Az ultra implant nem visszaváltható. Ahogy Razor írja, az Állatok oldal legalján van egy gomb, ott megnézheted a talonba levő állatfelszereléseid statjait.
Uranos a postodban lezáratlan quote volt, javitottam.
Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2012.04.08. 14:54:00
Dátum: 2012.04.06. 19:04:18
Idézet: Binike - 2012.04.06. 10:52:43
Magasabb szinten sok... hogy csak akkor használd ezt, ha nagyon muszáj.
További hírmorzsa az indulás előtt már nem lesz (már azon kívül, hogy konkrétan mikor indul) de Offsboy forró nyomon jár...
Természetesen, ha valaki nagyon nem kóser akkor lehet majd később változtatni.
De a díjakra szerintem nem lesz panasz.
mennyi az a LE mennyiség amiért át lehet ugrani
Magasabb szinten sok... hogy csak akkor használd ezt, ha nagyon muszáj.
További hírmorzsa az indulás előtt már nem lesz (már azon kívül, hogy konkrétan mikor indul) de Offsboy forró nyomon jár...
Természetesen, ha valaki nagyon nem kóser akkor lehet majd később változtatni.
De a díjakra szerintem nem lesz panasz.
Dátum: 2012.04.06. 08:19:33
Az 1. szintű inaktív karikat szoktuk törölni. A magasabb szintűeket nem, mert ezekből azért nincs olyan sok, legalább van célpont, és aki már játszott vmennyit mindig van esély, hogy újra fog.
Igen, van olyan küldetés, amihez őskő kell (de csak minimális), többek között épp ezért van bent az, hogy 2 feladatot át lehet ugrani LE-ért. Mivel a küldetések randomok, van egy minimális esély (de csak a nagyobb templomnál) hogy akár 3 ilyen küldit is bead a gép. Viszont a templomkristályokat akár valódi őskőre is be lehet váltani, amivel ez remélhetőleg pont ellensúlyozható lesz hosszabb távon.
Igen, van olyan küldetés, amihez őskő kell (de csak minimális), többek között épp ezért van bent az, hogy 2 feladatot át lehet ugrani LE-ért. Mivel a küldetések randomok, van egy minimális esély (de csak a nagyobb templomnál) hogy akár 3 ilyen küldit is bead a gép. Viszont a templomkristályokat akár valódi őskőre is be lehet váltani, amivel ez remélhetőleg pont ellensúlyozható lesz hosszabb távon.
Dátum: 2012.04.05. 15:47:57
Jelenleg pont azon dolgozunk, hogy egy kezdő játékosnak is érdekes legyen a játék.
Az eredeti tervezési koncepció az volt, hogy a játéknak kezdetben egyszerűnek kell lennie, hogy ne ijesszen el senkit a bonyolultságával. Akkor, évekkel ezelőtt még ez meg is állta a helyét, de változott a világ. Manapság már mindenki ismeri a böngészős játékokat, tudja hogy működnek, ha az elején csak 1-2 akció és a tutorial elérhető, az nem vonzza a játékosokat, inkább unottan bezárják a böngészőt. Nemcsak a templom, más dolgok is elérhetőek lesznek 1. szinttől.
A külföldi szerverekre ha minden jól megy pár nap csúszásszal ki fog kerülni, a fordítások jövő hét elejére meglesznek.
Az eredeti tervezési koncepció az volt, hogy a játéknak kezdetben egyszerűnek kell lennie, hogy ne ijesszen el senkit a bonyolultságával. Akkor, évekkel ezelőtt még ez meg is állta a helyét, de változott a világ. Manapság már mindenki ismeri a böngészős játékokat, tudja hogy működnek, ha az elején csak 1-2 akció és a tutorial elérhető, az nem vonzza a játékosokat, inkább unottan bezárják a böngészőt. Nemcsak a templom, más dolgok is elérhetőek lesznek 1. szinttől.
A külföldi szerverekre ha minden jól megy pár nap csúszásszal ki fog kerülni, a fordítások jövő hét elejére meglesznek.
Dátum: 2012.04.05. 14:24:09
A Végzet temploma, egy nagyobb fejlesztés a jövő héten bekerül (jelenleg a tesztelés zajlik) ezért nyitok neki egy topicot.
A Végzet Temploma 1. szinttől elérhető.
