Hozzászólások - Dozer
Dátum: 2010.07.08. 12:10:54
igaz Harcrendszer, háborúrendszer hibátlan, ez a legnagyobb probléma
Dátum: 2010.07.08. 10:19:30
van itt jó döntés Birka?
Ha nullázzák a csataarányt akkor pl: Shutruk Nahhunte +7 szintről eléggé keseregne hogy nem lenne farmja Khaosz...
talán megoldás lenne az hogy ha az érintett karakterek amikor nincsennek gép előtt 0 LE-vel csücsülnének, na de beszéld már rá Khaoszt erre amikor 10 bejövő csatából 7 fennakad rajta....
azaz ahogy látom 7 csatából nyer kb 7000 LE-t, a 3-ból meg veszít 150-160-at... neki is jó ha 2-3000 LE-vel "várja" a támadásokat...
Ha nullázzák a csataarányt akkor pl: Shutruk Nahhunte +7 szintről eléggé keseregne hogy nem lenne farmja Khaosz...
talán megoldás lenne az hogy ha az érintett karakterek amikor nincsennek gép előtt 0 LE-vel csücsülnének, na de beszéld már rá Khaoszt erre amikor 10 bejövő csatából 7 fennakad rajta....
azaz ahogy látom 7 csatából nyer kb 7000 LE-t, a 3-ból meg veszít 150-160-at... neki is jó ha 2-3000 LE-vel "várja" a támadásokat...
Dátum: 2010.07.08. 09:57:05
ezt vállalták nemde?
csak a JV nem számolt azzal hogy gyökeresen megváltozik így a rabolható LE a környékükön, s a "kincseskamrához" elég kevesen férnek hozzá...
furcsa helyzet az biztos...
csak a JV nem számolt azzal hogy gyökeresen megváltozik így a rabolható LE a környékükön, s a "kincseskamrához" elég kevesen férnek hozzá...
furcsa helyzet az biztos...
Dátum: 2010.07.08. 09:41:32
Nos igen, amíg nem töltötte fel a kutat Khaosz, (érdekes 10 milla építést hozott át és 1.5 milliót még építeni kellett ) 3-an is elkapták s elég szépeket raboltak tőle... mondjuk veszíteni nem vesztett sokat ahogy néztem a támadási listában...
mindenesetre érdekes, mert ha jól tudom maximalizálva van a rabolható LE V3-on... ennyi lenne a max? S ha igen nekem miért nem volt még SOHA a fele sem?
a fene ilyenkor mérges vagyok
mindenesetre érdekes, mert ha jól tudom maximalizálva van a rabolható LE V3-on... ennyi lenne a max? S ha igen nekem miért nem volt még SOHA a fele sem?
a fene ilyenkor mérges vagyok
Dátum: 2010.06.21. 22:02:37
Nekem eddig Mexikó játéka tetszett a legjobban Franciaország ellen... ott nem láttam "kiemelkedő" játékost, a csapat volt egyszerűen "tökéletes"
Dátum: 2010.06.21. 21:44:43
én a Spanyol-Chile meccsre leszek kíváncsi lehet hogy a spanyolok búcsúznak.... Nagy "óriásverő" Chile, a kvalifikációban elverte Argentínát és Brazíliát is
Nem véletlenül végzett a 2. helyen....
Nem véletlenül végzett a 2. helyen....
Dátum: 2010.06.21. 21:29:22
Ha valaki 7:0-ra megver egy Koreát az már világbajnoki esélyes???
Milyen extrát mutatott eddig Portugália vagy Spanyolország ami miatt esélyesek lennének?
Én Mexikóra leszek nagyon kíváncsi hol lesznek a végén... Brazília nagyon erős, akár csak Argentína.... Eléggé úgy néz ki hogy ez Dél-Amerikai VB lesz....
Milyen extrát mutatott eddig Portugália vagy Spanyolország ami miatt esélyesek lennének?
Én Mexikóra leszek nagyon kíváncsi hol lesznek a végén... Brazília nagyon erős, akár csak Argentína.... Eléggé úgy néz ki hogy ez Dél-Amerikai VB lesz....
