Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345
Szerző
Topic neve: Tavaszi vásár (2016)
közkedveltBuildermannFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Tavaszi vásár (2016)
81. hozzászólás - 2016.04.03. 10:30:45 (Válasz mist #80 hozzászólására.)
Idézet: mist - 2016.04.02. 14:19:00
Nem nagyon kellenek analógiák és példák.
Aki írt az ÜSZ-re, és az ott kapott "nem tudjuk még" választ nemnek értelmezte, saját magát tévesztette meg.
Ha netán ezt a fals infót kivitte a szövije fórumára, netán ide is kiírta, másokat tévesztett meg (és ezt nem kéne Miklósékra kenni).
Aki elhitte ezt az infót, és emiatt nem várt 1-2 hetet, azt bizony megtévesztették, de nem a szolgáltató, tehát nem nagyon reális a kárigény a szolgáltató felé.
Aki egyértelmű nemet kapott a kérdésre válaszul, az jogosan várhatja el, hogy kárpótolják. Úgy emlékszem, erre el is hangzott az ígéret.
Játékos oldalról irreális elvárás és követelés a kompenzálás félreértelmezés, illetve "azt hallottam, hogy nem lesz, ezért befizettem" indoklás miatt. Emiatt kár is az asztalt csapkodni.
Ettől függetlenül:
Szolgáltatói oldalról viszont jócskán van mit javítani a kommunikáció milyenségén és a megfelelő információk megosztásán. Kis odafigyeléssel megelőzhető lett volna ez a mostani helyzet, és mindent el kell követniük azért, hogy ezt a jövőben kiküszöböljék. Jobb elkerülni a félreértéseket, mint utólag megpróbálni megmagyarázni.

Tudom, hogy könnyebb a másik oldalt hibáztatni, de talán le lehetne zárni ezt az ügyet a többség megelégedésére, ha minden érintett magába nézne, és átgondolná a helyzetet; illetve megvizsgálná azt a másik szemszögéből.
Jó lenne újra magával a játékkal foglalkozni, és jó lenne, ha ebben mindkét oldalról minél többen partnerek lennének.



Minimalis tajekozodas erosen javallott ilyen jellegu hozzaszolas megirasa elott. Egyetlen olyan jatekos van -akit Miklos okosan konkretan ki is emelt- aki `nem tudjuk meg' valaszt kapott. Mellekesen kulso forumon az illeto nem szolt hozza, hanem szovetsegi forumon, amit korlatozottan olvasnak. Ellenben azok kozul tobben is jeleztek itt kulso forumon, akik konkret nem lesz valaszt kaptak. Szepen vissza lehet kovetni. Mint ahogy a szolgaltato kommunikaciojat is. Eltero valaszok az usz-tol, melyek kozott ki tudja hanybol szerepel (gondolom nem keves) egy `nem tudjuk meg' valaszt kapott szemben tobb `nem lesz' valasszal. A `nem lesz' valasz nyilvanosan megjelenik kulso forumon, a `nem tudjuk meg' ellenben nem. Kulso forumon az is olvassa, aki `nem tudjuk meg' valaszt kapott. Jon a bejelentes, borul a bili. Ezt kovetoen az usz valasza, hogy `mindenkinek az lett informaciokent kiadva, hogy majd aprilisban lesz'. Miklos meg ugyanazon a napon kiragadja az eddig ismert egyetlen peldat, ami szinten ellentmond a `majd aprilisban lesz` valasszal.
Ezekhez meg vegyuk hozza a kovetkezot.
A ceg usz-politikaja egy adott temaval kapcsolatban, hogy ne irjon mindenki ugyanabban a temaban, eleg ha 1-2 jatekos megteszi, utana lehet terjeszteni az informaciot szelesebb retegekben. Ha koveted a forumont, Miklos hsz-ei vagy usz-en adott valaszai kozott tobbszor talalkozni fogsz vele.

Mindezek utan kegyesen felajanlja a kompenzaciot annak az x embernek, akik usz-en megkerdeztek es nemleges valaszt kaptak. Ezek utan irod azt, hogy a jatekosok hibaja, nem a szolgaltatoe. Ilyen velemenyt tenykent megallapitanai igen eros ferdites a fenti valos tortenes alapja. Feltetelezem ezek az elozmenyek kimaradtak mielott megirtad volna a hozzaszolasod.


