Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2012.10.18. 13:17:00
Évek teltek el azóta, hogy a végzeturak visszahódították a Felszínt és elpusztították az Ellenség utolsó egyedeit. Aztán megküzdöttek számos egyéb nehézséggel, bezárták a világot végigtomboló óriássárkányt, Landragórt, és legyőzték a xenomorfok seregét. Eljött az idő, hogy eldöntsék: ki a leghatalmasabb, ki az, akit uralkodójukként választanak. Ki lesz végül a bolygó teljhatalmú ura... Az Ellenség ezeréves uralmának rettenetes mementójaként magasodik a horizont fölé az Irtózat Piramisa. A halált hozó építmény tetejére eddig még senkinek sem sikerült élve feljutnia. Most eljött az idő: aki elsőként jut a piramis csúcsára, az lesz a bolygó ura...
A Landragór után egy új esemény lesz, melynek címe A bolygó ura.
Nov. 22-én, 2 nappal a VU találkozó előtt indul az 1 hét felkészülési idő. Az eseményre külön nevezni nem kell, de a felkészülési idő alatt minden nap egyszer meg lehet vásárolni a lélekkufárnál az "irtóztató csomagot", ami hasznos lehet az esemény során.
Nov. 29-én, csütörtökön indul a tényleges esemény, és 3 hétig, dec. 20-án de. 10 óráig fog tartani.
Nov. 15. és nov. 28. között tehát lehet gyűjtögetni az erőforrásokat.
Az esemény során a játékosoknak egy 7 szintes piramist kell teljesíteniük, minden szinten 8 feladat lesz. Egy szinten az összes feladatot teljesítened kell ahhoz, hogy a következő szintre tovább tudj lépni, de rögtön az esemény indulásakor látni fogod előre az összes feladatot és jutalmat. Minden szint teljesítésekor azonnal egy jutalomcsomagot kapsz számos hasznos ajándékkal (őskő is lesz benne!).
Az első 2 szintet egy abszolút kezdő játékos is tudja teljesíteni, de a magasabb szintekhez azért kelleni fog némi tapasztalat.
Minden szinten 2 feladatot kiválthatsz császári dekrétummal (azaz lélekenergiával vagy őskővel) a Végzet Templomához hasonlóan. Ez a költség emelkedik, minél több dekrétumot használtál, annál drágább lesz a következő.
A játékosok minden teljesített feladatért pontot kapnak, ami alapján felkerülnek egy toplistára. Pontazonosság esetén az lesz előbb, aki hamarabb elérte az a pontszámot. Az esemény végeztével a top lista első 15 helyezettje a piramis jutalmakon felül extra jutalomban is részesül, és a győztes ezenfelül birtokolhatja fél évig "a bolygó ura" címet a neve mellett a szokásos dicsőség piramisa titulus helyett.
Dátum: 2012.10.10. 13:53:32
Régebben az első belépéskor a karakterlap jött fel. Én belépéskor a legritkább esetben voltam arra kíváncsi, inkább mentem tovább a portyára, szakértelmekre, vadászatra stb. Ennél most a napi rutinok jóval hasznosabb. Ráadásul technikailag összetettebb lenne megoldani azt is, hogy kinek így működjön, kinek úgy, akinek úgy, ott számolgatni hányszor lépett be stb. Szóval ezen sajnos nem fogunk tudni változtatni
Dátum: 2012.10.09. 12:19:46
Úgy működik, hogy aki tegnap belépett, az ma átvehetett 1 pp-t.
Aki holnap is belép, az átvehet 1 pp-t és 1 csp-t.
Aki holnapután is, az átvehet 1 pp-t, 1 csp-t és 1 kiégett őskövet.
Stb.
Ha viszont egy nap nem tudsz belépni, akkor sajnos a dolog elölről indul, 1 pp, aztán 1 pp+1csp stb.
Viszont: van külön Napi rutinok topikunk, a Napi rutinokkal kapcsolatban légyszi oda írjatok inkább, könnyebb lesz később rákeresni. Köszi!
Aki holnap is belép, az átvehet 1 pp-t és 1 csp-t.
Aki holnapután is, az átvehet 1 pp-t, 1 csp-t és 1 kiégett őskövet.
Stb.
Ha viszont egy nap nem tudsz belépni, akkor sajnos a dolog elölről indul, 1 pp, aztán 1 pp+1csp stb.
Viszont: van külön Napi rutinok topikunk, a Napi rutinokkal kapcsolatban légyszi oda írjatok inkább, könnyebb lesz később rákeresni. Köszi!
