Kíváncsi vagyok, hogy lesznek-e ilyenek, mennyi, meddig, milyen gyorsan fogtok újra épületekért könyörögni és meddig. Utána kezdődik a kör elölről
Vagy a VT-re és a szöviküldire lehetne egy olyan épület ami semmit nem ad, csak húzhatjátok rá a szinteket, hogy meglegyen a 10-10-10, meg a szerencse is nőhet 3-3-3 meg szint*x magasságokba.
Hozzászólások - Quellon
Dátum: 2012.09.11. 07:57:15
Dátum: 2012.09.11. 07:18:58
Tetszik-nem tetszik ez így van! Pontozhattok amerre akartok
Az emberi kreativitás, elme és úgy általában az élet is véges nemde? Alkotott már az ember olyasmit ami nyomot hagy (talán) míg az emberiség létezik, de alkotott-e olyat ami örökké él/működik? Elkészült-e az örökmozgó amibe nem kell folyamatosan energiát fektetni csak termel? A valóságban az épületeinket 20-50 max 100 évre tervezzük, úgy építjük és olyan anyagokból, hogy utána vagy összeomlik rövid időn belül vagy komolyan bele kell nyúlni vagy bontani, mást építeni.
Végtelen világ? Végtelen szintek, építés/épületek, felszerelések, történet, stb? Dehogy! Egyre kevesebb az ötlet és szaporodnak a hiányok, gondok.
Az építési kapacitás amúgy is úgy elszáll ahogy egyre magasabb szintre érnek a játékosok, hogy ha a nagyokhoz lőjük be az új épületek költségét akkor milliárdos költségének kell lenni 1-1 szintnek (később még többnek), hogy ne legyenek kész pár nap alatt, de akkor a kicsik sohasem kezdhetnek bele. Ha a kicsikhez lövik be akkor a nagyok 1 nap alatt felhúzzák.
Mit adjon az új épület? Semmit? akkor minek? Tápot? akkor sírni fog akinek elérhetetlen. Azt mondjátok, hogy építsen/ek többet? Nem fog menni. Aki előnyt szerez azt nem lehet behozni, ha ő nem akarja. Egyszerűbben az Azúr Légiót senki nem fogja építésben és épületekben utolérni, ha szándékosan nem hagyják magukat (V1 példa volt, többi világba nem látok, de ha máshol is van/nak toronymagas elsők akkor ugyanez érvényes ott is).
Mégis miért akartok ennyire építeni? Mert kell a szerencse. Meg kell oldani (másképp). Van pár építő (nem a rabszolgákra gondolok, hanem akik tényleg ezt játsszák önként és valamiért tetszik nekik - vagy csak úgy tesznek) akiknek tényleg gond lenne az építés (ideiglenes) vége, de IRL is van, hogy nincs munka.
100 szónak is 1 a vége: túl sokat vártok! Nem én állítom és bizonyítom, hanem a játék és annak vezetése, fejlesztése. Ha tudnának többet kihozni a játékból és magukból akkor már megtették volna.
Félreértés ne essék, elismerem ami tesznek és az sem kevés, de ti mindig többet és többet akartok, márpedig nekik vannak határaik és korlátaik, mint minden embernek, még ha a játéknak nincs is (tervezett) vége, határa, korlátja.
Az emberi kreativitás, elme és úgy általában az élet is véges nemde? Alkotott már az ember olyasmit ami nyomot hagy (talán) míg az emberiség létezik, de alkotott-e olyat ami örökké él/működik? Elkészült-e az örökmozgó amibe nem kell folyamatosan energiát fektetni csak termel? A valóságban az épületeinket 20-50 max 100 évre tervezzük, úgy építjük és olyan anyagokból, hogy utána vagy összeomlik rövid időn belül vagy komolyan bele kell nyúlni vagy bontani, mást építeni.
Végtelen világ? Végtelen szintek, építés/épületek, felszerelések, történet, stb? Dehogy! Egyre kevesebb az ötlet és szaporodnak a hiányok, gondok.
Az építési kapacitás amúgy is úgy elszáll ahogy egyre magasabb szintre érnek a játékosok, hogy ha a nagyokhoz lőjük be az új épületek költségét akkor milliárdos költségének kell lenni 1-1 szintnek (később még többnek), hogy ne legyenek kész pár nap alatt, de akkor a kicsik sohasem kezdhetnek bele. Ha a kicsikhez lövik be akkor a nagyok 1 nap alatt felhúzzák.