Dátum: 2010.06.18. 23:18:34
és ki ellen indulnak be a Spanyolok??? Chile ellen???
megeszik őket vacsorára
megeszik őket vacsorára
Dátum: 2010.06.09. 10:19:53
tudom ez egy merész ötlet de ha sokaknak már úgysincs mire költenie az aranydukátjait mert esélytelenek licitet nyerni akkor akár lehetne dukátból %-os esélyt növelni nem?
hasra ütés szerűen 1 dukát +2% esélyt jelentene 1 óra vadászat alatt, vagy sajtolásnál pl
Elvetélt ötlet ez?
hasra ütés szerűen 1 dukát +2% esélyt jelentene 1 óra vadászat alatt, vagy sajtolásnál pl
Elvetélt ötlet ez?
Dátum: 2010.06.09. 09:40:24
átolvastam ezt a topicot, azt hiszem értem is miről van itt szó
De nem bonyolult ez egy kicsit egy átlag játékosnak aki nem bújja a fórumot nap mint nap? Egyszerűség barátaim Az a legjobb mindig...
De nem bonyolult ez egy kicsit egy átlag játékosnak aki nem bújja a fórumot nap mint nap? Egyszerűség barátaim Az a legjobb mindig...
Dátum: 2010.06.02. 10:36:20
ohhh meglehet hogy így van, kicsit többnek tűnt
Köszönöm!
Köszönöm!
Dátum: 2010.06.02. 10:27:18
66. top rablóként szomorúan látom hogy én kiestem ebből a statisztikából Pedig ha jól tudom több mint 125-tel nőtt a tulajdonságösszegem, mégsem vagyok benne a listában...
Sebaj a munkád dicséret illeti nem kritika
Sebaj a munkád dicséret illeti nem kritika
Dátum: 2010.05.24. 12:46:13
Úgy tűnik nekem ez az egész mintha alapból az lenne az elv hogy MINDENKINEK JÁR epikus kincs... Alapvetően nem is rossz, a lehetőséget meg kell adni... Az epikus kincseknél nem rég behozott szabály szerintem nagyon is kellett már, hiszen véleményem szerint egy karakter ne viselje egy olyan epikus kincsét ami ellen nem bír ki legalább 1 csatát úgy hogy Ép-je is marad... (én még drasztikusabb lettem volna, mert ha innen nézzük jócskán lehetett volna még szigorítani rajta...)
Amit említesz: 130-as a 30-as karakterhez...
Nos egy harmincas karakter ne akarjon olyan kincset viselni mint egy 130-as, ez természetes dolog rájöttek már a JV-k is.... minthogy az is hogy egy 30-as karakter ne ugyanazt az epikust üsse mint a 130-as...
De azért nézzük már meg ezt az epikus dolgot egy kicsit más szemszögből is:
Az epikus csata minden tekintetből szövetségi csapatmunka! (legalábbis annak kellene hogy legyen) A szövetség tagjai összefognak és közös erővel leütik... igen vannak akik eredményesebben vannak akik kevésbé tudják ütni... és igen abban is igazad van hogy van aki abszolút esélytelen az epikussal szemben! A te példádban egy 30-as karakternek egy 100-as epikus ellen sincs már sok esélye...
De összességében ezen dolgok nem jelentik (jelenthetik) azt hogy ugyanazon szövetségben a "kicsiknek" is epikus elfoglaltságot kell találni... Mondjuk az a 30-as először jusson el oda hogy üssön entitást, kalandozzon...stb
Ne érts félre az ötleted alapja jó Darah, de jelenleg így nem küszöböli ki az új szövetség alapítását epikusütés céljából, sőt meglátásom szerint hatványozza annak jelentőségét...
Amit említesz: 130-as a 30-as karakterhez...
Nos egy harmincas karakter ne akarjon olyan kincset viselni mint egy 130-as, ez természetes dolog rájöttek már a JV-k is.... minthogy az is hogy egy 30-as karakter ne ugyanazt az epikust üsse mint a 130-as...
De azért nézzük már meg ezt az epikus dolgot egy kicsit más szemszögből is:
Az epikus csata minden tekintetből szövetségi csapatmunka! (legalábbis annak kellene hogy legyen) A szövetség tagjai összefognak és közös erővel leütik... igen vannak akik eredményesebben vannak akik kevésbé tudják ütni... és igen abban is igazad van hogy van aki abszolút esélytelen az epikussal szemben! A te példádban egy 30-as karakternek egy 100-as epikus ellen sincs már sok esélye...
