Hozzászólások - Ywgarrd
Dátum: 2010.10.12. 20:22:28
Akkor a javaslatom még jobb számotokra: kettéosztod a csapatot, és még tudtok is egymásnak segíteni, egyeztetni, stb. Kibérelhetitek az első két helyet.
Dátum: 2010.10.12. 20:20:15
Idézet: Darah - 2010.10.11. 07:55:43
Tudod miért nem érint? Azért mert elköltöm 15 % ÉP alatt a LE-t, egyébként érintene. Lehet túlzottan parázok, de inkább nem kockáztatok. Tanácsolom próbáld ki.
Wuherrel kapcsolatban nem azt mondtam, hogy nincs esze hozzá (olvasd vissza, nem szeretem ha leszólnak), hanem hogy ezzel kapcsolatban nagyobb a tapasztalatom az övénél. Ezt továbbra is tartom. Mindkét oldalon voltam, ezért írok ilyet.. Többnyire a "kellemesebb" végén, ezért nem rizikózok inkább, mert tudom mekkorát lehet így lehúzni valakitől.
Ugyan miért ne akarjon megmondó ember lenni, akit nem érint?
Hát itt az a divat, nem?
Az reformálja a másikat, és megmondja mihez nem kell ész, akit adott dolog nem is érint.
Nem?
Hát itt az a divat, nem?
Az reformálja a másikat, és megmondja mihez nem kell ész, akit adott dolog nem is érint.
Nem?
Tudod miért nem érint? Azért mert elköltöm 15 % ÉP alatt a LE-t, egyébként érintene. Lehet túlzottan parázok, de inkább nem kockáztatok. Tanácsolom próbáld ki.
Wuherrel kapcsolatban nem azt mondtam, hogy nincs esze hozzá (olvasd vissza, nem szeretem ha leszólnak), hanem hogy ezzel kapcsolatban nagyobb a tapasztalatom az övénél. Ezt továbbra is tartom. Mindkét oldalon voltam, ezért írok ilyet.. Többnyire a "kellemesebb" végén, ezért nem rizikózok inkább, mert tudom mekkorát lehet így lehúzni valakitől.
Dátum: 2010.10.10. 22:00:55
Idézet: Wuher - 2010.10.10. 20:28:45
Ez nagyon mellément több okból is.
1. Nem értem mi köze ennek a bughoz. Egy hibát javítani kell, nem erőforrásért fejleszthető képességet berakni. Ezt te is leírtad, éppen ezért nem sok értelmét látom, hogy ide keverted. Éppen ezért köze nincs a kettőnek egymáshoz.
2. Másképp fogalmazok: már nem vagyok érintett. És lehet meglepődsz, de csöppet tájékozottabb vagyok a témában nálad. Másik részről pedig azért nem érint, mert elköltöm a LE-t 15 % alatt. Okkal teszem én is, nyilván különbözően azoktól, akik vállalják a kockázatot.
3. Az ok az, ami senkit sem érdekel. Miklós több helyen is leírta, hogy ha van valamire lehetőség, akkor amiatt nem fog játékbeli módosítást eszközölni. Senkit sem érintene az egész, ha elköltené a LE-t 15 % alatt. A lehetőség megvan rá, hogy valakik akármilyen okkal nem élnek vele, az már nem a játék hibája.
A hibát kell kiküszöbölni, hogy tényleg 15 % legyen az a 15 %, ebben egyetértünk.
Millio egyszer elmodntuk mar, hogy a 15%-os tamadhatosag bugos(vagy ha nem is bugos valami nem jol mukodik lassu a server stb.). Szerintem is hiba AF-et csinalni belole de az mindenkeppen jogos, hogy kezdjenek vele valamit. Szuksegtelen emiatt kinyirni a pok taktikat nem olyan megoldas kell ami ezt a tevekenyseget ellehetetleniti, de ha 15%-tol vagyok tamadhato akkor az legyen tenyleg 15%.
Akit nem ertint a dolog az ne akarjon mar okos "megmondo" ember lenni, nyilvan senki se direkt raboltatja le magat es azzal is mindenki tisztaba van, hogy 15% alatt is el lehet kolteni az LE-t, oka van annak, hogy nagyon sokan nem koltik el.
Akit nem ertint a dolog az ne akarjon mar okos "megmondo" ember lenni, nyilvan senki se direkt raboltatja le magat es azzal is mindenki tisztaba van, hogy 15% alatt is el lehet kolteni az LE-t, oka van annak, hogy nagyon sokan nem koltik el.
