Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Dojca Mojca

Oldal: 12
Dátum: 2012.12.20. 20:45:19
Deaxus:

Mekkora hangerő egy sokol rádióból. Kicsit torzít,kicsit érces,de szól.
Most tudom fáj, hogy nem Te nyerted ez az eventet, tudom,hogy sok a gondod.
Ám, attól, hogy lemész egy sértődött kölyök szintjére, attól még nem változik semmi. Ha tudnám, hol laksz kapnál tőlem csörgősapkát és egy eu kompatibilis multifunkciós építőkocka készletet. Karácsonyra.Ugyebár.
Dátum: 2012.12.20. 17:24:14
Dicsőség a Szövetségnek!
Dátum: 2012.12.20. 16:37:02
Gratula JD.
Örülök, hogy egy Hulla vitte el a címet. Egy éjszaka alatt csinálta meg, így megérdemel minden elismerést tiszteletet.
Az, hogy nem tetszik valakinek, az csinálja meg ugyanezt ugyanígy.
Nos, kinek sikerül ez v5 -ön legközelebb ?

más valami:

Addig a leghangosabban elégtelekendőket, felnyársalom, felnégyelem.
Dátum: 2012.03.11. 16:15:08
"Véges határidőn belül beszerezhetem az AH relikeket forintért és ha jól forgatok pár hónap múlva már látványosan jobb leszek"

Nem fogsz olyan jól forgatni (senki sem fog). Ez már az 5 nap statisztikájából is eléggé egyértelműnek tűnik.
Dátum: 2011.11.09. 21:02:23
Az öv termeli a legtöbb LE-t! (Bocsi ezt Morzkodnak írtam )
Dátum: 2011.10.08. 23:25:15
Legalább is nem igazán lett félrefejlesztve. De az tény, hogy a támadásom magasabb, mint a védelmem.
Dátum: 2011.10.08. 21:35:32
Mert úgy is nyersz, de kevesebbet sebeződsz.
Ami persze (feltéve, hogy a klónoddal harcolsz) csak akkor igaz, ha nem vagy túl erős.

Az én karakterem viszont V5-ön és V3-on is eléggé erős. És amíg a Landragorral semmi problémám nem volt, addig a Xenó egy kínszenvedés volt, főleg V3-on.
Igazából ennyit akartam jelezni.
Dátum: 2011.10.08. 20:50:21
"Vagy normálisan fejlesztett karakterrel"

Éppen Rachmannal beszélsz, te zseni!
Dátum: 2011.10.08. 20:32:07
Ha a klónod a saját ellenfeled, akkor triviálisan az a jó, ha minél gyengébb vagy.
Az állataid biztosítják a győzelmet és megvédenek a sebzéstől is.

Félreértetted Yaksee. Az, hogy rommá vert, az nem azt jelentette, hogy győzött ellenem, hanem azt túl sokat sebezett rajtam.
Ha max 6 csatát tudsz megvívni, míg elfogy az életed, akkor 1500-2500 győzelemhez 250-400 életnyi ÉP kell. És ez nem reális nagyon sok gyógyital nélkül.
Dátum: 2011.10.08. 18:18:04
Nem lenne jobb. Így senki sincs motiválva igazán, hogy a minimumnál többet "építsen" a Xenóba.
Ez a rendszer így rossz.
Nem az volt a kérdés, hogy végig lehet-e így csinálni az eventet, hanem az, hogy hogyan lehet jobb?
Hát ezen változtatni kellene.
Dátum: 2011.10.08. 18:15:10
V3-on egy sokkal erősebb karakterem van. Az még jobban rommá lett verve.
Dátum: 2011.10.08. 10:44:08
Az erős karakterek ellen kicsit gyengíteni kellene a Xenókat.
V5-ön gyakorlatilag széttéptek! Semmi kedvem nem volt az egészhez.

Emilya

És sokakat szerintem frusztrált, hogy az építésért nem kap semmit.
Dátum: 2011.09.23. 21:39:06
Kizártnak tartom, hogy a karemiumcsapdám be lett számítva....
Dátum: 2011.08.21. 19:08:27
Karemiumcsapda figyelembe lesz véve?
Egyáltalán a lénybefogás és sajtolás?
Itt V5-ön a vadászatért kapott LE-t növelni kell! Ez nem kérdés.
És valaki megmondhatná mikor lesz ez meg!!!!

