Üdv az új játékosoknak!
Bár nem könnyítitek meg az életem... Az elmúlt másfél évem arra ment rá, hogy olyan helyre lavírozzam magam, hogy a lehető legkevesebbszer támadjon a környezetem, révén, hogy a portyázásaim én is csak a kabítós küldetésekre korlátoztam egy fél éve. Erre tele lett a környezetem olyan "lufi" karakterekkel, akiknek kell max. két hónap, hogy a nyugalmas életem felbolygassák.
Hozzászólások - Impopo
Dátum: 2010.07.09. 09:21:59
Dátum: 2010.06.15. 02:46:37
Lehet tudni már valamit arról, hogy milyen szakértelmek kerültek be az állatok részére?
Dátum: 2010.06.13. 00:33:31
köszi a válaszokat
Dátum: 2010.06.12. 21:54:24
Tudja valaki, hogy a tudás kulcsok kb. mikorra kerülnek be?
Dátum: 2010.06.09. 14:02:53
Az lenne a kérdésem, hogy a gyorsítás miatt én jelenleg 2 csp-hez egy kérdést kapok, így csak egyet is kategorizálok. Ezek szerint ha jól is sorolnám be, akkor is csak 1-nek számít, vagy a kategorizálás is kettőnek számít? Mert ezek szerint akkor nekem 500 csp-t kell ellőnöm jó kategorizálással, hogy hozzájussak egy kvízmedálhoz?
Dátum: 2010.05.11. 08:08:44
Ezen változtatni, ez az én én rövidtávú célom!
Dátum: 2010.05.10. 13:29:39
Kíváncsi leszek mennyire extrém módon kell elsodródni egy közelharci karakternek a varázslattól, hogy lehessen olyan eredményes mint egy átlag varázsló.
Egy hónap még a következő bajnokiig, addig mindent maradék dolgot felteszek egyetlen lapra.
Ha sikerül megdöntenem az egyen karakterek uralmát akkor folytatom a játékot. Rövid távú cél de már csak ez van. Adtam magamnak rá még egy hónapot, de csak azért, mert már nem jártam tőle messze a legutóbb.
Egy hónap még a következő bajnokiig, addig mindent maradék dolgot felteszek egyetlen lapra.
Ha sikerül megdöntenem az egyen karakterek uralmát akkor folytatom a játékot. Rövid távú cél de már csak ez van. Adtam magamnak rá még egy hónapot, de csak azért, mert már nem jártam tőle messze a legutóbb.
Dátum: 2010.05.10. 13:21:01
A random istenség mindig nagy úr. Lásd a mostani bajnokimat. Ismét döntőztem mint már sokadszot. A tükörkémemmel álltam harcban, ő varázsló, én a közelharcra mentem rá. Természetesen esélyem sem volt a varázslatot behozni, mint ezt már annyiszor és annyi helyen elprédikálta mindenki. De annyira jártam hozzá közel, hogy még egy hónapig ne adjam fel a játékot.
Dátum: 2010.05.06. 22:40:02
mod. megvan a válasz.
Dátum: 2010.05.05. 11:27:32
Idézet: Birka - 2010.05.05. 10:39:53
Miért 5? igazság szerint csak a hasamra ütöttem, nem tudom mi lenne optimális. De egy nap egy elvetemültebb tömő legalább 10 órát játszik, legalábbis 10 támadást biztos indít arra, akit kiszúrt magának ez annak a fele. Ha kevesebbet mondok akkor az egyik félnek kedvezek, ha többet, akkor a másiknak. Amolyan arany középútnak tűnt.
Tény, hogy a TP erőforrás, csak sok szempontból lehet nézni és bárki belemagyarázhatja a saját verzióját, hogy miért jó, és miért nem.
Idézet: Mortu - 2010.05.05. 10:54:04
Egyrészt ez nem általános, másrészt meg nem háborúznak csak a kristállyal, akkor meg miért fáj?
Ötlet nem rossz, csak miért éppen 5?
Miklós szerint a TP jó dolog, aki TP fóbiában szenved azt gyógyítani kell még több TP-vel
Miklós szerint a TP jó dolog, aki TP fóbiában szenved azt gyógyítani kell még több TP-vel
Miért 5? igazság szerint csak a hasamra ütöttem, nem tudom mi lenne optimális. De egy nap egy elvetemültebb tömő legalább 10 órát játszik, legalábbis 10 támadást biztos indít arra, akit kiszúrt magának ez annak a fele. Ha kevesebbet mondok akkor az egyik félnek kedvezek, ha többet, akkor a másiknak. Amolyan arany középútnak tűnt.
