Hozzászólások - Jeriko
Dátum: 2010.07.15. 11:49:44
Pár napja nem működnek térkapuban a plusz LE-t adó cuccok (vámpírfókusz, lélekrabló stb.)
Dátum: 2010.07.13. 10:43:57
Idézet: Kocos - 2010.07.13. 10:22:52
Hát az annyira buta helyen van, hogy kiérdemelt egy ilyet:
div #header, #harmonet, #harmonet_linksor, .bannerek, #linklista, .banner {display: none !important;}
(reklámok mellett).
Egyébként a fejlécben levő füst szép és látványos, de mivel flashből működik, ami nagyon belassítja a böngészőt, már eleve tiltva van adblock-ban a képpel együtt.
A kepernyo tetejen van egy irdatlan nagy fejlec. Kikerulhetne balra, a mostani senkiüfoldjere (Ha kifer, ha nem lenyelhetne, nem tudom ilyet lehet-e.) Ez is lehetne fixed.
Hát az annyira buta helyen van, hogy kiérdemelt egy ilyet:
div #header, #harmonet, #harmonet_linksor, .bannerek, #linklista, .banner {display: none !important;}
(reklámok mellett).
Egyébként a fejlécben levő füst szép és látványos, de mivel flashből működik, ami nagyon belassítja a böngészőt, már eleve tiltva van adblock-ban a képpel együtt.
Dátum: 2010.07.13. 09:54:16
Idézet: Razor - 2010.06.19. 11:30:11
Nagyjából kettő perc.
Tedd fel a stylish kiegészítőt firefox alá, csinálj egy úgy stílust végzetúrhoz, és oda írd be ezt:
div.bal_content { position: fixed; left: 0px; top: 0px; }
Ha nem értesz hozzá, keress meg magánban és segítek. Egyébként nagyon jó ötlet!
Egy ergonómiai fejlesztés jutott eszembe.
Mi lenne ha az oldalsáv (ahol a karilap, szövetség szakik állatok stb gomb van) lenne ilyen? Akárhova görgetek (épületlista alja, karilap alja stb) követne és nem kéne föl-le rohangálni (page up/down home end egérgörgő stb) hanem mindig ott lenne mellettem a képen.
Nem tudom ezt milyen nehéz megvalósítani viszont nagy könnyebbség lenne.
Mi lenne ha az oldalsáv (ahol a karilap, szövetség szakik állatok stb gomb van) lenne ilyen? Akárhova görgetek (épületlista alja, karilap alja stb) követne és nem kéne föl-le rohangálni (page up/down home end egérgörgő stb) hanem mindig ott lenne mellettem a képen.
Nem tudom ezt milyen nehéz megvalósítani viszont nagy könnyebbség lenne.
Nagyjából kettő perc.
Tedd fel a stylish kiegészítőt firefox alá, csinálj egy úgy stílust végzetúrhoz, és oda írd be ezt:
div.bal_content { position: fixed; left: 0px; top: 0px; }
Ha nem értesz hozzá, keress meg magánban és segítek. Egyébként nagyon jó ötlet!
Dátum: 2010.07.08. 12:09:40
Egyébként egy térkapu kb. annyi LE-t ad, mint amit egy csp (méretbónusszal). Erre jön rá a tárgyakból vitát képező max. 55%, ami napi 5 térkapuval számolva 2,75 csp-nyi LE. Ez az a mennyiség, ami halaszthatatlan beavatkozást igényelt.
A "mindenki számára elérhető" Hatalom Tornya ezzel szemben napi 5 csp-t ad (prémiummal számolok), az inspirátorok napi 10-20-at. Egy rubin triász (csak csp-re nézve) megint csak 5 csp-t és még lehetne sorolni.
A "mindenki számára elérhető" Hatalom Tornya ezzel szemben napi 5 csp-t ad (prémiummal számolok), az inspirátorok napi 10-20-at. Egy rubin triász (csak csp-re nézve) megint csak 5 csp-t és még lehetne sorolni.
Dátum: 2010.07.08. 10:42:20
Idézet: Miklós - 2010.07.08. 05:13:10
2.) Nyugodtan lehet példákkal dobálódzni, hogy a gyémánt horda így meg a VF amúgy.
Spec. a gyémánt hordánál nemrég derült ki, hogy a LE szerzési plafonjuk ugyanakkora volt, mint a többi hordánál, így sok esetben nem is volt bónuszuk.