Ami talan sokakat megdobbent majd, es sajnos ravilagit a tneyre, hogy nem a fejlodes iranyaba halad az ilyesfajta helyzetek kezelese az a kovetkezo pelda, amikor egy az egyben ugyanez az eset tortent mint most. Ime az akkori reakcio, forumos kozjatek es megmagyarazas nelkul.:

2014. Oct. 18. 17:23Buildermann
Szia,

Teves informacio miatt a befizetesi akcio kezdete elott vettem oskoveket, igy lemaradtam az erte jaro ajandekcsomagrol: JV altal megerositesre kerult korabban, hogy novemberig nem lesz akcio. Ennek hatasara vettem koveket a kulso forumon tortnet bejelentes elott nem sokkal:
Tegnap, 15:22 Sikeresen befizettél PayPal-al 5200 forintot, ez 350 őskövet jelent. (pluszban még 350 kiégett ősköved változott át igazi őskővé.) Köszönjük!
A korulmenyeket figyelembe veve azt kerem, keruljon beirasra/valljon atvehetove a fenti osszeghez tartozo jutalomcsomag karakterem szamara (Thomas Buildermann, 47126 - V5).
Az intezkedest elore is koszonom.

Udv,
Balazs
2014. Oct. 20. 11:24István
Szia.

Utólag is elnézést kérek a félretájékoztatásért. Hetekkel ezelőtt, amikor futott a szüreti event, Miklóst megkérdeztem, lesz-e a közeljövőben befizetési akció (egy játékos kérdezte). Miklós azt válaszolta, hogy nem lesz, legközelebb a Találkozónál lesz befizetési akció. Én ennek megfelelően válaszoltam a játékosok ezen kérdésére. Úgy tűnik, Miklós menet közben meggondolta magát, és mégis beszúrt egy akciót, amiről sajnos engem elfelejtett tájékoztatni.

Természetesen beirtam a befizetésed után járó ajándékokat:
2 lelakatolt ládikó, 2 torta, 1 templomi pálca, 2 kisebb térkapu stimulátor, +2 IQ, 10 sorsjegy, 12 kisebb vadászzsákmány, 1 barátság kristály

További jó játékot!

Dikó István
Végzetúr Játékvezető


vs

2016. Mar. 31. 17:34Buildermann
Szia,

Ket javaslatom van, az egyik a mostani befizetesi akcioval kapcsolatban, a masik pedig altalaban a befizetesi akciokkal.

A befizetes melle jar himes tojas is, a befizetes 04 11-ig lehetseges, viszont a tojasok bevaltasa mar korabban lejar. Javaslom legyen ez kitolva 11-ig, kulonben a befizetes melle jaro ajandekok egy resze a jatekosok egy retegenek a szamara 1 evig hasznalhatatlanok lesznek.
A masik az a tajekoztatas. Nem egy ismerosom kerdezte meg toletek usz-en, varhato-e befizetesi es/vagy vasarlasi akcio Husvet kornyeken. Kivetel nelkul azt a valaszt kaptak, hogy nem, mert nem reg volt a legutobbi. Ehhez kepest beraktok mindket lehetosegbol 1 hetre ra. Szerintem -es szinte kivetel nelkul minden mas jatekos szerint- ez igen pofatlan (mar bocsanat)hozzaallas es cselekedet. Nem eloszor tajekoztatjatok mar ilyen modon felre a jatekosokat. En pl. az elvileg biztos es szavahiheto forrasbol szarmazo (ez volna az ugyfelszolgalat) informaciora hivatkozva vasaroltam kavicsot par napja 10500 forintert (a kiegett kavicsok szama miatt). Ha nem lettem volna altalatok felreinformalva, akkor a 2080-as csomagot veszem meg, hogy akcioig kitartson, 4-en pedig a 21000-est. Ez csak egy pelda, biztos nem kell magyaraznom mirol beszelek. Az a kerdesem, hogyha most `csak' 10500-ert veszek csomagot, megkaphatom-e a 21000-es befizetes melle jaro ajandekokat? Legutobb amikor ilyen helyzet volt, a korabbi befizetes utan volt ra lehetoseg, remelem most is korrekt modon alltok hozza, mint ahogy akkor is (2014. Oct. 18. 17:23).

