Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 123456789
Szerző
Topic neve: Huzalozott reflexek
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Huzalozott reflexek
101. hozzászólás - 2012.06.29. 05:30:48 (Válasz Aurri #99 hozzászólására.)
Idézet: Aurri - 2012.06.28. 21:25:27
Előrebocsájtom nem értek a programozáshoz, de szerintem túl van ez a HR komplikálva.
1)- Nem kellene VP-vel, CSP-vel, őskővel vacakolni, lehetne a fejlesztés (és a stáb) nagyvonalúbb ezzel


Ez nem nagyvonalúság kérdése, ha igy működne, akkor efffektive ezt a 8-egynéhány szakértelmet permanensen megnöveltük a turbódnak megfelelő értékkel, azért ez nem volt cél...
Pontszám: 6.30
népszerűTigristappancsFérfi
Végzetúr mester
402 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Huzalozott reflexek
102. hozzászólás - 2012.06.29. 06:26:41 (Válasz Miklós #101 hozzászólására.)
idomítás, sebgyógyítás, mágikus regeneráció így is meg lett növelve költségvonás nélkül
manakonsti féloldalas maradt mert vonja a VP-t
ultraspec / transzplant-nak nincs is nagyon értelme állandó költségvonogatással a többpontos fejlesztések miatt
a kereskedelmet ki kellett szedni mert a költség problémát okozott
a sajt sztem mindenkinek maxos, legfeljebb a +5 nincs betéve
marad az építés

a huzalozott dolgok amúgyse vonnak költséget ha éppen nem jár a turbó számoló, amikor meg vonnak akkor meg inkább csak problémásak, úgyhogy a magam részéről nem igazán értem miért ne lehetne kivenni a költség vonogatást; ezzel ragaszkodtok egy marginális jelentőségű dologhoz, ami csak problémákat okoz és felemássá tesz egy igazán jó fejlesztést


mod:
Korábbi posztomból: egyébként meg nyugodtan kivehetnétek a reflexeknél ezt az egész költség (CSP, VP, +1/3 kavics) vonogatás dolgot, nem hiszem, hogy ezek az 1/3 őskövek borítanák meg a játék eredményességét, ellenben így már egy rendkívül vonzó és elengedhetetlen fejlesztés lenne mindenki számára, arról nem is beszélve, hogy több CSP maradna a vásárlóknál amit több játékra fordíthatnának és ez által gyorsabban fejlődnek ami részben ellensúlyozhatná is például a top50 lassításból származó lassabb szintlépést és az ebben rejlő potenciális bevétel szűkülést


gyakorlatilag a költség vonogatás mellett nincs semmilyen ésszerű érv, ellene viszont számtalan
A hozzászólást Tigristappancs módosította 2012.06.29. 06:34:15-kor
Pontszám: 8.58
kedvelt tagHypeFérfi
Végzetúr mester
264 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Huzalozott reflexek
103. hozzászólás - 2012.06.29. 12:54:36
Idomítás turbózásáért a VP-t sem vonja.
Hype, v1
Pontszám: 6.51
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Huzalozott reflexek
104. hozzászólás - 2012.06.29. 13:32:13 (Válasz Tigristappancs #102 hozzászólására.)
Idézet: Tigristappancs - 2012.06.29. 06:26:41
ultraspec / transzplant-nak nincs is nagyon értelme állandó költségvonogatással a többpontos fejlesztések miatt


Nem próbáltam ugyan, de Lora azt mondta, hogy csak egyszer vonja le a költséget, ha sokat fejlesztesz egymás után.

