Hozzászólások - chehs
Dátum: 2010.06.16. 22:29:36
Belőlem egy is sok, nemhogy kettő
Dátum: 2010.06.16. 18:53:33
Dél-Afrika - Uruguay 0-2
Dátum: 2010.06.14. 19:30:14
Telitalálat
Kamerun gyanúsan csendesen készült erre a VB-re, még a kötelező "nagyon jól sikerült a felkészülés" sem hangzott el. Japán meg a talált gólok koronázatlan királya.
Ha Afrika, akkor idén az Ghána és az Elefántok, szerintem.
Kamerun gyanúsan csendesen készült erre a VB-re, még a kötelező "nagyon jól sikerült a felkészülés" sem hangzott el. Japán meg a talált gólok koronázatlan királya.
Ha Afrika, akkor idén az Ghána és az Elefántok, szerintem.
Dátum: 2010.06.10. 16:58:49
Dél-Afrika - Mexikó 3-1
Uruguay - Franciaország 0-3
Dél-Korea - Görögország 1-1
Argentína - Nigéria 2-1
Anglia - Egyesült Államok 3-0
Algéria - Szlovénia 2-2
Szerbia - Ghána 2-0
Németország - Ausztrália 2-1
Hollandia - Dánia 4-0
Japán - Kamerun 1-0
Olaszország - Paraguay 2-0
Új-Zéland - Szlovákia 2-0
Elefántcsontpart - Portugália 0-3
Brazília - Észak-Korea 4-0
Honduras - Chile 0-2
Spanyolország - Svájc 3-0
Bajnok: Spanyolország
Gólkirály: Messi
Uruguay - Franciaország 0-3
Dél-Korea - Görögország 1-1
Argentína - Nigéria 2-1
Anglia - Egyesült Államok 3-0
Algéria - Szlovénia 2-2
Szerbia - Ghána 2-0
Németország - Ausztrália 2-1
Hollandia - Dánia 4-0
Japán - Kamerun 1-0
Olaszország - Paraguay 2-0
Új-Zéland - Szlovákia 2-0
Elefántcsontpart - Portugália 0-3
Brazília - Észak-Korea 4-0
Honduras - Chile 0-2
Spanyolország - Svájc 3-0
Bajnok: Spanyolország
Gólkirály: Messi
Dátum: 2010.02.01. 09:15:31
Ez a hajlíthatatlanság azért már hiányzott.
Maradjon meg ez a jó szokásod, legyen bár szó AL-ről, pókokról, topban lévőkről, VF-et használókról.
Bárkiről.
Maradjon meg ez a jó szokásod, legyen bár szó AL-ről, pókokról, topban lévőkről, VF-et használókról.
Bárkiről.
Dátum: 2010.01.26. 13:21:56
Ha ez megvalósulna, már kezdenék is gondolkodni a V5-ös karakterem nevén.
És én is teljesen komolyan gondolom
És én is teljesen komolyan gondolom
Dátum: 2010.01.20. 14:20:13
Ariel te most megint szenvedő játékos tömegeket vizionálsz, ugyanúgy ahogy vizionáltak egyesek a VF vagy az alacsony szintű karakterek epikus tárgyai kapcsán.
Ha a háborúban veszíthetek valamit, akkor van tétje, tehát izgalmas. Ha melegen összesimulunk 48 órára, és a végén a szebbik brigád kap egy pár szál virágot, akkor az nem háború.
A töketlenkedő, manakonstrukciozó, állat nélkül pihenő, KH-ba szerelmesedett, segítő kezet nem ismerő szövetségek szívesen bebújnának ebbe a puha háború reform helyetti viadalozásba. Oké, ezt értjük.
Ez nem háború reform. Ezt szögezzük le, és onnantól mindjárt tisztább lesz a kép.
Addig csak reszeljük a szelet.
Ha a háborúban veszíthetek valamit, akkor van tétje, tehát izgalmas. Ha melegen összesimulunk 48 órára, és a végén a szebbik brigád kap egy pár szál virágot, akkor az nem háború.