Udv,
Balazs
2016. Apr. 01. 08:35István
Szia.

Az első javaslatot továbbitom a fejlesztők felé, nem tudom hogy megvalósul-e.
A tájékoztatással kapcsolatban, amikor még márciusban megkérdezte valaki mikor lesz akció, minden esetben azt a választ irtam meg, hogy áprilisban. Aki azért reklamált, hogy a húsvéti event keretében nincs befizetési, költési akció, azoknak is azt válaszoltam, hogy legutóbb februárban volt, igy márciusban nem lesz, hanem csak áprilisban. Ez pontosan igy fog történni.

További jó játékot!

Dikó István
Végzetúr Játékvezető



Elnezest kerek amiert usz-szel folytatott levelezest masolok be forumra. Ha nem ereznem szuksegesnek tukrot tartani, nem tennem meg.
A hozzászólást Buildermann módosította 2016.04.03. 10:33:04-kor
Pontszám: 9.55
közkedveltmistFérfi
Végzetúr mester
271 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Tavaszi vásár (2016)
82. hozzászólás - 2016.04.03. 11:14:40 (Válasz Buildermann #81 hozzászólására.)
Azt hiszem, kicsit félreértettél.
Nem kentem mindent a játékosokra, a szolgáltató is alaposan ludas a kialakult helyzetben (sőt, az egész helyzet az ő hibájukból indult).
Viszont itt, a fórumon van egy bemásolt levelezés, amiben a "nem tudom" szerepel válaszként, nem pedig "nem lesz", a játékos pedig reklamál.

És nem tényt állapítottam, csak véleményt mondtam, ebben a helyzetben ember legyen a talpán, aki igazságot tud tenni.
Pontszám: 8.10
népszerűLelkes999Férfi
Végzetúr tehetség
177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Tavaszi vásár (2016)
83. hozzászólás - 2016.04.03. 17:25:29 (Válasz mist #82 hozzászólására.)
Ha már az én levelemről (is) beszélgetünk, említsük meg azt is ( amit ki is fejtettem itt a fórumon) , hogy a reklamációm főleg az eljárás miatt volt. Különböző játékosoknak adott különböző információk kàoszàról ( Plusz Dikó úr ferdítette az igazsàgot játékos társamnak írott levelében !!) azon kèrèsemet emelném ki, hogy ne 4 nappal hamarabb tudjuk meg ezeket az akciókat. Mert szerintem emelné a szolgáltatás színvonalát, ha tudnánk kicsit tervezni a befizetèseket... ( plusz a pénztárcánk is véges)
A hozzászólást Lelkes999 módosította 2016.04.03. 18:22:31-kor
Lelketlen Leonárd (V6) Hullaszag R.T

Jégszívű Leonárd (V5) Holt Költők Társasága
Pontszám: 6.50
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3617 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Tavaszi vásár (2016)
84. hozzászólás - 2016.04.03. 21:59:33
Sziasztok,

A hétvégén gondolkodtam, hogy hogyan lehetne az ilyen jellegű problémákat a jövőben elkerülni. Először is, pontosan mi történt:

Egy játékos megkérdezte az ÜSZ-en, húsvétkor (máriciusban) lesz-e befizetési akció. A válasz nem volt (korrektül) viszont tény, hogy arról nem kapott kiegészítő információt, hogy 1 héttel később (áprilisban) viszont lesz akció. A kapott infót alaposan félreértelmezve, fűnek fának elújságolta (ha jól értem), hogy egész áprilisban nem lesz befizetési akció, és ezt sokan el is hitték neki.

Úgy érzem, a reakciók ezzel kapcsolatban kissé eltúlzottak voltak, és rossz irányba is vitték el a dolgokat.

