Azazel:
Röviden:
Kicsit hosszabban: Igazából Kócos mindent leír. Ha neked ilyen sok a szabadidőd és ennyire szeretsz sokat és feleslegesen kattingatni ugyanahhoz a hatáshoz amit tizedannyival is meglehetne amúgy oldani, akkor váljék egészségedre. De ne próbálj már meggyőzni arról, hogy tulajdonképpen a minél több kattingatás a Végzetúr igazán szellemi kihívást igénylő eszenciája. Szerintem a játék folyamatos fejlődésével ezek a "lefelöltözök-turbózgatok-közbenqrwasokatvárok-néhaelfelejtemígyhátanyázok" részek egyre csak sokasodtak és egyre inkább átláthatatlanabbá és idegörlőbbé váltak az idő múlásával. De legalábbis szóroakoztató részének nem nevezném a Végzetúrnak, aminek azért az egyik legfontosabb célja mégiscsak az lenne hogy szórakoztasson. Igenis nagy szükség van ezeknek a vadhajtásoknak a megnyirbálására. AKi örömét leli bennük, az had kattingasson csak kedvére, én hajlamos vagyok elhinni hogy valaki ezt élvezi, ismerek ennél nagyobb perverzeket is. De ha van mód ezekt a dolgokat egyszerűbben, kevesebb kattal és idővel is megoldani, hát én lusta és önző módon amellett kampányolnék.
Hozzászólások - Aurri
Dátum: 2012.07.02. 21:42:28
Dátum: 2012.07.02. 15:41:08
Tigristappancs mindent megindokolt. Tulajdonképpen marginális jelentősége van annak, hogy levon-e 2-300 VP-t (és 1 CSP-t) valami, ahhoz képest, hogy a fizetős kényelmi funkció pont emiatt nem éri el a kívánt hatást (lásd manakonsti, kereskedelem).
És tényleg el kellene gondolkozni azon hogyan lehetne a fejlesztésbe beépíteni azt hogy ne kelljen minden cselekdet után oda vissza öltözni. Az idegölő kattingatások és töltögetések nagyobb részéért ugyanis ez felel, nem a turbó.
És tényleg el kellene gondolkozni azon hogyan lehetne a fejlesztésbe beépíteni azt hogy ne kelljen minden cselekdet után oda vissza öltözni. Az idegölő kattingatások és töltögetések nagyobb részéért ugyanis ez felel, nem a turbó.
Dátum: 2012.06.30. 12:36:47
Továbbmegyek: használhatóbb lenne, ha két /(3) gyorsgomb lenne, VAGY a beállításoknál be lehetne állítani, hogy mit kérek a gyorsgombbal (csak gxógyital/csak varázsital/mindkettő). Mint látható van akinek ez jó, vak akinek a másik.
Jobb hely nincs így ide írok egy másik javaslatot: a mindenki által imádott fehér kristályital, kaphatna egy szinttől függő szorzót, hogy használható legyen (pl. szint/5 KP).
Jobb hely nincs így ide írok egy másik javaslatot: a mindenki által imádott fehér kristályital, kaphatna egy szinttől függő szorzót, hogy használható legyen (pl. szint/5 KP).
Dátum: 2012.06.28. 21:48:26
Ohh, tényleg nem lehet törölni, mint a fókuszkristályokat, sorry
Dátum: 2012.06.28. 21:40:04
És? Kiveszed-berakod-kiveszed-berakod-... Mint valami c-kategóriás NSZK pornóban
Dátum: 2012.06.28. 21:30:41
Méghozzá elég csúnya bug. EGy darabbal megvan oldva az összes hízóállat TP-cumós gondja akármennyi szintig..
Dátum: 2012.06.28. 21:25:27
Előrebocsájtom nem értek a programozáshoz, de szerintem túl van ez a HR komplikálva. Én nagyon vártam ezt a fejlesztést (terveztem is hasonlót bár én LGY-s cuccként), de ilyen masszív őskőköltségért elvárnám, hogy célnak megfelelően működjön. Mert mi a cél? Kényelmi funció, a játék gyorsítása, azaz fele kattingatások csökkentése, és ezzel remélhetőleg szerver terhelés csökkenés is.