Ez nagyon mellément több okból is.
1. Nem értem mi köze ennek a bughoz. Egy hibát javítani kell, nem erőforrásért fejleszthető képességet berakni. Ezt te is leírtad, éppen ezért nem sok értelmét látom, hogy ide keverted. Éppen ezért köze nincs a kettőnek egymáshoz.
2. Másképp fogalmazok: már nem vagyok érintett. És lehet meglepődsz, de csöppet tájékozottabb vagyok a témában nálad. Másik részről pedig azért nem érint, mert elköltöm a LE-t 15 % alatt. Okkal teszem én is, nyilván különbözően azoktól, akik vállalják a kockázatot.
3. Az ok az, ami senkit sem érdekel. Miklós több helyen is leírta, hogy ha van valamire lehetőség, akkor amiatt nem fog játékbeli módosítást eszközölni. Senkit sem érintene az egész, ha elköltené a LE-t 15 % alatt. A lehetőség megvan rá, hogy valakik akármilyen okkal nem élnek vele, az már nem a játék hibája.
A hibát kell kiküszöbölni, hogy tényleg 15 % legyen az a 15 %, ebben egyetértünk.
Dátum: 2010.10.10. 10:00:47
Lassú idő:
Az első sebződésig tartó megoldás semmiképpen sem jó. Teszem azt, reggel belépek reggel, leveretem magam, elindítok egy 50-es vadászatot, délután belépek, ismét indítok egy 50-es sorozatot, este ismét belépek, indítok egy 50-est. Másnap reggel felkelek, békésen elköltöm az összes LE-t. Utána max ÉP-ről térkapuzok, iszok egy gyógyitalt/használom a mágikus regenerációt és feltöltöm a kínzókamrát. 15 % ÉP alatt elindítok egy 50-es vadászatsorozatot...
Pár AFP-ért gyakorlatilag rabolhatatlan leszek, éljen a tamagocsi.
Mindezt írom úgy, hogy nem vagyok pók, és a LE-re is tudok vigyázni.
Arról, hogy nagyok a fejlesztési költségek magasabb tapasztalati szinteken:
Ez valóban így van, csak éppen a bevételek sem alacsonyak, 15 % alatt vadászva pedig a több mint 3 óra rendelkezésre álló idő alatt, nem 40000 LE-t fog összeszedni egy ilyen karakter. Nyugodtan el lehet költeni azt a mennyiséget 15 % ÉP alatt is.
A józan paraszti ész a játékkel töltött jelentős idő után azt diktáltatja szerintem mindenkivel, hogy akkor kezd valaki vadászni, ha tudja, hogy 3 órán belül ismét rá tud nézni a játékra, hogy elköltse a LE-jét.
Valójában semmi szükség nincs egy nagyon maximum félperces védettségnél hosszabb időre, arra is csak az eseti helyzetek miatt. Aki akar, az a jelenlegi körülmények között is tud vigyázni a lélekenergiájára.
Az első sebződésig tartó megoldás semmiképpen sem jó. Teszem azt, reggel belépek reggel, leveretem magam, elindítok egy 50-es vadászatot, délután belépek, ismét indítok egy 50-es sorozatot, este ismét belépek, indítok egy 50-est. Másnap reggel felkelek, békésen elköltöm az összes LE-t. Utána max ÉP-ről térkapuzok, iszok egy gyógyitalt/használom a mágikus regenerációt és feltöltöm a kínzókamrát. 15 % ÉP alatt elindítok egy 50-es vadászatsorozatot...
Pár AFP-ért gyakorlatilag rabolhatatlan leszek, éljen a tamagocsi.
Mindezt írom úgy, hogy nem vagyok pók, és a LE-re is tudok vigyázni.
Arról, hogy nagyok a fejlesztési költségek magasabb tapasztalati szinteken:
Ez valóban így van, csak éppen a bevételek sem alacsonyak, 15 % alatt vadászva pedig a több mint 3 óra rendelkezésre álló idő alatt, nem 40000 LE-t fog összeszedni egy ilyen karakter. Nyugodtan el lehet költeni azt a mennyiséget 15 % ÉP alatt is.
A józan paraszti ész a játékkel töltött jelentős idő után azt diktáltatja szerintem mindenkivel, hogy akkor kezd valaki vadászni, ha tudja, hogy 3 órán belül ismét rá tud nézni a játékra, hogy elköltse a LE-jét.
