Dátum: 2010.10.08. 08:55:00
Idézet: Offsboy - 2010.10.08. 08:47:16 Idézet: Kocos - 2010.10.07. 23:37:17 Sugok: a drakonokat a te statjaidbol gyartjak le. Mindegy milyen eros vagy kb. ugyanazt a kihivast fogja jelenteni.
Ebben biztos vagy? Én 90%-ban 10xes sebzéssel ölöm a drakónokat, míg gyengébb ismerősök majdnem a felét bebukják.
Biztos, hogy van valamilyen korrelacio, mert ha tamadasos cuccot veszek fel eltalalnak ok is jobban, ha vedelemre megyunk, akkor meg en sem. Lehet mondjuk, hogy szintatlaghoz lovi be. De az az en szintemen nagyon hasonlo hozzam.
Dátum: 2010.10.08. 07:54:48
Idézet: Wuher - 2010.10.07. 20:49:36 Ma, 17:23 Otoaak xxxxx Te nyerted a csatát.
A jutalmad 32 lélekenergia és 4 TP.
Jelezd a bug@vegzetur.hu cimen, ez egyertelmuen hiba, jeriko magyarazat nem allja meg a helyet, ez ugyanis EH es nem rablas.
Nalunk is tobbek elofordult 1-2 hete, az utobbi idoben nem jelentkezett.
Sok joval mondjuk nem tudlak biztatni. A
lassan 4 honapja jelzett EH bug (idonkent kevesebb LE-t ad, mint amennyit kene) javitasa meg mindig folyamatban.
Dátum: 2010.10.07. 23:44:51
Idézet: Jeriko - 2010.10.07. 22:44:13 Idézet: Miklós - 2010.10.07. 22:25:56 Lassú idő: valamit lehet hosszabbitani, de azért nem akarom ezt túlzásba vinni, hogy vki felgyógyul, lead 5 támadást végigveri a térkaput és közben támadhatatlan marad... Esetleg nem 1 hanem 2 lesz a max szintje, igy aki több AF-t rászán kinyújthatja 10 mp-re.
Nem olyan bonyolult megcsinálni, hogy első csatánál (ÉP vesztésnél) elmúljon - nem is jogos, hogy tovább tartson. Az viszont jó lenne, ha nem klikkelő versennyé fajulna a dolog.
Ebből a szempontból még mindig a 16% / első ÉP vesztést tartom jónak.
1% iszonyat sok ido. A klikkeloverenyt ez megnyeri a vedekezonek, tobbet viszont nem kell adni neki.
Kedves pokok: azt meg ertsetek meg, hogy mennyire kiakaszto lehet az, amikor egy katt gyogyulsz es egy katt epikus, egy katt leveretes, es a 3 katt kozott levernek mert lassu a neted. A magas tulfejlesztesi koltsegek miatt a LE-t mindig elloni nem is feltetlenul egyszeru.
Dátum: 2010.10.07. 23:42:24
Idézet: Eliteninja - 2010.10.07. 22:32:53 Azért a 0.02nek 0.01 a fele és nem 0.005
szerintem a negyedelés kicsit túlzás.
A tisztesseges VF-es TP-ra vonatkoztatva szamol. Miklos is, de a kepletek preciz leirasaval hadilabon all (jajj mar latom ahogy irja, hogy nem kell pontos kepleteket kiadni). 1 TP-re szamolva sima maxolt VF-es 50%-ot kap, maxolt kompenzacioval ez 90%-ra kuszik fel.
Dátum: 2010.10.07. 23:37:17
Idézet: Jeriko - 2010.10.07. 20:50:16 Idézet: Kocos - 2010.10.07. 18:06:52 Idézet: Jeriko - 2010.10.07. 17:08:29 ez óriási előny az alacsonyabb szintű karaktereknek.
Ugy erted, nincsenek hatranyban az alacsonyabb szintuek. Mivel a kornyekukon mindenki ugyanannyiadik szintu nem latom a buktatot ebben.
