Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Idézet: Kocos - 2012.11.08. 13:16:09
10000 Ft-nyi őskő 13 Ft/db-bal számolva 770 db, kiégettel 1540 db.
1800 állatcucc minimálisan 3600 őskő, de akár 16200 őskő is lehet. Előbbi esetben 43%, utóbbi esetben 10%-os duplázás mellett termelte volna ki ezt az őskő mennyiséget.


Tudtommal 8 ősköves, 2500 LGY-s tárgyról van szó. De mivel az ügyfélszolgálat szerint több játékost is csaláson kaptak, nem vagyok biztos abban, hogy egyazon illetőről beszél Miklós és én. Az 1800 állatfelszerelés tényleg durva, és amennyiben tényleg kiderül, hogy ugyan arról az emberről beszélünk, akkor egyet fogok érteni Miklóssal.
Viszont a bíróságon is csak úgy ítélnek el bármivel, hogy közlik veled a vádakat, és be is mutatják a bizonyítékokat.
Dátum: 2012.11.08. 13:20:47
Idézet: Miklós - 2012.11.08. 12:51:15
A probléma persze mindentől függetlenül fennáll, de ezt lehet úgy is orvosolni, hogy nem elveszünk, hanem adunk. Pl. azzal, hogy lehetővé tesszük a nagyon lemaradt szövetségek gyakrabban üthessenek epikust.

Azért ezen is lesz még mit agyalni, mert szerintem a lemaradt szöviknek most sem az a problémájuk az epikussal, hogy ritkán üthetik őket. Az viszont segíthet, ha megemelitek a limitet, ahol a kincstábla váltáshoz már 20 epikus kell 10 helyett, és a régi és az új limit között az epikusok két kincset dobnak. Így gyorsabban lehet erősebb tárgyakhoz jutni, és a tárgyak mennyisége sem csökken az adott kategórián belül.
Miklós, úgy tudom, hogy több játékost is ilyen csaláson kaptatok, nem biztos, hogy ugyan arról az illetőről beszélünk.

A konkrét adatokat pedig azt hiszem illene akkor is bemutatni a csalónak, ha valóban igazatok van, nem csak annyit mondani neki, hogy bizonyítható, hogy csaltál.
Idézet: Craslorg - 2012.11.08. 08:31:10
Azért mondvacsinált okokból nem fognak 1 hétre bannolni senkit, az őskőelvételt meg pláne nem értem. Nyilván nem lesz nyilvános ennek az esetnek a TELJES folyamata, de ennyiből azért én nem vonnék le messzemenő következtetést és inkább a feszültségek szítására jó ez a pár sor. Abból meg momentán amúgy is van elég egy másik topicban.


Cras, hidd el, ez a bannolás és őskőelvétel kritikán aluli eljárás mellett történt. Az illető azért vett állatfelszereléseket, hogy az LGY költős VT küldetést így teljesítse. Majd eladta az ősköves tárgyakat, és mivel nem várta meg mindig, hogy betöltődjön az oldal, néha dupla őskövet kapott vissza. Ráfogták, hogy direkt termelt így ősköveket, bannolták és elvették az összes őskövét.
Egyetlen bizonyítékot sem mutattak meg neki, ki sem számolták, hogy mennyi őskövet szerzett így, azt sem vizsgálták meg, hogy valóban a VT miatt csinálta-e a tárgyak vételét és eladását, egyszerűen ráfogták hogy direkt őskőtermelésre ment rá, miközben több tízezer forintot költ a játékra.

Az eljárás módja teljesen felháborító és kritikán aluli. Gyakorlatilag ha nem veszel észre egy őskővel kapcsolatos bugot, és nem jelented, akkor azt kockáztatod, hogy elveszik minden őskövedet, elég ha úgy gondolják, hogy direkt csaltál és semmilyen bizonyítékot nem kell bemutatniuk.

Ezt a témát mindenképp fel fogom hozni a VU találkozón.
Dátum: 2012.11.08. 11:33:28
Idézet: Birka - 2012.11.07. 19:54:58
Idézet: Ariel - 2012.11.07. 16:31:45
Az épületek funkcionalitására már hoztatok egy jó szabályt, az építési limitet. Ezt ugyan úgy be lehet vezetni az epikus tárgyakra is. Ha X-ik szintű epikus tárgyat akarsz használni, ahhoz Y mennyiségű LE-t el kell érjen az eddigi építésed.


