Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Zaccmester

Dátum: 2009.05.22. 20:51:18
Mi az oka vajon, hogy most meg ennyi a nyereségetek? Látsz valami különbséget esetleg a csataszámban/eloszlásban, mint velünk?
Ilyen összeggel boldoggá tettetek volna, esküszöm!
Nem rinyáltuk tele, hanem sz@rul volt kitalálva. Van különbség. Miért jó büntetni a megtámadott harcolókat, ha BCS van? Ezek szerint vizet prédikálsz, de bort iszol, amikor telerinyálod a fórumot, hogy nem harcolnak a szövetségek, hanem azonnal kapitulálnak? NC.
Ebben csak az az érdekes, hogy még a VM-ből is volt aki elismerte a HCS-BCS összecsapás igazságtalan végeredményét. Most akkor Neked mi fáj? Korrekt volt 300k-t buknunk 5-ös BCS-vel, mert próbáltunk harcolni? Pfff, már megint a korrektség hangja szólt a szádból.
Leírtam miért ide tettem, tessék egy szemüveg:
Köszönöm! Igaz nekünk már késő (300k-ért drága volt az átgondolatlanság), de legalább a többi ilyen háború normálisabb módon végződhet a hasonló cipőben lévő szöviknek.
Kicsit eltérek a témától, de csupán ez a topik kap figyelmet a blogon kívül JV részéről.
Mivel Miklós belemélyedt a számolásokba, valamint szóba került a demoralizálás, ebben az esetben kérem végre felülvizsgálni a HCS kontra BCS háborús képletet is, ahol nem gyenge szívást kap, aki BCS-vel ellen mert állni. Holott erkölcsileg jutalmazni kellene a harc felvételét szvsz. Bővebben kivesézve a VM szövetségi topikban, amely következtében a K&V-ben sem 1 karaktert kellett lebeszélni a befejezésről.
Kösz, Miklós!
Idézet: Miklós - 2009.05.21. 13:19:38
Idézet: Zaccmester - 2009.05.21. 12:57:25
Valamelyik játékban találkoztam olyan szabállyal anno, hogy a rendszer figyelte az egymással vívott csatákat.
Azaz az összes csataszám 10%-a két karakter között zajlott, akkor automatikus figyelmeztetést kaptak, valamint az adminok megvizsgálták a multizás lehetőségét közöttük! Ez is fontos lenne...
Amennyiben folytatták egymással a bíbelődést, akkor első alkalommal 3 nap tiltás mindkettőnek, ha pedig ez sem használt, akkor második alkalommal végleges, vissza nem állítható törlése mindkettőnek! Ez itt mennyire működne szerintetek?


Láttam ilyet én is, ezek a dolgok döbbenetes mennyire nem működnek a gyakorlatban.
1.) 10%? akkor pontosan ennyiszer fogják egymást támadni.
2.) lesz aki átlépi ezt a limitet, mégsem csal (háború pl???)
3.) felveszünk még 3 embert aki manuálisan, logok alapján próbálja eldönteni, hogy most csalt valaki, vagy mégse?


