Hozzászólások - Quellon
Dátum: 2016.06.21. 18:27:19
Akinek van még más ötlete/hiányérzete, mint nekem, az természetesen írja meg bátran.
Dátum: 2016.06.21. 18:21:42
Respecializátor
Típus: relikvia
Szint: 20
Bármikor ingyen respecializálhatod állataid szakértelempontjait.
Ár: 60 Őskő
Nem látom senkinél, de kufárnál ott van. Pont olyanokat néztem akiknél nincs vagy még a többség nem vette észre vagy van sokaknak csak nem látszik karakterlapon?
Egy-másfél hete valamikor láttam először, de akkor nem volt időm foglalkozni vele.
Dátum: 2016.06.21. 17:56:51
Amit én hiányolok:
- A korábbi rendszerben működött a kennelkalk, ami a szintlépős küldikhez szerintem szükséges, ha tervezhetően akarjuk csinálni nem pedig ahogy sikerül alapon. Az új rendszerben nem működik. Mondhatjátok, hogy ez nem a ti szoftveretek, reklamáljak ott ahonnan szedtem, de alapvetően a játékotok hiányosságát pótolták a játékosok (akik értettek ehhez), talán méltányos lenne, ha pótolnátok ezt a kiesést azzal, hogy beépítetek valami hasonlót vagy úgy alakítanátok a felületet, hogy továbbra is működhessen kifogástalanul a korábban jól működő módszer.
- Ugyanez az állatintelligenciával és annak automata fejlesztésével kapcsolatban.
- Jó lenne, ha minden állat alatt lenne gyakorlási idő legördülő, hogy ha nem mindet egyszerre ugyanannyi időre akarom küldeni, hanem különbözőkre, akkor ne kelljen darabonként fel-le gördíteni és állítgatni, küldözgetni.
- Jó lett az, hogy pihenés/harcolás váltáskor nem frissül az egész oldal, de ha teljesül az állatszintlépés küldetés, azt nem jelzi. Legalábbis az utolsó ilyen küldetésemnél még így volt, ha azóta módosult volna, visszavonom.
Kb fontossági sorrendben írtam, természetesen elfogadom a nemleges választ is, ha valamit úgy gondoltok, hogy ilyen semmiképp nem lesz, de eddig nem láttam, hogy kapott volna a téma egy lezárást, hogy kész van és végleges teljesen, ezért írtam meg amit hiányosságnak véltem. Annyi történt hivatalosan, hogy bekerült a patch ápr. 28-án és ígéret volna a folytatásra, meg a csatlós oldalra való kiterjesztésre, de azóta nem láttam ilyesmiket.
A csatlós oldalon megjelent a kék plusz jel, az is jó, de igazán az lenne a jó, ha lehetne egy színt minden csatlóson egyszerre eggyel növelni (leírjam miért vagy értitek?).
*Ja és meg ne sértődj, de azért itt offolok, mert sajnos az a tapasztalat, hogy csak ott lehet elérni téged, ahol konkrét választ vársz valamire, a többi topicban (ahová való lenne ez vagy más aktuális javaslatunk) nem reagálsz a felvetéseinkre és ÜSZ-en is alkalmilag lehet hozzád jutni, többnyire Dikó István megköszöni a javaslatunk és elvileg listára kerül (ami meg azt jelenti - Istvántól függetlenül - , hogy ha évekig zaklatunk vele titeket, akkor talán majd egyszer nyilvánosan is beszélni fogunk róla, hogy ez jó-e, kell-e, hogyan is legyen). Tehát nem megfelelően működik a kommunikáció, azért a fejlesztési javaslatokat figyelhetnétek és lereagálhatnátok, hogy "oké, ez jó" vagy "nem, ezt nem lehet, ezért".
- A korábbi rendszerben működött a kennelkalk, ami a szintlépős küldikhez szerintem szükséges, ha tervezhetően akarjuk csinálni nem pedig ahogy sikerül alapon. Az új rendszerben nem működik. Mondhatjátok, hogy ez nem a ti szoftveretek, reklamáljak ott ahonnan szedtem, de alapvetően a játékotok hiányosságát pótolták a játékosok (akik értettek ehhez), talán méltányos lenne, ha pótolnátok ezt a kiesést azzal, hogy beépítetek valami hasonlót vagy úgy alakítanátok a felületet, hogy továbbra is működhessen kifogástalanul a korábban jól működő módszer.
- Ugyanez az állatintelligenciával és annak automata fejlesztésével kapcsolatban.
- Jó lenne, ha minden állat alatt lenne gyakorlási idő legördülő, hogy ha nem mindet egyszerre ugyanannyi időre akarom küldeni, hanem különbözőkre, akkor ne kelljen darabonként fel-le gördíteni és állítgatni, küldözgetni.
- Jó lett az, hogy pihenés/harcolás váltáskor nem frissül az egész oldal, de ha teljesül az állatszintlépés küldetés, azt nem jelzi. Legalábbis az utolsó ilyen küldetésemnél még így volt, ha azóta módosult volna, visszavonom.
Kb fontossági sorrendben írtam, természetesen elfogadom a nemleges választ is, ha valamit úgy gondoltok, hogy ilyen semmiképp nem lesz, de eddig nem láttam, hogy kapott volna a téma egy lezárást, hogy kész van és végleges teljesen, ezért írtam meg amit hiányosságnak véltem. Annyi történt hivatalosan, hogy bekerült a patch ápr. 28-án és ígéret volna a folytatásra, meg a csatlós oldalra való kiterjesztésre, de azóta nem láttam ilyesmiket.
A csatlós oldalon megjelent a kék plusz jel, az is jó, de igazán az lenne a jó, ha lehetne egy színt minden csatlóson egyszerre eggyel növelni (leírjam miért vagy értitek?).
