Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2011.04.26. 18:52:26
A klónok a nevezés pillanatában készültek. Aki akkor 90-es volt, az mára már könnyen 91-es lehet.
Dátum: 2011.04.26. 12:32:43
Idézet: Angel1721 - 2011.04.26. 12:13:42

Ez még hagyján! Az egyik szövi társam írta a szövetség fórumára, hogy idézem (azaz kimásolom):
"Lassú az oldal mint az állat. Megtámadtam egy kristályost. 8x kattintottam egymás után a támadás gombra és lenyomtam vele 8 csatát egymás után/egyszerre.

Ennek csak örülni kell
Mivel ezek a klónok nem rendelkeznek azzal a cseppnyi intelligenciával sem, mint a kristály szövetség tagjai és bármilyen kacatot kézbe vesznek (tehát ha buzogánnyal neveztél, akkor a klónod is úgy jelenik meg), csak keresni kell egy megfelelően gyenge klónt, és 5 gyors klikkel van 5 biztos győzelmed, agyon tudod kábítani, vagy épp beütni 6 kritikust

Mod.: persze ez bug kihasználás, amiért büntit kaphatsz
Dátum: 2011.04.24. 11:36:01
Multizásért elsőre senkit nem zároltak még véglegesen, a 3 nap csak figyelmeztetés. Elég sokan "élnek" farm karakterekből multizás nélkül is, amit egyáltalán nem lehet kizárni a játékból. Ha én V1-en játszom, de V2-n is indítok egy karaktert, csak hogy a haverom farmolni tudja, és tömöm LE-vel, az nem multizás, teljesen legális, mégis jó kövér pókot hízlalok a haver karakteréből. Cserébe ezt ő is megteheti, és töm engem V1-en. Így ha még némi eszünk is van a játékhoz, és jó helyre költjük a LE-t, mi lehetünk a császárok alacsony szinten. Ha pedig a tömő karakter szintben nagyon túlnőtte a pókot, csak keresni kell egy átadó karaktert, akivel folytatni lehet a tömést.
Dátum: 2011.04.21. 09:58:31
Azért nem minden tárgy szar, aminek nincs LE szívása és rablásbónusza, csak épp nem portyába kell vinni őket
Dátum: 2011.04.20. 17:35:55
A szerencsének van optimális értéke, ez pedig 30-al nagyobb mint mindenki másé aki támad, vagy akit támadsz
Dátum: 2011.04.17. 10:36:52
Ha ilyen könnyen elfogadod a bugokat, akkor elfogadhatod azt a bugot is, hogy a nevezési idő 8 napos
Dátum: 2011.04.15. 21:13:57
A portyáért pont úgy fix TP-t kellene adni, mint vadászatért, térkapuért vagy kalandért. A vadászat sem nézi, hogy a szintemhez képest nagyobb, vagy kisebb lényt vadászok-e le, ahogy a kaland sem nézi, hogy milyen lényt öltem le és mennyi LE járt érte. Minden portya érjen fix TP-t így máris nem lesz a lefelé ütés LE/TP aránya jobb, mint a felfelé ütésé.
Dátum: 2011.04.15. 07:01:09
A TP-be mindenképp bele kell piszkálni. Az semmiképp nem normális, hogy egy vadászatért annyi TP jár, mint 25 portyáért.
Dátum: 2011.04.14. 18:06:30
Biztos, hogy jó ötlet Húsvét hétfőn indítani a bulit? Vagy a Beholder locsolás helyett is dolgozik ?
Dátum: 2011.04.12. 21:00:10
Hát, annak, aki a kezdetektől fogva kihívásokon tenyészti az állatait, és nem portyázik, az AF képességek közül sem sok válik hasznára...
Dátum: 2011.04.12. 20:16:24
40-ről 60-ig már féllábon is el lehet jutni magas szintű állatokkal csere nélkül.
Dátum: 2011.04.12. 20:05:48
Az, hogy már alacsony szinten is 100+ szintű állatokat lehet kinevelni, megint a meggondolatlan fejlesztés eredménye, és hosszútávon tesz tönkre mindent. Ráadásul az új AF képességnek köszönhetően már egyáltalán nem érdemes az állatokat cserélgetni.