1: A 10% csupán irányszám, de az sem kevés. Az én csataszámom 3700, tehát 370 egy emberre. Így leírva ez nem is kevés, hanem sok. Farmkarakter tartásához viszont kevés, ugyebár.
2: a háborúban történő figyelést bonyolult kikapcsolni? Ja, hogy a békeidőszak eltörlésével növekedett az egy karaktert ért portyázhatóság, az más tészta. Viszont az már nem háború, számláló ketyeg.
3: tisztességesen irányított játékhoz elengedhetetlen az adminokba való befektetés. Ezt kár is ragoznom. Egyébként nem hinném, hogy az automatikus számláló beriasztana óránként vagy százszor, nem mindenki csaló korántsem!
Valamelyik játékban találkoztam olyan szabállyal anno, hogy a rendszer figyelte az egymással vívott csatákat.
Azaz az összes csataszám 10%-a két karakter között zajlott, akkor automatikus figyelmeztetést kaptak, valamint az adminok megvizsgálták a multizás lehetőségét közöttük! Ez is fontos lenne...
Amennyiben folytatták egymással a bíbelődést, akkor első alkalommal 3 nap tiltás mindkettőnek, ha pedig ez sem használt, akkor második alkalommal végleges, vissza nem állítható törlése mindkettőnek! Ez itt mennyire működne szerintetek?
Dátum: 2009.05.21. 12:21:43
Hahó Hölgyek/Urak! Néhányan nem vették észre a háború végét felétek, vagy már csak velem folytatjátok?
Dobjatok akkor egy személyre szóló hadüzenetet, aztán a pár napig eltartó küldetésem befejezése után elkezdhetjük.
Addig sajnos se vadászat, se normális portya nem fér bele nekem, "csupán darálnom" szabad.
Miklós! A Végzeturak Mesterei topikban is várjuk egy ideje, hogy nyilatkozz HCS-BCS elméletedről, ami szintén bődületesen hibás. Szerintem/tünk! Talán egy blog-bejegyzés helyett elsimíthatnád azt a problémát... Köszönöm előre is!
Dátum: 2009.05.20. 19:22:24
Tudom, már mondtátok többször. Erről viszont azon kevesek sem tehetnek, akiket elértek. Ennek elviselhetőségére más topikokban már voltak ötletek, de le lettek hurrogva, vagy Miklós által le lett ejtve. Magasról. Most viszont az elcseszett épületekről volt szó, amik ebben a formában megérdemlik a közröhej érdemes címet...
Dátum: 2009.05.20. 18:49:34
Nem darálnátok non-stop, nem lenne ekkora szakadék köztünk, nem lennének iszonyatosan nagy sebzési különbségek, lenne önkontrolotok stb., akkor nem lett volna rákényszerülve senki a békeidőszak kikényszerítésére. Nézzen kicsit magába az is, aki a folyamatos háborúk és kockázatmentes portyázások szószólója. Visszadobom a labdát: nem olyan lenne 3-4-5 szövi amilyen, akkor nem halt volna ki a portya és a háború intézménye sem!
Dátum: 2009.05.20. 16:45:33
Most a háború és béke csarnoka összecsapás a téma, nem a portyázás. Jó reggelt, Végzetúr!
Dátum: 2009.05.20. 16:44:16
Jól mondod, Dalen. Viszont megérte a 3 nap kibírása a 22 napért cserébe. Ugyanis a TGY és Azúr olyan mértékben (mértéktelenül) cseszte szét a játékunkat napi szinten, hogy az már a játék folytatásának esélyeit csökkentette a nullára. Főleg a kamra bevezetése után...
Nem tulipános jókedvünkből húztuk fel, és írtuk ki a szövilapra, hogy a K&V visszavonult a harcmezőkről. Mint most kiderült, ehhez nincs jogunk, csak sz.pni két pofára...
Dátum: 2009.05.20. 10:45:12
A portyamentesség is kezdetektől szabály volt, a hosszát változtatta csak a BCS.
Az új szabályokkal lehetne indítani a V4-et, mert a V1-et nem így kezdte sok játékos anno. Nagyjából így lett volna korrekt.
Dátum: 2009.05.20. 10:32:51
Lehet, hogy "hibás" volt, mindenesetre lehetett vele választani békésebb fejlődést, a kevésbé "agresszoroknak". Ebből a szemszögből viszont nem volt hibás. A békeidőszak megszűntetése pedig alapszabály módosításnak tekinthető, ami inkább hiba...
Dátum: 2009.05.20. 10:14:45
Izé, kösz.

Maradjunk inkább annyiban, hogy belépünk a "kapituláljunk 4 perc alatt" mozgalomba.
Amennyiben szoros meccsben győznénk, akkor nulla LE-t kapunk (Baratyra hivatkozás), amennyiben leverünk valakit alaposan, akkor még akár 10.000 LE is lehet a nyereségünk (tapasztalati összeg). Vesztésről már ne is beszéljünk küzdelem után, mert a mínusz a csillagos ég!

Ezúton is köszöni a K&V, hogy a Beholdernek és maroknyi ötletelő sleppjének köszönhetően az egyéni játékélmény romlását követően a szövetségi élményt is elcseszték!
Az én ötletem pedig az, hogy írjátok meg a játék frappáns zárszavát, hogy ne legyen olyan nehéz az összekovácsolódott szövetségeknek kollektíve befejezni ezt a bohócparádét.
Dátum: 2009.05.20. 10:04:14
Dehogynem! Amennyiben így van, ahogy mondod, akkor bizony Miklós ötletelései a hibabejelentés alapja, illetve maga a hiba.
Dátum: 2009.05.20. 09:40:52
Tegyük hozzá, ebben Baraty az egyetlen a Beho részéről.
Nem irigylem, van dolga bőven az agyament ötletek megvalósításával, majd pedig javítgatásával.
Dátum: 2009.05.20. 09:35:38
Köszi, de már megint a leírást változtatjátok egy rossz ötlethez.

Biztosan jó ez így, hogy toldunk-foldunk, alapokat változtatunk élesben, aztán majd kiderül? Én nem értek ugyan a programozáshoz, de felhasználóként ezt látni és tapasztalni borzalom! Más játékban (nem sok, csak 2 volt eddig végigtolva) valahogy nem az a divat, hogy amit elkezdünk, annak a végére minden szabály más.