De összességében ezen dolgok nem jelentik (jelenthetik) azt hogy ugyanazon szövetségben a "kicsiknek" is epikus elfoglaltságot kell találni... Mondjuk az a 30-as először jusson el oda hogy üssön entitást, kalandozzon...stb
Ne érts félre az ötleted alapja jó Darah, de jelenleg így nem küszöböli ki az új szövetség alapítását epikusütés céljából, sőt meglátásom szerint hatványozza annak jelentőségét...
Dátum: 2010.05.24. 11:50:59
Szerintem meg fölösleges dolog az hogy mindenki 4-5 különböző epikus kinccsel rohangáljon... Igaz mi a V3-on még csak 59 epikust vertünk le, az is igaz hogy nincsennek közöttünk 70-80-as karakterek... de így is könnyedén megtudjuk oldani hogy mindenkinek legyen epikus kincse! (pl: mert nem hiszem hogy van olyan szövetség ahol ha valakinek az a küldetése hogy vásároljon kincset a kincseskamrából, akkor azt figyelmen kívül hagyná...)
Van 2 kincs amit szinte már mindenki birtokol 45-50 körül: Rubin triász és zafír csillag (ugye entitásból alapesetben ezt a kettőt érdemes kiütni először) Tehát a rendszer már biztosított 2 aránylag könnyen megszerezhető kincset nekünk... Az epikusok visszahívásával a kincsek "értéke és rangja" nagyot veszítene, maradjon meg ez egy kicsit egyedi dolognak (már amennyire az még...)
Egy példa még: A sokat emlegetett azúr légió összesen 334 epikus kincset vert ki eddig magának... ha ezt 35 főre vetítjük (legjobb esetben) akkor is 9 kincs/ tag... Az újítással mennyi lenne? 27 kincs /tag? (mert ugye az is meglehet hogy visszatérnének az eredeti szövetségükbe)
Ez a fejlesztés is számomra 1 valamit sugallna: Nem megy az epikus? Kérd ki őket megint elölről... akkor sem megy már? alapíts új szövetséget ideiglenesen és üsd ki ott...
Arra kérdésre hogy: Nem megy az epikus? szerintem az lenne a célszerű válasz hogy: FEJLŐDJ!
Van 2 kincs amit szinte már mindenki birtokol 45-50 körül: Rubin triász és zafír csillag (ugye entitásból alapesetben ezt a kettőt érdemes kiütni először) Tehát a rendszer már biztosított 2 aránylag könnyen megszerezhető kincset nekünk... Az epikusok visszahívásával a kincsek "értéke és rangja" nagyot veszítene, maradjon meg ez egy kicsit egyedi dolognak (már amennyire az még...)
Egy példa még: A sokat emlegetett azúr légió összesen 334 epikus kincset vert ki eddig magának... ha ezt 35 főre vetítjük (legjobb esetben) akkor is 9 kincs/ tag... Az újítással mennyi lenne? 27 kincs /tag? (mert ugye az is meglehet hogy visszatérnének az eredeti szövetségükbe)
Ez a fejlesztés is számomra 1 valamit sugallna: Nem megy az epikus? Kérd ki őket megint elölről... akkor sem megy már? alapíts új szövetséget ideiglenesen és üsd ki ott...
Arra kérdésre hogy: Nem megy az epikus? szerintem az lenne a célszerű válasz hogy: FEJLŐDJ!
Dátum: 2010.05.15. 22:07:50
Úgy kellene kitalálni hogy azért legyen tétje is a háborúnak a jutalmon kívül.. Ha nincs Ép/Vp vesztés, akkor szerepjátékot nézve valójában nincs is harc...
nem beszélve hogy akkor bárki támadhatna óránként...stb
Való igaz abban egyetértünk hogy a 2 hetes háború az nyomasztó... főleg annak aki katakombába kényszerül hogy ne rajta bukják el a társai a háborút... ez a jelenlegi rendszerben nagy hiba
"Furcsa következménye pedig az lenne, hogy a farm karaktereknek megérné háborút indítani minél több szövetség ellen, mivel háború közben nincsen LE, és TP, tehát lével lehúzni sem tudnák őket az ellenfelek. Ezt azért nem szabadna hagyni."