*Ja és meg ne sértődj, de azért itt offolok, mert sajnos az a tapasztalat, hogy csak ott lehet elérni téged, ahol konkrét választ vársz valamire, a többi topicban (ahová való lenne ez vagy más aktuális javaslatunk) nem reagálsz a felvetéseinkre és ÜSZ-en is alkalmilag lehet hozzád jutni, többnyire Dikó István megköszöni a javaslatunk és elvileg listára kerül (ami meg azt jelenti - Istvántól függetlenül - , hogy ha évekig zaklatunk vele titeket, akkor talán majd egyszer nyilvánosan is beszélni fogunk róla, hogy ez jó-e, kell-e, hogyan is legyen). Tehát nem megfelelően működik a kommunikáció, azért a fejlesztési javaslatokat figyelhetnétek és lereagálhatnátok, hogy "oké, ez jó" vagy "nem, ezt nem lehet, ezért".
Dátum: 2016.06.21. 14:04:01
Az állatoldalt mikor szeretnétek befejezni?
Jelen félkész állapotában rosszabb, mint volt. Ha nem lesz kész teljesen záros határidőn belül, akkor inkább alakítsátok vissza a régire.
Igazán jó lenne, ha beépített kennelkalkulátor lenne, ami minden plusz tp-t is figyelembe vesz, akkor nem kéne scriptelni, se más külső dolgot használni.*
Nem, nem boldogít az, hogy a kiégett őskövekkel, LE maximalizálással, szint maximalizálással meg ki tudja milyen mondvacsinált életbevágó dolgokkal megy el az idő(tök) hónapok óta. Szar az állatoldal, pedig a fél játék arra épül, tessék azzal foglalkozni.
*És legyen automatikus állatintelligencia növelés, ne kelljen kattintani hozzá, ne frissítsen minden állatot külön-külön.
Jelen félkész állapotában rosszabb, mint volt. Ha nem lesz kész teljesen záros határidőn belül, akkor inkább alakítsátok vissza a régire.
Igazán jó lenne, ha beépített kennelkalkulátor lenne, ami minden plusz tp-t is figyelembe vesz, akkor nem kéne scriptelni, se más külső dolgot használni.*
Nem, nem boldogít az, hogy a kiégett őskövekkel, LE maximalizálással, szint maximalizálással meg ki tudja milyen mondvacsinált életbevágó dolgokkal megy el az idő(tök) hónapok óta. Szar az állatoldal, pedig a fél játék arra épül, tessék azzal foglalkozni.
*És legyen automatikus állatintelligencia növelés, ne kelljen kattintani hozzá, ne frissítsen minden állatot külön-külön.
Dátum: 2016.06.15. 12:11:06
Nem tudom mennyire köztudott dolog, megosztom a játékos közösséggel, biztos van akinek ez hasznos infó, akinek meg nem újdonság, annak sem káros
ma, 10:18
Quellon
Üdv!
Vadásszatok X-et egy napon küldetés keretében indítottam tegnap 18:52-kor egy 100-as vadászatot, aztán néztem a meccseket és lefeküdtem, ma látom, hogy nem számolta bele a szövi küldibe az én vadászataim - legalábbis a statisztika úgy mutatja. A társaim megoldották a küldetést, de igen csak kicentizett lett így. Kérlek nézzetek utána, hogy miért nem számolta bele az én százasom, elég nagy bukta lehet ilyenből és nagy munka, sok áldozat mehet kárba, ha előre kiszámíthatatlan esetekben nem veszi figyelembe a küldetésben egyes tag(ok) vadászatait.
ma, 11:29
Baraty
Hali!
A vadászatok nem folyamatosan futnak a háttérben, hanem amikor a karakter kattint, akkor értékeli ki a program, milyen vadászatok futottak le az előző kattintás óta, ezért a tegnapi vadászataid technikailag ma futottak le. Ahhoz, hogy ez ne így működjön, alapjaiban kellene újraírni a program jelentős részét, erre sajnos nincs lehetőség. Szerencsére ez általában csak a szöviküldetésben okozhat gondot, ilyenkor nem érdemes kicentizni, és ha tudtok, inkább belépni egyet éjfél előtt, hogy lefussanak a vadászatok (egyszer-kétszer valszeg kézzel is be tudjuk írni utólag, ha emiatt lekéstek egy küldetést, de mindenkinek egyszerűbb az előző)
Baraty
ma, 11:54
Quellon
Köszönöm a választ, így értem mi történt és szerintem elfogadható a helyzet, csak nem tudtam, hogy így működik.
Viszont akkor annyit mondj még meg légy szíves, hogy ha 0 LE állásnál indítok egy 100-as vadászatot és egyetlen kattintás és oldalfrissítés nélkül bezárom a lapot (böngészőt), akkor a következő belépésemig nem tudnak kifosztani, mert a rendszer szerint 0 LE van nálam? Régen mintha nem így lett volna, anno úgy emlékszem abból (is) voltak a nagy fosztogatások, hogy az otthagyott vadászatokat dézsmálták a korábban kelők.
Vagy akkor a LE megjelenik nálam, csak a többi marad a következő kattintáskor/belépéskor regisztrálásra (TP-k, kincsek, kiégett kövek, szintlépések, stb)?
ma, 11:58
Baraty
Hali!
Le tudnak fosztani, az előbb gyorsan írtam, ezért kifelejtettem azt, hogy ha valaki megtámad, akkor is lefutnak az addigi vadászatok.
Baraty
Quellon
Üdv!
Vadásszatok X-et egy napon küldetés keretében indítottam tegnap 18:52-kor egy 100-as vadászatot, aztán néztem a meccseket és lefeküdtem, ma látom, hogy nem számolta bele a szövi küldibe az én vadászataim - legalábbis a statisztika úgy mutatja. A társaim megoldották a küldetést, de igen csak kicentizett lett így. Kérlek nézzetek utána, hogy miért nem számolta bele az én százasom, elég nagy bukta lehet ilyenből és nagy munka, sok áldozat mehet kárba, ha előre kiszámíthatatlan esetekben nem veszi figyelembe a küldetésben egyes tag(ok) vadászatait.
ma, 11:29
Baraty
Hali!
