Hozzászólások - Becksim
Dátum: 2013.09.05. 14:37:22
Portyalistából tudtam támadni, karlapról indítva viszont "nincs ilyen karakter" a válasz.
Dátum: 2013.09.05. 13:54:25
96 karival startolt el a V4.
Lassan itt az ideje kristály klónokat betenni, mert már 4. szinten hiányoznak a célpontok.
Lassan itt az ideje kristály klónokat betenni, mert már 4. szinten hiányoznak a célpontok.
Dátum: 2013.04.07. 19:56:44
Az őrtorony még mindig továbbépíthető 5. szint után is.
Ha tényleg 20 fős szövetségeket akartok, akkor javítsátok már ki...
Ha tényleg 20 fős szövetségeket akartok, akkor javítsátok már ki...
Dátum: 2013.04.06. 17:37:33
Nem tudom, hogy jelezte-e már valaki, de V4-en az új, 20 fős szabály ellenére az őrtorony jelenleg is tovább építhető 5 szintről.
Gyorsan meg kéne javítani, mielőtt egy szöviben egyszercsak 21 kari lesz, mert onnantól már kicsit nehezebben korrigálható az ügy.
Gyorsan meg kéne javítani, mielőtt egy szöviben egyszercsak 21 kari lesz, mert onnantól már kicsit nehezebben korrigálható az ügy.
Dátum: 2013.04.04. 15:33:35
Pontos leírtad, hogy mi a helyzet.
V4 speciális eset, nehezen fordulhat az elő, hogy 13. szinten felvesznek egy szövibe ahol mondjuk van már 3-4 25. szintű kari, aki már felhúzott ezt-azt, nekem csak a kúttal kell megküzdenem, és oké vagyok. itt nagyjából együtt halad mindenki, és az elején muszáj agresszívan szakizni, különben a végén hoppon maradsz.
(Ez az Lgy kiváltás nagyon kellett, köszönjük.)
V4 speciális eset, nehezen fordulhat az elő, hogy 13. szinten felvesznek egy szövibe ahol mondjuk van már 3-4 25. szintű kari, aki már felhúzott ezt-azt, nekem csak a kúttal kell megküzdenem, és oké vagyok. itt nagyjából együtt halad mindenki, és az elején muszáj agresszívan szakizni, különben a végén hoppon maradsz.
(Ez az Lgy kiváltás nagyon kellett, köszönjük.)
Dátum: 2013.04.03. 14:02:53
V4 feladatokkal kapcsolatban:
Szerintem a 10. szint kevés (legalábbis v4-en), nekem most 14. szinten ugyanolyan probléma a kristályosító és az aréna is, és szerintem a legtöbb játékosnak 20. szinten is probléma lesz. (rendben, hogy most végig lesz lehetőség, de ezt már a jövőre nézve írom) Az idomíts be 3 állatot pedig végig problémás lesz, mert szerintem v4-en mindenki (logikusan) max 1-3 állatot idomít be az egész szerver folyamán, nem szintenként hármat. E helyett jobb lenne valami állatelfogós feladatot betenni.
Másrészt pedig az LGY költséget nagyon óvatosan kell meghatározni, mert kis szinteken a kalandok is borzasztó kevés LGY-t adnak.
Szerintem a 10. szint kevés (legalábbis v4-en), nekem most 14. szinten ugyanolyan probléma a kristályosító és az aréna is, és szerintem a legtöbb játékosnak 20. szinten is probléma lesz. (rendben, hogy most végig lesz lehetőség, de ezt már a jövőre nézve írom) Az idomíts be 3 állatot pedig végig problémás lesz, mert szerintem v4-en mindenki (logikusan) max 1-3 állatot idomít be az egész szerver folyamán, nem szintenként hármat. E helyett jobb lenne valami állatelfogós feladatot betenni.
Másrészt pedig az LGY költséget nagyon óvatosan kell meghatározni, mert kis szinteken a kalandok is borzasztó kevés LGY-t adnak.
14. szinten megint bekaptam a kristályosítót, a 3 idomítást és az arénát. És még kb 30-40 szint van hátra a végéig. Ki sem merem számolni, mennyi kő.
Félreértesz.
Én 13. szintű vagyok, és eddig az összes feladatot kiváltottam kőért ami teljesíthetetlen volt, és eddigi összes szerveremen végig prémként toltam, kutat sütöttem, stb, szóval nem vádolhatsz azzal hogy "nem fizetek valamilyen szinten".
Nem is ezzel van a baj, hanem az arányokkal.
Ha már szinte korlátlanul lehet pénzért Lét és TP vásárolni, (mert a feladatokkal most v4-en ez a helyzet), akkor a játékot "végzetúr" helyett "ki költ többet"-nek is hívhatjuk, és elveszik a lényeg. Gondolom nem véletlen van időkorlátja a kút kisütésnek is. Nem a költés a baj, hanem a költés nélkül MEGOLDHATALAN, de pénzzel KORLÁT NÉLKÜL kiváltható, nagy előnyt adó feladatok.
(és mindezt kizárólag V4-el kapcsolatban mondom!)