Már ha hátránynak nevezhetjük pl. azt, hogy a vadászatért szintfüggő LE-t lehet szerezni, a térkapuban is szintfüggő LE-t kapsz, állatok sajtolásánál szintén, de szintfüggő az epikus is - egy alacsonyabb szintű karakter mindenből kevesebbet kap. Ez eddig a játék fejlődési vonalának alapjait képezte.
Itt ez abszolút nincs meg.
Na bumm.
Egy alacsonyabb szintű karakter pont annyi AF-et szerezhet, mint egy magas. Egyértelmű buktató nincs ebben, de még nagyobb különbségeket fog okozni adott szinten belül. Másrészt meg borulnak az olyan események is, mind pl. Landragór, egy magasabb szintű karakter relatíve gyengébb lesz benne, mint egy alacsonyabb szintű (alacsonyabb szinten ugyanaz a táp arányaiban sokkal többet jelent).
Sugok: a drakonokat a te statjaidbol gyartjak le. Mindegy milyen eros vagy kb. ugyanazt a kihivast fogja jelenteni.
Dátum: 2010.10.07. 23:33:33
Idézet: Miklós - 2010.10.07. 22:25:56 Kocos - a kompenzáció - VF viszonyát ha másképp nem, a példából remélem meg lehet érteni... A VF felezi a AF-t is. A kompenzáció ebből a felezésből vesz vissza. Ha nem VFezel, egy vadászat után a példában 0.02 AF-t kapsz (maxos alapos tanulással 0.024-et), ha VFezel, 0.005-öt, ha megvan a kompenzáció, 0.009-et.
Egy igen fontos kerdesem felett elsiklottal.
Hanyas szint kell VF-bol, hogy a kompenzacio hasznalhato legyen? Mert nem csak 50-es VF letezik.
Dátum: 2010.10.07. 19:10:13
Idézet: Birka - 2010.10.07. 18:46:33 Ez is egy szempont!
Ötvözve a 2 elméletet mi lenne, ha hosszabb időre adná a védelmet, de nem teljes védelem lenne, hanem szakértelemszint függő %-a a Lélekenergiának lenne csak védve?
Most lehet rosszul figyeltem, de mintha en is PONT ezt irtam volna.
Dátum: 2010.10.07. 18:08:12
Idézet: Almási Viktor - 2010.10.07. 17:22:21 Excel tábal nélkül is lehet játszani
Ez igaz. Hiszen ott a Google spreadsheet.
Dátum: 2010.10.07. 18:06:52
Idézet: Jeriko - 2010.10.07. 17:08:29 ez óriási előny az alacsonyabb szintű karaktereknek.
Ugy erted, nincsenek hatranyban az alacsonyabb szintuek. Mivel a kornyekukon mindenki ugyanannyiadik szintu nem latom a buktatot ebben.
Példa: Egy 80. szintű játékos egy vadászatért egyéb módosítók nélkül 57 TP-t kap. Ekkor ő 0.02 AF-et fog kapni vadászatonként.
Ha ugyanez a játékos maxos VF-el vadászik, akkor 28 TP-t kap, így ő 0.005 AF-t fog kapni, maxos kompenzációval pedig 0.009 AF-et.
Az AF-t 3 tizedes pontossággal számítjuk.
Talán kezelhetőbb lenne, ha nem törtszámokkal kellene számolni (a számolásod is gondolom ezért hibás), hanem mind az AF pont, mind a költség kapna egy 1000-es szorzót.
Mar Endyr (ha jol remlik) javasolta. Miklos megremult a nagy szamoktol. Nem tudom miert. Viszont ha a kerekitesi hibat ele akarjuk kerulni, akkor az 1000-es nagysagrendnel is kellenenek tortek (bar ezek lehetnenek rejtve).
Dátum: 2010.10.07. 18:03:21
Lassu idovel csinjan bannek. Marmint a tovabbi kiterjesztesevel.
