Hozzászólások - Birka
Dátum: 2009.10.01. 20:24:04
Én nem tudom bántani, azonos horda
Dátum: 2009.10.01. 17:34:47
Ismét elseje van, nézzük a statisztikákat
86 versenyző mutatott stabil teljesítményt, azaz volt folyamatosan a top100 rabló listán adott időszakban
Topista első 20, Lé dif emelkedés alapján (Ezer lé):
1. Wart 964,8
2. Büyük 843,0
3. Hercegnő 499,6
4. Rain 423,4
5. Dorina Snowflake 421,1
6. Heparni 417,1
7. Revan 387,5
8. Eskut D. Grán 365,4
9. McPaul 352,3
10. Yasmina 301,1
11. Vanek úr 260,4
12. Ronon 235,7
13. Rene 226,8
14. Sy Web 222,4
15. Mort 207,1
16. Georgee 197,3
17. Wood 193,3
18. Lord Zero 176,9
19. Eroot ibn Shienkai 176,5
20. XARDAS THE MAGIER 175,2
Negatív rekord:
Rolikam -15,8
Topista első 20, tulajdonság összeg emelkedés alapján (db):
1. Woky 393
2. Lajderk 263
3. Impopo 248
4. Mort 247
5. Sátánfajzat 236
6. Soulgramd 236
7. Jevgenyij 223
8. Yasmina 218
9. Enkala 218
10. Althar 215
11. Rain 213
12. Gwill 213
13. Pumur2 213
14. Asmodeus Mortimer 205
15. McPaul 204
16. Ronon 203
17. MatykoIV 199
18. Naix 191
19. Lycosa 190
20. Lucif_R 187
Topista első 20, szakértelem összeg emelkedés alapján (db):
1. Eskut D. Grán 282
2. Soulgramd 224
3. McPaul 218
4. Ronon 214
5. Yasmina 205
6. Lilly 203
7. Billy Pilgrim 201
8. Guzzista 201
9. Revan 199
10. Wrzbaah 197
11. Woky 189
12. Bükkönyvári Izidor 187
13. Jayyz 179
14. Czakk 174
15. IV_Ulrich 167
16. Dorina Snowflake 165
17. Naix 163
18. Georgee 157
19. Cinke1977 157
20. Vanek úr 156
Topista első 10, lépett szintek alapján alapján (db):
1. Lilly 7
2. Dorina Snowflake 6
3. Hercegnő 6
4. Wood 6
5. Sy Web 6
6. Laz070 6
7. Wart 6
8. Rain 6
9. Althar 6
10. Wonder 6
86 versenyző mutatott stabil teljesítményt, azaz volt folyamatosan a top100 rabló listán adott időszakban
Topista első 20, Lé dif emelkedés alapján (Ezer lé):
1. Wart 964,8
2. Büyük 843,0
3. Hercegnő 499,6
4. Rain 423,4
5. Dorina Snowflake 421,1
6. Heparni 417,1
7. Revan 387,5
8. Eskut D. Grán 365,4
9. McPaul 352,3
10. Yasmina 301,1
11. Vanek úr 260,4
12. Ronon 235,7
13. Rene 226,8
14. Sy Web 222,4
15. Mort 207,1
16. Georgee 197,3
17. Wood 193,3
18. Lord Zero 176,9
19. Eroot ibn Shienkai 176,5
20. XARDAS THE MAGIER 175,2
Negatív rekord:
Rolikam -15,8
Topista első 20, tulajdonság összeg emelkedés alapján (db):
1. Woky 393
2. Lajderk 263
3. Impopo 248
4. Mort 247
5. Sátánfajzat 236
6. Soulgramd 236
7. Jevgenyij 223
8. Yasmina 218
9. Enkala 218
10. Althar 215
11. Rain 213
12. Gwill 213
13. Pumur2 213
14. Asmodeus Mortimer 205
15. McPaul 204
16. Ronon 203
17. MatykoIV 199
18. Naix 191
19. Lycosa 190
20. Lucif_R 187
Topista első 20, szakértelem összeg emelkedés alapján (db):
1. Eskut D. Grán 282
2. Soulgramd 224
3. McPaul 218
4. Ronon 214
5. Yasmina 205
6. Lilly 203
7. Billy Pilgrim 201
8. Guzzista 201
9. Revan 199
10. Wrzbaah 197
11. Woky 189
12. Bükkönyvári Izidor 187
13. Jayyz 179
14. Czakk 174
15. IV_Ulrich 167
16. Dorina Snowflake 165
17. Naix 163
18. Georgee 157
19. Cinke1977 157
20. Vanek úr 156
Topista első 10, lépett szintek alapján alapján (db):
1. Lilly 7
2. Dorina Snowflake 6
3. Hercegnő 6
4. Wood 6
5. Sy Web 6
6. Laz070 6
7. Wart 6
8. Rain 6
9. Althar 6
10. Wonder 6
Dátum: 2009.10.01. 15:54:53
legenda 81 82 83 feltöltve entitással felbővitettem, verem oldal létrehozva, de rohantam, ha valaki ráér, formázza meg, linkelje össze stb...