A bal oldali menüben a Tevékenységek végén lesz rá egy külön gomb.
A végzet templomának 3 szintje van:
4 x 4 (1-29. szintig) 2 hét
5 x 5 (30.-49. szintig) 3 hét
6 x 6 (50+ szinttől) 4 hét
A magasabb szintek nehezebbek, de több idő van a teljesítésére.
A templomban meghatározott számú küldetést kapsz, amelyek párhuzamosan teljesíthetőek.
Ha egy adott sorban vagy oszlopban minden küldetést megcsináltál, akkor kapsz rögtön egy kisebb jutalmat (szerencsekerék gyakori ill. ritka jutalmak) plusz egy ún. templomkristályt. A templomkristályok beválthatók egy listában megadott jutalmakra.
Ha MINDEN küldetést teljesítesz a megadott időn belül, akkor megkapod a NAGY jutalmat.
Új templomot az idő letelte után kapsz, ha hamarabb teljesíted, akkor sem kapsz előbb templomot.
Templomonként legfeljebb 2 (általad túl nehéznek talált) feladatot lehet átugrani, vagyis teljesítettnek jelölni, ennek a költsége választásod szerint lélekenergia vagy őskő.
A Végzet Temploma 1. szinttől elérhető.
A bal oldali menüben a Tevékenységek végén lesz rá egy külön gomb.
A végzet templomának 3 szintje van:
4 x 4 (1-29. szintig) 2 hét
5 x 5 (30.-49. szintig) 3 hét
6 x 6 (50+ szinttől) 4 hét
A magasabb szintek nehezebbek, de több idő van a teljesítésére.
A templomban meghatározott számú küldetést kapsz, amelyek párhuzamosan teljesíthetőek.
Ha egy adott sorban vagy oszlopban minden küldetést megcsináltál, akkor kapsz rögtön egy kisebb jutalmat (szerencsekerék gyakori ill. ritka jutalmak) plusz egy ún. templomkristályt. A templomkristályok beválthatók egy listában megadott jutalmakra.
Ha MINDEN küldetést teljesítesz a megadott időn belül, akkor megkapod a NAGY jutalmat.
Új templomot az idő letelte után kapsz, ha hamarabb teljesíted, akkor sem kapsz előbb templomot.
Templomonként legfeljebb 2 (általad túl nehéznek talált) feladatot lehet átugrani, vagyis teljesítettnek jelölni, ennek a költsége választásod szerint lélekenergia vagy őskő.
Dátum: 2012.03.26. 07:32:46
Teszteltem a dolgot, nekem működött rendesen. Ez a hiba még fennáll, Hype?
Szula, utánanézünk a dolognak.
Szula, utánanézünk a dolognak.
Dátum: 2012.03.23. 13:42:41
Idézet: Prisma - 2012.03.22. 17:12:34
Ezzel alapvetően nincs gond, de láttam olyan logokat amikor valaki 1 órán keresztül 5 másodpercenként próbálta a portyát. Ez kimeríti a "nagyon sokszor" fogalmát... Tehát csak akkor fogunk ilyesmi miatt figyelmeztetni/bannolni ha ez túllép egy reális mértéket.
Idézet: Yasmina - 2012.03.22. 17:46:40
Száz százalékosan egyetértek, számos olyan dolgot próbálunk megvalósítani, hogy a "fél-legális" scriptekre egyáltalán ne legyen szükség. A sebgyógyítás/idomítás egyébként érzékeny pont, mert effektive ezt a magas szakértelem ezt igenis megoldja, csakhogy itt a magasabb szakértelemtől nem lesz erősebb a karaktered, hanem időt spórolsz meg vele. Ezért sok ember azt mondja hogy neki "nem éri meg", inkább scripttel csinálja. Ez azonban semmiképpen sem fair azokkal szemben, akik ezeket a szakértelmeket felnövelték. A játékkal én is játszom, sebgyógyitásom és idomitásom igen magas, nem kell scriptelnem ahhoz, hogy az állataimat életben tudjam tartani és be tudjam idomítani. Egyetlen megoldást tudok elképzelni, hogy berakunk a játékba valamiféle automatikusan ismétlődő gyógyítást/idomítást, de akkor ez őskőbe fog kerülni. Tehát eldöntheted, hogy 1.) sokat vagy a gép előtt, kattintasz, 2.) vágysz a kényelemre, fizetsz érte, 3.) vágysz a kényelemre, és felnöveled a szakértelmet.
