Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2015.01.10. 19:21:08
Elnézést kérünk a V5 problémákért, jövő hét elején átköltöztetjük egy másik szerverre.
Dátum: 2015.01.06. 15:44:24
Az eseménynaptárat mindig egy évre rakjuk ki, ezért az előző Landragórnál még nem lehetett tudni, mikor kezdődik, de a féléves tárgyak mindig értelemszerűen az esemény kezdete előtt járnak le (függetlenül attól, milyen becsült dátum van a leírásban). Mondjuk egy bérletnél talán ez nem annyira vészes, hiszen fél évig tudtad használni, most pár napig nem, aztán megint lesz új.
Megkérdeztem Baratyot, sajna az úgy működik, hogy egy ranglista van, első, másodlagos és harmadlagos pontszámokkal, az újabb fordulóknál mindig ehhez adódnak hozzá az újabb értékek, tehát visszamenőleg korábbi fordulók pontszámait sajnos nem lehet visszanézni
Dátum: 2015.01.05. 15:58:37
Megerősítem akkor hivatalosan is, a Landragór csaták után járni fog eseménypont, és a végső elszámolásba berakjuk a hűség fétisből jövő bónuszt is.

És rendben, lesz Landragór ostora is.
Illetve még egy, kevésbé fontos kérdés, hogy hogyan számoljuk a harmadlagos pontszámot (ha a másodlagos is azonos): ilyenkor az összes győzelmek száma számít, tehát a harmadlagos pontnál már a nagyobb aktivitású szövetség lesz előnyben.
Köszönjük a türelmet! Baraty ismét munkában, megnéztük, az első kör felezős súlya sajnos tényleg nem élt korábban. Most korrigáltuk a számolást, az első körben a másodlagos pontszámot nem fél, hanem negyed súllyal fogjuk számolni, és ezt már a mostani V1-es első fordulóra is módosítottuk.
Baraty most szabin van, amint lehet, leellenőrizzük, hogy jól működik-e az első kör másodlagos pontszámának felezése.

Ha úgy érzitek, még ez is sok, lehet a súlyozását tovább csökkenteni az első körnek, akár negyedére vagy még kevesebbre.

Sajnos 0-3 inaktívabb szövit muszáj berakani, hogy a csapatok száma 4-gyel osztható legyen. Más versenyeken is ha páratlanul vannak, van ún. előnyerő, van ahol ez előny, van ahol ez hátrány.

Amit fontos megérteni, nem arról van szó, hogy minden kört megnyertetek - ha így lett volna, akkor valóban elsők lettetek volna! Volt olyan kör, ahol nem ti voltatok az elsők, ilyen esetben, ha egyetlen csapatnak sem sikerül dominálnia, akkor az többiek között a másodlagos pontszám alapján kerül felállításra a sorrend. Mint ahogy az sem igaz, hogy az első négy csapatból mindenki egy rakás inaktív ellenfelet kapott, veletek ellentétben.

Ami nekem személy szerint nem tetszik a szövi bajnokságban egyébként - és ezzel nem tudom, mit lehet kezdeni - hogy a nevezés után mindenki beugrál a katakombába, és "egyfős" szövi versenyezget, neki a szervezés nyilván nem gond, így előnye van. De ha ennek kivédésére nagyobb súllyal szerepelne a résztvevő aktív tagok száma, az megint igazságtalan lenne, a kisebb taglétszámú szövetségeket önhibájukon kívül büntetnénk. Lehetne esetleg a másodlagos pontot csökkenteni, ha 3-nál kevesebben vettek részt a háborúban.
Dátum: 2014.12.30. 00:52:44
Nem tudom mi történt, Baratyot sajnos nem tudom elérni, amikor jeleztem neki a problémát (ma nem dolgozott) azt mondta, kijavitja, kipróbáltam utána, és nekem működött, de ezek szerint újra lehalt. Pár nap múlva kiírunk majd egy újat akkor hogy be tudjátok pótolni. Elnézést kérünk!
Az ÜSZ-n a szövi bajnokság 5. helyezettjének tagjai üzenetekkel bombáznak, hogy hogyan lehetséges, hogy egy versenyben nincs holtverseny, és a másodlagos pontszám dönt. Ezért inkább nyitok itt egy topikot, egyszerűbb, mint mindenkinek külön-külön elmagyarázni.

Minden létező versenyformában - legyen az sakk, kártyaversenyek, pvp játékokban rendezett bajnokság - rendszerint van egy elsődleges, egy másodlagos, de még sokszor egy harmadlagos pontszám is. Az elsődleges pontszám általában a győzelmek száma, de egy korlátozott ideig tartó versenyben túl sok meccset nem lehet lejátszani, ezért gyakran előfordul, hogy körbeverés esetén több résztvevőnek azonos pontszáma van, ilyenkor szükség van egy másodlagos pontszámra is, ami alapján rangsorolni lehet és a helyezések egyértelműek.