Dátum: 2009.10.01. 10:11:24
Nézzük ezeket a tényeket más szögből:
Első nap a háború teljesen illu irányba kötött le.
Dorina iszonyatos vesztes csata aránnyal rendelkezik, ezért úgy élt a tudatomban, hogy 1-1,4k let lehet maximum legombolni róla, míg Paul 4 Web 5 Rain 6,5k lével honorálja a nyertes csatákat, úgyhogy meg se néztem, hogy van-e nála blöki, nem "optimális" bepróbálni.
Persze nógatásodra megnéztem, és 1,8k-t tejel, köszi a tippet! Bár ezt nevezik spiclinek nem?
Amúgy láthatóan 1 szett blökije van Dorinának, nem csodálom, hogy néha nincs nála blöki így. Az összes KH-s klón lövi őket a kifejlesztett másodlagos varinak hála.
Abban meg nem hiszek, hogy kiteszitek Dorinát most, hogy elköltött 1,3 misi lét klarifejlesztésre tegnap és, kihívást jelent a portya vele szemben nekem is...
mod: Fölösleges bajusztépkedést kiszedtem.
Első nap a háború teljesen illu irányba kötött le.
Dorina iszonyatos vesztes csata aránnyal rendelkezik, ezért úgy élt a tudatomban, hogy 1-1,4k let lehet maximum legombolni róla, míg Paul 4 Web 5 Rain 6,5k lével honorálja a nyertes csatákat, úgyhogy meg se néztem, hogy van-e nála blöki, nem "optimális" bepróbálni.
Persze nógatásodra megnéztem, és 1,8k-t tejel, köszi a tippet! Bár ezt nevezik spiclinek nem?
Amúgy láthatóan 1 szett blökije van Dorinának, nem csodálom, hogy néha nincs nála blöki így. Az összes KH-s klón lövi őket a kifejlesztett másodlagos varinak hála.
Abban meg nem hiszek, hogy kiteszitek Dorinát most, hogy elköltött 1,3 misi lét klarifejlesztésre tegnap és, kihívást jelent a portya vele szemben nekem is...
mod: Fölösleges bajusztépkedést kiszedtem.
Dátum: 2009.10.01. 09:11:54
Igaz, hogy meg csak jelképes mennyiségű szavazat ment le (78 db konkrétan), de a szavazatok 88%-a szeretne valamilyen pufferelést, ezzel az időfüggés csökkentését.
Jerikó ötlete is tetszik nekem, ha már úgy is pufferelünk, akkor minek a pontos időpont, válthat minden éjfélkor, vagy hajnalban, mint a kinzókamra... Pszihológiailag jobb nézni, semmint egy számlálót mint egy bombán
Jerikó ötlete is tetszik nekem, ha már úgy is pufferelünk, akkor minek a pontos időpont, válthat minden éjfélkor, vagy hajnalban, mint a kinzókamra... Pszihológiailag jobb nézni, semmint egy számlálót mint egy bombán
Dátum: 2009.10.01. 08:53:22
Rain, az volt a szitu, hogy ha egy szövinek 0 azaz 0 vesztesége volt, akkor a nyert/vesztett csataaranynal 0-val nem tudott osztani a progi, és automatikusan 0,2-es szorzó lépett érvénybe. De ezt megírtam Dex-nek is. Ez a hiba javítva lett tegnap, természetesen utólag nem kaptatok kútlevonást, mert a hiba utólag lett javítva, akkor "negatív" hatást nehogy kapjon már valaki. Viszont a 3,5 millió várható nyereményt lemaxolta egy másik szabály, azaz csak annyit nyerhettünk, amekkora a kút méretünk.
