Szia,
A Végzet Verme eseménye során juthatsz hozzá. A következő szept. 21.-én lesz.
Hozzászólások - Bíborhold
Dátum: 2016.06.29. 10:49:20
Dátum: 2016.06.28. 11:40:34
Köszi, és grat a helyezetteknek.
Dátum: 2016.06.27. 16:11:13
Ha lopási limit lesz maxos, akkor legalább 2*1600, azaz 3200 legyen a határ. Szerintem 2000-től mindenképpen több legyen. Elég arra gondolni, hogy sokszor a befizetések között 1.5 , 2 hónap van.
Dátum: 2016.06.21. 12:32:03
A ládikók könnyen és olcsón beszerezhetősége, nem a lopás nerfelése?
Nincs összhangba a lopás szakértelem fejlesztésének a költsége és könnyen beszerezhető védelem között. A kritikusoknál is ez a mechanizmus működik egymást kioltják. Egyre inkább azt érzem, hogy előjött egy egyedi eset, amikor Offs leszedte a V3-as mezőnyt, és elindult a lavina.
Lopást csak a szakértelem növelésével tudod fejleszteni, de a védekezésre ott van szintúgy a szakértelem fejlesztése, AF képeségek, ládikók. Melyik az egyszerűbb levédeni a kiégettet vagy ellopni? Bizony ha valaki tett azért, hogy nagymértékben tudjon lopni, akkor akinek ez fáj védekezzen ellene.
A legjobb megoldásnak most, a legutolsó javaslatomat látom.
Nincs összhangba a lopás szakértelem fejlesztésének a költsége és könnyen beszerezhető védelem között. A kritikusoknál is ez a mechanizmus működik egymást kioltják. Egyre inkább azt érzem, hogy előjött egy egyedi eset, amikor Offs leszedte a V3-as mezőnyt, és elindult a lavina.
Lopást csak a szakértelem növelésével tudod fejleszteni, de a védekezésre ott van szintúgy a szakértelem fejlesztése, AF képeségek, ládikók. Melyik az egyszerűbb levédeni a kiégettet vagy ellopni? Bizony ha valaki tett azért, hogy nagymértékben tudjon lopni, akkor akinek ez fáj védekezzen ellene.
A legjobb megoldásnak most, a legutolsó javaslatomat látom.
Dátum: 2016.06.20. 20:42:54
Egy újabb javaslat. Lehessen kiégettet ajándékozni annak akitől loptál, de maximum csak annyit amennyit összesen elvittél tőle. Így a támadó elbírálhatja, hogy kit akar rendszabályozni ill. kivel akar kegyet gyakorolni.
Talán ez nem okozna bonyodalmakat, hiszen már létezik a dolog. Gondoljunk a karácsonyra.
Talán ez nem okozna bonyodalmakat, hiszen már létezik a dolog. Gondoljunk a karácsonyra.
Dátum: 2016.06.20. 20:40:56
Ne, tartom jó ötletnek, főleg kisebb szinteken. Nem hiszem, hogy sok mindenkinek van 1600 feletti kiégettje, így a lopás teljesen lehetetlen lesz. Valamint a büntető jelege is elvész, mert miért zavarná ha könnyen levédhető 1600 felett rabolsz(ami már elegendő a duplázáshoz).
Mindenkinek.
Egyébként arra lennék kíváncsi, hogy mennyi kiégett van a világokon. Szerintem még mindig keveset lehet szerezni. Ezért van az, hogy a lopást sokan felhúzták amennyire bírták ahhoz, hogy duplázni tudjanak befizetéseknél. Így előállt az a dolog, hogy a legerősebb karakterek a (szint környezetben) rendelkeznek többezres akár tízezres tartalékkal.
