web 144,9
11. Wood 134,4
12. Sátánfajzat 124,5
13. Rain 124,4
14. Jézus 118,1
15. Dzskar El Khebir 111,9
16. Georgee 109,1
17. Lord Zero 105,9
18. Safira 94,0
19. Eroot ibn Shienkai 89,6
20. XARDAS THE MAGIER 78,2
Topista első 20, tulajdonság összeg emelkedés alapján (db):
1. Pumur2 336
2. Eroot ibn Shienkai 284
3. Valdimir 262
4. Sátánfajzat 261
5. Kicsit Mogorva 249
6. Safira 245
7. Wrzbaah 225
8. Wonder 224
9. Gorahud 224
10. Vanek úr 216
11. Lycosa 206
12. Wood 203
13. MaciWorks 198
14. Soulgramd 196
15. Billy Pilgrim 194
16. Szolisorcájú Szatírember 191
17. Mort 189
18. Deaxus 186
19. Sissy71 185
20. IV_Ulrich 184
Topista első 20, szakértelem összeg emelkedés alapján (db):
1. Rain 254
2. Impopo 241
3. Wart 240
4. Lady Hammerstrike 222
5. Heparni 221
6. Szolisorcájú Szatírember 216
7. Rolikam 202
8. Hollofivér 200
9. Rene 199
10. XARDAS THE MAGIER 198
11. Wrzbaah 190
12. Salven 189
13. Dorina Snowflake 184
14. Jayyz 182
15. Hagen 181
16. Scolopax 177
17. Woky 176
18. Lord Modin 174
19. Safira 172
20. Mészáros 172
Topista első 13, lépett szintek alapján alapján (db):
1. Eroot ibn Shienkai 8
2. Wart 7
3. Heparni 7
4. Szolisorcájú Szatírember 7
5. Dorina Snowflake 7
6. Safira 7
7. Vitathatatlan 7
8. Dzskar El Khebir 7
9. Wood 7
10. Deaxus 7
11. McPaul 7
12. Stewestrong 7
13. Wonder 7
Dátum: 2009.07.30. 09:55:13
3x-os hp reg van, de csak 2x-es csp?
Igazi PvP szerver lenne
Igazi PvP szerver lenne
Dátum: 2009.07.30. 09:52:49
Én emlékszem rosszúl, hogy találkozón megegyezés született a tulzott szövi váltás büntetéséről?
Ez elsiklott, vagy én maradtam le valamiről?
Ez elsiklott, vagy én maradtam le valamiről?
Dátum: 2009.07.30. 08:48:48
Miklós, arra lennék nagyon kíváncsi, szándékodban áll-e valamit tenni a VF és Pók taktika miatt felborult szintenkéni erősség elosztáson?
Jelenleg bármilyen PvP ötletet dobunk be a nagy kalapba folyamatosan azt kapjuk vissza a többiektől, hogy az ötlet fasza lenne, de mivel tele vagyunk pók szerű karakterekkel, így sajnos 2-3 karakter profitálna belőle a többiek meg kampec...
Valamint az is érdekes elképzelés, hogy ha a VF kvázi kötelező ahhoz, hogy a többi VF-es közt érvényesülni tudj, akkor a szinguláris ismeretek szakértelem minek is van a játékban? (Itt a topot nem szabad nézni, hanem a második vonalat...)
A közös megmérettetések (kvíz olimpia/bajnoki) ki vannak jelenleg belezve, milyen közös platformja maradt a karakterek közti versengésnek, ami előre mozdítja a játékot?
-Kvíz olimpián tudom, hogy "szűz" részét próbáljátok bedobni a kérdéseknek, de 300-400 mp alatt 50 helyes kérdéssel végző, olimpiánként/szerverenként ismétlődő emberek esetén normál játékosok hogy állnak hozzá szerinted a kérdéshez?
