Hozzászólások - Ariel
Dátum: 2015.05.08. 08:07:27
Ehhez csak annyi kellene, hogy ha a felszerelések között klikkelek a sorsjegyre, akkor ne a szerencsekerékre ugorjon az oldal, hanem vip módjára elhasználható legyen a sorsjegy.
Dátum: 2015.05.07. 22:26:20
A lényeg, hogy ne kelljen várni a sorsjegyekkel amíg megáll a kerék. Lehessen egyszerre elhasználni az összes sorsjegyet, mint az összes többi nyitogatós vackot és ne kelljen a kereket bámulni közben, mert uuuunalmas.
Dátum: 2015.05.07. 18:10:00
Már annyi féle ládikó, csomag, szelence stb. lepte el a végzeturakat, jó lenne, ha a lélekkufárok végre a sorsjegyeket kaparósra váltanák, és nem kellene várakozni a szerencsekeréknél, mert lemegy a nap, mire lepörgetem a felhalmozódott mennyiséget. Haladjunk a korral, a szerencsekerék ideje lejárt, kaparós sorsjegyet a népnek!
Dátum: 2015.05.06. 22:10:16
Idézet: Quellon - 2015.05.06. 17:26:57
Szerintem mindegyikre számolja, tegnap egy kupac állatot elküldtem 10 órára, és 12 narancsot kaptam értük. Alapból 1 állatért 48 óra után 4-5 szokott járni.
Hát ha a sejtéseinket ténynek vehetjük, akkor igen, a fesztiválos kérdések megválaszolódtak.
Nekem volt még egy mytokronitos:Idézet: Quellon - 2015.05.02. 08:29:54
Nekem volt még egy mytokronitos:Idézet: Quellon - 2015.05.02. 08:29:54
Narancs mytokronit szerzéshez, ha kennelbe küldök x db állatot egyszerre, akkor mindegyikre számolja az esélyeket és adja a narancsot vagy egyesével kell kenneleztetni őket, különben csak egyre számolja ki, ha egyszerre küldtem kennelbe mondjuk 5 állatot?
Itt is, ott is jó a válasz, talán ott jobb, hátha mást is érdekelne és akkor ott kézenfekvőbb.Szerintem mindegyikre számolja, tegnap egy kupac állatot elküldtem 10 órára, és 12 narancsot kaptam értük. Alapból 1 állatért 48 óra után 4-5 szokott járni.
Dátum: 2015.05.02. 11:57:55
Ööö, és a zöld képességnek mi köze a narancs szerzéséhez?
Dátum: 2015.05.02. 11:28:15
Gyorsabb, ha kipróbálod
Dátum: 2015.04.30. 23:15:32
Hát, nekem eddig 1100-zal több piros gyűlt össze, mint szürke...
Dátum: 2015.04.28. 22:25:05
Mintha azt olvastam volna valahol, hogy a fétisszilánkokból is fétist lehet összerakni, tehát +1 csatlóst jelent. Ez hosszútávon +25TÖ mindenre, meg az esetleges extrák amit még a fétis tud. Ez már nem teljesen zsákbamacska, már lehet számolgatni, hogy megéri-e kivenni egy szilánkot a xenóból és ezzel lemondani a fél éves bónuszokról.
Dátum: 2015.04.25. 09:13:22
2014. Sep. 19. 23:14 fejlesztési javaslat AF képességek hiánya feldolgozás alatt
Ennyi ideje nyitott egy ügyem az AF képességek kapcsán, Miklós ennyi ideje szerel le mindenféle mondvacsinált kifogással, hogy miért nincsenek új AF képességek. Február 1. óta pedig nem is reagálnak a témában...
Dátum: 2015.04.24. 22:47:28
Idézet: Quellon - 2015.04.24. 12:48:28
Az állatok sem találnak mindig, bármilyen magas a szintjük. De hogy ez 80 vagy 90% esetleg több, azt csak tesztelni lehetne, mert erről Miklós sosem beszélt, úgyhogy csak kimérni lehet, vagy megkérdezni A probléma inkább ott van, hogy ezt az értéket a védekező fél nem tudja befolyásolni. Vagyis most már lehet a narancs bigyókkal. SZB klónoknál ez kijátszható, megfelelően alacsony szintű állatokat kell vinni a csatába, és ezek klónozódnak, minimálisra csökkentve a találat esélyét.