A töketlenkedő, manakonstrukciozó, állat nélkül pihenő, KH-ba szerelmesedett, segítő kezet nem ismerő szövetségek szívesen bebújnának ebbe a puha háború reform helyetti viadalozásba. Oké, ezt értjük.
Ez nem háború reform. Ezt szögezzük le, és onnantól mindjárt tisztább lesz a kép.
Addig csak reszeljük a szelet.
Dátum: 2010.01.19. 14:57:09
Mortimer, a realitásokról vitázzunk, vagy a Végzetúr háborús rendszeréről?
Engem ez az egész pusztán játéktechnikailag érdekel. Azon se lepődöm meg, hogy ájultan vadászom, azon sem, hogy a hegy galetkijai, amikor kiléptek az Ellenség győzelme után...
Érted?
Szerintem 3 probléma van a háborús rendszerrel (alapvetően egyébként jó).
Ha szerinted nem ez a 3 a probléma, vagy van még, amit én nem találtam annak, akkor írd le.
A 3 általam vélt problémára vannak ötleteim. Meg lesznek másoknak is. Meg legyen neked is.
És akkor újra, de ha gondolod megkérem Damage-t és kiírja a Nyúlakhoz:
Nem, nem, nem azt gondolom, hogy a kisebb szövetség győzzön.
Hanem:
Győzzön az aktívabb, erősebb karakterekből álló, ügyesebb, okosabb és taktikusabb.
Ezt akarjuk modellezni, nem?
Engem ez az egész pusztán játéktechnikailag érdekel. Azon se lepődöm meg, hogy ájultan vadászom, azon sem, hogy a hegy galetkijai, amikor kiléptek az Ellenség győzelme után...
Érted?
Szerintem 3 probléma van a háborús rendszerrel (alapvetően egyébként jó).
Ha szerinted nem ez a 3 a probléma, vagy van még, amit én nem találtam annak, akkor írd le.
A 3 általam vélt problémára vannak ötleteim. Meg lesznek másoknak is. Meg legyen neked is.
És akkor újra, de ha gondolod megkérem Damage-t és kiírja a Nyúlakhoz:
Nem, nem, nem azt gondolom, hogy a kisebb szövetség győzzön.
Hanem:
Győzzön az aktívabb, erősebb karakterekből álló, ügyesebb, okosabb és taktikusabb.
Ezt akarjuk modellezni, nem?
Dátum: 2010.01.19. 14:29:53
A Tappancs elpusztíthatatlan.
Egyébként pedig: a háborúval három problémája volt eddig a játékosoknak:
- az éjjel-nappal aktív játékosok nagyobb eséllyel nyernek
- a kisebb létszám előnyt jelent
- minimális a nyereség a Manakonstrukció miatt
Erre a három problémára keresünk gyógyszert, ha jól értem.
1)
Erre én nem is keresnék megoldást, aki háborúzni akar, és nyerni, az hozhat ezért áldozatot.
De ha mégis, akkor inkább a segítő kézzel és a Katakombával játszanék. (Baalcain és Byzon ötletelt ezekről)
Ezek méltatlanul kihasználatlan területei a játéknak. Például, ha a Segítő kéznek lenne egy második szintje, ahol illúzióként két karakter helyet cserélne. Vagy lehetne fejleszteni a Katát. Csak háborúban jóval rövidebb ki-be lépkedési korlát.
Vagy lehetne a védekező szövetség tagjainak a megkapott hadüzenet után egy harci rangot választani:
Hentes (aki őt támadja, az inkább ne vigyen állatot)
Fegyvermester (az ellenfél a csata után elbúcsúzhat a fegyverétől/pajzsától/páncéljától X időre)
Manatükröző manatrükköző (az ellenfél varázslata visszafelé sül el)
A rang X időnként váltható, lehet taktikázni kérem szépen.