-Bajnokin a pókok folyamatosan nyernek, a VF-es karakkterek mostanra átmentek a saját szintjükön pók kaliberbe, e mellett szerinted milyen szájízzel indul el egy "normális" sebességgel játszó ember az bajnokin? Ennél még a rengeteget vitatott TF-es "selejtezős" alanori olimpia rendszere is korrektebb volt! Nem beszélve arról, hogy 17 évvel ezelőtti játékodban felismerted, hogy egy kategórában valaki csak 1x lehet bajnok, különben morál rombolás van. Érdekes módon itt ez valahogy elfelejtődött...
Szóval ebben a felborult PvP erősségű rendszerben szerinted hol van a határ, ameddig bírják az emberek idegei a kihívás mentes kalkulátor gamét?
Jelenleg bármilyen PvP ötletet dobunk be a nagy kalapba folyamatosan azt kapjuk vissza a többiektől, hogy az ötlet fasza lenne, de mivel tele vagyunk pók szerű karakterekkel, így sajnos 2-3 karakter profitálna belőle a többiek meg kampec...
Valamint az is érdekes elképzelés, hogy ha a VF kvázi kötelező ahhoz, hogy a többi VF-es közt érvényesülni tudj, akkor a szinguláris ismeretek szakértelem minek is van a játékban? (Itt a topot nem szabad nézni, hanem a második vonalat...)
A közös megmérettetések (kvíz olimpia/bajnoki) ki vannak jelenleg belezve, milyen közös platformja maradt a karakterek közti versengésnek, ami előre mozdítja a játékot?
-Kvíz olimpián tudom, hogy "szűz" részét próbáljátok bedobni a kérdéseknek, de 300-400 mp alatt 50 helyes kérdéssel végző, olimpiánként/szerverenként ismétlődő emberek esetén normál játékosok hogy állnak hozzá szerinted a kérdéshez?
-Bajnokin a pókok folyamatosan nyernek, a VF-es karakkterek mostanra átmentek a saját szintjükön pók kaliberbe, e mellett szerinted milyen szájízzel indul el egy "normális" sebességgel játszó ember az bajnokin? Ennél még a rengeteget vitatott TF-es "selejtezős" alanori olimpia rendszere is korrektebb volt! Nem beszélve arról, hogy 17 évvel ezelőtti játékodban felismerted, hogy egy kategórában valaki csak 1x lehet bajnok, különben morál rombolás van. Érdekes módon itt ez valahogy elfelejtődött...
Szóval ebben a felborult PvP erősségű rendszerben szerinted hol van a határ, ameddig bírják az emberek idegei a kihívás mentes kalkulátor gamét?
Dátum: 2009.07.29. 12:30:11
Szétkaptam 2-be a térkapus és epikus ékszereket...
Térkapus relikviák:
http://vegzetur.wikidot.com/tkincs
Itt sofllink fókuszokra:
http://vegzetur.wikidot.com/tkincs#40
Epikus relikviák:
http://vegzetur.wikidot.com/ekincs
Térkapus relikviák:
http://vegzetur.wikidot.com/tkincs
Itt sofllink fókuszokra:
http://vegzetur.wikidot.com/tkincs#40
Epikus relikviák:
http://vegzetur.wikidot.com/ekincs
Dátum: 2009.07.29. 12:27:39
Dátum: 2009.07.29. 12:22:12
lelekkut 5k
ortorony 355k
palota 80k
kincseskamra 5k
epikus emlekmu 500k
terkapu 80k
magustorony 970k
pusztitas cit 25k
aurapajzs 185k
energiakrist 600 kő
Ez laza 2,2 misi építés es 600 őskő, és saját epikusod van
Nincs 2,5 hét építes manakonsival, vagy rákészülve egy laza 5-6 nap sincs...
Egy nekikészűlt karakter olyan 10. szintig lazán, 20. szintű epikusig küszködve de meg tudj oldani.