a huzalozott dolgok amúgyse vonnak költséget ha éppen nem jár a turbó számoló


VP-t azt azért von ilyenkor is.
Pontszám: 6.97
kedvencBpetya75Férfi
Végzetúr mester
2303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Huzalozott reflexek
105. hozzászólás - 2012.07.02. 10:46:59
Ha 55-ös a transzplatom, akkor egyetlen pontnyi szakifejlesztés miatt miért vont le 1/3 kavicsot? Oké, hogy pörgött a turbónál a számláló, de nem volt mit turbózni a tp-men...
Pontszám: 8.47
kedvencLoraNő
Adminisztrátor
175 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Huzalozott reflexek
106. hozzászólás - 2012.07.02. 11:44:52 (Válasz Bpetya75 #105 hozzászólására.)
Természetesen nem kellene levonnia, ha maxos az adott szakértelem, jövő héten tudjuk majd javítani.
Pontszám: 9.38
kedvencBpetya75Férfi
Végzetúr mester
2303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Huzalozott reflexek
107. hozzászólás - 2012.07.02. 11:50:28 (Válasz Lora #106 hozzászólására.)
Oké
Pontszám: 8.47
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Huzalozott reflexek
108. hozzászólás - 2012.07.02. 15:41:08
Tigristappancs mindent megindokolt. Tulajdonképpen marginális jelentősége van annak, hogy levon-e 2-300 VP-t (és 1 CSP-t) valami, ahhoz képest, hogy a fizetős kényelmi funkció pont emiatt nem éri el a kívánt hatást (lásd manakonsti, kereskedelem).

És tényleg el kellene gondolkozni azon hogyan lehetne a fejlesztésbe beépíteni azt hogy ne kelljen minden cselekdet után oda vissza öltözni. Az idegölő kattingatások és töltögetések nagyobb részéért ugyanis ez felel, nem a turbó.
A hozzászólást Aurri módosította 2012.07.02. 15:43:38-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 9.16
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Huzalozott reflexek
109. hozzászólás - 2012.07.02. 16:08:15
Majd most kapok az arcomba,de azértis leírom.
Az jutott eszembe,lassan ott tartunk,hogy ne is kelljen az egeret piszkálni, bekapcs a gép,(már ha van aki még kikapcsolja..),egyből nyílik böngésző a vegzetur.hu-ra , valami i-macro féle belép, és innentől meg oldja meg a beho mindenféle fejlesztéssel, hogy nekem csak nézni kelljen a monitort,miközben a karim öltözik-vetkőzik,portyázik,sajtol,küldizik,eventet tol,templomozik.....
Báró Samedi
Pontszám: 7.19
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Huzalozott reflexek
110. hozzászólás - 2012.07.02. 16:13:24 (Válasz Azazel #109 hozzászólására.)
Idézet: Azazel - 2012.07.02. 16:08:15
Majd most kapok az arcomba,de azértis leírom.


Igazad van.

Marmint igazad van, tenyleg kapsz.

Semmi ertelme megtartani az automatikus kattogasokat a jatekbol. Attol senki sem lesz jobb vagy rosszabb. Persze el lehet szurni 1-1 fejlesztest, hogy elfelejtesz felvenni valamit, vagy nem turbozol. De a jatek nyilvanvaloan nem errol kell, hogy szoljon. Hanem a dontesekrol. Melyik kuldit veszem fel. Kit tamadok meg. Milyen targyakat veszek fel, mit fejlesztek. Ezek adjak a jatek lenyeget, nem az, hogy kepes vagyok-e onalloan felvenni a legjobb tulajdonsagfejlesztos cuccomat a tulajdonsagfejleszteshez, es hajlando vagyok-e kattintani ehhez 13-at.

Azert kivaltkepp szomoru az ervelesed, mert Miklos szajabol is gyakorta hallani ezt. Pedig hat az emberi dontest lecserelni soha nem lehet majd, es ezert nem szabad felni, mert az ilyen jellegu atuomatizmusok nem fogjak megszuntetni a jatek es a jatekosok sokszinuseget.
A hozzászólást Kocos módosította 2012.07.02. 16:13:42-kor
Pontszám: 8.42
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Huzalozott reflexek
111. hozzászólás - 2012.07.02. 16:25:35 (Válasz Kocos #110 hozzászólására.)
Szerintem pedig,igenis szóljon arról is,képes vagy-e odafigyelni arra,hogy felvedd a megfelelő cuccot az optimális eredmény érdekében,hogy tudsz-e odafigyelni a harmadik átöltözésnél is...stb.

Nem a felesleges kattintásokért kampányolok.Legyenek előre összeállítható öltözetek,amiket 1 kattal cserélhet az ember,de az az egy katt kelljen már.Ha minden ilyen rizikófaktort kiiktatunk, arról fog szólni az egész,ki bírja tovább forinttal,megvenni az újabbnál újabb " kényelmi funkciókat".Aki lemarad,annak ott a lehetőség hogy hibázzon,elfeledkezzen egy láncról,gyűrűről,turbóról...