Van átlag építés V5-ön, és a manakons miatt, utólag bevezetni a "béta" világokra ezt képtelenség... De ez már egy lerágott csont!


Nem is értem mit zagyválsz össze. Nem az átlag építést kell bevezetni a többi világra, hanem egy építési minimumot definiálni az epikus tárgyakhoz. Hasra mondok pár számot. 50-es kincshez kell 100k építés, 100-as tárgyhoz 50M építés, 200-as tárgyhoz 500M építés. Ha pedig zavar, hogy a manakonstrukció beleszól az építésbe, akkor lehet szerencséhez kötni a tárgyhasználatot építés helyett.
Dátum: 2012.11.07. 16:31:45
Idézet: Miklós - 2012.11.07. 15:30:02
Arra a problémára keressük a megoldást, hogy egy 100. szintű karakter aki szerencséje folytán egy tápos szövibe pottyant

Miklós, nézz végig a világokon, és rögtön látni fogod, hogy mennyi üres hely van ezekben a "tápos" szövetségekben. V1-en még minimum 100, de lehet, hogy 150 karakter is elférne az első 10 szövetségben. Még az AL-ben is van hely. Sokszor akár teljes szövetségek olvadhatnának egybe, ahogy ez már pár alkalommal eddig is megtörtént.
Kíváncsi lennék, kik panaszkodtak a kincsekre, és hogy mégis mit tesznek meg azért, hogy ők is erősebb tárgyakhoz jussanak.

ezzel ledarál mindenkit a környezetében úgy, hogy ezért az előnyért effektive semmit sem kellett tennie
Melyik az a tápos szövetség, ahol ez így működik?
Az épületek funkcionalitására már hoztatok egy jó szabályt, az építési limitet. Ezt ugyan úgy be lehet vezetni az epikus tárgyakra is. Ha X-ik szintű epikus tárgyat akarsz használni, ahhoz Y mennyiségű LE-t el kell érjen az eddigi építésed. Y=f(X). Így nem mondhatjátok, hogy semmit nem kell tenni a kincsért, mert igenis kell, mégpedig építeni a szövetséget. Az épületeknél bevált, miért ne működne a kincseknél is.
Dátum: 2012.11.07. 15:13:27
Idézet: Kocos - 2012.11.06. 23:28:51
Amennyiben nem a jelenlegi szövetségek szétverése, és szerintem ezzel a játékra egy súlyos csapás mérése a cél

Ez egy nagyon fontos szempont.
A szövetségek már így is sok funkciót vesztettek. A háborús rendszer feltámaszthatatlan hullává vált, az épületek elfogytak, és minimális esélye van a normális működésének, a játék eventre való fókuszálása zsigerből megtagad mindenféle szövetségi taktikázást, az epikusok öléséből az alacsony szintűek nem tudják kivenni a részüket, és itt a következő lépcsőfok, és használni sem tudják a tárgyakat.

Így már tényleg nem marad más, mint a fórumozás, mint közös program. Talán itt lenne az ideje újragondolni, hogy milyen funkciókat töltsön be egy szövetség, és hogy van-e értelme az egésznek. Ha így haladunk tovább, akkor lassan oda jutunk, hogy a fórumot megtartva jobb, ha mindenki kap egy egyszemélyes "szövetséget", amit maga épít, és akkor nincs probléma a jogtalanul megszerzett épületbónusszal, a nagy kincsek kiszedésével, a lélekkút feltöltésével, nem kerülnek hátrányba a kis szövik a nagyokkal szemben, stb.
Dátum: 2012.11.07. 13:58:33
Miklós, ha szerinted az epikus tárgyak nem gagyik, akkor miért hordok még mindig 120-as nyakláncot normál portyákban 200-as helyett? A bajnokira miért 165-ös gyűrűt és 150-es nyakláncot viszek? Egyszerűen azért, mert nincs mire lecserélni őket.
Emlékszem olyan kincstáblákra is, amik azt a reakciót váltották ki, hogy inkább ledaráltuk az egészet három hét alatt, csak hogy minél előbb túl legyünk rajta...

