Én szívesen szétütnék minden segítő kezes arcot, akár -10 szintről is, aki azt gondolja, hogy a segítő kéz neki semmiféle LE-előnyt nem ad
Atyám nem lehet, hogy maga vizet prédikál, miközben a farzsebében az nem is szenteltvíz, hanem laposüveg?
Hozzászólások - Aurri
Dátum: 2012.03.25. 12:13:00
Dátum: 2012.03.23. 23:28:11
Igaza van azoknak, akik szerint a kényelmi funkció az áráért cserébe (50 őskő+hetidíj) nevetséges dolgokat ad, ami használható (pl több cucc vásárlása egyszerre, több állat kennelezése) azokat vsz. alapból illene tudnia a játéknak. Ráférne már egy alapos upgrade. Az omniban és a többi kényelmi scriptbe beépített kényelmi dolgokat simán be lehetne rakni a kényelmi funkciókba, akkor talán a prémium tagság is több értelmet nyerne. Össze kellene gyűjteni mi az ami a scriptekből átmenethető a játékba (nem túl nagy munkával) és mi az ami nem.
Dátum: 2012.03.23. 07:14:11
Viskos: 1) 85. Szint és azalatti tapasztalatokat írtam le. 2) vsz. értelmetlen entitást állattal támadni. Elöbb-utóbb úgyis megfekszik.
Az nem üthetem pedig üthető bug pedig tényleg régóta létezik. Van h naponta töbször is belefutok. Van akinél 3-4 katt után támad és nem az 5perc és nem ÉP miatt.
Az nem üthetem pedig üthető bug pedig tényleg régóta létezik. Van h naponta töbször is belefutok. Van akinél 3-4 katt után támad és nem az 5perc és nem ÉP miatt.
Dátum: 2012.03.22. 22:32:22
Jogos. Igyekszek én is top karikat -is- ütni amúgy, viszont végiggondolva a legtöbb vari besül ellenem, pedig úgy mindjárt más lenne a leányzó fekvése. Azért egy-egy Z.Sz.Logan támadástól amortizálódnak rendesen a besték, de kevés játékos áll rá direkt ennyire az állatsebzésre. Másik dolog, hogy ha nem vagyok aktív az állataim sem azok, így nem tudják őket amortizálni. AKi kinthagyja őket céltáblának, az felvállalja a többletsebzés kockázatát is.
Dátum: 2012.03.22. 22:06:41
Hogy írjak valami népszerűtlenet, a talán 2 legfájóbb pontra reagálva:
- IDOMÍTÁS: szint/4-szint/5-ös idomítás szakival + egy idomítós epikus cuccal (fenevad lánca/leah gyűrűje) kiegészítve a bestiák kódexével (40. szint környékén már elérhető) és a második megaeszenciával (ez kicsit húzós de előbb utóbb összejön) az idomítás 3db klikkre és 15 percre korlátozódik (pontosabban 22,5 perc, de elég a 15. percnél jelen lenni a beidomításhoz). Emellett telejsen felesleges scriptelni a napi dolgok mellett kényelemsen meg lehet csinálni, főleg ha nem idomít valaki naponta dögöt. Amiket felírtam 70-80. szint környékén reálisan elérhetőek mindenkinek.
- SEBGYÓGYÍTÁS: nekem kb 50-60. szint óta van egy 50-es vastagbőröm, amit kb. 70 szinten 100-ra toltam fel. Ezt szoktam turbózni ha epikusozok/térkapuzok/entitásozok (bár ez utóbbira rendszerint állatot sem viszek). Annak ellenére hogy szinte midnig mind a 4 állatom harcol és ellövök napi átlag 20 portyát (és egyik állatomon sincs TP adó felszerelés, azaz nem lépik extra gyorsan a szinteket) nagyon ritkán fordult elő (egy kezemen meg tudom számolni) amikor sebgyógyításra szorultam volna. Aki sebgyógyításra esküszik az meg tolhatja a szakit, vannak sebgyógyot adó epikus és térkapus bogyók, meg van egy frankó AF skill amivel akáér 10 percenkétn gyógyíthatunk (ideális 2 epikverés között) .
Mondjuk nem vagyok meggyőződve róla, hogy ezek a scriptek terhelik le leginkább a szerveket, de ezeket látom leggyakrabban használni.
