Kezdem érteni mi baja
Valamelyik szerveren a top1 úgy elhúzott szintben, hogy ha az ő szintjéből kiveszel 15-öt, akkor se igazán korlátoz le senkit a tárgyhasználat feltétele.
Ezen szimplán az idő megoldást fog nyújtani! Nézd meg V5-ön, ahol a toplista első 77 hellyezetje/jére nem lehet már használni ezt a relikviát, és ez a mennyiség még nőni fog a jövőben...
Hozzászólások - Birka
Dátum: 2014.10.28. 21:32:40
Dátum: 2014.10.28. 19:04:54
Nehezebb lesz megcsinálni a 100 küldit
Inkább legyen alternatívája, hogy tégy fel egy kérdést, VAGY legyél VIP tag.
Inkább legyen alternatívája, hogy tégy fel egy kérdést, VAGY legyél VIP tag.
Dátum: 2014.10.28. 14:27:31
Törlés Ma, 14:24 Wart tryxike Döntetlen Csata leírása
Ez mennyire kellene nekem később
Dátum: 2014.10.28. 14:22:12
Jaj
Ekkora mértékű kódolást egy inspiráció miatt biztos, hogy nem lehet megoldani. Minden szerverek közötti eltérés drasztikus BUG "fészek", és további nyűgök forrása...
Ad1.: Annyi és olyan bonyi folyamatokon kellene módosítani az inspiráció miatt, hogy meggondolandó az inspiráció működésének módosítása. Mi lenne, ha nem szorzó lenne a LÉ-re és a TP-re az inspiráció, hanem az idő alapon érkező erőforrások "regenerációját" gyorsítaná arányosan? Azaz az inspiráció arányosan csökkentené a következőket:
-1 CSP regenerálódási idő
-1 PP regenerálódási idő
-1 TKP regenerálódási idő
-1 vadászat idejét (Itt azért 10 mp alá ne vihesse be ezzel sem!)
Van még valami?
Ad2.: Az inspiráció alapból NEM működik, de ha valaki megveszi a lélekkufárnál az inspirációs "relikviát", akkor életbe lép a karakternél. (Természetesen ez a relikvia eladható a lélekkufárnál!)
Ekkora mértékű kódolást egy inspiráció miatt biztos, hogy nem lehet megoldani. Minden szerverek közötti eltérés drasztikus BUG "fészek", és további nyűgök forrása...
Ad1.: Annyi és olyan bonyi folyamatokon kellene módosítani az inspiráció miatt, hogy meggondolandó az inspiráció működésének módosítása. Mi lenne, ha nem szorzó lenne a LÉ-re és a TP-re az inspiráció, hanem az idő alapon érkező erőforrások "regenerációját" gyorsítaná arányosan? Azaz az inspiráció arányosan csökkentené a következőket:
-1 CSP regenerálódási idő
-1 PP regenerálódási idő
-1 TKP regenerálódási idő
-1 vadászat idejét (Itt azért 10 mp alá ne vihesse be ezzel sem!)
Van még valami?
Ad2.: Az inspiráció alapból NEM működik, de ha valaki megveszi a lélekkufárnál az inspirációs "relikviát", akkor életbe lép a karakternél. (Természetesen ez a relikvia eladható a lélekkufárnál!)
Dátum: 2014.10.28. 13:41:36
Idézet: Miklós - 2014.10.28. 12:31:27
Ez meg a portyát lehetetleníti el, ami megint nem lehet cél...
Mit szólnál ahhoz a V6-os szabályhoz, hogy ha egy portyában a szerzett TP kevesebb lenne mint LÉ/(200+karakterszint), akkor a TP-t megnöveli a V6-os szerver LÉ/(200+karakterszint)-re.
Arra van lehetőség, hogy a rabolható LE MAXIMUMA az EH-ban / mini-EH-ban megadott érték, és punktum.
Ez meg a portyát lehetetleníti el, ami megint nem lehet cél...
Mit szólnál ahhoz a V6-os szabályhoz, hogy ha egy portyában a szerzett TP kevesebb lenne mint LÉ/(200+karakterszint), akkor a TP-t megnöveli a V6-os szerver LÉ/(200+karakterszint)-re.