Alapvetően teljesen rendben van ez, a portyás üres kapura lövés viszont script nélkül is gyakori. Ha az ember gömbözik, akkor a megfelelő időben gyors egymás utánban lő egy csomó üreset, mire kibukkan a célpont,
Ezzel alapvetően nincs gond, de láttam olyan logokat amikor valaki 1 órán keresztül 5 másodpercenként próbálta a portyát. Ez kimeríti a "nagyon sokszor" fogalmát... Tehát csak akkor fogunk ilyesmi miatt figyelmeztetni/bannolni ha ez túllép egy reális mértéket.
Idézet: Yasmina - 2012.03.22. 17:46:40
Jó lenne, ha nem csak büntetne a játékvezetés, hanem törekedne arra is, hogy a legtöbb hasznos script alapból elérhető legyen a játékban!
Száz százalékosan egyetértek, számos olyan dolgot próbálunk megvalósítani, hogy a "fél-legális" scriptekre egyáltalán ne legyen szükség. A sebgyógyítás/idomítás egyébként érzékeny pont, mert effektive ezt a magas szakértelem ezt igenis megoldja, csakhogy itt a magasabb szakértelemtől nem lesz erősebb a karaktered, hanem időt spórolsz meg vele. Ezért sok ember azt mondja hogy neki "nem éri meg", inkább scripttel csinálja. Ez azonban semmiképpen sem fair azokkal szemben, akik ezeket a szakértelmeket felnövelték. A játékkal én is játszom, sebgyógyitásom és idomitásom igen magas, nem kell scriptelnem ahhoz, hogy az állataimat életben tudjam tartani és be tudjam idomítani. Egyetlen megoldást tudok elképzelni, hogy berakunk a játékba valamiféle automatikusan ismétlődő gyógyítást/idomítást, de akkor ez őskőbe fog kerülni. Tehát eldöntheted, hogy 1.) sokat vagy a gép előtt, kattintasz, 2.) vágysz a kényelemre, fizetsz érte, 3.) vágysz a kényelemre, és felnöveled a szakértelmet.
Dátum: 2012.03.22. 16:46:24
A gond nem azokkal az automatizmusokkal van amik a legenerált oldalt formázzák, hanem azokkal amik 10 mp-enként küldenek lekérést a szervernek. Nem is értem mi a fenének kell egy 5 percenként üthető epikushoz vkinek 10 mp-es időközt beállitania...
Értelmetlenül nem akarunk senkit büntetni, az elsődleges cél a szerver lag megszüntetése. Ha valakinél ilyen problémát észlelünk, első alkalommal csak figyelmeztetés lesz de utána már bant.
Értelmetlenül nem akarunk senkit büntetni, az elsődleges cél a szerver lag megszüntetése. Ha valakinél ilyen problémát észlelünk, első alkalommal csak figyelmeztetés lesz de utána már bant.
Dátum: 2012.03.22. 15:34:22
Nyilván mindenkinek feltűnt, hogy az utóbbi 2 hónapban a Végzetúr játék néha lagos, lassúak az oldal frissítések. Sajnos, ennek részben az az oka, hogy egyre több játékos használ olyan szkripteket, automatizmusokat, amelyek automatikusan, X időközönként ütik az epikust, gyógyítják idomítják az állatokat stb. Eddig csak a kirívó eseteket büntettük, ahol ez a viselkedés már más játékosok kárára ment, de a jelentős szerver lag miatt komolyabb lépéseket kell tennünk, mert ezek a progik folyamatos lekéréssel bombázzák a szervert.
Hamarosan be fogunk üzemelni egy olyan rendszert, ami automatikusan letiltja 1 napra azt, akit scriptelésen kap, akivel pedig ez túl sokszor előfordul, az akár végleges eltiltást is kaphat. Aki egy adott időszakon belül nagyon sokszor "lő üres kapura" (azaz próbál úgy epikusozni, gyógyítani, portyázni stb hogy az idő még nem járt le) az kapja a tiltást.
Köszönjük a megértéseteket!