Ametiszt lélekrabló (205) vs. Mithril lélekrabló (175) +9 támadás, +10 IQ, +10% kritikus ütés, +2% tp állatoknak.
Ez 6 kincstábla különbség, azaz 120 epikus, amit majdnem egy év lenyomni, még az AL-nek is. Ez nálam kb. 11 millió LE pluszt jelentene a karakteren. Ezt a LE mennyiséget kitermelem egy hét alatt. Hát nem esek hasra tőle.

Ha pedig bevezetitek az új nerfet, akkor vagy lecsökkentjük harmadára a mostani tempónkat, hogy használni tudjuk a következő tárgyakat, azaz 3 év epikölés kell majd az egy heti plusz LE összeszedéséhez, vagy maradunk a mostani tempónál, és a lapos uprgade miatt az új tárgyak még annyi bónuszt sem fognak adni, mint a mostaniak.

Persze, egy 100-as karakternél táp a 200-as tárgy, de csak azért, mert sokaknál nincsen. Viszont ha a szintkorlátot szigorítjátok, akkor már semmi akadálya, hogy a tárgyak erősödése ne a mostani siralmas tempóban haladjon, és ne kelljen évekig epikust ütni pár nap alatt összeszedhető LE bónuszért cserébe.
Dátum: 2012.11.07. 12:53:06
Az AL most is heti 3 alkalommal öl gyenge epikusokat, és 3 alkalommal normált. Viszont bármelyik nerf is lesz kiválasztva, a tényen nem változtat, miszerint ha heti több mint egy normál epikussal végzünk, akkor a legmagasabb szintű karakterek sem fogják tudni 100%-ban használni a tárgyakat. Az entitással ugyan ez a helyzet, heti kettővel lehet végezni, de ilyen tempóban szintén megszívja a karakter.

Az epikus kincseket egyébként jópárszor kritizáltuk már a használhatatlanságuk miatt, és a táblák közti minimális upgrade miatt. A válasz több esetben is az volt, hogy azért ilyen gagyik, mert csak egy szűk réteg fér hozzá. Ha ez igaz, és eleve azért ilyen gagyik a kincsek, mert a játékosok nagy részének nem elérhető, akkor ez már alapból egy nerf, és nincs szükség a mostanira.
Ha pedig megvalósul az új és teljesen átgondolatlan korlátozás, akkor végre készüljenek NORMÁLIS epikus kincsek, és ne használhatatlan bóvlik.
Dátum: 2012.11.07. 12:12:08
Ha ez a "fejlesztés" prioritást kap a többivel szemben (event, AF képességek, megaeszenciák, kiégett őskő lopás KH-tól, és a többi elmaradás) akkor a közelgő találkozón nem sok jóra számíthat Miklós...

Plusz személyesen is szeretnék gratulálni annak, aki ezt a két alternatívát tippre max. 3 perc alatt, 0 hatáselemzéssel kitalálta.
Dátum: 2012.11.07. 01:00:08
Ez a nerf már megint nem lett átgondolva, gratulálok a kitalálójának...
A lassítás miatt havi szinten egy szintlépést lehet összehozni. az epikus kincsek szintje 5-tel nő táblánként. Tehát 5-6 hónapos tempóra kellene lelassítani az epikusöléssel, hogy ne csússzanak ki a kincsek a használhatósági zónából. Ez heti 1 epikust jelent!
Idézet: Ariel - 2012.07.28. 22:32:05
- két év veretlenség a normál bajnokin
kész
Idézet: Craslorg - 2012.10.30. 18:05:46
Már csak a sebgyogyó turbózását kéne kikapcsolhatóvá tenni és jelentősen nőne a használók száma...

Ezzel a játékvezetés nyíltan azt támogatná, hogy morálnövelésre használd a gyógyítást, ami igazán a scriptelőknek kedvezne.
Dátum: 2012.10.28. 13:27:16
A wiki szerkesztésével én is csak egyszer próbálkoztam, aztán gyorsan fel is hagytam vele, miután az általam javított marhaságok pár órán belül visszaállításra kerültek.
Dátum: 2012.10.27. 18:03:49
Idézet: Quellon - 2012.10.27. 10:42:48
Mivel minden horda minden erőforrást szeretne tuningolni ezért lenne egy természetes vagy megbeszélt forgás az erőforrások bónuszainak birtoklásában.
Ha viszont nem látod, hogy az egyes hordáknak éppen mekkorák az épületei, hanem csak nap végén derül ki, akkor máris nem egyszerű az egyezkedés...
Dátum: 2012.10.27. 18:01:33
Egyrészt sehol nem volt szó 10% bónuszról, másrészt minden horda csak egy épület bónuszát szerezheti meg naponta. Ráadásul hiába tud többet építeni az egyik horda a többinél, a birtoklás függvényében történő drágulás miatt egyre drágább lesz a kiszemelt épület.
Ha pedig a JV rakna be körforgó bónuszt, akkor megintcsak elvesztené az értelmét az egész, azaz hogy legyen hosszan építhető értelmes épület a játékban.

