Ezt a témát szeretném újra megnyitni, ugyanis 9 hónapja került be a fejlesztés, és szerintem kis munkával elég jól ki lehetne pofozni.
Akkor ha jól értem igazából az alábbi problémák vannak:
1/ Mivel epikusonként csak 1 valaki viszi el kincsként a legendás fejlesztőköveket, így a több tagú szövetségek hátrányban vannak. -> Ezt megoldaná az a relikvia ami fent lett említve, ad mindenkinek relikviaszint * 1 fejlesztőkövet + aki elviszi a licitet az megkapja még azt a 2-4-et is (ha jól értettem). Tehát ha maxos, akkor mindenki kap 8 fejlesztőkövet. Ez így szerintem ezt a problémát megoldaná. Mindenképpen kell valami kompenzatoros mechanizmus, amivel ez ki van egyensúlyozva.
2/ A fejlesztőkő csak plusz tulpontot ad, és nem fejleszti az egyéb képességeit a tárgynak. Szerintem ez egy nagy gond, engem mindig csak az érdekelt egy epikus tárgyban, hogy milyen bónusza van, és a tulajdonságok mindig hidegen hagytak, tökre nem számít +5-10 tulpont semmiben.
Erre megoldásként szerintem sokkal jobb lenne egy olyan rendszer, hogy a legendás gyűrű szintje nőjjön, tehát 461, 462, stb, mint a tárgynál, és ennek megfelelően nőjjön az egyéb képessége és a tulajdonságbónusz amit ad. Pl. 10 legendás kőért lehet 1 szintet venni a tárgyra, ekkor minden tulajdonság amit ad megnő 1-gyel, és valamilyen formában nő a bónusz képessége.
Pl:
460. szinten:
Erő: +72
Támadás: +127
Védekezés: +82
Egészség: +72
Lélekszívás-védelem: +45%
Elnyelés: +108
Varázslat elnyelés: +338
Kábítás elhárítás: +51%
+52% LE jár győztes portyáért
12%-kal több AF pontot kapsz.
+45 transzdestrukció
461. szinten:
Erő: +73
Támadás: +128
Védekezés: +83
Egészség: +73
Lélekszívás-védelem: +46%
Elnyelés: +109
Varázslat elnyelés: +339
Kábítás elhárítás: +52%
+52% LE jár győztes portyáért
12%-kal több AF pontot kapsz.
+45 transzdestrukció
És egy nagyobb ugrás az egyéb képességekre 5-10 szintenként:
465. szinten:
Erő: +77
Támadás: +132
Védekezés: +87
Egészség: +77
Lélekszívás-védelem: +50%
Elnyelés: +113
Varázslat elnyelés: +343
Kábítás elhárítás: +56%
+53% LE jár győztes portyáért
13%-kal több AF pontot kapsz.
+47 transzdestrukció
------
Itt nyilván alaposabban át lehet gondolni, hogy pl.
- legyen-e súlyozás, tehát pl. IQ csak 3 szintenként nő egyet, Támadás 2 szintenként, varázslat elnyelés szintenként +2, stb. Ez a súlyozási rendszer szerintem jól be van állítva a legendás tárgyaknál, csak át kell húzni a logikát.
- 5-10 szintenként nő-e a csak az egyéb bónusz, vagy van +0.2% AF pont, stb.
- beépíteni egy féket, hogy a 461. szint csak 1 kőbe kerül, a 462. szint 2 kőbe, stb.
- legyőzött entitásonként is lehetne kapni ilyen követ, akár minden egyes legyőzött entitás után -> ekkor már lenne értelme akár újraindítani is az entitásokat. Erre jöhetne relikvia ami csökkenti az entitás hívás idejét és növeli az entitásból kapható köveket.
- van-e olyan bónusz amire mindenképpen kell plafon, pl a reflekt bónuszok? (50-50% jelenleg a max gyűrűből), vagy fájdalomküszöb AF növelése tovább melynek előfeltétele X elköltött legendás fejlesztőkő? Vagy olyan egyéb tárgybónusz ami ezt kioltja, és csak a legendás gyűrűknek van? (Pl 52-52%-os visszaverő gyűrű ad 2-2% kioltást is)
-------
Szeretném megindítani ezt a beszélgetést, mert egyébként úgy gondolom hogy ez egy tök jó lehetőség lenne további kombinációra (pl. valaki a transzdestrukcióra fekszik rá, valaki a küldijutalmas nyakláncra, valaki meg a reflektgyűrűre), és a fejlesztés a jelenlegi állapotában szerintem nem jó.