Jelenleg a V3 drasztikusan támogatja ezen szabályával a háborúkat olyanok ellen, akiknek jó a háborús arányuk. Míg a teszt világokon jó ha lát az ember egy 300k-s háború véget, addig itt akár 3,5 misit legombolhat valaki a másikról, bár ekkora kútja senkinek nincs
A beépített emberes szöveg meg egy egyszerű paranoia. Ha ütöm Dorinát az a baj, ha nem ütöm az a baj, ha van nála állat, akkor az, ha nincs akkor az. Ha ő üt, és kenődik, akkor az a baj, ha nem üt, akkor miért nem vesz részt a háborúban? stb...
Jelenleg a V3 drasztikusan támogatja ezen szabályával a háborúkat olyanok ellen, akiknek jó a háborús arányuk. Míg a teszt világokon jó ha lát az ember egy 300k-s háború véget, addig itt akár 3,5 misit legombolhat valaki a másikról, bár ekkora kútja senkinek nincs
A beépített emberes szöveg meg egy egyszerű paranoia. Ha ütöm Dorinát az a baj, ha nem ütöm az a baj, ha van nála állat, akkor az, ha nincs akkor az. Ha ő üt, és kenődik, akkor az a baj, ha nem üt, akkor miért nem vesz részt a háborúban? stb...
Dátum: 2009.09.30. 23:05:51
A hibás működése a programnak nehogy már a mi hibánk legyen...
Dátum: 2009.09.30. 17:28:40
Tyu ha
Először is köszi a lehetőséget, és a játék színesítést!
Viszont, minden szentnek maga fejlé hajlik a keze, azaz mindenki olyan kalandot fog kreálni, ami az ő szakijainak jó. Mivel sikerült elérni, hogy egyen mágust generál mindenki, így mindenki minden kalandot meg fog tudni csinálni, már akkor is ha csak magának jót generál...
OV-ben rengeteg leprogramozott kalandod van, szerintem azokat egy copy paste-el adoptáld, és a kristálypontokból lehessen hősi pontot venni.
A saját magunknak írunk szöveget effekt meg már a kvízben is megbukott, nem erőltetném! Lehessen ajánlani kalandokat fórumon, és amelyiket beteszitek kapjon mondjuk x hőspontot cserébe az ötletért.
Még valami, a próbák konstans+szintfüggő rnd értékű küszöbből álljanak, hogy ne fixek legyenek...
Először is köszi a lehetőséget, és a játék színesítést!
Viszont, minden szentnek maga fejlé hajlik a keze, azaz mindenki olyan kalandot fog kreálni, ami az ő szakijainak jó. Mivel sikerült elérni, hogy egyen mágust generál mindenki, így mindenki minden kalandot meg fog tudni csinálni, már akkor is ha csak magának jót generál...
OV-ben rengeteg leprogramozott kalandod van, szerintem azokat egy copy paste-el adoptáld, és a kristálypontokból lehessen hősi pontot venni.
A saját magunknak írunk szöveget effekt meg már a kvízben is megbukott, nem erőltetném! Lehessen ajánlani kalandokat fórumon, és amelyiket beteszitek kapjon mondjuk x hőspontot cserébe az ötletért.
Még valami, a próbák konstans+szintfüggő rnd értékű küszöbből álljanak, hogy ne fixek legyenek...
Dátum: 2009.09.30. 16:57:59
Jajmár, ha változik, és neadj isten értelmes méretű (2 hetes szabit nem büntető) puffer lesz, maximum több taktikázási lehetőséget kapnak a játékosok, ez sose baj szerintem
Dátum: 2009.09.30. 15:27:22
És 3 hét után mennyit ölnél le? Vagy folyamatosan pufferelnél max-1-et?
De akkor meg később kéred ki a tárgyat?
Elhanyagolhatónak tartom a problémádat, 2 hét alatt maximum 2 szintet lép valaki, nem hiszem, hogy drasztikus segítség lenne az epikusozásban 2 pici szint... Valszeg számít, de nem annyit, mint felvázolod.