2)
Ebbe se nyúlnék bele, Damage elvtárs már anno gyönyörűen levezette, hogy asszongya:
sok tag -> sok építés, sok konstrukció, sok csevej a fórumban, sok ember az epikus ellen
kevés tag -> semmi ilyesmi, de háborúban előny
Szerepjátéktalan? Az.
Ájultan vadászni is.
3)
Erre is született egy fenomenális ötlet.
Háborús győzelmekből építhető épületek.
A háborús LE már senkit sem érdekel.
Egyébként egy kérdés így a végére.
Hányan szeretnek háborúzni? Én szerettem, de ritka az ilyen játékos. És tényleg érdekel, hogy sokakat bánt-e ez az egész háborúsdi, vagy csak néhány tucat játékos fújja fel (köztük én).
Egyébként pedig: a háborúval három problémája volt eddig a játékosoknak:
- az éjjel-nappal aktív játékosok nagyobb eséllyel nyernek
- a kisebb létszám előnyt jelent
- minimális a nyereség a Manakonstrukció miatt
Erre a három problémára keresünk gyógyszert, ha jól értem.
1)
Erre én nem is keresnék megoldást, aki háborúzni akar, és nyerni, az hozhat ezért áldozatot.
De ha mégis, akkor inkább a segítő kézzel és a Katakombával játszanék. (Baalcain és Byzon ötletelt ezekről)
Ezek méltatlanul kihasználatlan területei a játéknak. Például, ha a Segítő kéznek lenne egy második szintje, ahol illúzióként két karakter helyet cserélne. Vagy lehetne fejleszteni a Katát. Csak háborúban jóval rövidebb ki-be lépkedési korlát.
Vagy lehetne a védekező szövetség tagjainak a megkapott hadüzenet után egy harci rangot választani:
Hentes (aki őt támadja, az inkább ne vigyen állatot)
Fegyvermester (az ellenfél a csata után elbúcsúzhat a fegyverétől/pajzsától/páncéljától X időre)
Manatükröző manatrükköző (az ellenfél varázslata visszafelé sül el)
A rang X időnként váltható, lehet taktikázni kérem szépen.
2)
Ebbe se nyúlnék bele, Damage elvtárs már anno gyönyörűen levezette, hogy asszongya:
sok tag -> sok építés, sok konstrukció, sok csevej a fórumban, sok ember az epikus ellen
kevés tag -> semmi ilyesmi, de háborúban előny
Szerepjátéktalan? Az.
Ájultan vadászni is.
3)
Erre is született egy fenomenális ötlet.
Háborús győzelmekből építhető épületek.
A háborús LE már senkit sem érdekel.
Egyébként egy kérdés így a végére.
Hányan szeretnek háborúzni? Én szerettem, de ritka az ilyen játékos. És tényleg érdekel, hogy sokakat bánt-e ez az egész háborúsdi, vagy csak néhány tucat játékos fújja fel (köztük én).
Dátum: 2010.01.14. 22:17:00
Én valahogy így képzelném:
Van egy hibernáció opció, X őskőért akár.
A Hibernáció legalább 1 hónapig tart, megszakítani lehet, de ebben az esetben nem érvényesülnek az előnyei.
Egy hónap után megszakíthatod, ekkor:
- megkapod az összes ez idő alatt felgyűlt csp-d, amit X időintervallumon belül költhetsz el
(játékidőben tehát nem nyersz, ugyanannyit kell foglalkoznod a karaktereddel mint annak, aki naponta levadássza)
- megkapod a szövetséged alapján számolt Térkapu pontokat, ezt is X idő alatt használhatod el
- kínzókamrád X napig Y szorzóval termel
(ha teszem azt kihagytál 40 napot, akkor 20 napig dupla LE-t ad, vagy mondjuk 10 napig négyszerest)
- állataid annyi TP-t kapnak a hibernálás végén, mintha a hibernáció alatt folyamatosan kennelben lettek volna
No, ennyit így elsőre egy elképzelt EXT-ről. Nem mintha lenne rá esély, de hátha Mortimernek vagy Birkának megtetszik a téma
Ha radikális gyengülés nélkül ki lehetett volna hagyni anno fél éve 1-2 hetet, akkor én például még mindig aktívan játszanák. De ahogy Lord összefoglalta: valószínűleg a többség szerint ez egyéni probléma, de jól esett ötletelni egyet.