A vadászatok nem folyamatosan futnak a háttérben, hanem amikor a karakter kattint, akkor értékeli ki a program, milyen vadászatok futottak le az előző kattintás óta, ezért a tegnapi vadászataid technikailag ma futottak le. Ahhoz, hogy ez ne így működjön, alapjaiban kellene újraírni a program jelentős részét, erre sajnos nincs lehetőség. Szerencsére ez általában csak a szöviküldetésben okozhat gondot, ilyenkor nem érdemes kicentizni, és ha tudtok, inkább belépni egyet éjfél előtt, hogy lefussanak a vadászatok (egyszer-kétszer valszeg kézzel is be tudjuk írni utólag, ha emiatt lekéstek egy küldetést, de mindenkinek egyszerűbb az előző)
Baraty
ma, 11:54
Quellon
Köszönöm a választ, így értem mi történt és szerintem elfogadható a helyzet, csak nem tudtam, hogy így működik.
Viszont akkor annyit mondj még meg légy szíves, hogy ha 0 LE állásnál indítok egy 100-as vadászatot és egyetlen kattintás és oldalfrissítés nélkül bezárom a lapot (böngészőt), akkor a következő belépésemig nem tudnak kifosztani, mert a rendszer szerint 0 LE van nálam? Régen mintha nem így lett volna, anno úgy emlékszem abból (is) voltak a nagy fosztogatások, hogy az otthagyott vadászatokat dézsmálták a korábban kelők.
Vagy akkor a LE megjelenik nálam, csak a többi marad a következő kattintáskor/belépéskor regisztrálásra (TP-k, kincsek, kiégett kövek, szintlépések, stb)?
ma, 11:58
Baraty
Hali!
Le tudnak fosztani, az előbb gyorsan írtam, ezért kifelejtettem azt, hogy ha valaki megtámad, akkor is lefutnak az addigi vadászatok.
Baraty
Dátum: 2016.06.15. 10:03:33
- Állatoldal folytatása, befejezése. Jól indult, de jelen állapotában félkészen rosszabb, mint volt.
- Asztrál kő ugye arra való, hogy utaztassuk a csatlósaink. A felesleget lehetne az utazás gyorsítására használni.
- Asztrál kő ugye arra való, hogy utaztassuk a csatlósaink. A felesleget lehetne az utazás gyorsítására használni.
Dátum: 2016.06.13. 13:27:36
Mit értesz megtorlás alatt?
Dátum: 2016.06.10. 20:23:44
Szerintem a cím mindig a világhoz kötődjön, tehát annak az ura, ahol szerezte, ha a megszerzés után vált, akkor veszítse el, de azt ne kapja meg a második, ha visszatér a következő bu event előtt, akkor birtokolja addig amíg jár neki. Ilyen alapon célszerűnek tűnik, hogy esemény közben ne lehessen váltani, azért, hogy tudatosan elejétől végig egy helyen teljesítse az eseményt.
Dátum: 2016.06.07. 13:25:21
Idézet: Ariel - 2016.06.07. 13:02:53
Azért neked címeztem, mert te (és mások is) akarod a v3 szabályait változtatni. Miklóst szinte lehetetlen elérni. Talán majd olvassa az általa kezdeményezett vitafórumot, ahonnan a megoldást várja.
Idézet: Quellon - 2016.06.07. 12:37:25
Kiragadtad a környezetéből, így korrekt:Idézet: Quellon - 2016.06.07. 12:37:25 Ha a világváltás okozza a gondot, akkor nem a világ szabályit kell változtatni.
Ezt miért nekem mondod? Miklósnak adj javaslatot, ne nekem ecseteld, mert ez semmivel sem visz közelebb a megoldáshoz.Csakhogy a szabályok fair szabályok v3-on, ez a világ erre lett kitalálva, nem a világot kell módosítani, azért mert beszabadul egy külsős vagy mert meggondolatlan módon megengedjük, hogy bárki bárhová mehessen. Ha a világváltás okozza a gondot, akkor nem a világ szabályit kell változtatni. Korlátozzák megfelelően a váltást, annak szabályait, legyen egy világ csak egyszer elhagyható vagy ha lehetetlen bármi korlát ami megoldja, hogy ne magukat a világokat és azok önálló szabályrendszerét dúljuk fel, akkor ne legyen váltási lehetőség.
Azért neked címeztem, mert te (és mások is) akarod a v3 szabályait változtatni. Miklóst szinte lehetetlen elérni. Talán majd olvassa az általa kezdeményezett vitafórumot, ahonnan a megoldást várja.
Dátum: 2016.06.07. 13:21:59
Idézet: Ariel - 2016.06.07. 12:53:52
Szoktam jelezni, hosszú az ÜFSZ listám. Persze nem ilyen mélyreható játéktechnikai problémák, mert nem érdekel annyira a matek, mint téged, Offst, Lant, Bulidermannt meg akik még szoktatok ilyen "relativitás elmélet-szerű" levezetéseket tartani.
Idézet: Ariel - 2016.06.07. 12:53:52
Idézet: Ariel - 2016.06.07. 12:53:52
Idézet: Ariel - 2016.06.07. 12:53:52
Bármit hiszek is róla, hogy te mit és miért csinálsz, te tudod. És te bármit is hiszel, hogy mi jó a teljes játékos közönségnek, nem biztos, hogy tudod.
Az Ariel vs Offs versenyfutásban, ha valaha egy pályára értek, neked szurkolok a világhűséged miatt.
