Pár ötlet, amivel kiegyensúlyozottabbá lehetne tenni a portyát:
- Egy karakter egységesen 20% alatti ÉP esetén ne legyen támadható. Ő viszont tudjon támadást indítani ha az ÉP-je 10% felett van. Így minden karakter kapna lehetőséget, hogy felgyógyuláskor tudjon támadást indítani.
- Magasabb szintről ha támadsz, az ellenfeled támadhatósági szintje (15%) szintkülönbségenként 5%-al nő. Ez rettenetesen tápolja az úgynevezett szintvisszamaradt karaktereket, mivel ők alacsonyabb szintről támadnak. Ezzel a módszerrel iszonyatos mennyiségű LE-t lehet szerezni. A támadhatóság legyen egységesen 20% minden szintről.
- Aki LE-t veszít, az ne 5 percig ne legyen támadható, hanem az elveszített LE * 30 másodpercig. Azaz, akitől elszívnak 120 LE-t, az kapjon támadhatatlanságot egy órára. Így senkit nem lehetne sáskajárás szerűen szétszivatni, többezer LE-t elvinni tőle, ugyanakkor egyszer lehetne tőle sokat vinni.
- A portyatáblázatba legyőzhető ellenfelek kerüljenek be. A játékosok nagy része számára egyértelmű, hogy felesleges Sardullah Sharpát megtámadniuk, mert veszíteni fognak. Az értelmes játékos karaktere számára LEGYŐZHETŐ ellenfelet keres. A nálad erősebbek megjelenése a portyatáblázatban arra jó, hogy akik nem tudják felmérni reálisan a győzelmi esélyeiket (főleg gyengébb játékosok gyengébb karakterei), azokat szivassa.
- ÉRTELMES alternatívát kellene kitalálni arra, hogy megérje veled hasonló erősségű karakterrel harcolni, kockáztatva akár a vereséget is. Például LE bónuszt adni az elszenvedett sebesülésért, vagy nagyon komoly bónuszt adni azért, ha nálad magasabb TÖ-jű karaktert győzöl le (TÖ-be itt beleszámítanám a felszerelést is. Ilyen esetekben mondjuk +300 LE jutalom - amit nem a másik veszít el, hanem te kapod pluszba).
Hozzászólások - Jeriko
Dátum: 2008.11.18. 10:44:59
Dátum: 2008.11.18. 10:14:35
Az a helyzet, ha a portyalista "gyengítve" lesz (mint ahogy most is történt), akkor kevésbé lesz használható, ergo az lesz az eredmény, hogy az emberek inkább a toplistából keresnek portya-alanyt.
Az igazán sikeres portyának két feltétele van
- Győzd le az ellenfeledet
- Szerezzz minél több TP-t vagy lélekenergiát (kinek a stratégiájához mi illik)
Namost a portyatáblázat az esetek 80-90%-ában olyan ellenfeleket hoz fel, akikkel szemben legalábbis kétesélyes a harc kimenetele. Én például ezért nem használom. Nagyon sok embernek van legalább 1-2-es transzcendális projekciója (ami az LE-t védi). Az ilyenektől, ha győzök, alig hozok el valamit, ha veszítek, akkor viszont veszítek rendesen. Ha a csaták 60-70%-át nyerem, akkor is veszteségesen jövök ki LE tekintetében. Ugyanígy TP ügyben: velem azonos szintűért 5 TP jár. Ha 60-70%-ban nyerek, az átlag 3,25 TP nyereség - ha eleve a gyengébbeket ütöm, akkor ennél jóval magasabb arányt el lehet érni.
Egyébként meg nem lehet azt mondani, hogy minden szint leggyengébbjeit ütik az emberek - nem is az a jó stratégia. Én pl. 15 pp-n vagyok, és lefelé az erősebbeket is ütöm. Nem az a lényeg, hogy szinten belül gyenge legyen valaki, hanem az, hogy nagy valószínűséggel le tudd győzni. Erre a portyatáblázat jelenlegi formájában nem használható - de legalábbis a toplista sokkal jobb (még akkor is, ha sokat kell keresgélni).
Nekem a portyalista kb. kétharmadában olyanok szerepelnek, akik nálam magasabb szintűek, jobb a felszerelésük, magasabb a TÖ-jük. Természetesen hülye leszek őket megtámadni. A maradékból 2-3 láthatatlan, a maradék kettőtől meg ha le is győzöm őket, nem hozok LE-t. Ha csak véletlenszerűen böködök a top-listán, már lényegesen jobb eredményt érek el.
Statisztikázom egyébként a portyáimat. Az utolsó 10 portyatáblázat alapján kiválasztott portyám MIND 0 LE-t hozott. A toplistában kiválasztott portyák közül az utolsó 10-ből csak 2 hozott 0 LE-t, és volt egy 266-os is. Miért használjak ezek után portyatáblázatot?