Szerintem kettő (2) dolgot kellene megvalósítani és a fejlesztéssel biztosan maradéktalanul elégedett lenne midnenki és megérné az árát is:
1)- Nem kellene VP-vel, CSP-vel, őskővel vacakolni, lehetne a fejlesztés (és a stáb) nagyvonalúbb ezzel, így egy csomó kellemetlenség elkerülhető lenne (pl. kereskedelm, manakonsti, stb, miért kivétel pl. az idomítás, sebgyógy stb?).
2)- A feles kattingatások legalább fele az öltözködés (még a szetekkel együtt is), ha ezzel nem számol a fejlesztés akkor csak félmegoldást nyújt az egész alapproblémára. Annyit kellene megvizsgálnia a programnak mi az adott tevékenységhez (szaki/tulfejlesztés, vásárlás, idomítás, sebgyógyítás, LE-ből építés, küldileadás) a legerősebb szet és arra úgy tekinteni, mintha viselné a kari. Ezt mindenképpen meg kellene oldani, még ha kicsit nehezebb leprogramozni (?), akkor is bekerülhetne később egy upgrade-el.
Szerintem kettő (2) dolgot kellene megvalósítani és a fejlesztéssel biztosan maradéktalanul elégedett lenne midnenki és megérné az árát is:
1)- Nem kellene VP-vel, CSP-vel, őskővel vacakolni, lehetne a fejlesztés (és a stáb) nagyvonalúbb ezzel, így egy csomó kellemetlenség elkerülhető lenne (pl. kereskedelm, manakonsti, stb, miért kivétel pl. az idomítás, sebgyógy stb?).
2)- A feles kattingatások legalább fele az öltözködés (még a szetekkel együtt is), ha ezzel nem számol a fejlesztés akkor csak félmegoldást nyújt az egész alapproblémára. Annyit kellene megvizsgálnia a programnak mi az adott tevékenységhez (szaki/tulfejlesztés, vásárlás, idomítás, sebgyógyítás, LE-ből építés, küldileadás) a legerősebb szet és arra úgy tekinteni, mintha viselné a kari. Ezt mindenképpen meg kellene oldani, még ha kicsit nehezebb leprogramozni (?), akkor is bekerülhetne később egy upgrade-el.
Dátum: 2012.06.27. 23:53:26
Nabil jól emlékeztél. Az eredeti terv pont az öltözékekről szólt. Turbó utána került szóba végül csak az lett belőle.. Ez így 50 ősőért félmegoldás és erősen túlárazott. Ezentúl is ugyanúgy kell kattingatni feleslegesen minden fontos manőver előtt és után.
Nézze meg mi a legjobb aktuális bónuszt adó cucc és számolja el minden cselekedetnél a turbó mellé. Ennek így lesz értelme csak.
Más: ha belépek a kufárhoz mindig levonja a turbó árát? Szerintem is az lenne a legnagyvonalubb és legjobb megoldás ha VP-vel egyáltalán nem xarozna a reflex sehol.
Nézze meg mi a legjobb aktuális bónuszt adó cucc és számolja el minden cselekedetnél a turbó mellé. Ennek így lesz értelme csak.
Más: ha belépek a kufárhoz mindig levonja a turbó árát? Szerintem is az lenne a legnagyvonalubb és legjobb megoldás ha VP-vel egyáltalán nem xarozna a reflex sehol.
Dátum: 2012.06.23. 21:48:06
Hát ha mindenki zölden fog virítani aki online, akkor, ahogy a jóslatban is írva vagyon, eljő a portya-kánaán..
Dátum: 2012.06.23. 10:41:01
Hétfőig ne várd hogy jóváírják, jelenleg a full stáb kint van a talin.