Ráadásúl aki egybe akarja lenyomni az összes pufferelt entitását valszeg adott időn belül sokkal több gyógyitalt köteles meginni, mint az aki folyamatosan csapkodja őket 2 héten át. Ugye a "természetes" hp és manaregen nem nő a lépett szintekkel nem fog megnőni abban a pár csatában, míg 2 hét alatt igen sokat regen egy karakter, amit megspórolhat a gyógyitalokon.
De természetesen érdekes aspektusa a pufferelés-nek, de ha Miklóst nem zavarja a 750 csp levadászása 2 napon belül, ezzel 2-4 szintek átugrálása, 3-4 szintnyi tárgyak kihagyása, akkor ez messzemenően komolytalan tényező...
De akkor meg később kéred ki a tárgyat?
Elhanyagolhatónak tartom a problémádat, 2 hét alatt maximum 2 szintet lép valaki, nem hiszem, hogy drasztikus segítség lenne az epikusozásban 2 pici szint... Valszeg számít, de nem annyit, mint felvázolod.
Ráadásúl aki egybe akarja lenyomni az összes pufferelt entitását valszeg adott időn belül sokkal több gyógyitalt köteles meginni, mint az aki folyamatosan csapkodja őket 2 héten át. Ugye a "természetes" hp és manaregen nem nő a lépett szintekkel nem fog megnőni abban a pár csatában, míg 2 hét alatt igen sokat regen egy karakter, amit megspórolhat a gyógyitalokon.
De természetesen érdekes aspektusa a pufferelés-nek, de ha Miklóst nem zavarja a 750 csp levadászása 2 napon belül, ezzel 2-4 szintek átugrálása, 3-4 szintnyi tárgyak kihagyása, akkor ez messzemenően komolytalan tényező...
Dátum: 2009.09.30. 15:07:35
Köszi!
Ennek megfelelően módosítottam az első postot!
Ennek megfelelően módosítottam az első postot!
Dátum: 2009.09.30. 13:51:48
Jelenlegi rendszer (Első csatától megjelenésig 72 óra) (Köszi Baraty a pontosítást!)
Azaz ha éjjel 2-kor csapod meg előszőr, akkor legközelebb 72 óra múlva éjjel 2-kor kellhetsz hozzá csörgőórával.
Entitás pontos (Miklós nem szeretné, mint a térkapu)
Azaz időnként (72 óra) termelődne egy "entitás" pont. Ugyan azon elven mint a térkapuban...
Minimáisan pufferelt (megjelenéstől-megjelenésig számolja a 72 órát
Azaz leölöd hajnali 2-kor, 72 óra múlva aktivizálódik a lehetőség, de azonnal visszaszámol a köv 72 óra, és ha mondjuk a megöléshez képest 142 óra múlva ölöd le a következőt, akkor az az utáni 144/142 azaz 2 óra múlva ölhető megint...
Az idő továbbmegy 72*x óráig (x-re nincs hatásunk, Miklós dönt egy max pufferről)
Azaz az első leöléskor elindul egy számláló, és ha legalább 72 óránál tart, akkor nekimehetsz egy újabb entitásnak, és ekkor levon 72 órát a számlálóból. A számláló megáll x*72 óránál, amit Miklós határoz meg. (Célszerűen x minimum 5 kéne legyen, hogy ha elmész 2 hét szabira, az ne legyen "büntetés")
Az idő továbbmegy 72*x óráig (x-et az epikus emlékmű szintjei maxolják)
Azaz mint az előző verzió, csak itt nem Miklós jóindulata, hanem az epikus emlékmű felépített szintjeinek mennyisége számít, azaz mennyire dolgoztunk meg a pufferért! (Én 0,5 1 2 4 8 16 milliós szinteket javasoltam.)
Azaz ha éjjel 2-kor csapod meg előszőr, akkor legközelebb 72 óra múlva éjjel 2-kor kellhetsz hozzá csörgőórával.
Entitás pontos (Miklós nem szeretné, mint a térkapu)
Azaz időnként (72 óra) termelődne egy "entitás" pont. Ugyan azon elven mint a térkapuban...
Minimáisan pufferelt (megjelenéstől-megjelenésig számolja a 72 órát
Azaz leölöd hajnali 2-kor, 72 óra múlva aktivizálódik a lehetőség, de azonnal visszaszámol a köv 72 óra, és ha mondjuk a megöléshez képest 142 óra múlva ölöd le a következőt, akkor az az utáni 144/142 azaz 2 óra múlva ölhető megint...
