Hozzászólások - Birka
Dátum: 2010.11.22. 18:57:11
Ezt a kódot nem használhatod fel familiáris vagy új relikvia választásához!
Dátum: 2010.11.22. 18:18:50
Mivel a sebzés bónuszt adó tárgyakat az várható alap után adja hozzá, így az ellenfél elnyelésétől független értékek ugye...
Ha az ellenfélnek van 10000-es elnyelése, a te 4 blökiden meg van 4*15 sebzés, és kritelnek, akkor is bevisznek 94 sebzést!!!
Ha az ellenfélnek van 10000-es elnyelése, a te 4 blökiden meg van 4*15 sebzés, és kritelnek, akkor is bevisznek 94 sebzést!!!
Dátum: 2010.11.22. 18:12:32
De ez tök normális!
Ha a fegyverből adódó sebzésed jelentősen kevesebb mint az erő randomból, akkor lazán kijöhet ilyen érték :
Te sebzésed kritikusan:
(fegyerkevés+erősok+fegyverkevés)*rubin-elnyelés
Blöki sebzések:
(((fegyverkeves+erősok)*rubin bónusz-elnyelés)*0,7+tárgybónuszok)*1,5kritikusból
Lehet az elnyelések után van a rubin bónusz, ezt este kiszámolom
Ha a fegyverből adódó sebzésed jelentősen kevesebb mint az erő randomból, akkor lazán kijöhet ilyen érték :
Te sebzésed kritikusan:
(fegyerkevés+erősok+fegyverkevés)*rubin-elnyelés
Blöki sebzések:
(((fegyverkeves+erősok)*rubin bónusz-elnyelés)*0,7+tárgybónuszok)*1,5kritikusból
Lehet az elnyelések után van a rubin bónusz, ezt este kiszámolom
Dátum: 2010.11.22. 18:09:13
Bassza meg van rajtad +42 sebzés blökiken
Az egészet kezdhetem erőről
A blökid sebzésének alapja vagy:
(fegyver sebzés+erőbónusz)*rubin bónusz-elnyelés
vagy
(fegyver sebzés+erőbónusz-elnyelés)*rubin bónusz
Rohadék rubin bónusz bekavar
Ariel, minden csatában nézted a sebzést adó tárgyakat a blökiken, vagy beleestél ugyan abba a hibába mint én?
Az egészet kezdhetem erőről
A blökid sebzésének alapja vagy:
(fegyver sebzés+erőbónusz)*rubin bónusz-elnyelés
vagy
(fegyver sebzés+erőbónusz-elnyelés)*rubin bónusz
Rohadék rubin bónusz bekavar
Ariel, minden csatában nézted a sebzést adó tárgyakat a blökiken, vagy beleestél ugyan abba a hibába mint én?
Dátum: 2010.11.22. 17:51:35
A kritikus ütésben az alap sebzésre ráadja a fegyverből adódó sebzést még egyszer!
Mivel a blökik sebzése az ALAPODBÓL számolódik, ezért (kritikus sebzésed-fegyerből adódó sebzés)*0,7=állataid sebzése.
Jelen példában:
769-333=436
436*0,7=305
Valahol elbasztam a számolást Rohadék rubin bónusz bekavar, lehet elnyelés előtt szoroz? Na majd excelezek picit
Mivel a blökik sebzése az ALAPODBÓL számolódik, ezért (kritikus sebzésed-fegyerből adódó sebzés)*0,7=állataid sebzése.
Jelen példában:
769-333=436
436*0,7=305
Valahol elbasztam a számolást Rohadék rubin bónusz bekavar, lehet elnyelés előtt szoroz? Na majd excelezek picit
Dátum: 2010.11.22. 17:29:30
Erősen markolva fegyveredet, elsöprő erejű támadást indítasz. Talált, 769 sebzést okoztál. Kritikus sebzés! Lélekenergiát szívsz el ellenfeledtől! (+146 lélekenergia) Ellenfeled állatai 106 életpontot sebződtek. Habib, Habib, Habib és Habib az oldaladon harcolnak. 4 támadással 293 sebzés! Ellenfeled állatai 32 életpontot sebződtek.
Regenerálsz 18 életpontot.
Regenerálsz 18 életpontot.
Na kezdjünk neki akkor
293-at sebzett 4 blokid akik 25+20+15+10%-at sebzik azaz 70%-át az elnyeléssel csökkentett ALAP sebzésednek.
