Hozzászólások - Ariel
Dátum: 2011.02.11. 21:48:26
Ez nem fordulhat elő, Miklós is játszik a játékával, majd ő legyőzi a xenókat
Dátum: 2011.02.11. 11:41:27
Idézet: Birka - 2011.02.11. 10:43:43
Az egészség nem old meg semmit, max enyhíti a fájdalmakat. Az, hogy a karakter mennyit sebződik, az csak azon múlik, hogy mekkora a taumaturgiája, ereje, és mekkora a támadása a védelméhez képest. Ez már a sima kalandoknál is rég kibukott. Ha nagy a védelmem a támadásomhoz képest, akkor a kalandszörny nagy eséllyel el sem talál, és ha mellé még a taumaturgiám is kicsi, vagy az ellenfélét tudom csökkenteni, akkor a csata végére még gyógyulni is fogok. De ha alacsony a védelmem a támadásomhoz képest, és még a taumaturgiám is nagy, akkor a kalandszörny darabokra szed. A helyzet ugyan ez a Xenókkal is.
Tiha erősen egészség függő a dolog. 400-as alap egészséggel 1 mágikus regennel átlagosan 35 bemenetelt tudok elnyomni egyhuzamban...
Nem viccből van bent az egészség növelését segítő küldi
Nem viccből van bent az egészség növelését segítő küldi
Az egészség nem old meg semmit, max enyhíti a fájdalmakat. Az, hogy a karakter mennyit sebződik, az csak azon múlik, hogy mekkora a taumaturgiája, ereje, és mekkora a támadása a védelméhez képest. Ez már a sima kalandoknál is rég kibukott. Ha nagy a védelmem a támadásomhoz képest, akkor a kalandszörny nagy eséllyel el sem talál, és ha mellé még a taumaturgiám is kicsi, vagy az ellenfélét tudom csökkenteni, akkor a csata végére még gyógyulni is fogok. De ha alacsony a védelmem a támadásomhoz képest, és még a taumaturgiám is nagy, akkor a kalandszörny darabokra szed. A helyzet ugyan ez a Xenókkal is.
Dátum: 2011.02.10. 07:38:59
Írj a bug@vegzetur.hu címre. Nem lepődnék meg, ha bugos lenne a képesség, ahogy jópár másik is az volt.
Dátum: 2011.02.09. 20:46:35
Hát, a nagy csp és pp tartalékok lassan elfogynak, gyógyitalok szintén. Tegnap még 4%-ra le tudtuk vinni, ma már 7-8% alá nem is ment. Majd elintézzük ha Baraty kiszedi ezt a durva ép regent.
Dátum: 2011.02.08. 15:24:29
Kevesled, hogy 5409db 1-est osztottál szét ?
Dátum: 2011.02.07. 15:19:48
Gondolom azért, mert 140-en van már más.
Dátum: 2011.02.07. 15:13:56
esszencianyereg
Típus: felszerelés állatoknak
Szint: 150
Lélekenergia: +5%
+12 TP győzelmenként
+30 max. szakértelempont
Ár: 9 Őskő
optiri agysisak
Típus: felszerelés állatoknak
Szint: 145
+14 TP győzelmenként
+25 max. szakértelempont
Ár: 8 Őskő
ősi agyimplantátum
Típus: felszerelés állatoknak
Szint: 130
+13 TP győzelmenként
+20 max. szakértelempont
Típus: felszerelés állatoknak
Szint: 150
Lélekenergia: +5%
+12 TP győzelmenként
+30 max. szakértelempont
Ár: 9 Őskő
optiri agysisak
Típus: felszerelés állatoknak
Szint: 145
+14 TP győzelmenként
+25 max. szakértelempont
Ár: 8 Őskő
ősi agyimplantátum
Típus: felszerelés állatoknak
Szint: 130
+13 TP győzelmenként
+20 max. szakértelempont
Dátum: 2011.02.07. 10:57:08
Még mindig nem értem, miért csak a felső két csoporttal számolsz, holott mindenki tudja majd építeni a csapdát. V1-en is ugyan ez a helyzet, a második legnagyobb kategória csapdája kb 10%-on áll, de ez nem azt jelenti, hogy ennek a 20 tagnak 1600 pont helyett majd 16ezret kell elérnie, mert a többiek be fognak segíteni alulról. A legmagasabb kategória 1,5%-on áll, de ez nem azt jelenti, hogy 4 karakternek 100.000 pontot kell építeni az 1600 helyett.