Ha a portyalista olyan ellenfeleket keresne neked, akiket 90%-ban le tudnál győzni, továbbá legalább 20-30 LE-t is tudnál tőlük zsákmányolni, RENGETEGEN használnák, ebben biztos vagyok. És meg lehetne úgy is csinálni, hogy ne a leggyengébb karaktereket szerepeljenek benne - akkor nagyságrendileg kevesebben ütnék őket. Pár perces munka lenne csak, hogy ezt megcsinálják. Talán ebbe az irányba kellene haladni.
Az igazán sikeres portyának két feltétele van
- Győzd le az ellenfeledet
- Szerezzz minél több TP-t vagy lélekenergiát (kinek a stratégiájához mi illik)
Namost a portyatáblázat az esetek 80-90%-ában olyan ellenfeleket hoz fel, akikkel szemben legalábbis kétesélyes a harc kimenetele. Én például ezért nem használom. Nagyon sok embernek van legalább 1-2-es transzcendális projekciója (ami az LE-t védi). Az ilyenektől, ha győzök, alig hozok el valamit, ha veszítek, akkor viszont veszítek rendesen. Ha a csaták 60-70%-át nyerem, akkor is veszteségesen jövök ki LE tekintetében. Ugyanígy TP ügyben: velem azonos szintűért 5 TP jár. Ha 60-70%-ban nyerek, az átlag 3,25 TP nyereség - ha eleve a gyengébbeket ütöm, akkor ennél jóval magasabb arányt el lehet érni.
Egyébként meg nem lehet azt mondani, hogy minden szint leggyengébbjeit ütik az emberek - nem is az a jó stratégia. Én pl. 15 pp-n vagyok, és lefelé az erősebbeket is ütöm. Nem az a lényeg, hogy szinten belül gyenge legyen valaki, hanem az, hogy nagy valószínűséggel le tudd győzni. Erre a portyatáblázat jelenlegi formájában nem használható - de legalábbis a toplista sokkal jobb (még akkor is, ha sokat kell keresgélni).
Nekem a portyalista kb. kétharmadában olyanok szerepelnek, akik nálam magasabb szintűek, jobb a felszerelésük, magasabb a TÖ-jük. Természetesen hülye leszek őket megtámadni. A maradékból 2-3 láthatatlan, a maradék kettőtől meg ha le is győzöm őket, nem hozok LE-t. Ha csak véletlenszerűen böködök a top-listán, már lényegesen jobb eredményt érek el.
Statisztikázom egyébként a portyáimat. Az utolsó 10 portyatáblázat alapján kiválasztott portyám MIND 0 LE-t hozott. A toplistában kiválasztott portyák közül az utolsó 10-ből csak 2 hozott 0 LE-t, és volt egy 266-os is. Miért használjak ezek után portyatáblázatot?
Ha a portyalista olyan ellenfeleket keresne neked, akiket 90%-ban le tudnál győzni, továbbá legalább 20-30 LE-t is tudnál tőlük zsákmányolni, RENGETEGEN használnák, ebben biztos vagyok. És meg lehetne úgy is csinálni, hogy ne a leggyengébb karaktereket szerepeljenek benne - akkor nagyságrendileg kevesebben ütnék őket. Pár perces munka lenne csak, hogy ezt megcsinálják. Talán ebbe az irányba kellene haladni.
Dátum: 2008.11.18. 09:17:33
Tegnap este 23:00 körül nyomtam be egy pihenést (akkor a VP-m 20% körül állt). Most, reggel 9:13-kor (már lejárt a pihenés, több, mint 10 óra telt el) a VP-m nincs maxon, hanem csak kb. 93%-on (elvileg 8 óra alatt maxba kellene mennie). Nem volt közben csatám. Ezek mellett van 5-ös mágustornyunk, aminek legalább 5*10=50 VP-t kellett volna adnia.
Ez mitől lehet?
Valami nagyon nincs rendben.
Ez mitől lehet?
Valami nagyon nincs rendben.
Dátum: 2008.11.14. 18:19:07
Mai portyázásaim (próbáltam magasabb szintekre támadni, meg is látszik):
16, 8, 36, 1, 10, 15, 35, 0, 21, 0, 3, 0, 0, 0, 0, 16, 46, 0
Összes LE: 207
Átlag: 11,5 LE
Hordabónusz: 51,7 LE
16, 8, 36, 1, 10, 15, 35, 0, 21, 0, 3, 0, 0, 0, 0, 16, 46, 0
Összes LE: 207
Átlag: 11,5 LE
Hordabónusz: 51,7 LE
Dátum: 2008.11.14. 18:11:06
Idézet: Ariel - 2008.11.13. 17:20:02
A gyémántok a bónuszuk révén rá vannak kényszerítve a portyára (ha nem portyáznak, nincs bónusz), és abban az egyik legjobb stratégiai eszköz a "szintvisszamaradás". Ha megnézed, mindkét győztes gyémánt ilyen karakter. Ők nem azért győztek, mert a szintjükhöz képest erősek, hanem mert az erősségükhöz képest a szintjük alacsony. A velük egyszerre indult karakterek nagy része pár szinttel feljebb indult. Ez egyébként nem hordafüggő, bárki megcsinálhatja. Ha megnézed a toplistát, G.I.Jane-nek (zafír) igen jó esélyei lennének a 9. szinten (60-nal nagyobb a TÖ-je, mint a szinten utána következőnek), a 7. szinten pedig Crimson-nak vagy Malfunction-nak (mindkettő rubin - bár ott ugye nincs viadal).