Az általános generációs problémára pedig egy hatósugár szabály módosítást javaslok. Aki akarja gondolja végig.
A bajt úgyis az okozza, hogy extrém eltérő erejű karakterek vannak egymás hatósugarában.
Nagyjából:
Egy 50-es karakter mondjuk 43-57 körüli szinteket lát jelenleg. A portyázási beállításoknál lehetőség lenne arra, hogy valaki a saját valós szintjéhez képest a portyázási szintjét megemelje.
Ez azt jelenti, hogy ha ezt a szintet felhúzza 60-ra, akkor 53-67 lesz a hatósugara (természetesen egy 53-as győzelemnél ugyan úgy kevés TP járna, mint egy 43-as ellen eredetileg), de cserébe olyan bónuszt kap a portyára (vagy EH-ra), amit sehogy máshogy nem tud megszerezni és persze ez sávosan nőne, tehát minél nagyobb a portya szinted, annál több a bónusz.
A sok optimalizátor így magától rákényszerülne arra, hogy a lehető legmagasabb szintűek ellen portyázzon, ahol már hasonló erejű karakterek is lesznek dögivel.
Én azt is megengedném, hogy valaki némi negatív EH korrekció esetén lefelé módosítsa a portyaszintjét, sőt akik nem kövesek vagy nem a szerver elején kapcsolódnak a játékba, azok valamennyit akár korrekció nélkül is csökkenthetnék portyaszintjüket. De ez csak a karakterek védelmét szolgálná. Valójában mindenki felfelé akarna módosítani, hisz ezért jár a bónusz.

Ez lenne az alapötlet. Nem befolyásolná a stratégiákat, a taktikákat. Még azt sem, hogy ki milyen gyorsan lép szintet.
Én senkinek nem akarom megtiltani, hogy pók legyen vagy mit csináljon.
Egyszerűen leírtam, hogy ha valaki pók vagy szándékosan lemarad szintben, hívjuk öszvérnek, ha már így nevezted magad , akkor milyen problémával szembesül.
Röviden ezt egy szóval nevezhetjük generációs problémának.

A generációs probléma végletekig leegyszerűsítve a játék egyik látszólag logikus szabályának és egy jellegzetességének együtteséből fakad.
A logikusnak tűnő szabály az, hogy egy adott szinten lévő játékos felfelé és lefelé csak meghatározott szintű játékosokkal lehet kapcsolatban (hatósugár). Ennek a szabálynak a lényege, hogy a régebbi vagyis idősebb generációs játékosok (akik időarányosan több erőforrással rendelkeznek és ezért erősebbek) ne tudják támadni az e miatt elve gyengébb játékosokat.
A jellegzetesség pedig az, hogy a hatósugaradon belül simán lehet (és a top karaktereket kivéve) lesz is olyan aki nem veled azonos generációjú játékos. És ezekben az esetekben a hatósugárszabály nem tudja betölteni a szerepét.
Minél inkább pók valaki, de lehet öszvér is, annál inkább szembesül az adott problémával. No és persze a többiek is, akik egy hatósugárban vannak vele.
Tény, hogy pókok nélkül is kijönne ez a probléma. Mert hiába indul két karakter azonos időben egy szerveren. Az erőforrásaikat tudják úgy használni még akkor is, ha minden PP-t csp-t elhasználnak, hogy szintben eltávolodnak egymástól hosszú távon.

Mi lehet a megoldás?
Először is a V5 szerveren eleve emelni kell a vadászatért járó LE-t, de ez nem segít semmit az adott probléma szempontjából.
Összekötni a vadászatot a portyával (levadászott csp-ért kapsz pp-t) már jobb egy fokkal, de még ez sem tökéletes plusz nem segít visszamenőlegesen inkább az új szerverekre lenne pozitív hatással.
Lehetséges megoldást a hatósugár szabály módosítása jelenthet.
Az igazság az, hogy már a probléma megközelítése is rossz.

