Paco
754 hozzászólás
Ha viszont nem templomi pálcára váltod, hanem verempálcára; akkor annak eddig is kb ilyesmi volt az ára.
Gondolom, Miklósék ezt vették alapul.
Gloria
285 hozzászólás
Idézet: Sank - 2025.03.29. 04:52:11 Oh, köszi! Ezek szerint a kérdésem lesz soha elbírálva, hiába van ilyen küldetésem

Végre sikerült a néhány évnyi lemaradást behoznom, elvileg most már NINCS elbírálatlan új kvízkérdés.
pityu
876 hozzászólás
A napi ajánlat ára kicsit borsos lett :-)
96 kő egy "fétis joker", míg a veremben 56 a templomi pálca... ez így baromira nem megérős...
Baraty
1095 hozzászólás
"Mint írták fentebb, a város továbbra sem elèrhető se gèpen, sem telefonról"
Javítottam.
"Most a fejlecben valoban kijelzi hogy a katonasag is fogyaszt elelmet Élelem 20 / 50 (-12). De valojaban meg mindig nem vonja le."
Ok, kösz a visszajelzést, utánanézek.
"De mi van elotte? Akinek nincs egy kikepzett egysege sem azt lehet majd tamadni?"
Jelenleg úgy van, h a város alapításától kezdve van a 60 nap, ha az alatt sem fejleszt ki sereget, attól még lehet majt utána támadni.
"Amit esetleg meg hianyolok vagy nem talalok hogy hol van kijelezve a sajat varosom harci erossege. "
Ezt majd beapplikálom valahova.
szerk:
- a harci erősséget beraktam a saját adatlapra.
- már a katonaság élelemfogyasztását is levonja.
siva
226 hozzászólás
Mint írták fentebb, a város továbbra sem elèrhető se gèpen, sem telefonról
Razor
655 hozzászólás
Csak egy kis bug visszajelzes meg.
Most a fejlecben valoban kijelzi hogy a katonasag is fogyaszt elelmet Élelem 20 / 50 (-12)
De valojaban meg mindig nem vonja le.
Máté96
584 hozzászólás
Készülhetne hozzá extra szint mint a kőműveskanálhoz meg a pihenős párnához, amivel napi 2 extra dukátot ad.
Akkor már csak 7 és fél év.
Dátum: 2025.07.08. 22:56:12
Razor
655 hozzászólás
Es csak hogy tiszta legyen.
Amikor kikepeztem az elso harci egyseget onnantol kezdett porogni a 60 nap. Azalatt nem tamadhatok es nem tamadhatnak engem sem.
De mi van elotte? Akinek nincs egy kikepzett egysege sem azt lehet majd tamadni?
Dátum: 2025.07.08. 22:03:25
Razor
655 hozzászólás
Amit esetleg meg hianyolok vagy nem talalok hogy hol van kijelezve a sajat varosom harci erossege.
A csatak oldalon bedob ugye 20 random celpontot ahol latszik azok erossege, de hol az enyem?
Es ott nincsenek tortszamok, mig a sajat katonasag oldalamon van.
Ha osszeadom akkor tort lesz. Vagy most akkor hogy van?
Dátum: 2025.07.08. 19:15:32
Razor
655 hozzászólás
Idézet: Baraty - 2025.07.08. 16:18:03 "
"a berserker (gondolom akkor a katona es a magus is) nem csak hogy nem foglal helyet a lakoparkban de nem is eszik..."
A lakóépületben nem foglal helyet, de kaját ennie kellett volna, ez hiba volt, javítottam.
Hu meg jo hogy teszt idoszak van. A kiegyensulyozott kajamennyisegem most negatov spiralba kerult tizenpar fos katonasag miatt es ennek lekuzdesehez most nem csak a 2 es malom kell hirtelen majd hanem a 3as lakopark is ami azert cirka 13 nap...
Ez sokszor 5 oskonyi kaja lesz