Eddigi befizetéseim csak egyszer tudtam megduplázni, amikor ~1000 hűségszilánkot beváltottam. Ha sikerült volna mindet megdupláznom, bizony már 10k feletti őskövem lenne. Most az a cél, hogy mindenki megduplázhassa a befizetést? Mert ha igen, Ariel javaslata legkézenfekvőbb, hogy mehet mínuszba is a mennyiség és a befizetések automatikusan duplázva lesznek.
Mindenkinek.
Egyébként arra lennék kíváncsi, hogy mennyi kiégett van a világokon. Szerintem még mindig keveset lehet szerezni. Ezért van az, hogy a lopást sokan felhúzták amennyire bírták ahhoz, hogy duplázni tudjanak befizetéseknél. Így előállt az a dolog, hogy a legerősebb karakterek a (szint környezetben) rendelkeznek többezres akár tízezres tartalékkal.
Eddigi befizetéseim csak egyszer tudtam megduplázni, amikor ~1000 hűségszilánkot beváltottam. Ha sikerült volna mindet megdupláznom, bizony már 10k feletti őskövem lenne. Most az a cél, hogy mindenki megduplázhassa a befizetést? Mert ha igen, Ariel javaslata legkézenfekvőbb, hogy mehet mínuszba is a mennyiség és a befizetések automatikusan duplázva lesznek.
Dátum: 2016.06.20. 17:46:05
Már a 4. hsz-ben is ezt javasoltam, de szépen le is lettem szavazva. Pedig szerintem is ez lenne a legideálisabb, a maximum pedig közösen eldönthetnénk, hogy mennyi legyen. Akinek pedig felette van a kiégettek száma a max összegnek, az addig nem tud lopni. Azonban ha különböző feladatok miatt mégis szükséges lenne, akkor az is bevezetésre kerülhet, hogy a határ felet maximum 1-2 kiégettet szerezhet egyszerre, ill. az is jó lenne, ahogy említetted, hogy az ilyen feladatokat mellőzni kellene.
Dátum: 2016.06.20. 17:00:50
Újabb ötlet, ez talán már jobb fogadtatásra talál.
Egy szövetségi épület. A Lélekenergia-tárolóhoz hasonló épület lenne csak ez kiégettet tárolna.
Naponta automatikusan töltődne x mennyiséget(taglétszámtól függően), valamint a szövetségi küldetések teljesítésekor extra jutalomként plusz kiégettel lenne gazdagabb a szövetség. Akár a szövetség tagjai a pihenéssel töltött órák számát is 1 kiégettel lehetne jutalmazni, ami ebbe az épületbe kerülne.
A befizetéskor, ha nincs a karakternek elegendő kiégett ősköve ahhoz, hogy megduplázza azt, akkor ebből az épületből kapja meg a hiányzó mennyiséget. Természetesen akkor, ha van benne elegendő.
Egy szövetségi épület. A Lélekenergia-tárolóhoz hasonló épület lenne csak ez kiégettet tárolna.
Naponta automatikusan töltődne x mennyiséget(taglétszámtól függően), valamint a szövetségi küldetések teljesítésekor extra jutalomként plusz kiégettel lenne gazdagabb a szövetség. Akár a szövetség tagjai a pihenéssel töltött órák számát is 1 kiégettel lehetne jutalmazni, ami ebbe az épületbe kerülne.
A befizetéskor, ha nincs a karakternek elegendő kiégett ősköve ahhoz, hogy megduplázza azt, akkor ebből az épületből kapja meg a hiányzó mennyiséget. Természetesen akkor, ha van benne elegendő.
Dátum: 2016.06.20. 15:41:00
Én nem gondolom így , mert annyi kupont lehet már szerezni és biboszónium-ot is.
Akár már a kufárok csatájába is bekerülhetne. A kryxonum fokozatú relikviával is már 40 ládikó elegendő lenne 1600 kiégett levédéséhez, ami a max befizetés megduplázását jelentené.