Van egy hibernáció opció, X őskőért akár.
A Hibernáció legalább 1 hónapig tart, megszakítani lehet, de ebben az esetben nem érvényesülnek az előnyei.
Egy hónap után megszakíthatod, ekkor:
- megkapod az összes ez idő alatt felgyűlt csp-d, amit X időintervallumon belül költhetsz el
(játékidőben tehát nem nyersz, ugyanannyit kell foglalkoznod a karaktereddel mint annak, aki naponta levadássza)
- megkapod a szövetséged alapján számolt Térkapu pontokat, ezt is X idő alatt használhatod el
- kínzókamrád X napig Y szorzóval termel
(ha teszem azt kihagytál 40 napot, akkor 20 napig dupla LE-t ad, vagy mondjuk 10 napig négyszerest)
- állataid annyi TP-t kapnak a hibernálás végén, mintha a hibernáció alatt folyamatosan kennelben lettek volna
No, ennyit így elsőre egy elképzelt EXT-ről. Nem mintha lenne rá esély, de hátha Mortimernek vagy Birkának megtetszik a téma
Ha radikális gyengülés nélkül ki lehetett volna hagyni anno fél éve 1-2 hetet, akkor én például még mindig aktívan játszanák. De ahogy Lord összefoglalta: valószínűleg a többség szerint ez egyéni probléma, de jól esett ötletelni egyet.
Dátum: 2010.01.14. 20:18:27
Teljes vértszélességgel állok az ötlet mellé - de ez így nem fog megvalósulni persze.
Annak idején én dobtam be ezt a nyári szüneti pauzát, mókás, hogy miért is. Biztos meglepő lesz, de azért, hogy legyen a JV-nek ideje új küldetéseket, új épületeket készíteni, hogy legyen idő megreformálni a háborús rendszert, a portyarendszert, a szétszakadó mezőny gondját, és mert úgy voltam vele, hogy iszonyat időrabló a vadászat, a sebgyógyítás és az idomítás.
Szerencsére ezek azóta (tavaly május) már megoldottak
A baj az, hogy egyszerűen az a karakter, amivel nem foglalkoznak napi szinten, az a VÚ-ban tönkremegy. Hozhatnék rá ezernyi példát, de mindenki tud mondani magától is egyet.
A megmarad mindened, és a csp-d úgyis növekszik, hát...
Nincs napi 20K-s kínzókamra, túlcsordul a TKP, nem pörög az ismételhetős küldetés, leépül az állatfarm.
Ha lenne toplista arról, hogy miért hagyják abba a játékot az emberek, akkor előkelő helyen lenne az, hogy nem lehet 1-2 hetes gond nélküli szünetet tartani.
No, de mivel sok hc, a játékot napi szinten (mindennapi szinten) igénylő játékossal nem illő kiszúrni, és mivel a Beholder se szeretne leszoktatni, ezért ilyen fejlesztés biztosan nem lesz.
Ez a topic amúgy a legutóbbi hónapok legokosabb ötlete, valami hibernációs, tárolós, akár EXT-re épülő dolgot kilehetne közösen találni - sokak még itt lennének, ha lenne/lett volna ilyen.
(Csendben teszem hozzá, hogy az újrakezdők pókok elszaporodásának oka is errefelé gyökeredzik.)
Annak idején én dobtam be ezt a nyári szüneti pauzát, mókás, hogy miért is. Biztos meglepő lesz, de azért, hogy legyen a JV-nek ideje új küldetéseket, új épületeket készíteni, hogy legyen idő megreformálni a háborús rendszert, a portyarendszert, a szétszakadó mezőny gondját, és mert úgy voltam vele, hogy iszonyat időrabló a vadászat, a sebgyógyítás és az idomítás.