- IDOMÍTÁS: szint/4-szint/5-ös idomítás szakival + egy idomítós epikus cuccal (fenevad lánca/leah gyűrűje) kiegészítve a bestiák kódexével (40. szint környékén már elérhető) és a második megaeszenciával (ez kicsit húzós de előbb utóbb összejön) az idomítás 3db klikkre és 15 percre korlátozódik (pontosabban 22,5 perc, de elég a 15. percnél jelen lenni a beidomításhoz). Emellett telejsen felesleges scriptelni a napi dolgok mellett kényelemsen meg lehet csinálni, főleg ha nem idomít valaki naponta dögöt. Amiket felírtam 70-80. szint környékén reálisan elérhetőek mindenkinek.
- SEBGYÓGYÍTÁS: nekem kb 50-60. szint óta van egy 50-es vastagbőröm, amit kb. 70 szinten 100-ra toltam fel. Ezt szoktam turbózni ha epikusozok/térkapuzok/entitásozok (bár ez utóbbira rendszerint állatot sem viszek). Annak ellenére hogy szinte midnig mind a 4 állatom harcol és ellövök napi átlag 20 portyát (és egyik állatomon sincs TP adó felszerelés, azaz nem lépik extra gyorsan a szinteket) nagyon ritkán fordult elő (egy kezemen meg tudom számolni) amikor sebgyógyításra szorultam volna. Aki sebgyógyításra esküszik az meg tolhatja a szakit, vannak sebgyógyot adó epikus és térkapus bogyók, meg van egy frankó AF skill amivel akáér 10 percenkétn gyógyíthatunk (ideális 2 epikverés között) .
Mondjuk nem vagyok meggyőződve róla, hogy ezek a scriptek terhelik le leginkább a szerveket, de ezeket látom leggyakrabban használni.
Dátum: 2012.03.22. 17:55:29
Alapvetően üdvözlöm a döntést. Annyi megjegyzéssel, hogy az alapvetően idegesítő, scriptekkel legtöbbször kiváltott dolgokat akkor tessék a kényelmi funciókkal -legalább részben- elérhetővé tenni (pl. napi rutinnal vagy nehezzük bárhogy), ez így lenne korrekt.
Prismának igaza van. Nem annyira egyszerű pontosan kiszámolni hogy mikor bukkan fel valaki 15%-ra mert már kismillió dolog módosítja (pl. gyógyszentély, AF, vagy nem tudható van-e prémiuma, stb). A gömb jelenleg - hála a kismillió nerfnek és anticuccnak- arra jó, hogy jó eséllyel megállapítsam aktív-e a tag (és ez sem mindig sikerül, ha valaki ügyes!), és arra hogy legutóbbi gömbözésem óta költött-e LE-t , illetve kapok egy körülbelüli felbukkanási időt, ha 15% alatt van. Ez csak akkor nem módosul ha közben a játékos totálisan magára hagyta a karit, ez magas szinten egy-kát nagy zakó után egyre valószínűtlenebb, hiszen ezer módon beleszólhat a regen tempójába - aki mégsem teszi meg és a LE-t sem költi el, az ne panaszkodjon ha megkopasztják, természetes szelekció áldozata lett. Ezer segítséget kaptak már a farmok a JV-től, nem lehet mindenkit egyesével megerőszakolni hogy költse el a LE-t, vagy NE fessen céltáblát a homlokára 15% alatt (mert bziony ez a 15% alatti vadászat egyik mellékhatása)!
Az igaz, hogy elviekben van lehetőség sorozattámadós scriptre, elvileg gépnél sem kell lenni hozzá, (gömb nélkül mondjuk elég ineffektív lehet, max nagyon lámák ellen működhet alacsonyab szinteken), ezt mindenképpen eradikálni kell!
Viszont az hogy nem próbálhatom megtámadni mondjuk pár percen belül 3x ugyanazt az tényleg kivégezhet egy taktikát és a kristálygömböt is. Még ha nem is oly népszerű a téma, és sokan örömtüzeket gyújtanának ha ez így lenne, ezt azért kényesen kell átgondolni.
