Elolvastam.
"nem az a baj, hogy egy két karakter láthatatlan, hanem ha a klán jelentősebb hányada"
Értem. Tehát ha mondjuk 5 másik ember is láthatatlan a szövetségemben, én hiába utazom el vidékre, nem lehetek láthatatlan. Ezt akarod bevezetni?
Hozzászólások - Mortimer
Dátum: 2009.01.25. 18:54:12
Dátum: 2009.01.25. 18:03:49
ja, sose háboruztam, szánalmas vagyok. Mi a karaktered neve?
Akkor kifejtem bővebben: baromi nagy hülyeségeket írsz. Mi az hogy ne lehessen használni a láthatatlanságot vagy a katakombát? Ezek ERRE VALÓK, ezért kerültek be a játékba. RENGETEG hátránya van mindkettőnek, nem jókedvéből lesz valaki láthatatlan.
Még támadó szövetségnél is értelmetlen a korlátozás, mert mi van, ha valaki azért választotta ezek valamelyikét, mert elutazott nyaralni? Te addig nyugodtan püfölnéd?
Akkor kifejtem bővebben: baromi nagy hülyeségeket írsz. Mi az hogy ne lehessen használni a láthatatlanságot vagy a katakombát? Ezek ERRE VALÓK, ezért kerültek be a játékba. RENGETEG hátránya van mindkettőnek, nem jókedvéből lesz valaki láthatatlan.
Még támadó szövetségnél is értelmetlen a korlátozás, mert mi van, ha valaki azért választotta ezek valamelyikét, mert elutazott nyaralni? Te addig nyugodtan püfölnéd?
Dátum: 2009.01.25. 16:35:03
Olyannyira nonszensz dolgokat írsz, hogy félelmetes.
Dátum: 2009.01.25. 16:32:24
Gyüjts össze 2000-et, és menj neki valakinek. Lesz ajánlkozó bőven.
Dátum: 2009.01.24. 15:27:11
Nem teljesen értem amit írsz. Statok a karakterlapomon.
Bármilyen buzogányos, reflektoros támadást szívesen fogadok!
Bármilyen buzogányos, reflektoros támadást szívesen fogadok!
Dátum: 2009.01.24. 10:48:09
Érdekes dolog ez a döntetlenes küldetés, kiválóan megmutatja a játék extrém pontjait.
Lord of destiny és közöttem lévő csata, mindkettőnknél vakító fény/buzogány páros. 165-os a védelmem, amihez 12-t ad a védőfal =177. Lord of destiny támadása 89, nála nincs gyakorlótér. Vakító fényt lövök, bejön rajta, -33 támadás -> 56-ra csökken.
Ezek után HÁROMSZOR eltalált buzogánnyal, a 121-es differencia ellenére. Valahol ez nevetséges.
Lord of destiny és közöttem lévő csata, mindkettőnknél vakító fény/buzogány páros. 165-os a védelmem, amihez 12-t ad a védőfal =177. Lord of destiny támadása 89, nála nincs gyakorlótér. Vakító fényt lövök, bejön rajta, -33 támadás -> 56-ra csökken.
Ezek után HÁROMSZOR eltalált buzogánnyal, a 121-es differencia ellenére. Valahol ez nevetséges.
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2009.01.23. 23:26:33
elementáris fúzió + prémium = napi 50 CSP. Ezt elkölteni négy órába telik. Ennél többet ne akarj a játékkal foglalkozni.
Dátum: 2009.01.23. 22:29:27
1. Az energiakristályosító egy marketingépület, melynek célja a kiégett őskövek számának növelése, hogy befizetésre ösztökéljen, illetve felezze annak árát. Ez a bónusza.
2. A béke csarnokát le lehet rombolni. A félreépítés az ígyjárás kategória.
3. Bármely hasonló fejlesztés nem neked, hanem a topszövetségeknek kedvez. Náluk a legmagasabb a gyakorlótér, a védőfal stb., tehát egy ilyen fejlesztés hidd el, neked nem lenne jó, hacsak nem egyiknek a tagja vagy.
2. A béke csarnokát le lehet rombolni. A félreépítés az ígyjárás kategória.
3. Bármely hasonló fejlesztés nem neked, hanem a topszövetségeknek kedvez. Náluk a legmagasabb a gyakorlótér, a védőfal stb., tehát egy ilyen fejlesztés hidd el, neked nem lenne jó, hacsak nem egyiknek a tagja vagy.
Dátum: 2009.01.23. 19:13:09
A játék legelején vagy, ahol még a random az úr. Hidd el, később ez már bőven nem így van.