Egyébként a viadalokat mindig is a szintvisszamaradt karakterek fogják nyerni.
A háborúk eddig sem a horda bónuszokon álltak vagy buktak, a bajnoki viadalon a gyémánt is szépen képviseltette magát - meglátjuk, a következőn hogyan szerepelnek.
A gyémántok a bónuszuk révén rá vannak kényszerítve a portyára (ha nem portyáznak, nincs bónusz), és abban az egyik legjobb stratégiai eszköz a "szintvisszamaradás". Ha megnézed, mindkét győztes gyémánt ilyen karakter. Ők nem azért győztek, mert a szintjükhöz képest erősek, hanem mert az erősségükhöz képest a szintjük alacsony. A velük egyszerre indult karakterek nagy része pár szinttel feljebb indult. Ez egyébként nem hordafüggő, bárki megcsinálhatja. Ha megnézed a toplistát, G.I.Jane-nek (zafír) igen jó esélyei lennének a 9. szinten (60-nal nagyobb a TÖ-je, mint a szinten utána következőnek), a 7. szinten pedig Crimson-nak vagy Malfunction-nak (mindkettő rubin - bár ott ugye nincs viadal).
Egyébként a viadalokat mindig is a szintvisszamaradt karakterek fogják nyerni.
Dátum: 2008.11.14. 18:02:19
Idézet: Mortimer - 2008.11.14. 14:24:07
Miért, szerinted most kiket ütnek? Nézd végig egyszer a szinted (meg azokat a szinteket, ahol támadni tudsz) leggyengébbjeit. Ma pl. három oldalt "lapoztam" végig több szintről, és egyik se volt támadható. Abban viszont más véleményen vagyok, hogy náluk semmi, mert épphogy náluk van leginkább LE (a többiek tudnak rá vigyázni). Egyébként csinálok statisztikát a portyáimból, és akkor tudok legtöbb LE-t elhozni, ha találok olyat aki egyébként gyenge, nem jól játszik (az LE-jét sem védi), de éppen 15% felett van.
Egyébként itt jön ki a "szintvisszamaradás" előnye: nekem az ilyen karakterek 15% + szintkülönség*5% felett támadhatók, míg a visszamaradottak számára "csak" 15% felett - tehát számukra sokkal előbb válik támadhatóvá egy karakter.
Itt például módosítanék: egységesen 20% felett lenne támadható egy karakter, míg ő már 10% felett indíthatna portyát, ha akar (ezzel játéktechnikailag is kapna egy kis "időrést" hogy cselekedjen valamit.
Egyébként pont a lényeget nem sikerült felfedezni abban, amit írtam: hogy nem a portyázások számát korlátoznám, hanem a megszerezhető erőforrásokat. Ezzel véget érne a szintvisszamaradás problémája. Az, hogy ez mi módon történjen, arra lehet sok okosságot kitalálni, amit leírtam, csak hirtelen jött. Lehetne például egy minimumot (mindig szerzel ennyi LE-t (pl. ellenfélszint*2)) és egy maximumot (ennél többet nem: ellenfélszint*40) megszabni.
"LE-t pedig kb. akit legyőztél, annak a szintje * 10-et (mehet hozzá egy kis random például annak függvényében, mennyi van a másiknál). Minden nap az első portyára ennek megkapnád 100%-át, a másodikra 95%-át, harmadikra 90%-át, ... a huszadikra 5%-át, 21.-től pedig nullát."
És akkor minden szint leggyengébbjei folyamatosan 15% alatt lennének, mert mindenki őket (akarná) ütni naponta 3x. Tuti győzelem, tuti LE, miért is ne? (Jelenleg én a leggyengébbeket nem is ütöm, nincs értelme, úgysincs náluk semmi.) Ráadásul én felfelé támadva pécézném ki a gyengét, tehát ugyanúgy előre kiszámolható napi LE előnyöm lenne a szintemen lévők többségével szemben.
És akkor minden szint leggyengébbjei folyamatosan 15% alatt lennének, mert mindenki őket (akarná) ütni naponta 3x. Tuti győzelem, tuti LE, miért is ne? (Jelenleg én a leggyengébbeket nem is ütöm, nincs értelme, úgysincs náluk semmi.) Ráadásul én felfelé támadva pécézném ki a gyengét, tehát ugyanúgy előre kiszámolható napi LE előnyöm lenne a szintemen lévők többségével szemben.