Mit adjon az új épület? Semmit? akkor minek? Tápot? akkor sírni fog akinek elérhetetlen. Azt mondjátok, hogy építsen/ek többet? Nem fog menni. Aki előnyt szerez azt nem lehet behozni, ha ő nem akarja. Egyszerűbben az Azúr Légiót senki nem fogja építésben és épületekben utolérni, ha szándékosan nem hagyják magukat (V1 példa volt, többi világba nem látok, de ha máshol is van/nak toronymagas elsők akkor ugyanez érvényes ott is).
Mégis miért akartok ennyire építeni? Mert kell a szerencse. Meg kell oldani (másképp). Van pár építő (nem a rabszolgákra gondolok, hanem akik tényleg ezt játsszák önként és valamiért tetszik nekik - vagy csak úgy tesznek) akiknek tényleg gond lenne az építés (ideiglenes) vége, de IRL is van, hogy nincs munka.
100 szónak is 1 a vége: túl sokat vártok! Nem én állítom és bizonyítom, hanem a játék és annak vezetése, fejlesztése. Ha tudnának többet kihozni a játékból és magukból akkor már megtették volna.
Félreértés ne essék, elismerem ami tesznek és az sem kevés, de ti mindig többet és többet akartok, márpedig nekik vannak határaik és korlátaik, mint minden embernek, még ha a játéknak nincs is (tervezett) vége, határa, korlátja.
Dátum: 2012.09.10. 20:39:15
IRL sem építünk végtelenségig, viszont kell karbantartani, felújítani, elbontani és újrafelépíteni.
Mint a mesteri vagy a HT úgy kéne minden épületet, X idő után egyszerűen elhasználódnak. Időt és költséget jól belőni, hogy a fanatikus építeni vágyók kiélhessék magukat és vagy a Szerencse növelésére ki kéne találni egy más módot is az építésen kívül - de csak bizonyos beépített mennyiség után lépne életbe az alternatíva.
Mit vártok? Úgysem lehet az örökké valóságig új (hasznos) épületeket kitalálni.
Mint a mesteri vagy a HT úgy kéne minden épületet, X idő után egyszerűen elhasználódnak. Időt és költséget jól belőni, hogy a fanatikus építeni vágyók kiélhessék magukat és vagy a Szerencse növelésére ki kéne találni egy más módot is az építésen kívül - de csak bizonyos beépített mennyiség után lépne életbe az alternatíva.
Mit vártok? Úgysem lehet az örökké valóságig új (hasznos) épületeket kitalálni.
Dátum: 2012.09.09. 06:46:59
A LE nem több amit értük kapsz? (Mert akkor már egyből nem csak ÉP vinnének.)
Ettől függetlenül a kiégett relik jó ötletnek tűnik, bár messze vagyok még tőlük.
Ettől függetlenül a kiégett relik jó ötletnek tűnik, bár messze vagyok még tőlük.
Dátum: 2012.09.09. 06:45:44
Már tudnak a hibáról, még 4-5 nap talán hónap és jó lesz
Dátum: 2012.09.07. 17:11:41
Akkor tudod előbb kivégezni, ha hamarabb ájultra vered, minthogy lemegy az összes harci kör.
Dátum: 2012.09.07. 15:18:29
Ez nem csak V5-ön hiba és nem is HR, de semmi válaszra sem méltattak, ha te többet kapsz szóljál mi lett/lesz
Idézet: Quellon - 2012.09.04. 19:05:21
Idézet: Quellon - 2012.09.04. 19:05:21
Ma, 17:13:37
Vadászni indulsz, és a szimatod ezúttal nem csal: egy élőlény nyomaira bukkansz! Becserkészed, és hamarosan már látod is, hogy ez egy domináns morf. Felméred a helyzetet, és úgy ítéled meg, hogy az állat befogható. Csapdát állítasz, és ahelyett, hogy lélekenergiáját vennéd a lénynek, léprecsalod, és foglyul ejted! A teremtmény vadul tombol, nem örül a fogságnak. Automatikus sajtolás: Kisajtoltál a lényből 4277 lélekenergiát. (-1/3 őskő)
Ma, 17:10:09
Vadászatod eredményes, rábukkansz egy nagyobb varkaudar berzerker rejtekhelyére. A lénnyel rettenetes csatát vívtok, amelynek végül te leszel a győztese. A lényből 1713 lélekenergiát nyersz ki. +16 TP A szerzett lélekenergiából 197 a helyes válaszért kapott LE.
