Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Alternatív fejlődés (AF) pontok
kedvelt tagLoWsFérfi
Végzetúr mester
485 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
201. hozzászólás - 2010.09.29. 10:49:03 (Válasz Noug #200 hozzászólására.)
Olvass EH topicot! Ott tettem egy javaslatot.

Szerinted akar valaki kicsit is haladni szintben?
Eltaláltad: Nem akar!
Van akinek fél év az 5 szintlépős küldi (vagy tekercs persze), azok sem raktak egy nyamvadt buznyákot sem a szingura. Pedig megtehették volna.
Ide járok trollkodni!

V1 Kötél Általi Halál
V2 Eltörlő
Törölve: V3 Hopeless
Pontszám: 4.39
kedvelt tagNougFérfi
Végzetúr
80 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
202. hozzászólás - 2010.09.29. 10:58:25 (Válasz LoWs #201 hozzászólására.)
Majd mindjárt elolvasom, megkeresem.

Ugyanakkor tévedsz, illetve erősen sarkítasz. Igen is akar szintet lépni szerintem igen sok ember. (Pl. én is.)

És igen is tesznek szingura, pl én is ilyen emberek javaslatára pakoltam oda pár pontot.

V2-n, ahol _kötelező_ a VF - mert mindenki más ezzel tolja (eltekintve az első 10 helyezettől) én is maxolt VFfel lépek szintet, kínkeservesen. Be is betonozódtam már majd egy éve a 34-35. helyre a toplistán.

Véleményem szerint pont a VF és a szintbe ragadás teszi tamagocsivá a játékot. Nincs újdonság, naponta elvered azt a 15-20 emberkét akit a balsors melléd sorolt, (azért ugyanazokat, mert tudod hogy lehetőleg fixen lecsapod őket, mert különben nem pörög az ismételhető küldetés) ha nálatok a torony akkor vadászol, időnként ha még nem túl erős az epik akkor leveritek. (de mivel beálltál a szintben, előbb utóbb az epik kilőve ugye) Egy egy tárgy szett fél évig is kitart, csak csorgatod a nyálad a tárgylistát böngészve, stb...
"Pops used to say if you find yourself in a hole, the first thing to do is ta stop diggin'."
Pontszám: 7.59
kedvelt tagLoWsFérfi
Végzetúr mester
485 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
203. hozzászólás - 2010.09.29. 11:02:16 (Válasz Noug #202 hozzászólására.)
Ezen problémák egyik megoldása lenne az EH.. csak nem sikerült azt jól eltalálni.

Nah.. akkor már ismerek 1 ilyen embert!
A többi 100 mellett -akik végig szenvedték VF-el és akár láthatatlanságban a szintlépős küldiket- igazi gyöngyszem vagy!
Ide járok trollkodni!

V1 Kötél Általi Halál
V2 Eltörlő
Törölve: V3 Hopeless
Pontszám: 6.07
kedvelt tagPhoboszFérfi
Végzetúr tehetség
139 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
204. hozzászólás - 2010.09.30. 02:00:03 (Válasz LoWs #203 hozzászólására.)
Hope , rólam utalsz itt? Csak 8 hónap volt!:D

Tetszik amúgy az ötlet, nagyon is.Csokit annak akinek a fejéből kipattant.

Egy kérdés: Átkokat ki fogja megírni?Lenne 1-2 ötletem, de már így is elég hülyének hisz itt mindenki ergo nem akarnám közszemlére tenni az ötleteimet
v2 - Elyra
v3 - Phobosz /Vihar Lovagok/

" -Te tudod ki vagy?
- Én IGEN! Egy csávó vagyok, aki egy csávót játszik, aki egy másik csávót játszik!? "
Pontszám: 7.50
kedvelt tagWuherFérfi
Végzetúr mester
327 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
205. hozzászólás - 2010.10.05. 12:48:59
Volt regen egy olyan otlet, hogy az egeszseg es a magia novelje a karakter elnyeleset/varazslat elnyeleset. A magia azota nagyjabol a helyere kerult az egeszseg tovabbra is meglehetosen mostohan van kezelve. Most az AF pontok segitsegevel (en elosorban csak az egeszsegre alapozva) erdemes lenne ezt talan ujra atkondolni es AF kepesseg formalyaban bevezetni mondjuk valahogy igy:

allokepesseg: egeszseg x 0,1 elnyeles szintenkent (max. szint 5)
magikus allokepesseg: egeszseg x 0,2 varazslat elnyeles szintenkent (max. szint 5)