Miért, szerinted most kiket ütnek? Nézd végig egyszer a szinted (meg azokat a szinteket, ahol támadni tudsz) leggyengébbjeit. Ma pl. három oldalt "lapoztam" végig több szintről, és egyik se volt támadható. Abban viszont más véleményen vagyok, hogy náluk semmi, mert épphogy náluk van leginkább LE (a többiek tudnak rá vigyázni). Egyébként csinálok statisztikát a portyáimból, és akkor tudok legtöbb LE-t elhozni, ha találok olyat aki egyébként gyenge, nem jól játszik (az LE-jét sem védi), de éppen 15% felett van.
Egyébként itt jön ki a "szintvisszamaradás" előnye: nekem az ilyen karakterek 15% + szintkülönség*5% felett támadhatók, míg a visszamaradottak számára "csak" 15% felett - tehát számukra sokkal előbb válik támadhatóvá egy karakter.
Itt például módosítanék: egységesen 20% felett lenne támadható egy karakter, míg ő már 10% felett indíthatna portyát, ha akar (ezzel játéktechnikailag is kapna egy kis "időrést" hogy cselekedjen valamit.
Egyébként pont a lényeget nem sikerült felfedezni abban, amit írtam: hogy nem a portyázások számát korlátoznám, hanem a megszerezhető erőforrásokat. Ezzel véget érne a szintvisszamaradás problémája. Az, hogy ez mi módon történjen, arra lehet sok okosságot kitalálni, amit leírtam, csak hirtelen jött. Lehetne például egy minimumot (mindig szerzel ennyi LE-t (pl. ellenfélszint*2)) és egy maximumot (ennél többet nem: ellenfélszint*40) megszabni.
Dátum: 2008.11.14. 10:59:32
Ravenwood: ezt már másfél hónapja felvetettemMiklósnak a portyapontos topicban, el is magyarázta, ez mennyire nem jó. Igaz, amikor a portyázásra való több TP-t javasoltam neki, azt is átgondolatlan visszásságnak minősítette, most meg valamelyik topicban ő vetette fel.
Szerintem az elszívott LE-t már régen korlátok közé kellett volna tenni, legyen egy minimális és egy maximális értéke - mert vannak olyanok, akik többezret veszítenek pár óra alatt, és ez annyira demoralizáló lehet, hogy szerintem nem megengedhető (ahogy az sem hogy valaki többszázezret szerezzen pluszba - bár kétségtelen, hogy meg is dolgozik érte).
Én például nem a portyázások számát korlátoztam volna (lásd portyapont), hanem a portyázással megszerezhető erőforrásokat (TP, LE), nagyjából úgy, hogy egy minimális mennyiséget könnyen össze lehessen szedni, közepeset már csak azok, akik figyelnek rá, de egy maximális mértéknél többet senki (se TP-pől, se LE-ből). Akinek van kedve (mert háborúzik, vagy mert élvezi, és bírja ÉP-vel, idővel) az nyugodtan portyázzon akár napi 1000-et, de a limiten túl ne kapjon több jutalmat.
Hogy konkrét javaslatot is adjak:
TP-t azonos szintű legyőzésénél 10-et adnék, felfelé és lefelé szintkülönbség módosítóval - vagy annyi TP-t, ahányadik szintű a legyőzött.
LE-t pedig kb. akit legyőztél, annak a szintje * 10-et (mehet hozzá egy kis random például annak függvényében, mennyi van a másiknál).
Minden nap az első portyára ennek megkapnád 100%-át, a másodikra 95%-át, harmadikra 90%-át, ... a huszadikra 5%-át, 21.-től pedig nullát.
Aki akar, mehet 22., 23. stb. alkalommal is harcolni, de akkor már nem kapna semmit (de pl. háborúba beszámítana).
Szerintem az elszívott LE-t már régen korlátok közé kellett volna tenni, legyen egy minimális és egy maximális értéke - mert vannak olyanok, akik többezret veszítenek pár óra alatt, és ez annyira demoralizáló lehet, hogy szerintem nem megengedhető (ahogy az sem hogy valaki többszázezret szerezzen pluszba - bár kétségtelen, hogy meg is dolgozik érte).
Én például nem a portyázások számát korlátoztam volna (lásd portyapont), hanem a portyázással megszerezhető erőforrásokat (TP, LE), nagyjából úgy, hogy egy minimális mennyiséget könnyen össze lehessen szedni, közepeset már csak azok, akik figyelnek rá, de egy maximális mértéknél többet senki (se TP-pől, se LE-ből). Akinek van kedve (mert háborúzik, vagy mert élvezi, és bírja ÉP-vel, idővel) az nyugodtan portyázzon akár napi 1000-et, de a limiten túl ne kapjon több jutalmat.