Hamarosan be fogunk üzemelni egy olyan rendszert, ami automatikusan letiltja 1 napra azt, akit scriptelésen kap, akivel pedig ez túl sokszor előfordul, az akár végleges eltiltást is kaphat. Aki egy adott időszakon belül nagyon sokszor "lő üres kapura" (azaz próbál úgy epikusozni, gyógyítani, portyázni stb hogy az idő még nem járt le) az kapja a tiltást.
Köszönjük a megértéseteket!
Dátum: 2012.03.20. 09:35:23
A lelakatolt ládikóval azért óvatosan, ha végtelenségig lehet védeni őskövet akkor a lopás veszti értelmét, és aki felnyomta joggal háborodik fel... A lopás ellen most is lehet védekezni, lopással, és van rá állat szaki is.
A kezdők segítéséről:
ezen is dolgozunk, a mentor le lesz cserélve egy mini task rendszerre. Rögtön az elején kapsz kis feladatokat, amik elmagyarázzák a játékot, és egy csomó jutalom jár értük. Effektive, leülsz játszani, 1-2 óra múlva 4. szintű leszel, lesz állatod, szakértelmeid stb. Tehát nem egy kézikönyvet kell elolvasni, hanem játszva mindent megtanulsz úgy, hogy közben van egy csomó sikerélményed. De egy pár dolgot előtte még meg kellett csinálnunk - szerencsekerék, végzet temploma, játék gyorsítás, kalandok 1. szinttől - hogy tényleg legyen mivel kitölteni a játékidőt már az elején is.
A kezdők segítéséről:
ezen is dolgozunk, a mentor le lesz cserélve egy mini task rendszerre. Rögtön az elején kapsz kis feladatokat, amik elmagyarázzák a játékot, és egy csomó jutalom jár értük. Effektive, leülsz játszani, 1-2 óra múlva 4. szintű leszel, lesz állatod, szakértelmeid stb. Tehát nem egy kézikönyvet kell elolvasni, hanem játszva mindent megtanulsz úgy, hogy közben van egy csomó sikerélményed. De egy pár dolgot előtte még meg kellett csinálnunk - szerencsekerék, végzet temploma, játék gyorsítás, kalandok 1. szinttől - hogy tényleg legyen mivel kitölteni a játékidőt már az elején is.
Dátum: 2012.03.20. 09:27:02
Nem tudom a gyógyitalnál nézi-e, ez ugyanúgy menne... de a huzalozott reflexek előbb lesz meg és azzal már biztos nézni fogja.
Éjfél / 3 óra egységesítés, ezt el tudom mondani, miért így működik.
Vannak dolgok, amik egyszerűen csak másképp számolódnak / az adott karakternél nullázódnak, ezek történnek éjfélkor. És vannak dolgok, amikhez az egész adatbázist átrágó scriptek futnak, ezek futnak 3-kor - azért, mert éjfélkor még elég sokan játszanak, és hogy ne terheljük a szervert. Ill. vannak itt még praktikus megfontolások is: az, hogy a manakons éjfélkor resetelődik, nem olyan rossz, hiszen ha fent vagy éjfélig, akkor még gyorsan el tudod lőni, ezt nem biztos, hogy jó lenne 3-ra kitolni.
Éjfél / 3 óra egységesítés, ezt el tudom mondani, miért így működik.
Vannak dolgok, amik egyszerűen csak másképp számolódnak / az adott karakternél nullázódnak, ezek történnek éjfélkor. És vannak dolgok, amikhez az egész adatbázist átrágó scriptek futnak, ezek futnak 3-kor - azért, mert éjfélkor még elég sokan játszanak, és hogy ne terheljük a szervert. Ill. vannak itt még praktikus megfontolások is: az, hogy a manakons éjfélkor resetelődik, nem olyan rossz, hiszen ha fent vagy éjfélig, akkor még gyorsan el tudod lőni, ezt nem biztos, hogy jó lenne 3-ra kitolni.
Dátum: 2012.03.18. 19:48:00
Hú, bevallom, ezt nem nagyon akarjuk bonyolítani, ha elsőre mákos voltál, sajtoltál, vadászol még 1-et na bumm A térkapu azért nincs benne, mert a térkapu már amúgy is ultra-brutál-táp, annak a használatára nem kell senkit még jobban ösztönözni.
Dátum: 2012.03.18. 19:44:38
húha, ez már nem kényelmi funkció, itt már helyetted játszik a gép, ilyet nem akarunk, bocsi
Dátum: 2012.03.18. 18:30:50
chaten kaptam kérdést a hűségbónusz működésével kapcsolatban.