A varazslat elnyelest nyilvan a magiahoz lenne logikusabb kotni de ezt kb. csak a JV tudja eldonteni, hogy a magia tulajdonsagba a jelenlegi erossege mellett belefer e meg egy ilyen plussz erosites.

ui. bocs a modositasert
A hozzászólást Wuher módosította 2010.10.05. 13:26:10-kor
Pontszám: 8.26
népszerűDzsoniKSLFérfi
Végzetúr tehetség
117 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
206. hozzászólás - 2010.10.06. 19:27:12
Az ŐV-ben volt elég sok átok, szerintem kezdésnek onnan át lehetne emelni, illetve akár a kvíz alatt lehetne is újakat írni (Természetesen valakinek mint moderátor engedélyezni kell mielőtt bekerül...)
Élőholt Főoptimalizátor
Pontszám: 8.66
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
207. hozzászólás - 2010.10.07. 16:20:08
Itt egy majdnem végleges verzió...

60. szinttől kezdve a játékosok alternatív fejlődés (AF) pontokat gyűjthetnek. Ahányszor a játékos tapasztalati pontot szerez, ennek arányában AF pontokat is kap.
Az AF képességek AF pontokból fejleszthetőek. Minden AF képességnek van egy szintje, egy költsége (egy szint megvásárlása hány AF pontba kerül), és lehet előfeltétele.
A Visszafogott fejlődés az AF pontokra is hat, így a VFesek az AF pontokat fele sebességgel kapják, amíg ki nem fejlesztik a Kompenzáció képességet.

Tér-idő
Alapos tanulás. Leírás: a szintlépéshez szükséges TP megnő szint x 5%-kal, de a TP-vel együtt kapott AF is megnő ugyanilyen arányban. Max. szint: 4. Költség: 10. Előfeltétel: nincs visszafogott fejlődés.
Kihívó mester. Leírás: Kihívás során a próbákra kapsz szint x +1 -gyet. Max. szint: 10. Költség: 2.
Hasznos energiák. Leírás: Minden szint eggyel növeli az energihasznosítás szakértelmed lehetséges maximumát. (Nem adódik össze a rablás agyarával, a kettő közül az erősebbik érvényesül.) Max. szint: 10. Költség: 2.
Energiamester. Leírás: Az energiahasznosított lélekenergiát és ezzel együtt a kapott TP-t is növelik a portya LE-t módosító tárgyaid. Szintenként a bónusz 7%-ka érvényesül. Max. szint: 5. Költség: 7.
Hatékony pihenés. Leírás: A pihenés hatékonysága megnő. Max. szint: 5. Költség: 2.
Háborgó őrület: Ha a fertőzöttséged 100%, a vadászatért kapott LE megnő szint x 1%-kal. Max. szint: 5. Költség: 8.
Entitásvadászat. Leírás: Minden szintje után eggyel több entitást támadhatsz meg, mint a szinted engedné. Max. szint: 20. Költség: 3.
Egészséges életmód. Leírás. Ha az egészség tulajdonságra vagy specializálva, minden szintje 1%-kal növeli a specializációt. Max. szint: 10. Költség: 3.
Kompenzáció. Leírás. A kapott AF mennyisége 10%-kal megnő. Max. szint: 8. Költség: 4. Előfeltétel: van visszafogott fejlődésed.