De egyébként az a tapasztalat az állatvilágban, hogy a csúcsragadozók közt is az éli túl a tömeges kihalásokat és az tud a másik fölé nőni, aki alkalmazkodóbb, semmihez sem hűséges, csak az életben maradáshoz ragaszkodik. Te is mindig a kreativitást és alkalmazkodás fontosságát hangsúlyoztad a játékban. Offs az egyik legrugalmasabb túlélő és úttörő. A játékadta szabályok szerint a lehető legjobban cselekedett a túlélés szempontjából a kirándulgatások szemszögéből nézve. De szerintem nem az AH-t v2-n és a rablás szabályait v3-on kellene változtatni, hanem a kirándulgatást szabályozni, ahogy már írtam is, a toplassítás pedig mindenhol hiba volt és/vagy hazugságon alapuló "parasztvakítás".
Most komolyan, rajtam kéred számon, amiért nem reklamálok minden egyes tervezési hibáért, minden egyes elszaródott folyamatért? Miért nem jelezted te őket, vagy mondjuk azok, akik ki is használják őket.
Szoktam jelezni, hosszú az ÜFSZ listám. Persze nem ilyen mélyreható játéktechnikai problémák, mert nem érdekel annyira a matek, mint téged, Offst, Lant, Bulidermannt meg akik még szoktatok ilyen "relativitás elmélet-szerű" levezetéseket tartani.
Idézet: Ariel - 2016.06.07. 12:53:52
Ha szorgalmasan keresgélsz, azt is megtalálhatod, amikor a havidíj javaslatát megírtam…
Nem kell keresnem, emlékszem rá, én is ott voltam és írásban vagy ponttal támogattam is, többen javasolták, támogatták a havidíjas rendszert, nem egyszer, különböző években. De amíg annak befizetési ámokfutók, akik a negyed autót beleteszik a játékba, addig persze, hogy nem akarnak Miklósék a harácsolásról a belátó, stabil költekezésre váltani/szoktatni.Idézet: Ariel - 2016.06.07. 12:53:52
Te mennyit rágod Miklós fülét, hogy változzanak a dolgok
Annyit jártam a nyakára, hogy már finoman, de jelezte, hogy elég lesz és mellette ott van Dikó, mint első védvonal, aki amit csak lehet lerázással megold. Nyilván ezek hatására egyre ritkábbá vált a törekvés, hogy segítsek. És itt nem arra kell gondolni, hogy én újraírtam volna a szabályokat, de mivel nem akartak nyitni egy Quellon-világát vagy v1-et átnevezni erre, ezért durcás lettem és nem ötleteltem tovább. Én minden apró hülyeségben amiben tudtam próbáltam a játékot és játékosokat szolgálni, amíg láttam értelmét. Legendák, események helyesírását javítottam, jeleztem - ("Köszönjük!" és úgy maradt minden), vadászat közbeni bugokat jeleztem, bármit amibe belefutottam. Nem kell érte semmi se akkor, se most, csak jelzem, nem érzem magam élősködőnek, aki csak szájat jártat. Lehet, hogy nem a leghasznosabb dolgokban vettem részt, de abban amiben tudtam.Idézet: Ariel - 2016.06.07. 12:53:52
A marhaságodat cáfolni nem is áll szándékomban, azt gondolsz, amit akarsz, ahogy én is. Én tudom, te pedig hiszed, hogy tudod, mit miért teszek. Ennyi.
Rendben, nem is kell, ez így van rendjén, azt gondolunk amit akarunk, mindketten megosztottuk, ehhez nekem is jogom volt, hogy képviseltessem azt az álláspontot ami más, mint a tiéd és mindenki annak hisz, azt támogat akit akar.Bármit hiszek is róla, hogy te mit és miért csinálsz, te tudod. És te bármit is hiszel, hogy mi jó a teljes játékos közönségnek, nem biztos, hogy tudod.
Az Ariel vs Offs versenyfutásban, ha valaha egy pályára értek, neked szurkolok a világhűséged miatt.
De egyébként az a tapasztalat az állatvilágban, hogy a csúcsragadozók közt is az éli túl a tömeges kihalásokat és az tud a másik fölé nőni, aki alkalmazkodóbb, semmihez sem hűséges, csak az életben maradáshoz ragaszkodik. Te is mindig a kreativitást és alkalmazkodás fontosságát hangsúlyoztad a játékban. Offs az egyik legrugalmasabb túlélő és úttörő. A játékadta szabályok szerint a lehető legjobban cselekedett a túlélés szempontjából a kirándulgatások szemszögéből nézve. De szerintem nem az AH-t v2-n és a rablás szabályait v3-on kellene változtatni, hanem a kirándulgatást szabályozni, ahogy már írtam is, a toplassítás pedig mindenhol hiba volt és/vagy hazugságon alapuló "parasztvakítás".
Dátum: 2016.06.07. 12:37:25
Csakhogy a szabályok fair szabályok v3-on, ez a világ erre lett kitalálva, nem a világot kell módosítani, azért mert beszabadul egy külsős vagy mert meggondolatlan módon megengedjük, hogy bárki bárhová mehessen. Ha a világváltás okozza a gondot, akkor nem a világ szabályit kell változtatni. Korlátozzák megfelelően a váltást, annak szabályait, legyen egy világ csak egyszer elhagyható vagy ha lehetetlen bármi korlát ami megoldja, hogy ne magukat a világokat és azok önálló szabályrendszerét dúljuk fel, akkor ne legyen váltási lehetőség.
Egyébként meg a személyes részére: rendezhetitek a soraitok egy-egy nem teljesen szalonképes/célszerű megszólalás után, akkor is így gondolom mindenkiről, hogy saját szakállára dolgozik, ki jobban, ki kevésbé, kinek mekkora az egója és becsvágya meg mennyire van beleszólása, befolyása.
És oké, téged a probléma megoldása érdekel és nem a hogyanja. Ezt nem is vontam kétségbe, neked mindegy hogyan, csak legyen lezárva ez a kiskapu amivel több LE-hez juthat más, mint te. Nem cáfoltad meg a marhaságom
Egyébként meg a személyes részére: rendezhetitek a soraitok egy-egy nem teljesen szalonképes/célszerű megszólalás után, akkor is így gondolom mindenkiről, hogy saját szakállára dolgozik, ki jobban, ki kevésbé, kinek mekkora az egója és becsvágya meg mennyire van beleszólása, befolyása.