Dátum: 2012.10.09. 12:13:12
Az eredeti tervhez képest egy komolyabb változás van. Eredetileg azt terveztük, hogy a hűségbónusz mindig az elmúlt 10 napot tekinti, és ez alapján dönti el, hogy milyen fokozatú bónusz jár. Végül azonban más megoldás mellett döntöttünk, egyszerűen azt nézi a gép, hogy hány nap léptél be egymás után, és az alapján kapod a bónuszt. Tehát ha előző nap nem léptél be, akkor a számolás egyből elölről kezdődik. Sajnos az első verziót technikailag jóval komplikáltabb lett volna megoldani.
Dátum: 2012.10.08. 15:31:08
Elkészült a napi rutinok programozása, jelenleg a végső tesztelés folyik, holnap reggel beélesítjük.
Dátum: 2012.10.02. 23:39:05
Elég sokan kérték, hogy a szubplazma szerzés és támadhatóság kikapcsolható legyen, ezért ezt meg fogjuk csinálni.
Többen szeretnék (62 a 40 ellenében), ha a megtámadott karakter állatának morálja nőne, ezért ezt is meg fogjuk csinálni.
52-en szavaztak arra, hogy legyen egy minimális sebződés, mig 50-en mondták, hogy egyáltalán ne legyen, ezért kis többséggel ugyan, de a minimális sebződés nyert.
A kamrával az volt az utolsó álláspont hogy ne legyen, mivel pl. ha az 50. szintű bekamrázza a 180-as a HT napon (lebeszélésre) akkor abból problémák lehetnek.
Többen szeretnék (62 a 40 ellenében), ha a megtámadott karakter állatának morálja nőne, ezért ezt is meg fogjuk csinálni.
52-en szavaztak arra, hogy legyen egy minimális sebződés, mig 50-en mondták, hogy egyáltalán ne legyen, ezért kis többséggel ugyan, de a minimális sebződés nyert.
A kamrával az volt az utolsó álláspont hogy ne legyen, mivel pl. ha az 50. szintű bekamrázza a 180-as a HT napon (lebeszélésre) akkor abból problémák lehetnek.
Dátum: 2012.10.02. 23:34:49
A szubplazma egy tárgy, amit majd a következő, új eseményen lehet megszerezni, ami a Landragór után lesz.
A szerver gyorsítás, a terhelést azért az elmúlt 2 hónapban sikerült a felére csökkenteni, de néha csúcsidőben sajnos még most is az optimális fölött van a terheltség. A memcache-ben vannak még lehetőségek, ha lesz rá idő implementáljuk ezeket.
A szerver gyorsítás, a terhelést azért az elmúlt 2 hónapban sikerült a felére csökkenteni, de néha csúcsidőben sajnos még most is az optimális fölött van a terheltség. A memcache-ben vannak még lehetőségek, ha lesz rá idő implementáljuk ezeket.
Dátum: 2012.10.02. 08:02:31
Amint Baraty beért javítva lesz, nem tudom, mi lehetett a gond, elnézést kérünk a problémáért.
Dátum: 2012.10.02. 07:59:27
Valamit sajnos elbűvészkedett a rendszergazda este de már javitotta, most megy, elnézést kérünk.
Dátum: 2012.09.22. 13:08:54
Aurri, Coronita: a világok közti portyát nem felejtettük el: a szubplazma kb. ugyanez, pepitában, egyszerűbben, kevesebb konfilktussal. Mindkét esetben olyan embereket támadhatsz, akiket eddig nem tudtál. Egy világok közti portyánál azonban a világ leghatalmasabb karakterei nyilván joggal fog felháborodni azon, hogy egy (akár más szabályok szerint futó) világról nála magasabb szintű karakterek elkezdik farmolgatni, semmivé változtatva azt, amit eddig elért. Egy középmezőnyben üldögélő VFesnél vagy póknál ezt azért kevésbé érzem problémának, ők is tisztában vannak vele, hogy a saját világukon messze nem ők a legerősebbek, csak egy szűk környezet felett dominálnak, és biztos lesznek köztük olyanok, akik örülnek a lehetőségnek, hogy kitesztelhetik, hogy boldogulnának valamivel szinttáv fölött, eljött-e az idő, hogy kicsit rákapcsoljanak. Egy világ elsőnek tuti nincs ilyen igénye.
Dátum: 2012.09.21. 14:18:29
Paco terjedelmes postjára még reflektálnék.
Amit folyamatosan ragozol itt, nagyon popularistán hangzik, csak sajnos egy árva szó sem igaz belőle.
Mutatok egy igencsak konkrét példát: a szubplazma kikapcsolhatóságáért te lobbiztad tele a másik topicot, és én rögtön azt mondtam, rendben, lehet róla szó, máris kiírok róla egy szavazást.