Akár már a kufárok csatájába is bekerülhetne. A kryxonum fokozatú relikviával is már 40 ládikó elegendő lenne 1600 kiégett levédéséhez, ami a max befizetés megduplázását jelentené.
Dátum: 2016.06.20. 15:25:42
Esetleg lehetne egy kuponos relikviát is csinálni a védekezésre. Ez a relikvia a lelakatolt ládikó hatásfokát növelné. Bronz fokozaton +5, ezüst +10, arany +15, platina +20, mithril +25, kryxonium +30 és az unobtánium fokozatú relikvia +50-et adna egy ládikó őskő levédéséhez. Így egy ládikó +60 kiégettet tudna megőrizni a tulajdonosának. 30 ládikó akár már 1800 kiégett megőrzéséhez is elegendő lenne.
Természetesen a levédést is maximalizálni kell, szerintem az ilyen védekezési módszerrel maximum 2400 kiégettet lehessen levédeni. Már ez is több mint elegendő ahhoz, hogy minden játékos a befizetésekkor megtudja duplázni a befizetését.
Természetesen a levédést is maximalizálni kell, szerintem az ilyen védekezési módszerrel maximum 2400 kiégettet lehessen levédeni. Már ez is több mint elegendő ahhoz, hogy minden játékos a befizetésekkor megtudja duplázni a befizetését.
Dátum: 2016.06.15. 23:01:27
A kiégett maximalizálása is szóba jöhetne. Egy karakternek maximum 2400 kiégett ősköve lehetne. Amint elérte a maximumot a lopás automatikusan nem működne.
Dátum: 2016.05.27. 00:27:10
A szerencsekerék GY és R jutalmainak újratervezése is fontos lenne, ha eljuttok egyáltalán ehhez a felvetéshez.
Dátum: 2016.05.19. 10:03:55
Teljesen egyetértek. Szerepjátékilag is elégé komikus, amikor a szövetségben egy egész csorda található. Csatlósok, állatok armadája.
A végzeturaknak kellene valami újítás, nem az állatos nyomvonalat erőltetni. Már nem is a végzeturak mérik össze erejüket, hanem az ölebei.
A végzeturaknak kellene valami újítás, nem az állatos nyomvonalat erőltetni. Már nem is a végzeturak mérik össze erejüket, hanem az ölebei.
Dátum: 2016.05.19. 00:30:11
Bekerült a játékba a barna mytokronit! Szerzéséhez a "mytokronit sajtolás" AF képességet kell elsajátítanod. A lélekkufárnál kapható, 65. szintű állatfelszerelés, a "csatlós gradulátum" segítségével tudod növelni a sajtoláskor szerzett mennyiséget.
Dátum: 2016.05.13. 11:51:20
Látok azért ellenmondásokat. Nincs értelme elkölteni az LE-t, mert a klón szétver, és egyébként sincs nagyon mire. Azonban "évekig" rajta ülni és aztán elkölteni egy jobb bónusz reményében, nem ugyanazt eredményezi? Legfeljebb azzal a kiegészítéssel, hogy a klón még erősebb lesz. Ezenkívül a mások is megkaphatják abban az ütőtávban a szépen felturbózott "ajándékcsomagot".
Gondolom a top-ban is vannak nagy pofonok kiosztva pvp harcokban, a vesztes félnek is el kell tűrni, hogy akár teljesen lenullázzák az életpontját. Így azon hüledezni, hogy én is belefuthatok egy ilyenbe, még ha csak a saját klónom miatt is, értelmetlen.
Gondolom a top-ban is vannak nagy pofonok kiosztva pvp harcokban, a vesztes félnek is el kell tűrni, hogy akár teljesen lenullázzák az életpontját. Így azon hüledezni, hogy én is belefuthatok egy ilyenbe, még ha csak a saját klónom miatt is, értelmetlen.