Dátum: 2012.06.18. 20:27:49
Nem tudom, de én remek tüskés bőrt nyertem. Csak egy hajszállal gyengébb mint a tudás könyve, gondolom ugyannnyi pechpont jár érte..
Dátum: 2012.06.17. 23:29:35
Most olvastam a wikin eme épületes kalandcímet (pontosan idézek):
"A relytéjes gyilkosság!"
(alcíme lehetne akár a támadás a jóízlés ellen)
Nyugtassatok meg hogy ez csupán egy félreértés, ha mégsem, azt hiszem ez elég szomorú kritika a t. kalandadminokra nézve
"A relytéjes gyilkosság!"
(alcíme lehetne akár a támadás a jóízlés ellen)
Nyugtassatok meg hogy ez csupán egy félreértés, ha mégsem, azt hiszem ez elég szomorú kritika a t. kalandadminokra nézve
Dátum: 2012.06.16. 23:22:37
Ariel: A lényeg nem az idő, hanem az aktív játékosok száma a környezetedben. Ha van elég potenciális célpont akkor fél óra alatt is ki tudod maxolni a kreatív limitedet (na jó egy kristálygömb sokat segít azért ezen). Nyilván 20 aktív üthető embernél ezt nehezebb megtenni, mint 200-nál.
u.i.: Offs nem a tiéd az utolsó off.
u.i.: Offs nem a tiéd az utolsó off.
Dátum: 2012.06.16. 14:23:16
Ej micsoda szakmai vita, micsoda áltopic alá bújtatva. :-)
Szívesen belefolytam volna, de mivel ebből már kimaradtam csak egy megjegyzés: középmezőnyben, közepes portyatapasztalattal, több száz aktív játékossal a környezetedben az EH egész biztosan nem lesz jobb, mint a VF. Egészen egyszerűen azért, mert az EH akkor hozza a legjobb számokat, ha egyébként képtelen vagy eredményesen portyázni. Minél sikeresebben portyázol, annál inkább veszít az EH a jelentőségéből (optimális portya esetén pedig zéró értelme van). A térkapu fix 450 LE/TP körüli aránya már csak hab a tortán, a vadászat (ami állatfarm miatt ismétlő küldiktől kezdve szinte kötelező) és kalandok dupla LE/TP-jét nem is említve. Nyilván ahol kevés a célpont (top) más a helyzet.
Szívesen belefolytam volna, de mivel ebből már kimaradtam csak egy megjegyzés: középmezőnyben, közepes portyatapasztalattal, több száz aktív játékossal a környezetedben az EH egész biztosan nem lesz jobb, mint a VF. Egészen egyszerűen azért, mert az EH akkor hozza a legjobb számokat, ha egyébként képtelen vagy eredményesen portyázni. Minél sikeresebben portyázol, annál inkább veszít az EH a jelentőségéből (optimális portya esetén pedig zéró értelme van). A térkapu fix 450 LE/TP körüli aránya már csak hab a tortán, a vadászat (ami állatfarm miatt ismétlő küldiktől kezdve szinte kötelező) és kalandok dupla LE/TP-jét nem is említve. Nyilván ahol kevés a célpont (top) más a helyzet.
Dátum: 2012.06.15. 18:17:24
Idézet: Quellon - 2012.06.15. 11:14:14
Ja és a bajnoki eredményfákat ugyanolyan módszerrel, mint az Alvariel medáloknál visszanézhetővé tenném. Így látható lenne, ki hogy lett bajnok, mennyire erős mezőnyben.
Lájk.
Kiegészítve azzal, hogy aki egy kategóriával magasabban nevez azt külön jelezze a rendszer (más színű név, dőlt betű, akármi), ennyit szerintem megérdemelnek. Erre Baraty tett már egy "majd megcsinálom ha lesz rá idő" szintű ígéretet, úgyhogy felhozom megint, hátha :-)
Ja és a bajnoki eredményfákat ugyanolyan módszerrel, mint az Alvariel medáloknál visszanézhetővé tenném. Így látható lenne, ki hogy lett bajnok, mennyire erős mezőnyben.
Lájk.