Yrdes:
Elnyelés karlapon: 110
bloki1: dombi óriás(60)/148 ==> (60/2+148)*(0,5+0,25*(126/15))=445-ös elnyelés
bloki2: nekrobestia(72)/143 ==> (72/2+143)*2,5=447
bloki3: lávagólem(122)/53 ==> (122/2+53)*2,5=285+2 tárgyból
bloki4: lávagólem(122)/42 ==> (122/2+42)*2,5=257
blöki elnyelés: (445+447+285+2+257)/4=359
Össz elnyelése: 359+110=469
Magyáran a 769-es sebzésed valójában 769+469 azaz 1238 volt. (Az elnyelés mindig a képlet végén vonódik!) Ebből az alap sebzésed 419+469=888.
Persze mivel csodálatos Rubin vagy, így csökkenteni kell ezt az értéket még 5%-al így 1179 és 846 a 2 keresett érték!
Mivel a kritikus ütés nem duplázza az erő bónuszodat, így egész egyszerűen adódik, hogy a fegyvered sebzésére dobott a gép 1179-846=333-at, és az erő bónuszod 845-333=512 volt!
Ez egy gyenge közepes rnd dobást takar magában...
Yrden vicsorogva sújt rád a Fairlight varázsbotjával. 485 életpontot vesztettél. Ellenfeled lélekenergiát szív el! (-19 lélekenergia) Az állataid 4 életpontot sebződtek. Nyomi, Zokni, Szekszicsokoládé és Huncutjóska is rád vetik magukat. 4 támadással 384 sebzést okoztak.
Van +42 sebzés a blökiken!
485*0,7=339,5 a várható blöki sebzés, erre rájon +42 ==> 339+42=381 (Valahol elkerekít a progi )
Én így nem látok sehol sem problémát...
Dátum: 2010.11.22. 13:11:45
Elfogytak az észérvek, jöhet az izomszag?
Otoaak, az általad felhozott esetek lazán benne vannak a számítási metodikában. Valamint érdekes módon mélyen kussolsz az erőkompenzációs szorzódról, mely a 600-as erődből lazán csinál 1200++-os maximális erő bónuszt, ha maxot dob az erő random
Otoaak, az általad felhozott esetek lazán benne vannak a számítási metodikában. Valamint érdekes módon mélyen kussolsz az erőkompenzációs szorzódról, mely a 600-as erődből lazán csinál 1200++-os maximális erő bónuszt, ha maxot dob az erő random
Dátum: 2010.11.22. 12:13:26
Szerintem meg te fogd fel, hogy ez igy nem jo. Dob a gep nem talalsz be, szamol belole allatsebzest mivel nem talaltal be ezert elnyeles kiiktatva, es beutnek a dogok mondjuk 1100-at krittel aztan kov kor, dob a gep betalalsz, az elnyeles leviszi fix.-en 1-re a sebzest es az allatok utnek kritelve 4-et. Ez normalis ?
Ez mekkora téveszme!
Az alap sebzés kiszámításakor benne van az elnyelés, horda bónusz stb! Egyetlen egy dolog nem számolódik, az pedig a sikeres kritikus ütésed! Azaz ha találsz, ha nem akkor is benne van a várható sebzésben az elnyelésed!!!
Otoaak, te úgy is vered el Barriqe-ot, hogy elvileg esélyed nem kéne hogy legyen (legalább is szerinted szegény harcosként), hiába kapsz be kritikus varázslatot, akkor mi a sírás alapja?
Dátum: 2010.11.22. 12:07:13
???
A sebzés várható alapját a találat eldöntése ELŐTT számolja ki a program! Azaz ha találsz ha nem akkor is megvan ELŐRE mennyi lesz a blökijeid sebzése arra a harci körre! Namost ha kicsit dob várható sebzésre, akkor jóhogy kicsi ennek a %-os értéke is! (Az általad említett én keveset sebzek a blökim is keveset, és az én sokat sebzek akkor a blökim is sokat...)
Képzeld el ilyen esetekben mekkorát szívnál, ha még a játékos is eltalált volna Kiányzik a verés mi???
Namost ha a várható sebzés sok, de te balfaszbéna vagy, és nem találsz, akkor nehogy már a blökik legyenek a hibásak, hogy a te bénaságod ellenére rá tudtak csimpaszkodni az ellenfeled tökére!
A sebzés várható alapját a találat eldöntése ELŐTT számolja ki a program! Azaz ha találsz ha nem akkor is megvan ELŐRE mennyi lesz a blökijeid sebzése arra a harci körre! Namost ha kicsit dob várható sebzésre, akkor jóhogy kicsi ennek a %-os értéke is! (Az általad említett én keveset sebzek a blökim is keveset, és az én sokat sebzek akkor a blökim is sokat...)