1.) A mi részünkről a kommunikációt 2 módon lehet javítani:
1.1.) minden akciót az Eseménynaptárban év elején bejelentünk, erről hivatalos hírt adunk ki, és kínosan ügyelünk rá, hogy a dátum semmilyen okból sem változhat meg. Bár úgy gondolom, ez lenne számotokra a legjobb megoldás, de attól tartok, ez lehetetlen Eredetileg - mint más játékcégek - mi is csak 1 nappal előbb jelentettük be, de aztán 3, majd most 4 napra toltuk ki az előzetes bejelentést, a találkozónál még korábban kiírjuk. Ezen próbálhatunk még tolni, 5-7 napra, de annál előbb biztos nem fogom tudni kiírni. Aki veszi a fáradtságot, és megnézi, az előző években, hónapokban mikor volt akció, az elég jól tippelhet, hogy mikor lesz.
1.2.) Ahogy ti is javasoltátok, és mi is erre a következtetésre jutottunk, jövőbeli eseményekről, akciókról az ÜSZ-en keresztül ezentúl semmiféle információt nem adunk ki. A jelenlegi példa azt mutatja, hogy ez még mindig jobb annál, mintha 99szer korrekt infót adunk ki, és 1szer félreérthetőt. Amikor egy akció időpontja és feltételei véglegesek, AKKOR azonnal kikerül a fórumra, addig meg semmi értelme előzetesen információmorzsákat csepegtetni a kíváncsiskodóknak.

2.) A mi részünkről a legegyszerűbb hozzállás az lenne ilyen esetekben, hogy az ügyfélnek mindig igaza van, bárki bármiért reklamál, rábólintunk, úgy legyen, mindenki boldog. Korábban, amikor az első akciók voltak, 1 nappal előtte raktuk csak ki a hírt, jöttek a kétségbeesett levelek, pont ma fizettünk be, rendesek voltunk, beírtuk a csomagot, és legközelebb már 3 nappal korábban írtuk ki a hírt. Akkor is volt, aki nem olvasta a fórum postot, reklamált, neki is segítettünk. Mostanra eljutottunk odáig, hogy valaki 3 héttel előtte rákérdez, lesz-e akció, azt írjuk, még nem tudjuk, az erre alapozva is reklamál? Ezt eléggé nonszensznek érzem, nem lehet ezt a végtelenségig fokozni. Eleve, a játékos 10%a olvassa csak a fórumot, mikor, kit, milyen alapon kéne kompenzálni az "információhiány" miatt? Tigrisnyul állítása, hogy a "multik hozzáállása jobb" ne vicceljünk már soha életemben semmilyen multit nem láttam még ami ebben a témában nekiállt volna az ügyfelekkel kommunikálni erről vagy kompenzálni.

3.) A befizetési akciókról (lesz-e, nem lesz, milyen lesz), eseményekről NE a szövetségi társaitoktól ill. más játékosoktól tájékozódjatok, hanem a hivatalos, általam a fórumra ill. a játék főoldalára kirakott hírekből, ill. az általunk kiküldött emailekből.

Én nem hibáztatom sem Istvánt, sem azokat, aki felháborodtak, ennek az egész kalamajkának szerintem egyetlen felelőse van, az, aki idén a húsvétot április helyett márciusra rakta Ez az oka ennek az egész kavarodásnak.
Pontszám: 7.21
kedvencTigrisnyulNő
Végzetúr mester
1019 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Tavaszi vásár (2016)
85. hozzászólás - 2016.04.03. 22:12:14 (Válasz Miklós #84 hozzászólására.)
Úgy érzem, mély nyomot hagytam benned Miklós (gondolom még a múltkorival). Pedig ebben a témában szerintem bárki mást kiemelhettél volna, de engem választottál. A mai nap fénypontja!

(A multikat se én hoztam be a témába, de még így is jól esik.)
PittyPötty - V1
ResCat - V3
Cheri Lady - V6
Pontszám: 7.06
népszerűLelkes999Férfi
Végzetúr tehetség
177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Tavaszi vásár (2016)
86. hozzászólás - 2016.04.03. 23:01:49 (Válasz Tigrisnyul #85 hozzászólására.)
Ne viccelj, te sehol se vagy...
Én botor félretàjékoztatok mindnekit a fórumon.
Mindezt 3 különböző módon meg is írom privátban a játékos társaknak, hogy még nagyobb legyen a káosz...

(ha legközelebb idézel, pontosan tedd meg) - tm
A hozzászólást Miklós módosította 2016.04.03. 23:23:01-kor
Lelketlen Leonárd (V6) Hullaszag R.T

Jégszívű Leonárd (V5) Holt Költők Társasága
Pontszám: 7.66
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Tavaszi vásár (2016)
87. hozzászólás - 2016.04.03. 23:03:04 (Válasz Miklós #84 hozzászólására.)
Ha már multizunk...