Dátum: 2014.10.28. 11:50:46
Az egy email címhez, minden világra beírandó relikviákat korrekt lenne, ha megkapná a karakter. Ezért nem kevés őskövet fizettünk már más világokon.
Valamint egy kis őskő inputot jó lenne, ha kapna egy kezdő játékos. Anno legalább az 1 hét prémet ki lehetett gazdálkodni, most meg 3 őskövem van csak második szintre, ami "kipróbálás" szinten se valami erős...
Továbbá javasolnék extra bónuszként az legalább az első befizetésre egy +100% kő bónuszt, mivel kiégett kő jelenleg nem nagyon van.
Valamint egy kis őskő inputot jó lenne, ha kapna egy kezdő játékos. Anno legalább az 1 hét prémet ki lehetett gazdálkodni, most meg 3 őskövem van csak második szintre, ami "kipróbálás" szinten se valami erős...
Továbbá javasolnék extra bónuszként az legalább az első befizetésre egy +100% kő bónuszt, mivel kiégett kő jelenleg nem nagyon van.
Dátum: 2014.10.27. 17:01:41
Nekem se esett kaland. A mentor befejezésébe bele kellene tenni, hogy 1 kalandot is ad...
Dátum: 2014.10.27. 16:08:13
Szerintem""bevált" a mini eventekhez/eventekhez, hogy fétist adnak. (Most egy csatlós szintenkénti karakterszint/300-as elnyelés egész jó ötlet lehet.)
Utána jöhet egy nagyobb pihi (Ez összesen 10+2 fétis?), mivel így sincs aki az összes csatlóst kimaxolhatta...
Utána jöhet egy nagyobb pihi (Ez összesen 10+2 fétis?), mivel így sincs aki az összes csatlóst kimaxolhatta...
Dátum: 2014.10.27. 16:03:20
Az mindenképpen kellene, hogy folyamatos az EP gyűjtés, és portyában csak akkor van miniEH/EH feletti "hozam", ha EP-t is rendelkezésre állt. Bejövő, nyert portyák esetén miniEH/EH a nyeremény, míg a támadó/vesztes fél természetesen rendesen veszít.
Szerintem E nélkül a bajnoki medál hatására egyszerűen aki nem csak portyázik, az fölöslegesen regisztrál V6-on!
Valamint az inspirációval globálisan (V5+V6) kellene kezdeni valamit...
Szerintem E nélkül a bajnoki medál hatására egyszerűen aki nem csak portyázik, az fölöslegesen regisztrál V6-on!
Valamint az inspirációval globálisan (V5+V6) kellene kezdeni valamit...
Dátum: 2014.10.23. 09:06:42
Érdekes, hogy amint annyi tevékenység kezdett lenni a játékban, hogy válaszút elé került a kedves játékos, azonnal jelentkezett a rinya faktor. Mindig is csak 1 azaz 1 "legerősebb" út lesz egy játékon belül. (Bár a starcraft1-ben a 3 fajos ballance meglepően jól működött....)
Dátum: 2014.10.23. 09:03:44
Ilyen alapon minden a játékban megszerezhető karakter erősítőhatás "káros", mert "rá lehet feküdni" a megszerzésére. Ott van a megaesszencia mint tökéletes példa, vagy alacsonyabb szinteken az AF pont, esetleg a relikviakuponos relikviák, melyekre ráfeküdve extrém előnyt lehet kicsikarni a környezetedhez képest. Sőt, simán a LE/TP is káros, mivel aki erre figyel, az extrém erős lesz a környezetéhez képest,míg mások csal 1/3 annyit tudnak generálni...
Dátum: 2014.10.21. 19:08:16
Lehet "passzív" képességet is adni a fétisnek, azaz olyan "elenyésző" tápot, amit a nem aktív csatlós is megad.
Dátum: 2014.10.20. 19:07:10
2.) Használ annyit, hogy az ÉP-m 80% fölé kerüljön.