Állatok
Harctéri gyógyítás. Leírás: Az állataid gyógyulás alatt is harcolnak. Max szint: 1. Költség: 5.
Gyors gyógyítás. Leírás: Minden szintje 1 perccel csökkenti az állat gyógyítás idejét. Max. szint: 5. Költség: 3.
Alkímista. Leírás: Minden szint egy %-kal növeli az esszencia szerzés esélyét sajtoláskor. Max. szint: 5. Költség: 3/4/5/6/7.
Lassú idő. Leírás: Ha életpontod 15%-ról 15% fölé nő, akár regenerációnak köszönhetően, akár azért, mert gyógyítasz magadon, 5 másodpercig támadhatatlan leszel. Max. szint: 1. Költség: 12.
Respecializáció. Leírás: Egy állatod szakértelempontjait újra eloszthatod. (Többször is használható, gombként jelenik meg az állatoknál.) Költség: 3.

Harc
Mágus specializáció. Leírás: Kritikus varázslat szakértelmed szint x 5%-kal nagyobbnak számít harcban. Max. szint: 5. Költség: 10. Előfeltétel: nincs harcos specializáció.
Harcos specializáció. Leírás: Kritikus ütés szakértelmed szint x 5%-kal nagyobbnak számít harcban. Max. szint: 5. Költség: 10. Előfeltétel: nincs mágus specializáció.
Pörgő ütés. Leírás: Másodlagos támadás szakértelmed hatásfoka megnő. max. szint: 1. Költség: 8.
Detonáció. Leírás: Másodlagos varázslás szakértelmed hatásfoka megnő. max. szint: 1. Költség: 8.
A bőr evolúciója. Leírás: Minden szint öttel növeli a tüskés bőr szakértelmed lehetséges maximumát. Max. szint: 20. Költség: 5. (Tüskés bőr: új szakértelem, a visszacsatoláshoz hasonlóan, ha megsebez vki közelharcban, ő is sebződik). Előfeltétel: nincs Az aura evolúciója.
Az aura evolúciója. Leírás: Minden szint öttel növeli a negatív aura szakértelmed lehetséges maximumát. Max. szint: 20. Költség: 5. (Negatív aura: új szakértelem, ha megsebez valaki varázslattal, ő is sebződik). Előfeltétel: nincs A bőr evolúciója.
Gyűlölet. Leírás: Választott hordagyűlölet szakértelmed maximuma megnő szintenként 2-vel. max. szint: 5. Költség: 5.
Álomtolvaj: Portyázáskor szint x 4% esély, hogy ha az ellenfél pihen, a védekezés bónusza nem érvényesül. Max. szint: 5. Költség: 4.
Rezisztencia. Szintenként 1%-kal megnöveli a rezisztenciádat. Max. szint: 5. Költség: 3/4/5/6/7
Fókuszált erő: Az erőből eredő sebzés szórása kisebb lesz, emellett valamivel nagyobb sebzést kapsz az erőd után. Max. szint: 10. Költség: 5.
Fájdalomtűrés. Minden szint öttel növeli az ellenálló bőr szakértelem maximumát. max. szint: 20. Költség: 5. (Ellenálló bőr: a tüskés bőr és negatív aura szakértelmeket kompenzálja).
Fizikai pajzs. Minden szintje öttel növeli az elnyelésedet. Max. szint: 20. Költség: 5. X. szint előfeltétele: 109+X.. szint.
Mágikus pajzs. Minden szintje tizenöttel növeli a varázslatelnyelésedet. Max. szint: 20. Költség: 5. X. szint előfeltétele: 109+X. szint.

Kalandok
Hosszútávú memória. Leírás: Minden szint eggyel növeli a tárolható kalandok számát. Max. szint: 3. Költség: 3/5/7.
Kalandor. Leírás: minden szint egy %-kal növeli a kaland találás esélyét. Max. szint: 2. Költség: 10/15.
Túlélő. Leírás: Minden szint csökkenti a kalandokban az ÉP próbáknál elszenvedett sebződést 5%-kal, és hozzáad egyet a dobásaidhoz. Max. szint: 5. Költség: 3.