Dátum: 2016.05.05. 01:52:32
A "nyugdíjszámlás" megoldást nem tartom jó ötletnek, mert így szinte egyöntetűvé teszik a karaktereket. Az eddigi karakterfejlesztések mennek sutba, mivel nem lesz értelme erre odafigyelni, csak el kell lőni a CSP-t, aztán a kompenzáció majd kisegít. Karakternél levő LE-re sem kell nagyon vigyázni, mert mi az a "kis" veszteség a 300. szinten kapott LE, stb. kiegészítéséhez képest. Egyszerűen csak a tul. és szaki csökkentést ki kell maxolni, és a 300. szinten átvenni a nagy jutalmat. Ez a rendszer megölné a lentebbi szinteken zajló játékot. A Portyázásról még nem is beszéltünk.
A 300-as szint alatti aktivitás díjazásának bevezetését igazságtalanak látom, mert 7-8 éve létezik a VÚ(legalább is a V1). Mindenki más intenzitással haladt a szinteken keresztül. Jó példa rá Ómen01(43403 karakterszám) jóval később indult a V1-en, mint előtte jó páran, de ő erre hajtott és most a legmagasabb szintű karakter a V1-en. Az aktivitásnak a 300. szinten lesz jelentősége, mert aki nem csinál mindent teljes gőzzel, az bizony idővel lemarad.
Még mindig jobbnak tartom azt, hogy minden 300-as szintű karakter bevétele legyen számon tartva és a fellépőjátékos azok közül válaszhason magának bónuszt.
Átgondolva, kiegészíteném Emishi dicsőségpont rendszerével. Minden győztes portya után +1 dicsőségpontot kap a játékos, a vereség után pedig -1 járna. A dicsőségpontok behatárolnák a támadható ellenfeleket(hordától függetlenül). Az adott játékos aktuális dicsőségpontjátol lefele és felfele az 5-5 dicsőségpontban legközelebbi játékost támadhatná csak. Természetesen idővel ez növekedhetne attól függően mennyien vannak már az említett szinten. Így nagyjából azonos erősségű ellenfelek kerülnének egymás ütőtávjába. A frissen érkezett karakter(bónusz átvétele után), a tulajdonságösszegét legjobban megközelítő játékos dicsőségpontját kapná meg. Így máris a megfelelő erősségű környezetben találná magát.
A 300-as szint alatti aktivitás díjazásának bevezetését igazságtalanak látom, mert 7-8 éve létezik a VÚ(legalább is a V1). Mindenki más intenzitással haladt a szinteken keresztül. Jó példa rá Ómen01(43403 karakterszám) jóval később indult a V1-en, mint előtte jó páran, de ő erre hajtott és most a legmagasabb szintű karakter a V1-en. Az aktivitásnak a 300. szinten lesz jelentősége, mert aki nem csinál mindent teljes gőzzel, az bizony idővel lemarad.
Még mindig jobbnak tartom azt, hogy minden 300-as szintű karakter bevétele legyen számon tartva és a fellépőjátékos azok közül válaszhason magának bónuszt.
Átgondolva, kiegészíteném Emishi dicsőségpont rendszerével. Minden győztes portya után +1 dicsőségpontot kap a játékos, a vereség után pedig -1 járna. A dicsőségpontok behatárolnák a támadható ellenfeleket(hordától függetlenül). Az adott játékos aktuális dicsőségpontjátol lefele és felfele az 5-5 dicsőségpontban legközelebbi játékost támadhatná csak. Természetesen idővel ez növekedhetne attól függően mennyien vannak már az említett szinten. Így nagyjából azonos erősségű ellenfelek kerülnének egymás ütőtávjába. A frissen érkezett karakter(bónusz átvétele után), a tulajdonságösszegét legjobban megközelítő játékos dicsőségpontját kapná meg. Így máris a megfelelő erősségű környezetben találná magát.
Dátum: 2016.05.03. 20:39:32
Ha mindenképpen szükséges, akkor így tudnám elképzelni.
