"Beoltott rendőrt kezelnek H1N1 miatt
Rossz állapotban került kórházba egy újinfluenzás fiatal rendőr, akit korábban beoltottak. Az országos tiszti főorvos szerint előfordul az ilyen.
Életveszélyes állapotba került egy debreceni kórházban egy 29 éves rendőr, aki bakteriális fertőzése mellett még a H1N1 vírust is elkapta - tudta meg az Index a kórháztól. A férfit már lekapcsolták a lélegeztetőgépről.
A hírportál inforcmációját az országost tiszti főorvos is megerősítette. Kezdettől fogva tájékoztatták a lakosságot, hogy a védőoltás csak 70-80 százalékban óv meg a betegségtől - tette hozzá Falus Ferenc, aki szerint sokkal súlyosabbak lettek volna a férfi tünetei, ha nem kapja meg az oltást."
Vagyis aki beoltatta magát az se érezheti 100%-ban biztonságban magát.
Hozzászólások - Silverado
Dátum: 2009.12.05. 18:42:36
Dátum: 2009.12.04. 12:17:32
A javaslat másik felét is olvasd el: 5 vadászat után kapna mindenki egy pp-t és naponta csak 30 csp jönne.
Vagyi egy nap 6 portya lehet, ugyhogy alaposan meg kell gondolni, hogy kit támad meg az ember.
Vagyi egy nap 6 portya lehet, ugyhogy alaposan meg kell gondolni, hogy kit támad meg az ember.
Dátum: 2009.12.03. 12:25:27
Az erő sebzés: 50.szint alatt az erő összege x 1, mig 50. szint felett az erő összege x egy szinttől függő szorzó.
Dátum: 2009.12.03. 12:20:21
A metodus ugyanaz maradt:
a fegyver sebzése plusz erő sebzés, minusz az elnyelés és 50. szint felett egy szinttől függő szorzó, a különbség csak annyi, hogy ez a szorzó csökkentve lett.
a fegyver sebzése plusz erő sebzés, minusz az elnyelés és 50. szint felett egy szinttől függő szorzó, a különbség csak annyi, hogy ez a szorzó csökkentve lett.
Dátum: 2009.12.03. 12:07:29
A sebzés és az erő kapcsolatáról Miklós egyik hozzászolásából idézek:
"A játék kezdeti tervezésekor az erőből eredő sebzés valahogy így nézett ki: erőből számított érték * szinttől függő érték. A szinttől függő érték egy ideig 1 volt, magasabb szinten kezdett növekedni. Miért volt szükség erre a szorzóra? Míg a taumaturgia a varázslat sebzést szorozza, és így a fejlesztés növekvő költsége arányosan növekvő sebzést is hoz, addig az erő sebzést a fegyver sebzéssel nem szoroztuk, hanem hozzáadtuk. A fenti, szinttől függő szorzó biztosította, hogy az erő tulajdonságból eredő plusz sebzés megfeleljen a taumaturgiából eredő plusz sebzésnek 200. szintig. A játék gyakorlati tesztelése során, várakozásainkkal ellentétben, a játékosok tulajdonságaikat nem azonos mértékben fejlesztették; az egészséget és a mágiát elhanyagolták a támadás és IQ javára. Ennek következményeként még úgy is tűnt, hogy a sebzés egy kicsit több is a kelleténél (ekkor vezettük be az állatok elnyelés képességét a béta teszt során). Hosszabb távon azonban végül kibukkant, hogy a varázslat sebzés egyre jelentősebb a fizikaihoz képest. Ezt többször ellenőriztük, de a varázslat sebzéssel minden rendben volt. Nemrégiben a magas szintű epikus ellenfelekkel való harcot teszteltem, és azt láttam, hogy egy 140. szintű epikus is irreálisan keveset sebez fizikai ütéssel. Ennek egyik oka az volt, hogy az állatok elnyelését az ellenfél szintje alapján számoljuk (ezt bolygatni egyenlőre nem akarom), viszont kiderült egy másik dolog is: a fenti, szinttől függő szorzót nem implementáltuk, és ez a fenti okok miatt nem is derült ki. Ezt mindenképpen pótolni kell, ellenkező esetben hosszútávon az erő tulajdonság feljesztése teljesen elveszíti az értelmét. Ez 50. szint alatt semmilyen változást nem jelent, 50.szinttől fokozatosan növekvő fizikai sebzést (első becslés szerint 60. szinten +7-8%, 70. szinten +14-16% stb fizikai sebzést fog ez jelenteni.) "