Az erőből adódó sebzésbónusz szintfüggő, és minden információ adott hozzá, hogy számolni lehessen. Valamelyik hozzászólásomban be is linkeltem egy diagramot ami azt mutatta, hogy +1 erő mennyivel növeli meg az átlagsebzést a teljes csatára levetítve egy adott szinten. Ebbe pl az állatok kritikus ütése is beleszól.
Nagyon sokáig a +1 erő több sebzésbónuszt ad, mint a +1 taumaturgia, magas szinten már fordul a helyzet, bár a legutóbbi varázslat nerf közelebb hozta egymáshoz a két bónuszt.
Nemrég a mytokronit topicban olvastam, hogy az állatok bizonyos körülmények közt mindig találnak és sebeznek + kritet ütnek, ha elég magas a szakijuk és hogy ez az erő tulajdonságot fontosabbá teszi, mint kellene. Tényleg van ilyen probléma? Ehhez nem értek, de érdekelne.
És ha ez így van + probléma is, akkor nem lenne célszerű az állatsebzést más alapra helyezni a saját erő tulajdonságunk helyett?
Van összefüggés azzal, hogy sokan panaszkodtak, hogy a SZB klónok a jól fejlesztett karikat szivatják, rengeteget sebeznek vissza és így alig pár csatát tudnak vívni a max ÉP-jükből italozás nélkül, pont azoknak akik egyébként általában szinte legyőzhetetlennek érzik magukat, míg a "gyenge" karakterek lazán SZB-zhetnek italok nélkül rengeteget.
Helyesek egyáltalán ezek a félinformációk amiken merengtem vagy téves dolgok jutottak el hozzám?
És ha ez így van + probléma is, akkor nem lenne célszerű az állatsebzést más alapra helyezni a saját erő tulajdonságunk helyett?
Van összefüggés azzal, hogy sokan panaszkodtak, hogy a SZB klónok a jól fejlesztett karikat szivatják, rengeteget sebeznek vissza és így alig pár csatát tudnak vívni a max ÉP-jükből italozás nélkül, pont azoknak akik egyébként általában szinte legyőzhetetlennek érzik magukat, míg a "gyenge" karakterek lazán SZB-zhetnek italok nélkül rengeteget.
Helyesek egyáltalán ezek a félinformációk amiken merengtem vagy téves dolgok jutottak el hozzám?
Az állatok sem találnak mindig, bármilyen magas a szintjük. De hogy ez 80 vagy 90% esetleg több, azt csak tesztelni lehetne, mert erről Miklós sosem beszélt, úgyhogy csak kimérni lehet, vagy megkérdezni A probléma inkább ott van, hogy ezt az értéket a védekező fél nem tudja befolyásolni. Vagyis most már lehet a narancs bigyókkal. SZB klónoknál ez kijátszható, megfelelően alacsony szintű állatokat kell vinni a csatába, és ezek klónozódnak, minimálisra csökkentve a találat esélyét.
Az erőből adódó sebzésbónusz szintfüggő, és minden információ adott hozzá, hogy számolni lehessen. Valamelyik hozzászólásomban be is linkeltem egy diagramot ami azt mutatta, hogy +1 erő mennyivel növeli meg az átlagsebzést a teljes csatára levetítve egy adott szinten. Ebbe pl az állatok kritikus ütése is beleszól.
Nagyon sokáig a +1 erő több sebzésbónuszt ad, mint a +1 taumaturgia, magas szinten már fordul a helyzet, bár a legutóbbi varázslat nerf közelebb hozta egymáshoz a két bónuszt.
Dátum: 2015.04.24. 20:29:17
Úgysem lehet mire költeni a pontokat, és semmi jele annak, hogy új AF képességek jelennének meg, szóval mi akadálya, hogy erre költsd?
Dátum: 2015.04.24. 14:29:10
A robbanáshoz szerencsére csak kalandokat kell teljesíteni és gyűlnek a pontok. Szép lassan minden csatlósnál kifejleszthető, utána már csak vadászni és kalandozni kell. Aki pedig védi a LE-t, annak akár fejlesztenie sem kell. A másik megoldás, ha minden támadódat kivégzed az első kör végén, még a robbanás előtt
Dátum: 2015.04.23. 21:08:17
Szerintem a zölddel is kellene valamit kezdeni. Az összes többi szakértelem ad a passzív csatlósoknak is valamit, ez viszont semmit. Tehát az előző 8 csatlósom számára ez teljesen haszontalan, mert soha, egyetlen csatába sem fogom aktívként vinni őket.