Hogy konkrét javaslatot is adjak:
TP-t azonos szintű legyőzésénél 10-et adnék, felfelé és lefelé szintkülönbség módosítóval - vagy annyi TP-t, ahányadik szintű a legyőzött.
LE-t pedig kb. akit legyőztél, annak a szintje * 10-et (mehet hozzá egy kis random például annak függvényében, mennyi van a másiknál).
Minden nap az első portyára ennek megkapnád 100%-át, a másodikra 95%-át, harmadikra 90%-át, ... a huszadikra 5%-át, 21.-től pedig nullát.
Aki akar, mehet 22., 23. stb. alkalommal is harcolni, de akkor már nem kapna semmit (de pl. háborúba beszámítana).
Dátum: 2008.11.13. 16:54:42
Idézet: Ariel - 2008.11.13. 15:53:39
Szerintem elég egyszerű belátni, hogy ha minden portyában 0 LE-t lehetne szerezni, a gyémánt bónusza is egy nagy nulla lenne, míg a többi hordának megmaradna (könnyebben győznének csatában, ami azért elég sokfelé kihat: háborúk, bajnoki viadal, epikus szörnyek és akinek TP kell, ott is). Szóval ha nincs LE, azért nem állítanék olyanokat, hogy "a többi horda sem ér semmit a bónuszával".
Két különböző dolog, hogy van-e bónuszod, és mire tudod használni.
Egyensúly akkor lenne, ha a gyémánt - a bónusza által szerzett többlet LE-ből nagyjából - kb. akkorára tudná felnövelni a tulajdonságait, mint amennyit a többi horda tagjai megkapnak.
Furcsa dolog ez a horda bónuszosdi. Arról beszélünk, hogy a gyémánt akkor kapja meg a horda bónuszát, ha elég LE-t rabol, és fejleszti a tulajdonságait, míg a többi hordának alapból jár a bónusz. Ahogy eltűnik a rabolható LE lenullázódig a gyémánt bónusza. A gyémánt 30%-al több zsákmányt tudna ejteni, a többieknél, de arról se feledkezzünk meg, hogy hiába van a másiknak nagy puskája vagy hatalmas furkósbotja, ha nincs LE, nem ér a többi horda sem semmit a hordabónuszával.
Persze ott a tp, amit a gyémánt így majd nehezebben szerez meg a portyákból, hisz neki nem lesz se puskája se furkósbotja, ami kiegyensúlyozható lenne azzal, hogy 30%-al több tp-t és ne csak LE-t kapjanak a portyákból mint a többiek.
Persze ott a tp, amit a gyémánt így majd nehezebben szerez meg a portyákból, hisz neki nem lesz se puskája se furkósbotja, ami kiegyensúlyozható lenne azzal, hogy 30%-al több tp-t és ne csak LE-t kapjanak a portyákból mint a többiek.
Szerintem elég egyszerű belátni, hogy ha minden portyában 0 LE-t lehetne szerezni, a gyémánt bónusza is egy nagy nulla lenne, míg a többi hordának megmaradna (könnyebben győznének csatában, ami azért elég sokfelé kihat: háborúk, bajnoki viadal, epikus szörnyek és akinek TP kell, ott is). Szóval ha nincs LE, azért nem állítanék olyanokat, hogy "a többi horda sem ér semmit a bónuszával".
Két különböző dolog, hogy van-e bónuszod, és mire tudod használni.
Egyensúly akkor lenne, ha a gyémánt - a bónusza által szerzett többlet LE-ből nagyjából - kb. akkorára tudná felnövelni a tulajdonságait, mint amennyit a többi horda tagjai megkapnak.
Dátum: 2008.11.13. 15:15:43
Hát, az nagyon jó lenne, de sajnos semmi remény rá. Én annak is örülnék, ha más horda tagjaként maradhatnék a szövetségben.
Dátum: 2008.11.13. 14:52:32
Ahogy látom, az a gond, hogy ha nálam alacsonyabb szintűt támadok, akkor nekik nem 15% lesz a határ, hanem 20% vagy 25% (minden egyes szintnél plusz 5%). Így akik az ő szintjükön vagy az alatt vannak, sokkal előbb tudnak támadni.
Ezzel gyakorlatilag lefelé nem lehet értelmesen LE-ért támadni.
Felfelé meg az a helyzet, ha megtámadok valakit, akinek van 200 LE-je, de van 2-es transzcendális projekciója, akkor ha nyerek, 0 LE a zsákmány, ha veszítek, 200 LE-t kockáztatok. Próbáltam egy napot így, mínusz 600 LE volt a végeredmény.