Ha drágállod az építést, és nem éri meg, akkor ne építs.
Ha drágállod az építést, és nem éri meg, akkor ne építs.
Dátum: 2011.02.07. 10:33:31
Ilyen számolgatásokat lehet bárhol végezni, de fölösleges, mert a csapdák felépítése nem kerül kevesebbe csak azért, mert az adott szinten kevesebb a karakter. Az összes csapdát fel kell építeni, amit az összes játékos építhet. Tehát teljesen mindegy, hogy az egyes csapdákhoz hány karakter tartozik.
V5-ön a felső két királynőhöz tartozik 72 karakter, V1-en van 24 karakter. De a csapdákat nem nekik kell felépíteni, ahogy a királynőket sem csak ők támadhatják.
Hogy sokat kell építeni, vagy keveset, azt mindenki eldöntheti maga. Ha a szövi építése hoz több hasznot, akkor oda kell hordani a téglát az 1600 építés után. Aztán vagy lesz jutalom, vagy nem. Igazából mindegy is, hiszen pont azért nem lett építve a csapda, mert nem érte meg építeni a jutalomért.
V5-ön a felső két királynőhöz tartozik 72 karakter, V1-en van 24 karakter. De a csapdákat nem nekik kell felépíteni, ahogy a királynőket sem csak ők támadhatják.
Hogy sokat kell építeni, vagy keveset, azt mindenki eldöntheti maga. Ha a szövi építése hoz több hasznot, akkor oda kell hordani a téglát az 1600 építés után. Aztán vagy lesz jutalom, vagy nem. Igazából mindegy is, hiszen pont azért nem lett építve a csapda, mert nem érte meg építeni a jutalomért.
Dátum: 2011.02.07. 08:13:01
Azt hogy matekoztad ki, hogy a legfelső két kategória csapdáját csak 72 játékos építheti?
Dátum: 2011.02.06. 21:39:53
Idézet: Almási Viktor - 2011.02.06. 20:11:48
Az alacsony szintűtől is lehet rabolni, ha nem csinál semmit a LE-vel, egészen addíg, amíg el nem éri azt a határt, ahol bekapcsol ez a modul. Majd a KH-nál is bekapcsol, ha eléri ezt az értéket. Miért meglepő az, hogy a határ szintfüggő és egy 120-ik szintű karaktertől többet enged rabolni mint egy 5-ik szintűtől? Pont itt van benne a következetesség.
Nem érdekel hogy működik a képlet, a tények azok hogy van egy alacsony szintű és egy magas szintű karakter, egyik sem költ, mindkettőnél csak gyűlik a LÉ, de az egyiktől 0-t lehet hozni, a másiktól meg szabadon ami van nála.
Ez normális? Nem, ez következetlen, diszkriminatív és értetlenül állok a dolog előtt hogy engedhet ilyet a játékvezetés.
Ez normális? Nem, ez következetlen, diszkriminatív és értetlenül állok a dolog előtt hogy engedhet ilyet a játékvezetés.
Az alacsony szintűtől is lehet rabolni, ha nem csinál semmit a LE-vel, egészen addíg, amíg el nem éri azt a határt, ahol bekapcsol ez a modul. Majd a KH-nál is bekapcsol, ha eléri ezt az értéket. Miért meglepő az, hogy a határ szintfüggő és egy 120-ik szintű karaktertől többet enged rabolni mint egy 5-ik szintűtől? Pont itt van benne a következetesség.
Dátum: 2011.02.06. 18:22:03
Elkapkodott változtatás volt, aminek az ilyen közvetlen következményei nem lettek megvizsgálva, de visszamenőleg a 10k TP-t már nem fogják helyrerakni, vagy törölni. Amit tehetsz, hogy kéred, hogy a hasonlók elkerülése végett legyenek azok a karakterek megjelölve, akikből már nem lehet LE-t rabolni. Karakterlapon, kémgömbbel, portyaablakban, stb.
Dátum: 2011.02.06. 18:11:16
Hogy pontosan hogy működik a modul azt nem tudom. Valószínüleg a karakterbe befejlesztett összes LE valamekkora százalékát lehet elrabolni, vagy valami hasonló.