A robbanást pedig jó lenne kiterjeszteni PvE csatákra is. Segítség lenne azoknak, akik szenvednek az epikusokkal / entitásokkal.
A robbanást pedig jó lenne kiterjeszteni PvE csatákra is. Segítség lenne azoknak, akik szenvednek az epikusokkal / entitásokkal.
Dátum: 2015.04.23. 12:32:15
Ha ez így van, akkor ezt a képességet is ki lehet húzni a listából. Egyedül a kincskeresés szaki maradt, az is csak a fétis miatt. A többi inkább nesze semmi fogd meg jól...
Dátum: 2015.04.21. 22:54:33
Hm, most újra megnéztem, és a piros már nem úgy működik, mint az elején. Valószínűleg még bugos volt, ami alapján táposnak ítéltem. Mostanra vagy javították a hibát, vagy máris nerfeltek rajta. Az elején minden egyes plusz szint annyi elnyelést adott, ahányasra növeltem a szakit. Tehát egy csatlóson az 1000-es szakértelem nem 1000 varielnyelést adott, hanem 500500-at... A narancsnál abból indulok ki, hogy úgy lövik be a képletet, hogy tényleg legyen hatása az állatok találati esélyére. Ha csak átlagos lények ellen működik, és olyan karakterekre méretezik, akik nagyon sokat gyakorlatoztatják az állatokat, akkor nem lesz hatása. De ha átlagos karakterre van belőve, akkor egy sokat küldiző, sok narancs bogyót összeszedő karakternél elő fog jönni az, hogy nem találják el az állatok.
Hasraesve nem vagyok az új képességektől, a nerf után a piros is csak side-effect, a narancs még nem tiszta, abban még látok lehetőséget...
Hasraesve nem vagyok az új képességektől, a nerf után a piros is csak side-effect, a narancs még nem tiszta, abban még látok lehetőséget...
Dátum: 2015.04.21. 22:27:57
Idézet: Offsboy - 2015.04.21. 21:35:44
Ja, hát így is meg lehet közelíteni a dolgot, de akkor rögtön mondhatjuk azt is, hogy a csatlósokat meg LE-vel tudod kompenzálni, és nincs miről beszélni
Idézet: Ariel - 2015.04.21. 21:09:05
Bár a láthatóság volt itt most a fő kérdés igaz az is amit írsz; részben. Mivel a piros és narancs bogyót pedig erővel és taumaturgiával tudod kompenzálni.
Idézet: Offsboy - 2015.04.21. 12:51:22
Az ellenfél robbantását legalább tudod csökkenteni a sajátoddal. A 300-as robbantást kompenzálni tudod, és kinullázhatod. De a mágia és védelem szakikat nem is tudod kompenzálni, és nem csak akkor hat, amikor téged támadnak, hanem amikor te támadnál. A fehér bogyók szerintem csak egy jó mókát jelentenek a piros és narancs bogyókhoz képest...
3as robbanásra kb2500at robbantam, ez óriási. Egy idő múlva meg 300asra mennyit fogok? 250k-t? Ha mondjuk az össz sebzésed 10-20%-át nem éri el, akkor le van szrva, de ha tolják majd felfelé a sebzést, akkor jó lenne legalább számolni vele.
Az ellenfél robbantását legalább tudod csökkenteni a sajátoddal. A 300-as robbantást kompenzálni tudod, és kinullázhatod. De a mágia és védelem szakikat nem is tudod kompenzálni, és nem csak akkor hat, amikor téged támadnak, hanem amikor te támadnál. A fehér bogyók szerintem csak egy jó mókát jelentenek a piros és narancs bogyókhoz képest...
Bár a láthatóság volt itt most a fő kérdés igaz az is amit írsz; részben. Mivel a piros és narancs bogyót pedig erővel és taumaturgiával tudod kompenzálni.
Ja, hát így is meg lehet közelíteni a dolgot, de akkor rögtön mondhatjuk azt is, hogy a csatlósokat meg LE-vel tudod kompenzálni, és nincs miről beszélni
Dátum: 2015.04.21. 21:09:05
Idézet: Offsboy - 2015.04.21. 12:51:22
Az ellenfél robbantását legalább tudod csökkenteni a sajátoddal. A 300-as robbantást kompenzálni tudod, és kinullázhatod. De a mágia és védelem szakikat nem is tudod kompenzálni, és nem csak akkor hat, amikor téged támadnak, hanem amikor te támadnál. A fehér bogyók szerintem csak egy jó mókát jelentenek a piros és narancs bogyókhoz képest...