Tehát, a hűségbónusz előfeltétele, hogy az előző nap játszottál. Viszont a jutalom számításkor a hűségbónusz az előző 10 napot nézi.
Tehát ha 10 napig játszol, és 1 nap kimarad, akkor a következő nap nem kapsz bónuszt, de az utána jövő naptól kezdve viszont kapni fogod a 9 napos bónuszt amíg utol nem éred magad és kapod megint a 10 naposat.
Tehát, a hűségbónusz előfeltétele, hogy az előző nap játszottál. Viszont a jutalom számításkor a hűségbónusz az előző 10 napot nézi.
Tehát ha 10 napig játszol, és 1 nap kimarad, akkor a következő nap nem kapsz bónuszt, de az utána jövő naptól kezdve viszont kapni fogod a 9 napos bónuszt amíg utol nem éred magad és kapod megint a 10 naposat.
Dátum: 2012.03.18. 18:26:56
Bevallom én is a google doksit használom ilyen célra mert hordozható fel van írva ez is a listára, nem felejtettük el, de eléggé hátul van, sok fontosabb dolog van előtte. Még egy régi tervem ami előbb-utóbb csak meglesz az a chat... Publikus, szövetségi és privát chat lehetőséggel.
Dátum: 2012.03.18. 18:24:13
Birka tökéletesen el is magyarázta. Tehát:
ha a pörgetéssel nem nyersz: +1 kudarcpont.
ha nyersz ultrát: a tárgy erősségének megfelelő -kudacpont (egy tudás könyvénél ez lehet akár -200, a 30 őskőnél meg csak -20).
ha eléred a +100 kudarcpontot, akkor kapsz egy ultrát, és az értékének megfelelő minusz kudarcpontot.
Fontos: ha vki szerencsés volt, és negativba megy a kudarcpontja, attól még ugyanakkora marad az esélye újabb ultrákra. Tehát aki mákos, azt nem büntetjük, csak a szerencsétleneket jutalmazzuk.
Persze, ha vki első nap kipörgette a tudás könyvét (-200) második nap a refexek könyvét (-150) (az értékek fiktivek, csak irtam valamit)! akkor utána 450x kell semmit forgatnia ahhoz, hogy a gép közbelépjen, és soron kivül ultrát adjon (de persze simán lehet hogy amúgy is kipörgeti).
Remélem igy érthető és korrekt.
ha a pörgetéssel nem nyersz: +1 kudarcpont.
ha nyersz ultrát: a tárgy erősségének megfelelő -kudacpont (egy tudás könyvénél ez lehet akár -200, a 30 őskőnél meg csak -20).
ha eléred a +100 kudarcpontot, akkor kapsz egy ultrát, és az értékének megfelelő minusz kudarcpontot.
Fontos: ha vki szerencsés volt, és negativba megy a kudarcpontja, attól még ugyanakkora marad az esélye újabb ultrákra. Tehát aki mákos, azt nem büntetjük, csak a szerencsétleneket jutalmazzuk.
Persze, ha vki első nap kipörgette a tudás könyvét (-200) második nap a refexek könyvét (-150) (az értékek fiktivek, csak irtam valamit)! akkor utána 450x kell semmit forgatnia ahhoz, hogy a gép közbelépjen, és soron kivül ultrát adjon (de persze simán lehet hogy amúgy is kipörgeti).
Remélem igy érthető és korrekt.
Dátum: 2012.03.18. 18:18:22
Kocos: írd meg, mit szeretnétek még, és kirakjuk azt is a napi rutinok oldalra, bármit, ami megvalósítható. Igen, ha minden nap aktív vagy, akkor a hűségszilánkot minden nap megkapod.
Truth: ezen én is gondolkodtam. De ezzel az a gond, ha átveszem az öltözéket, akkor utána fel kell a manát is regenerálnom, és csak bizonyos idő múlva sütöm el a konstit. Ahogy én láttam, sok játékos csinálja azt, hogy lefekvés előtt átöltözik manakons cuccba, és reggel akkor maxos erővel ki tudja sütni.
Tigristappancs: köszi, már fel is irtam ezeket!