Kiegészítve azzal, hogy aki egy kategóriával magasabban nevez azt külön jelezze a rendszer (más színű név, dőlt betű, akármi), ennyit szerintem megérdemelnek. Erre Baraty tett már egy "majd megcsinálom ha lesz rá idő" szintű ígéretet, úgyhogy felhozom megint, hátha :-)
Dátum: 2012.06.15. 18:13:29
Gondolom el lehet adni teljes áron.
Panna: Helytelen megközelítés. A Behónak nem az az érdeke, hogy hogyan NE vásároljanak az emberek 10esével az új cuccokból, hanem hogy hogyan vásároljanak minél többen 10esével az új cumókból.
Ha így nézzük nagyon is rendben vannnak az új fuxok. Bárhonnan máshonnan nézve kevésbé szimpatikus a történet. Lásd lelakatolt ládikó "fizess, hogy gyakrabban fizethess!", egyben lopásnerf vakamint a vadászzsákmány, mint "játssz kockázatmentesen pvp játékban!" egyben portyanerf 2in1 akciós tápokat. Az sovány vigasz (?) hogy mindez kizárólag masszívan fizető játékosoknak elérhető, hiszen az elvi lehetőség adott.
De hát nyeltünk már ennél nagyobbat is.
Panna: Helytelen megközelítés. A Behónak nem az az érdeke, hogy hogyan NE vásároljanak az emberek 10esével az új cuccokból, hanem hogy hogyan vásároljanak minél többen 10esével az új cumókból.
Ha így nézzük nagyon is rendben vannnak az új fuxok. Bárhonnan máshonnan nézve kevésbé szimpatikus a történet. Lásd lelakatolt ládikó "fizess, hogy gyakrabban fizethess!", egyben lopásnerf vakamint a vadászzsákmány, mint "játssz kockázatmentesen pvp játékban!" egyben portyanerf 2in1 akciós tápokat. Az sovány vigasz (?) hogy mindez kizárólag masszívan fizető játékosoknak elérhető, hiszen az elvi lehetőség adott.
De hát nyeltünk már ennél nagyobbat is.
Dátum: 2012.06.11. 19:07:08
Ariel: Ha megvalósulna a beígért 2 őskő/templom, akkor a mostaninál nem komolyabb áldozattal megoldanám 2 hét alatt mint eddig is. 3 dekrétum van, és nem kötelező 2 hét alatt (14 nap az a 10 nap) megcsinálni, csak éppen lehetséges lenne. Viszont nem kellene adott esetben 15 napot várni a következőre és ez a nem mindegy.
Dátum: 2012.06.11. 16:46:41
Egyértelműen szívás a 6x6 templom, a kisebbekkel szemben, a koncepció látszólag nem lett kellően átgondolva.
A nagyobb templom:
--> nehezebb
--> több áldozat (LE, TP, erőforrások)
--> több őskő
--> LASSABB
--> több holtidő
--> adott időn belül kevesebb jutalom
....a kis templomokkal összevetve
A legbosszantóbb az lassúság és a holtidő (hiszen ilyen nem lenne kisebb templom esetén), míg hosszú távon az utolsó pont miatt lesz igazságtalan azokkal szemben akik kétszer annyi medált (ami a templom fő tápja) gyűjtenek be adott időn belül (még ha ezen szintek nem is érintkeznek egymással, ez nem lehet érv amíg 1 alma kontra 2 alma, bárhonnan nézve/érvelve egy alma a kettővel szemben). Megértem a törekvést a kisszintűek támogatására és játékban tartására, de azért fura hogy pont a magas szintű, jellemzően aktív és tetemes őskő mennyiséget a kasszában hagyó játékosok vannak megszívatva.
Javasolom újra átgondolásra, hogy lehessen kikérni kisebb templomokat is igény szerint. Amennyiben ez a tudatosan megtervezett koncepció én kérek elnézést.
Mindenestre egy áthidaló megoldás.