Dátum: 2009.01.23. 10:57:38
Szerintem ennek a küldetésnek külön topicot is lehetne indítani. Hasznos link a témában:
http://www.vegzetur.hu/index.php?m=szovetseg&szovi=2318
http://www.vegzetur.hu/index.php?m=szovetseg&szovi=2318
Dátum: 2009.01.22. 20:34:01
Rendszeres hiba, néha előfordul mindenkinél. Miklósék sajnos nem tudják a hiba okát, de mivel mindenkit érint, nem is torzítja a játékot.
Dátum: 2009.01.22. 18:43:24
"10-ed annyi idő ráfordítással is megcsinálhatja ugyanazt, mint mi. "
Többet. Sokkal többet.
Többet. Sokkal többet.
Dátum: 2009.01.22. 16:56:25
Az építő rabszolgák hosszú távon nem befolyásolják a játékot, ezt már Világ 1. tökéletesen megmutatta. Ugyanis nem elég csak építeni, de az építést meg is kell védeni. És a védelemben a rabszolga nagyon jelentős lyukat jelent.
Dátum: 2009.01.22. 14:04:30
Úgy, hogy tisztában leszel a játékkal magával
Dátum: 2009.01.22. 13:04:01
"sajnos sajtolásban IS brutál nagy a random, 30. szintű lény 30as sajtolással 1700-2980 között változik... vicc ez az egész..."
Az alapkoncepciót nem érted.
Van az adott lény. Például puffancs 280 LE, magszim 170 LE, murgattyu 350 LE (hasamra ütöttem, nem ennyi). Utána ez módosul 50-150% között, véletlenszerűen, tehát a puffancs lehet 140 és 420 LE is. Ezután a program eldönti, hogy kapjon e még valamilyen módosítót, legyen e apró, nagy vagy éppen óriási - ekkor felszorozza az eddigi értéket az adott méret módosítójával. Ezután hozzáadódik a spektrálisból jövő százalék, majd a helyes kvízválasz százaléka.
Ha sajtolsz, attól még a vadászat első néhány lépése teljesül, azaz az adott lénytipus megkapja a lénymódosítókat, és erre jön még rá a sajtolásból következő százalék-növekmény.
Az alapkoncepciót nem érted.
Van az adott lény. Például puffancs 280 LE, magszim 170 LE, murgattyu 350 LE (hasamra ütöttem, nem ennyi). Utána ez módosul 50-150% között, véletlenszerűen, tehát a puffancs lehet 140 és 420 LE is. Ezután a program eldönti, hogy kapjon e még valamilyen módosítót, legyen e apró, nagy vagy éppen óriási - ekkor felszorozza az eddigi értéket az adott méret módosítójával. Ezután hozzáadódik a spektrálisból jövő százalék, majd a helyes kvízválasz százaléka.
Ha sajtolsz, attól még a vadászat első néhány lépése teljesül, azaz az adott lénytipus megkapja a lénymódosítókat, és erre jön még rá a sajtolásból következő százalék-növekmény.
Dátum: 2009.01.22. 11:37:29
"az elvitt LE automatikusan fejleszti valamilyen módon a transzcendális projekció szakértelmet"
Manapság már a gyenge karakterek - furcsa módon - más, nagy LE differenciájú karaktereket támadva veszítenek LE-t, amikor nem működik ez a szakértelem.
Manapság már a gyenge karakterek - furcsa módon - más, nagy LE differenciájú karaktereket támadva veszítenek LE-t, amikor nem működik ez a szakértelem.
Dátum: 2009.01.22. 10:27:43
Attól függ, hány szintet lépett. Az idomítás maga nem, de a szintlépés valamelyest növeli a kinyert LE-t.
Dátum: 2009.01.22. 10:20:55
Te most komolyan egy 13. szintű karaktert hasonlítasz össze egy 30. szintűvel?
Dátum: 2009.01.21. 08:38:26
A mostaninál pedig nem nézek alatta felette semmit, csak azt, hogy amelyikkel egy sorban van, azért mennyit kapok.
(Egyébként az igazán expert játékos nem néz semmit, csak a saját küldetéslapját, majd a legutolsóhoz hozzáad 350-et...)
(Egyébként az igazán expert játékos nem néz semmit, csak a saját küldetéslapját, majd a legutolsóhoz hozzáad 350-et...)
Dátum: 2009.01.21. 08:21:31
1. A Küldetések lapon nem látom, hogy ez most a 60. vagy a 61. Vagy számoljak végig ennyit?
2. Mivel egymás mellett van a kettő, a kivülállónak nyilvánvalónak tűnhet, hogy a küldetéssel egy sorban lévő összeg a jutalom. Ami nem igaz.
2. Mivel egymás mellett van a kettő, a kivülállónak nyilvánvalónak tűnhet, hogy a küldetéssel egy sorban lévő összeg a jutalom. Ami nem igaz.