Prismának igaza van. Nem annyira egyszerű pontosan kiszámolni hogy mikor bukkan fel valaki 15%-ra mert már kismillió dolog módosítja (pl. gyógyszentély, AF, vagy nem tudható van-e prémiuma, stb). A gömb jelenleg - hála a kismillió nerfnek és anticuccnak- arra jó, hogy jó eséllyel megállapítsam aktív-e a tag (és ez sem mindig sikerül, ha valaki ügyes!), és arra hogy legutóbbi gömbözésem óta költött-e LE-t , illetve kapok egy körülbelüli felbukkanási időt, ha 15% alatt van. Ez csak akkor nem módosul ha közben a játékos totálisan magára hagyta a karit, ez magas szinten egy-kát nagy zakó után egyre valószínűtlenebb, hiszen ezer módon beleszólhat a regen tempójába - aki mégsem teszi meg és a LE-t sem költi el, az ne panaszkodjon ha megkopasztják, természetes szelekció áldozata lett. Ezer segítséget kaptak már a farmok a JV-től, nem lehet mindenkit egyesével megerőszakolni hogy költse el a LE-t, vagy NE fessen céltáblát a homlokára 15% alatt (mert bziony ez a 15% alatti vadászat egyik mellékhatása)!
Az igaz, hogy elviekben van lehetőség sorozattámadós scriptre, elvileg gépnél sem kell lenni hozzá, (gömb nélkül mondjuk elég ineffektív lehet, max nagyon lámák ellen működhet alacsonyab szinteken), ezt mindenképpen eradikálni kell!
Viszont az hogy nem próbálhatom megtámadni mondjuk pár percen belül 3x ugyanazt az tényleg kivégezhet egy taktikát és a kristálygömböt is. Még ha nem is oly népszerű a téma, és sokan örömtüzeket gyújtanának ha ez így lenne, ezt azért kényesen kell átgondolni.
Dátum: 2012.03.22. 08:43:13
Biri: Talán induljunk ki azon játékosokból akik szerint van élet a katakombán túl. Ha megtesszük ezt a bátor feltételezést, akkor láthatjuk hogy nekik ez egy frankó kis fejlesztés hiszen mindenki aki aktív egyenlően részesül a jóságokban. Ha viszont a megint a zéróTPzéró élmény vonalon indulunk el akkor olyasfajta csapások fogják szegény játékosokat sújtani amiket már sajnálatos módon így is megízlelhettek /pl. ismi küldi nerf/.
Dátum: 2012.03.18. 23:23:19
Szerintem túl sok adat nem kell a listára, mert akkor elvész a lényeg. Esetleg megfontolandó egy variálható napi rutin lista, ahol ki/be lehet kapcsolni a számunkra szükséges elemeket. Pl. a Viskos által leírt javaslatok egy része a top kivételével abszolút irreleváns (bár vannak benne jó ötletek is), ráadásul szét is esne az egész (a játékosok kb 95%-nál), ha kidobná pl. a nem kamrázott üthető pléjerek nevét.
Ami jó ötlet viszont: egy pihenés kijelző. Alapvetően a pihenés gombot sokkal okosabban meg lehetne oldani. Lehetne pl. a fenti (már emlegetett) fekete menüsorba berakni egy jelzőt, ami mutatja, hogy 0/3 (vagy ha több pihenés lehetéseges akkor mennyi), azaz 3 pihenés még szabad, ha éppen pihennél, akkor menne visszafelé a számláló (amennyi idő még hátra van). Rákkattintva leállítja/bekapcsolja a pihenést (rákérdezés után), ha betelik (pl. 4/4) kiszürkül. Nem is kell hozzá napi rutin, de ez egy baromi hasznos funkció lenne. Ha a fekete sorba nem megoldható, akkro a mostani pihenés gomb működhetne ki/bekapcs gombként, a színéből azonnal lehetne látni pihenünk-e vagy sem (pl sárgán világít ha aktív a pihenés). De a fekete menüs megoldást használhatóbbnak tartom.