A TF olimpián pl. a másodlagos pontszám attól függ, hogy a csatában meghalt-e az ellenfél, vagy csak a sebzés döntött, a harmadlagos pontszám pedig az összesorsolt ellenfelek pontösszege. A HKK-ban a gólarány, és szintén a pontösszeg adja a másod- és harmadlagos pontszámot. és igy tovább, minden játékban van ilyen.

Itt, a szövi bajnokságnál adta magát, hogy a másodlagos pontszám a fordulókban szerzett pontszámok összege legyen. (Egyébként van harmadlagos pontszám is, de erre tényleg ritkán lehet szükség - emlékeim szerint a támadások száma). Mivel az első körben a szerencse szerepe nagyobb, és lehet, hogy egy nagyon aktív szövi elllenfélként 1-2 kevésbé aktívat kap, ezért az első körben szerzett másodlagos pontszám csak fele súllyal számít.

Ez egy verseny, ezek a szabályai. Vitatkozni ezen teljesen értelmetlen, nem fogunk "kompenzációt" adni azért, mert valaki ötödik lett. Egy kártyaversenyen is mindenki elfogadja, hogyha nem sikerült MINDEN körben győzniük, akkor bizony a másodlagos pontszám dönt, amire nincs feltétlenül 100%-kos befolyásuk. Ott azt szoktuk mondani, "Jaj a legyőzötteknek" azaz ha nem tudsz minden körben győzni, akkor fogadd el, hogy nem feltétlenül állhatsz a dobogóra.

Természetesen lehet javaslatokat tenni arra, hogy a jövőben ezen esetleg hogyan változtassunk, de ehhez az szükséges, hogy meggyőző érveket sorakoztassatok fel amellett, hogy az általatok javasolt rendszer az esetek túlnyomó többségében sokkal igazságosabb, és a jobb teljesítményt díjazó lesz.
Dátum: 2014.12.29. 13:23:36
Elnézést kérünk a kvízolimpia miatt, javítottuk, most már működik.
Dátum: 2014.12.22. 16:46:10
Igen, az inspiráció ki-be kapcsolásának megszűnt az értelme, mivel most már max. nem költöd el a kapott CSP-t és PP-t. Tehát az inspiráció mindig él (elvileg). És igen, az inspiráció csökkenti a vadászat idejét is.
Dátum: 2014.12.22. 15:11:11
- Bekerült a játékba 2 új harci szakértelem, a fizikai és mágikus gyengítés. Feltételük 60-as tanulás. A szövetségi háborúban és a hordák harcában tudod az ellenfelek erejét ill. taumaturgiáját csökkenteni velük.
- Bekerült egy új, relikviakuponért megvásárolható relikvia a játékba, a kalandpálca, amely a kaland csatákban kapott lélekenergiát növeli.
- Az 5-ös világon is most már a 6-os világ szabályai szerint működik az inspiráció: nem a vadászat LE-t és TP-t növeli, hanem a naponta regenerált CSP-k, PP-k és térkapu pontok számát.
Dátum: 2014.12.22. 14:47:42
A pók bölcsessége egy ingoványos talaj, eredetileg jó ötletnek tűnt, de ahogy itt valaki rávilágított, lenne aki attól kezdve semmi másra nem költené a relikviakuponokat, idővel valszeg nagyon beteg karakterek lennének ebből, szóval az az ötlet elvetve

Igen, van egy 80%-kos limit a tárgy fejlesztés költségére, még ötletelünk, hogy a további bónuszt hogy lehetne hasznosítani (pl. a szerencse fejlesztéshez hasonló módon).
Dátum: 2014.12.22. 13:42:31
Ja értem, ezért is nem akartam azt berakni, mert látszik, hogy még ragozni kell, láttam itt volt igény platinára, lehet olyat is, hogy epikus láda + valamennyi platina pl.
Dátum: 2014.12.22. 12:39:03
Nagyon köszönöm a rengeteg ötletet, rengeteg kiváló ötlet született!

Az újrafelhasználható tárgy Offsboy ötlete alapján így nézne ki:
(bronz/ezüst/arany/platina) kincsteremtő pálca
A platina fokozat elérésekor átváltozik epikus kincsesládává.

De a permanens relikviák között is számos kiváló ötlet volt. Amiker Asfaloth írt (+max.ÉP, elnyelés, var. elnyelés, Templom lejárati idő, stb) vagy amit Ariel írt (max. templomi medálok száma nő), ill. Buildermann, Gwindor ötletei is jók. A korlátozott ideig működő tárgyak ötletét hagyjuk meg végső esetre.

Hosszas vita után (leprogramozási idő, kockázati tényezők, hosszútávú hatások) után így 2 nappal karácsony este előtt végül Gwindor egyik ötleténél maradtunk, a tárgy neve kalandpálca lesz, és a kaland csatákban kapott lélekenergiára ad bónuszt. A szintenként +10% kicsit soknak tűnt, ezért a szintenként +5% LE bónuszt fogjuk programozni.