Természetes, hogy minden egyes fejlesztést a játékosok érdekében találunk ki és fejlesztünk, és mindig maximális mértékben figyelembe vesszük a véleményeket és kéréseket. De nem CSAK a te véleményedet. Másokét is. Ha ez fáj, akkor is próbáld kicsit objektívabban szemlélni a dolgokat. Köszönjük szépen!
Amit folyamatosan ragozol itt, nagyon popularistán hangzik, csak sajnos egy árva szó sem igaz belőle.
Mutatok egy igencsak konkrét példát: a szubplazma kikapcsolhatóságáért te lobbiztad tele a másik topicot, és én rögtön azt mondtam, rendben, lehet róla szó, máris kiírok róla egy szavazást.
Természetes, hogy minden egyes fejlesztést a játékosok érdekében találunk ki és fejlesztünk, és mindig maximális mértékben figyelembe vesszük a véleményeket és kéréseket. De nem CSAK a te véleményedet. Másokét is. Ha ez fáj, akkor is próbáld kicsit objektívabban szemlélni a dolgokat. Köszönjük szépen!
Dátum: 2012.09.21. 14:07:00
Nagyon egyszerű oka van annak, hogy miért nincs olyan opció, hogy "nem kérem a fejlesztést."
Ez a fejlesztés a játékosok egy részének hasznos lesz, egy részét nem érdekli, senkinek sem lesz hátrányos. Ha lehetne arra szavazni, hogy "ne legyen" akkor bizonyosan a "nem érdekli" leszavazná, csak azért, hogy másnak se legyen jó.
Ha pl. valaha lett volna szavazás arról, hogy a játékban legyenek-e ősköves tárgyak, az ingyenes játékosok nyilván leszavazták volna.
Ha lett volna szavazás arról, legyen-e EH, a VFesek leszavazták volna.
Ha lett volna szavazás arról, hogy lehessen-e portyázni, leszavazták volna.
Stb.
Szóval olyanról szavazni, hogy legyen-e, csak akkor van értelme, ha valakiknek ez hátrányos változást jelent.
Ahogy itt sokan írták, attól, hogy van egy piros link az eddigi csatáid alatt, a karaktered semmilyen hátrányt nem szenved el, max. a büszkesége sérül. Persze ez is fontos szempont, épp ezért tesszük az opciót kikapcsolhatóvá.
Aki azon problémázik hogy az állataid hogy le fogják verni stb. azt kérem olvassa el a szubplazmás topicot is, a karaktert SEMMILYEN hátrány nem éri, nem sebződnek az állatai, nem szívnak tőle LE-t stb az egyetlen egyáltalán kérdeses dolog az ÉP sebződés volt.
Ez a fejlesztés a játékosok egy részének hasznos lesz, egy részét nem érdekli, senkinek sem lesz hátrányos. Ha lehetne arra szavazni, hogy "ne legyen" akkor bizonyosan a "nem érdekli" leszavazná, csak azért, hogy másnak se legyen jó.
Ha pl. valaha lett volna szavazás arról, hogy a játékban legyenek-e ősköves tárgyak, az ingyenes játékosok nyilván leszavazták volna.
Ha lett volna szavazás arról, legyen-e EH, a VFesek leszavazták volna.
Ha lett volna szavazás arról, hogy lehessen-e portyázni, leszavazták volna.
Stb.
Szóval olyanról szavazni, hogy legyen-e, csak akkor van értelme, ha valakiknek ez hátrányos változást jelent.
Ahogy itt sokan írták, attól, hogy van egy piros link az eddigi csatáid alatt, a karaktered semmilyen hátrányt nem szenved el, max. a büszkesége sérül. Persze ez is fontos szempont, épp ezért tesszük az opciót kikapcsolhatóvá.
Aki azon problémázik hogy az állataid hogy le fogják verni stb. azt kérem olvassa el a szubplazmás topicot is, a karaktert SEMMILYEN hátrány nem éri, nem sebződnek az állatai, nem szívnak tőle LE-t stb az egyetlen egyáltalán kérdeses dolog az ÉP sebződés volt.
Dátum: 2012.09.20. 15:37:36
Elkészült az új ügyfélszolgálati rendszerünk.
Nem kell külön emailt írni, a jobb felső sarokban látható sárga segítség gombra kell kattintani, és a "levelet írok az ügyfélszolgálatnak" gombbal lehet nekünk írni. Nyomon tudod követni, hogy áll a problémád, válaszoltak-e rá, továbbitották-e valahová. Közben tehetsz fel újabb kérdést, és ha választ kapsz, visszakérdezhetsz, vagy lezárhatod és értékelheted a kérdést.