Szerencsére ezek azóta (tavaly május) már megoldottak
A baj az, hogy egyszerűen az a karakter, amivel nem foglalkoznak napi szinten, az a VÚ-ban tönkremegy. Hozhatnék rá ezernyi példát, de mindenki tud mondani magától is egyet.
A megmarad mindened, és a csp-d úgyis növekszik, hát...
Nincs napi 20K-s kínzókamra, túlcsordul a TKP, nem pörög az ismételhetős küldetés, leépül az állatfarm.
Ha lenne toplista arról, hogy miért hagyják abba a játékot az emberek, akkor előkelő helyen lenne az, hogy nem lehet 1-2 hetes gond nélküli szünetet tartani.
No, de mivel sok hc, a játékot napi szinten (mindennapi szinten) igénylő játékossal nem illő kiszúrni, és mivel a Beholder se szeretne leszoktatni, ezért ilyen fejlesztés biztosan nem lesz.
Ez a topic amúgy a legutóbbi hónapok legokosabb ötlete, valami hibernációs, tárolós, akár EXT-re épülő dolgot kilehetne közösen találni - sokak még itt lennének, ha lenne/lett volna ilyen.
(Csendben teszem hozzá, hogy az újrakezdők pókok elszaporodásának oka is errefelé gyökeredzik.)
Dátum: 2009.12.28. 12:28:53
4
A kicsi létszám kontra nagy szervezet témakörben néhány google hívószó:
Camerone
Maszada
Cassius Chaerea
Eger
Kabul, 1979, Amin Hafizullah
De akad még bőven
A kicsi létszám kontra nagy szervezet témakörben néhány google hívószó:
Camerone
Maszada
Cassius Chaerea
Eger
Kabul, 1979, Amin Hafizullah
De akad még bőven
Dátum: 2009.12.10. 22:13:49
A kérdés már csak az, hogy vajon milyen arányban vannak a számok és az érdekesebb, nem tápolós új dolgokat kedvelő játékosok.
Ha a szerepjátékos vonal lenne netán erősebb - egyébként nem hiszek ebben sajnos -, akkor látok reményt.
Miklós a tápolós új fejlesztésekben meggyőzhető volt, ha ebben a témakörben is sikerül valami értelmeset összerakni így fórum közösségileg, akkor elé kell tárni, és megvárni, hogy van-e rá lehetőség. Nem holnapra kell ez a dolog nyilván.
TF-en anno a játék sava-borsát jelentették sokunknak a KT-k, kérdés, hogy az ezzel (a szövetségek felértékelésével) járó macerát bevállalja, be tudja-e vállalni a vezetőség.
Szóval sok-sok támogatói kiírást kérünk
Ha a szerepjátékos vonal lenne netán erősebb - egyébként nem hiszek ebben sajnos -, akkor látok reményt.
Miklós a tápolós új fejlesztésekben meggyőzhető volt, ha ebben a témakörben is sikerül valami értelmeset összerakni így fórum közösségileg, akkor elé kell tárni, és megvárni, hogy van-e rá lehetőség. Nem holnapra kell ez a dolog nyilván.
TF-en anno a játék sava-borsát jelentették sokunknak a KT-k, kérdés, hogy az ezzel (a szövetségek felértékelésével) járó macerát bevállalja, be tudja-e vállalni a vezetőség.
Szóval sok-sok támogatói kiírást kérünk
Dátum: 2009.12.10. 21:50:24
Az is egy felettébb kellemes időtöltés, de ez most inkább egy picsi-pacsizós fejlesztés lenne.
Vicc valahol, hogy a szövetségeknek tényleg csak a háború és a semmire sem jó békeszerződés kötés opciók állnak alapvetően rendelkezésre.
Nem is beszélve az azonos hordájú szövetségek/karakterek kapcsolatáról.
Vicc valahol, hogy a szövetségeknek tényleg csak a háború és a semmire sem jó békeszerződés kötés opciók állnak alapvetően rendelkezésre.