A hordaváltáson gondolkodtam, de nagyon jó a szövetség, nem akarom őket cserben hagyni. Még egy-két szintet megyek, aztán ha nem változik semmi, legfeljebb visszamegyek Travianozni
Ezzel gyakorlatilag lefelé nem lehet értelmesen LE-ért támadni.
Felfelé meg az a helyzet, ha megtámadok valakit, akinek van 200 LE-je, de van 2-es transzcendális projekciója, akkor ha nyerek, 0 LE a zsákmány, ha veszítek, 200 LE-t kockáztatok. Próbáltam egy napot így, mínusz 600 LE volt a végeredmény.
A hordaváltáson gondolkodtam, de nagyon jó a szövetség, nem akarom őket cserben hagyni. Még egy-két szintet megyek, aztán ha nem változik semmi, legfeljebb visszamegyek Travianozni
Dátum: 2008.11.13. 13:38:06
Legutóbbi portyázásom eredményei LE-ben:
0, 0, 0, 30, 67, 74, 0, 21, 0, 42, 13, 1, 0, 3, 80, 66, 8, 59
Összesen 464, átlagosan 25,7 LE. Gyémánt bónusz: 116 LE
0, 0, 0, 30, 67, 74, 0, 21, 0, 42, 13, 1, 0, 3, 80, 66, 8, 59
Összesen 464, átlagosan 25,7 LE. Gyémánt bónusz: 116 LE
Dátum: 2008.11.13. 09:17:47
Ez a javaslat nekem is nagyon tetszik!
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2008.11.12. 15:15:32
Meg kell beszélni, táborozáskor mindenki felvesz egy gyenge fegyvert, erős fegyvert meg csak akkor használ, amikor ő támad. Így mindenki rengeteg tp-t és LE-t fog szerezni
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2008.11.12. 14:13:35
Szeritnem az is jó lenne, és nagyon egyszerű megcsinálni is, hogy mondjuk 2-3 szinttel feljebb az ősköves cuccokat meg lehet vásárolni őskő nélkül is a lélekkufártól. Tehát pl. 14. szinten a lélekmestert.
Dátum: 2008.11.12. 14:10:25
Idézet: gtadl - 2008.11.10. 21:16:17
99%-ban bizonyos vagyok benne, hogy akkor, amikor a vadászat megtörténik, és megkapod az LE-t. Tehát az említett példában mindkét vadászatra érvényes lesz.
(Nem találtam ezt a kérdést a keresőben.) A szakértelmeket mikor veszi figyelembe a program? Konktértan, ha elindítok két vadászatot, de az első befejezése előtt 30 másodperccel megturbózom a spektrális manipulációt, akkor mindkettő, egyik vagy semelyik vadászatomnál számíthatok a spektrális manipuláció adta plusz LÉ-re?
Kösz a választ előre is.
Kösz a választ előre is.
99%-ban bizonyos vagyok benne, hogy akkor, amikor a vadászat megtörténik, és megkapod az LE-t. Tehát az említett példában mindkét vadászatra érvényes lesz.
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2008.11.12. 12:39:43
Szia Miklós!
Egy dolgot érdemes lenne szem előtt tartani: most a játékban (világ1) regisztrálva van kb. 8400 játékos, aminek mondjuk a fele rendszeresen játszik. Egy újabb világ elindításával elsősorban (szerintem 90%-ban) ezek az emberek fognak indítani újabb karaktereket.
Biztos vagyok benne, hogy nagyon kevesen lesznek azok, akik több világon fognak prémiummal játszani, illetve mindenkinek lesz egy kedvenc karaktere, amelyiket a többi elé helyezi (elég időigényes a játék). Így csak idő kérdése, hogy egy új indítású világ karaktereket szívjon el a régebbiektől. Ez pedig szerintem hátrányos a régebbi világok számára.
Bár nagyon érdekes lehetőségeket írtál a 3. világ kapcsán, mindenképpen megvizsgálnám, hogy a 2. világnak milyen hatása lesz az elsőre, és ennek tükrében gondolkodnék el újabb világok indításán.
Esetleg az is érdekes alternatíva lehetne, hogy egy világon belül többfajta "beállítási lehetőség", mint pl a WoW-ban a PvP. (15pp-s karakter csak 15pp-s karaktert támadhasson, 30pp-s csak 30pp-set, a szövetségek tudjanak specializűlódni harcra vagy építésre, háború csak azonos specializációjú szövetségek között lehessen - ezek egy része hülyeség, de talán érzékelteti, mire gondolok).
Egy dolgot érdemes lenne szem előtt tartani: most a játékban (világ1) regisztrálva van kb. 8400 játékos, aminek mondjuk a fele rendszeresen játszik. Egy újabb világ elindításával elsősorban (szerintem 90%-ban) ezek az emberek fognak indítani újabb karaktereket.