Reméljük, hasznosnak találjátok ezt az új fejlesztést.
Nem kell külön emailt írni, a jobb felső sarokban látható sárga segítség gombra kell kattintani, és a "levelet írok az ügyfélszolgálatnak" gombbal lehet nekünk írni. Nyomon tudod követni, hogy áll a problémád, válaszoltak-e rá, továbbitották-e valahová. Közben tehetsz fel újabb kérdést, és ha választ kapsz, visszakérdezhetsz, vagy lezárhatod és értékelheted a kérdést.
Reméljük, hasznosnak találjátok ezt az új fejlesztést.
Dátum: 2012.09.20. 11:40:57
A beállíthatóság leprogramozása a sok kivétel és feltételkezeléssel együtt kb. annyi lesz, mint maga a szubplazma használat. Épp ezért biztos szeretnék lenni benne, hogy erre a sok munkával járó kényelmi funkcióra ténylegesen azoknak van szüksége, akik fenntartják a játékot.
Dátum: 2012.09.20. 11:19:09
A Szubplazma topicban ígértnek megfelelően itt egy szavazás.
Ami lehetőségek felmerültek:
1.) Lehessen beállítani, hogy nem támadhatnak szubplazmával. Nyilván akinek ilyen beállítása van, az nem birtkolhat szubplazmát.
(Ezzel összesen annyi probléma lehet, hogy a játékban bizonyos esetekben a jutalom lehet szubplazma is, akinek ilyen beállítása van, az ettől a jutalomtól elesik.)
Értelemszerűen, ennek az opciónak nem kell feltétlenül nyernia a szavazásban ahhoz, hogy megvalósuljon, csak látni akarjuk, mekkora igény van rá.
2.) Ha valakit szubplazmával támadnak, állatainak a morálja nőjön.
3.) Ha valakit így támadnak, vagy ne sebződjön egyáltalán, vagy legfeljebb a max. ÉP-je 15-20%-kát veszíthesse el (legyen akkor 15%).
Ami lehetőségek felmerültek:
1.) Lehessen beállítani, hogy nem támadhatnak szubplazmával. Nyilván akinek ilyen beállítása van, az nem birtkolhat szubplazmát.
(Ezzel összesen annyi probléma lehet, hogy a játékban bizonyos esetekben a jutalom lehet szubplazma is, akinek ilyen beállítása van, az ettől a jutalomtól elesik.)
Értelemszerűen, ennek az opciónak nem kell feltétlenül nyernia a szavazásban ahhoz, hogy megvalósuljon, csak látni akarjuk, mekkora igény van rá.
2.) Ha valakit szubplazmával támadnak, állatainak a morálja nőjön.
3.) Ha valakit így támadnak, vagy ne sebződjön egyáltalán, vagy legfeljebb a max. ÉP-je 15-20%-kát veszíthesse el (legyen akkor 15%).
Dátum: 2012.09.20. 11:11:23
Paco: a számokat nem hasból vettem. Olvasd el a leírást, maxos AF képességnél 5% esély van a szubplazma szerzésére. 50 x 0.05 = 2.5 szubplazma naponta. A relikviát nem fogja minden aktív játékos megszerezni (sőt!), mondjuk hogy a fele (de ezzel felülről becsültem). 2.5/2=1.2 szubplazmás támadás jut egy aktív játékosra. Csakhogy nyilván sokan fogják a passzív játékosokat is támadni (küldetést ezeken is ragyogóan lehet teljesíteni, LE is jár érte) tehát becsülhetően egy játékosra átlagosan csak 3-4 naponta jut 1 ilyen támadás, amiből semmilyen hátránya nem származik. De ha jelentős igény van rá (de csak akkor!) berakhatjuk, hogy ha valaki prémium tag akkor ha akarja, beállíthassa, hogy őt ne támadhassák. De ami Isten Kardja írt is jó ötlet, hogy legyen vmi pici jutalom, pl. állat morál növekedés a legyőzöttnek. Rakok is ki erről szavazást.
Ariel: a szubplazma célja nem az, hogy véglegesen mindenki számára tökéletesen megoldja a portyacélpont problémát. Egyszerűen csak enyhíteni próbálja azt. Nem feltétlenül jelenti ez azt, hogy minden nap kell egyet portyáznod szubplazmával. Megteheted azt is, hogy felgyűjtöd, és akkor használod el, amikor tényleg szükség van rá (esemény alatt, háború alatt, vagy amikor a KH épp a katakombában van). Plusz ne felejtsük el azt sem, hogy ha most valakinek még van elég célpontja, attól elkezdheti gyűjtögetni, és később, amikor már kevesebb lesz, akkor ott lesz neki egy szép mennyiség.