3as robbanásra kb2500at robbantam, ez óriási. Egy idő múlva meg 300asra mennyit fogok? 250k-t? Ha mondjuk az össz sebzésed 10-20%-át nem éri el, akkor le van szrva, de ha tolják majd felfelé a sebzést, akkor jó lenne legalább számolni vele.
Az ellenfél robbantását legalább tudod csökkenteni a sajátoddal. A 300-as robbantást kompenzálni tudod, és kinullázhatod. De a mágia és védelem szakikat nem is tudod kompenzálni, és nem csak akkor hat, amikor téged támadnak, hanem amikor te támadnál. A fehér bogyók szerintem csak egy jó mókát jelentenek a piros és narancs bogyókhoz képest...
Dátum: 2015.04.18. 23:48:57
A +10% LE vadászatra igazából meg sem látszik. Hosszú távon biztosan nem. 250-ik szint felett pedig már olyan lassan fejlődnek a csatlósok, hogy szerintem nem érdemes tovább tolni őket, amíg az összes el nem éri ezt a szintet.
Dátum: 2015.04.18. 23:23:47
Nem ítélem el azt, aki a LE/TP-t helyezi előre, szíve joga. Egyszerűen csak úgy gondolom, hogy nem éri meg. Nem csak azért, mert a vadászat alacsony LE értéke ellenére is olyan plusszokat hoz, amiért érdemes tolni, hanem ahogy említetted, a nemcselekvés kényszere miatt is.
Alacsony szintre pedig sokszorosan igaz ez. Teljesen fölösleges alacsony szintén éveken át számolgatni a LE/TP-t, ha magasabb szinten ugyan azt a LE mennyiséget napok alatt össze tudja szedni a karakter.
Ha most indítanék új karaktert, tuti, hogy úgy rohannék előre, ahogy csak kifér a csövön. A szövetségi bajnoki óta teljesen mindegy, hogy milyen ratyi a karakterem, a pp-ket simán el tudom költeni, felfelé ütve is. És amíg mindenki a LE/TP-t számolgatja, addig én a LE maximalizálásra mennék, ahogy most is. Lehet, hogy sokáig nem nyernék bajnokit, de tuti nem görcsölnék azon, hogy már megint vadászni kell, vagy hogy üres tp-t kaptam.
Ez persze csak az én véleményem, és lehet, hogy tévedek.
Ahhoz, amit én csinálok, már nem kell sok idő. Régebben sokkal több kellett, de szerencsére egyre jobb a helyzet. Őskő költsége van, mert az állatfelszerelések, gradulátumok és csatlóseledelek sokat elvisznek. De fegyvert, páncélt, pajzsot stb. szerintem idén még nem is vettem...
Alacsony szintre pedig sokszorosan igaz ez. Teljesen fölösleges alacsony szintén éveken át számolgatni a LE/TP-t, ha magasabb szinten ugyan azt a LE mennyiséget napok alatt össze tudja szedni a karakter.
Ha most indítanék új karaktert, tuti, hogy úgy rohannék előre, ahogy csak kifér a csövön. A szövetségi bajnoki óta teljesen mindegy, hogy milyen ratyi a karakterem, a pp-ket simán el tudom költeni, felfelé ütve is. És amíg mindenki a LE/TP-t számolgatja, addig én a LE maximalizálásra mennék, ahogy most is. Lehet, hogy sokáig nem nyernék bajnokit, de tuti nem görcsölnék azon, hogy már megint vadászni kell, vagy hogy üres tp-t kaptam.
Ez persze csak az én véleményem, és lehet, hogy tévedek.
Ahhoz, amit én csinálok, már nem kell sok idő. Régebben sokkal több kellett, de szerencsére egyre jobb a helyzet. Őskő költsége van, mert az állatfelszerelések, gradulátumok és csatlóseledelek sokat elvisznek. De fegyvert, páncélt, pajzsot stb. szerintem idén még nem is vettem...
Dátum: 2015.04.18. 12:46:38
Idézet: Fsanyi82 - 2015.04.18. 11:56:24
+10%-hoz 100-as hatalom szaki kell, ami 5050 őskő és 10000 csp elköltése után "máris" elérhető
onnantól csak a te karakter szinted szab határt a csatlós szintjének azzal együtt annak, hogy hány % pluszt ad vadászatra
+10%-hoz 100-as hatalom szaki kell, ami 5050 őskő és 10000 csp elköltése után "máris" elérhető