Egyéb
A kufár barátja. Leírás: Kereskedelmed maximuma megnő 20-szal. max. szint: 1. Költség: 20.
Emléktörlés. Leírás: 3 AF árán egy tetszőleges AF képességet eltörölhetsz (de a ráköltött pontokat nem kapod vissza). Max. szint: 1. Költség: 3.
Átokszórás: Karaktered vesztes portyák után választékosan! átkozódik (csak szinesítő szöveg, mást nem csinál) Max. szint: 1. Költség: 3.
Alkusz: Térkapus tárgyaidat/fókuszkristályaidat szint x 20%-kal drágábban tudod eladni a kufárnak. Max. szint: 5. Költség: 5.
Gyógyital mesterség. Leírás. Minden szintje 10%-kal megnöveli az őskőért vásárolható gyógyitalok hatékonyságát. Max. szint: 10. Költség: 2.

A játék során lesznek alternatív lehetőségek is AF pontok szerzésére (pl. esemény jutalomként, aukciós házban).

Képletek
AF = normál TP / (szint*35). Értelemszerűen, ha egy karakternek visszafogott fejlődés szakértelme van, akkor az az AF-et is csökkenti.
Példa: Egy 80. szintű játékos egy vadászatért egyéb módosítók nélkül 57 TP-t kap. Ekkor ő 0.02 AF-et fog kapni vadászatonként.
Ha ugyanez a játékos maxos VF-el vadászik, akkor 28 TP-t kap, így ő 0.005 AF-t fog kapni, maxos kompenzációval pedig 0.009 AF-et.
Az AF-t 3 tizedes pontossággal számítjuk.
Pontszám: 7.20
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
208. hozzászólás - 2010.10.07. 16:30:59 (Válasz Miklós #207 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.10.07. 16:20:08

Lassú idő. Leírás: Ha életpontod 15%-ról 15% fölé nő, akár regenerációnak köszönhetően, akár azért, mert gyógyítasz magadon, 5 másodpercig támadhatatlan leszel. Max. szint: 1. Költség: 12.


Sztem ez nyugodtan legyen 1 perc esetleg 2. Ha vmiert lassu a net, akkor az 5 masodperc nem old meg semmit (csak azt ha a VU server kesik egy kicsit). 1-2 percbol sem lehet exploitolni.

Egyebkent nem tudom miert az allatszakertelmek kozott van


Mágus specializáció. Leírás: Kritikus varázslat szakértelmed szint x 5%-kal nagyobbnak számít harcban. Max. szint: 5. Költség: 10. Előfeltétel: nincs harcos specializáció.
Harcos specializáció. Leírás: Kritikus ütés szakértelmed szint x 5%-kal nagyobbnak számít harcban. Max. szint: 5. Költség: 10. Előfeltétel: nincs mágus specializáció.


Tisztazaskeppen: ezt hogy gondoltatok?
Ha van 500as kritikusom, akkor ha novelek 1et a fenti AFes kepessegeken, akkor 525 vagy 505 lesz a krit? Nagyon nem mindegy!
A hozzászólást Endyr módosította 2010.10.07. 16:37:21-kor
Pontszám: 7.80
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
209. hozzászólás - 2010.10.07. 16:51:31 (Válasz Miklós #207 hozzászólására.)
Alapos tanulás. Leírás: a szintlépéshez szükséges TP megnő szint x 5%-kal, de a TP-vel együtt kapott AF is megnő ugyanilyen arányban. Max. szint: 4. Költség: 10. Előfeltétel: nincs visszafogott fejlődés.


VF2, nem volt elég tanulság a VF? (Valami csavar kéne bele...)

Hasznos energiák. Leírás: Minden szint eggyel növeli az energihasznosítás szakértelmed lehetséges maximumát. (Nem adódik össze a rablás agyarával, a kettő közül az erősebbik érvényesül.) Max. szint: 10. Költség: 2.


Kitétel tetszik, de a 10-es max kevés számítások alapján 30 lenne a korrekt...

Kompenzáció. Leírás. A kapott AF mennyisége 10%-kal megnő. Max. szint: 8. Költség: 4. Előfeltétel: van visszafogott fejlődésed


Hirtelen gondban vagyok, ha valaki megissza a 3. fázisos piát, mi lesz ezzel a szakival???

Lassú idő. Leírás: Ha életpontod 15%-ról 15% fölé nő, akár regenerációnak köszönhetően, akár azért, mert gyógyítasz magadon, 5 másodpercig támadhatatlan leszel. Max. szint: 1. Költség: 12.