Idézet: Miklós - 2010.07.08. 05:13:10
...soha nem is volt kivánatos, hogy a rubin triásszal, maxos kvizmedálhoz vagy ajánláshoz mérhető újabb effekt legyen a játékban, amely sokak számára nem volt hozzáférhető, mert nem is tudtak róla (honnan tudtak volna, hiszen a tárgy leirásában nem szerepelt). A játékba bekerült a térkapu továbbépitésének lehetősége, ami a tárggyal ellentétben mindenki számára hozzáférhető, megadja a térkapura a (még nagyobb) bónuszt legálisan.
Szerintem a vámpírfókusz/szürke lélekrabló sokkal több játékos számára hozzáférhető, mint az új térkapu. Legalábbis érdemes lenne ennek utánanézni. Entitásból (ami mindenki számára elérhető) gyakorlatilag mindenki ezt szedi ki, míg az új épületek csak a nagyobb szövetségek számára nyújtanak új lehetőségeket.
Idézet: Miklós - 2010.07.08. 05:13:10
Nem a változtatással van baj, mert ha úgy látod, a játékegyensúly ezt kívánja, hát legyen - a lényeg, hogy mindenkire egyformán vonatkozzon (megjegyzem, eddig is mindenkire egyformán vonatkozott, így nem érzem esszenciálisnak a változtatást. A gond - részemről - ezzel van:
Őszintén remélem, hogy nem volt olyan játékosunk, aki úgy gondolta, a térkapu az is egyfajta portyázás, és ezért a fenti jelenség nem hiba, hanem feature. Aki viszont tisztában volt a fenti hibával, kihasználta, és nem jelentette, az bizony csalt.
Valahogy jobban vette volna ki magát a dolog így: "Bocsi, nem így terveztük, tévedtünk, elszúrtuk. Elnézést, 3 nap múlva 0:00-tól így és így fog működni. Köszi a megértést!"
2.) Nyugodtan lehet példákkal dobálódzni, hogy a gyémánt horda így meg a VF amúgy.
Spec. a gyémánt hordánál nemrég derült ki, hogy a LE szerzési plafonjuk ugyanakkora volt, mint a többi hordánál, így sok esetben nem is volt bónuszuk.
Idézet: Miklós - 2010.07.08. 05:13:10
...soha nem is volt kivánatos, hogy a rubin triásszal, maxos kvizmedálhoz vagy ajánláshoz mérhető újabb effekt legyen a játékban, amely sokak számára nem volt hozzáférhető, mert nem is tudtak róla (honnan tudtak volna, hiszen a tárgy leirásában nem szerepelt). A játékba bekerült a térkapu továbbépitésének lehetősége, ami a tárggyal ellentétben mindenki számára hozzáférhető, megadja a térkapura a (még nagyobb) bónuszt legálisan.
Szerintem a vámpírfókusz/szürke lélekrabló sokkal több játékos számára hozzáférhető, mint az új térkapu. Legalábbis érdemes lenne ennek utánanézni. Entitásból (ami mindenki számára elérhető) gyakorlatilag mindenki ezt szedi ki, míg az új épületek csak a nagyobb szövetségek számára nyújtanak új lehetőségeket.
Idézet: Miklós - 2010.07.08. 05:13:10
3.) A felháborodást egyébként abszolút nem értem, mivel leírtam, hogy visszamenőleg a LE-t senkitől nem vesszük el. Eddig így működött, de a továbbiakban nem, ez mindenkit egyformán fog érinteni.
Nem a változtatással van baj, mert ha úgy látod, a játékegyensúly ezt kívánja, hát legyen - a lényeg, hogy mindenkire egyformán vonatkozzon (megjegyzem, eddig is mindenkire egyformán vonatkozott, így nem érzem esszenciálisnak a változtatást. A gond - részemről - ezzel van:
Őszintén remélem, hogy nem volt olyan játékosunk, aki úgy gondolta, a térkapu az is egyfajta portyázás, és ezért a fenti jelenség nem hiba, hanem feature. Aki viszont tisztában volt a fenti hibával, kihasználta, és nem jelentette, az bizony csalt.
Valahogy jobban vette volna ki magát a dolog így: "Bocsi, nem így terveztük, tévedtünk, elszúrtuk. Elnézést, 3 nap múlva 0:00-tól így és így fog működni. Köszi a megértést!"
Dátum: 2010.07.08. 01:27:56
Idézet: Miklós - 2010.07.07. 06:13:54
Őszintén remélem, hogy nem volt olyan játékosunk, aki úgy gondolta, a térkapu az is egyfajta portyázás, és ezért a fenti jelenség nem hiba, hanem feature. Aki viszont tisztában volt a fenti hibával, kihasználta, és nem jelentette, az bizony csalt.