És oké, téged a probléma megoldása érdekel és nem a hogyanja. Ezt nem is vontam kétségbe, neked mindegy hogyan, csak legyen lezárva ez a kiskapu amivel több LE-hez juthat más, mint te. Nem cáfoltad meg a marhaságom
Dátum: 2016.06.07. 10:28:59
Számomra nem vagy főgonosz, sem ellenség, csak az egyik "szent akinek maga felé hajlik a keze", mint itt (is) mindenkinek. Ahogy már pár napja írtam, ezért ha valaki hibás és tehet róla, az a játékvezetés. Te csak annyira vagy "rossz", hogy ki akarod erőszakolni ezt az egészet, mert nem akarod, hogy Offs utolérhessen. A marhaságok amiket összehordtam az itt írottakból állt össze. Idézzelek, hogy mely véleményeidből olvasható ez ki?
Egyébként engem nem érdekel, hogy lesz-e változás vagy milyen, sosem lesz a játék igazságos és egyenlő, tehát hiába toldoztok-foldoztok rajta, mindig lehet majd találni valamit amitől az egyik játékos erősebbé válthat a másiknál, aztán egy következő rámászhat az előzőre és mindig mindenki a saját verziójába fog kapaszkodni, miszerint a feltörekvő csak él a lehetőségekkel és 'jobb', míg az üldözött panaszkodhat, hogy az új kiskapu jogtalan előnyhöz juttatja az üldözőjét.
Ha egyenlő szabályok és küzedelemről lenne szó, sosem kerültek volna be az őskövek vagy legalábbis mindenkinek azonos havi díja lett volna amivel mindent használhat, pont ugyanannyira, mint a többi aki fizet. Lett volna esetleg ingyenes demo világ vagy mondjuk a korlátolt ideig tartó világ lenne ingyen, aki meg örök karaktert akarna az a fizetősön játszhatna.
Mindegy sokféle megoldás lehetne, de jelenleg nem megy más, csak az hogy a szabályokat mindig úgy magyarázzuk, változtatjuk ahogy épp valakinek jobban megfelel. Most épp neked lenne jobb, ha megvalósulna amiről megy a vita. Szerinted hányan szenvedtek hátrányt a v2-es AH turizmusból? Szóltál érte? Állítólag. Lett belőle valami? Ezidáig nem, évek óta. Nem zavarta a köreid. Most valami zavarja. Legyen meg holnapra? Nem lesz jó 3 év múlva? Jó oké, te Miklóssal jóban vagy, kiérdemelted, a játék legjobbjai és legjobban fizetői közé tartozol, segítesz ahol tudsz, főleg ha megéri, nem irigylek tőled semmit. Csak ne csinálj úgy, mintha nem így lenne, mintha ez az önzetlenségről és igazságosságról szólna.
Egyébként engem nem érdekel, hogy lesz-e változás vagy milyen, sosem lesz a játék igazságos és egyenlő, tehát hiába toldoztok-foldoztok rajta, mindig lehet majd találni valamit amitől az egyik játékos erősebbé válthat a másiknál, aztán egy következő rámászhat az előzőre és mindig mindenki a saját verziójába fog kapaszkodni, miszerint a feltörekvő csak él a lehetőségekkel és 'jobb', míg az üldözött panaszkodhat, hogy az új kiskapu jogtalan előnyhöz juttatja az üldözőjét.
Ha egyenlő szabályok és küzedelemről lenne szó, sosem kerültek volna be az őskövek vagy legalábbis mindenkinek azonos havi díja lett volna amivel mindent használhat, pont ugyanannyira, mint a többi aki fizet. Lett volna esetleg ingyenes demo világ vagy mondjuk a korlátolt ideig tartó világ lenne ingyen, aki meg örök karaktert akarna az a fizetősön játszhatna.
Mindegy sokféle megoldás lehetne, de jelenleg nem megy más, csak az hogy a szabályokat mindig úgy magyarázzuk, változtatjuk ahogy épp valakinek jobban megfelel. Most épp neked lenne jobb, ha megvalósulna amiről megy a vita. Szerinted hányan szenvedtek hátrányt a v2-es AH turizmusból? Szóltál érte? Állítólag. Lett belőle valami? Ezidáig nem, évek óta. Nem zavarta a köreid. Most valami zavarja. Legyen meg holnapra? Nem lesz jó 3 év múlva? Jó oké, te Miklóssal jóban vagy, kiérdemelted, a játék legjobbjai és legjobban fizetői közé tartozol, segítesz ahol tudsz, főleg ha megéri, nem irigylek tőled semmit. Csak ne csinálj úgy, mintha nem így lenne, mintha ez az önzetlenségről és igazságosságról szólna.
Dátum: 2016.06.07. 09:40:32
Figyelem az események folyását, lényegében úgy tűnik csak azért megy ez a herce-hurca, mert Ariel nem akar V3-ra költözni, de azt sem akarja, hogy más jobb tápolási lehetőségekkel hízzon, mint ő ÉS visszatérhessen Ariel világába, ütőtávjába.
Amíg az ő köreit nem zavarják, addig bárki bármit csinálhat. Ilyen alapon azért nem nerfelnék semmit.
Ez pont annyi, mint ha azt mondanám, hogy nekem nem éri meg befizetni őskőért, akkor vegyenek ki minden őskőköltési lehetőséget mindenkitől, hogy senki ne tudjon olyan módon rám mászni amivel én nem akarok élni.
Amíg az ő köreit nem zavarják, addig bárki bármit csinálhat. Ilyen alapon azért nem nerfelnék semmit.
Ez pont annyi, mint ha azt mondanám, hogy nekem nem éri meg befizetni őskőért, akkor vegyenek ki minden őskőköltési lehetőséget mindenkitől, hogy senki ne tudjon olyan módon rám mászni amivel én nem akarok élni.
