Hozzászólások - Offsboy
Dátum: 2014.09.16. 14:00:40
Ne nekem. Baratynak.
Dátum: 2014.09.16. 13:42:28
A xenó egyén jutalmakat úgy kapjátok meg, ha beléptek a xenó oldalra.
Dátum: 2014.09.16. 01:48:58
DE legalább a fórum hasít!
Dátum: 2014.09.16. 01:35:32
Jaja, vagy 1 órája pukkant el.
Dátum: 2014.09.15. 23:58:10
Na igen, én is ebben látom az igazságot. Nem baj, hogy a szövetségi jutalom gyér, mert így legalább nincs túl nagy sírás. És legalább nem is érzem a "kötelező táp" miatti szervezéskényszert.
Dátum: 2014.09.15. 23:10:14
Majd találkoztok ti is olyan csoport ellenfelekkel, akik ellen pont nem jön be a stratégiátok (ide kell a mák, mint ahogy egyes mezők 2%-al is birtokolhatók, másokhoz a 6-8% is kevés), és ha pechetek lesz már az elején elúszik úgy a dolog, hogy nem tudjátok visszahozni. Megfelelő szervezéssel biztosan lecsökkenthető a véletlen szerepe, csak ez a szervezés egy soktagú szövinél jóval több energiát igényel. Nagyobb flottát nehezebb mozgatni, mint pár hajót. De ez csak az én véleményem, nyitva hagyom a lehetőségét, hogy tévedek.
Dátum: 2014.09.15. 22:58:36
Idézet: Zoole - 2014.09.15. 22:43:54
Kicsit szerintem szigorúan ítélkezel. Talán igazad van részben, de nem ugyanazt az eredményt fogja hozni ugyanannyi szervezés egy 1-2 tagú és egy 35 tagú szövetségnél. Persze a Magyar Néphadseregben is mindenki egyszerre-ugyanannyit lépett és ugyanannyira fázott/volt melege; és még aludni is vigyázz állásban rezzenéstelen arccal, de azért a valóságban nem így van ez.
Ha a 35 ember közös munkája koordinált és tervszerű lenne, akkor garantált lenne a dobogós helyezés. Ha viszont mindegyikük a saját elképzelése szerint üti a térképet, akkor még szép, hogy a kisebb létszámú szövetségek fognak nyerni. Szervezés, és némi szerencse kérdése, hogy melyik szövetség lesz dobogós, nem a taglétszámé.
Egyébként V3on például az első 3 helyezett 30, 34, és 15 taglétszámú szövetség.
Nyugodtan lehet nullára pontozni a hozzászólásom, csak mert néhányan olyan szövetségben vannak, ahol nincs semmi csapatszellem, és ezért hőbörög.
Egyébként V3on például az első 3 helyezett 30, 34, és 15 taglétszámú szövetség.
Nyugodtan lehet nullára pontozni a hozzászólásom, csak mert néhányan olyan szövetségben vannak, ahol nincs semmi csapatszellem, és ezért hőbörög.
Kicsit szerintem szigorúan ítélkezel. Talán igazad van részben, de nem ugyanazt az eredményt fogja hozni ugyanannyi szervezés egy 1-2 tagú és egy 35 tagú szövetségnél. Persze a Magyar Néphadseregben is mindenki egyszerre-ugyanannyit lépett és ugyanannyira fázott/volt melege; és még aludni is vigyázz állásban rezzenéstelen arccal, de azért a valóságban nem így van ez.
Dátum: 2014.09.15. 20:48:51
Ezt hol találom, hogy lesz 1 hét pihi a bajnokságok között? Mert már nem először hallom, de nem emlékszem, hogy Miklós mondta volna.
Dátum: 2014.09.15. 13:36:48
Annyira ne vedd komolyan azért. Szerintem inkább az elején volt nagy szerencsétek (a jó szervezés mellett), ami elhitette veletek, hogy a pontos összehangolás elég lehet a győzelemhez. Hát tökre nem elég, ugyanannyi a mák faktor.
Dátum: 2014.09.15. 12:35:09
Nem mintha túlzottan motiválna a szövetségi szintű jutalom, de V1-en toronymagasan vezet (másodlagos pontszámokkal, elsődleges nyilván holt verseny) egy olyan szövetség, aminek 1 (egy!) darab katakombán kívüli tagja van. Nem vagyok róla meggyőződve, hogy ez korrekt, bár mivel a mi szövink nincs ott a lista a tetején, így annyira nem szúrja azért a szemem. Illetve annyiban mégiscsak vicces a dolog, hogy ha életszerűbb kritériumai lennének az "aktivitásnak", akkor lehet a fele banda kiesne előlünk?
szerk: illetve ha azóta mentek el gombászni, ahogy vége a bulinak, akkor elnézést tőlük, még ha szerény esély is van erre.
szerk: illetve ha azóta mentek el gombászni, ahogy vége a bulinak, akkor elnézést tőlük, még ha szerény esély is van erre.