5 percet akartál írni nem? 20 mp is kevés tanyanetnél, vagy távvezérlésnél...

Fizikai pajzs. Minden szintje öttel növeli az elnyelésedet. Max. szint: 20. Költség: 5. X. szint előfeltétele: 109+X.. szint.
Mágikus pajzs. Minden szintje tizenöttel növeli a varázslatelnyelésedet. Max. szint: 20. Költség: 5. X. szint előfeltétele: 109+X. szint


Ez is elírás, ennyi %-al növeli nem?

Gyógyital mesterség. Leírás. Minden szintje 10%-kal megnöveli az őskőért vásárolható gyógyitalok hatékonyságát. Max. szint: 10. Költség: 2.


Na ez így kevés. napi 5 sima ital és 1 ősköves mellet kapok egy őköves ital költség felezést magyarul. A gyógyitalok hatásfokát kéne növelni (ösköves italból továbbra is csak 1 vásárolható naponta!), nem az árát...
A hozzászólást Birka módosította 2010.10.07. 17:44:36-kor
Pontszám: 5.43
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
210. hozzászólás - 2010.10.07. 17:08:29 (Válasz Miklós #207 hozzászólására.)
Rengeteg a hiányos leírás:

Hatékony pihenés. Leírás: A pihenés hatékonysága megnő. MENNYIVEL?
Kompenzáció. Leírás. A kapott AF mennyisége 10%-kal megnő. Max. szint: 8. Költség: 4. Előfeltétel: van visszafogott fejlődésed. - azaz időarányosan 90%-ot kapnak. Brutálisan megerősíti a VF-et, ezt érdemes lenne átgondolni.

Lassú idő. Leírás: Ha életpontod 15%-ról 15% fölé nő, akár regenerációnak köszönhetően, akár azért, mert gyógyítasz magadon, 5 másodpercig támadhatatlan leszel. 5 másodperc annak elég, akinek gyors a netje. Javaslom, hogy ehelyett legyen az, hogy te 14%-tól tudsz cselekedni, vagy fordítva: téged csak 16% felett lehet támadni.

Pörgő ütés. Leírás: Másodlagos támadás szakértelmed hatásfoka megnő. max. szint: 1. Költség: 8. MENNYIVEL?
Detonáció. Leírás: Másodlagos varázslás szakértelmed hatásfoka megnő. max. szint: 1. Költség: 8. MENNYIVEL?
A bőr evolúciója. Leírás: Minden szint öttel növeli a tüskés bőr szakértelmed lehetséges maximumát.
Az aura evolúciója...
Itt is kérdéses a hatékonyság. Ha 100%-ig felmehet a visszacsatolás, az nagyon durva lehet.
Álomtolvaj: Portyázáskor szint x 4% esély, hogy ha az ellenfél pihen, a védekezés bónusza nem érvényesül. Max. szint: 5. Költség: 4. Harmatgyenge, így se ér sokat a pihenés bónusz, ráadásul a random miatt kiszámíthatatlan is.
Fókuszált erő: Az erőből eredő sebzés szórása kisebb lesz, emellett valamivel nagyobb sebzést kapsz az erőd után. Az a "valamivel nagyobb" mit takar?

AF = normál TP / (szint*35). Értelemszerűen, ha egy karakternek visszafogott fejlődés szakértelme van, akkor az az AF-et is csökkenti.

Mivel a vadászat és portya TP szintarányos, amit a szint osztóval kivesztek, így mindenki azonos mennyiségű AF pontot fog kapni. Mivel a képességek nagyon erősek, ez óriási előny az alacsonyabb szintű karaktereknek.

Példa: Egy 80. szintű játékos egy vadászatért egyéb módosítók nélkül 57 TP-t kap. Ekkor ő 0.02 AF-et fog kapni vadászatonként.
Ha ugyanez a játékos maxos VF-el vadászik, akkor 28 TP-t kap, így ő 0.005 AF-t fog kapni, maxos kompenzációval pedig 0.009 AF-et.
Az AF-t 3 tizedes pontossággal számítjuk.