Az idő továbbmegy 72*x óráig (x-re nincs hatásunk, Miklós dönt egy max pufferről)
Azaz az első leöléskor elindul egy számláló, és ha legalább 72 óránál tart, akkor nekimehetsz egy újabb entitásnak, és ekkor levon 72 órát a számlálóból. A számláló megáll x*72 óránál, amit Miklós határoz meg. (Célszerűen x minimum 5 kéne legyen, hogy ha elmész 2 hét szabira, az ne legyen "büntetés")
Az idő továbbmegy 72*x óráig (x-et az epikus emlékmű szintjei maxolják)
Azaz mint az előző verzió, csak itt nem Miklós jóindulata, hanem az epikus emlékmű felépített szintjeinek mennyisége számít, azaz mennyire dolgoztunk meg a pufferért! (Én 0,5 1 2 4 8 16 milliós szinteket javasoltam.)
Dátum: 2009.09.30. 13:26:59
Már erre is megvan a "csoda" ötlet, csak valamiért nem indíthatok szavazást
Az óra 72 óránál nem állna meg, hanem számolna tovább epikus emlékmű szint*72 óráig maximum.
Ha kikérsz egy entitást, akkor -72 órát rávág az óra aktuális állására. (term csak akkor "hívhatsz" ki ha legalább 72 órán áll a számláló...)
Az emlékmű minden további szintje négyzetes építési költségben realizálódna.
Első szint 500k volt második 1 misi harmadik 2 misi negyedik 4 misi ötödik 8 misi stb.
Szavazást akartam kiírni a lehetőségekről, de se időm, se jogom valamiért
Aki ráér megcsinálhatná a szavazást, és a leadott szavazatok alapján látszódna mekkora igény van rá!
Variációk a szavazáshoz:
-jelenlegi rendszer (haláltól megjelenésig 72 óra)
-entitás pontos (Miklós nem szeretné, mint a térkapu)
-minimáisan pufferelt (megjelenéstől-megjelenésig számolja a 72 órát)
-Az idő továbbmegy 72*x óráig (x-re nincs hatásunk, Miklós dönt egy max pufferről)
-Az idő továbbmegy 72*x óráig (x-et az epikus emlékmű szintjei maxolják)
Az óra 72 óránál nem állna meg, hanem számolna tovább epikus emlékmű szint*72 óráig maximum.
Ha kikérsz egy entitást, akkor -72 órát rávág az óra aktuális állására. (term csak akkor "hívhatsz" ki ha legalább 72 órán áll a számláló...)
Az emlékmű minden további szintje négyzetes építési költségben realizálódna.
Első szint 500k volt második 1 misi harmadik 2 misi negyedik 4 misi ötödik 8 misi stb.
Szavazást akartam kiírni a lehetőségekről, de se időm, se jogom valamiért
Aki ráér megcsinálhatná a szavazást, és a leadott szavazatok alapján látszódna mekkora igény van rá!
Variációk a szavazáshoz:
-jelenlegi rendszer (haláltól megjelenésig 72 óra)
-entitás pontos (Miklós nem szeretné, mint a térkapu)
-minimáisan pufferelt (megjelenéstől-megjelenésig számolja a 72 órát)
-Az idő továbbmegy 72*x óráig (x-re nincs hatásunk, Miklós dönt egy max pufferről)
-Az idő továbbmegy 72*x óráig (x-et az epikus emlékmű szintjei maxolják)
Dátum: 2009.09.29. 20:49:44
az Illuminati: Rubra Manifestatio szövetség kapitulált, győztetek! Jutalmatok +41786 töltődés a szövetség Lélekkútjába.
FELADOM.... Az EGESZ haboru rendszer kalap szart nem er...
FELADOM.... Az EGESZ haboru rendszer kalap szart nem er...
Dátum: 2009.09.29. 10:56:13
Asszonytól meg is kaptam, hogy mi ez a hajnali 1 óra, ha már nem Travizok, nem úgy volt, hogy ez nem "csörgőórás" game?