Akkor ha jól értem igazából az alábbi problémák vannak:
1/ Mivel epikusonként csak 1 valaki viszi el kincsként a legendás fejlesztőköveket, így a több tagú szövetségek hátrányban vannak. -> Ezt megoldaná az a relikvia ami fent lett említve, ad mindenkinek relikviaszint * 1 fejlesztőkövet + aki elviszi a licitet az megkapja még azt a 2-4-et is (ha jól értettem). Tehát ha maxos, akkor mindenki kap 8 fejlesztőkövet. Ez így szerintem ezt a problémát megoldaná. Mindenképpen kell valami kompenzatoros mechanizmus, amivel ez ki van egyensúlyozva.
2/ A fejlesztőkő csak plusz tulpontot ad, és nem fejleszti az egyéb képességeit a tárgynak. Szerintem ez egy nagy gond, engem mindig csak az érdekelt egy epikus tárgyban, hogy milyen bónusza van, és a tulajdonságok mindig hidegen hagytak, tökre nem számít +5-10 tulpont semmiben.
Erre megoldásként szerintem sokkal jobb lenne egy olyan rendszer, hogy a legendás gyűrű szintje nőjjön, tehát 461, 462, stb, mint a tárgynál, és ennek megfelelően nőjjön az egyéb képessége és a tulajdonságbónusz amit ad. Pl. 10 legendás kőért lehet 1 szintet venni a tárgyra, ekkor minden tulajdonság amit ad megnő 1-gyel, és valamilyen formában nő a bónusz képessége.
Pl:
460. szinten:
Erő: +72
Támadás: +127
Védekezés: +82
Egészség: +72
Lélekszívás-védelem: +45%
Elnyelés: +108
Varázslat elnyelés: +338
Kábítás elhárítás: +51%
+52% LE jár győztes portyáért
12%-kal több AF pontot kapsz.
+45 transzdestrukció
461. szinten:
Erő: +73
Támadás: +128
Védekezés: +83
Egészség: +73
Lélekszívás-védelem: +46%
Elnyelés: +109
Varázslat elnyelés: +339
Kábítás elhárítás: +52%
+52% LE jár győztes portyáért
12%-kal több AF pontot kapsz.
+45 transzdestrukció
És egy nagyobb ugrás az egyéb képességekre 5-10 szintenként:
465. szinten:
Erő: +77
Támadás: +132
Védekezés: +87
Egészség: +77
Lélekszívás-védelem: +50%
Elnyelés: +113
Varázslat elnyelés: +343
Kábítás elhárítás: +56%
+53% LE jár győztes portyáért
13%-kal több AF pontot kapsz.
+47 transzdestrukció
------
Itt nyilván alaposabban át lehet gondolni, hogy pl.
- legyen-e súlyozás, tehát pl. IQ csak 3 szintenként nő egyet, Támadás 2 szintenként, varázslat elnyelés szintenként +2, stb. Ez a súlyozási rendszer szerintem jól be van állítva a legendás tárgyaknál, csak át kell húzni a logikát.
- 5-10 szintenként nő-e a csak az egyéb bónusz, vagy van +0.2% AF pont, stb.
- beépíteni egy féket, hogy a 461. szint csak 1 kőbe kerül, a 462. szint 2 kőbe, stb.
- legyőzött entitásonként is lehetne kapni ilyen követ, akár minden egyes legyőzött entitás után -> ekkor már lenne értelme akár újraindítani is az entitásokat. Erre jöhetne relikvia ami csökkenti az entitás hívás idejét és növeli az entitásból kapható köveket.
- van-e olyan bónusz amire mindenképpen kell plafon, pl a reflekt bónuszok? (50-50% jelenleg a max gyűrűből), vagy fájdalomküszöb AF növelése tovább melynek előfeltétele X elköltött legendás fejlesztőkő? Vagy olyan egyéb tárgybónusz ami ezt kioltja, és csak a legendás gyűrűknek van? (Pl 52-52%-os visszaverő gyűrű ad 2-2% kioltást is)
-------
Szeretném megindítani ezt a beszélgetést, mert egyébként úgy gondolom hogy ez egy tök jó lehetőség lenne további kombinációra (pl. valaki a transzdestrukcióra fekszik rá, valaki a küldijutalmas nyakláncra, valaki meg a reflektgyűrűre), és a fejlesztés a jelenlegi állapotában szerintem nem jó.