Truth: ezen én is gondolkodtam. De ezzel az a gond, ha átveszem az öltözéket, akkor utána fel kell a manát is regenerálnom, és csak bizonyos idő múlva sütöm el a konstit. Ahogy én láttam, sok játékos csinálja azt, hogy lefekvés előtt átöltözik manakons cuccba, és reggel akkor maxos erővel ki tudja sütni.
Tigristappancs: köszi, már fel is irtam ezeket!
Dátum: 2012.03.18. 16:53:18
Idézet: Tseby dr akula - 2012.03.17. 16:01:38
Oké, akkor félreérthető voltam. Erre pont mi is gondoltunk, hogy nem lenne jó az, ha lenne, aki 3 nap alatt csinálná, más meg 1 hónapig. Épp ezért a templom ebben a formájában úgy fog működni, hogy minden templom fix ideig tart (az alacsony szintűeknek, a 4x4-es 2 hétig, a közepes szintűeknek az 5x5-ös 3 hétig, a magas szintűeknek a 6x6-os 4 hétig). Ha előbb be is fejezed, akkor sem kapsz új templomot, amíg az idő le nem telik. Tehát az idő csak abból a szempontból lényeges, hogy az adott idő alatt be kell fejezned ahhoz, hogy a nagy jutalmat is megkapd. De egyébként ez puding próbája lesz, ha sikeres a dolog, más ilyen templomhoz hasonló jellegű fejlesztések (akár eventek) is lesznek, ott később akár már számítani fog az adott idő alatt elért jobb teljesítmény.
De akkor ha már szivárog az infó, szivárogjon bőséggel
Ahogy írtam, a küldik mátrixban lesznek (4x4, 5x5 és 6x6). Ha a mátrixnak bármely sorát v oszlopát teljesíted, azonnal átvehetsz egy fix kis jutalmat (ezek a szerencsekerékből megismert gyakori jutalmak, ill 1 helyen lesz 1 ritka jutalom). Ha minden sort és oszlopot teljesítettél, akkor átveheted a nagy jutalmat. A nagy jutalom minden templomban +1 minden tulajdonságra (szerencsére is), és templomtól függő egyéb jutalmak, ezeket most fejből nem tudom, de van közte pl. relikviakupon (amivel a térképes relikviáid egyikét tudod upgradelni, akár a platina fokozatot is mithrilre).
Magukról a küldetésekről: van kb. 80 db küldetés, mindegyikre megvan adva, hányadik szinttől adja ki a gép. Vannak 1. szinttől megkapható küldetések (kattints a Legendákra!) és van olyan is ami 80. szinttől elérhető csak (vásárolj sisakot!). Ezek közül tölti fel a templomot a gép. A küldetések legtöbbje nem nehéz, aki rendszeresen játszik annak nem fognak gondot okozni (nincs döntetlenes küldi meg hasonlók). VISZONT! Előre szólok, hogy van pár (nem sok) küldetés, amihez bizony őskő kell. De templomonként 2 küldetést "elpasszolhatsz" tehát reméljük ez nem fog gondot okozni.
Jó ötlet, csak az adott idő alatti nagyjutalom zavar, mert ez megint széthúzza a mezőnyt.
Oké, akkor félreérthető voltam. Erre pont mi is gondoltunk, hogy nem lenne jó az, ha lenne, aki 3 nap alatt csinálná, más meg 1 hónapig. Épp ezért a templom ebben a formájában úgy fog működni, hogy minden templom fix ideig tart (az alacsony szintűeknek, a 4x4-es 2 hétig, a közepes szintűeknek az 5x5-ös 3 hétig, a magas szintűeknek a 6x6-os 4 hétig). Ha előbb be is fejezed, akkor sem kapsz új templomot, amíg az idő le nem telik. Tehát az idő csak abból a szempontból lényeges, hogy az adott idő alatt be kell fejezned ahhoz, hogy a nagy jutalmat is megkapd. De egyébként ez puding próbája lesz, ha sikeres a dolog, más ilyen templomhoz hasonló jellegű fejlesztések (akár eventek) is lesznek, ott később akár már számítani fog az adott idő alatt elért jobb teljesítmény.