Kvnoemi: nem tudom, hogy egy adott VFesnek hasznos lesz-e a szubplazma vagy sem (szerintem az, hogy van-e elég portyacélpont, az nem EH-tól v VF-től függ), de a lényeg, hogy a szubplazma nem ad +LE-t, ezért nem tudja ellensúlyozni azt, ha az ősdrágakő a VFesnek jobb LE/TP-t ad. Ezért szüskéges, hogy az ősdrágakő mindenkinek egyformán legyen hasznos.
Idézet: Helion1988 - 2012.09.19. 20:22:56
A KH önmagában nem megoldás. A VU egy PVP játék, a KH tagjai viszont NPC-k. Sokkal uncsibb gépi ellenfeleket ütni, mint valós karaktereket.
A probléma így néz ki:
"Jó lenne több játékossal csatázni, nem mindig ugyanazt a 10 arcot ütni minden nap."
A megoldás:
"Lehetőség legyen más játékosokkal is csatázni."
A probléma:
"Senki nem szeretné, ha toronymagasról szétvernék, megölnék az állatait stb."
A megoldás:
"Az ilyen, hatótávon kívüli támadásnál ne legyen ÉP veszteség, állat ájulás stb."
Még mindig probléma:
"Ja de én vagyok az überpók és eddig senki sem tudott szétverni, a büszkeségem csorbát szenvedne ha naponta 20-an elvernének ezután."
És másik probléma:
"Ha korlátlanul üthetek 1. szintű inaktív karaktereket és ugyanúgy megkapom a LE-t és teljesül a küldetés, minek kockáztassak azzal, hogy szitnemnek megfelelő ellenfeleket találok?"
A megoldás:
"Ilyen, korlátlan távra történő támadásra csak igen korlátozott mennyiségben legyen lehetőség."
Még egy kérdés:
"Minek ezt bonyolítani? Minek tárgy hozzá? Legyen mindenkinek napi 1 ilyen portyája és kész."
Válasz:
"Egyrészt, mindig jobb, ha a játékban vannak új célok, új megszerezhető dolgok, amik nem csak úgy pottyannak az öledbe, meg kell dolgozni kértük. Másrészt, a tárgy jobban beosztható, gyűjthető stb."
Amit írtál:
"Rengeteg buktató rengeteg fejlesztés."
Válasz:
"Nincs semmilyen fejlesztés a fenti problémára, ami ennél egyszerűbb lenne. A buktatók kiszűrésére hoztuk létre ezt a fórum topicot."
Szóval a helyzet az, hogy az ilyen fejlesztések általában nem random pattannak ki az agyunkból, hosszas problémaelemzés eredményeként kerülnek ki megoldásként.
Idézet: Helion1988 - 2012.09.19. 21:01:12
Szó sincs VF-ellenességről. Mindössze arról van itt szó, hogy a tárgy pontosan ugyanolyan erős legyen a VFeseknek és az EHsoknak is. Pontosan ugyanannyival növeli a LE/TP-t mindenkinek. Egyébként egy EHs kevesebbet vadászik, mint egy VFes, tehát ez a fejlesztés valójában pont, hogy a VFeseket tápolja.
Idézet: Popeye72 - 2012.09.20. 04:56:33
Huh, szerintem te valamit nagyon félreértettél, olvasd vissza még egyszer a posztokat... A szubplazmát bárki használhatja, nemcsak az EHsok, az ősgyémánt "korlátja" azaz hatása (LE/TP) pedig pontosan azonos mindenkinek.
Ariel: a szubplazma célja nem az, hogy véglegesen mindenki számára tökéletesen megoldja a portyacélpont problémát. Egyszerűen csak enyhíteni próbálja azt. Nem feltétlenül jelenti ez azt, hogy minden nap kell egyet portyáznod szubplazmával. Megteheted azt is, hogy felgyűjtöd, és akkor használod el, amikor tényleg szükség van rá (esemény alatt, háború alatt, vagy amikor a KH épp a katakombában van). Plusz ne felejtsük el azt sem, hogy ha most valakinek még van elég célpontja, attól elkezdheti gyűjtögetni, és később, amikor már kevesebb lesz, akkor ott lesz neki egy szép mennyiség.