Tény, hogy a TP erőforrás, csak sok szempontból lehet nézni és bárki belemagyarázhatja a saját verzióját, hogy miért jó, és miért nem.
Idézet: Mortu - 2010.05.05. 10:54:04
Ennyi erővel azt is büntetni kellene, hogy V3-on a TOP szövetségek egyfős fantomszövetségekkel rontják a győzelem-vereség arányukat.
Egyrészt ez nem általános, másrészt meg nem háborúznak csak a kristállyal, akkor meg miért fáj?
Dátum: 2010.05.05. 09:48:58
Kedves TP tömővel kellett a napokban szembesülnünk, amire sajnos nem találtunk megoldást. Természetesen próbáltuk agresszorként felelni a helyzetre de minden maradt a régiben. Nálunk csak 3 embert érintett, de ők 800-1000 közötti TP kaptak egyetlen karaktertől 24 óra leforgása alatt. Korábban is ennyit kaptak -ez ment kb 2 hétig- aztán hadat üzentünk, és szerencsére így is csak óránként tudott/tudtak rajtuk kenődni. Ez a probléma nincs megoldva egyenlőre úgy érzem.
Az én javaslatom kifejezetten a V3 békésebb világra szólna, mert itt a napi 1000TP plusz egy pók "jellegű" karaktert is rosszul érint, nem tudja feljavítani egy szerencsésebb portyával a napi szerzett LE/TP arányát. A többi világban a TP osztás komoly taktikai fegyerként lehet felhasználni, de a V3-on mivel nincs lehetőség a kiesett LE-t pótolni semmilyen körülmények között, ezért csak romboló hatású. A következő javaslattal élnék kifejezetten a V3-ra vonatkoztatva, de úgy gondolom, hogy kisebb átalakítással a többi világra is be lehetne vezetni:
Ugyanarra a végzetúrra csak 5-ször lehet támadni 24 óra alatt, abban az esetben, ha a csaták egymást követően mind vesztes csaták.
5. vesztes csata után, ha hatodszor is kenődni akarna kiírhatná a rendszer pl.:
Nincs értelme megtámadnod a karaktert, mert ma szembetűnően erősebb volt mint te.
Vagyis ha valaki taktikából akar tömni, akkor kenődik 4-szer, ötödjére győznie kell, hogy megint tudjon kenődni 4-et. Ez leredukálná a lehetetlenül gyenge karaktereknek a túlzott TP ajándékozását, de nem is szünteti meg azt. A Taktikus, erős karakterektől pedig nem venné el.
A többi világon a szintjükhöz képest 5x erősebb pókok ellen nem nyújtana védelmet, sem hasznos segítséget, de a békés világra ideális lenne.
Az én javaslatom kifejezetten a V3 békésebb világra szólna, mert itt a napi 1000TP plusz egy pók "jellegű" karaktert is rosszul érint, nem tudja feljavítani egy szerencsésebb portyával a napi szerzett LE/TP arányát. A többi világban a TP osztás komoly taktikai fegyerként lehet felhasználni, de a V3-on mivel nincs lehetőség a kiesett LE-t pótolni semmilyen körülmények között, ezért csak romboló hatású. A következő javaslattal élnék kifejezetten a V3-ra vonatkoztatva, de úgy gondolom, hogy kisebb átalakítással a többi világra is be lehetne vezetni:
Ugyanarra a végzetúrra csak 5-ször lehet támadni 24 óra alatt, abban az esetben, ha a csaták egymást követően mind vesztes csaták.
5. vesztes csata után, ha hatodszor is kenődni akarna kiírhatná a rendszer pl.:
Nincs értelme megtámadnod a karaktert, mert ma szembetűnően erősebb volt mint te.
Vagyis ha valaki taktikából akar tömni, akkor kenődik 4-szer, ötödjére győznie kell, hogy megint tudjon kenődni 4-et. Ez leredukálná a lehetetlenül gyenge karaktereknek a túlzott TP ajándékozását, de nem is szünteti meg azt. A Taktikus, erős karakterektől pedig nem venné el.