Ami jó ötlet viszont: egy pihenés kijelző. Alapvetően a pihenés gombot sokkal okosabban meg lehetne oldani. Lehetne pl. a fenti (már emlegetett) fekete menüsorba berakni egy jelzőt, ami mutatja, hogy 0/3 (vagy ha több pihenés lehetéseges akkor mennyi), azaz 3 pihenés még szabad, ha éppen pihennél, akkor menne visszafelé a számláló (amennyi idő még hátra van). Rákkattintva leállítja/bekapcsolja a pihenést (rákérdezés után), ha betelik (pl. 4/4) kiszürkül. Nem is kell hozzá napi rutin, de ez egy baromi hasznos funkció lenne. Ha a fekete sorba nem megoldható, akkro a mostani pihenés gomb működhetne ki/bekapcs gombként, a színéből azonnal lehetne látni pihenünk-e vagy sem (pl sárgán világít ha aktív a pihenés). De a fekete menüs megoldást használhatóbbnak tartom.
Dátum: 2012.03.18. 21:04:11
Remek fejlesztésnek ígérkezik (ez is)!
Csak két észrevétel/javaslat/kérdés:
1) Hiánypótló dolog az olcsó ideiglenes állattáp. Nagyon jó lenne egy 40. szintig tartó drágább (3-4 őskő?) verziója. Nem mindenkinek fér bele az idejébe, hogy 3-4 naponta állatfarmot idomítson, nekik nagy segítség lenne egy tovább működő verzió. Amúgy az állatfelszerelés bérlet felezi ezeket a költségeket?
2) Ha már kényelmi funkciók: anno volt róla szó, hogy a felső fekete menüsorra kikerülhetnek a jövőben újabb jelzők. Nagyon jó lenne és még talán elférne egy küldetés számláló. Nem is kell hogy kiírja a küldetés nevét (úgyis hosszú), elég ha felveszem pl. a kábítósat megjelenik hogy 0/40, vagy állatidomítósnál hogy 0/12. Ebből egyből tudnánk mi aktív és hol állunk, nem kellene folyton csekkolni a küldi menüpontot (persze rákattintva bedobja a küldetés menüpontot).
Csak két észrevétel/javaslat/kérdés:
1) Hiánypótló dolog az olcsó ideiglenes állattáp. Nagyon jó lenne egy 40. szintig tartó drágább (3-4 őskő?) verziója. Nem mindenkinek fér bele az idejébe, hogy 3-4 naponta állatfarmot idomítson, nekik nagy segítség lenne egy tovább működő verzió. Amúgy az állatfelszerelés bérlet felezi ezeket a költségeket?
2) Ha már kényelmi funkciók: anno volt róla szó, hogy a felső fekete menüsorra kikerülhetnek a jövőben újabb jelzők. Nagyon jó lenne és még talán elférne egy küldetés számláló. Nem is kell hogy kiírja a küldetés nevét (úgyis hosszú), elég ha felveszem pl. a kábítósat megjelenik hogy 0/40, vagy állatidomítósnál hogy 0/12. Ebből egyből tudnánk mi aktív és hol állunk, nem kellene folyton csekkolni a küldi menüpontot (persze rákattintva bedobja a küldetés menüpontot).
Dátum: 2012.03.18. 09:51:38
A súlyozással az a baj, hogy ha 100-as skálán a tudás könyve 100, reflexek könyve mondjuk 90, az összes többi hozzá képest max. 10. Azaz óriási a szakadék a cuccok erősségében, és attól tartok ez nem is lesz kellően kiegyensúlyozva.
Dátum: 2012.03.16. 19:22:29
Idézet: Tseby dr akula - 2012.03.16. 14:32:29
Ez távol állna az igazságostól. V3-as kari csak nyerhet, a többi meg csak bukhat? Ha kihívás kell akkor vállald a valódi portyavilág szabályokat a nyugdíjas portya helyett Megnéztem a v3-as toplistát, nagy többségében tényleg sokkal gyengébbek a karik, mint a v1-2-őn , de azért egész sok olyan karit találtam, aki a többi világban is megállná a helyét.
Szerintem v1-2 portyás összevonása abszolút indokolt a rohamosan csökkenő játékosbázis miatt (a legnépesebb v1-en ~800-an neveztek a kufár eventre, ez kb megegyezik az aktív játékosok számával). V3/5-nek pedig opcionálissá tenném, AKi elég tökös vállalja :-) Talán vmi kompenzáció járhatna nekik a nem azonos feltételek miatt. Már csak ki kell találni hogyan legyen megoldva? Első lépésként lehetne tesztként időszakos esemény (megnyílnak a párhuzamos világok közötti kapuk, blabla...), ha beválik lehetne rendszeresíteni.