Talán kezelhetőbb lenne, ha nem törtszámokkal kellene számolni (a számolásod is gondolom ezért hibás), hanem mind az AF pont, mind a költség kapna egy 1000-es szorzót.
A hozzászólást Jeriko módosította 2010.10.07. 17:16:30-kor
Pontszám: 6.87
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
211. hozzászólás - 2010.10.07. 17:20:46 (Válasz Jeriko #210 hozzászólására.)
A bőr evolúciója. Leírás: Minden szint öttel növeli a tüskés bőr szakértelmed lehetséges maximumát.
Az aura evolúciója...


Ott a Fájdalomtűrés hatás-ellenhatás elv, teljesen korrekt még akkor is ha felmegy 100%-ra az evolúció...

Álomtolvaj: Portyázáskor szint x 4% esély, hogy ha az ellenfél pihen, a védekezés bónusza nem érvényesül. Max. szint: 5. Költség: 4. Harmatgyenge, így se ér sokat a pihenés bónusz, ráadásul a random miatt kiszámíthatatlan is.


Utána kellett néznem mit ad a pihenés +10% védelem, bevallom soha nem vettem észre hatását... Csökkentse a rémálmok miatt az ellenfél IQ-ját is 10%-al ha bejön, úgy már ütős

Enyémről nem írtál semmit
A hozzászólást Birka módosította 2010.10.07. 17:35:34-kor
Pontszám: 4.88
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
212. hozzászólás - 2010.10.07. 17:22:21 (Válasz Jeriko #210 hozzászólására.)
Akkor már kérdezd meg léci azt is a másodlagosok, a kivégzés, a lopás, a vastag bőr meg a szerencse MENNYIVEL?

Szerintem nem kell mindent lematekolni, Excel tábal nélkül is lehet játszani
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 6.58
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
213. hozzászólás - 2010.10.07. 17:26:21 (Válasz Almási Viktor #212 hozzászólására.)
Persze hogy lehet. De ha a képességek egy részénél la van írva, hogy +1%, meg +7% stb. akkor az lenne normális, hogy az összehasonlíthatóság miatt legyen leírva mindhez. Kicsit olyan, mint mikor bemész egy boltba, valamikor ki van írva az árucikk paramétere, máshol meg csak egy fekete zsák...
Pontszám: 7.24
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
214. hozzászólás - 2010.10.07. 17:30:12
A Visszafogott fejlődés az AF pontokra is hat, így a VFesek az AF pontokat fele sebességgel kapják, amíg ki nem fejlesztik a Kompenzáció képességet.


Ezt azert illenek pontositani.

Tehat vadaszatra kapott AFP = TP/normalTP*(100-VF)/100?
Mi van Terkapu/Entitas eseten? Mi van portyanal?
Hogyan hat a szingularis?

A fenti mondatban mit jelent az, hogy "amíg ki nem fejlesztik a Kompenzáció képességet"? Azt, hogy Ha kifejlesztik, a kepletben a 100-VF lecserelodik 100-ra? Hanyas szintre kell ehhez fejleszteni? Vagy esetleg azutan is hat a VF, csak a megfogalmazas teves?

Igy nezne ki teljes keplet?
AFP = TP/normalTP*(100-VF)/100*(1+Komp/10)*(1+AT/20)
Ahol Komp nyilvan a Kompenzacio szintje, az AT pedig az Alapos tanulas-e?

Hanyas VF kell a kompenzaciohoz? 1-es eleg? Ha igen, akkor azt mondanam, hogy egy 20-es visszafogott mellett a kompenzacio tobbet hoz a konyhara kb. azonos szintlepesi sebesseg mellett.

Ha ugyanez a játékos maxos VF-el vadászik, akkor 28 TP-t kap

Ha valaki kihasznalja a jatek adta lehetosegeket, akkor ez valojaban 25 TP. Nem kotozkodeskepp, csak erdemes a szamolasoknal odafigyelni minden lehetosegre.

Hogyan hat a Lathatatlansag a kapott AFP-re? Csak a csokkentett TP-n keresztul hat?
(Es ha itt tartunk, hogyan hat a lathatatlansag Landragorra? Ez meg mindig nyitott kerdes nalam.)

