Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 123456789101112
Szerző
Topic neve: Városok
kedvelt tagNautilusFérfi
Végzetúr tanonc
19 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Városok
221. hozzászólás - Ma, 11:15:34
A legmesszebbmenőkig egyetértek veletek.

A kérdésem innentől már csak az, hogy a tesztidőszak beharagozott augusztusi zárása végül mikor fog megtörténni?
Dr. Jekyll és Mr. Hyde (V2)
Pontszám: 6.68
népszerűLebufe001Férfi
Végzetúr mester
651 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Városok
222. hozzászólás - Ma, 12:27:21 (Válasz Husosfagyi #219 hozzászólására.)
Idézet: Husosfagyi - Tegnap, 20:24:52


Miklós következő mondata: Mi ezen hónapokat dolgoztunk, nem fogjuk kidobni!



De egy teszt pont arról szól, hogy:
1. Van egy feltételezésünk fejlesztőként, hogy mi kell a játékosoknak.
2. Csinálunk egy MVP-t (Minimum Viable Product), magyarul Legkisebb Működőképes Terméket, és mérjük hogy tényleg kell-e a játékosoknak, vagy nem.
3. Azok alapján amit az MVP-ből tanulunk, eldöntjük, hogy érdemes-e még több erőforrást tenni bele, ha igen, akkor mit kell rajta fejleszteni.

Ha viszont az az egyhangú visszajelzés, hogy ez nem kell, nem érdekes, nem passzol a játékba, nem akarunk vele foglalkozni, stb, akkor viszont fejlesztőként és vállalkozóként is félre kell tenni az egót, és hallgatni a játékosokra.

Van egy ilyen hogy "Sunk Cost", ami az elsüllyedt költségekről szól. Attól nem lesz valami értékes, hogy sok pénzt és időt tettünk bele. Attól lesz értékes amit a világnak ad. Nem szabad akarni ráerőltetni egy almafára hogy ugyan legyen már barackfa, mert a fejed tetejére állhatsz, akkor sem fog neked mást teremni csak almát. Ha pedig a játékosoknak barack kell, akkor ezzel képesnek kell lenni empatizálni, és adni nekik Barackot.

Ha ez a fejlesztés nem váltja be a hozzá fűzött reményeket, el kell engedni és csinálni valami mást, és leírni a veszteséget, nem pedig tovább erőltetni, szerintem.

Tudom, hogy ezt könnyű mondani, én vállalkozóként nagyon sok projektet hagytam már félbe több hónap munka után, mert nem volt rá kereslet. Kész, le kell tudni nyelni és alkalmazkodni ahhoz amit a piac akar.

Szerintem mostmár akkor egyértelműen kinyilatkoztatható, hogy a Végzetúr játékosok nem akarnak ilyen Városos fejlesztést. Nyilván ahhoz hogy ezt tényleg kimondhassuk, kéne csinálni egy közvéleménykutatást valami kis kérdőív tekintetében, ami kint van a játékban mondjuk két hétig, mindenki egyszer (felhasználónként) lekattinthatja, és akkor lenne adat, hogy ez a fejlesztés mennyire ért célba.

Továbbra is hangsúlyozom, hogy nem az a baj a játékkal, hogy nincs elég content. Az a baj, hogy nincs benne kihívás, és unalmassá vált. Csak az a kihívás benne, hogy a napi kötelezőket megcsináljam. Nem kihívás már semmi. A verem agyatlan kattintgatás, 1 óra alatt megvan. Templomban az a nehéz hogy eldöntsem hány dekrétumból oldom meg, meg hogy sorra kerüljek az epikus ütésben a szöviben, ahol szintén az a kihívás, hogy ne öljük meg túl hamar az epikust. Vicc, hogy egy 50ezres TÖ-s kari, (amikor vannak 120ezer fölötti TÖ-s karakterek is), 3 ütésből ki tudja nyírni az epikust a V1 legnagyobb tudás fával, lélekkúttal, top karakterekkel rendelkező szövetségében. És a cucc amit dob az epikus, nem ér semmit igazán, Razor egyszer jól levezette, hogy kb havi fél tulpontot ér.

Szerintem inkább erről kéne beszélgetni, és ezt a mélyen fekvő problémát megoldani. Akkor még talán új játékosok is jönnének, ha jól tudom a HKK továbbra is tök jól pörög, én is onnan jöttem ide annak idején.
V6 - Thilysius

Csatlakozz a Végzetúr Discord szerverhez: https://discord.gg/bpqYAUwGJ7
Pontszám: 8.47
kedvencmistFérfi
Végzetúr mester
294 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Városok
223. hozzászólás - Ma, 18:32:47
Rövid leszek.
A Végzeturat folytatom, de a Várost biztosan nem kezdem el élesben.
Pontszám: 8.99
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3662 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Városok
224. hozzászólás - Ma, 18:32:49
A paradoxon, amibe jó ideje már beleütközünk, hogy
"ne adjon komoly jutalmat, hogy ne legyen kötelező csinálni"
"ha nem ad komoly jutalmat, nincs értelme csinálni"

A városnál az első pont kapott prioritást, egy érdekes, építkezős játékot akartunk berakni, ami nem KÖTELEZŐ, de más, mint amit eddig lehetett a játékban csinálni. És nem kell a végtelenségig beépíteni a napi kattintgatások közé.
Ha úgy érzi valaki, hogy mivel nem ad elég tápot, ezért nem is érdemes foglalkozni vele, akkor ez nem indok még arra, hogy ne kerüljön be a játékba - nyilván lesz, aki így is foglalkozik vele.

Ha úgy érzed, hogy lehetne még tuningolni rajta, hogy érdekesebb és megérősebb legyen, akkor pedig jöhet konkrét javaslat, mit mire cseréljünk benne, mit változtassunk.
Ezekre természetesen lesz lehetőség az éles verzióban is, a VU élete során rengeteg fejlesztés volt, ami elsőre nem volt 100%-os, de idővel tuningoltuk, tökéletesítettük.

A játékosok erőssége, fejlettsége, igényei nagyon szerteágazók, ezért nehéz olyan fejlesztést berakni, ami mindenkinek egyformán imponáló.
A legnehezebb pedig a kihívás.
Épp ezért próbálunk olyan fejlesztéseket csinálni, ahol nincs leküzhetetlen előnye annak, aki régóta játszik.
De persze talán itt lenne az ideje visszanyúlni a régi gyökerekhez, és klasszikus pvp elemet vagy ladder jellegű kihivást berakni, a meglévő statok alapján. Itt azonban óriási a szakadék, szóval szerintem ez csak úgy megoldható, ha a karaktereket valamilyen formában - csak az új eseményben - kicsit normálformára hozzuk - pl. 500-ig a tulajdonság 1:1 számít, 500-1000-ig kap egy 2-es osztót stb. Állatok hasonlóképp.
Én attól sem zárkózom el - sőt, az lenne a legideálisabb! - ha lenne egy fórum, ahol ti játékosok, közösen, együtt találtok ki egy fejlesztést, és mi megcsináljuk nektek, ha megvalósitható.
Pontszám: 7.77
Oldal: 123456789101112
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!