Én 13. szintű vagyok, és eddig az összes feladatot kiváltottam kőért ami teljesíthetetlen volt, és eddigi összes szerveremen végig prémként toltam, kutat sütöttem, stb, szóval nem vádolhatsz azzal hogy "nem fizetek valamilyen szinten".
Nem is ezzel van a baj, hanem az arányokkal.
Ha már szinte korlátlanul lehet pénzért Lét és TP vásárolni, (mert a feladatokkal most v4-en ez a helyzet), akkor a játékot "végzetúr" helyett "ki költ többet"-nek is hívhatjuk, és elveszik a lényeg. Gondolom nem véletlen van időkorlátja a kút kisütésnek is. Nem a költés a baj, hanem a költés nélkül MEGOLDHATALAN, de pénzzel KORLÁT NÉLKÜL kiváltható, nagy előnyt adó feladatok.
(és mindezt kizárólag V4-el kapcsolatban mondom!)
Sziasztok.
Egyre inkább úgy érzem, hogy V4-en komoly gáz van a feladatokkal.
Az egy dolog, hogy egy csomó nem "v4 kompatibilis", ilyen sebesség mellett nem teljesíthető, másrészt mivel szinte korlátlanul kiválthatóak, gyakorlatilag olyan, mintha szinte időkorlát nélkül lehetne kőért lét és TP venni. Aki megengedheti, brutál előnybe kerül a többiekhez képest, szerintem ez nem lehet cél, és gondolom nem is volt célja a JV-nek. (Hiszen ilyen filozófia alapján naponta lehetne mondjuk kutat sütögetni)
A dekrétumok korlátozása lehet egy megoldás, de akkor párhuzamosan a feladatok V4-hez szabása is szükséges lenne, hogy ne sújtson senkit a random sorozatban teljesíthetetlen feladatsorokkal.
A másik (szerintem most a jobbik) megoldás az lehet, hogy egy bizonyos szint felett V4-en megszűnnek a feladatok, egységesen minden karinak. (most 13. szinten járunk, tehát lehetne mondjuk 15. vagy 20. szinttől.)
Egyre inkább úgy érzem, hogy V4-en komoly gáz van a feladatokkal.
Az egy dolog, hogy egy csomó nem "v4 kompatibilis", ilyen sebesség mellett nem teljesíthető, másrészt mivel szinte korlátlanul kiválthatóak, gyakorlatilag olyan, mintha szinte időkorlát nélkül lehetne kőért lét és TP venni. Aki megengedheti, brutál előnybe kerül a többiekhez képest, szerintem ez nem lehet cél, és gondolom nem is volt célja a JV-nek. (Hiszen ilyen filozófia alapján naponta lehetne mondjuk kutat sütögetni)
A dekrétumok korlátozása lehet egy megoldás, de akkor párhuzamosan a feladatok V4-hez szabása is szükséges lenne, hogy ne sújtson senkit a random sorozatban teljesíthetetlen feladatsorokkal.
A másik (szerintem most a jobbik) megoldás az lehet, hogy egy bizonyos szint felett V4-en megszűnnek a feladatok, egységesen minden karinak. (most 13. szinten járunk, tehát lehetne mondjuk 15. vagy 20. szinttől.)
Dátum: 2013.03.29. 15:43:37
Biztosra megyek, itallal is az elérhető leggyengébbet választom. De úgy is volt, hogy 3 italos körből 2 bukó lett.
Dátum: 2013.03.29. 14:35:02
Én eddig olyan 10 körül nyomtam el, és ugyanolyan random győzök vagy kapok ki, mintha nem is ittam volna. Persze lehet, hogy extrém pech, azért is jó, ha minél többen írnak tapasztalatokat róla.
Dátum: 2013.03.29. 14:24:15
A mostani v4-es tapasztalatok alapján úgy tűnik, hogy az őrjöngés itala nem, vagy legalábbis nem megfelelően működik alacsony szinteken.
Szerintem V4-en a "tölts LÉ-t a kútba" feladatot "tölts vagy építs be LÉ-t a kútba"-ra kellene módosítani, különben csak értelmetlen ki-be ugrálások tömkelegét fogja generálni ez a misszió.
Dátum: 2013.03.25. 17:25:35
Nem kell új e-mail cím.
Nekem úgy sikerült, hogy beírtam a címsorba az URL-t: vilag4.vegzetur.hu
Itt aztán reg, gyors reg, e-mailhoz beírod a régi (értesítési) e-mailt, aztán a passt, alulra pedig a jelenlegi belépési user-t
Ha jól ment, akkor ugyanahhoz az userhez fog tartozni a v4-es kari, mint a többi régi (itt a fórumon is meg fog jelenni a "karaktereid" között) Így majd a medált és a köveket is át tudod majd adni régi lassú világos karinak.
Azért azt fenntartom, hogy nem sikerült valami jóra ez az új reg. rendszer, egyértelműnek kéne lenni, hogy egy kezdőnek is úgy menjen, mint a karikacsapás.