Dátum: 2016.06.05. 10:33:49
Folytassátok nyugodtan, értelme úgysincs. Mindkét, mindhárom, az összes oldalnak igaza is van meg téved is. Mindenki a saját szemszögéből nézi az egészet, a saját boldogulását tartja szem előtt. Fáradhatatlanul keveritek a szart amit Miklós tálal nektek, hogy tessék gyerekek, ebben milyen jól lehet birkózni és még Miklós is azt hiszi, hogy ez igazából CSOKI.
Oszd meg és uralkodj a javából.
Oszd meg és uralkodj a javából.
Dátum: 2016.06.05. 10:08:28
Offs, nem csinálsz semmi szabálytalant, de szerintem te és azok akik úgy játszanak, mint te generáljátok a problémákat amiket Miklós mindig mások ereinek vagdosásával akar javítani. Ismétlem, nem csináltok semmi olyat amit ne lenne szabad, így hibásak sem vagytok, inkább Miklós, aki lehetőséget ad olyan dolgokra melyekből mindig valami gubanc lesz aztán nem a gubancot akarja visszafejteni, hanem a csomó után elvágni a madzagot, hogy mások ne csinálhassanak újabb csomókat.
Legegyszerűbb és legszembetűnőbb, mindenki által ismert problémák pont azok amik most is szolgáltatják a cirkusz alapját:
V1 - általában a legkitartóbb, legerősebb játékosok legnagyobb aktív tábora (mielőtt bárki kikérné magának más világról: nem azt mondom, hogy v1-en vannak a legnagyobb királyok és a többi világ népe nem ér fel velük, hanem azt, hogy v1-en tömörül a legtöbb a legjobbak közül)
V2 - harmad, negyedáron lehet ugyanazokat az AH-s cuccokat megvenni, mint v1-en, mert kevesebb potenciális vásárló van lényegesen kevesebb dukáttal a zsebben, mint v1-en + az itteni toplassítás alacsonyabb szinten van, mint v1-en, ezért aki v1-en nem fér bele a toplassításba, elmehet v2-re hogy ott hizlalja magát
V3 - más szabályok, más élet, ha ide beszabadul a külső ragadozó, akkor nyilván olyan különbségek és problémák adódnak amik eddig nem voltak (Mint amikor a Jurassic Worldben az Indominus Rex bement a repülő dínók csinos kis üveg félgömbjébe )
A problémák alapja teljes egészében a világok közti kirándulgatás. Ezért nem a játékosok a hibásak, hanem Miklós. Ha nem tudja milyen különbségek vannak a világok közt, akkor az szégyen, hogy nem ismeri a saját játékát, annak világait. Ha tudja, akkor miért ereszti össze őket? Majd miért tartja problémának az összeeresztésből adódó anomáliákat? És miért az eleve más világot akarja változtatni, büntetni?
Igen, Miklós a hibás mindenért. Nem azért, mert utálom (egyébként egyáltalán nem, bár nem értem miért nem gondolkodnak előre, miért mindig az erdőtüzet akarják eloltani ahelyett, hogy nem dobálnának el gyúlékony dolgokat a száraz bozótba? ), hanem mert nem arra törekszik, hogy egyensúly legyen a játékban és zökkenőmentesen, elégedetten játszhassanak a játékosok, hanem arra, hogy az a kevés játékos aki bármi áron a legjobb akar lenni, mindig megtalálja a számítását, mindig legyen miért fizetnie, mert ők úgyis stabilan sokat fizetnek - ami nem bűn és játéktudás is társul mellé természetesen - plusz időnként bedob valami világrengető újdonságot aminek legtöbbször se füle, se farka, újabban pedig csak az ötletig jut el, aztán félkészen kerül be vagy be sem kerül a játékba, csak próbálja az érdeklődést felkelteni vagy fenntartani amikor a többség már zúgolódik.
Érdekes, hogy Dozer v3-on kezdte karakterével, aztán v1-en folytatta (az okát nem tudom), majd járt v2-n AH turistaként (lehet volt más oka is) és végül visszatért v3-ra. Mindig is az aktuális kategóriája legjobbja(i közt) volt, de nem kísérte vándorlása során zúgolódás. Pedig kb olyan hatékonyan játszik, mint Offs, az optimalizálás minden terén, csak nem a top szint kategóriában, nem azokat "bántva", veszélyeztetve és nem Arielt kergetve. Nem hibáztatom Arielt, mert a legjobb akar lenni a saját szemétdombján és nem hibáztatom Offsboyt sem, hogy mivel a saját szemétdombján sokáig ő volt a legjobb, új szemétdombokat keres és mint legvégső szemétdombra, Arielére is szemet vetett, keresi az utat arra a csúcsra is és érthető, hogy mindenki a saját érdekeit védi. Vannak más kakasok is más szemétdombokkal, akik kevésbé hangosak vagy kevésbé vannak a tűzhöz közel (Miklós) és így kevésbé befolyásosak, meg vannak olyan kakasok is akiknek elég a saját szemétdombjuk vagy akik szintén mindent akarnak amit csak lehet, de nem veszélyeztetnek vele más olyan kakasokat akik tudnak ellenük tenni.
A világzárat voltak/vannak akik nem akarják, mert akkor kihal a szerver, a játék. Meghogy pont azért lett világok közti utazhatóság, hogy a csökkenő játékosállomány tudjon költözni, hogy több interakcióban lehessen része annak aki azt igényli. Hamvába holt ötlet volt. Ebből csak az az igaz és jó, hogy harcolhatsz más aktív játékosokkal akikkel egyébként nem tudnál, mert külön világon éltek. De ettől nem lassul és áll meg a játék kihalása ami már rég megy és végbe fog menni, a világok közti utazás soha nem is lett volna erre megoldás, de a jelenlegi verzió inkább gyorsítja a végnapokat azáltal, hogy sok új kiskaput nyitott meg, amivel egy szűk rétegnek olyan lehetőségek nyíltak meg amik másoknak nem elérhető és elvitathatatlan, megcáfolhatatlan előnyhöz juttatja azokat akik ki tudják, ki akarják használni az új kiskapukat.