Ma, 17:06:41
Vadászatod során egy lidércharcos akad az utadba. A lény harcol az életéért, többször meg is sebesít, míg végül kinyered lélekenergiáját (+1083). A sebek szerencsére nem súlyosak, fantasztikus regenerálódó képességednek köszönhetően már nyomuk sincs, mire visszaérsz a táborba. Bár a végzeturak is csak ilyen könnyű sebeket ejtenének! +16 TP A szerzett lélekenergiából 125 a helyes válaszért kapott LE.
Ma, 17:03:13
Egy furcsa sziklaképződményre bukkansz. Nem egyszerű megmászni, de kíváncsi vagy, mi lehet a tetején. Hosszú és fárasztó mászás után egy csinos kis rejtekhelyre bukkansz a magas sziklán, fák, bokrok, és egy tábor. Hamarosan hazaérkezik a rejtekhely lakója is, egy nagyobb tudatfaló. Dühödten támad rád, a betolakodóra, de semmi esélye: hamarosan lélekenergiáját veszed (+1625). +16 TP A szerzett lélekenergiából 187 a helyes válaszért kapott LE.
A vadászat során egy kalandra bukkantál: Holtak Becsülete
Nem fogok belehalni (remélem ) 1/3 őskő vesztésbe, de mire vonta le? Csak akkor kell/ene, ha 10 percen belül többször sajtol, erre nem kellett volna levonni szerintem.
Ha már fizetek szépen mindenért akkor pluszba ne húzzon már le a rendszer!
Vadászni indulsz, és a szimatod ezúttal nem csal: egy élőlény nyomaira bukkansz! Becserkészed, és hamarosan már látod is, hogy ez egy domináns morf. Felméred a helyzetet, és úgy ítéled meg, hogy az állat befogható. Csapdát állítasz, és ahelyett, hogy lélekenergiáját vennéd a lénynek, léprecsalod, és foglyul ejted! A teremtmény vadul tombol, nem örül a fogságnak. Automatikus sajtolás: Kisajtoltál a lényből 4277 lélekenergiát. (-1/3 őskő)
Ma, 17:10:09
Vadászatod eredményes, rábukkansz egy nagyobb varkaudar berzerker rejtekhelyére. A lénnyel rettenetes csatát vívtok, amelynek végül te leszel a győztese. A lényből 1713 lélekenergiát nyersz ki. +16 TP A szerzett lélekenergiából 197 a helyes válaszért kapott LE.
Ma, 17:06:41
Vadászatod során egy lidércharcos akad az utadba. A lény harcol az életéért, többször meg is sebesít, míg végül kinyered lélekenergiáját (+1083). A sebek szerencsére nem súlyosak, fantasztikus regenerálódó képességednek köszönhetően már nyomuk sincs, mire visszaérsz a táborba. Bár a végzeturak is csak ilyen könnyű sebeket ejtenének! +16 TP A szerzett lélekenergiából 125 a helyes válaszért kapott LE.
Ma, 17:03:13
Egy furcsa sziklaképződményre bukkansz. Nem egyszerű megmászni, de kíváncsi vagy, mi lehet a tetején. Hosszú és fárasztó mászás után egy csinos kis rejtekhelyre bukkansz a magas sziklán, fák, bokrok, és egy tábor. Hamarosan hazaérkezik a rejtekhely lakója is, egy nagyobb tudatfaló. Dühödten támad rád, a betolakodóra, de semmi esélye: hamarosan lélekenergiáját veszed (+1625). +16 TP A szerzett lélekenergiából 187 a helyes válaszért kapott LE.
A vadászat során egy kalandra bukkantál: Holtak Becsülete
Nem fogok belehalni (remélem ) 1/3 őskő vesztésbe, de mire vonta le? Csak akkor kell/ene, ha 10 percen belül többször sajtol, erre nem kellett volna levonni szerintem.
Ha már fizetek szépen mindenért akkor pluszba ne húzzon már le a rendszer!
Dátum: 2012.09.05. 08:52:17
Hálás köszönet! Ott (link) kerestem eddig is és most is onnan tervezem venni, csak a tagnak egy új egy régije van és nem akartam olyat megvenni amiből nem tudok számomra hasznos reliket beváltani.
Dátum: 2012.09.05. 08:49:21
8 kész, már a 9-et csinálod, nekem legalábbis azt mutatja a lapod Ahogy Cras írta: amikor 60-ra lépsz onnantól kezdve ahogy teljesítesz 1 templomot akkor fogsz annyi AFP-t kapni ahány medálod van épp.