Azaz ha 2-3 ember összebeszél, és nekikészül akkor lazán megvan a cucc
ortorony 355k
palota 80k
kincseskamra 5k
epikus emlekmu 500k
terkapu 80k
magustorony 970k
pusztitas cit 25k
aurapajzs 185k
energiakrist 600 kő
Ez laza 2,2 misi építés es 600 őskő, és saját epikusod van
Nincs 2,5 hét építes manakonsival, vagy rákészülve egy laza 5-6 nap sincs...
Egy nekikészűlt karakter olyan 10. szintig lazán, 20. szintű epikusig küszködve de meg tudj oldani.
Azaz ha 2-3 ember összebeszél, és nekikészül akkor lazán megvan a cucc
Dátum: 2009.07.29. 11:44:21
Asszem most jön az, hogy ki kell számolni, hogy mikor éri meg alapítani magas szinten apikus oles miatt magadnak egy szövit...
Hányas manakonstrukciókkal, hány nap alatt épül fel.
Dukáttermelésnek ideális, magas szinten egyedül kell epikusozni, most tudtuk meg, ha egy tárgyat nem tudtunk megvenni szövin belül, mert az rnd szivatja a szövit, és képes 1 et se dobni 20 epikusból, más szöviknek meg 5-ből 3-at
Hányas manakonstrukciókkal, hány nap alatt épül fel.
Dukáttermelésnek ideális, magas szinten egyedül kell epikusozni, most tudtuk meg, ha egy tárgyat nem tudtunk megvenni szövin belül, mert az rnd szivatja a szövit, és képes 1 et se dobni 20 epikusból, más szöviknek meg 5-ből 3-at
Dátum: 2009.07.29. 11:37:08
Köszi
Egy sima copy pastet is meg lehet ideologizálni, miért ne kéne megcsinálni
természetesen az indokokat vettem, bár innentől kiváncsi vagyok, hogy lehet majd epikusozni, hoyg csökken még a nagy szövik létszáma is, és 3-4k spellekkel kezd az epikus.
Továbba az is izgalmas, hogy akinek van egy +5% vagy egy +10% os gyuruje, annak az előnyét miért kell íly módon bebetonozni.
Problémák:
-Ha esne elegendő mennyiségű, egyedi előnyt adó ékszer az epikusokból nagy létszámú szöviknél...
-Ha játékos létszám csökkenés miatt nem csak a nagy létszámú szövik tudnának epikust ölni bizonyos szint felett
-Ha nem adnának az epikus tárgyak maradandó lé előnyt...
Persze 20-30 szinttel később megszerezni egy epikus tárgyat az egyáltalán nem hátrány, egy +10%-os tárgy ez alatt csak tíz millió léket termel!
De tudom, a ballance csak arra való, hogy a vizi hulla lábára kötve azt a fenéken tartsa...
Egy sima copy pastet is meg lehet ideologizálni, miért ne kéne megcsinálni
természetesen az indokokat vettem, bár innentől kiváncsi vagyok, hogy lehet majd epikusozni, hoyg csökken még a nagy szövik létszáma is, és 3-4k spellekkel kezd az epikus.
Továbba az is izgalmas, hogy akinek van egy +5% vagy egy +10% os gyuruje, annak az előnyét miért kell íly módon bebetonozni.
Problémák:
-Ha esne elegendő mennyiségű, egyedi előnyt adó ékszer az epikusokból nagy létszámú szöviknél...
-Ha játékos létszám csökkenés miatt nem csak a nagy létszámú szövik tudnának epikust ölni bizonyos szint felett
-Ha nem adnának az epikus tárgyak maradandó lé előnyt...
Persze 20-30 szinttel később megszerezni egy epikus tárgyat az egyáltalán nem hátrány, egy +10%-os tárgy ez alatt csak tíz millió léket termel!
De tudom, a ballance csak arra való, hogy a vizi hulla lábára kötve azt a fenéken tartsa...
Dátum: 2009.07.29. 11:19:19
Szintjét is elkérhetem?