Dátum: 2014.09.15. 07:39:01
Szép.
Vajon lesz-e reakció a sirámokra?
Vajon lesz-e reakció a sirámokra?
Dátum: 2014.09.14. 12:53:29
Szerintem azért nem annyira kiskapu, mint alternatív lehetőség. Tekintettel arra,hogy a térkifordítózás nem egy exploit, hanem a legtöbb energiát és előre szervezést igénylő játékstílus, (évekig csináltam, és roppant örülök, hogy "megszabadultam tőle").
Dátum: 2014.09.13. 20:17:21
Idézet: Ariel - 2014.09.13. 15:33:41
Vagy csak szimplán gyengíteni az ellenfeleket, már meglévő - és normálisan működő - NPC ellenfelekre, kaland, térkapu, stb. csata, vagy X. szintű epikus erősségűvé tenni őket. Ez azért lenne jó, mert lehetne ellene fejleszteni, mert ahogy Maci is írta, az egyetlen lehetőség, ahol nem a saját értékből számolódnak az ellenfél statjai. Ezeket kellene inkább szaporázni, hogy sikerélménye is legyen az emberfiának.
Idézet: Offsboy - 2014.09.13. 11:02:06
Pár lehetőség:
Relikviák ne klónozódjanak, pl szívósság öve.
Ne jöjjenek 18-20 szinttel erősebb cuccokkal, mint amit a karakter hordhat.
Ne klónozzák a csatlósokat.
Ne klónozzák folyamatosan a karakter aktuális értékeit, hanem csak az event elején, ahogy a KH is klónozódik. Így van lehetőség túlnőni az ellenfeleken és idővel könnyebbé válnak.
Miklós nyitott a problémára, de ezidáig nem sikerült olyan javaslatot tennem, ami átment volna a szűrőjén, és valóban megoldaná a helyzetet.
Pár lehetőség:
Relikviák ne klónozódjanak, pl szívósság öve.
Ne jöjjenek 18-20 szinttel erősebb cuccokkal, mint amit a karakter hordhat.
Ne klónozzák a csatlósokat.
Ne klónozzák folyamatosan a karakter aktuális értékeit, hanem csak az event elején, ahogy a KH is klónozódik. Így van lehetőség túlnőni az ellenfeleken és idővel könnyebbé válnak.
Vagy csak szimplán gyengíteni az ellenfeleket, már meglévő - és normálisan működő - NPC ellenfelekre, kaland, térkapu, stb. csata, vagy X. szintű epikus erősségűvé tenni őket. Ez azért lenne jó, mert lehetne ellene fejleszteni, mert ahogy Maci is írta, az egyetlen lehetőség, ahol nem a saját értékből számolódnak az ellenfél statjai. Ezeket kellene inkább szaporázni, hogy sikerélménye is legyen az emberfiának.
Dátum: 2014.09.13. 11:02:06
Idézet: Maci - 2014.09.13. 08:26:02
Erről van szó.
A sikeres karakterfejlesztés jutalma az erősebb NPC, erősebb generált ellenfelek.
NONSZENSZ!
Hónapok óta ezt szajkózom. Kérem szépen, azért fejelsztettem erősre a karaktert, hogy többet sebezzek, és kevesebbet kapjak, könnyebben nyerjek. Azért húztam 1300+ra a szerencsém, hogy MINDEN esetben én kezdeményezzem a csatát. Azért költök X őskövet a játékra, hogy a karakter erős legyen, és ahogyan minden eseményben kb. gyógyulok az event csatáktól, ugyanez történjen a HH, és szövetségi bajnokság csatákban is. De ha fejlesztek a karakteren, akkor csak nagyobb pofonokat kapok. Hurrá, ez aztán a motiváció.
Miklós nyitott a problémára, de ezidáig nem sikerült olyan javaslatot tennem, ami átment volna a szűrőjén, és valóban megoldaná a helyzetet.
Sziasztok,
Nekem még mindig problémám van azzal, hogy az epikuson kívül minden pve elem az én harci értékemből kerül kiszámításra.
Eljutottam oda, hogy egy kritikus ütés küldetésre, és kb. 30 xenora elég a 2 full ép-m és egy ősköves gyógyital. Nincs ép-m játszani egyszerűen. A folyamatosan futó szövetségi bajnokságban , ha 40 pp-re vagyok beállítva kb. 10 támadásra elég az ép-m. Van, hogy 50-60ezreket sebződök egy csatában.
Gyakorlatilag ahhoz, hogy elköltsek negyvenakárhány pp-t, x cspt eseményben, térkapuzzak , esetleg epikusozzak kellene körülbelül 500k max. ép 175. szinten.
Nekem furcsa, hogy cél lenne az, hogy az ember sok időt foglalkozzon a játékkal és kattintgasson szépen, ugyanakkor van egy erőforrás, ami meg ezt erősen gátolja.