Végső soron nem a játékosok a hibásak amikor a szabályos keretek közt végletekig kiaknázzák a játék lehetőségeit, hanem a játék és annak készítői, ha a szabályos keretek közt olyan dolgokat lehet vagy kell művelni ami egyenlőtlen, alkalmanként etikátlan vagy mások játékának ellehetetlenítésével jár.
Ezt most nem tényként közlöm, csak véleményként, azért hangsúlyozom ki, hogy senki nevezett vagy meg nem nevezett ne mondja, hogy nincs igazam meg mire alapozom... lehet hogy tévedek, de ez a véleményem nagyjából, itt-ott persze lehetne pontosítani, majd még egy kicsit, a végletekig és sosem lenne pont jó. A lényeg azért érthető belőle szerintem.
Legegyszerűbb és legszembetűnőbb, mindenki által ismert problémák pont azok amik most is szolgáltatják a cirkusz alapját:
V1 - általában a legkitartóbb, legerősebb játékosok legnagyobb aktív tábora (mielőtt bárki kikérné magának más világról: nem azt mondom, hogy v1-en vannak a legnagyobb királyok és a többi világ népe nem ér fel velük, hanem azt, hogy v1-en tömörül a legtöbb a legjobbak közül)
V2 - harmad, negyedáron lehet ugyanazokat az AH-s cuccokat megvenni, mint v1-en, mert kevesebb potenciális vásárló van lényegesen kevesebb dukáttal a zsebben, mint v1-en + az itteni toplassítás alacsonyabb szinten van, mint v1-en, ezért aki v1-en nem fér bele a toplassításba, elmehet v2-re hogy ott hizlalja magát
V3 - más szabályok, más élet, ha ide beszabadul a külső ragadozó, akkor nyilván olyan különbségek és problémák adódnak amik eddig nem voltak (Mint amikor a Jurassic Worldben az Indominus Rex bement a repülő dínók csinos kis üveg félgömbjébe )
A problémák alapja teljes egészében a világok közti kirándulgatás. Ezért nem a játékosok a hibásak, hanem Miklós. Ha nem tudja milyen különbségek vannak a világok közt, akkor az szégyen, hogy nem ismeri a saját játékát, annak világait. Ha tudja, akkor miért ereszti össze őket? Majd miért tartja problémának az összeeresztésből adódó anomáliákat? És miért az eleve más világot akarja változtatni, büntetni?
Igen, Miklós a hibás mindenért. Nem azért, mert utálom (egyébként egyáltalán nem, bár nem értem miért nem gondolkodnak előre, miért mindig az erdőtüzet akarják eloltani ahelyett, hogy nem dobálnának el gyúlékony dolgokat a száraz bozótba? ), hanem mert nem arra törekszik, hogy egyensúly legyen a játékban és zökkenőmentesen, elégedetten játszhassanak a játékosok, hanem arra, hogy az a kevés játékos aki bármi áron a legjobb akar lenni, mindig megtalálja a számítását, mindig legyen miért fizetnie, mert ők úgyis stabilan sokat fizetnek - ami nem bűn és játéktudás is társul mellé természetesen - plusz időnként bedob valami világrengető újdonságot aminek legtöbbször se füle, se farka, újabban pedig csak az ötletig jut el, aztán félkészen kerül be vagy be sem kerül a játékba, csak próbálja az érdeklődést felkelteni vagy fenntartani amikor a többség már zúgolódik.
Érdekes, hogy Dozer v3-on kezdte karakterével, aztán v1-en folytatta (az okát nem tudom), majd járt v2-n AH turistaként (lehet volt más oka is) és végül visszatért v3-ra. Mindig is az aktuális kategóriája legjobbja(i közt) volt, de nem kísérte vándorlása során zúgolódás. Pedig kb olyan hatékonyan játszik, mint Offs, az optimalizálás minden terén, csak nem a top szint kategóriában, nem azokat "bántva", veszélyeztetve és nem Arielt kergetve. Nem hibáztatom Arielt, mert a legjobb akar lenni a saját szemétdombján és nem hibáztatom Offsboyt sem, hogy mivel a saját szemétdombján sokáig ő volt a legjobb, új szemétdombokat keres és mint legvégső szemétdombra, Arielére is szemet vetett, keresi az utat arra a csúcsra is és érthető, hogy mindenki a saját érdekeit védi. Vannak más kakasok is más szemétdombokkal, akik kevésbé hangosak vagy kevésbé vannak a tűzhöz közel (Miklós) és így kevésbé befolyásosak, meg vannak olyan kakasok is akiknek elég a saját szemétdombjuk vagy akik szintén mindent akarnak amit csak lehet, de nem veszélyeztetnek vele más olyan kakasokat akik tudnak ellenük tenni.
A világzárat voltak/vannak akik nem akarják, mert akkor kihal a szerver, a játék. Meghogy pont azért lett világok közti utazhatóság, hogy a csökkenő játékosállomány tudjon költözni, hogy több interakcióban lehessen része annak aki azt igényli. Hamvába holt ötlet volt. Ebből csak az az igaz és jó, hogy harcolhatsz más aktív játékosokkal akikkel egyébként nem tudnál, mert külön világon éltek. De ettől nem lassul és áll meg a játék kihalása ami már rég megy és végbe fog menni, a világok közti utazás soha nem is lett volna erre megoldás, de a jelenlegi verzió inkább gyorsítja a végnapokat azáltal, hogy sok új kiskaput nyitott meg, amivel egy szűk rétegnek olyan lehetőségek nyíltak meg amik másoknak nem elérhető és elvitathatatlan, megcáfolhatatlan előnyhöz juttatja azokat akik ki tudják, ki akarják használni az új kiskapukat.