(itt addig issza, amíg a feltétel teljesül)
(itt addig issza, amíg a feltétel teljesül)
Én erre szavazok
Valamint a vadászat népszerűsítése is tetszene, ha nem is az említett formában, mivel a bajnoki tokennel szerezhető medál miatt erősen visszaesett a lelkesedés...
Dátum: 2014.10.17. 19:44:32
Zoole abba belegondoltál, hogy 90%-ról 70%-ra csökken a támadási esély "csak" a szaki hatására?
Ha ezen múlik egy portyád, akkor már régen rossz...
Ha ezen múlik egy portyád, akkor már régen rossz...
Dátum: 2014.10.17. 11:20:07
Offs, kb 1/2 éve 30pp-n vagyok, és a 47 megaesszenciát se tudtam volna összehozni vadászat nélkül. Nem tudom honnan veszitek páran, hogy POK karival játszom, mivel erről én nem tudok Persze vannak időszakok, amikor nem vadászok, mert más "projektek" blokkolják, de az előző 2 hordák harcában a toplistán voltam eventenkénti 4-5 szintlépéssel pl...
A védelmemhez/szintemhez képest extrém erővel rohangálok 30pp-n és ennek ellenére van, hogy napokig nem kapok ki szövi bajnokin. Lehet a 125. szint miatt van?
A védelmemhez/szintemhez képest extrém erővel rohangálok 30pp-n és ennek ellenére van, hogy napokig nem kapok ki szövi bajnokin. Lehet a 125. szint miatt van?
Dátum: 2014.10.16. 23:24:52
Na várjál
Az ultra implant ad +20 támadást. Azaz annyi történik, hogy 90%-ról lemegy 70%-ra a találati esély, ha a másiknak benne ül pár tíz milla LÉ-je. Ellenem pl egy 700-as szakit kell azért kifejleszteni 125. szint környékén, hogy 23%-al csökkenjen a blökijeim által bevitt sebzés. (Nem ezen fog múlni a csata...)
Ennek alapján mind a 3 szaki olyan amit nem fejlesztenék ki
Az ultra implant ad +20 támadást. Azaz annyi történik, hogy 90%-ról lemegy 70%-ra a találati esély, ha a másiknak benne ül pár tíz milla LÉ-je. Ellenem pl egy 700-as szakit kell azért kifejleszteni 125. szint környékén, hogy 23%-al csökkenjen a blökijeim által bevitt sebzés. (Nem ezen fog múlni a csata...)
Ennek alapján mind a 3 szaki olyan amit nem fejlesztenék ki
Dátum: 2014.10.16. 18:06:34
Ha elolvasod, akkor ez a szakértelem CSAK a lépett szintből adódó bónuszt csökkenti. Azaz 50%+tárgy marad a találati esély, amennyiben az alapszintet is "karbantartod" AF-ből. Több év állat szintlépést LÉ-ből, és további szakértelmek LÉ fejlesztésének növeléséből lehet "korrigálni".
Én a költségét mindenképpen korrigálandónak tartom, mivel a LÉ magas szinten "influálódik" azaz míg 100. szinten egy 500-as szaki komoly érvágás (kb 1 hónapnyi lé bevétel), addíg 200. szinten akár egy 700-as szakit is 5-7 napnyi vadászatból meglehet...
Én a költségét mindenképpen korrigálandónak tartom, mivel a LÉ magas szinten "influálódik" azaz míg 100. szinten egy 500-as szaki komoly érvágás (kb 1 hónapnyi lé bevétel), addíg 200. szinten akár egy 700-as szakit is 5-7 napnyi vadászatból meglehet...
Dátum: 2014.10.16. 17:59:01
Ha már új szakértelemek, akkor új akadémia szintek?
Fenevad reflex:
kb 3 éve megy a síránkorás, hogy az ellenfél állat sebzése ellen nincs védelem.
A megemelt erő bókusz miatt (erő kompenzációs szorzó bevezetése), majd az erre adódó "konstans" állat kritikus (állat szakértelmek bevezetése) azt eredményezte, hogy nem ritka az amikor az állatok többet sebeznek, mint maga a játékos.