Tehát, ha nem talál el akkor nagyobbat üt a dög.
Képzeld el ilyen esetekben mekkorát szívnál, ha még a játékos is eltalált volna Kiányzik a verés mi???
Namost ha a várható sebzés sok, de te balfaszbéna vagy, és nem találsz, akkor nehogy már a blökik legyenek a hibásak, hogy a te bénaságod ellenére rá tudtak csimpaszkodni az ellenfeled tökére!
Dátum: 2010.11.22. 10:55:21
Egyébként nem értem, hogy ezt még mindig miért nem sikerült megcsinálni, holott már elég rég óta szó volt róla, hogy a dögöt találjanak már függetlenül a gazdájuktól, mert baromira irritáló.
Hányszor magyarázzuk meg el neked, hogy ez nem hiba! Még egyszer a gyengébbek kedvéért:
A progi dob egy várható alap sebzést harci körönként, ha a blökik találnak, akkor ennek bizonyos %-át beverik!
Ha te találsz, akkor neked is ebből a sbezésből számolódik a fizikai sebzésed!
Tök mindegy hogy külön dob-e a progi egy harci körön belül 2 várható sebzést (neked és a blökiknek), a szórása azonos lesz a várható sebzéseknek.
Mit érnénk el vele, ha mégis bevezetésre kerülne a dupla dobás, ezzel a fölös szerver terhelést? Lennének harci körök ahol te ütsz 1200-at a blökijeid meg 4-et, akkor meg azért menne a rinya...
Dátum: 2010.11.22. 10:43:13
Cras, nem azt mondtam hogy elszállt a varázslat kor...
A jelenlegi rendszer ehhez a torzult varázslat bónuszhoz lett igazítva szépen lassan. Most mar ballance van, csak értelmét vesztette a varázslat elnyelés és a vastag bor, valamint extrém erős a taumaturgia és a másodlagos varázslat az erőhöz és a másodlagos támadáshoz képest.
Term iszonyat ballance borulás lenne, ha most a varázslat elnyelés megkapna a "normális" mértékét. Hirtelen a varázslatok sokadrandú tényezők lennének csatában, és ez nem lehet cél! Marad a folyamatos "simítgatás"...
A jelenlegi rendszer ehhez a torzult varázslat bónuszhoz lett igazítva szépen lassan. Most mar ballance van, csak értelmét vesztette a varázslat elnyelés és a vastag bor, valamint extrém erős a taumaturgia és a másodlagos varázslat az erőhöz és a másodlagos támadáshoz képest.
Term iszonyat ballance borulás lenne, ha most a varázslat elnyelés megkapna a "normális" mértékét. Hirtelen a varázslatok sokadrandú tényezők lennének csatában, és ez nem lehet cél! Marad a folyamatos "simítgatás"...
Dátum: 2010.11.22. 08:29:33
Cras, maxos kunyhóval, 100+100-as vastag bőrrel csak a varázslatok sebzik a blökiket. Igaz azok ellen olyan mintha nem lenne vastag bőröd...
A taumaturgia szorzó bónusza miatt totál elmásztak az erőviszonyok Mind a varázslat elnyelés értelmetlen, mind a vastag bőr szempontjából a varázslatok ellen. (Igaz komoly előrelépés volt amikor Miklós megemelte 2,5X-esre a hatásfokot varázslatok ellen.)
A gyakorlatban az lenne a normális, hogy ha a 7 karci körben érvényesülő elnyelés és az egy harci körös varázslat elnyelés potenciálja és hasznossága azonos lenne. De lobbizhatunk a világ végéig Miklós akkor se fogja belátni, hogy a varázslat elnyeléseknek minimum 5X akkoráknak kellene lennie mint a közelharcinak. És ugye ugyan ez vonatkozik a vastag bőrre is...
Amíg a tau 2,5-3%-ot ad rá szintenként a varázslat sebzésre, a vastag bőr meg 2,5 elnyelést, addig sajnos marad az időrabló gyógyítás (És ugye itt is AF képességgel lehet csökkenteni az időt, a helyett, hogy a probléma gyökereit gyomlálta volna a fejlesztés )
A taumaturgia szorzó bónusza miatt totál elmásztak az erőviszonyok Mind a varázslat elnyelés értelmetlen, mind a vastag bőr szempontjából a varázslatok ellen. (Igaz komoly előrelépés volt amikor Miklós megemelte 2,5X-esre a hatásfokot varázslatok ellen.)