Nekem úgy sikerült, hogy beírtam a címsorba az URL-t: vilag4.vegzetur.hu
Itt aztán reg, gyors reg, e-mailhoz beírod a régi (értesítési) e-mailt, aztán a passt, alulra pedig a jelenlegi belépési user-t
Ha jól ment, akkor ugyanahhoz az userhez fog tartozni a v4-es kari, mint a többi régi (itt a fórumon is meg fog jelenni a "karaktereid" között) Így majd a medált és a köveket is át tudod majd adni régi lassú világos karinak.
Azért azt fenntartom, hogy nem sikerült valami jóra ez az új reg. rendszer, egyértelműnek kéne lenni, hogy egy kezdőnek is úgy menjen, mint a karikacsapás.
Dátum: 2013.03.25. 15:25:43
Látom a Familiárisok is meg lettek emelve 250 dénárra, pedig azokkal nem lehetett trükközni, csak a négyesre szólnak (ráadásul véges ideig)
Én úgy gondolom, az lenne a fair, ha az állatkák maradnának 100 kőért, ahogy eredetileg voltak...
Én úgy gondolom, az lenne a fair, ha az állatkák maradnának 100 kőért, ahogy eredetileg voltak...
Dátum: 2013.03.25. 12:00:22
Még a v4-hez annyit, hogy az új regisztrációs rendszer is teremtett némi zavart az erőben, ennél sokkal gördülékenyebbnek, és egyértelműbbnek kéne lennie a gyors regisztrációnak.
Dátum: 2013.03.25. 11:30:00
Jah, este már epikütés is lesz!
(legjobb lenne még most melegében újraindítani a szervert)
(legjobb lenne még most melegében újraindítani a szervert)
Dátum: 2013.03.20. 20:50:27
Nem most merült fel.
Novemberben vetettem fel először:
"Re: Várható fejlesztések (2012.nov. taliról)
39. hozzászólás - 2012.11.26. 18:29:31
Inkább kiegészítő célok lehetnének, amivel megkevernénk az állóvizet. Mondjuk az a szövi is kap medált, amelyik a legtöbb győzelmet aratja. Akkor kis létszámú harci szöviknek is lenne sanszuk, és rendesen bele tudnának piszkálni a nagyok dolgába, ahol a sok harmatos építő könnyű célpontot ad. "
Novemberben vetettem fel először:
"Re: Várható fejlesztések (2012.nov. taliról)
39. hozzászólás - 2012.11.26. 18:29:31
Inkább kiegészítő célok lehetnének, amivel megkevernénk az állóvizet. Mondjuk az a szövi is kap medált, amelyik a legtöbb győzelmet aratja. Akkor kis létszámú harci szöviknek is lenne sanszuk, és rendesen bele tudnának piszkálni a nagyok dolgába, ahol a sok harmatos építő könnyű célpontot ad. "
Dátum: 2013.03.20. 20:45:22
" Olyan kevesen játszanak ott hogy az egyenesen lehangoló. "
Emlékeim szerint utolsó szövis v4-en több kari volt, mint a legutóbbi hatvanason. Minden egyes szerveren egyre kevesebben vannak, abszolút nem jelent már újdonságot a magasabb kezdőszint (a karakterszámok legalábbis ezt mutatják) Ezért lenne szükség valamiféle új győzelmi célra, ami más játékstílust is jutalmaz.
Emlékeim szerint utolsó szövis v4-en több kari volt, mint a legutóbbi hatvanason. Minden egyes szerveren egyre kevesebben vannak, abszolút nem jelent már újdonságot a magasabb kezdőszint (a karakterszámok legalábbis ezt mutatják) Ezért lenne szükség valamiféle új győzelmi célra, ami más játékstílust is jutalmaz.
Dátum: 2013.03.20. 20:14:09
Szerintem direkt jó, hogy nulláról indul. Unalmas lenne mindig 60-ról.
Továbbra is azt javaslom, hogy a "klasszikus" verseny mellett még egy szövi is kapjon díjat, az, amelyik a legtöbb háborút nyeri. Ez tuti nem lesz ugyan az a szövi, mint a másik győztes, mert oda kell egy rakás építő. Valamint jó eséllyel egy kisebb létszámú szövi lesz (10-12 elit emberrel) mert a több kari több támadási felületet nyújt, ami elhúzhatja a háborúkat. Tehát maradna a nagyjából 35 fős jutalmazás. Külön programozást sem igen igényelne egy ilyen szabály.
Viszont megkeverné rendesen az állóvizet, és az agresszívebb játékot kedvelőknek is lenne motiváció.
Továbbra is azt javaslom, hogy a "klasszikus" verseny mellett még egy szövi is kapjon díjat, az, amelyik a legtöbb háborút nyeri. Ez tuti nem lesz ugyan az a szövi, mint a másik győztes, mert oda kell egy rakás építő. Valamint jó eséllyel egy kisebb létszámú szövi lesz (10-12 elit emberrel) mert a több kari több támadási felületet nyújt, ami elhúzhatja a háborúkat. Tehát maradna a nagyjából 35 fős jutalmazás. Külön programozást sem igen igényelne egy ilyen szabály.
Viszont megkeverné rendesen az állóvizet, és az agresszívebb játékot kedvelőknek is lenne motiváció.