Legyen mondjuk 300 a szint maximum, ahogy ezt már említették. Az első aki felér a 300. szintre továbbra is végezheti dolgait ahogy neki tetszik, de lenne egy háttérszámláló, hogy eddig mennyi LE-t, AF-t, mytokronitot stb. termelt azóta, hogy itt van. A második amikor felér erre a szintre, egy katakombába kerül, mint a 60-as V4-en. A háttérszámlálóban lévő nyersanyagot megkapja, és amint azokat elkölti(legalább az LE-t) fejlesztésekre kiléphet a 300. szintre. Minden 300-as szintű karakternek lenne egy háttérszámláló és az újonnan érkező játékos kiválaszthatná melyiket szeretné meg kapni bónuszként. Tehát a harmadiknak érkező már kettő közül tudna választani, és így tovább.
A kapott nyersanyagot minden karakter másképpen tudja hasznosítani, elkölteni. Kinek mennyi a tul. csökkentése stb., az már csak az addigi karakterfejlesztésén múlna.
Az 299. szintig mindenki átesne a Top lassításon, ahogy eddig is volt. Így nem lennének nagy hátrányok, legfeljebb a karakter fejlesztésnek köszönhetőek. A 300-as szintről is lehetne lefele támadni, de a szinten eltöltött idő, egyre több mínusz TÖ és Harci szakértelem és transzdestrukció módosítót kapnának, ami nem engedné, hogy a lentieket rommá verjék.
Legyen mondjuk 300 a szint maximum, ahogy ezt már említették. Az első aki felér a 300. szintre továbbra is végezheti dolgait ahogy neki tetszik, de lenne egy háttérszámláló, hogy eddig mennyi LE-t, AF-t, mytokronitot stb. termelt azóta, hogy itt van. A második amikor felér erre a szintre, egy katakombába kerül, mint a 60-as V4-en. A háttérszámlálóban lévő nyersanyagot megkapja, és amint azokat elkölti(legalább az LE-t) fejlesztésekre kiléphet a 300. szintre. Minden 300-as szintű karakternek lenne egy háttérszámláló és az újonnan érkező játékos kiválaszthatná melyiket szeretné meg kapni bónuszként. Tehát a harmadiknak érkező már kettő közül tudna választani, és így tovább.
A kapott nyersanyagot minden karakter másképpen tudja hasznosítani, elkölteni. Kinek mennyi a tul. csökkentése stb., az már csak az addigi karakterfejlesztésén múlna.
Az 299. szintig mindenki átesne a Top lassításon, ahogy eddig is volt. Így nem lennének nagy hátrányok, legfeljebb a karakter fejlesztésnek köszönhetőek. A 300-as szintről is lehetne lefele támadni, de a szinten eltöltött idő, egyre több mínusz TÖ és Harci szakértelem és transzdestrukció módosítót kapnának, ami nem engedné, hogy a lentieket rommá verjék.
Dátum: 2016.05.01. 10:57:11
Volt már szerencsekerék reform, de az újra reformálása nem ártana. Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de nekem már herótom van, ha támadás italát (456db raktáron) vagy LE/TP-t pörgetek a gyakori kincsek között. Jelenleg 600LE/3TP a nyereményem. Az SZB-n is több LE/TP jön, és nem kell őskő sem hozzá. Ráadásul a gyakori nyeremények között ezek valahogy még gyakrabban kerülnek kiforgatásra.
Valamint a VT-ben, a sorvégi jutalmak is tömve vannak ezzel a két nyereménnyel.
Valamint a VT-ben, a sorvégi jutalmak is tömve vannak ezzel a két nyereménnyel.
Dátum: 2016.04.28. 12:14:43
Nekem tökéletesen látszanak az aktuális állatfelszerelések. Az állat képe alatt, ahol kiválaszthatod milyen felszerelést akarsz adni neki.
Dátum: 2016.04.26. 18:12:23
Gratulálok, szép teljesítmény.