Dátum: 2025.07.08. 19:11:17
Razor
655 hozzászólás
Az akadémián mindig egy tudományt lehet fejleszteni. Legfeljebb olyan szintű tudomány kutatható, amilyen szintű az akadémia. Az 1. szintű tudomány fejlesztési ideje 3 nap, a másodiké 6, a harmadiké 9 stb. A fejlesztéshez kétszerannyi dolgozót kell az épülethez hozzárendelni, mint ahányas szintű tudományt fejlesztesz.
Népesség
Minden szintje 2-vel növeli a lakosok maximális lehetséges számát.
1. szint kutatása (3 nap)
Születés
Minden szint után van +10% esély, hogy amikor a vallási központban gyerek születik, eggyel több születik.
1. szint kutatása (3 nap)
Orvostudomány
Minden szintje után naponta +3 sebesültet tudnak a kórházban meggyógyítani.
1. szint kutatása (3 nap)
Mezőgazdaság
Minden szintje 10%-al növeli az élelmiszer termelést.
1. szint kutatása (3 nap)
Kutatás
Ha egy kutatásnak már legalább a fele lezajlott, és még legalább két nap van hátra, felezni tudod a hátralevő időt 10 őskő elköltésével. (felfele kerekítve)
1. szint kutatása (3 nap)
Téglagyártás
Minden szintje után +10% téglát tudsz naponta előállítani a téglaépítőben.
1. szint kutatása (3 nap)
Katona specializáció
Minden szintje 1%-kal csökkenti a katonák hátrányát, ha mágusra támadnak.
1. szint kutatása (3 nap)
Mágus specializáció
Minden szintje 1%-kal csökkenti a mágusok hátrányát, ha berserkerre támadnak.
1. szint kutatása (3 nap)
Berserker specializáció
Minden szintje 1%-kal csökkenti a berserkerek hátrányát, ha katonára támadnak.
Dátum: 2025.07.08. 19:11:15
mist
291 hozzászólás
Este/éjszaka nyilván nem lesz javítás.
Így kiesik a 16-24 közötti időszak.
Bár, részemről bevallom, nem tűnik úgy, hogy ez a fejlesztés lesz a VÚ megmentője...
Dátum: 2025.07.08. 18:10:05
Husosfagyi
521 hozzászólás
A VU alapból megy, de a városok oldalnál csak fehér hátteres valami jön be.
Chrome és Opera alatt is.
Ilyet utoljára Netscape Navigator idejében láttam....

Dátum: 2025.07.08. 17:56:57
Tosf
85 hozzászólás
chrome-nál detto
Dátum: 2025.07.08. 17:48:03
BigHero
Végzetúr poronty

3 hozzászólás
Azóta sajnos PC-n Firefox alatt nekem megy a város. Csak egy szimpla karakteres html oldal jön, semmi grafika vagy aktiválható gomb, stb. Eddig ment pedig.
Minden más menüpont és rész a játékban továbbra is megy (Ghalla Istenei, Szövetség, stb. stb.)
Dátum: 2025.07.08. 16:18:03
Baraty
1095 hozzászólás
"Az építendő épületeknél jó volna, ha ki lenne írva a téglaköltség is."
Kész
"a berserker (gondolom akkor a katona es a magus is) nem csak hogy nem foglal helyet a lakoparkban de nem is eszik..."
A lakóépületben nem foglal helyet, de kaját ennie kellett volna, ez hiba volt, javítottam.
"A vedopajzs csokkenese kicsit bugos. Nem 3x sebesseggel fut hanem normal idoben."
Alapesetben 60 napig tart a védőpajzs a város létrehozásától kezdve, itt egyszerűbb volt ha ezt az időt harmadolom, mintha berakok egy 3x-os mechanizmust.
"A valosagban ha 2 dolgozo van benne akkor napi 2nek noveli a szintjet 1el"
Ezt javítottam, de a képlet kicsit bonyolultabb, nem tudom h be lehet-e sűríteni egy pár soros leírásba. A lényeg, h ezekben az épületekben van egy termelékenységi szám, ami a bent levő munkásoktól, az épület szintjétől és egyéb módosítóktól (pl éhínség) függ. Ezt oszjuk szét aszerint h milyen fejlettségi szintű katonák vannak az épületben, tehát pl lehet hogy egy 2. szintű katonát 3. szintűre fejleszteni 1 napba telik, de ha van két 1. szintűd, akkor mindkettőt felnöveli egy nap alatt 2. szintűre
"kémkedés"
Itt nem jelent meg a lista a kémkedhető célpontokról, ezt javítottam. Egy kémkedés alkalmával alepesetben 20% van, hogy megjelenik egy "információ", ami lehet katonákra vonatkozó, sebesültekre, unobtániumra, élelemre, stb. Tehát kezdetben valószínűleg két egymás utáni kémkedésnél eltérő dolgokat fogsz látni a célpontról.
"piac"
A 4. szintig városhoz köthető dolgok vannak, a 4. szinten vehető 2 csp, az 5. szinten egy apróbb táp, amit majd felfedeztek, de szívesen várunk ötleteket, hogy ti mit szeretnétek.
Dátum: 2025.07.08. 13:50:15
Telumatan
65 hozzászólás
Van, aki hosszútávra tervez

Dátum: 2025.07.08. 13:13:26
Miklós3661 hozzászólás
csak elírás volt, köszönöm, javítottuk!
Dátum: 2025.07.08. 09:32:51
Razor
655 hozzászólás
A kovacsmuhely/alkimista labor/konyvtar harmasnak is vagy a leirasa rossz vagy bugos.
A leiras szerint naponta 1nek noveli a szintjet eggyel.
A valosagban ha 2 dolgozo van benne akkor napi 2nek noveli a szintjet 1el
Dátum: 2025.07.07. 22:17:30
LanMaffia
3370 hozzászólás
Lehet a gyűjteménybe kell

Amekkora dukátinfláció van, ennyiért lehet én is megvenném, ha még nem lenne meg