Magas szinten jopar karinak epul arra a taktikaja, hogy a vadaszokat elkapjak, amikor elobukkannak. Ha a Lassu idot nagyon elnyujtjuk (volt itt javaslat 1 perctol 1%-ig - ami akar 10 perc is lehet), akkor ezek a karik gyakorlatilag kihalnak. Nyilvan ez sokaknak nem fog fajni, nekik viszont annal inkabb.
Alternativ lehetosegkent felmerult bennem, hogy a Lassu ido szintjetol fuggo %-kal csokkentse a rabolt LE-t a felgyogyulast koveto mondjuk szintenkent 1 percben. Ez lehetne szintenkent 30%, a kepesseg maximuma meg 3-as szint. (Vagy talan meg jobb lenne egy olyan, hogy elso szinten 60% masodik szinten 80% harmadik szinten 90% vedelem.)
Igy a kibukkano emberektol lenyult 40-60-80K LE-bol marad azert 4-6-8K legroszabb esetben is. (Es persze akinek nincs meg a szaki vagy nem figyel oda eleg sokaig, annal tobb is.)
Dátum: 2010.10.07. 17:54:56
Idézet: Birka - 2010.10.07. 16:51:31
Fizikai pajzs. Minden szintje öttel növeli az elnyelésedet. Max. szint: 20. Költség: 5. X. szint előfeltétele: 109+X.. szint.
Mágikus pajzs. Minden szintje tizenöttel növeli a varázslatelnyelésedet. Max. szint: 20. Költség: 5. X. szint előfeltétele: 109+X. szint
Ez is elírás, ennyi %-al növeli nem?
Marmint maxos szinten +300% varazslatelnyeles? Nem lenne ez
picit tulzas?
Gyógyital mesterség. Leírás. Minden szintje 10%-kal megnöveli az őskőért vásárolható gyógyitalok hatékonyságát. Max. szint: 10. Költség: 2.
Na ez így kevés. napi 5 sima ital és 1 ősköves mellet kapok egy őköves ital költség felezést magyarul. A gyógyitalok hatásfokát kéne növelni (ösköves italból továbbra is csak 1 vásárolható naponta!), nem az árát...
Van az az egy ketto is. Ezzel gyakorlatilag 4 lesz.
Ugyanakkor mondjuk 5%/szint hatekonysagot batran adhatna a nem oskovesre is.
Dátum: 2010.10.07. 17:30:12
A Visszafogott fejlődés az AF pontokra is hat, így a VFesek az AF pontokat fele sebességgel kapják, amíg ki nem fejlesztik a Kompenzáció képességet.
Ezt azert illenek pontositani.
Tehat vadaszatra kapott AFP = TP/normalTP*(100-VF)/100?
Mi van Terkapu/Entitas eseten? Mi van portyanal?
Hogyan hat a szingularis?
A fenti mondatban mit jelent az, hogy
"amíg ki nem fejlesztik a Kompenzáció képességet"? Azt, hogy Ha kifejlesztik, a kepletben a 100-VF lecserelodik 100-ra? Hanyas szintre kell ehhez fejleszteni? Vagy esetleg azutan is hat a VF, csak a megfogalmazas teves?
Igy nezne ki teljes keplet?
AFP = TP/normalTP*(100-VF)/100*(1+Komp/10)*(1+AT/20)
Ahol Komp nyilvan a Kompenzacio szintje, az AT pedig az Alapos tanulas-e?
Hanyas VF kell a kompenzaciohoz? 1-es eleg? Ha igen, akkor azt mondanam, hogy egy 20-es visszafogott mellett a kompenzacio tobbet hoz a konyhara kb. azonos szintlepesi sebesseg mellett.
Ha ugyanez a játékos maxos VF-el vadászik, akkor 28 TP-t kap
Ha valaki kihasznalja a jatek adta lehetosegeket, akkor ez valojaban 25 TP. Nem kotozkodeskepp, csak erdemes a szamolasoknal odafigyelni minden lehetosegre.