Az egyik magyar telefontársaság a három nagyból(nem akarok reklámozni,de szerintem hihető név nélkül is), gondolom ők multinak számítanak, nem is olyan régen "félretájékoztatott" az ügyfélszolgálatán, egy bizonyos kedvezménnyel kapcsolatban.Nem volt egyszerű eset, a végén kiderült, hogy tulajdonképp nem vagyok jogosult rá, de ha már az elején tévesen azt kommunikálta az üfszolg. hogy igen, akkor legyen úgy, plusz kárpótlásul duplán legyen úgy.A legvégén triplán lett úgy...
Persze, nekik vannak konkurensei, nem nagyon engedhetik meg maguknak az ÍJ. hozzáállást.
Van hová fejlődni.

" ..mikor, kit, milyen alapon kéne kompenzálni az "információhiány" miatt?.."

Nem olyan bonyolult ez, valaki bemásolt ide a fórumba, egy konkrét nemleges választ, amit az ügyfélszolgálattól kapott. Attól a dátumtól kezdve,
és "információhiány", hanem dezinformáció "alapon". Mint írtad, ettől mindenki boldog lenne, nektek pedig nem kerülne forintba, viszont talán hozna, az elégedett ügyfél pénztárcája könyebben nyílik.
Ha ez megtörtént, utána lehet deklarálni, hogy egyszeri alkalom volt, senki ne várja hogy rendszer lesz belőle, és hogy milyen intézkedéseket hoztok/hoznátok, azért, hogy ne legyenek hasonló esetek.

"... Ahogy ti is javasoltátok, és mi is erre a következtetésre jutottunk, jövőbeli eseményekről, akciókról az ÜSZ-en keresztül ezentúl semmiféle információt nem adunk ki. "

Szerintem nem ezt javasoltuk, hanem azt,hogy egységes álláspont legyen, ne egyéni véleményét mondja, aki válaszol.Szerintem bőven befutott már az évek alatt annyi kérdés, hogy azok alapján ki lehet alakítani egységes álláspontokat.Valamint azt is javasoltuk, sokszor, hogy igenis, minden egyes válaszért, ami az ügyfélszolgálattól jön, tessék tartani a hátatokat, az igenis számítson hivatalos infónak, akkor is, ha csak itt a fórumba bemásolva olvasom.
Szerintem már januárban is látható volt, mikor lesz húsvét, kikövetkeztethető volt, hogy "kavarodás" lesz belőle, és őszintén szólva azt az érvet sem értem, hogy, nem tudjátok legalább egy évre előre, legalább hónapra pontosan megmondani, hogy mikor lesznek az általatok szervezett, és indított akciók. Mi az oka ennek?
Le kell ülni, megtervezni, félretenni, elővenni két hét múlva, átnézni, átgondolni, megint eltenni egy hónapra, újra átnézni, és ha minden oké, kitenni ide.
Ezzel részünkről tervezhetővé válna a dolog, simán elkerülhetőek lennének a hasonló esetek.Persze oda kell írni, hogy indokolt esetben a változtatás jogát fenntartjátok, nyilván egy földrengést, kigyulladt szervert, stb...senki nem fog számonkérni rajtatok.

" Úgy érzem, a reakciók ezzel kapcsolatban kissé eltúlzottak voltak..."
Hogy mi eltúlzott, az egyéni megitélés kérdése, de mindenki morcos, és kicsit hisztis lesz, ha a zsebében turkálnak....
Báró Samedi
Pontszám: 7.35
fórumozóDon FirenzeFérfi
Végzetúr mester
587 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Tavaszi vásár (2016)
88. hozzászólás - 2016.04.03. 23:06:08 (Válasz Lelkes999 #86 hozzászólására.)
Szóval eljutottunk oda, hogy a Beho nem tehet róla, és mi játékosok vagyunk a hibásak , mert hittünk a Beho munkatársának.

Remek hír így estére

Szóval kérlek, el kell fogadnod, hogy a vendég a fizető vendég a hibás.

Közben olvastam Azazel írását nem szeretnék még egy hasábot elvenni.