Ha életpontod 15%-ról 15% fölé nő

Ez gondolom 15% alol akart lenni.

Osszessegeben az egesz tetszik, es sajnos meg a kis "hatbaszurasomat" is jogosnak erzem, viszont a fenti kerdeseket tisztazni kene.
A hozzászólást Kocos módosította 2010.10.07. 17:56:48-kor
Pontszám: 7.92
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
215. hozzászólás - 2010.10.07. 17:30:30 (Válasz Miklós #207 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.10.07. 16:20:08

AF = normál TP / (szint*35). Értelemszerűen, ha egy karakternek visszafogott fejlődés szakértelme van, akkor az az AF-et is csökkenti.
Példa: Egy 80. szintű játékos egy vadászatért egyéb módosítók nélkül 57 TP-t kap. Ekkor ő 0.02 AF-et fog kapni vadászatonként.
Ha ugyanez a játékos maxos VF-el vadászik, akkor 28 TP-t kap, így ő 0.005 AF-t fog kapni, maxos kompenzációval pedig 0.009 AF-et.
Az AF-t 3 tizedes pontossággal számítjuk.


Már kaptam levelet, hogy szegény VF-eseket bántom, pedig ők csak negyed annyi pontot kapnak.
Az a nagy kérdés, hogy a VF a fele TP révén hat az AF-re (fele AF), vagy hat a TP-re IS, meg az AF-re IS (negyed AF)?
Pontszám: 7.24
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
216. hozzászólás - 2010.10.07. 17:54:56 (Válasz Birka #209 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2010.10.07. 16:51:31

Fizikai pajzs. Minden szintje öttel növeli az elnyelésedet. Max. szint: 20. Költség: 5. X. szint előfeltétele: 109+X.. szint.
Mágikus pajzs. Minden szintje tizenöttel növeli a varázslatelnyelésedet. Max. szint: 20. Költség: 5. X. szint előfeltétele: 109+X. szint


Ez is elírás, ennyi %-al növeli nem?


Marmint maxos szinten +300% varazslatelnyeles? Nem lenne ez picit tulzas?

Gyógyital mesterség. Leírás. Minden szintje 10%-kal megnöveli az őskőért vásárolható gyógyitalok hatékonyságát. Max. szint: 10. Költség: 2.


Na ez így kevés. napi 5 sima ital és 1 ősköves mellet kapok egy őköves ital költség felezést magyarul. A gyógyitalok hatásfokát kéne növelni (ösköves italból továbbra is csak 1 vásárolható naponta!), nem az árát...


Van az az egy ketto is. Ezzel gyakorlatilag 4 lesz.
Ugyanakkor mondjuk 5%/szint hatekonysagot batran adhatna a nem oskovesre is.
A hozzászólást Kocos módosította 2010.10.07. 17:55:13-kor
Pontszám: 6.88
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
217. hozzászólás - 2010.10.07. 18:03:21
Lassu idovel csinjan bannek. Marmint a tovabbi kiterjesztesevel.
Magas szinten jopar karinak epul arra a taktikaja, hogy a vadaszokat elkapjak, amikor elobukkannak. Ha a Lassu idot nagyon elnyujtjuk (volt itt javaslat 1 perctol 1%-ig - ami akar 10 perc is lehet), akkor ezek a karik gyakorlatilag kihalnak. Nyilvan ez sokaknak nem fog fajni, nekik viszont annal inkabb.

Alternativ lehetosegkent felmerult bennem, hogy a Lassu ido szintjetol fuggo %-kal csokkentse a rabolt LE-t a felgyogyulast koveto mondjuk szintenkent 1 percben. Ez lehetne szintenkent 30%, a kepesseg maximuma meg 3-as szint. (Vagy talan meg jobb lenne egy olyan, hogy elso szinten 60% masodik szinten 80% harmadik szinten 90% vedelem.)
Igy a kibukkano emberektol lenyult 40-60-80K LE-bol marad azert 4-6-8K legroszabb esetben is. (Es persze akinek nincs meg a szaki vagy nem figyel oda eleg sokaig, annal tobb is.)
Pontszám: 6.19
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
218. hozzászólás - 2010.10.07. 18:06:52 (Válasz Jeriko #210 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2010.10.07. 17:08:29
ez óriási előny az alacsonyabb szintű karaktereknek.