Való igaz erre nem is gondoltam, alapvetően jó szándékú játékos vagyok Egy kis korrigálással szerintem megoldható a dolog, mondjuk azzal hogy a vesztes fél X ideig nem indíthat újabb háborút... Ez az X idő nagyon kényes dolog, ezt nagyon be kellene lőni...
nem beszélve hogy akkor bárki támadhatna óránként...stb
Való igaz abban egyetértünk hogy a 2 hetes háború az nyomasztó... főleg annak aki katakombába kényszerül hogy ne rajta bukják el a társai a háborút... ez a jelenlegi rendszerben nagy hiba
"Furcsa következménye pedig az lenne, hogy a farm karaktereknek megérné háborút indítani minél több szövetség ellen, mivel háború közben nincsen LE, és TP, tehát lével lehúzni sem tudnák őket az ellenfelek. Ezt azért nem szabadna hagyni."
Való igaz erre nem is gondoltam, alapvetően jó szándékú játékos vagyok Egy kis korrigálással szerintem megoldható a dolog, mondjuk azzal hogy a vesztes fél X ideig nem indíthat újabb háborút... Ez az X idő nagyon kényes dolog, ezt nagyon be kellene lőni...
Dátum: 2010.05.15. 22:01:11
Ha a háború kitörése előtt már katakombában vagy akkor részt sem veszel a háborúban, ahogy a jelenlegi rendszerben is
A jutalmazásról:
Hát igen erről lehetne eszmefuttatást csinálni erre van ez a topic.. Ezt egy alapötletként írtam, ha többen hozzászólunk, biztos vagyok benne sokkal jobb rendszer fog kialakulni...
Amit én látok háború kapcsán az az hogy a fő indok az hogy nem éri meg a fáradozás... Vagy horribilis LE-t szeretnének a szövetségek, vagy már kétkednek is a rendszer sikerében...
Ha a háború nem közvetlen az LE-ről szólna, hanem egy új dologról (dicsőség köve pl) ami segíti a későbbi csapatmunkát, az szerintem eredményesebb lenne... Persze amint írtam lenne Le nyeremény is, de nem az lenne a fő szempont...
Tudod az a baj ebben a játékban, hogy a szövetség tagjai azon kívül hogy egy csapatban vannak, nem sok lehetőségük van... ez bővítené egy kicsit és "élet dúsabb" szövetségi élet alakulhatna ki...
A jutalmazásról:
Hát igen erről lehetne eszmefuttatást csinálni erre van ez a topic.. Ezt egy alapötletként írtam, ha többen hozzászólunk, biztos vagyok benne sokkal jobb rendszer fog kialakulni...
Amit én látok háború kapcsán az az hogy a fő indok az hogy nem éri meg a fáradozás... Vagy horribilis LE-t szeretnének a szövetségek, vagy már kétkednek is a rendszer sikerében...
Ha a háború nem közvetlen az LE-ről szólna, hanem egy új dologról (dicsőség köve pl) ami segíti a későbbi csapatmunkát, az szerintem eredményesebb lenne... Persze amint írtam lenne Le nyeremény is, de nem az lenne a fő szempont...
Tudod az a baj ebben a játékban, hogy a szövetség tagjai azon kívül hogy egy csapatban vannak, nem sok lehetőségük van... ez bővítené egy kicsit és "élet dúsabb" szövetségi élet alakulhatna ki...
Dátum: 2010.05.14. 22:21:35
sőt akár a dicsőség kövéből lehetne egy épületet is építeni
mondjuk egy olyat ami úgy működne Hatalom tornya, csak csökkentené az épületek építési költségét, vagy +% Le-t adna a portyázáshoz vagy akármi mást... (hirtelen ez a kettő jutott eszembe )
mondjuk egy olyat ami úgy működne Hatalom tornya, csak csökkentené az épületek építési költségét, vagy +% Le-t adna a portyázáshoz vagy akármi mást... (hirtelen ez a kettő jutott eszembe )
Dátum: 2010.05.14. 21:06:09
Kidolgoztam egy új háborús rendszert, ezt szeretném veletek és a JV-vel megosztani és a véleményeteket kérni!
Akkor nézzük
Háború 2 szövetség között:
-Minden háború kötött ideig, 48 óráig tart!
-A háború kitörése előtti 12 órában lehet azt eldönteni a játékosnak hogy védő, vagy támadó játékot szeretne játszani...
A támadó "viszi a hátán" a háborút, ő az aki támad
A védekező, mint a nevében is benne van védekezik, ehhez módosítót is kap a következők szerint:
Minden tulajdonságához +5-öt alapesetben, továbbá a szintjével megegyező tulajdonságpontot amit szabadon eloszthat a tulajdonságai között! (természetesen csak a háborús támadások ellen számít, normál portyánál nem)
-Ha a védekező támadást indít a hadban álló szövetség bármely tagja ellen, azonnal támadónak minősül és a kapott bónuszokat elveszti..