Köszönöm még egyszer a javaslatokat, jópár új relikviára lehet még számítani jövőre a javaslataitok alapján!
Dátum: 2014.12.19. 16:58:06
Többen jelezték, hogy már nem nagyon tudnak mit fejleszteni relikviakuponból.

Egyrészt, hosszú távon fogunk berakni valószínűleg a kryxónium után egy újabb fokozatot, viszont ha van rá mód, beraknánk még egy új relikviát jövő hét elején, hogy mindenki meg tudja csinálni a karácsonyi feladatot.

Baratynak volt egy jó ötlete, hogy egy olyan relikviát csináljunk, amely a platina fokozat elérésekor elhasználható valamire, és így többször is elkészíthető.
Ötletek: pók bölcsessége, valamilyen tárgy létrehozása (pl. 100 db csatlóskristály vagy valami más), átalakul valamilyen tárggyá (pl. templompálca) stb.
Várjuk javaslataitokat a hétvégén, és ha sikerül találni egy szimpatikus megoldást, hétfőn megvalósítjuk.

Ui: nem a témához tartozik, de ha hot topic, akkor már megemlítem, hogy a két új szakértelmet (csökkenti az ellenfél erejét ill. taumaturgiáját szövi háborúban) leprogramoztuk, hétfőn fognak bekerülni.
Dátum: 2014.12.19. 15:12:13
Végzetúr eseménytervezet 2015

Gyors, versenyvilágok:
Szövetségi V4 2015.jan.19. - márc.19.
60-as szintű V4 2015. ápr. 20. – június 18.
Szövetségi V4 2015. júl. 13. - szeptember 7.
60-as szintű V4 2015. szeptember 28. - dec.2.
Az előregisztráció mindig egy héttel korábban kezdődik.

Események
Landragór 2015. jan. 7. - jan. 28.*
Bolygó Ura 2015. feb. 18. - márc.11.*
Xenó háború 2015. ápr.7. - kb. ápr.27.*
Kufár csata 2015. máj.20.-jún.10.*
Hordák harca 2015.júl.1 - júl.22.
Nyári vakáció miniesemény
Landragór 2015. aug. 12. - szept. 2.
Szüret miniesemény
Bolygó Ura 2015. szept. 24. - okt. 15.
Sörfesztivál miniesemény
Xenó háború 2015. nov. 5. - kb. nov.26.
Karácsonyi eseménysorozat

* Ezek után az események után is lehet számítani mini-esemény sorozatra.

A változás jogát fenntartjuk.
Dátum: 2014.12.19. 12:37:58
Ha összevonást csinálunk, abból nincs probléma, hogy mindkét világon van karaktered. Mindkettővel játszhatsz tovább, de a program nem engedi, hogy egymást támadják. Ez már le volt kezelve az angol világok összevonásakor is.

A szavazás 1 teljes hétig tartott, aki az elmúlt hetek, számos, vadászatot is igénylő feladata mellett egyet sem vadászott, nem egy szuper-aktív karakter De a következőnél majd külön felhívjuk a figyelemet erre.
Dátum: 2014.12.18. 17:10:29
Kérésetek alapján futtattunk egy szavazást arról, hogy a V2-t beolvasszuk-e a V1-be. Az elsősorban érintett V2-n minden, legalább 50. szintű karakter szavazott, a V1-en a legalább 120. szintűeket kérdeztük meg. Az eredmény:

Mi a véleményed arról, hogy a 2-es világot összevonjuk az 1-essel?
Igen, szeretném. 40% / 41%
Nem szeretném. 26% / 35%
Lényegtelen számomra. 32% % / 23%

Az első % a V1-es, a második a V2-es válaszadóktól származik.
Meglepő módon, a kezdeményező V2 világon gyakorilatilag ugyanaz volt az igennel és nemmel szavazók aránya.

A világok összevonása elég nagy horderejű dolog, az, hogy valaki elveszti a vezető pozícióját, sok játékost frusztrálhat. Épp ezért egy ilyen világösszevonásnak akkor van csak értelme, ha a játékosok legalább 2/3-a támogatja.
Tehát világösszevonás még nem lesz, de a szavazást kb. 3 hónap múlva megismételjük, bárkinek megváltozhat a véleménye.
Aki pedig most nem érzi jól magát a saját világán, azok számára fennáll a világváltás lehetősége most is.
Dátum: 2014.12.18. 14:11:06
Idézet: Yasmina - 2014.12.18. 14:05:03
2 helyre írtam, oda ahova régen is szoktam, de azokat már nem nézitek, sajnos!
Az biztos, hogy ez megváltozott most már tudom


Van egy ügyfélszolgálati rendszerünk, ezen keresztül írsz, igyekszünk minden megoldani 1 munkanapon belül