Végső soron nem a játékosok a hibásak amikor a szabályos keretek közt végletekig kiaknázzák a játék lehetőségeit, hanem a játék és annak készítői, ha a szabályos keretek közt olyan dolgokat lehet vagy kell művelni ami egyenlőtlen, alkalmanként etikátlan vagy mások játékának ellehetetlenítésével jár.
Ezt most nem tényként közlöm, csak véleményként, azért hangsúlyozom ki, hogy senki nevezett vagy meg nem nevezett ne mondja, hogy nincs igazam meg mire alapozom... lehet hogy tévedek, de ez a véleményem nagyjából, itt-ott persze lehetne pontosítani, majd még egy kicsit, a végletekig és sosem lenne pont jó. A lényeg azért érthető belőle szerintem.
Dátum: 2016.06.05. 08:20:09
Sajnos nem visszaváltható, pedig 50 őskő per darab... Egyszer rákérdeztünk és javasoltuk is, de nem voltak vevők a változtatására. Vajon miért?
Dátum: 2016.06.01. 09:22:09
Birkától a források és az utolsó tanácsai a használathoz, a leírásokat érdemes elolvasni, van amelyik összeakad másik scripttel, de van ami szükségtelenné vált az omni bővítésével. Valamint a firefox időnként nem szereti a majmot, arra adott még egy utolsó javítást Biri, aki azt berakta, annak működött utána, ha már azzal sem megy, akkor én nem tudok segíteni.
Biri ajánlotta teljes script pack még másfél évvel ezelőttről:
http://vegzetur.wikidot.com/local--files/teszt/Scriptek140724.zip
Kifejezetten a portyaelemző amit kértél:
http://userscripts-mirror.org/scripts/show/90864
Az oldal bal alsó részén ajánlja a többit, ott lehet szemezgetni igény esetén. Szerintem manapság már a nagy része szükségtelen. Bár mind azzá válna.
A frissülő FF-hoz a javítás:
Idézet: Birka - 2014.12.06. 13:06:56
Biri ajánlotta teljes script pack még másfél évvel ezelőttről:
http://vegzetur.wikidot.com/local--files/teszt/Scriptek140724.zip
Kifejezetten a portyaelemző amit kértél:
http://userscripts-mirror.org/scripts/show/90864
Az oldal bal alsó részén ajánlja a többit, ott lehet szemezgetni igény esetén. Szerintem manapság már a nagy része szükségtelen. Bár mind azzá válna.
A frissülő FF-hoz a javítás:
Idézet: Birka - 2014.12.06. 13:06:56
Igen. Az új FF/GM alatt a régi scriptek nem működnek.
Ezzel bővítsd fel összes script elején található //-es részt:
ÉS elvileg mindennek működnie kell onnantól
Ezzel bővítsd fel összes script elején található //-es részt:
// @grant GM_setValue
// @grant GM_getValue
// @grant GM_xmlhttpRequest
// @grant GM_openInTab
// @grant GM_deleteValue
// @grant GM_registerMenuCommand
// @grant GM_log
// @grant GM_getValue
// @grant GM_xmlhttpRequest
// @grant GM_openInTab
// @grant GM_deleteValue
// @grant GM_registerMenuCommand
// @grant GM_log
ÉS elvileg mindennek működnie kell onnantól
Dátum: 2016.05.31. 20:43:24
A következő tárgyak(at) találtad: ősi aranypénz
Juhúúúúú
Mire is jó?
Juhúúúúú
Mire is jó?
Dátum: 2016.05.30. 16:23:40
Idézet: Őrmester - 2016.05.30. 15:20:49
... a válaszok java részét ki lehetett keresni netről, persze nem túl gyorsan, de idő volt rá bőven ...
Nem voltam ott, nem érint, de nem arról volt szó előzetesben itt fórumon, hogy tilos mindenféle segédeszköz?Dátum: 2016.05.27. 18:05:24
Hányszor próbálkoztam az évek alatt olyan javaslatokkal, hogy egy bizonyos jutalom ne direkt tápot adjon, hanem olyan kényelmi funkciókat, tárgyakat amelyekkel sok időt, (felesleges) cselekvést lehet spórolni. Az ilyen hasznos, de nem táp. Pl a legjobb ilyen jutalmak szerintem a Kézikönyv és a Vadászzsákmányok.
Persze a mai agyonkényszertápolt játékban már lehet nem örülnének eléggé a fizetős játékosok az ilyen típusú jutalmaknak amik közvetlen tápot nem adnának, mert már arra szoktattátok őket, hogy pénzért lehet instant erősödni és ha valami nem tesz erősebbé, akkor az már felesleges, de ha kezdettől olyan irányba haladt volna a játék, hogy a pénzért inkább a kényelem járt volna, nem pedig a tápolás, akkor talán többen játszanának még, szorosabb mezőnnyel és lennének taktikázási módok, versengés és értékelnék az olyan jutalmakat is amitől nem lesznek rögtön közvetlenül erősebbek/táposabbak.
Persze lehet tévedek és ez csak az én kis ecetesüveg világom
Persze a mai agyonkényszertápolt játékban már lehet nem örülnének eléggé a fizetős játékosok az ilyen típusú jutalmaknak amik közvetlen tápot nem adnának, mert már arra szoktattátok őket, hogy pénzért lehet instant erősödni és ha valami nem tesz erősebbé, akkor az már felesleges, de ha kezdettől olyan irányba haladt volna a játék, hogy a pénzért inkább a kényelem járt volna, nem pedig a tápolás, akkor talán többen játszanának még, szorosabb mezőnnyel és lennének taktikázási módok, versengés és értékelnék az olyan jutalmakat is amitől nem lesznek rögtön közvetlenül erősebbek/táposabbak.
Persze lehet tévedek és ez csak az én kis ecetesüveg világom