Prisma: pók bölcsességével érvelsz, miközben a topnak a gyors tanulás (+1 szint) az AH jackpot. Hogyan vársz így konszenzust? :-)
Az alapfelvetés igazságtalan, akárhogyan nézzük, mert tény hogy a +100-50-akármennyi% táp szintenként (én inkább buffolt alapos tanulásnak nevezném) igazságtalan azokkal szemben akiknek nem jár. Lehet hogy a top nem értékeli ezt, hiszen ő csak az abszolút mértékben vett tápra hajt, azonban a játékosok jelentős többsége -érthető okokból- a saját környezetében szeretne legjobb lenni. (jelzem jelen fejlesztés is ezt célozza a portyacélpontok összeterelésével, ami kicsit ellentmondásos!) Ehhez pedig óriási táp ez a buff. Mindazonáltal szerintem ha ezen túltesszük magunkat, a játékosok nagy többsége be tudja nyelni ezt a békát (középmezőny és alsóház), hiszen nekik tökéletesen irreleváns, hogy egy 200. szintű kari 2X LE-t szed össze vagy csupán X-et, amennyit majd ők fognak ha oda jutnak. Azonban ismétlem: attól, hogy ettől eltekintünk ez még óriási igazságtalanság. Ám ha jobb megoldás nincs (hoppá, van! - lásd világok közti portya :-) ), el lehet indulni ezen a vonalon.
Nem kell nekünk fix LE, ott a v3 képlet az alapján kapjátok utánnunk a LE-t, remélem, mi meg tőletek a képlet nélkül rendesen.
Mondjuk mivel így akár saját karink is üthető, szerintem a visszaélések miat, mindenki megkapja a v3 képletét maxnak.
Mondjuk mivel így akár saját karink is üthető, szerintem a visszaélések miat, mindenki megkapja a v3 képletét maxnak.
Ez távol állna az igazságostól. V3-as kari csak nyerhet, a többi meg csak bukhat? Ha kihívás kell akkor vállald a valódi portyavilág szabályokat a nyugdíjas portya helyett Megnéztem a v3-as toplistát, nagy többségében tényleg sokkal gyengébbek a karik, mint a v1-2-őn , de azért egész sok olyan karit találtam, aki a többi világban is megállná a helyét.
Szerintem v1-2 portyás összevonása abszolút indokolt a rohamosan csökkenő játékosbázis miatt (a legnépesebb v1-en ~800-an neveztek a kufár eventre, ez kb megegyezik az aktív játékosok számával). V3/5-nek pedig opcionálissá tenném, AKi elég tökös vállalja :-) Talán vmi kompenzáció járhatna nekik a nem azonos feltételek miatt. Már csak ki kell találni hogyan legyen megoldva? Első lépésként lehetne tesztként időszakos esemény (megnyílnak a párhuzamos világok közötti kapuk, blabla...), ha beválik lehetne rendszeresíteni.
Prisma: pók bölcsességével érvelsz, miközben a topnak a gyors tanulás (+1 szint) az AH jackpot. Hogyan vársz így konszenzust? :-)
Az alapfelvetés igazságtalan, akárhogyan nézzük, mert tény hogy a +100-50-akármennyi% táp szintenként (én inkább buffolt alapos tanulásnak nevezném) igazságtalan azokkal szemben akiknek nem jár. Lehet hogy a top nem értékeli ezt, hiszen ő csak az abszolút mértékben vett tápra hajt, azonban a játékosok jelentős többsége -érthető okokból- a saját környezetében szeretne legjobb lenni. (jelzem jelen fejlesztés is ezt célozza a portyacélpontok összeterelésével, ami kicsit ellentmondásos!) Ehhez pedig óriási táp ez a buff. Mindazonáltal szerintem ha ezen túltesszük magunkat, a játékosok nagy többsége be tudja nyelni ezt a békát (középmezőny és alsóház), hiszen nekik tökéletesen irreleváns, hogy egy 200. szintű kari 2X LE-t szed össze vagy csupán X-et, amennyit majd ők fognak ha oda jutnak. Azonban ismétlem: attól, hogy ettől eltekintünk ez még óriási igazságtalanság. Ám ha jobb megoldás nincs (hoppá, van! - lásd világok közti portya :-) ), el lehet indulni ezen a vonalon.