Idézet: Barbey - 2012.10.27. 12:15:02
A toplista közepén állok és nem vágyok más által kiharcolt bónuszokra, ami kell - kellet azért megküzdöttem.
Ezek szerint vagy nem vagy egyetlen szövetségnek sem tagja, vagy egytagú szövetségben vagy...
Dátum: 2012.10.26. 19:43:48
Idézet: Offsboy - 2012.10.26. 15:48:52
Engem még az érdekelne hová tűnt az esély a dukátitalok kiesésére. 240 győzelemből esett eddig 7. Előzőn azért sokszorosan jobban esett. És nem hiszem, hogy a peches szériára foghatnám, a szövetségből is jött visszajelzés ugyanilyen sikerszériára.

Nem is értem miért panaszkodsz, nekem 230 drakónból fele ennyi dukátital sem esett...
Dátum: 2012.10.26. 19:21:24
Idézet: Barbey - 2012.10.26. 09:36:40
Egy szövetségnek jobban összetartó ereje van a HT-hoz, arról nem is szólva, hogy akik birtokolják azok símán a lélekkútból felhúzzák a napi adagot (ht egyezmény)
A HT egyezmény pont annak az ékes példája, hogy a szövetségek együtt tudnak működni egymással, és nem csak szövetségen belül lehetséges egy közös célért hajtani.

Talán ha nem LE -ből épülne
Ha nem LE-ből épül akkor pont a célját veszíti el, azaz hogy legyenek értelmes bónuszt adó, hosszú időn át építhető épületek.

Viszont egy hónapos eventben szívesen tesztelném, aztán ha jó és a nagy többségnek tetszik akkor hajrá.
Az eventes tesztnek több buktatója is van. Az egyik, hogy amilyen tempóban készülnek az új eventek, és amennyi fejlesztési elmaradás van, fél éven belül tuti, hogy semmi sem lesz belőle. A másik, hogy az épületek hosszútávú hatása sem jön ki egy event alatt.
Dátum: 2012.10.25. 19:14:43
Idézet: Kocos - 2012.10.25. 11:07:01
Hat ezzel azert egyutt lehet elni.

Ezt nem vitatom, kérdés, hogy kell-e a játékba még egy értelmetlen dicsőség piramisa.

Az jutott eszembe, hogy a hatalom tornya mintájára készülhetne három új épület. Az egyik a vadászatra adna bónuszt, a másik portyára, a harmadik térkapura. A különbség a HT-hoz képest annyi lenne, hogy nem egy adott szövetség élvezné az épületbónuszt, hanem egy adott horda. Minden horda építené a saját épületét, tehát a hordán belül minden szövetség egy közös épületet húzna. Az épületek ugyan úgy visszabomlanának mint a HT, a költségek szintén növekednének a birtoklás függvényében. Így minden nap 4 horda versengene 3 épületért. Egy horda csak egy bónuszt kaphatna meg egy nap, ha több épületből is övé a legnagyobb, akkor csak a nagyobbikét kapja meg, a másik épületért a másik 3 horda marad versenyben.
Dátum: 2012.10.25. 08:01:32
A szintfüggés valóban megelőzi a bónusz elszállását, de rögtön generálja a drága vagy értelmetlen problémakört. Az épület drága lesz azoknak, akik nem tudják olyan gyorsan építeni, ahogy szintet lépnek, és értelmetlen azoknak, akik jóval nagyobbra tudnák húzni az épületet, mint amíg bónuszt ad. Így akinek drága, az lemarad a bónuszokról, aki meg bőven tudná építeni, kap egy második dicsőség piramisát.