-Háborúban támadásnál nincs sem LE, sem Tp nyeremény, de az Ép/Vp vesztés valós, ahogy az állatok kapott sebzése is!
48 óra után az a szövetség nyer, akinek több győzelme van természetesen
-A jelenlegi rendszerhez hasonlóan óránként lehetne támadni
A háborúk jutalmazása:
Lélekenergia töltődés a szövetség lélekkútjába ami megegyezik az eddigi nyert háborúk*1000-es értékkel (háború csarnoka minden egyes szintje +100-zal növeli a béke csarnoka -100-zal csökkenti az alap 1000-es értéket)
Egy példa: Egy szövetségnek 50 győzelme van, ha megnyer egy háborút 50000 Le a jutalma alapesetben! Ezt a vesztes nem szenvedi el, tehát az ő lélekkútjuk nem csökken!
További jutalmazás:
Egy új dolgot találtam ki, legyen a neve például Dicsőség Köve..
Ez lenne a háborúknak a lényege hogy ebből a kőből minél többet összegyűjtsenek a szövetségek
Hogyan is lehetne szerezni?
-A győztes annyit kap amennyi győzelmet összeszedett a háborúban, de max 200-at
- A vesztes, győzelmeinek száma/2-t kap veresége esetén is, de maximum 100-at
Dicsőség kövéért bónuszok járnának a szövetség minden egyes tagjának a következők szerint:
-Lélekkút dupla töltődés 1 hétre: ára 1000 dicsőség kő
-epikus ellen +20% sebzés: ára 1000 dicsőség kő/epikus
- +10% Vp regeneráció: ára 150 dicsőség kő/nap
- +10% Ép regeneráció: ára 150 dicsőség kő/nap
- +5% kedvezmény a lélekkufárnál: 300 dicsőség kő/nap
- Kínzókamrából +20% LE: 400 dicsőség kő/nap
- +10% építési hatékonyság: 400 dicsőség kő/nap
- Bajnokira bónuszok: +10 elnyelés (100 dicsőség kő), +10 varázslat elnyelés (100 dicsőség kő), +10 kábítás elhárítás (100 dicsőség kő), +5 rezisztencia (100 dicsőség kő)
Háború csarnoka: a már említett +100-as érteket adja az 1000-es értékhez
Béke csarnoka: a már említett -100-as értéket vonja le a győztestől
Katakomba: Háborúban nincs, nem is lenne ebben a rendszerben sok értelme
Láthatatlanság: csak védekező választhatja természetesen, s megkapja pluszban a jelenlegi láthatatlanság módosítók azon részét ami a szintkülönbségekre vonatkozik...
Amint látható is, ennek a rendszernek nem az Le lenne a lényege hanem maga a harc és az azért járó jutalom... (dicsőség köve)
Mivel a támadásokban nincs LE és tp sem, szerintem sokaknak tetszene egy ilyen rendszer..
Ti mit gondoltok?
Akkor nézzük
Háború 2 szövetség között:
-Minden háború kötött ideig, 48 óráig tart!
-A háború kitörése előtti 12 órában lehet azt eldönteni a játékosnak hogy védő, vagy támadó játékot szeretne játszani...
A támadó "viszi a hátán" a háborút, ő az aki támad
A védekező, mint a nevében is benne van védekezik, ehhez módosítót is kap a következők szerint:
Minden tulajdonságához +5-öt alapesetben, továbbá a szintjével megegyező tulajdonságpontot amit szabadon eloszthat a tulajdonságai között! (természetesen csak a háborús támadások ellen számít, normál portyánál nem)
-Ha a védekező támadást indít a hadban álló szövetség bármely tagja ellen, azonnal támadónak minősül és a kapott bónuszokat elveszti..
-Háborúban támadásnál nincs sem LE, sem Tp nyeremény, de az Ép/Vp vesztés valós, ahogy az állatok kapott sebzése is!