Nem is beszélve az azonos hordájú szövetségek/karakterek kapcsolatáról.
Dátum: 2009.12.10. 19:38:19
Egyedi szövetségi tárgyak – 1. felvonás
Mi bográcsbavaló, rafinált nyulak úgy gondoljuk, hogy szükség lenne a szövetségi élet, és a szerepjátékosabb vonal erősítésének.
Mostanság annyi szó eset már nyers számokról (VF; kreatív affinitás), nyers optimalizálásról (TP tömés; kalandok), valamint uniformizálódásról (lélekszívás; entitás), hogy ideje lenne egy kicsit visszatérni az alapokhoz, már ha a játékosabb játék és a különleges karakterek alapnak mondhatók.
Az egyedi szövetségi tárggyal kapcsolatban négy sarokpontot szeretnénk mindenképpen lefektetni:
- kizárólag szövetségi összefogással megszerezhető
- jelentős erőforrás költsége van, ami a karakterektől a szövetségek felé vándorol
- semmiképpen sem adhat statokat; közvetlen erőforrást;
- szerepjátékos, a VÚ világába (nem szigorúan az eredetibe, hanem az általunk egy éve alakítottba) szervesen illeszkedő tárgyakról beszélünk
Némi magyarázat a sarokpontokhoz:
- kizárólag szövetségi összefogással megszerezhető
Megfelelő fogadtatás esetén később kifejtendő ötletünk alapján EGY szövetség ÖNMAGÁBAN sosem szerezheti meg.
- jelentős erőforrás költsége van, ami a karakterektől a szövetségek felé vándorol
A karakterek ebből a tárgyból sosem tudjanak Rubin triász és Császári dekrétum mód profitálni, akárcsak az épületek, ez is csak közvetlenül hajt bármiféle hasznot.
- semmiképpen sem adhat statokat; közvetlen erőforrást;
Nincs + 8 IQ; + 25% Bénítás és 5%-al olcsóbban fejlesztés.
- szerepjátékos, a VÚ világába (nem szigorúan az eredetibe, hanem az általunk egy éve alakítottba) szervesen illeszkedő tárgyakról beszélünk
Jó példák: Dutch emlékérem; Mortimer lexikonja; Azúr lobogó; Zöld pókháló; SSKNFGK; Becsület kardja, stb.
Rossz példák: Strabag szimbólum; EDDA poló; Zafír tank; GI Joe figura
Legalábbis mi, így gondoljuk.
Ha támogatod/tetszik az alapötlet, de kiegészítenéd/kritizálnád, akkor véss ide valamit.
Szavazgatást nem írunk ki, ma már minden valamirevaló galetkinek van 10-50 szavazó karaktere: ergo szavazni felesleges.
Látható érdeklődés esetén folytatjuk az idea kibontását.
RSzNyT HQ
Mi bográcsbavaló, rafinált nyulak úgy gondoljuk, hogy szükség lenne a szövetségi élet, és a szerepjátékosabb vonal erősítésének.
Mostanság annyi szó eset már nyers számokról (VF; kreatív affinitás), nyers optimalizálásról (TP tömés; kalandok), valamint uniformizálódásról (lélekszívás; entitás), hogy ideje lenne egy kicsit visszatérni az alapokhoz, már ha a játékosabb játék és a különleges karakterek alapnak mondhatók.
Az egyedi szövetségi tárggyal kapcsolatban négy sarokpontot szeretnénk mindenképpen lefektetni:
- kizárólag szövetségi összefogással megszerezhető
- jelentős erőforrás költsége van, ami a karakterektől a szövetségek felé vándorol
- semmiképpen sem adhat statokat; közvetlen erőforrást;
- szerepjátékos, a VÚ világába (nem szigorúan az eredetibe, hanem az általunk egy éve alakítottba) szervesen illeszkedő tárgyakról beszélünk
Némi magyarázat a sarokpontokhoz:
- kizárólag szövetségi összefogással megszerezhető
Megfelelő fogadtatás esetén később kifejtendő ötletünk alapján EGY szövetség ÖNMAGÁBAN sosem szerezheti meg.