Ez a KH-nál is pont ugyan így működik. A különbség annyi, hogy míg egy alacsony szintű karakternél 3-4 millió LE akár 40-50% össz LE mennyiséget is jelenthet, addig magas szinten 4 millió LE kevesebb mint egy heti LE bevétel.
A KH-nál is valószínüleg pont ugyan úgy be fog kattanni a rabszolga szabály, ha a karakterbe fejlesztett össz. LE mennyiség valamekkora százalékát eléri az elrabolt LE mennyisége.
Ez a KH-nál is pont ugyan így működik. A különbség annyi, hogy míg egy alacsony szintű karakternél 3-4 millió LE akár 40-50% össz LE mennyiséget is jelenthet, addig magas szinten 4 millió LE kevesebb mint egy heti LE bevétel.
A KH-nál is valószínüleg pont ugyan úgy be fog kattanni a rabszolga szabály, ha a karakterbe fejlesztett össz. LE mennyiség valamekkora százalékát eléri az elrabolt LE mennyisége.
Dátum: 2011.02.06. 17:50:18
A rabszolgamodul két éve létezik. Miklós véleménye az volt, hogy szigorítani kell rajta.
A szabály nem csak téged érint, hanem mindenkit. Nem ez lenne az első elméretezett változtatás. Gyűjts adatokat, hogy szarul működik, túl hamar "bekattan", vagy túl sok karaktert érint, stb.
Küldd el az adatokat Miklósnak, vagy hozz létre itt egy olyan topikot, ahol tényeket, részletes adatokat vonultatsz fel arról, hogy túl szigorú a változtatás, mert egy sima hőbörgésre nem fogja Miklós enyhíteni a szabályt.
A szabály nem csak téged érint, hanem mindenkit. Nem ez lenne az első elméretezett változtatás. Gyűjts adatokat, hogy szarul működik, túl hamar "bekattan", vagy túl sok karaktert érint, stb.
Küldd el az adatokat Miklósnak, vagy hozz létre itt egy olyan topikot, ahol tényeket, részletes adatokat vonultatsz fel arról, hogy túl szigorú a változtatás, mert egy sima hőbörgésre nem fogja Miklós enyhíteni a szabályt.
Dátum: 2011.02.06. 17:02:52
Azzal, hogy telefröcsögöd a fórumot, semmin nem fogsz változtatni. Miklós véleménye nem ettől fog változni. De ha a bannolásra pályázol, és közröhely tárgya akarsz lenni, akkor jó uton jársz.
Dátum: 2011.02.05. 11:39:55
Bukásról szó sincs, a xenókon durván lehet tápolni, max a végén nem nyerünk, de ez már részletkérdés
Dátum: 2011.02.05. 10:20:22
Hát Birka, nem tudom, hogy lett az aktivitáshoz méretezve, de V1-en 4-en ütjük a legnagyobb xenót. Lassan meglesz az 1600 építésem, de még a másfél százalékot sem éri el a készültség. Ha befejezem, felmegy max 2%-ra, tehát minimum 50 karakternek kellene belerakni az 1600 építést, nem pedig 4-nek.
Egyébként nem meglepő, hogy nem halad az építés, a jutalmak korántsem jelentenek akkora tápot magas szinten, mint lejjebb. A 4% küldibónusz csúcsra járatott küldizéssel sem jelent többet 6-7 tulajdonságpontnál. Ennyiért senki nem fog gürizni. Jobban járok, ha a szövibe építek inkább, és a kincspontból epik tárgyat veszek.
Egyébként nem meglepő, hogy nem halad az építés, a jutalmak korántsem jelentenek akkora tápot magas szinten, mint lejjebb. A 4% küldibónusz csúcsra járatott küldizéssel sem jelent többet 6-7 tulajdonságpontnál. Ennyiért senki nem fog gürizni. Jobban járok, ha a szövibe építek inkább, és a kincspontból epik tárgyat veszek.
Dátum: 2011.02.02. 15:41:08
Nem is azt mondtam, hogy téged zároljanak
Dátum: 2011.02.02. 15:39:01
Anno ilyen kaliberű bugkihasználásért zárolás volt a jutalom...
Dátum: 2011.02.02. 14:33:49
Olyan durva tempóban hullanak a xenók, hogy pénteken már tényleg csak a bajnoki miatt kell majd izgulni, és az invázió múltidő lesz