Dátum: 2012.03.16. 18:45:38
Igaz. Regen? Azt nem írja ki, csak a sajátodat látod. Még erre tudok gondolni.
*Megnéztem a csatád. A 6 kör alatt 1008-at regenerált az ellenfeled, ez a megoldás.
Szép szoros küzdelem volt, dühítő lehet, de vigasztaljon hogy így nem szégyen kikapni :-)
*Megnéztem a csatád. A 6 kör alatt 1008-at regenerált az ellenfeled, ez a megoldás.
Szép szoros küzdelem volt, dühítő lehet, de vigasztaljon hogy így nem szégyen kikapni :-)
Dátum: 2012.03.16. 18:26:36
Tseby: A veres bajnokin a kivégzésre is kapsz minuszt a medáljaidtól függően (pontosabban lásd nyitótopic), szerintem ez zavarhatott be.
Más: igazán be lehetne már tenni hogy aki alsóbb kategóriából nevez fel legalább a fa-struktúrában (és esetleg az eredményhirdetésénl a viláégeseméynek fülben) kapjon egy megkülönböztetést (dőlt betű, vagy * a neve után). Ha már külön medál nem jár a Beho szerint ezért a teljesítményért, ennyi kis megkülönböztetés megilletné őket.
Más: igazán be lehetne már tenni hogy aki alsóbb kategóriából nevez fel legalább a fa-struktúrában (és esetleg az eredményhirdetésénl a viláégeseméynek fülben) kapjon egy megkülönböztetést (dőlt betű, vagy * a neve után). Ha már külön medál nem jár a Beho szerint ezért a teljesítményért, ennyi kis megkülönböztetés megilletné őket.
Dátum: 2012.03.15. 18:06:37
A fehér kristályital a maga 5 kristálypontjával önmagában felér egy tökönszúrással. Szerintem alapból ki kellene venni és helyébe tenni a zöldet. Ritkaként KP-t gurítani azért elég szívás.
Dátum: 2012.03.14. 23:41:37
Cras: Elviekben nem lehet belekötni a levezetésedbe, a valóság azonban mást mutat, ugyanis jellemzően a top lépi a leggyorsabban a szinteket sajátos taktikája miatt. (hogy közeli példával éljek: Aurri #917 lvl85, Craslorg #1556 lvl160)
Most utána néztem, mert azt hittem valami ütős példával fogok tudni előrukkolni , de lecsekkolva a tárgyak költségeit azt vettem észre 100. szint felett már nincs radikális változás a prémium tárgyak őskőköltségének változásában, azaz 80. szint körül maxol a mókuskerék, innentől csak a szintlépés üteme szab gátat a játék költségének. Sőt hc játéknál valójában az ismételhető küldik pörgetési üteme, bár ha minden igaz az állatfelszerelések árának változásában hamarosan lesz változás (20-40. szintig beültethető implantok) - remélhetőleg mihamarabb.
Most utána néztem, mert azt hittem valami ütős példával fogok tudni előrukkolni , de lecsekkolva a tárgyak költségeit azt vettem észre 100. szint felett már nincs radikális változás a prémium tárgyak őskőköltségének változásában, azaz 80. szint körül maxol a mókuskerék, innentől csak a szintlépés üteme szab gátat a játék költségének. Sőt hc játéknál valójában az ismételhető küldik pörgetési üteme, bár ha minden igaz az állatfelszerelések árának változásában hamarosan lesz változás (20-40. szintig beültethető implantok) - remélhetőleg mihamarabb.
Dátum: 2012.03.14. 22:12:09
Egyetértek. A segítő kéz működjön azoknak akiknek készült: akik rászorulnak.
Nekem ez pont olyan mint a rokkant kártyás fekete X5-ös a főutcán. Van aki büszkén hirdeti, de nekem a pofám leszakadna.
A jóval kevésbé nyilvánvaló láthatatlanságnál a nerfet szívbaj nélkül meglépték, mondván "ez hibás tervezés". Ha ez nem hibás tervezés, akkor ezek szerint kívánt cél üthetlen terminátorokat gyártani.