Pár gondolat:
- Visszafogott fejlődés leírásában az szerepel, vadászatnál csökkenti a TP-t. Pedig csökkenti térkapuban is. Ez most feature, vagy bug? Tényleg a játékosoknak kell ezt eldönteni?
- Az ÖSSZES tárgy ÖSSZES képessége működik portyában, térkapuban, epikusnál (elnyelés, tulajdonság bónuszok, regenerálás, lélekszívás stb. Úgy érzem joggal gondolta BÁRKI, hogy ez igaz a csata végi LE-re is. Bár valóban "portya" szó szerepel a leírásban, mint előző pontban is mutattam, a megfogalmazások messze nem egyértelműek a játékban.
- Itt a fórumon - széles nyilvánosság előtt - többször szerepelt már ez a dolog, számolásokban, hordák összehasonlításánál, epikus cuccok választásánál stb. Sőt, tettem már fel a JV-nak ez irányú kérdést én is, pont annak eldöntése érdekében, hogy milyen tárgyat válasszak entitásból. Ezek után bárkire azt mondani, hogy kihasznált egy hibát, kissé meredek - szerintem.
Őszintén remélem, hogy nem volt olyan játékosunk, aki úgy gondolta, a térkapu az is egyfajta portyázás, és ezért a fenti jelenség nem hiba, hanem feature. Aki viszont tisztában volt a fenti hibával, kihasználta, és nem jelentette, az bizony csalt.
Pár gondolat:
- Visszafogott fejlődés leírásában az szerepel, vadászatnál csökkenti a TP-t. Pedig csökkenti térkapuban is. Ez most feature, vagy bug? Tényleg a játékosoknak kell ezt eldönteni?
- Az ÖSSZES tárgy ÖSSZES képessége működik portyában, térkapuban, epikusnál (elnyelés, tulajdonság bónuszok, regenerálás, lélekszívás stb. Úgy érzem joggal gondolta BÁRKI, hogy ez igaz a csata végi LE-re is. Bár valóban "portya" szó szerepel a leírásban, mint előző pontban is mutattam, a megfogalmazások messze nem egyértelműek a játékban.
- Itt a fórumon - széles nyilvánosság előtt - többször szerepelt már ez a dolog, számolásokban, hordák összehasonlításánál, epikus cuccok választásánál stb. Sőt, tettem már fel a JV-nak ez irányú kérdést én is, pont annak eldöntése érdekében, hogy milyen tárgyat válasszak entitásból. Ezek után bárkire azt mondani, hogy kihasznált egy hibát, kissé meredek - szerintem.
Dátum: 2010.07.07. 15:42:19
- X ideig láthatatlan lesz a végzetúr (de ez nem módosítja a normál láthatatlanság használatát).
- X ideig nem 15% hanem 50% lesz a támadhatósága határa (Ő 15% felett már tud támadni).
- X ideig kronokompenzáció 59-es szintű lesz.
- X ideig nem 15% hanem 50% lesz a támadhatósága határa (Ő 15% felett már tud támadni).
- X ideig kronokompenzáció 59-es szintű lesz.
Dátum: 2010.07.05. 22:29:48
Idézet: Timmy - 2010.07.05. 20:41:11
Mivel eladhatatlan relikviákról van szó, ezek simán visszaszámolhatóak.
A kvízes kulcs relikvia "tudásán" kiakadtam most... az sehol sem volt leírva, hogy megháromszorozza az előre megválaszolható kérdéseket!!!
Mivel eladhatatlan relikviákról van szó, ezek simán visszaszámolhatóak.
Dátum: 2010.07.05. 20:54:01
Vadászatgyorsítás: a vadászatok ideje feleződik.
Szuper gyorsaság: X ideig őskő költség nélkül használhatja a gyorsítás funkciót (1/3 őskő helyett ingyen).
Szuper gyorsaság: X ideig őskő költség nélkül használhatja a gyorsítás funkciót (1/3 őskő helyett ingyen).
Dátum: 2010.07.05. 19:20:06
Idézet: Miklós - 2010.07.05. 04:34:50
Visszacsatolás? Az ilyen képességekkel rendelkező varázslatok amúgy is harmatgyengék.
Az irányitottat én is kicsit erőltetettnek éreztem, de a meglevő szakik között már nem volt más választási lehetőség. Akinek van jobb ötlete, írja le nyugodtan.