Dátum: 2012.09.05. 07:00:26
Idézet: Quellon - 2012.09.04. 11:53:17
Erre senki sem tudja a választ? JV-k? Ők ezt a totyikot nem(sem) olvassák? Info@vegzeturra írjak?
A relikviák menüpont alatt 100 kőért kapható tárgyak közül honnan lehet tudni melyik régi és melyik új?
Mert az örökkévalóságos kódokkal az összes választható, de a régebbi kódokkal csak a régi relikek és famok. Jó lenne tudni melyikek a régiek és újak mielőtt (felesleges) kódot veszek.
Mert az örökkévalóságos kódokkal az összes választható, de a régebbi kódokkal csak a régi relikek és famok. Jó lenne tudni melyikek a régiek és újak mielőtt (felesleges) kódot veszek.
Erre senki sem tudja a választ? JV-k? Ők ezt a totyikot nem(sem) olvassák? Info@vegzeturra írjak?
Dátum: 2012.09.05. 06:57:41
A sajtolásom maxos és nem használok huzalozott reflexeket - ha csak nem megvásárlás nélkül és megkérdezésem nélkül is fut.
Dátum: 2012.09.04. 19:05:21
Ma, 17:13:37
Vadászni indulsz, és a szimatod ezúttal nem csal: egy élőlény nyomaira bukkansz! Becserkészed, és hamarosan már látod is, hogy ez egy domináns morf. Felméred a helyzetet, és úgy ítéled meg, hogy az állat befogható. Csapdát állítasz, és ahelyett, hogy lélekenergiáját vennéd a lénynek, léprecsalod, és foglyul ejted! A teremtmény vadul tombol, nem örül a fogságnak. Automatikus sajtolás: Kisajtoltál a lényből 4277 lélekenergiát. (-1/3 őskő)
Ma, 17:10:09
Vadászatod eredményes, rábukkansz egy nagyobb varkaudar berzerker rejtekhelyére. A lénnyel rettenetes csatát vívtok, amelynek végül te leszel a győztese. A lényből 1713 lélekenergiát nyersz ki. +16 TP A szerzett lélekenergiából 197 a helyes válaszért kapott LE.
Ma, 17:06:41
Vadászatod során egy lidércharcos akad az utadba. A lény harcol az életéért, többször meg is sebesít, míg végül kinyered lélekenergiáját (+1083). A sebek szerencsére nem súlyosak, fantasztikus regenerálódó képességednek köszönhetően már nyomuk sincs, mire visszaérsz a táborba. Bár a végzeturak is csak ilyen könnyű sebeket ejtenének! +16 TP A szerzett lélekenergiából 125 a helyes válaszért kapott LE.
Ma, 17:03:13
Egy furcsa sziklaképződményre bukkansz. Nem egyszerű megmászni, de kíváncsi vagy, mi lehet a tetején. Hosszú és fárasztó mászás után egy csinos kis rejtekhelyre bukkansz a magas sziklán, fák, bokrok, és egy tábor. Hamarosan hazaérkezik a rejtekhely lakója is, egy nagyobb tudatfaló. Dühödten támad rád, a betolakodóra, de semmi esélye: hamarosan lélekenergiáját veszed (+1625). +16 TP A szerzett lélekenergiából 187 a helyes válaszért kapott LE.
A vadászat során egy kalandra bukkantál: Holtak Becsülete
Nem fogok belehalni (remélem ) 1/3 őskő vesztésbe, de mire vonta le? Csak akkor kell/ene, ha 10 percen belül többször sajtol, erre nem kellett volna levonni szerintem.
Ha már fizetek szépen mindenért akkor pluszba ne húzzon már le a rendszer!
Vadászni indulsz, és a szimatod ezúttal nem csal: egy élőlény nyomaira bukkansz! Becserkészed, és hamarosan már látod is, hogy ez egy domináns morf. Felméred a helyzetet, és úgy ítéled meg, hogy az állat befogható. Csapdát állítasz, és ahelyett, hogy lélekenergiáját vennéd a lénynek, léprecsalod, és foglyul ejted! A teremtmény vadul tombol, nem örül a fogságnak. Automatikus sajtolás: Kisajtoltál a lényből 4277 lélekenergiát. (-1/3 őskő)
Ma, 17:10:09
Vadászatod eredményes, rábukkansz egy nagyobb varkaudar berzerker rejtekhelyére. A lénnyel rettenetes csatát vívtok, amelynek végül te leszel a győztese. A lényből 1713 lélekenergiát nyersz ki. +16 TP A szerzett lélekenergiából 197 a helyes válaszért kapott LE.