48 óra után az a szövetség nyer, akinek több győzelme van természetesen
-A jelenlegi rendszerhez hasonlóan óránként lehetne támadni
A háborúk jutalmazása:
Lélekenergia töltődés a szövetség lélekkútjába ami megegyezik az eddigi nyert háborúk*1000-es értékkel (háború csarnoka minden egyes szintje +100-zal növeli a béke csarnoka -100-zal csökkenti az alap 1000-es értéket)
Egy példa: Egy szövetségnek 50 győzelme van, ha megnyer egy háborút 50000 Le a jutalma alapesetben! Ezt a vesztes nem szenvedi el, tehát az ő lélekkútjuk nem csökken!
További jutalmazás:
Egy új dolgot találtam ki, legyen a neve például Dicsőség Köve..
Ez lenne a háborúknak a lényege hogy ebből a kőből minél többet összegyűjtsenek a szövetségek
Hogyan is lehetne szerezni?
-A győztes annyit kap amennyi győzelmet összeszedett a háborúban, de max 200-at
- A vesztes, győzelmeinek száma/2-t kap veresége esetén is, de maximum 100-at
Dicsőség kövéért bónuszok járnának a szövetség minden egyes tagjának a következők szerint:
-Lélekkút dupla töltődés 1 hétre: ára 1000 dicsőség kő
-epikus ellen +20% sebzés: ára 1000 dicsőség kő/epikus
- +10% Vp regeneráció: ára 150 dicsőség kő/nap
- +10% Ép regeneráció: ára 150 dicsőség kő/nap
- +5% kedvezmény a lélekkufárnál: 300 dicsőség kő/nap
- Kínzókamrából +20% LE: 400 dicsőség kő/nap
- +10% építési hatékonyság: 400 dicsőség kő/nap
- Bajnokira bónuszok: +10 elnyelés (100 dicsőség kő), +10 varázslat elnyelés (100 dicsőség kő), +10 kábítás elhárítás (100 dicsőség kő), +5 rezisztencia (100 dicsőség kő)
Háború csarnoka: a már említett +100-as érteket adja az 1000-es értékhez
Béke csarnoka: a már említett -100-as értéket vonja le a győztestől
Katakomba: Háborúban nincs, nem is lenne ebben a rendszerben sok értelme
Láthatatlanság: csak védekező választhatja természetesen, s megkapja pluszban a jelenlegi láthatatlanság módosítók azon részét ami a szintkülönbségekre vonatkozik...
Amint látható is, ennek a rendszernek nem az Le lenne a lényege hanem maga a harc és az azért járó jutalom... (dicsőség köve)
Mivel a támadásokban nincs LE és tp sem, szerintem sokaknak tetszene egy ilyen rendszer..
Ti mit gondoltok?
Dátum: 2010.05.14. 19:35:57
Mi lenne ha a szövetség tagjai amint kitört a háború nem vonulhatnának katakombába? Viszont minden játékos 2 segítő kezet oszthatna társainak???
Egyből érdekesebb lenne a háború és nem azzal telne hogy 2-3 ember üt a többi addig meg vár...
Egyből érdekesebb lenne a háború és nem azzal telne hogy 2-3 ember üt a többi addig meg vár...
Dátum: 2010.05.06. 16:42:46
Mi a baj azzal Ywgarrd ha többen visznek egy karakert? Mi ketten nem tudunk együtt 16 órát a játékkal foglalkozni, (mert a munka mellett család is van) tehát semmi hátrányod nem származik belőle...
De nekünk igen van miattad, mert az a 60 győzelem és a hozzá tartozó LE nem aktivitás kérdése csupán...
Sokan azt hiszik hogy ha többen visznek egy karaktert az már mekkora előny... pl egy kicsit is unatkozó egyetemi kollégista simán túlszárnyal minket aktivitásban...
lehet ezt csűrni-csavarni, meg azt hinni hogy a karakter 24 órán át "online" de ez közel sem így van... Amit te csinálsz az viszont valós hátrány másokra nézve, s ebből nem magyarázhatod ki magad...
De nekünk igen van miattad, mert az a 60 győzelem és a hozzá tartozó LE nem aktivitás kérdése csupán...
Sokan azt hiszik hogy ha többen visznek egy karaktert az már mekkora előny... pl egy kicsit is unatkozó egyetemi kollégista simán túlszárnyal minket aktivitásban...
lehet ezt csűrni-csavarni, meg azt hinni hogy a karakter 24 órán át "online" de ez közel sem így van... Amit te csinálsz az viszont valós hátrány másokra nézve, s ebből nem magyarázhatod ki magad...