"A játék kezdeti tervezésekor az erőből eredő sebzés valahogy így nézett ki: erőből számított érték * szinttől függő érték. A szinttől függő érték egy ideig 1 volt, magasabb szinten kezdett növekedni. Miért volt szükség erre a szorzóra? Míg a taumaturgia a varázslat sebzést szorozza, és így a fejlesztés növekvő költsége arányosan növekvő sebzést is hoz, addig az erő sebzést a fegyver sebzéssel nem szoroztuk, hanem hozzáadtuk. A fenti, szinttől függő szorzó biztosította, hogy az erő tulajdonságból eredő plusz sebzés megfeleljen a taumaturgiából eredő plusz sebzésnek 200. szintig. A játék gyakorlati tesztelése során, várakozásainkkal ellentétben, a játékosok tulajdonságaikat nem azonos mértékben fejlesztették; az egészséget és a mágiát elhanyagolták a támadás és IQ javára. Ennek következményeként még úgy is tűnt, hogy a sebzés egy kicsit több is a kelleténél (ekkor vezettük be az állatok elnyelés képességét a béta teszt során). Hosszabb távon azonban végül kibukkant, hogy a varázslat sebzés egyre jelentősebb a fizikaihoz képest. Ezt többször ellenőriztük, de a varázslat sebzéssel minden rendben volt. Nemrégiben a magas szintű epikus ellenfelekkel való harcot teszteltem, és azt láttam, hogy egy 140. szintű epikus is irreálisan keveset sebez fizikai ütéssel. Ennek egyik oka az volt, hogy az állatok elnyelését az ellenfél szintje alapján számoljuk (ezt bolygatni egyenlőre nem akarom), viszont kiderült egy másik dolog is: a fenti, szinttől függő szorzót nem implementáltuk, és ez a fenti okok miatt nem is derült ki. Ezt mindenképpen pótolni kell, ellenkező esetben hosszútávon az erő tulajdonság feljesztése teljesen elveszíti az értelmét. Ez 50. szint alatt semmilyen változást nem jelent, 50.szinttől fokozatosan növekvő fizikai sebzést (első becslés szerint 60. szinten +7-8%, 70. szinten +14-16% stb fizikai sebzést fog ez jelenteni.) "
Dátum: 2009.12.01. 17:42:32
Az entitásnál csak egy korlát van: szint -10 db entitást ölhetsz le. Tehát ha 40.szintű vagy, akkor 30 db-ot. Semmi más korlát nincs.
Viszont, ha hármasával lépkedsz, akkor ez is csak elméleti korlát lesz.
Viszont, ha hármasával lépkedsz, akkor ez is csak elméleti korlát lesz.
Dátum: 2009.11.30. 15:39:04
Elméletileg lehet olyan kalandot írni, amiben csak 8 csata van és nincsen benne egy szakértelem próba sem, de nem tudom, hogy valóban létezik-e ilyen.
40.szinten azért illik már pár szakértelmet kifejleszteni, esetleg maxolni is.
40.szinten azért illik már pár szakértelmet kifejleszteni, esetleg maxolni is.
Dátum: 2009.11.28. 18:08:29
A nyári tapasztalatok alapján kedden vagy szerdán kerülnek majd jóváírásra az őskővek.
Dátum: 2009.11.19. 13:21:44
Ezt nézd meg:
http://vegzetur.wikidot.com/quest11
http://vegzetur.wikidot.com/quest11
Dátum: 2009.11.07. 21:08:09
41-es tanulás kell hozzájuk. Amihez 6-os szintű akadémia kell.
Dátum: 2009.10.28. 14:45:03
A kisebbik szövetség tagjai hármasával kilépnek a saját szövetségükből és jelentkeznek a másik szövetségbe. Érdemes azoknak először átmenni, akik sokat építenek, hogy folyamatosan tudják az őrtornyot építeni.
Dátum: 2009.10.27. 21:44:08
Lélekgyémántot a kalandok írásáért és teljesítéséért lehet majd kapni, ha bekerül a játékba a Kalandok gomb.
Dátum: 2009.10.27. 18:22:12
A gyorsítás a csp maximumát növeli.
Dátum: 2009.10.27. 12:01:22
Onnan folytatod, ahol a másik szöviben abbahagytad.
Dátum: 2009.10.26. 20:30:04
Naponta csak egyszer lehet így építeni.
Dátum: 2009.10.25. 16:11:19
Ha 100% lesz a fertőzésed:
A Fertőzés teljes mértékben uralja elmédet! A téboly miatt még saját hordatársaidra is rátámadhatsz (kivéve szövetségi társaidat), és 50%-kal több lélekenergiát zsákmányolsz
Addig meg rengeteg LE-t sporolsz.
A Fertőzés teljes mértékben uralja elmédet! A téboly miatt még saját hordatársaidra is rátámadhatsz (kivéve szövetségi társaidat), és 50%-kal több lélekenergiát zsákmányolsz
Addig meg rengeteg LE-t sporolsz.
Dátum: 2009.10.24. 23:50:35
.
Dátum: 2009.10.23. 15:54:30
15 megölt entitásonként 10 dukátért választhatsz 1 epikus tárgyat az entitás szintjének, és az azt megelőző kincstáblából. (A büntető jellegű tárgyak nem lesznek benne.)
pl.: 30. és 35. szintű epikus kincsek közül választhatsz.
pl.: 30. és 35. szintű epikus kincsek közül választhatsz.
Dátum: 2009.10.22. 23:22:21
Onnan fojtatod, ahol a másik szöviben abbahagytad.
Dátum: 2009.10.22. 15:35:31
Nem. Onnan fojtatod, ahol a másik szöviben abbahagytad.
( Persze csak akkor, ha az új szövinek is van 2. szintű epikus emlékműve. )
( Persze csak akkor, ha az új szövinek is van 2. szintű epikus emlékműve. )