Egyszó mint száz: használhassa pl. negatív LE diffes kari, vagy azokat akinek több a bukott portyája (bár ez megint veszélyes talaj, mert a kifacsart stázisbubis karikat is tápolja tovább). A többieket csak erejéhe mérten fordított arányban. Pl. a fentebb is nevezett bátor játékosoknak járhatna csupán 1% segítőkéz.
Amúyg a probléma nem érint, eddig egyszer fordult elő egy Gerinctelen Féregtől (nomen est omen), hogy telepakolta magát kb +150 to allal 76. szinten), szóval túlélném. Azonban roppant mód igazságtalannak találom, hogy van egy módszer ami a legjobbakat gyáva taktikávaé még erősebbeké teszi. Nekem sokkal tetszetősebb lenne a bátor játék preferálása, de erre ugye nincs igény (egy pvp játékban!), már sokszor le lettem érte hurrogva.
Nekem ez pont olyan mint a rokkant kártyás fekete X5-ös a főutcán. Van aki büszkén hirdeti, de nekem a pofám leszakadna.
A jóval kevésbé nyilvánvaló láthatatlanságnál a nerfet szívbaj nélkül meglépték, mondván "ez hibás tervezés". Ha ez nem hibás tervezés, akkor ezek szerint kívánt cél üthetlen terminátorokat gyártani.
Egyszó mint száz: használhassa pl. negatív LE diffes kari, vagy azokat akinek több a bukott portyája (bár ez megint veszélyes talaj, mert a kifacsart stázisbubis karikat is tápolja tovább). A többieket csak erejéhe mérten fordított arányban. Pl. a fentebb is nevezett bátor játékosoknak járhatna csupán 1% segítőkéz.
Amúyg a probléma nem érint, eddig egyszer fordult elő egy Gerinctelen Féregtől (nomen est omen), hogy telepakolta magát kb +150 to allal 76. szinten), szóval túlélném. Azonban roppant mód igazságtalannak találom, hogy van egy módszer ami a legjobbakat gyáva taktikávaé még erősebbeké teszi. Nekem sokkal tetszetősebb lenne a bátor játék preferálása, de erre ugye nincs igény (egy pvp játékban!), már sokszor le lettem érte hurrogva.
Dátum: 2012.03.14. 21:45:45
Bevallom ezt a logikát én sem értettem. Illetve az üzteti logikát igen, de az elvi az hagy némi kivánnivalót. SZerintem a legeslegelső +1 morálos állatfelszerelésnek is pontosan annyiba kellene kerülnie mint egy +25% LE-t és 25 TP-t adó 300. szintűnek, hiszen az 1. szintűnek ez a cucc kb ugyanannyit jelent, mint a 300. szintűnek a fulltápos.
Dátum: 2012.03.13. 20:36:48
Viszont simán fel lehet írni egy "dicsőségfalat" (akár ide a fórumra) az állandó segítő kezesek nevéről, ahonnan már csak egy ugrás a multicsekk. Jellemzően bajnok karikról van szó, akik rettenetesen rászorulnak ám a segítő kézre. Amúgy a szaki valóban nem megoldás. 75% segítő kéz az esetek többségében még mindig behozhatatlan előny, erre AF pontot áldozni pocséklás.
Dátum: 2012.03.12. 19:52:05
Nem mondanám, hogy nem nagy szám.
A szerénység végre valahára enyhített a felfelé ütés TP problémáján (33%-al csökkenti a TP-t, ami nem sok de kezdetnek megteszi), hosszú idő óta az egyik leghiánypótlóbb fejlesztés vsz. Ki tudja, talán lehet majd később tovább fejleszteni is...
A szerénység végre valahára enyhített a felfelé ütés TP problémáján (33%-al csökkenti a TP-t, ami nem sok de kezdetnek megteszi), hosszú idő óta az egyik leghiánypótlóbb fejlesztés vsz. Ki tudja, talán lehet majd később tovább fejleszteni is...
Dátum: 2012.03.11. 17:25:39
Szerintem a két kiesett AH cucc tulaj örüljön az egyszeri alkalomnak és ezentúl vihargyorsan be kellene rekeszteni az ilyen broken cuccok potyogását. Ez egyrészt baromi aránytalanságokat szül másrészt elég nagy kicseszés azokkal akik éveket gyűjtögettek ezekre a cuccokra.