Miklós nagyon jól a gyökerénél próbálja kezelni a "problémát", és nem a sebzésen, hanem a találati esélyen korrigál.
Ami nekem személy szerint hiányzik még:
-Zavaró, hogy egy 500-700-as szakértelem kifejlesztése nem kunszt, és magas szinten még kevesebb kihívás összehozni, míg egy 400 feletti állat szintlépés szinte csak kiképzéssel elképzelhető.
-Valamint az erőkompenzációs szorzó megjelenése előtt nem voltak problémák. Szerintem mindenképpen kellene egy karakterszint, ami alatt nem lehetne kifejleszteni a szakértelmet (pl 100. szint?)
Mágikus gyengítés és fizikai gyengítés:
-Ki a fene fog rá LÉ-t költeni, ha csak 30pp-n és minden 10. csatában van probléma? Ráadásul Bajnokis relikviával 20 csatánkéntira csökkenthető ez a "probléma". Valami "TÁP" jó lenne bele...
-Minimum annyit bele kellene venni ebbe a 2 szakértelembe, hogy NEM növelik a további szakértelmek fejlesztési költségét.
Fenevad reflex:
kb 3 éve megy a síránkorás, hogy az ellenfél állat sebzése ellen nincs védelem.
A megemelt erő bókusz miatt (erő kompenzációs szorzó bevezetése), majd az erre adódó "konstans" állat kritikus (állat szakértelmek bevezetése) azt eredményezte, hogy nem ritka az amikor az állatok többet sebeznek, mint maga a játékos.
Miklós nagyon jól a gyökerénél próbálja kezelni a "problémát", és nem a sebzésen, hanem a találati esélyen korrigál.
Ami nekem személy szerint hiányzik még:
-Zavaró, hogy egy 500-700-as szakértelem kifejlesztése nem kunszt, és magas szinten még kevesebb kihívás összehozni, míg egy 400 feletti állat szintlépés szinte csak kiképzéssel elképzelhető.
-Valamint az erőkompenzációs szorzó megjelenése előtt nem voltak problémák. Szerintem mindenképpen kellene egy karakterszint, ami alatt nem lehetne kifejleszteni a szakértelmet (pl 100. szint?)
Mágikus gyengítés és fizikai gyengítés:
-Ki a fene fog rá LÉ-t költeni, ha csak 30pp-n és minden 10. csatában van probléma? Ráadásul Bajnokis relikviával 20 csatánkéntira csökkenthető ez a "probléma". Valami "TÁP" jó lenne bele...
-Minimum annyit bele kellene venni ebbe a 2 szakértelembe, hogy NEM növelik a további szakértelmek fejlesztési költségét.
Dátum: 2014.10.13. 17:06:56
Tedd mellé a vadászatot, és úgy nézd.
Elvileg ugyan az a képlet fut le mind a 2 csatánál, szóval fölös nézni, hogy hol mit kaptok
Elvileg ugyan az a képlet fut le mind a 2 csatánál, szóval fölös nézni, hogy hol mit kaptok
Dátum: 2014.10.13. 08:19:28
A bajnokinak óriási előnye az, hogy lehet benne részt venni csp költés nélkül is. A kufár csata összesített lé/tp-je semmivel se jobb, mint a bajnokinak. Amennyit ad a nemesis pluszban, annyi bónuszt ad bajnokiban az, hogy minden csata 7 körös...
Kufár és HH alatt lépsz 4-5 szintet alsó hangon ami 1 sett ősköves cucc cserét jelent, míg bajnokin ugyan ennyi pp-ből 1 szintet ha lépsz.
Természetesen a kis csecsebecsék miatt azon karakterek, akik amúgy is vadásznak jobban járnak a kufár/hh eventtel, ez vitathatatlan.
Kufár és HH alatt lépsz 4-5 szintet alsó hangon ami 1 sett ősköves cucc cserét jelent, míg bajnokin ugyan ennyi pp-ből 1 szintet ha lépsz.
Természetesen a kis csecsebecsék miatt azon karakterek, akik amúgy is vadásznak jobban járnak a kufár/hh eventtel, ez vitathatatlan.