Új AF skill:
Templomi áhitat (prebéta név)
Max. szint: 28 Ár: 3 AF/szint
A várakozási idő 2 templom között midnen szintje után 12 órával csökken. Maximális szinten 2 héttel csökken a várakozási idő.
Hátrány: A képesség minden szintje után 1%-al csökken az átvehető AF és TK jutalom.
A nagyobb templom:
--> nehezebb
--> több áldozat (LE, TP, erőforrások)
--> több őskő
--> LASSABB
--> több holtidő
--> adott időn belül kevesebb jutalom
....a kis templomokkal összevetve
A legbosszantóbb az lassúság és a holtidő (hiszen ilyen nem lenne kisebb templom esetén), míg hosszú távon az utolsó pont miatt lesz igazságtalan azokkal szemben akik kétszer annyi medált (ami a templom fő tápja) gyűjtenek be adott időn belül (még ha ezen szintek nem is érintkeznek egymással, ez nem lehet érv amíg 1 alma kontra 2 alma, bárhonnan nézve/érvelve egy alma a kettővel szemben). Megértem a törekvést a kisszintűek támogatására és játékban tartására, de azért fura hogy pont a magas szintű, jellemzően aktív és tetemes őskő mennyiséget a kasszában hagyó játékosok vannak megszívatva.
Javasolom újra átgondolásra, hogy lehessen kikérni kisebb templomokat is igény szerint. Amennyiben ez a tudatosan megtervezett koncepció én kérek elnézést.
Mindenestre egy áthidaló megoldás.
Új AF skill:
Templomi áhitat (prebéta név)
Max. szint: 28 Ár: 3 AF/szint
A várakozási idő 2 templom között midnen szintje után 12 órával csökken. Maximális szinten 2 héttel csökken a várakozási idő.
Hátrány: A képesség minden szintje után 1%-al csökken az átvehető AF és TK jutalom.
Dátum: 2012.06.09. 00:26:15
/OFF/
Részemről jobban élvezem így a dolgot, izgalmasabb, mióta alig lehet rabolni a buta farmoktól (rabszolgáktól? lexarom játékosoktól? Talán sosem tudjuk meg). A felvetés miatt reagáltam, miszerint 40. szint felett nem érződik a farmvédelem hatása (amúgy érdekeln, hogy milyen képlet alapján is?). De, igenis érződik.
AMi tény, hogy az ún. "lexarom" játékosok az egyre magasab szinteken egyre kisebb százalékban képviseltetik magukat (logikus okokból), de ez egy másik eszmefuttatás lenne, ne mossuk össze a két dolgot.
Részemről jobban élvezem így a dolgot, izgalmasabb, mióta alig lehet rabolni a buta farmoktól (rabszolgáktól? lexarom játékosoktól? Talán sosem tudjuk meg). A felvetés miatt reagáltam, miszerint 40. szint felett nem érződik a farmvédelem hatása (amúgy érdekeln, hogy milyen képlet alapján is?). De, igenis érződik.
AMi tény, hogy az ún. "lexarom" játékosok az egyre magasab szinteken egyre kisebb százalékban képviseltetik magukat (logikus okokból), de ez egy másik eszmefuttatás lenne, ne mossuk össze a két dolgot.
Dátum: 2012.06.08. 23:10:14
Ariel én sem tartom realitásnak amit írsz. De az hogy pénzzel -sok pénzzel- ez elviekben megoldható az szerintem bicskanyitogató.
Birka: amit írsz (a 40. szint feletti hatásról), így nem igaz. A szokásos minuszsokmillás farmokból szétraboltam magam a szlovák farmvédelemig, utána teljesen más taktikára kellett átállnom. 60. szint felett, és ezzel nem vagyok egyedül.
/bocs az OFFért/
Birka: amit írsz (a 40. szint feletti hatásról), így nem igaz. A szokásos minuszsokmillás farmokból szétraboltam magam a szlovák farmvédelemig, utána teljesen más taktikára kellett átállnom. 60. szint felett, és ezzel nem vagyok egyedül.
/bocs az OFFért/