Kvnoemi: nem tudom, hogy egy adott VFesnek hasznos lesz-e a szubplazma vagy sem (szerintem az, hogy van-e elég portyacélpont, az nem EH-tól v VF-től függ), de a lényeg, hogy a szubplazma nem ad +LE-t, ezért nem tudja ellensúlyozni azt, ha az ősdrágakő a VFesnek jobb LE/TP-t ad. Ezért szüskéges, hogy az ősdrágakő mindenkinek egyformán legyen hasznos.
Idézet: Helion1988 - 2012.09.19. 20:22:56
Őszintén szólva kicsit értetlenül állok eme fejlesztés előtt...
Lényegében amit egyáltalán nem értek az az, hogy miért kell egy játékbeli problémát (ami jelen esetben a célponthiány és talán a vadászat le növelése), ennyire bonyolultan megoldani. miért kell egy teljesen új dolgot kitalálni (új név, új tárgy- vagy én nem is tudom mi ez-, új rendszer), ami rengeteg fejlesztést igényel kezdve a buktatók kiküszöbölésével (amiből ha nem tévedek így hirtelen felmerült 1-2).
Lényegében amit egyáltalán nem értek az az, hogy miért kell egy játékbeli problémát (ami jelen esetben a célponthiány és talán a vadászat le növelése), ennyire bonyolultan megoldani. miért kell egy teljesen új dolgot kitalálni (új név, új tárgy- vagy én nem is tudom mi ez-, új rendszer), ami rengeteg fejlesztést igényel kezdve a buktatók kiküszöbölésével (amiből ha nem tévedek így hirtelen felmerült 1-2).
A KH önmagában nem megoldás. A VU egy PVP játék, a KH tagjai viszont NPC-k. Sokkal uncsibb gépi ellenfeleket ütni, mint valós karaktereket.
A probléma így néz ki:
"Jó lenne több játékossal csatázni, nem mindig ugyanazt a 10 arcot ütni minden nap."
A megoldás:
"Lehetőség legyen más játékosokkal is csatázni."
A probléma:
"Senki nem szeretné, ha toronymagasról szétvernék, megölnék az állatait stb."
A megoldás:
"Az ilyen, hatótávon kívüli támadásnál ne legyen ÉP veszteség, állat ájulás stb."
Még mindig probléma:
"Ja de én vagyok az überpók és eddig senki sem tudott szétverni, a büszkeségem csorbát szenvedne ha naponta 20-an elvernének ezután."
És másik probléma:
"Ha korlátlanul üthetek 1. szintű inaktív karaktereket és ugyanúgy megkapom a LE-t és teljesül a küldetés, minek kockáztassak azzal, hogy szitnemnek megfelelő ellenfeleket találok?"
A megoldás:
"Ilyen, korlátlan távra történő támadásra csak igen korlátozott mennyiségben legyen lehetőség."
Még egy kérdés:
"Minek ezt bonyolítani? Minek tárgy hozzá? Legyen mindenkinek napi 1 ilyen portyája és kész."
Válasz:
"Egyrészt, mindig jobb, ha a játékban vannak új célok, új megszerezhető dolgok, amik nem csak úgy pottyannak az öledbe, meg kell dolgozni kértük. Másrészt, a tárgy jobban beosztható, gyűjthető stb."
Amit írtál:
"Rengeteg buktató rengeteg fejlesztés."
Válasz:
"Nincs semmilyen fejlesztés a fenti problémára, ami ennél egyszerűbb lenne. A buktatók kiszűrésére hoztuk létre ezt a fórum topicot."
Szóval a helyzet az, hogy az ilyen fejlesztések általában nem random pattannak ki az agyunkból, hosszas problémaelemzés eredményeként kerülnek ki megoldásként.
Idézet: Helion1988 - 2012.09.19. 21:01:12
Mi az oka egyébként ennek a nagy "VF ellenességnek"? Miért jobb Miklóséknak az Eh mint a VF?
Szó sincs VF-ellenességről. Mindössze arról van itt szó, hogy a tárgy pontosan ugyanolyan erős legyen a VFeseknek és az EHsoknak is. Pontosan ugyanannyival növeli a LE/TP-t mindenkinek. Egyébként egy EHs kevesebbet vadászik, mint egy VFes, tehát ez a fejlesztés valójában pont, hogy a VFeseket tápolja.
Idézet: Popeye72 - 2012.09.20. 04:56:33
Jól értettem? A szubplazmát csak EH-sok tudják használni, tehát a VF-esek ismét ki lesznek zárva (0LE, sok +TP) a szinte ingyen tápból, és még +TP-t is kapunk?
Az ősgyémántot a VF-eseknél lekorlátoznátok, viszont használhatják az EH-sok is méghozzá korlátozás nélkül?