- jelentős erőforrás költsége van, ami a karakterektől a szövetségek felé vándorol
A karakterek ebből a tárgyból sosem tudjanak Rubin triász és Császári dekrétum mód profitálni, akárcsak az épületek, ez is csak közvetlenül hajt bármiféle hasznot.
- semmiképpen sem adhat statokat; közvetlen erőforrást;
Nincs + 8 IQ; + 25% Bénítás és 5%-al olcsóbban fejlesztés.
- szerepjátékos, a VÚ világába (nem szigorúan az eredetibe, hanem az általunk egy éve alakítottba) szervesen illeszkedő tárgyakról beszélünk
Jó példák: Dutch emlékérem; Mortimer lexikonja; Azúr lobogó; Zöld pókháló; SSKNFGK; Becsület kardja, stb.
Rossz példák: Strabag szimbólum; EDDA poló; Zafír tank; GI Joe figura
Legalábbis mi, így gondoljuk.
Ha támogatod/tetszik az alapötlet, de kiegészítenéd/kritizálnád, akkor véss ide valamit.
Szavazgatást nem írunk ki, ma már minden valamirevaló galetkinek van 10-50 szavazó karaktere: ergo szavazni felesleges.
Látható érdeklődés esetén folytatjuk az idea kibontását.
RSzNyT HQ
Dátum: 2009.12.10. 16:27:49
Csak hype, nem bántunk mi senkit...
...aki egy hangyányi bizalommal van irántunk.
...aki egy hangyányi bizalommal van irántunk.
Dátum: 2009.12.10. 13:45:30
Folyamatosan jegyzetelünk.
Bizalmukkal minket kitüntető KVTKANYSZ tagok eddig:
Azúr Légió
Tyrant
Zöld pókok
Informatív jelentkezéseket sajnos nem tudunk elfogadni (Világépítők, Ronin, Elit horda, Bérmágusok)
A karácsonyi akció hamarosan kezdetét veszi, és ezzel szinkronban természetesen lehull a lepel a javaslatunkról is.
Bizalmukkal minket kitüntető KVTKANYSZ tagok eddig:
Azúr Légió
Tyrant
Zöld pókok
Informatív jelentkezéseket sajnos nem tudunk elfogadni (Világépítők, Ronin, Elit horda, Bérmágusok)
A karácsonyi akció hamarosan kezdetét veszi, és ezzel szinkronban természetesen lehull a lepel a javaslatunkról is.
Dátum: 2009.12.09. 19:42:52
Egy darab Azúr lobogó, egy darab Becsület kardja...
Csak tessék, csak tessék!
Csak tessék, csak tessék!
Dátum: 2009.12.09. 19:11:30
A Nyulak csak jót akarnak Viharfelhő.
(Mortimernek humorért, Kocosnak a 92%-os találatú tippért ment egy tízes.)
Murdock ebben a moziban a film végén reméljük mindenki kap ajándékot a jegyszedő néniktől.
Mi csak..., mi csak ehhez kérnénk egy icipici támogatást tőletek!
Ez persze nem változtat azon, hogy aki nincs velünk, az ellenünk van. A stockholm szindrómáig nem állunk meg.
For the Egyedi szövetségi tárgyak
(Mortimernek humorért, Kocosnak a 92%-os találatú tippért ment egy tízes.)
Murdock ebben a moziban a film végén reméljük mindenki kap ajándékot a jegyszedő néniktől.
Mi csak..., mi csak ehhez kérnénk egy icipici támogatást tőletek!
Ez persze nem változtat azon, hogy aki nincs velünk, az ellenünk van. A stockholm szindrómáig nem állunk meg.
For the Egyedi szövetségi tárgyak
Dátum: 2009.12.09. 13:12:18
Halk csilingelés, szállingózó hópelyhek, a háttérben néhány bundába öltözött galetki álldogál.
Énekelnek.