"Hogy mi eltúlzott, az egyéni megitélés kérdése, de mindenki morcos, és kicsit hisztis lesz, ha a zsebében turkálnak...."

Igen, itt van a kutya elásva!
A hozzászólást Don Firenze módosította 2016.04.03. 23:12:35-kor
A múlt egy szellem, a jövő egy álom. Mindenünk, amink van, az csak a “most”. – Bill Cosby

V6:> / (k)Rém /

+

"Apáink sorsát bőrömbe égetve hordom, cipelem, terhem nehéz.
Szikra eső mossa tisztára a lelkem,
itt aki hazug a tűzben gyorsan elég."
Pontszám: 7.23
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Tavaszi vásár (2016)
89. hozzászólás - 2016.04.03. 23:12:32
Talán így: http://www.kephost.com/images/2016/04/03/Leo2.md.jpg

Bár ezen a képen nem az van pontosan, amit Leo most leírt, ez egy másik üzenetváltás szerintem...

MOD:

Illetve, most már stimmel, a hármas számú
A hozzászólást Azazel módosította 2016.04.03. 23:14:25-kor
Báró Samedi
Pontszám: 7.94
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3617 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Tavaszi vásár (2016)
90. hozzászólás - 2016.04.03. 23:22:08 (Válasz Lelkes999 #86 hozzászólására.)
Idézet: Lelkes999 - 2016.04.03. 23:01:49
Ne viccelj, te sehol se vagy...
Én botor félretàjékoztatok mindnekit a fórumon.


Nem vicc, tényleg te voltál itt a fő félretájékoztató. És ezt még most is folytatod Amit irsz, megint fals infó, hogy törlöm is.
Pontszám: 6.74
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3349 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Tavaszi vásár (2016)
91. hozzászólás - 2016.04.03. 23:26:46
Amúgy nagyon vicces itt mindenki. Szoktatok más játékkal játszani, hogy így beszéltek az előre nem bejelentett akciókról, vagy csak lövöldöztök a levegőbe? Mert én igen, szórtam a pénzt más sz@rra is, és bizony hétfőn reggel 8-kor bejelentik hogy akció van 3 napig és ennyi. Pont. Máshol szintén. Megint más helyen szintén. És ha nem tetszik lehet reklamálni az ÜSZ-nél. Jaaaa, hogy nincs! Mert odaültetnek egy gyereket adminnak aki másik világon játszik. Csókolom.

Kissé radikális vagyok mostanában, továbbra is irtanám a felesleges panaszkodást (a megoldási javaslat nélküli felesleges panaszkodást) és azt is korlátoznám ki mennyit írhat az ÜSZ-re. Elmegy a drága fejlesztési és tesztelési idő f@szságokra válaszolgatásokkal. Ez most konkrétan egyáltalán nem játékmenetet befolyásoló tényező, és Miklós ahelyett hogy újításokon agyalna itt írogat leveleket

Amúgy továbbra is egyetértek bizonyos fokig azokkal akik panaszkodnak, és azt mondom, hogy Miklós b@szta el. Ott, amikor nem azt mondta hogy nincs apelláta és nincs kivétel, hanem elkezdtek jófejségből bónuszokat osztogatni. Kedd 10:00-től él a bónusz, kedd 09:59 még nem fér bele. Ennyike. Egyébként is programkód kezeli az egész befizetés-bónusz rendszert, másodperce pontos, nem is tudom miért kellett az embernek felülbírálni a lefektetett szabályrendszert, csak káosz lesz belőle.

És visszatérve... megoldás legyen ideírva, nem pedig a panaszkodás. Konkrétan, egyesével, külön-külön. És lépjünk túl minél gyorsabban ezen
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.57
fórumozóDon FirenzeFérfi
Végzetúr mester
587 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Tavaszi vásár (2016)
92. hozzászólás - 2016.04.03. 23:30:29 (Válasz Miklós #90 hozzászólására.)
Ez a megoldás, hogy 3 levelet linkel, elmondja az érvét, Rá sütöd, hogy Ő a bűnös, majd törlöd amit beírt ?