De akkor ha már szivárog az infó, szivárogjon bőséggel
Ahogy írtam, a küldik mátrixban lesznek (4x4, 5x5 és 6x6). Ha a mátrixnak bármely sorát v oszlopát teljesíted, azonnal átvehetsz egy fix kis jutalmat (ezek a szerencsekerékből megismert gyakori jutalmak, ill 1 helyen lesz 1 ritka jutalom). Ha minden sort és oszlopot teljesítettél, akkor átveheted a nagy jutalmat. A nagy jutalom minden templomban +1 minden tulajdonságra (szerencsére is), és templomtól függő egyéb jutalmak, ezeket most fejből nem tudom, de van közte pl. relikviakupon (amivel a térképes relikviáid egyikét tudod upgradelni, akár a platina fokozatot is mithrilre).
Magukról a küldetésekről: van kb. 80 db küldetés, mindegyikre megvan adva, hányadik szinttől adja ki a gép. Vannak 1. szinttől megkapható küldetések (kattints a Legendákra!) és van olyan is ami 80. szinttől elérhető csak (vásárolj sisakot!). Ezek közül tölti fel a templomot a gép. A küldetések legtöbbje nem nehéz, aki rendszeresen játszik annak nem fognak gondot okozni (nincs döntetlenes küldi meg hasonlók). VISZONT! Előre szólok, hogy van pár (nem sok) küldetés, amihez bizony őskő kell. De templomonként 2 küldetést "elpasszolhatsz" tehát reméljük ez nem fog gondot okozni.
Dátum: 2012.03.18. 16:26:29
De igen, a tárgy megvalósul, de 2 őskőért napi 1 db-ot lehet csak majd belőle venni (viszont valószínűleg fogunk berakni belőle máshova is jutalomként).
Dátum: 2012.03.18. 15:48:15
Akik olvassák a fórumot, tudják, hogy elég sok dolog van jelenleg tervezőasztalon, csak győzzük megcsinálni...
Ezek egyike a Napi rutinok funkció. Ez alapvetően egy kényelmi dolog de van benne némi újdonság is.
Amikor egy adott napon először bejelentkezel, rögtön a napi rutinok képernyőre kerülsz (de elérhető külön gombról is). A napi rutinok oldalon összegyűjtve lesznek olyan dolgok, amiket naponta egyszer érdemes megcsinálni/megnézni, és lesz rögtön mindenre itt egy hotkey. Többek között:
A legfrissebb hír a főoldalról
Ősköves italvásárlás gomb (lélekkufár oldalról)
2 Aranydukát szerzés 5 csp-ért
Manakonstrukció (ha van sárgával kijelölt épület, itt egy gombnyomással letudhatod az építést)
Összefoglaló arról, hogy a sisakszilánk gyűjtésből milyen cselekvéseket végeztél már el
Gyorsgomb a szerencsekerékre (kiszürkül, ha már forgattál)
Kedvezmény: Naponta 1x itt veheted majd meg mindössze 2 őskőért a számodra elérhető legjobb TP-t adó állatfelszerelést (de csak az állat 20. szintjéig működik)
Számláló ami mutatja:
- hány nap múlva váltható a specializáció;
- hány nap múlva lehet kisütni a lélekkutat;
- mennyi ideig tart a prémium tagság
Hűségbónusz átvétele
A hűségbónusz 1 új dolog. ELőször is: semmi köze nincs a randomhoz és egyformán igénybe vehetik a fizetős és nem fizetős játékosok.
Hűségbónusz akkor jár, ha előző nap is beléptél. A hűségbónusz mértéke attól függ, az elmúlt 10 napban hány nap léptél be egymás után.
1 napos: 1 portyapont
2 napos: 1 cselekvéspont
3 napos: 1 kiégett őskő
4 napos: lélekenergia (függ az előző nap szerzett LE mennyiségtől, kb. fél %)
5 napos: 1 cselekvéspont
6 napos: ha legalább 40. szintű, fehér kristályital, egyébként a támadás itala.
7 napos: 1 portyapont
8 napos: 1 állateledel (+5 morál egy választott állatodnak)
9 napos: lélekenergia (függ az előző nap szerzett LE mennyiségtől, kb. fél %)
10 napos: hűségszilánk (egyéb típusú, rákattintva használható ha legalább 10 db van belőle, leírást ld. alább).
A hatások összeadódnak, tehát ha valaki az előző 10 nap mindegyikében belépett, megkapja mind a 10 jutalmat.