Az ősgyémántot a VF-eseknél lekorlátoznátok, viszont használhatják az EH-sok is méghozzá korlátozás nélkül?
Huh, szerintem te valamit nagyon félreértettél, olvasd vissza még egyszer a posztokat... A szubplazmát bárki használhatja, nemcsak az EHsok, az ősgyémánt "korlátja" azaz hatása (LE/TP) pedig pontosan azonos mindenkinek.
Dátum: 2012.09.19. 18:13:37
Craslorg: talán az lenne a legjobb, ha felfelé és lefelé ütve a legnagyobb még üthető szinttávnak megfelelő LE-t és TP-t adnánk.
Paco: Egyrészt az ilyen támadások igen ritkák lesznek. 20 portyából kb. 1. Másrészt több játékos közt is oszlanak meg. Tehát nem fog túl gyakran előfordulni, hogy "porba aláznak". Ha valaki bejön hozzád, okkal teszi: lehet egy múltbeli sérelemért, vagy mert piszkáltad a szövi társát v bármi más okból. De legalább megvan a lehetősége - anélkül, hogy neked bármi kárt okozna. Az éremnek két oldala van. Te nem akarod, hogy bárki meg tudjon támadni. Van, aki viszont lehetőséget szeretne rá kapni, hogy legalább egy-két alkalommal, tét nélkül csatázzon veled. Ennyi kompromisszum belefér. Ettől nem leszel erősebb vagy gyengébb.
Paco: Egyrészt az ilyen támadások igen ritkák lesznek. 20 portyából kb. 1. Másrészt több játékos közt is oszlanak meg. Tehát nem fog túl gyakran előfordulni, hogy "porba aláznak". Ha valaki bejön hozzád, okkal teszi: lehet egy múltbeli sérelemért, vagy mert piszkáltad a szövi társát v bármi más okból. De legalább megvan a lehetősége - anélkül, hogy neked bármi kárt okozna. Az éremnek két oldala van. Te nem akarod, hogy bárki meg tudjon támadni. Van, aki viszont lehetőséget szeretne rá kapni, hogy legalább egy-két alkalommal, tét nélkül csatázzon veled. Ennyi kompromisszum belefér. Ettől nem leszel erősebb vagy gyengébb.
Dátum: 2012.09.19. 17:03:38
Idézet: Truth80 - 2012.09.19. 15:59:50
Igen, azt hiszem ez ugyanazt az eredményt hozza ki végül. És Gtr2-nek is igaza van, akkor senki nem fog bátorságból felfelé ütni.
Idézet: Offsboy - 2012.09.19. 16:10:57
Ok köszönöm! Erre nem gondoltam, felfelé kinzókamrázás. Akkor azt hagyjuk, pedig jó lett volna. Vagy esetleg úgy, hogy fefelé távon kivül ütésnél nincs csak kamra?
Craslorg: a szubplazmát pls ne variáljuk át. Portyázni az EHsnak megéri a LE/TP miatt, meg a VF-esnek is a küldik miatt. Tehát ott a LE-n nem kell tuningolni, a célponthiány ami probléma.
Az ősgyémántnál (ami egyébként darabonként kb. 1.5 VD-nyi LE-t jelent, vagyis ha minden óriás lényre jut, átlagban +10% LE) VFeseknek azért kell a felezés, mert a VFesnél ha egy 140-es, az EHsnál egy 70-es LE/TP portya átalánnyal számolunk, akkor ha mindketten +10%-kot kapnak akkor a VFesnek ez +14, mig a portyásnak csak +7 LE/TP-t jelent. Ez csak akkor lenne oké, ha cserébe a portya LE-t tuningolná a szubplazma, ami nem lesz. Szóval ha mindenkinek +7 LE/TP-t akarunk adni, akkor sajnos a VFesnél csak +25% bónuszt adhat az ősgyémánt.
Miklos, nem eleg ha VF 0 TP 0 LE-vel a vegen beallitja a kuldetes szamlalo az LE/TP aranyt?
Igen, azt hiszem ez ugyanazt az eredményt hozza ki végül. És Gtr2-nek is igaza van, akkor senki nem fog bátorságból felfelé ütni.
Idézet: Offsboy - 2012.09.19. 16:10:57
Idézet: Miklós - 2012.09.19. 15:55:44
A probléma az, hogy ha 100. szintűként lebeszélés miatt be tudom kamrázni a HT-s szövi 15 magas szintű tagját
A kínzókamrában még nem látom, hol a probléma
A probléma az, hogy ha 100. szintűként lebeszélés miatt be tudom kamrázni a HT-s szövi 15 magas szintű tagját
Ok köszönöm! Erre nem gondoltam, felfelé kinzókamrázás. Akkor azt hagyjuk, pedig jó lett volna. Vagy esetleg úgy, hogy fefelé távon kivül ütésnél nincs csak kamra?