Biztos vagyok benne, hogy nagyon kevesen lesznek azok, akik több világon fognak prémiummal játszani, illetve mindenkinek lesz egy kedvenc karaktere, amelyiket a többi elé helyezi (elég időigényes a játék). Így csak idő kérdése, hogy egy új indítású világ karaktereket szívjon el a régebbiektől. Ez pedig szerintem hátrányos a régebbi világok számára.
Bár nagyon érdekes lehetőségeket írtál a 3. világ kapcsán, mindenképpen megvizsgálnám, hogy a 2. világnak milyen hatása lesz az elsőre, és ennek tükrében gondolkodnék el újabb világok indításán.
Esetleg az is érdekes alternatíva lehetne, hogy egy világon belül többfajta "beállítási lehetőség", mint pl a WoW-ban a PvP. (15pp-s karakter csak 15pp-s karaktert támadhasson, 30pp-s csak 30pp-set, a szövetségek tudjanak specializűlódni harcra vagy építésre, háború csak azonos specializációjú szövetségek között lehessen - ezek egy része hülyeség, de talán érzékelteti, mire gondolok).
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2008.11.12. 12:26:11
Idézet: Byzon - 2008.11.09. 23:25:27
Akkor mondjuk egy rubin hordás, aki hordabónuszként kap kb. 5-öt erőre, 5-öt támadásra (és ez nincs benne a TÖ-ben), az számítson lényegesen gyengébbnek, mint egy gyémánt hordás, aki LE bónuszt kap, és abból növelte 5-el az erejét és 5-el a támadását (mert ez benne van a TÖ-ben)?
Salem Miklós!
Hát, ha nyugisabb világot szeretnétek, akkor javasolnám, hogy a támadhatóságot ne a szintkülönbség határozza meg, hanem az össz tulajdonságok különbsége.
Hát, ha nyugisabb világot szeretnétek, akkor javasolnám, hogy a támadhatóságot ne a szintkülönbség határozza meg, hanem az össz tulajdonságok különbsége.
Akkor mondjuk egy rubin hordás, aki hordabónuszként kap kb. 5-öt erőre, 5-öt támadásra (és ez nincs benne a TÖ-ben), az számítson lényegesen gyengébbnek, mint egy gyémánt hordás, aki LE bónuszt kap, és abból növelte 5-el az erejét és 5-el a támadását (mert ez benne van a TÖ-ben)?
Dátum: 2008.11.12. 12:21:59
Idézet: Miklós - 2008.11.07. 14:35:20
Amit feltehetően változtatni fogunk:
- nem csak feltétlenül emiatt, de valószínű, hogy az azonos/magasabb szintű győzelemért járó TP-t megemeljük.
Mintha pont erről írtam volna másfél hónapja a portyapontok kapcsán:
Idézet: Miklós - 2008.10.03. 16:45:36
Amit feltehetően változtatni fogunk:
- nem csak feltétlenül emiatt, de valószínű, hogy az azonos/magasabb szintű győzelemért járó TP-t megemeljük.
Mintha pont erről írtam volna másfél hónapja a portyapontok kapcsán:
Idézet: Miklós - 2008.10.03. 16:45:36
Idézet: Jeriko - 2008.10.01. 10:57:51
azért az ilyen javaslatok átgondolására te is rászánhatnád a 30 másodpercet.
...
És még 5-6 ilyen beteges visszásságot tudnék mondani ha ez bekerülne...
a portyázásnal kapott TP legyen kb. kétszer annyi (de mindenképpen több), mint a vadászatnál kapott
azért az ilyen javaslatok átgondolására te is rászánhatnád a 30 másodpercet.
...
És még 5-6 ilyen beteges visszásságot tudnék mondani ha ez bekerülne...
Dátum: 2008.11.12. 12:08:56
Idézet: Petrus - 2008.11.09. 00:02:52
Például, annyival több játékos van. Akik jól játszanak, elhúztak felfelé, maradtak azok, akik nem elég erősek ahhoz, hogy portyázzanak, nem vigyáznak annyira az LE-jükre.
Konkrétumokat én sem tudok, de ha megnézed az LE.diff toplista elejét elözönlötték a 6-10. szintű karakterek (hordától függetlenül), kiszorítva a korábbi listavezetőket.
Idézet: Jeriko - 2008.11.08. 23:55:35
MOST 8-9. szint környékén ISZONYATOS mennyiségű LE-t lehet szerezni.
Jerikó, a MOST-ot nem értem. Te is voltál 8-9. szintű, mi változott azóta? Annyival több játékos lenne?
/Nem bántásnak, hanem egyszerűen kérdésnek írtam.../
MOST 8-9. szint környékén ISZONYATOS mennyiségű LE-t lehet szerezni.
Jerikó, a MOST-ot nem értem. Te is voltál 8-9. szintű, mi változott azóta? Annyival több játékos lenne?
/Nem bántásnak, hanem egyszerűen kérdésnek írtam.../
Például, annyival több játékos van. Akik jól játszanak, elhúztak felfelé, maradtak azok, akik nem elég erősek ahhoz, hogy portyázzanak, nem vigyáznak annyira az LE-jükre.