Wart vagy Arinodattir!
Együtt indultunk a szerveren a kezdéskor, tehát időben azonos "generációba" tartozunk. Véleményes, hogy mikor sorolunk két játékost azonos generációba, de mondjuk 3 hónapos késéssel indulni az már valószínűleg más generáció.
Nem nehéz rájönni arra, hogy ez a játék alapvetően akkor élvezetes, ha azonos vagy maximum közeli generációk küzdenek egymás ellen.

Ha valaki pók lesz, akkor szintben menthetetlenül lemarad, ahogy ti is lemaradtatok és elhagyja a saját generációjának nagy részét (minden gondotok ebből fakad). Ilyenkor kétféle módon teljesülhet az azonos generációk küzdelme számára:
1. Más pókokkal együtt halad. Ezek száma max csökkenhet, de nőni nem fog soha és annyian vagytok, amennyien vagytok.
2. Néhány lassan haladó, tehát biztosan gyengén játszó vegyes karakterrel halad, esetleg építővel.

Ezenkívül.
Utolérni gyakorlatilag soha nem fogtok senkit és ez kritikus, de tény!!!

Aki pedig titeket utolér, annak a következők a jellemzői:
Vadásznia kell.
Jóval későbbi generációban indult, mint ti.
Sokkal gyengébb lesz nálatok, mivel jóval kevesebb ÖSSZ!! LE forrása lesz akkor még: lélekszívásból, kínzókamrából, ismételhető küldetésekből, stb. És ezt a vadászatból befolyt LE nem kompenzálja.
Ezen pedig sehogyan nem lehet segíteni! Ez az ára annak, ha pókok vagytok. Cserébe elmondhatjátok magatokról, hogy a saját szinteteken mindig ti vagytok a legerősebbek.

Jó ötlet összedrótozni a vadászatot a portyázással, ugyanakkor senki nem kényszerített titeket arra, hogy abbahagyjátok a vadászást.
Ez esetben megküzdhettetek volna a saját generációtok erős játékosaival, akik nem pókok, de nem ezt az utat választottátok.

Ha ezt az általános problémát (síró pókok) kezelni akarja valaki, akkor az azonos generációkat egy szerveren belül nem szabad hagyni szétcsúszni.
A kvázi kötelező vadászat valahol már ezt a célt szolgálja, de valójában nem elég. Igazából az a megoldás, ha nincsenek pókok. Vagy nincs vadászat.

Még valami: A szívósság övét már régen ki kellett volna törölni az egész játékból.
"Ha a vadászat LE/TP aránya jobb, mint a portyáé -> nem érdemes portyázni (láthatatlan bubis vadász).
Ha a portya LE/TP aránya jobb, mint a vadászaté -> nem érdemes vadászni (v5).
Márpedig az egyik mindig teljesül, hacsak nem pont ugyanakkora a LE/TP arány - de ezt meg gyakorlatilag lehetetlen belőni."

Ez mondjuk nyilván nincs így. Mert ez itt a V5 szerver.
Elég az, ha az egyik mondjuk 100, akkor a másik 70-130 körül ingadozik.
Jelenleg és itt a lélekszívást, ismételhető küldetéseket, kínzókamrát is figyelembe kell venni, ha a vadászat LE/TP arányát 100-nak veszem, akkor ahhoz képest a portyázás LE/TP aránya simán lehet akár 400 is.
De, ha nem játszol erősen akkor is legalább dupla hatékonyságú a portya a vadászathoz képest.
A vadászat LE/TP aránya jobb?! Ettől fényévekre vagyunk még....
Vagyis, nem 30%-kal kellett volna kezdeni a kompenzációt, hanem 100%-kal.
Mondjuk én levadászom az összes CSP-m, mégsem támadott meg élő játékos már vagy 4-5 hónapja....
De az egyszerű út a legjobb. A vadászatért járó LE növelése mindenki számára és feltétel nélkül. Ehhez fejleszteni sem kell.
Jól látom, akkor ez már meg is valósult?
Oldal: 12