Craslorg: a szubplazmát pls ne variáljuk át. Portyázni az EHsnak megéri a LE/TP miatt, meg a VF-esnek is a küldik miatt. Tehát ott a LE-n nem kell tuningolni, a célponthiány ami probléma.
Az ősgyémántnál (ami egyébként darabonként kb. 1.5 VD-nyi LE-t jelent, vagyis ha minden óriás lényre jut, átlagban +10% LE) VFeseknek azért kell a felezés, mert a VFesnél ha egy 140-es, az EHsnál egy 70-es LE/TP portya átalánnyal számolunk, akkor ha mindketten +10%-kot kapnak akkor a VFesnek ez +14, mig a portyásnak csak +7 LE/TP-t jelent. Ez csak akkor lenne oké, ha cserébe a portya LE-t tuningolná a szubplazma, ami nem lesz. Szóval ha mindenkinek +7 LE/TP-t akarunk adni, akkor sajnos a VFesnél csak +25% bónuszt adhat az ősgyémánt.
Dátum: 2012.09.19. 15:55:44
Igazatok van, a küldetések miatt muszáj adni valamennyi TP-t akkor is, ha nincs EHja. (azt a minimális mennyiséget, amit lehető legnagyobb szinttávra támadásnál kapna az illető.)
A kínzókamrában még nem látom, hol a probléma (már ahhoz képest, ahogy jelenleg működik, ami önmagában egy probléma )
Az ősgyémánttal kapcsolatban: valóban pongyola volt a fogalmazás, a lényeg, hogy a VF-esek ebből az effektből ne profitáljanak duplán, tehát nekik az ősgyémánt csak +25% LE-t kell, hogy adjon.
A kínzókamrában még nem látom, hol a probléma (már ahhoz képest, ahogy jelenleg működik, ami önmagában egy probléma )
Az ősgyémánttal kapcsolatban: valóban pongyola volt a fogalmazás, a lényeg, hogy a VF-esek ebből az effektből ne profitáljanak duplán, tehát nekik az ősgyémánt csak +25% LE-t kell, hogy adjon.
Dátum: 2012.09.19. 15:19:00
Ja igen, amit még nem irtam le:
Az állatok fejlődnek ilyenkor is. A támadó játékos ha veszitene, akkor sem bukik LE-t, és akkor sem kap a másik TP-t, a visszaélések elkerülése végett. A támadó játékos sebződik normálisan, de kiégett őskövet ő sem bukik de úgy igazságos ha az állata neki sem sebződik. Ha a támadó nyer, LE-t TP-t csak akkor kap, ha van EH-ja. Szkrarabeusz és büntető tárgy nem működik ilyenkor.
Igen, a relikvia a bolygó ura eseménynél lesz nyeremény, és félévente újra megszerezhető lesz.
A tárgy ugye portyázásnál használható, de vadászat során lehet szerezni.
Ennek lesz egy párja is, az ősgyémánt, de az ennél jóval egyszerűbb, azt talán nem kell ennyire kivesézni: portyázás során lesz esély szerezni (ugyanúgy relikviával AF képességgel max. 5%), és a vadászat során az óriás méretű szörnyből szerzett LE-t növeli 50%-kal (a VF ezt a bónuszt nem duplázza), minden óriás szörnynél elhasználva 1 ősgyémántot.
Az állatok fejlődnek ilyenkor is. A támadó játékos ha veszitene, akkor sem bukik LE-t, és akkor sem kap a másik TP-t, a visszaélések elkerülése végett. A támadó játékos sebződik normálisan, de kiégett őskövet ő sem bukik de úgy igazságos ha az állata neki sem sebződik. Ha a támadó nyer, LE-t TP-t csak akkor kap, ha van EH-ja. Szkrarabeusz és büntető tárgy nem működik ilyenkor.
Igen, a relikvia a bolygó ura eseménynél lesz nyeremény, és félévente újra megszerezhető lesz.
A tárgy ugye portyázásnál használható, de vadászat során lehet szerezni.
Ennek lesz egy párja is, az ősgyémánt, de az ennél jóval egyszerűbb, azt talán nem kell ennyire kivesézni: portyázás során lesz esély szerezni (ugyanúgy relikviával AF képességgel max. 5%), és a vadászat során az óriás méretű szörnyből szerzett LE-t növeli 50%-kal (a VF ezt a bónuszt nem duplázza), minden óriás szörnynél elhasználva 1 ősgyémántot.