A gyakorlatban az lenne a normális, hogy ha a 7 karci körben érvényesülő elnyelés és az egy harci körös varázslat elnyelés potenciálja és hasznossága azonos lenne. De lobbizhatunk a világ végéig Miklós akkor se fogja belátni, hogy a varázslat elnyeléseknek minimum 5X akkoráknak kellene lennie mint a közelharcinak. És ugye ugyan ez vonatkozik a vastag bőrre is...
Amíg a tau 2,5-3%-ot ad rá szintenként a varázslat sebzésre, a vastag bőr meg 2,5 elnyelést, addig sajnos marad az időrabló gyógyítás (És ugye itt is AF képességgel lehet csökkenteni az időt, a helyett, hogy a probléma gyökereit gyomlálta volna a fejlesztés )
Dátum: 2010.11.19. 19:16:19
Ami v5-ön nincs
Dátum: 2010.11.17. 21:53:12
Na ez a baromság melyik lapon van? Had javítsam ki...
Megtaláltam, javítva!
Megtaláltam, javítva!
Dátum: 2010.11.17. 10:35:30
Durva az hogy V5-ön 755 pontnyian jelentkeztek, a spec világ beveri a v2-őt majdnem?
Dátum: 2010.11.16. 08:25:49
Jelezve lett Miklósnak hogy ugyan az jött már. Hívatlan sajtóközlemény:
A 6. esszencia direkt azonos az elsővel, és előfordulhatnak még ismétlések. Van leprogramozott esszencia, csak most megint ez jött a sorban...
Kivi leszek a 7. ezek után mi lesz
A 6. esszencia direkt azonos az elsővel, és előfordulhatnak még ismétlések. Van leprogramozott esszencia, csak most megint ez jött a sorban...
Kivi leszek a 7. ezek után mi lesz
Dátum: 2010.11.14. 16:46:20
Nincs benne bug, csak a limit a szint-9 mint kiderült Wikit javítom...
Dátum: 2010.11.14. 16:44:42
Ariel, hol van büntetve a lefelé ütés?
-EH-val -3 szintig nincs semmilyen veszteséged
-Már -1 szintre ütve is /3-al és nem /2-vel számolja a TP-t
-Tárgyalőnyöd, és támbónusz előnyöd van, ha lefelé ütsz
-Extrém leütéseknél működik továbbra is a lélekszívás, míg a tp drasztikusan csökken
-Extrém leütésnél jelentősen kevesebb tp-ből csinálod meg a pp-s küldetéseket
stb...
Ez egy farmer játék, ami támogatja a normális taktikai hadviselést, azaz azokat támadod, akik ellen fix a siker, és minimális a veszteség.
-EH-val -3 szintig nincs semmilyen veszteséged
-Már -1 szintre ütve is /3-al és nem /2-vel számolja a TP-t
-Tárgyalőnyöd, és támbónusz előnyöd van, ha lefelé ütsz
-Extrém leütéseknél működik továbbra is a lélekszívás, míg a tp drasztikusan csökken
-Extrém leütésnél jelentősen kevesebb tp-ből csinálod meg a pp-s küldetéseket
stb...
Ez egy farmer játék, ami támogatja a normális taktikai hadviselést, azaz azokat támadod, akik ellen fix a siker, és minimális a veszteség.
Dátum: 2010.11.14. 09:45:00
Otoaak a fentről jövő támadások teljes mértékben veszteség kategóriák, mert annyi TP-t adnak. Felfelé amúgy is csak pókok és ultratápok támadnak, minek erősítse még jobban őket Miklós? És igen, a szintbeli rohanás egyik áttételes előnye, hogy védve vannak a lejebbről jövő támadások ellen.
Senki nem kötelez téged, hogy támadj felfelé, ha meg téged támadnak, akkor véd a gyűrű!
Craslorg, a gyűrű teljesen levédi a TP-t, éppen ezért nem tud tömni a KH sem végre...
Legalább is én nem kapok TP-t:
Senki nem kötelez téged, hogy támadj felfelé, ha meg téged támadnak, akkor véd a gyűrű!
Craslorg, a gyűrű teljesen levédi a TP-t, éppen ezért nem tud tömni a KH sem végre...
Legalább is én nem kapok TP-t:
Dátum: 2010.11.13. 22:33:07
Erre van az kitalálva, hogy a megautlra esszenciák száma véges.
Bár lehet csak javaslat volt?
Bár lehet csak javaslat volt?