Ma, 17:06:41
Vadászatod során egy lidércharcos akad az utadba. A lény harcol az életéért, többször meg is sebesít, míg végül kinyered lélekenergiáját (+1083). A sebek szerencsére nem súlyosak, fantasztikus regenerálódó képességednek köszönhetően már nyomuk sincs, mire visszaérsz a táborba. Bár a végzeturak is csak ilyen könnyű sebeket ejtenének! +16 TP A szerzett lélekenergiából 125 a helyes válaszért kapott LE.
Ma, 17:03:13
Egy furcsa sziklaképződményre bukkansz. Nem egyszerű megmászni, de kíváncsi vagy, mi lehet a tetején. Hosszú és fárasztó mászás után egy csinos kis rejtekhelyre bukkansz a magas sziklán, fák, bokrok, és egy tábor. Hamarosan hazaérkezik a rejtekhely lakója is, egy nagyobb tudatfaló. Dühödten támad rád, a betolakodóra, de semmi esélye: hamarosan lélekenergiáját veszed (+1625). +16 TP A szerzett lélekenergiából 187 a helyes válaszért kapott LE.
A vadászat során egy kalandra bukkantál: Holtak Becsülete
Nem fogok belehalni (remélem ) 1/3 őskő vesztésbe, de mire vonta le? Csak akkor kell/ene, ha 10 percen belül többször sajtol, erre nem kellett volna levonni szerintem.
Ha már fizetek szépen mindenért akkor pluszba ne húzzon már le a rendszer!
Dátum: 2012.09.04. 15:07:01
A saját hsz-ed tudod módosítani, a hsz ablakod jobb felső sarkában a neveddel egy magasságban csak a túloldalt, ha hibázol tudod javítani és nem kell külön magyarázó hsz-t írni.
Dátum: 2012.09.04. 15:05:11
Szerintem a szerverszétválasztáskor történt valami ami miatt elérhetetlenek a háborús archívumok.
Dátum: 2012.09.04. 13:57:42
Engem meggyőztél , tetszik így egyben látva az egészet. Miklós keményebb dió
Dátum: 2012.09.04. 13:51:31
Igazad van a bug javítása elsődleges lenne.
Viszont melyik a nagyobb időkiesés: megvárni Baratyot vagy cserélni a küldik sorrendjét?
Viszont melyik a nagyobb időkiesés: megvárni Baratyot vagy cserélni a küldik sorrendjét?
Dátum: 2012.09.04. 13:30:25
Hát előfordul
Végülis nekem is jó lenne ha AFP-t is adna a kisütés, de a LE-t tartom elsődlegesnek.
Viszont akkor jól értem, TP nélkül lehetne AFP-hez jutni? Egy 50-es Katalizátorral és Időtorzítóval 13-14 naponta lehet kutat kisütni, elgondolkodtató.
Végülis nekem is jó lenne ha AFP-t is adna a kisütés, de a LE-t tartom elsődlegesnek.
Viszont akkor jól értem, TP nélkül lehetne AFP-hez jutni? Egy 50-es Katalizátorral és Időtorzítóval 13-14 naponta lehet kutat kisütni, elgondolkodtató.
Dátum: 2012.09.04. 12:51:32
Jó gondolat! Kíváncsi leszek igazad lesz-e vagy csak bővül/frissül a lista.
Dátum: 2012.09.04. 11:59:56
Hm, köszi! Ez a 12 nap nekem eddig vagy több tűnt vagy csúszások miatt volt több, de akkor én is odafigyelek majd, hogy mikor hagyjam abba a vadászatot. Tul.képp 4 nappal kell előbb leállni, mert 16 nap kell 0-ról 800-ra tölteni, meg ha valaki gyorsít akkor kalkulálja bele.
Dátum: 2012.09.04. 11:53:17
A relikviák menüpont alatt 100 kőért kapható tárgyak közül honnan lehet tudni melyik régi és melyik új?
Mert az örökkévalóságos kódokkal az összes választható, de a régebbi kódokkal csak a régi relikek és famok. Jó lenne tudni melyikek a régiek és újak mielőtt (felesleges) kódot veszek.
Mert az örökkévalóságos kódokkal az összes választható, de a régebbi kódokkal csak a régi relikek és famok. Jó lenne tudni melyikek a régiek és újak mielőtt (felesleges) kódot veszek.