10 db hűségszilánk beváltható az alábbi jutalmak valamelyikére:
100 kristálypont (40. szinttől)
10 kiégett őskő
7 aranydukát (25. szinttől)
1 állattáp (+100 morált ad egy állatnak.)
2 őskő
apró térkapu stimulátor
+3 ultraspecializáció 8 órára (mintha elhasznált volna egy ultraspecializáció esszenciát)
+5 transzplantáció 8 órára (mintha elhasznált volna egy transzplantáció esszenciát)
+5 spektrális 8 órára (mintha elhasznált volna egy spektrális manipuláció esszenciát)
A jutalmak, mechanizmusok változhatnak, egyelőre ez még csak terv. Várom a véleményeket.
Megjegyzés: a 8 órás hatások esszenciaként működnek, egymással és más esszencia hatásokkal nem adódnak össze (mindig a legutolsó érvényesül)
********************
A fejlesztés elkészült!
********************
Ezek egyike a Napi rutinok funkció. Ez alapvetően egy kényelmi dolog de van benne némi újdonság is.
Amikor egy adott napon először bejelentkezel, rögtön a napi rutinok képernyőre kerülsz (de elérhető külön gombról is). A napi rutinok oldalon összegyűjtve lesznek olyan dolgok, amiket naponta egyszer érdemes megcsinálni/megnézni, és lesz rögtön mindenre itt egy hotkey. Többek között:
A legfrissebb hír a főoldalról
Ősköves italvásárlás gomb (lélekkufár oldalról)
2 Aranydukát szerzés 5 csp-ért
Manakonstrukció (ha van sárgával kijelölt épület, itt egy gombnyomással letudhatod az építést)
Összefoglaló arról, hogy a sisakszilánk gyűjtésből milyen cselekvéseket végeztél már el
Gyorsgomb a szerencsekerékre (kiszürkül, ha már forgattál)
Kedvezmény: Naponta 1x itt veheted majd meg mindössze 2 őskőért a számodra elérhető legjobb TP-t adó állatfelszerelést (de csak az állat 20. szintjéig működik)
Számláló ami mutatja:
- hány nap múlva váltható a specializáció;
- hány nap múlva lehet kisütni a lélekkutat;
- mennyi ideig tart a prémium tagság
Hűségbónusz átvétele
A hűségbónusz 1 új dolog. ELőször is: semmi köze nincs a randomhoz és egyformán igénybe vehetik a fizetős és nem fizetős játékosok.
Hűségbónusz akkor jár, ha előző nap is beléptél. A hűségbónusz mértéke attól függ, az elmúlt 10 napban hány nap léptél be egymás után.
1 napos: 1 portyapont
2 napos: 1 cselekvéspont
3 napos: 1 kiégett őskő
4 napos: lélekenergia (függ az előző nap szerzett LE mennyiségtől, kb. fél %)
5 napos: 1 cselekvéspont
6 napos: ha legalább 40. szintű, fehér kristályital, egyébként a támadás itala.
7 napos: 1 portyapont
8 napos: 1 állateledel (+5 morál egy választott állatodnak)
9 napos: lélekenergia (függ az előző nap szerzett LE mennyiségtől, kb. fél %)
10 napos: hűségszilánk (egyéb típusú, rákattintva használható ha legalább 10 db van belőle, leírást ld. alább).
A hatások összeadódnak, tehát ha valaki az előző 10 nap mindegyikében belépett, megkapja mind a 10 jutalmat.
10 db hűségszilánk beváltható az alábbi jutalmak valamelyikére:
100 kristálypont (40. szinttől)
10 kiégett őskő
7 aranydukát (25. szinttől)
1 állattáp (+100 morált ad egy állatnak.)
2 őskő
apró térkapu stimulátor
+3 ultraspecializáció 8 órára (mintha elhasznált volna egy ultraspecializáció esszenciát)
+5 transzplantáció 8 órára (mintha elhasznált volna egy transzplantáció esszenciát)
+5 spektrális 8 órára (mintha elhasznált volna egy spektrális manipuláció esszenciát)
A jutalmak, mechanizmusok változhatnak, egyelőre ez még csak terv. Várom a véleményeket.
Megjegyzés: a 8 órás hatások esszenciaként működnek, egymással és más esszencia hatásokkal nem adódnak össze (mindig a legutolsó érvényesül)
********************
A fejlesztés elkészült!
********************