Valójában semmi szükség nincs egy nagyon maximum félperces védettségnél hosszabb időre, arra is csak az eseti helyzetek miatt. Aki akar, az a jelenlegi körülmények között is tud vigyázni a lélekenergiájára.
Dátum: 2010.10.09. 21:45:35
Esetleg olyan megoldás volna lehetséges, hogy bekerülne egy lélekgyémántért vásárolható ital ami 50. szinttől elérhető, és az elfogyasztását követő 3-5 indított portyára 50 %-kal több TP-t kap a karakter. Egy karakter összesen egyszer vásárolhat ilyen italt.
Ár: tapasztalati szint*x lélekgyémánt és 20 őskő
Ez szerintem semmilyen kiskaput nem nyitna, és egy újabb taktikázási lehetőség nyílna: mikor használja ki a lehetőséget a játékos, a 30 vagy a 40 TP-s küldetésnél.
Ár: tapasztalati szint*x lélekgyémánt és 20 őskő
Ez szerintem semmilyen kiskaput nem nyitna, és egy újabb taktikázási lehetőség nyílna: mikor használja ki a lehetőséget a játékos, a 30 vagy a 40 TP-s küldetésnél.
Dátum: 2010.10.09. 19:44:17
Most sem ugyanazok vannak a jelenleg nyerésre álló szövetségben mint az előző szervereken, bár tény, hogy egy részük ugyanazok, kiegészülve új játékosokkal.
Gyanítom, hogy a mostani és előző V4-es top5 szövetségekből is igen ütős csapatok alakulnának, lenne 5-10 győzelemre esélyes szövetség.
A díjazás pedig kiterjedhetne a top3 csapatra is: medál az első 2 szövetség minden tagjának csökkenő ősköves juttatás (100, 50, 25). A harmadik szövetség tagjai pedig végzet medált kapnának.
Gyanítom, hogy a mostani és előző V4-es top5 szövetségekből is igen ütős csapatok alakulnának, lenne 5-10 győzelemre esélyes szövetség.
A díjazás pedig kiterjedhetne a top3 csapatra is: medál az első 2 szövetség minden tagjának csökkenő ősköves juttatás (100, 50, 25). A harmadik szövetség tagjai pedig végzet medált kapnának.
Dátum: 2010.10.09. 16:15:52
Már hogyne lenne izgalmasabb? Egyrészt kisebb csapatot kell összehozni, másrészt építés nélkül egy egy karakter nem tud mit kezdeni.
Sőt, én még az őrtorony maximális szintjét csökkenteném is 5-re.
Sőt, én még az őrtorony maximális szintjét csökkenteném is 5-re.
V5-ön kiesett a lélekkút katalizátor, mert már volt portyagömböm. Viszont nem féléves verziót kaptam, pedig tudtommal az kellett volna pottyanjon. Ha a limit nélküli a normális, akkor köszönöm/jük szépen, ám ha nem, akkor kéretik javítani!
Dátum: 2010.10.09. 15:50:59
Én nem unom, egyébként is csak tölteléknek vagyok. Felőlem mehetne V5-ös szabályrendszer szerint 80 dögig is. Viszont kb. 50-nel tartana ugyanannyi ideig az új szabályrendszerrel mint a mostani (építés limit, alacsonyabb létszám, mint azt te is tudod..).
Dátum: 2010.10.09. 13:48:18
A következő szövetségi versenyes V4-re a javaslatom (lévén szövetségi küldetések addigra valószínűleg nem készülnek el) :
V5-ös szabályrendszer, 50 epikussal.
V5-ös szabályrendszer, 50 epikussal.
Dátum: 2010.10.05. 18:31:19
Köszönöm a válaszokat, ez elég világos így már.
Dátum: 2010.10.05. 02:25:49
Ezzel az az egyetlen probléma, hogyha zárolást kapnak a trágárkodó karakterek, akkor egy jó LE-forrás kiesik a sértett listájáról.
Dátum: 2010.10.05. 02:21:47
Az 5. világon a szinguláris ismeretek szakértelem hiányában ezek a küldetések borzalmasan nehezen teljesíthetők a legmagasabb szintűek számára, de alacsonyabb szinteken sem jobb a helyzet. Olyannyira, hogy a 20 TP-s küldetés a 47. a sorban, és anélkül, hogy esély lenne a teljesítésére már elérkezik a karakter akár a 30 TP-shez, ami a 70. a sorban. A 30 és 40 TP-s küldetéseknél még ennél is sokkal nagyobb mértékű lenne a csúszás. Nagyon hasonló volt a helyzet a "támadj meg, és győzz le 5 magasabb szintű végzeturat" küldetésnél anno V1-en Sharpánál, aminek hatására bekerült alternatív megoldásként a kontinuumszűkítés 20-as szintre való fejlesztése. Ugyanezt indokolt volna bevezetni V5-ön ezekre a küldetésekre is (akár egyéb szakértelemmel is) a szerzendő TP-nek megfelelő szintlimitekkel.