Kicsit fura eljárás, olyan emberrel szemben aki egyrészt fizet nektek, másrészt pedig szövetséges társam, már elég régóta( tudom, hogy csak akkor reklamál, ha van alapja, és nem érzi jogosnak az eljárást.)
Szóval, mi abban a félretájékoztatás, ha valaki leírja el meri mondani erről "az apróbb malőrről" a véleményét, és a mondanivalójának van alapja ?
A hozzászólást Don Firenze módosította 2016.04.03. 23:34:10-kor
A múlt egy szellem, a jövő egy álom. Mindenünk, amink van, az csak a “most”. – Bill Cosby

V6:> / (k)Rém /

+

"Apáink sorsát bőrömbe égetve hordom, cipelem, terhem nehéz.
Szikra eső mossa tisztára a lelkem,
itt aki hazug a tűzben gyorsan elég."
Pontszám: 6.68
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Tavaszi vásár (2016)
93. hozzászólás - 2016.04.03. 23:34:18 (Válasz LanMaffia #91 hozzászólására.)
Őszintén szólva: Ki a búbánatot érdekel, hogy MÁS játékokban hogy van?
Báró Samedi
Pontszám: 6.96
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3617 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Tavaszi vásár (2016)
94. hozzászólás - 2016.04.03. 23:40:09 (Válasz Azazel #87 hozzászólására.)
Haha, nagyon jó a példa, telefontársaságok... Vodafone értékesítő átverte a feleségemet, amikor a lányomnak vett feltöltős kártyát. Az első feltöltés után derült ki, hogy valójában ez egy előfizetés. Felhívtam őket, hogy ok, a kártya árát buktuk, de legalább most töröljék ezt és a 2 perce befizetett összeget amit egyből bekonvertáltak előfizetési díjnak rakják át a kártyára. Nem tették meg, elhajtottak, a havi előfizetéses telefonomat is vittem el tőlük. De volt más történet is, amikor céges névre akartam feltöltőkártyát venni, hiába vittem egy halom céges papírt, az ügyintéző nem volt képes felismerni, hogy a társasági szerződés tényleg egy társasági szerződés, végül a saturnban kellett vennem egy előrecsomagolt kártyát. A telekom sem jobb, egy számhordozáshoz (hozzájuk!) 7szer kellett bemenni az ügyfélszolgálatra, nem viccelek! egy szolgáltatás írásos lemondás után 6 hónapig küldték a számlákat még. Édesapámékhoz egy kábel átkötéshez 6szor kellett felhivni az ÜSZ-t mindig megigérték hogy jön a szerelő és a köv. alkalommal meg se találták az előző beszélgetés nyomait. Stb stb sok ilyen sztori van még, plusz ezernyi más ismerősöktől. Szóval ha van egy történeted, ahol egy telefontársaság (vagy bármely multi) ügyfélszolgálata képes volt megoldani egy TRIVIÁLIS problémát, akkor mutattál EGY kivéltelt 1000-ből. Nálunk viszont amikor 1000-ből 1-szer van egy probléma, akkor lesz belőle egy 20 oldalas fórum topik, a többire meg valamiért csak adta a user azt a 4 v 5 csillagot...
Pontszám: 8.18
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Tavaszi vásár (2016)
95. hozzászólás - 2016.04.03. 23:45:29
A multiktól nagyon sokat lehet tanulni. Pl problémamegoldás terén. Vannak szisztematikus módszerek arra, hogy megtaláljuk a hiba azonnali kezelésére és a hosszútávú megelőzésre a legjobb megoldást. A végeredmény pedig garantáltan nagyságrendekkel jobb, mint a mostani javaslatok.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.12
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3617 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Tavaszi vásár (2016)
96. hozzászólás - 2016.04.03. 23:48:44 (Válasz Don Firenze #92 hozzászólására.)
Privátban leírtam lelkesnek, mi volt a probléma, a fórumon nem szeretném, ha tovább menne a flame ebben a témában. Mindenki elmondta a véleményét, én leírtam, hogy tanultunk az esetből, változtatni fogunk, igyekszünk hamarabb tájékoztatást kiadni és megpróbáljuk tovább redukálni a valószínűségét, hogy valaki nem megfelelő infót kapjon az ÜSZ-től, további trollkodásra viszont már nincs szükség.
A hozzászólást Miklós módosította 2016.04.04. 12:07:45-kor
Pontszám: 7.74
Oldal: 12345
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!