Visszacsatolás? Az ilyen képességekkel rendelkező varázslatok amúgy is harmatgyengék.
Dátum: 2010.07.03. 20:13:30
Idézet: Ariel - 2010.07.03. 20:04:18
Nem lehetne ilyenkor kivenni a portyalistából? Az ember azt gondolná, portyalistában olyanok szerepelnek, akiket meg lehet támadni.
Ezt a visszajelzést akkor kapod, ha már 5x leverték a célpontodat az elmúlt 3 órában.
Nem lehetne ilyenkor kivenni a portyalistából? Az ember azt gondolná, portyalistában olyanok szerepelnek, akiket meg lehet támadni.
Dátum: 2010.07.02. 16:11:05
Idézet: altair - 2010.06.19. 07:33:25
Ez azért meglehetősen durva csúsztatás. V1-en 50. szinten van akinek 243 TÖ-je, 355 SZÖ-je és 802k építése van.
Szerinted aki ennél többel rendelkezik, az mind kijátszotta/nem tartotta be a szabályokat?
Tudom ez off ide, de a különbségek eddig is bármely szintet nézve a játék szabályainak kijátszásaiból
és annak következetes be nem tartatásából fakadtak, fakadnak.
és annak következetes be nem tartatásából fakadtak, fakadnak.
Ez azért meglehetősen durva csúsztatás. V1-en 50. szinten van akinek 243 TÖ-je, 355 SZÖ-je és 802k építése van.
Szerinted aki ennél többel rendelkezik, az mind kijátszotta/nem tartotta be a szabályokat?
Dátum: 2010.06.29. 10:14:49
Idézet: Endyr - 2010.06.28. 13:18:58
Ilyenkor azért kint lehetne mellette a "gyógyul" felirat.
eppen gyogyul es az utolso gyogyitassal maxba kerult, igy se a gyakorlas se az ujra gyogyithatsz X perc mulva gomb nincs ott mellette
avagy nem?
avagy nem?
Ilyenkor azért kint lehetne mellette a "gyógyul" felirat.
Dátum: 2010.06.26. 17:34:53
Itt is találsz egy szintlépés számolót, szintlépős küldetéshez mindig ezt használom.
Dátum: 2010.06.25. 12:44:38
Hogy jön ide a háborús rendszer?
Dátum: 2010.06.25. 10:08:26
Jól látom, hogy ha egyik állatomnak 15-re fejlesztem az őrködését (ami nudlifütty), az tökéletesen annulál egy 30-as lopást?
Ezzel gyakorlatilag értelmetlenné vált a szakértelem.
Ezzel gyakorlatilag értelmetlenné vált a szakértelem.
Dátum: 2010.06.25. 09:59:31
Ha lehet egy javaslatom:
A felugró "Biztos hogy ezt akarod?" jellegű ablakokat akkor alkalmazzuk, amikor tényleg szükség van rá, visszafordíthatatlan, és helyrehozhatatlan dolgokat tud okozni egy kattintás. Ilyen lehet például egy magas szintű állat kisajtolása.
Egyáltalán nem ilyen egy öltözetváltás, egy állat valamelyik szakértelmének növelése, vagy egy idomítatlan állat kisajtolása.
Nagy általánosságban azt tudom javasolni, hogy amit naponta max. egyszer használ egy játékos, ott hívjuk fel a figyelmét, hogy figyeljen oda, másho ne! Ha úton útfélen megerősítést kérünk, akkor a felugró ablak "okézása" rutinná válik, nem fogja megkülönböztető figyelem kísérni, nem éri el célját - sőt csak bosszúságot okoz a +1 kattintás.
(Konkrétan öltözetváltás hozta ki belőlem ezt a posztot. )
A felugró "Biztos hogy ezt akarod?" jellegű ablakokat akkor alkalmazzuk, amikor tényleg szükség van rá, visszafordíthatatlan, és helyrehozhatatlan dolgokat tud okozni egy kattintás. Ilyen lehet például egy magas szintű állat kisajtolása.
Egyáltalán nem ilyen egy öltözetváltás, egy állat valamelyik szakértelmének növelése, vagy egy idomítatlan állat kisajtolása.
Nagy általánosságban azt tudom javasolni, hogy amit naponta max. egyszer használ egy játékos, ott hívjuk fel a figyelmét, hogy figyeljen oda, másho ne! Ha úton útfélen megerősítést kérünk, akkor a felugró ablak "okézása" rutinná válik, nem fogja megkülönböztető figyelem kísérni, nem éri el célját - sőt csak bosszúságot okoz a +1 kattintás.