Az ezzel kapcsolatos javaslatom már közel 1 hónapja Miklósnál van Baraty közvetítésével. A 10 nappal ezelőtti érdeklődésemre nem kaptam semmilyen visszajelzést, ezért érdeklődök várható-e bármiféle fejlemény avagy sem, és ha igen, mikorra?
Ez egy valós és égető probléma V5-ön, ami viszonylag könnyen kezelhető volna. Azért hoztam létre ezt a rovatot, hogyha a fenti javaslat nem elfogadható, akkor ésszerű és mielőbbi megoldás szülessen a problémára.
*félregépelés
Az ezzel kapcsolatos javaslatom már közel 1 hónapja Miklósnál van Baraty közvetítésével. A 10 nappal ezelőtti érdeklődésemre nem kaptam semmilyen visszajelzést, ezért érdeklődök várható-e bármiféle fejlemény avagy sem, és ha igen, mikorra?
Ez egy valós és égető probléma V5-ön, ami viszonylag könnyen kezelhető volna. Azért hoztam létre ezt a rovatot, hogyha a fenti javaslat nem elfogadható, akkor ésszerű és mielőbbi megoldás szülessen a problémára.
*félregépelés
Idézet: Miklós - 2010.10.04. 13:13:34
Akinek pedig már volt az esemény előtt V5-ön portyagömbje az féléves katalizátort kap mint az aukciós bérlet esetén? Vagy csak lélekgyémántra válthatja be?
Mivel V5-ön nincs értelme a 3. fázis nyereményének, a térkifordító italnak, azt átcseréljük portyagömbra (aki már talált, annál is).
Akinek pedig már volt az esemény előtt V5-ön portyagömbje az féléves katalizátort kap mint az aukciós bérlet esetén? Vagy csak lélekgyémántra válthatja be?
Dátum: 2010.09.30. 19:51:00
Nem attól lesz jó játékos, hogy elveszi valakinek a kedvét, hanem attól, hogy olyan durva karaktert csinál, ami annyira erős, hogy annak hatására megy el valakinek a kedve a játéktól. A kettő nem ugyanaz.
Továbbra sem értem továbbá, hogy az első 3 világra minek lehet még regisztrálni új karaktert? Garantálom, hogy az új játékosok 95 %-a egy hónap után többet a játékra sem fog ránézni. Nyilván nem az egy gépről játszó prémiumos ötösikrekre gondolok.
Továbbra sem értem továbbá, hogy az első 3 világra minek lehet még regisztrálni új karaktert? Garantálom, hogy az új játékosok 95 %-a egy hónap után többet a játékra sem fog ránézni. Nyilván nem az egy gépről játszó prémiumos ötösikrekre gondolok.
Dátum: 2010.09.30. 19:41:11
Sajnos túl alacsony szintűek. Ráadásul gyémántok (szégyenei), így még a szövetségi társaimat sem tudom rájuk állítani..
Dátum: 2010.09.29. 20:02:51
Semmi sem volt tiltva, és teszt idején működött is. Sajnos most így jártam. Különben sem tartottam esélyesnek a top10-be kerülésem, de azért megpróbáltam volna szívesen, a potya LE is jól jött volna.
Dátum: 2010.09.29. 19:35:48
Elindítottam a kvízolimpiát, előtte felkészültem...
...és nézhetem ahogy pereg le az idő az első kérdésnél 15 percről nullára, mert a teszttel ellentétben nem jeleníti meg a "kész" gombot...
...és nézhetem ahogy pereg le az idő az első kérdésnél 15 percről nullára, mert a teszttel ellentétben nem jeleníti meg a "kész" gombot...
Dátum: 2010.09.23. 22:42:19
Nem olyan kicsi az: 1000 SZÖ-nél az már újabb több százezer LE..
Dátum: 2010.09.23. 21:30:25
Ha a hátrányt (többet lehet tőlük rabolni) megemlítjük, akkor az előnyt (azonos hordabelit is támadhatnak) se hagyjuk ki.