Van egy olyan szinthatár, ahol a VF alapból értelmét veszti annál aki LE/TP-re megy, egyszerűen azért mert nem fog vadászni. Napi 25 pp-ből fog EH-val portyázni és ismételhető küldiket csinálni. 100 tp-t szerez majd naponta, és minimum két hónap lesz, mire szintet lép...
Dátum: 2011.04.08. 22:38:43
Erre valaki 30-al nagyobb szerencsét fejleszt mint Te, és máris van 30% esélye, hogy elbuktad a varázslatodat...
Dátum: 2011.04.08. 22:14:19
Hát akkora LE előnnyel, ami nálad van, teljesen mindegy, hogy mit csinálsz. Ha közelharcot fejlesztettél volna, akkor pont ugyan úgy nyerni tudnál. Ha hasonló erősségű ellenfeleid lennének, mint te vagy, akkor kaphatnál valós képet a varázslat és közelharc erejéről... A nyilvános csatáimnál találhatsz példát arra, hogy nem levegőbe beszélek, és közelharccal is lehet bajnokit nyerni.
Dátum: 2011.04.08. 21:20:46
Közelharccal pont olyan jól meg lehet nyerni a bajnokit, mint varázslattal. Persze nem azután, hogy eleve IQ-ra öltöztünk és egy bukott varázslatkör után a csodát várjuk, hogy forduljon közelharc végére az eredmény. De ha eleve közelharcra öltözünk és a megfelelő tulajdonságok is megvannak hozzá, akkor simán fordítani lehet.
Bár elég rég volt, de ha jól emlékszem, a dolog buktatója az volt, hogy az avatárok ereje a karakter mostani erősségéből számolódott volna. Így gyakorlatilag képtelenség volt olyan rendszert összehozni, ami már a kezdetekkor ne sodort volna bizonyos karaktercsoportokat hátrányba. Ezt a rendszert kidobjuk, és simán TP alapokra helyezzük az avatár erősségét és fejlődését. Így kezdetben mindenkinek lenne egy porbafingó avatárja, függetlenül a karakter erősségétől, hogy mikor indult, stb. Az avatár a megszerzett TP függvényében fejlődne, hasonló képlettel átszámolva, mint az AFP-nél. Az, hogy az avatárt manuálisan kell fejleszteni, vagy automatikusan erősödik, részletkérdés, attól függ, mennyire mélyedünk bele, és persze hogy mennyi fejlesztési időt kapna a terv. Ahogy az is nyitott kérdés, hogy utána mihez lehet kezdeni ezzel az avatárral. Egymást támadhatják, külön bajnoki viadalokat rendeznek nekik, harcba hívhatók, stb.
Hát akkor kaparjuk elő az avatár projektet, dolgozzuk át úgy, hogy ne a karakter mostani ereje szabja meg az avatár erősségét, hanem a karakter tp szerzése alapján fejlődjön, hasonlóképp, ahogy most AFP-t is kapunk.
Ez a "hell level" érdekes ötlet, de kétlem, hogy világonként 5-10 játékosnál több örülne neki. Aki akar, az gyakorlatilag most is felzárkózhat az élvonalhoz, csak szinguláris ismereteket kell fejlesztenie. Mindegy, hogy az élbolyt fékezi le a mesterségesen lassított szintlépés, vagy a követők növesztenek szingulárist, a végeredmény ugyan az. A különbség abban rejlik, hogy a szingulárist a játékos maga választja, a "hell level" pedig egy olyan betonfal, ami felé a karakter önkéntelenül is száguld, és bármennyire is fékez, végül feltrancsírozódik rá...Az a hajó már elúszott, amivel össze lehetne sűríteni a mezőnyt.
Dátum: 2011.04.04. 17:55:34
Idézet: Miklós - 2011.04.04. 10:45:59
Frissítettem a nyitó topicot:


Nem úgy volt, hogy nem lehet a saját szövitársakat támadni? A nyitó topik szerint lehet. Most akkor mi a helyzet ?