A többi világon a szintjükhöz képest 5x erősebb pókok ellen nem nyújtana védelmet, sem hasznos segítséget, de a békés világra ideális lenne.
Dátum: 2010.04.20. 09:43:16
Én meg dolgozom, és ezt az összeget elfüstöltem egy nap alatt amikor dohányoztam. Viszont leszoktam, és ha úgy nézem a végzeturat mint káros szenvedélyt, még mindig olcsóbb mint dohányozni.
Dátum: 2010.04.20. 08:34:09
Nekem telefonról egyszerűen mesésen leegyszerűsödött az öltözés, állat nevelés, vadászatról+sajtolásról meg ne is beszéljünk.
10 Pont a fejlesztőknek!
10 Pont a fejlesztőknek!
Dátum: 2010.04.19. 19:48:29
Arról nem én tehetek, hogy ez így jött ki. A kronokompot még nem maxoltam ki, de azért az jól jön a térkapunál és minden más turbó váltásnál. De meg kell hagyni, hogy azért nem rossz hogy nem kell majd őskövet költeni ha gyorsan akarom üríteni a tárat, pláne nem kell várakozni, hogy újra használhassam a sajtolást, és nyugodtan hagyhatom futni órákig a vadászatot anélkül hogy foglalkozni kellene különösebben vele. Én ennek őszintén örülök.
Dátum: 2010.04.19. 19:29:41
Ha ez tényleg így marad, akkor ez a játékosoknak őskő spórolás, mert az 50 őskő relatíve rövid úton megtérül. klegoptimálisabb esetben 120 sajtoláson visszajön az ára. Ráadásul a sajtolást sem kell feljebb vinni 60-nál magasabbra, + nem kell várni 5 perceket a sajtolásra Aki pedig nem fejlesztette ki a kronokompenzációt és nem is tervezi, az megspórolja a szaki árát is.
Dátum: 2010.04.19. 18:41:47
Tetszik az elgondolásod, csak ez nem lenne üzlet a behonak.
Alaphangon kronokomp nélkül ezt a dolgot feltételezve, hogy 10 állatot teszel a raktárba 3 + 2/3 kavicsból oldod meg. De ugye ezt inkább bontsuk két részletre mert általában senkinek nem fér el egyszerre 10 állat, így lesz 4 + 1/3 kavics.
Ha a rendszer az én feltételezésem szerint működik kényelmi funkcióban, akkor ez a költség alkalomadtán több mint duplájára nő. Ez üzlet.
Ha a rendszer nem venne el erőforrást, akkor az 50 őskő ajándék lenne a játékosoknak és nem költség.
Alaphangon kronokomp nélkül ezt a dolgot feltételezve, hogy 10 állatot teszel a raktárba 3 + 2/3 kavicsból oldod meg. De ugye ezt inkább bontsuk két részletre mert általában senkinek nem fér el egyszerre 10 állat, így lesz 4 + 1/3 kavics.
Ha a rendszer az én feltételezésem szerint működik kényelmi funkcióban, akkor ez a költség alkalomadtán több mint duplájára nő. Ez üzlet.
Ha a rendszer nem venne el erőforrást, akkor az 50 őskő ajándék lenne a játékosoknak és nem költség.
Dátum: 2010.04.19. 18:28:04
Lehet nem jó helyen tettem fel kérdéseimat, ezért ide is berakom.
Felmerült egy-két további kérdés bennem az engem leginkább izgalomba hozó kényelmi funkcióról, az automatikus sajtolásról.
Addig stimm, hogy a rendszer megturbózva a sajtolást kikészíti a prémet az asztalra, de a vadászat folytatódik.
Utána a turbó vissza is kerül a spektrálisra?
Ha visszakerül az kapásból 1/3-ad kavics?
Ha iszonyat mákos vagyok és befogok egymás után 10 állatot akkor ezt tízszer csinálja meg a rendszer? Magyarán elkölt automatikusan 9 + 2/3 őskövet és 10*tudatturbóVP költséget? Vagy CSP-vel számolva 29 CSP-t?
Ha valaki feltolta a kronokompenzációt 5-el a max fölé, az 5 percenként tudja használni a térkaput, a turbót, a sajtolást. De a rendszer elkölthet egy raklap erőforrást/kavicsot, csak azért, mert valaki szerencsés és egymás után fogja be az állatokat és ugye így az 5 perces határon belül kell pakolgatni a turbót, és aktiválni az újra sajtolást?