(Konkrétan öltözetváltás hozta ki belőlem ezt a posztot. )
Dátum: 2010.06.25. 08:29:51
Ezt picit tovább finomítanám. A szakértelem résznél legyen egy választólista, benne minden szakértelemmel, meg az elején egy "nincs kiválastva" ponttal.
Mögötte 3 gomb: 1) "Alapértelmezett szakértelem", 2) "összes pontot rárakom", 3) "1 ponttal növelem"
Alapértelmezett szakértelem: ha be van állítva, és az állat kap szakértelempontot, automatikusan erre a szakértelemre kerül (ha a szabályok szerint még nem érte el a maximumot)
A másik kettő azt hiszem egyértelmű.
(értelemszerűen az eddigi növeléseket ki is lehetne venni.)
Mögötte 3 gomb: 1) "Alapértelmezett szakértelem", 2) "összes pontot rárakom", 3) "1 ponttal növelem"
Alapértelmezett szakértelem: ha be van állítva, és az állat kap szakértelempontot, automatikusan erre a szakértelemre kerül (ha a szabályok szerint még nem érte el a maximumot)
A másik kettő azt hiszem egyértelmű.
(értelemszerűen az eddigi növeléseket ki is lehetne venni.)
Dátum: 2010.06.25. 07:53:14
Idézet: Katatoniafan - 2010.06.24. 18:35:26
Entitás.Lehetetlen, hogy nem vesztett soha egy csp-t sem, mert vagy mindig full hp-n nyomta, vagy mindig maxra itta magát gyógyitallal.
Az meg megint csak sok-sok LE(!!!).
Úgy emlékszem, őskőért is lehet gyógyitalt venni. v4-en 3-szor annyit. Nem kell maxba menni minden csata előtt, elég 80% körülre. Tulajdonképpen arra kell csak ügyelni, hogy minden csata előtt 80% felett legyél, akkor már nem veszítesz csp-t. Bár szerintem 1-2 csp elvesztése is belefér.
Egy veled azonos szintű karakter legyőzéséért alapban szint/2 TP jár, ezt szingulárissal triplázni lehet. Ez 70. szint környékén 100+ TP csatánként. Ha felfelé ütsz még 1-2 szinttel, szintenként 5%-al növekszik is. Ugyanakkor egy csp-ért 70. szinten kapsz kb. 50 TP-t.
Hogy egy komplett szintet lépjen valaki 70. szint körül, ahhoz elég 200 győztes portya - persze nem lefelé ütve.
Továbbra is azt mondom, megcsinálható, nem is különösebben nehezen.
Entitás.Lehetetlen, hogy nem vesztett soha egy csp-t sem, mert vagy mindig full hp-n nyomta, vagy mindig maxra itta magát gyógyitallal.
Az meg megint csak sok-sok LE(!!!).
Úgy emlékszem, őskőért is lehet gyógyitalt venni. v4-en 3-szor annyit. Nem kell maxba menni minden csata előtt, elég 80% körülre. Tulajdonképpen arra kell csak ügyelni, hogy minden csata előtt 80% felett legyél, akkor már nem veszítesz csp-t. Bár szerintem 1-2 csp elvesztése is belefér.
Egy veled azonos szintű karakter legyőzéséért alapban szint/2 TP jár, ezt szingulárissal triplázni lehet. Ez 70. szint környékén 100+ TP csatánként. Ha felfelé ütsz még 1-2 szinttel, szintenként 5%-al növekszik is. Ugyanakkor egy csp-ért 70. szinten kapsz kb. 50 TP-t.
Hogy egy komplett szintet lépjen valaki 70. szint körül, ahhoz elég 200 győztes portya - persze nem lefelé ütve.
Továbbra is azt mondom, megcsinálható, nem is különösebben nehezen.
Dátum: 2010.06.24. 18:23:54
Idézet: Razz - 2010.06.24. 18:15:55
VÉDEM? Le sem írtam a nevét.
Csupán arra akartam rámutatni, hogy amit itt többen lehetetlennek bélyegeztek, az kivitelezhető.
Jeriko és a többi Bableves defender, ismeritek egyáltalán azt, akit ilyen erőteljesen védtek?
VÉDEM? Le sem írtam a nevét.
Csupán arra akartam rámutatni, hogy amit itt többen lehetetlennek bélyegeztek, az kivitelezhető.