Most erre mit mondjak, legközelebb 1/4 2 lesz, utána 1/2 2 stb... Ha ez nem idő függés, akkor nemtom micsoda
Most erre mit mondjak, legközelebb 1/4 2 lesz, utána 1/2 2 stb... Ha ez nem idő függés, akkor nemtom micsoda
Dátum: 2009.09.28. 21:12:14
Hagyjuk, ezt is csak leszóltátok volna
Dátum: 2009.09.28. 20:25:34
Én megpróbáltam puffer ügyben amit lehetett...
-A mostani rendszer marad: onnantól számolódik a 3 nap, hogy az első csata megvolt.
-Az első pár epikusnál még így marad, megvárják a reakciókat, aztán meglátják.
A max entitás is sántít
Jelenleg ha a legyőzött egyéni epikusok > szint-10, akkor nem kérhetsz ki több entitást.
Azaz ha valaki folyamatosan 3-asával ugrál (egyáltalán működik az ugrálás?), akkor 50. szinten már 39*3+50. szintű entitást hívhat ki valaki, ami 167. szintű entitás... Az azúr légió hol is tart jelenleg? megvan már a 170. szintű?
Szóval ezt is nem a kihívott entitás mennyiségére, hanem szintjére kellene bekalibrálni...
Én feladtam innen
-A mostani rendszer marad: onnantól számolódik a 3 nap, hogy az első csata megvolt.
-Az első pár epikusnál még így marad, megvárják a reakciókat, aztán meglátják.
A max entitás is sántít
Jelenleg ha a legyőzött egyéni epikusok > szint-10, akkor nem kérhetsz ki több entitást.
Azaz ha valaki folyamatosan 3-asával ugrál (egyáltalán működik az ugrálás?), akkor 50. szinten már 39*3+50. szintű entitást hívhat ki valaki, ami 167. szintű entitás... Az azúr légió hol is tart jelenleg? megvan már a 170. szintű?
Szóval ezt is nem a kihívott entitás mennyiségére, hanem szintjére kellene bekalibrálni...
Én feladtam innen
Dátum: 2009.09.28. 15:09:41
Miklós nem kevés fórumon jelezte már, hogy a kreatívhoz hasonló "léetermelő" hatást nem akar betenni már, volt elég baja a kreatívval...
Első körben betenném, hogy CSAK a támadó, nyertes csaták után járjon a jélekszívott lé mennyiség.
(Azonnal megszűnne az, hogy vesztek, de több lét szívok, mint amennyit elvisznek tőlem...)
Első körben betenném, hogy CSAK a támadó, nyertes csaták után járjon a jélekszívott lé mennyiség.
(Azonnal megszűnne az, hogy vesztek, de több lét szívok, mint amennyit elvisznek tőlem...)
Dátum: 2009.09.28. 09:36:56
Addig jó, amíg a 129-es alap iq-dat nem másolja
Dátum: 2009.09.28. 09:33:18
Így utólag belegondolva 2 dolog nem stimmel:
-5-6 naponta lépünk szintet, ez alatt 2 entitást lehet lenyomni, azaz tetszik, nem tetszik a szint igencsak be fog kavarni azoknál, akik hamar sok szintet ugranak az epikkel.
-Hiányzik a dinamika, és az első tárgy jöhetne picit hamarabb (hogy ne érje meg egyéni epik szövizni), a 10+minden kikért tárgy után +5 db-os ciklusok lennének ésszerűbbek.
A Baraty programozása gyors volt, Miklós többször figyelembe vette a fórumozók véleményét, összességében egy "user friendly" megoldás szöletett, melyért még egyszer köszönet!
Az, hogy az emberi természet mindig többet akar, természetes, ez hajtja előre a világot
-5-6 naponta lépünk szintet, ez alatt 2 entitást lehet lenyomni, azaz tetszik, nem tetszik a szint igencsak be fog kavarni azoknál, akik hamar sok szintet ugranak az epikkel.
-Hiányzik a dinamika, és az első tárgy jöhetne picit hamarabb (hogy ne érje meg egyéni epik szövizni), a 10+minden kikért tárgy után +5 db-os ciklusok lennének ésszerűbbek.
A Baraty programozása gyors volt, Miklós többször figyelembe vette a fórumozók véleményét, összességében egy "user friendly" megoldás szöletett, melyért még egyszer köszönet!
Az, hogy az emberi természet mindig többet akar, természetes, ez hajtja előre a világot