A paradoxon, amibe jó ideje már beleütközünk, hogy
"ne adjon komoly jutalmat, hogy ne legyen kötelező csinálni"
"ha nem ad komoly jutalmat, nincs értelme csinálni"
A városnál az első pont kapott prioritást, egy érdekes, építkezős játékot akartunk berakni, ami nem KÖTELEZŐ, de más, mint amit eddig lehetett a játékban csinálni. És nem kell a végtelenségig beépíteni a napi kattintgatások közé.
Ha úgy érzi valaki, hogy mivel nem ad elég tápot, ezért nem is érdemes foglalkozni vele, akkor ez nem indok még arra, hogy ne kerüljön be a játékba - nyilván lesz, aki így is foglalkozik vele.
Ha úgy érzed, hogy lehetne még tuningolni rajta, hogy érdekesebb és megérősebb legyen, akkor pedig jöhet konkrét javaslat, mit mire cseréljünk benne, mit változtassunk.
Ezekre természetesen lesz lehetőség az éles verzióban is, a VU élete során rengeteg fejlesztés volt, ami elsőre nem volt 100%-os, de idővel tuningoltuk, tökéletesítettük.
A játékosok erőssége, fejlettsége, igényei nagyon szerteágazók, ezért nehéz olyan fejlesztést berakni, ami mindenkinek egyformán imponáló.
A legnehezebb pedig a kihívás.
Épp ezért próbálunk olyan fejlesztéseket csinálni, ahol nincs leküzhetetlen előnye annak, aki régóta játszik.
De persze talán itt lenne az ideje visszanyúlni a régi gyökerekhez, és klasszikus pvp elemet vagy ladder jellegű kihivást berakni, a meglévő statok alapján. Itt azonban óriási a szakadék, szóval szerintem ez csak úgy megoldható, ha a karaktereket valamilyen formában - csak az új eseményben - kicsit normálformára hozzuk - pl. 500-ig a tulajdonság 1:1 számít, 500-1000-ig kap egy 2-es osztót stb. Állatok hasonlóképp.
Én attól sem zárkózom el - sőt, az lenne a legideálisabb! - ha lenne egy fórum, ahol ti játékosok, közösen, együtt találtok ki egy fejlesztést, és mi megcsináljuk nektek, ha megvalósitható.
"ne adjon komoly jutalmat, hogy ne legyen kötelező csinálni"
"ha nem ad komoly jutalmat, nincs értelme csinálni"
A városnál az első pont kapott prioritást, egy érdekes, építkezős játékot akartunk berakni, ami nem KÖTELEZŐ, de más, mint amit eddig lehetett a játékban csinálni. És nem kell a végtelenségig beépíteni a napi kattintgatások közé.
Ha úgy érzi valaki, hogy mivel nem ad elég tápot, ezért nem is érdemes foglalkozni vele, akkor ez nem indok még arra, hogy ne kerüljön be a játékba - nyilván lesz, aki így is foglalkozik vele.
Ha úgy érzed, hogy lehetne még tuningolni rajta, hogy érdekesebb és megérősebb legyen, akkor pedig jöhet konkrét javaslat, mit mire cseréljünk benne, mit változtassunk.
Ezekre természetesen lesz lehetőség az éles verzióban is, a VU élete során rengeteg fejlesztés volt, ami elsőre nem volt 100%-os, de idővel tuningoltuk, tökéletesítettük.
A játékosok erőssége, fejlettsége, igényei nagyon szerteágazók, ezért nehéz olyan fejlesztést berakni, ami mindenkinek egyformán imponáló.
A legnehezebb pedig a kihívás.
Épp ezért próbálunk olyan fejlesztéseket csinálni, ahol nincs leküzhetetlen előnye annak, aki régóta játszik.
De persze talán itt lenne az ideje visszanyúlni a régi gyökerekhez, és klasszikus pvp elemet vagy ladder jellegű kihivást berakni, a meglévő statok alapján. Itt azonban óriási a szakadék, szóval szerintem ez csak úgy megoldható, ha a karaktereket valamilyen formában - csak az új eseményben - kicsit normálformára hozzuk - pl. 500-ig a tulajdonság 1:1 számít, 500-1000-ig kap egy 2-es osztót stb. Állatok hasonlóképp.
Én attól sem zárkózom el - sőt, az lenne a legideálisabb! - ha lenne egy fórum, ahol ti játékosok, közösen, együtt találtok ki egy fejlesztést, és mi megcsináljuk nektek, ha megvalósitható.