Mi mindig is értetek éltünk, bármit is tettünk csak miattatok volt.
Feláldoznánk mindent!
Hol gyermekek kacagnak, ott nyuszi is szökdécsel.
Évzáró RSZNYT (terror)akció!
Mivel a RSZNYT tagjainak többsége ütemezett script, magánélettel nem rendelkező vesztes, illetve multi, ahol az Óperencián túli jelszóadatbázisokon túr a kurta farkú, és ahol az Üveghegy azért lett lebontva, hogy visszaválthassuk!
Ezért és még másért is, de az naná, hogy titok, tehát ezért:
Karácsonyi Vérengzést hirdetünk!
Tekintse ezt minden nem-gyémánt hordás szövetség azonnali hadüzenetnek!
KVTKANYSZ (Karácsonyi Vérengzés Túlélő Könyv A Nyúl Szerint):
A toplistán felülről lefelé fogunk haladni.
Mindenkinek hadat üzenünk.
Akit nem tudunk támadni (szintkorlát/katakomba), azokat citadellázni fogjuk.
Az azonnali kapitulációt nem tekintjük győzelemnek.
Aki 24 órán belül kapitulál, annak csomagot visz haverunk, aki ugyan nem Nyúl, de szintén ismert, és Piros.
Mentességet ez alól csak az kaphat, aki a szövetségi kezdőlapjára kibiggyeszti az alábbi szöveget:
"Támogatom a RSZNYT új, egyéni szövetségi tárgyakra vonatkozó javaslatát!"
Az így nyerhető háborús mentesség Karácsonytól Vízkeresztig szól.
A támogató szavak manifesztálódásának határideje mostantól számítva 24 óra.
Az új tárgyak mibenlétére való korai kérdéseket összevont szemöldökkel büntetjük. Aki nem hiszi el, hogy mindenkinek jót akarunk, az még nem ismer minket, vagy VFező optimalizátor top szinthuszár, de akkor meg úgyis mindegy.
Köszönjük a figyelmet!
Énekelnek.
Mi mindig is értetek éltünk, bármit is tettünk csak miattatok volt.
Feláldoznánk mindent!
Hol gyermekek kacagnak, ott nyuszi is szökdécsel.
Évzáró RSZNYT (terror)akció!
Mivel a RSZNYT tagjainak többsége ütemezett script, magánélettel nem rendelkező vesztes, illetve multi, ahol az Óperencián túli jelszóadatbázisokon túr a kurta farkú, és ahol az Üveghegy azért lett lebontva, hogy visszaválthassuk!
Ezért és még másért is, de az naná, hogy titok, tehát ezért:
Karácsonyi Vérengzést hirdetünk!
Tekintse ezt minden nem-gyémánt hordás szövetség azonnali hadüzenetnek!
KVTKANYSZ (Karácsonyi Vérengzés Túlélő Könyv A Nyúl Szerint):
A toplistán felülről lefelé fogunk haladni.
Mindenkinek hadat üzenünk.
Akit nem tudunk támadni (szintkorlát/katakomba), azokat citadellázni fogjuk.
Az azonnali kapitulációt nem tekintjük győzelemnek.
Aki 24 órán belül kapitulál, annak csomagot visz haverunk, aki ugyan nem Nyúl, de szintén ismert, és Piros.
Mentességet ez alól csak az kaphat, aki a szövetségi kezdőlapjára kibiggyeszti az alábbi szöveget:
"Támogatom a RSZNYT új, egyéni szövetségi tárgyakra vonatkozó javaslatát!"
Az így nyerhető háborús mentesség Karácsonytól Vízkeresztig szól.
A támogató szavak manifesztálódásának határideje mostantól számítva 24 óra.
Az új tárgyak mibenlétére való korai kérdéseket összevont szemöldökkel büntetjük. Aki nem hiszi el, hogy mindenkinek jót akarunk, az még nem ismer minket, vagy VFező optimalizátor top szinthuszár, de akkor meg úgyis mindegy.
Köszönjük a figyelmet!