Én úgy gondolom,az ilyesmi hozzátartozik egy játékhoz. Mondjuk ez nem a nagy IGAZSÁG,csak vélemény.
A felesleges kattolás a lélekkufárnál van pl.,meg az idomításnál, állat gyógyításnál.....
A hozzászólást Azazel módosította 2012.07.02. 16:27:29-kor
Báró Samedi
Pontszám: 6.72
népszerűTigristappancsFérfi
Végzetúr mester
402 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Huzalozott reflexek
112. hozzászólás - 2012.07.02. 16:54:31
Kocossal értek egyet teljes mértékben.
A játéknak a taktikai, stratégiai döntésekről kell szólnia, arról hogy mikor kit ütök, milyen küldit veszek fel, milyen ütemezéssel csinálom a templomot, melyik eventet, mikor hogy nyomom ésatöbbi.
Nagyon helyes az az irány, hogy a játék elemek bővülnek (pl a beígért szinthez kötődő küldetések), ugyanakkor emellett szükséges a kényelmi elemek fokozott bővítése.
A játékmenet tervezése ugyanis az új elemekkel egyre több időbe kerül, ami mellett a monoton rutinszerű kattintgatás egyre terhesebb és fárasztóbb.
Egy egy öltözet fontosabb darabjáért adott esetben mondjuk hónapokig veri az ember az entitásokat, az után nekem már nem nyújt játékélményt az, hogy utána váltogatom az öltözetet meg 3453466x is turbózok mondjuk építéshez.
Pontszám: 8.94
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Huzalozott reflexek
113. hozzászólás - 2012.07.02. 17:18:45 (Válasz Azazel #111 hozzászólására.)
Ott vagy eltájolva, hogy fejlesztések előtt, régen volt napi X kattintás. Minden egyes fejlesztés ehhez hozzátesz Y, Z, V, ... kattintást, a játékosok döntő többsége pedig általában mindent ki szeretne használni, ezért ezen kattintásszámok összeadódnak, viszont a még elviselhető kattintásszám X+Y+Z+V+-nál kevesebb már és csak fölösleges időrablás, fölösleges szerverterhelés. Lehet vezetni Ford T modell-t is, de jóval egyszerűbb egy Lexust, arról nem is beszélve, hogy a sok vacak nyomkodása, húzgálása helyett elég a vezetésre és jobban a baleset-megelőzésre figyelni.
Itt is a sok fölösleges kattintás helyett jobb a játékra figyelni.
Mindezzel együtt semmi gond, ha valaki Ford T-modellt akar itt vezetni, tegye, de a nagy többség inkább fizet azért a Lexusért, még ha jelenleg inkább egy új típus gyerekhibáival is van tele, de bízunk benne, hogy ezek megszűnnek hamarosan.
Pontszám: 9.06
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Huzalozott reflexek
114. hozzászólás - 2012.07.02. 19:14:25
Továbbra is az a véleményem, hogy akkor miért nem kerestek olyan játékot,ahova betoltok x forintot az egyik végén, a másik végén meg kijön a 12 bajnokis fulloptimalizált kari,egyetlen kattintással.
Röhej....
Báró Samedi
Pontszám: 6.28
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Huzalozott reflexek
115. hozzászólás - 2012.07.02. 19:17:02 (Válasz Azazel #114 hozzászólására.)
Már megbocsáss, de te nem vagy normális..
szerk: úgy értem, inkább az a röhej amit írsz. Persze ettől még lehetsz jó ember.
A hozzászólást Offsboy módosította 2012.07.02. 19:18:06-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.31
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Huzalozott reflexek
116. hozzászólás - 2012.07.02. 20:15:10 (Válasz Offsboy #115 hozzászólására.)
Nincs harag...ettől még tényleg lehetek jó ember.