Hogyan hat a Lathatatlansag a kapott AFP-re? Csak a csokkentett TP-n keresztul hat?
(Es ha itt tartunk, hogyan hat a lathatatlansag Landragorra? Ez meg mindig nyitott kerdes nalam.)
Ha életpontod 15%-ról 15% fölé nő
Ez gondolom 15% alol akart lenni.
Osszessegeben az egesz tetszik, es sajnos meg a kis "hatbaszurasomat" is jogosnak erzem, viszont a fenti kerdeseket tisztazni kene.
Dátum: 2010.10.07. 15:26:41
Idézet: Birka - 2010.10.07. 14:49:52 Utána meg jönne a rinya, hogy 5. voltam a listán, és mért nem kaptam semmit???
Majd te lebeeegeted.
Saját helyezés minek? Első 3 van díjazva 3. hely után a részvétel a fontos, teljesen mindegy hogy 9374. vagy 9412. vagy
Mert erdekel, hogy hanyan vannak elottem? Mert erdekel, hogy elore vagy hatra haladok? Mert ez az egesznek a sava-borsa?
A listák lehetnének "optimálisabbak", de lássuk be ha már nézegeted (rászántad az időt) mindegy a formátum
Ez kb. annyira valos erveles, mintha azt mondanad: hat lehetne jobb autom, de ha mar egyszer hasznalom, akkor mindegy, hogy milyen. Hogy lenne mind1?
Tenyleg Birka, mi lenne ha nem beeegetnal le mindig mindent? Csak kerdezem.
Dátum: 2010.10.07. 14:46:57
Idézet: Danissimo - 2010.10.06. 17:38:55 A térkifordító italt nem lehetne eladni?Mert nekem se visszafogott fejlődésem, se energiahasznosításom nincs.Így nem sok hasznom van belőle.
Lesz ra lehetoseg, hogy LGY-ert elpasszold.
Dátum: 2010.10.07. 14:38:57
Jo lenne minimum az elso 10-et latni, es a sajat helyezes sorszamat.
A listak lehetnenek kicsit helytakarekosabbak, de ez mar reszletkerdes.
Dátum: 2010.10.07. 00:08:06
Idézet: PottomPanna - 2010.10.06. 23:21:44 Új tárgyak akkor már adjanak valami újat.
Az uj targyak adnak uj dolgokat.
Visszacsatolas, szerencse fejlesztes, jobb allatfejlodes.
Dátum: 2010.10.07. 00:07:00
Idézet: masterv - 2010.10.06. 22:20:14 Mondjuk erre éppenséggel megoldás lehetne az, ami sok helyen érvényesül a játékban: "vagy ez, vagy az"... Tehát a %-os értékek közül csak a nagyobbik érvényesül. Ezzel meg lehet fogni a szívás és szaki/tul. bónusz torlódást, viszont pár új tárgy is bekerülhet vele.(epik visszahívással megoldható sokaknak még az is, hogy esetleg valamelyik éppen már el lett hagyva szintben).
Ez egy szep megoldas egy nem letezo problemara. Persze ha bevezetnenk a problemat, ez tenyleg egoldana. De miert is kene bevezetni?
Dátum: 2010.10.06. 21:22:54
Idézet: Tamassoros - 2010.10.06. 20:05:35 igen, ezt tudom de ettől ez még nem volt válasz a kérdésemre
Ha lenne nyaklancban is ilyan bonusz, akkor osszeadodna, es oriasi erteket lehetne elerni, amit a jatekvezetes nyilvan nem akar.
Dátum: 2010.10.06. 21:21:44
Most is nyert tobb olyan kari, aki nem -1, hanem -3-as szorzot kapott, nem 1-2 medal utan. Lehet ujrazni, csak nem konnyu.
Dátum: 2010.10.06. 21:20:24
Idézet: Wuher - 2010.10.06. 17:47:33 Egyszeru a megoldas, azokat a kategoriakat meg kell szuntetni ahol alig van jatekos jelentkezo.
Es neked nem gond, ha a tiedben indulok?