Nagyon sok elem van már a játékban, ami keményen igényli az ép-t, ami azzal együtt, hogy szétütöm magam rendszeresen, erősen visszafogja a játékomat.
A gyógyitalokat meg hagyjuk, a szintemen elérhető legjobb gyógyital kb. az ép-m 10%-át adja vissza. Vagy még annyit sem.
Nekem még mindig problémám van azzal, hogy az epikuson kívül minden pve elem az én harci értékemből kerül kiszámításra.
Eljutottam oda, hogy egy kritikus ütés küldetésre, és kb. 30 xenora elég a 2 full ép-m és egy ősköves gyógyital. Nincs ép-m játszani egyszerűen. A folyamatosan futó szövetségi bajnokságban , ha 40 pp-re vagyok beállítva kb. 10 támadásra elég az ép-m. Van, hogy 50-60ezreket sebződök egy csatában.
Gyakorlatilag ahhoz, hogy elköltsek negyvenakárhány pp-t, x cspt eseményben, térkapuzzak , esetleg epikusozzak kellene körülbelül 500k max. ép 175. szinten.
Nekem furcsa, hogy cél lenne az, hogy az ember sok időt foglalkozzon a játékkal és kattintgasson szépen, ugyanakkor van egy erőforrás, ami meg ezt erősen gátolja.
Nagyon sok elem van már a játékban, ami keményen igényli az ép-t, ami azzal együtt, hogy szétütöm magam rendszeresen, erősen visszafogja a játékomat.
A gyógyitalokat meg hagyjuk, a szintemen elérhető legjobb gyógyital kb. az ép-m 10%-át adja vissza. Vagy még annyit sem.
Erről van szó.
A sikeres karakterfejlesztés jutalma az erősebb NPC, erősebb generált ellenfelek.
NONSZENSZ!
Hónapok óta ezt szajkózom. Kérem szépen, azért fejelsztettem erősre a karaktert, hogy többet sebezzek, és kevesebbet kapjak, könnyebben nyerjek. Azért húztam 1300+ra a szerencsém, hogy MINDEN esetben én kezdeményezzem a csatát. Azért költök X őskövet a játékra, hogy a karakter erős legyen, és ahogyan minden eseményben kb. gyógyulok az event csatáktól, ugyanez történjen a HH, és szövetségi bajnokság csatákban is. De ha fejlesztek a karakteren, akkor csak nagyobb pofonokat kapok. Hurrá, ez aztán a motiváció.
Miklós nyitott a problémára, de ezidáig nem sikerült olyan javaslatot tennem, ami átment volna a szűrőjén, és valóban megoldaná a helyzetet.
Dátum: 2014.09.12. 14:19:59
Visszakapod, fétistől nem tudsz "megszabadulni", ha már egyszer megszerezted.
Dátum: 2014.09.11. 19:56:17
Na ja, aki pedig nem kis állatokkal megy, annak az saját erő másolása is hasonló probléma.
Dátum: 2014.09.11. 14:39:51
Úgy gondolom az erősebb ellenfeleken az "eltorzult"-ak értendők.
Azokkal nincs probléma, csak a hétköznapi, átlagos ellenfelekkel.
Azokkal nincs probléma, csak a hétköznapi, átlagos ellenfelekkel.
Dátum: 2014.09.11. 13:52:32
Idézet: Ariel - 2014.09.11. 13:23:52
Ez alatt mit értesz?
Az idők változnak, most már bajnoki tókent kell költened, ha azt akarod, hogy ritkábban verjenek laposra.
Ez alatt mit értesz?
Dátum: 2014.09.11. 11:01:52
Röhej ez az egész.
A csatában összesen 43706 sebzést okoztál, és 43831 sebzést kaptál.
Ellenfeled nyerte a csatát, elrabolt tőled 0 lélekenergiát.
szerk.
szövetségi bajnokság, védekezésre öltözve.
Kíváncsi vagyok meddig fogok folytatni egy olyan játékot, ahol a kihívás abban merül ki, hogy "erős vagy?", "nesze, generálunk neked egy erősebbet!"
A csatában összesen 43706 sebzést okoztál, és 43831 sebzést kaptál.
Ellenfeled nyerte a csatát, elrabolt tőled 0 lélekenergiát.
szerk.
szövetségi bajnokság, védekezésre öltözve.
Kíváncsi vagyok meddig fogok folytatni egy olyan játékot, ahol a kihívás abban merül ki, hogy "erős vagy?", "nesze, generálunk neked egy erősebbet!"
Dátum: 2014.09.10. 08:08:08
Más szintű ellenfél?
Pl. szövetségi bajnokságban kevesebb LE jár az eltorzultakért, mert alacsonyabb szintűek.
Pl. szövetségi bajnokságban kevesebb LE jár az eltorzultakért, mert alacsonyabb szintűek.