Ugy erted, nincsenek hatranyban az alacsonyabb szintuek. Mivel a kornyekukon mindenki ugyanannyiadik szintu nem latom a buktatot ebben.

Példa: Egy 80. szintű játékos egy vadászatért egyéb módosítók nélkül 57 TP-t kap. Ekkor ő 0.02 AF-et fog kapni vadászatonként.
Ha ugyanez a játékos maxos VF-el vadászik, akkor 28 TP-t kap, így ő 0.005 AF-t fog kapni, maxos kompenzációval pedig 0.009 AF-et.
Az AF-t 3 tizedes pontossággal számítjuk.


Talán kezelhetőbb lenne, ha nem törtszámokkal kellene számolni (a számolásod is gondolom ezért hibás), hanem mind az AF pont, mind a költség kapna egy 1000-es szorzót.


Mar Endyr (ha jol remlik) javasolta. Miklos megremult a nagy szamoktol. Nem tudom miert. Viszont ha a kerekitesi hibat ele akarjuk kerulni, akkor az 1000-es nagysagrendnel is kellenenek tortek (bar ezek lehetnenek rejtve).
Pontszám: 6.88
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
219. hozzászólás - 2010.10.07. 18:08:12 (Válasz Almási Viktor #212 hozzászólására.)
Idézet: Almási Viktor - 2010.10.07. 17:22:21
Excel tábal nélkül is lehet játszani


Ez igaz. Hiszen ott a Google spreadsheet.
Pontszám: 6.88
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
220. hozzászólás - 2010.10.07. 18:43:40 (Válasz Kocos #216 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2010.10.07. 17:54:56
Idézet: Birka - 2010.10.07. 16:51:31

Fizikai pajzs. Minden szintje öttel növeli az elnyelésedet. Max. szint: 20. Költség: 5. X. szint előfeltétele: 109+X.. szint.
Mágikus pajzs. Minden szintje tizenöttel növeli a varázslatelnyelésedet. Max. szint: 20. Költség: 5. X. szint előfeltétele: 109+X. szint


Ez is elírás, ennyi %-al növeli nem?


Marmint maxos szinten +300% varazslatelnyeles? Nem lenne ez picit tulzas?


Nézzük meg ezt picit számokkal megtámogatva:
Nálam:
Elnyelés: 69
Varázslat elnyelés: 363

Miklós állítja, hogy ha a szórás mediánokat nézzük, akkor jelenleg a varázslat kör és a harcos körök sebzése közel azonos...
Magyarán ha adsz +X elnyelést közelharcra, akkor az 4-5 találati és 6 állat körön át kifejt ((6*0,5)+4,5)*X elnyelést /0,5 azért, mert mind a 6 körben nem talál azért mind a 4 blöki/!
Ahhoz, hogy megmaradjon az "egyensúly" a varázslat és harcos köt közt ennek alapján kb 7,5X annyi varázslat elnyelést kéne adnod.

+69 elnyelést ad a maxos AF képesség (Ez amúgy halál komolytalan nézve az állatokból hozzá adódó 277-hez képst!) a maga +100%-val, ez összesen 517,5 elnyelést okoz várható értékben.
A 363 -ra az AF +300%-al meg adna 1089 varázslat elnyelést...

Ennek alapján sok a 300%...

Ha meg konstansnak kell értelmezni, ahogy leírta Miklós, akkor +100 (egy csatában 750 sebződés csökkenés!) elnyeléssel szemben +300 varázslat elnyelés áll. A szintemen jellemző 3-6k varázslat sebzésekhez képet nevetséges mennyiség, és 450 sebzéssel eltolja a varászlat kőr javára az "egyensúlyt", abban a portya rendszerben, ami már most is vergődik az IQ spirálban

Szerintem az egészet át kellene számolni, mert a jelenleg felvázolt számok sajnos sehogy nem állják meg a helyüket!
Pontszám: 6
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!