Konkrétumokat én sem tudok, de ha megnézed az LE.diff toplista elejét elözönlötték a 6-10. szintű karakterek (hordától függetlenül), kiszorítva a korábbi listavezetőket.
Dátum: 2008.11.11. 09:26:04
Még egy meglátás a fenti szavazás eredményéhez:
- A gyémánt horda az egyetlen horda, aminek van LÁTHATÓ bónusza. Rubinként sosem látod, miért találtad el az ellenfelet, milrt sebeztél akkorát, zafírként, hogy gyorsabban gyógyulsz-e mint más stb. Gyémántként viszont amikor bemész a lélekkufárhoz, egyértelműen ott lesz, hogy a felszerelés OLCSÓBB, mindenkinek a karakterlapján ott szerepel a szerzett és vesztett LE - tehát LÁTOD, hogy működik a bónuszod. Még a smaragdoknél van hasonló, a legnagyobb sebzés toplista - nem csoda, hogy ők a másodikak Ha lenne közelharci top-sebzés statisztika, a rubint is sokkal többen tartanék erősnek. Vagy ha a csata leírásban szerepelne: "hordabónuszodnak köszönhetően mégis találst", "+x sebzés hordabónusz miatt".
Álljon még itt az utolsó pár portyázásom eredménye (szerzett LE tekintetében):
13, 136, 0, 0, 0, 0, 0, -55, 34, 396, 55, 11, 0, 13, 23, 6, 0, 0, 13, 8
Összesen: 653 (20 csata), átlag:32,6 LE
Ebből a gyémánt bónuszomnak köszönhető: kb. 163 LE
Ez csak azért érdekes, mert 10. szint környékén az átlag szerzett LE még 100 felett volt, tehát kevesebb, mint harmadára esett vissza.
A vásárlásokra nem nagyon lehet számítani a következők miatt:
- segítő kezet kérsz társaidtól
- levereted magadat 15% alá - több órányit vadászhatsz anélkül, hogy meg tudnának támadni.
- akkor váltasz be küldetést, amikor vásárolni akarsz.
- van szakértelem, ami védi az LE-t (lehet turbózni is)
Ezenkívül azok a karakterek, akik nem tudnak vigyázni az LE-jükre, egyre lassabban fejlődnek. Mivel a gyémántnak folyamatosan portyáznia kell, onnan is kapja a TP-t, tehát lehagyja a "potenciális LE forrásokat" - egyre erősebbeket kell támadnia, illetve olyanokat, akik tudnak vigyázni az LE-jükre.
- A gyémánt horda az egyetlen horda, aminek van LÁTHATÓ bónusza. Rubinként sosem látod, miért találtad el az ellenfelet, milrt sebeztél akkorát, zafírként, hogy gyorsabban gyógyulsz-e mint más stb. Gyémántként viszont amikor bemész a lélekkufárhoz, egyértelműen ott lesz, hogy a felszerelés OLCSÓBB, mindenkinek a karakterlapján ott szerepel a szerzett és vesztett LE - tehát LÁTOD, hogy működik a bónuszod. Még a smaragdoknél van hasonló, a legnagyobb sebzés toplista - nem csoda, hogy ők a másodikak Ha lenne közelharci top-sebzés statisztika, a rubint is sokkal többen tartanék erősnek. Vagy ha a csata leírásban szerepelne: "hordabónuszodnak köszönhetően mégis találst", "+x sebzés hordabónusz miatt".
Álljon még itt az utolsó pár portyázásom eredménye (szerzett LE tekintetében):
13, 136, 0, 0, 0, 0, 0, -55, 34, 396, 55, 11, 0, 13, 23, 6, 0, 0, 13, 8
Összesen: 653 (20 csata), átlag:32,6 LE
Ebből a gyémánt bónuszomnak köszönhető: kb. 163 LE
Ez csak azért érdekes, mert 10. szint környékén az átlag szerzett LE még 100 felett volt, tehát kevesebb, mint harmadára esett vissza.
A vásárlásokra nem nagyon lehet számítani a következők miatt:
- segítő kezet kérsz társaidtól
- levereted magadat 15% alá - több órányit vadászhatsz anélkül, hogy meg tudnának támadni.
- akkor váltasz be küldetést, amikor vásárolni akarsz.
- van szakértelem, ami védi az LE-t (lehet turbózni is)
Ezenkívül azok a karakterek, akik nem tudnak vigyázni az LE-jükre, egyre lassabban fejlődnek. Mivel a gyémántnak folyamatosan portyáznia kell, onnan is kapja a TP-t, tehát lehagyja a "potenciális LE forrásokat" - egyre erősebbeket kell támadnia, illetve olyanokat, akik tudnak vigyázni az LE-jükre.