Időközben megkaptam a választ, köszi.
Felmerült egy-két további kérdés bennem az engem leginkább izgalomba hozó kényelmi funkcióról, az automatikus sajtolásról.
Addig stimm, hogy a rendszer megturbózva a sajtolást kikészíti a prémet az asztalra, de a vadászat folytatódik.
Utána a turbó vissza is kerül a spektrálisra?
Ha visszakerül az kapásból 1/3-ad kavics?
Ha iszonyat mákos vagyok és befogok egymás után 10 állatot akkor ezt tízszer csinálja meg a rendszer? Magyarán elkölt automatikusan 9 + 2/3 őskövet és 10*tudatturbóVP költséget? Vagy CSP-vel számolva 29 CSP-t?
Ha valaki feltolta a kronokompenzációt 5-el a max fölé, az 5 percenként tudja használni a térkaput, a turbót, a sajtolást. De a rendszer elkölthet egy raklap erőforrást/kavicsot, csak azért, mert valaki szerencsés és egymás után fogja be az állatokat és ugye így az 5 perces határon belül kell pakolgatni a turbót, és aktiválni az újra sajtolást?
Időközben megkaptam a választ, köszi.
Dátum: 2010.04.19. 17:53:15
Felmerült azért egy két további kérdés bennem az engem leginkább izgalomba hozó kényelmi funkcióról, az automatikus sajtolásról.
Addig stimm, hogy a rendszer megturbózva a sajtolást kikészíti a prémet az asztalra, de a vadászat folytatódik.
Utána a turbó vissza is kerül a spektrálisra?
Ha visszakerül az kapásból 1/3-ad kavics?
Ha befogok egymás után 10 állatot akkor ezt tízszer csinálja meg a rendszer? Elkölt automatikusan 9 + 2/3 őskövet és 10*tudatturbóVP költséget? Vagy CSP-vel számolva 29 CSP-t?
Ha valaki feltolta a kronokompenzációt 5-el a max fölé, az 5 percenként tudja használni a térkaput, a turbót, a sajtolást. De a rendszer elkölthet egy raklap erőforrást/kavicsot, csak azért, mert egymás után fogtad be az állatokat és ugye így az 5 perces határon belül kell pakolgatni a turbót, és aktiválni az újra sajtolást?
Addig stimm, hogy a rendszer megturbózva a sajtolást kikészíti a prémet az asztalra, de a vadászat folytatódik.
Utána a turbó vissza is kerül a spektrálisra?
Ha visszakerül az kapásból 1/3-ad kavics?
Ha befogok egymás után 10 állatot akkor ezt tízszer csinálja meg a rendszer? Elkölt automatikusan 9 + 2/3 őskövet és 10*tudatturbóVP költséget? Vagy CSP-vel számolva 29 CSP-t?
Ha valaki feltolta a kronokompenzációt 5-el a max fölé, az 5 percenként tudja használni a térkaput, a turbót, a sajtolást. De a rendszer elkölthet egy raklap erőforrást/kavicsot, csak azért, mert egymás után fogtad be az állatokat és ugye így az 5 perces határon belül kell pakolgatni a turbót, és aktiválni az újra sajtolást?
Dátum: 2010.04.17. 10:05:45
Persze hogy nincs. Nem véletlenül papolok erről már egy fél éve. Csak süket fülekre talál a dolog.
De lenne egy kérdésem is. A térkapuban nem működik a lélekszívás? Összesen elszívtam 843 LE-t, jutalmam 1495 LE. Most akkor mi van?
De lenne egy kérdésem is. A térkapuban nem működik a lélekszívás? Összesen elszívtam 843 LE-t, jutalmam 1495 LE. Most akkor mi van?
Dátum: 2010.04.16. 15:10:37
Az aukciós házban van egy tétel, a kőműves kanál amire kíváncsi lennék.
Minden, építésre költött lélekenergiád +20%-kot számít - ez most a szerencse fejlesztésébe is beleszámít, vagy azt nem érinti, csak szimplán mint az építés szaki működik?
Minden, építésre költött lélekenergiád +20%-kot számít - ez most a szerencse fejlesztésébe is beleszámít, vagy azt nem érinti, csak szimplán mint az építés szaki működik?