De a véleményem komolyan gondolom, még ha mindenki más szerint hülyeség is.
Báró Samedi
Pontszám: 7.04
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Huzalozott reflexek
117. hozzászólás - 2012.07.02. 21:42:28
Azazel:
Röviden:
Kicsit hosszabban: Igazából Kócos mindent leír. Ha neked ilyen sok a szabadidőd és ennyire szeretsz sokat és feleslegesen kattingatni ugyanahhoz a hatáshoz amit tizedannyival is meglehetne amúgy oldani, akkor váljék egészségedre. De ne próbálj már meggyőzni arról, hogy tulajdonképpen a minél több kattingatás a Végzetúr igazán szellemi kihívást igénylő eszenciája. Szerintem a játék folyamatos fejlődésével ezek a "lefelöltözök-turbózgatok-közbenqrwasokatvárok-néhaelfelejtemígyhátanyázok" részek egyre csak sokasodtak és egyre inkább átláthatatlanabbá és idegörlőbbé váltak az idő múlásával. De legalábbis szóroakoztató részének nem nevezném a Végzetúrnak, aminek azért az egyik legfontosabb célja mégiscsak az lenne hogy szórakoztasson. Igenis nagy szükség van ezeknek a vadhajtásoknak a megnyirbálására. AKi örömét leli bennük, az had kattingasson csak kedvére, én hajlamos vagyok elhinni hogy valaki ezt élvezi, ismerek ennél nagyobb perverzeket is. De ha van mód ezekt a dolgokat egyszerűbben, kevesebb kattal és idővel is megoldani, hát én lusta és önző módon amellett kampányolnék.
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 9.49
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Huzalozott reflexek
118. hozzászólás - 2012.07.03. 07:38:11 (Válasz Aurri #117 hozzászólására.)
Akkor utoljára.
Én sem élvezem jobban mint ti. Ami zavar,az a hozzáállás."Oké,naon király hogy berepül a számba a sültgalamb,deee..nem lehetne hogy a számat is kinyissa magának?Nekem az olyan fárasztó már..."

Ennél érthetőbben nem tudom elmondani, szerintem zárjuk le a témát,mielőtt teleregény lesz belőle.
Báró Samedi
Pontszám: 7.56
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Huzalozott reflexek
119. hozzászólás - 2012.07.03. 08:07:53 (Válasz Azazel #118 hozzászólására.)
Inkább úgy értették a többiek, hogy "Oké hogy berepül a számba a galamb, de tiszta toll, meg nyers is, szóval lehetne-e ezzel kezdeni valamit?"
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.98
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Huzalozott reflexek
120. hozzászólás - 2012.07.03. 11:19:07 (Válasz Azazel #114 hozzászólására.)
Idézet: Azazel - 2012.07.02. 19:14:25
Továbbra is az a véleményem, hogy akkor miért nem kerestek olyan játékot,ahova betoltok x forintot az egyik végén, a másik végén meg kijön a 12 bajnokis fulloptimalizált kari,egyetlen kattintással.
Röhej....


Azért, mert te a szánkba próbálsz adni ilyesmit, mi még nem erre vágyunk. Szerencsére a Végzetúr nem ilyen. Nem azért alakulnak ki a különbségelk a karakterek között, mert valaki néha elfelejti felvenni a legjobb cuccot, tévedésből rosszul turbóz, vagy mert rossz helyre kattint egyszer. Ezek csupán apró bosszúságok, ha ebből - mármint ennek hiányából - kivánsz előnyt kovácsolni, akkor rossz úton jársz. Az előny valójában a helyes döntésekből származik, és ha megnézünk pár ügyesen fejlesztett karaktert, akkor látszik, hogy ez az előny mennyivel nagyobb annál amit a fentiek okozhatnak.

Az időrabló automatizmusokat kiküszöböléséért kampányolunk, az lényegi döntésekből pedig legyen minél több.

Persze értem a szempontodat, nem akarsz fizetni, ezért neked nem lesznek elérhetőek az adott funkciók. Ez bánt valójában. Nos erről meg az a véleményem, hogyha mások szponzorálják a játékodat - mint ahogy most ez történik ugye - akkor ezért cserébe neked bizonyos elvárásaidat fel kell adnod.
Megjegyezném ugyanakkor, hogy a fizetés számtalan nagyon komoly előnyt ad a karakter fejlesztésében is, de egy ilyen automatizálás pont nem tartozna ezek közé.
Pontszám: 8.79
Oldal: 123456789
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!